DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
![]() ![]() ![]() |
DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
Daciotul_98 |
![]()
Post
#27901
|
||
![]() membru foarte autentic!! Group: Members Posts: 1.572 Joined: 15 June 13 From: Serbanesti,Arges ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1300
197x Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu |
|||
harby ;)) |
![]()
Post
#27902
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.370 Joined: 3 July 12 From: Pitesti ![]() |
http://www.leboncoin.fr/equipement_auto/599547146.htm?ca=3_s
Astia nu numai ca aveau gaura in numar pentru coarba, ci si in suport ![]() |
--------------------
Renault 12 Gordini
Pontiac Firebird
1972, 1980
|
|
marian_6963 |
![]()
Post
#27903
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 5 May 12 From: Tarnaveni/Mures ![]() |
QUOTE(sorin105 @ 18 Feb 2014, 10:33) Productia a dacia 1300 break a fost facuta sub licenta renault? Intre ce ani au fost facute,cate au fost facute? Intrebarea asta poate e bine sa fie pusa aici: http://www.daciaclub.ro/Istoria-auto-Dacia...ni-t177335.html |
--------------------
Dacia
Dedicatie/ 1300
2001/ 1980
- MS-08-XSW / 80-UAP Imi plac masinile, dar viata mea si tot ce e bun in viata asta scurta se reduce la cei doi copii ai mei! Nimic nu se compara cu ei!
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#27904
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Aseara i-am inlocuit si bara spate si sticlele stopurilor. Mai ramane de scos lampile de mers inapoi si de inlocuit capota (sau pe de alta parte, desi initial eram impotriva ma gandesc sa o gauresc pe aceasta pentru sigla mare cu litere despartite). Cu aceasta ocazie mi-a atras atentia colegul de suferinta Gerhard 1300 ca trebuie inlocuit ornamentul de sub capota portbagajului, masina trebuind sa aiba unul mai lung. Daca are cineva la vanzare sunt amator.
This post has been edited by BH 59 FIF: 19 Feb 2014, 15:07 Attached thumbnail(s) 1911856_1509009909325336_1405969370_n__1_.jpg ( Size: 20.62k ) Number of downloads: 1941 |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
Ov |
![]()
Post
#27905
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.520 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Ai putea astupa gaurile de la scrisul mic cu chit, punctezi niste vopsea peste sa se vada cat mai putin si apoi lipesti cu banda dublu adeziva noul scris peste. O sa muncesti ceva sa decupezi literele sa nu se vada aproape deloc cand le pui, dar cu munca si atentie iese foarte bine
![]() This post has been edited by Ov: 19 Feb 2014, 17:52 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#27906
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
La varianta asta ma gandeam dar nu-mi vine sa rup piciorusele cifrelor/literelor (am avut norocul de a identifica emblema 1 3 0 0 nou-nouta si sper sa identific si D A C I A in aceeasi stare).
|
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
adifulful |
![]()
Post
#27907
|
![]() Негря Джор Group: Members Posts: 1.117 Joined: 26 April 11 From: Satu Mare ![]() |
aveti cumva asa ceva ?
Attached thumbnail(s) 1620407_210881142453190_1604383957_n.jpg ( Size: 170.21k ) Number of downloads: 1782 |
--------------------
DACIA 1300
Dacia Dacia
1300 1976
- STRABUNICUTA MEA Ți-au murit lăudătorii dom' le ?
ATENȚIE ! Mândria și prostia este printe noi !! |
|
marius1978 |
![]()
Post
#27908
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.036 Joined: 27 December 10 From: I.L.Caragiale- Dambovita ![]() |
Adi, cred ca am eu, o sa ma uit si daca am si-ti trebuie asa ceva le ai gratis din partea mea.
|
--------------------
Dacia
1300
1970
- DB-70-UAP
|
|
bogdan2001 |
![]()
Post
#27909
|
![]() Daciot-Lastunar-Skodar Group: Members Posts: 620 Joined: 25 November 09 From: Satu Mare ![]() |
Pria pornire a rosiei dupa o gramada de timp de stat in garaj.Sa nu uit sa precizez ca a pornit la sfert!
http://youtu.be/aZtqCTKX2Sw |
--------------------
Skoda
Octavia
Business/2010
- SM06BMF Skoda S100 1976 SM03DZD
Dacia 1300 1978 SM02VVD Dacia Duster 2021 SM10BMF Dacia Solenza 2003 SM15BMF Si lista continua... |
|
Ov |
![]()
Post
#27910
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.520 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu mai porniti masinile "la sfert". Cel mai sanatos e sa invartiti de cateva ori motorul fara sa porneasca ca sa urce uleiul in rampa. Voi de ce credeti ca masinile pe injectie nu pornesc NICIODATA la sfert ci abia dupa ce motorul face 3-4-5 rotatii??
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#27911
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Ov @ 21 Feb 2014, 09:40) ... Voi de ce credeti ca masinile pe injectie nu pornesc NICIODATA la sfert ci abia dupa ce motorul face 3-4-5 rotatii?? Da-mi voie sa te contrazic. Nu pentru realizarea unei preungeri inainte de pornire, motoarele cu injectie pilotata electronic nu pornesc la sfert... dar poate fi considerat un efect colateral benefic in ceea ce priveste "amorsarea" sistemului de ungere al motorului... cu conditia ca bateria si demarorul sa fie OK. Cu multumiri! |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
Ov |
![]()
Post
#27912
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.520 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Al 2-lea motiv la injectate e legat de catalizator. Se injecteaza benzina mai tarziu sa fie sigura pornirea de la prima cheie si sa se evite "otravirea" catalizatorului cu benzina.
Si ar mai fi un motiv pt care nu pleaca "la sfert", legat de senzorul de pozitie de pe volanta care are nevoie de o tura completa ca sa stie unde se afla motorul, dar daca ar fi doar asta motivul atunci ar pleca dupa prima tura nu dupa 4 ![]() Defapt motivul principal "documentat" e ala cu catalizatorul. This post has been edited by Ov: 21 Feb 2014, 12:50 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#27913
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Ov @ 21 Feb 2014, 12:49) ... Si ar mai fi un motiv pt care nu pleaca "la sfert", legat de senzorul de pozitie de pe volanta care are nevoie de o tura completa ca sa stie unde se afla motorul, dar daca ar fi doar asta motivul atunci ar pleca dupa prima tura nu dupa 4 ![]() Algoritmul de pornire la motoarele electronice atat diesel cat si otto este relativ simplu: pe langa alte conditii/secvente consumate (contact pus, cuplare pompa electrica de combustibil, incalzire senzor de oxigen, unele aplicatii au si pompa de preungere, etc), in momentul cuplarii demarorului, calculatorul mai citeste si o turatie de antrenare care trebuie sa depaseasca un prag minim presetat astfel incat sa dea comanda pentru initierea injectiei. Aceasta secventa impreuna cu verificarea punerii la punct (ignition/injection timing) a aprinderii, cere mai mult de o tura RAC... in felul acesta se indeplineste si conditia cu catalizatorul si altele. Eu am un Twingo 1PH2 cu motor 1,2 16V si o Laguna 1PH2 cu motor 1,6 16V ... ambele motoare sunt EURO3 si variantele lor mai recente s-au pus si pe Logan. Mai am si o Dacia 1310 CLi. Motoarele de pe Renault-uri (cu injectie multipunct) pornesc mult mai repede, bineinteles nu atat de "la sfert" cum porneste Dacia 1100 pe carburator, dar fata de Dacia cu injectie monopunct, diferenta este destul de mare. La Dacia se poate amorsa pe deplin rampa de ulei pe perioada de actionare a demarorului inainte de initierea injectiei, dar la Renault-uri nici nu se poate pune problema. Cum iti explici? P.S. Lasam la o parte motoarele diesel common rail la care trebuie sa invarti serios pentru obtinerea unui minim de presiune in rampa comuna care sa valideze initierea injectiei in cilindru. Acolo chiar se realizeaza implicit, o preungere a motorului. This post has been edited by tunderbird: 21 Feb 2014, 15:31 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
daniel93 |
![]()
Post
#27914
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
La motoarele de generatie mai noua, amorsarea circuitului de ungere se face electric, din cate stiu eu.
Cand pun contactul si se aprinde "pomul de craciun" din bord, pe langa bujii, abs si alte cele, la unele se aprinde si becul "de la ulei", care apoi se stinge, chiar mai repede decat celalalte. Legat de pornirea "la sfert" la dacii, eu am probleme cu filtrele de ulei. N-am incercat inca Mann, dar de prin 2009 n-am mai gasit filtru cu care sa nu-mi stea becurile rosii aprinse cateva secunde dupa pornire, chiar daca motorul a mai fost pornit in aceeasi zi. |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
roby_1300_rap |
![]()
Post
#27915
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.097 Joined: 11 February 11 ![]() |
QUOTE(daniel93 @ 21 Feb 2014, 23:27) La motoarele de generatie mai noua, amorsarea circuitului de ungere se face electric, din cate stiu eu. Cand pun contactul si se aprinde "pomul de craciun" din bord, pe langa bujii, abs si alte cele, la unele se aprinde si becul "de la ulei", care apoi se stinge, chiar mai repede decat celalalte. Legat de pornirea "la sfert" la dacii, eu am probleme cu filtrele de ulei. N-am incercat inca Mann, dar de prin 2009 n-am mai gasit filtru cu care sa nu-mi stea becurile rosii aprinse cateva secunde dupa pornire, chiar daca motorul a mai fost pornit in aceeasi zi. si eu am avut o problema asemanatoare la aia albastra , vreo 6-7 sec. dupa ce pornea motoru imi ramaneau becurile la apa si ulei aprinse ( eu stiu ca asta indica o urcare greoaie a uleiului in rampa) , la asta gri daca scoteam bujiile si ii dadeam la manivela , relativ repede , mi se stingeau becurile si se aprindeau dupa 2-3 sec ce ma opream ![]() |
--------------------
dacia
1300
1970
- HD 70 UAP/1-HD 4533 dacia #1 in romania :D
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#27916
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
Uleiul ar trebui sa ramana in rampa. Filtrul are (sau ar trebui sa aiba) o supapa in el, care sa opreasca scurgerea uleiului din rampa cu motorul oprit.
E normal sa se aprinda becurile cand se opreste motorul, dar ar trebui sa se stinga instant, nu dupa cateva secunde. Cand aveam filtru bun, se stingea imediat ce pornea demarorul, chiar si la rece. |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
roby_1300_rap |
![]()
Post
#27917
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.097 Joined: 11 February 11 ![]() |
QUOTE(daniel93 @ 21 Feb 2014, 23:45) Uleiul ar trebui sa ramana in rampa. Filtrul are (sau ar trebui sa aiba) o supapa in el, care sa opreasca scurgerea uleiului din rampa cu motorul oprit. E normal sa se aprinda becurile cand se opreste motorul, dar ar trebui sa se stinga instant, nu dupa cateva secunde. Cand aveam filtru bun, se stingea imediat ce pornea demarorul, chiar si la rece. iti recomand sa ii bagi niste ulei mai bun , eu am zis ca vreau sa iau de la ARAL , din cate am inteles e foarte bun , mai incolo cand o sa am bani , iau METABOND ![]() This post has been edited by roby_1300_rap: 21 Feb 2014, 23:23 |
--------------------
dacia
1300
1970
- HD 70 UAP/1-HD 4533 dacia #1 in romania :D
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#27918
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
Ulei am bagat cel mai mult Belco, parea destul de bun... Am avut si 10w40 in 1300 pe timp de vara, si se comporta frumos. Pe Aral cred ca o sa trec si eu.. Oricum, asta n-are legatura cu mersul pe uscat la pornire...
|
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
adifulful |
![]()
Post
#27919
|
![]() Негря Джор Group: Members Posts: 1.117 Joined: 26 April 11 From: Satu Mare ![]() |
Bai baieti, nu vi dor asa putin de vara, plimbare cu Dacia ?
o poezie interesanta !!! ![]() Fiecare Dacie are un suflet. Merită să citești ! La sud-est de Apuseni, Din suduri, vopsea si fier, M-am nascut la Mioveni Cu volan si pedalier. Dacia numele mi-au dat Si-am simtit ceva ciudat. Era cheia din contact, Care indata m-a miscat. Cineva m-a cumparat… A platit, si am plecat. Era EL, soferul meu Cel ce l-am plimbat mereu. Si-a inceput povestea noastra Drumuri lungi si de asfalt, De la marea cea albastra, Pana-n varful cel inalt, De acasa, pan’ la munca, Din oras si pana’n lunca. Trei am fost la inceput: Eu, soferul, si nevasta. Intr-o zi, venii napasta Si-l simtii mai abatut. M-a condus tare de tot, As fi zis ca-i cam netot… Ma forta, ma alerga, Uleiul mi-l cam fierbea. Ne-am oprit pe la Giulesti Cu ceva… dificultate. Ce era aici, ghicesti? Era o maternitate. Lacrimi, zambete si soare Ca pe un fundal de teatru Totul parca a prins culoare. Venisem trei, am plecat patru. Vremea repede a trecut, Motorul mi-a segmentat Si vopseaua a retusat, Ca sa fiu ca la inceput. Pneuri bune el mi-a dat Si benzina mi-a bagat. Am facut si-un accident, Cand cel mic si-a luat carnet. S-a crezut aventurier, Eu eram in marsarier. El conducea demarcat. Aripa s-a infundat… Dar batranul l-a invatat Si l-a tot imbarbatat: - Sa conduci nu-i deloc greu, Dar atent sa fii mereu! Si au mai trecut multi ani M-au zgariat diversi golani Dar stapanul m-a vopsit, Tabla el mi-a ocrotit. Ma simteam cea mai frumoasa, Dar nu mai eram fatoasa. Nu am piele, si nici clima. Nu sunt eu cea mai dotata. Dar am fost in lumea toata. Sa fi fost asta o crima? Drumurile s-au umplut De vehicule germane, Japoneze, cu xenoane… Nu mai e ca la inceput. Dar… nu ma intereseaza De nimic nu imi mai pasa. Ca din zori, pana-n amiaza El ma tot face frumoasa. Lui nu-i pasa ca’s batrana Sau ca nu am servofrana. De acum patru decenii M-a ales dintr-o multime. Eram mii si mii de Dacii Scoase toate din uzine. Dar el m-a ales pe mine, Sau invers, si nu pe oricine? Intr-o zi ploua puternic Mergeam greu, ca un marfar. Simteam un miros nemernic De cortegiu funerar. Era EL, cel care odata Bordul mi-l mai lustruia Dar nu-mi mai strangea volanul, Ci era pe catafalc. Anii repede au zburat Si rugina m-a cuprins, Bordul crunt s-a fisurat Iara dorul m-a invins. Simt de parca ar fi fost ieri Tot suduri, vopsea si fier: Nu mai sunt la Mioveni, Dar acasa am ajuns, E doar un alt atelier. Stati! O gheara m-a strapuns… Nu mai sunt un suflet tanar Nu mai am motor, volan Am murit un simplu numar Dar voi invia Logan. This post has been edited by adifulful: 24 Feb 2014, 12:44 Attached thumbnail(s) 1653781_592596750822588_106227296_n.jpg ( Size: 105.5k ) Number of downloads: 1096 1932295_592596760822587_1309335268_n.jpg ( Size: 89.48k ) Number of downloads: 1076 |
--------------------
DACIA 1300
Dacia Dacia
1300 1976
- STRABUNICUTA MEA Ți-au murit lăudătorii dom' le ?
ATENȚIE ! Mândria și prostia este printe noi !! |
|
remusro |
![]()
Post
#27920
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 856 Joined: 24 November 10 From: Tara umeda ![]() |
Ba da, hai ca mi-ai facut pofta!
Trebuie sa ma duc sa pornesc si eu cazanul, dupa 2 luni... ![]() |
--------------------
Renault
12 cu volan pe dreapta
1971
- HYY997K
|
|
adifulful |
![]()
Post
#27921
|
![]() Негря Джор Group: Members Posts: 1.117 Joined: 26 April 11 From: Satu Mare ![]() |
|
--------------------
DACIA 1300
Dacia Dacia
1300 1976
- STRABUNICUTA MEA Ți-au murit lăudătorii dom' le ?
ATENȚIE ! Mândria și prostia este printe noi !! |
|
daniel93 |
![]()
Post
#27922
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
QUOTE(adifulful @ 24 Feb 2014, 09:27) Asa e bine? ![]() Attached thumbnail(s) IMG_0341.JPG ( Size: 1.71mb ) Number of downloads: 1077 |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#27923
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
B25KXI |
![]()
Post
#27924
|
Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 8 September 10 ![]() |
Adifulful foarte frumoasa poezia, dar in acelasi timp si foarte trista,90% am regasit istoria masinutei mele.
M-a cuprins nostalgia. ![]() This post has been edited by B25KXI: 24 Feb 2014, 21:10 |
--------------------
DACIA 1300
DACIA 1300
1972
- B 25 KXI
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#27925
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.479 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(remusro @ 24 Feb 2014, 10:14) Pai pe la voi nu-i apa pan' la genunchi? ![]() Eu am scos-o sambata pe a mea de-o plimbare pana la Arad si retur. Combinatia drum relativ gol + albumul asta e de repetat. Intrebarea e... cu ce ocazie mai nimeresc eu drumul gol? |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
remusro |
![]()
Post
#27926
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 856 Joined: 24 November 10 From: Tara umeda ![]() |
QUOTE(danut 69-71 @ 24 Feb 2014, 18:12) Da intr-adevar, termenul "conserva" este mult mai elevat. ![]() QUOTE(bucatzel @ 24 Feb 2014, 21:36) Pai pe la voi nu-i apa pan' la genunchi? ![]() Eu am scos-o sambata pe a mea de-o plimbare pana la Arad si retur. Combinatia drum relativ gol + albumul asta e de repetat. Intrebarea e... cu ce ocazie mai nimeresc eu drumul gol? Avem niste inundatii pe aici de iti sta mintea in loc! Bine ca ele nu sunt in zona Londrei, ca suiam masina pe acoperisul casei numai sa nu se ude la ciorapei... ![]() Sta ea cumintica si ma asteapta sa ii dau o cheitza sa mai invarta putin din fulia aia. Vine baiatul! ![]() This post has been edited by remusro: 25 Feb 2014, 00:31 |
--------------------
Renault
12 cu volan pe dreapta
1971
- HYY997K
|
|
maho |
![]()
Post
#27927
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.227 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#27928
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(maho @ 25 Feb 2014, 13:58) Cazanul asta, nu te satisface ca cel pe 4 roti. ![]() |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
bogdan2001 |
![]()
Post
#27929
|
![]() Daciot-Lastunar-Skodar Group: Members Posts: 620 Joined: 25 November 09 From: Satu Mare ![]() |
Am o intrebare:
Oglinda cu reglaj zi-noapte de cand s-a pus pe 1300? Iar oglinzile GECO s-au montat din fabrica?Daca da,atunci intre ce ani? 7Ls0PIjS.jpg |
--------------------
Skoda
Octavia
Business/2010
- SM06BMF Skoda S100 1976 SM03DZD
Dacia 1300 1978 SM02VVD Dacia Duster 2021 SM10BMF Dacia Solenza 2003 SM15BMF Si lista continua... |
|
emil aluas |
![]()
Post
#27930
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 17 June 09 From: Salaj ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
13.01.1974
- ALU
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi! Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th May 2025 - 23:10 |