DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
![]() ![]() ![]() |
DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
danut 69-71 |
![]()
Post
#27841
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
|
||
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|||
deceneu32 |
![]()
Post
#27842
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Au fost variante cu gaura si fara gaura in fusta fata pentru Renault 12:
Cu gaura: ynvi.jpg 2byo.jpg cabq.jpg Si fara gaura: fqu4.jpg dqjr.jpg Sa nu te aud ca sunt de Conex!Si sa nu-mi spui ca nu se vede gaura din cauza etichetei:gauira este dispusa in partea inferioara a fustei si e larga in diametru,imposibil de acoperit cu banda.Compara cu imaginile de mai sus. 8 Feb 2014, 02:11: QUOTE(danut 69-71 @ 7 Feb 2014, 21:41) Gaura in fusta si racul este valabil si la Renault 12 din 80 Esti sigur ca au avut rac pana in 1980? P.R. 1009,editia a sasea,ultima,mai 1980: yqu8.jpg rcdt.jpg qxf4.jpg 8 Feb 2014, 02:20: QUOTE(danut 69-71 @ 8 Feb 2014, 01:01) nu te mai inspira din carti Ce sa-i fac,asta este:deformare profesionala.Sunt intelectual,nu mecanic. Ma incadrez in acel segment ingust de populatie,dispretuit de restul,care mai citeste. This post has been edited by deceneu32: 8 Feb 2014, 02:20 |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#27843
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Nu vorbim de masca ori semi-masca originala, tot ce-i after market pentru mine-i egal connex.
Uite cum arata un after la francezi, ca un connex. |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#27844
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
QUOTE(danut 69-71 @ 8 Feb 2014, 01:01) experienta isi spune cuvantul. Nu ti-a contestat nimeni experienta!! 8 Feb 2014, 02:28: QUOTE(danut 69-71 @ 7 Feb 2014, 20:29) Nu vorbi prostii Fii mai elegant! 8 Feb 2014, 02:33: QUOTE(danut 69-71 @ 7 Feb 2014, 20:29) asta-i alta poveste fratioare. ''Fratioare'' sa i te adresezi tu cui vrei,nu mie!!! ![]() N-am pretentia sa-mi zici ''dom' profesor'' dar nici apelative de-astea de autobaza nu admit. This post has been edited by deceneu32: 8 Feb 2014, 02:33 |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#27845
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(deceneu32 @ 8 Feb 2014, 04:00) Daca-ti doresti sa fi intelectual, n-are sens sa te cobori la nivelul unui mecanic pe care nu-l poti combate...poti sa mergi printre intelectuali la cules capsuni, castraveti, salata, orice, nu-i bai. La ce-ti ajuta in zilele de azi ca ai terminat o facultate, sunt foarte multi care nu stau pe posturile lor... chiar daca n-aveam studii superioare ma durea la bascheti, important este ca fac doar ce-mi place si-o fac din pasiune, sunt multi printre noi care castiga doar pe stiinta nu pe studiile superioare si nu trebuie sa-si rupa carca afara pentru a-si sustine familia, nu-i condamn, soarta frate. " Dumnezeu iti da, da-n traista nu-ti baga", "Cum iti asterni, asa dormi". Poate ai sa ne faci si noua o demonstratie de reglare culbutori,platina, carburator, avans, ori ce-ti doresti tu, pe una din masinile noastre la o intrunire fara sa copii din carti/caiete/fituici ca la scoala, ce zici...poate nu te-ncurci cu lucruri minore? Teoria-i teorie, practica-i omoara pe multi, aici se vede diferenta. Echiparile romanesti difera mult de cele fr in special dupa 72, pe care incerci sa le intelegi dar iti da cu virgula si-ti lipsesc foarte multe cunostinte tehnice...nu esti facut sa stai printre mecanici, de barbologie sunt satul si eu...fapte nu vorbe bre. Ai aberat si cu seria de sasiu de pe caseta din portbagaj(exceptie fac cele cu seria pe stg fata 69 si prima serie din 70)...nu exista masina fara serie poansonata, doar daca a fost schimbata aripa ori smenuita cumva, te-am lasat in pace...trebuie sa mai calci pedala de frana. QUOTE(deceneu32 @ 8 Feb 2014, 04:24) Nu ti-a contestat nimeni experienta!! Fii mai elegant! ''Fratioare'' sa i te adresezi tu cui vrei,nu mie!!! ![]() N-am pretentia sa-mi zici ''dom' profesor'' dar nici apelative de-astea de autobaza nu admit. 1. Nu era vorba de experienta mea. 2. Sa-mi spui daca trebuie sa-mi iau costum si ce marca sa fiu mai elegant. Retractez:" nu vorbi prostii", revin: "sa nu mai debitezi aberatii ". Aceeasi Marie cu alta palarie. ![]() 3. N-ai cum sa emiti asemenea pretentii deoarece nu te stiu, nu te cunosc, nu cunosc domeniul tau de activitate si nu-s curios, n-ai cum sa-mi fii profesor ca esti mai tanar ca mine. Profesor ii fi la scoala unde predai si atat...aici suntem egali, toti o apa si-un pamant. Din frageda pruncie am invatat sa recunosc oamenii dupa calitati si nu dupa functiile pe care le detin ei, pentru mine-i egal ca ai studii ori nu, factorul uman isi pune amprenta. Daca iti aduci aminte pe vremea lui Ceasusescu, se practica un "sport": cei cu functii isi scriau functia inaintea numelui pe usa, Ing,Dr, Prof si multe altele, nu vreau sa generalizez, nu toti isi treceau functia, in speta, frustratii. Esti un intelectual, am inteles si nu poti accepta apelative de autobaza, depinde, care dintre ele, autobaza 1 sau 2? Am inteles: esti de cristal si te spargi. This post has been edited by danut 69-71: 8 Feb 2014, 04:45 |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Ov |
![]()
Post
#27846
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.514 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca v-ati revizui amandoi tonul acid atunci sunt sigur ca nu v-ati mai calca pe bataturi.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
maho |
![]()
Post
#27847
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.223 Joined: 7 April 10 From: Braºov, oraºul olimpic ![]() |
QUOTE(deceneu32 @ 7 Feb 2014, 20:03) La Dacie trebuie sa stii sa canti? ![]() Evident; nu la Tubular bells, ci la "tubular wrenches". ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
deceneu32 |
![]()
Post
#27848
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
Ov |
![]()
Post
#27849
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.514 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu trebuie sa se retraga nimeni, trebuie doar sa nu mai vorbiti in pilde si intepati. Fiecare are dreptate si fiecare poate argumenta asta.
Nu e decat de castigat din asta ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Dragos BN-LIA10 |
![]()
Post
#27850
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 9 March 12 ![]() |
QUOTE(B 75 UAP @ 1 Feb 2014, 10:15) Inseamna ca gresesc eu, poate au fost decat pe cele de export la seria I .. Totusi nu inteleg cum.. Intr-un articol de epoca, autorul se plangea ca sunt inutilizabile, pentru ca, odata usile inchise, butoanele se gaseau in dreptul spatarului banchetei (poate la cele cu interior si bancheta TL) ![]() Poate reusesc eu sa va ajut la deslusirea misterului din acel articolul . Butoanele se gaseau la inchiderea usilor intradevar in dreptul banchetei dar nu este vorba despre bancheta din fata ci despre cea din spate deoarece aceste nu erau montate ca la dacia 1310 undeva in jurul mecanismului de deschidere dupa cum se poate vedea in urmatoarea fotografie 8 Feb 2014, 19:46: Si dupa cum v-am promis inca citeva fotografii cu franzuzoica mea la care trebuie sa ma corectez in ceea ce priveste anul fabricatiei este ´72 si nu ´73 cum am spus prima oara ![]() 8 Feb 2014, 20:09: Dupa cum am mai spus sunt foarte multumit ca din punctul de vedere al tablariei la virsta ei sta destul de binisor si cel putin la prima vedere sper sa nu am probleme majore si inca citeva This post has been edited by Dragos BN-LIA10: 8 Feb 2014, 21:09 Attached thumbnail(s) T_r_Li_Hi.jpg ( Size: 142.11k ) Number of downloads: 473 Motor_1.jpg ( Size: 201.31k ) Number of downloads: 503 Motor_2.jpg ( Size: 197.67k ) Number of downloads: 502 Motor_3.jpg ( Size: 155.78k ) Number of downloads: 451 Motor_4.jpg ( Size: 171.98k ) Number of downloads: 390 Reserverad.jpg ( Size: 160.13k ) Number of downloads: 333 Reserverad_2.jpg ( Size: 128.75k ) Number of downloads: 320 Radlauf_Re.jpg ( Size: 104.86k ) Number of downloads: 285 Radlauf_Li.2.jpg ( Size: 103.39k ) Number of downloads: 267 Radlauf_Re.jpg ( Size: 104.86k ) Number of downloads: 251 Schweller_re.jpg ( Size: 94.18k ) Number of downloads: 236 Tacho_2.jpg ( Size: 150.36k ) Number of downloads: 354 Tacho.jpg ( Size: 147.08k ) Number of downloads: 406 T_r_re..jpg ( Size: 156.85k ) Number of downloads: 342 T_r_re..jpg ( Size: 156.85k ) Number of downloads: 275 Fg_Nr.jpg ( Size: 148.03k ) Number of downloads: 274 Kotfl.Re.Vo.jpg ( Size: 103.41k ) Number of downloads: 305 Motorhaube.jpg ( Size: 141.62k ) Number of downloads: 315 L_ftung.jpg ( Size: 96.31k ) Number of downloads: 304 Radlauf_Li_3.jpg ( Size: 126.28k ) Number of downloads: 266 Re_Seite.jpg ( Size: 113.83k ) Number of downloads: 285 Schweller_Li.jpg ( Size: 115.88k ) Number of downloads: 317 Schweller_Li_Hi.jpg ( Size: 122.77k ) Number of downloads: 287 Front.jpg ( Size: 130.14k ) Number of downloads: 320 |
--------------------
Dacia
Double Cab 4X4
2005
- BN-LIA10 Dacia1310TX´86,DoubleCab4x4/´05,1300´72,1310TLE´91Break,Oltcit1.1R´89,Oltcit1.1RL´92,R12´75,R17TS´76,R18GTL´81Break,R18GTS´79,Aro10´84 etc.
|
|
remusro |
![]()
Post
#27851
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 856 Joined: 24 November 10 From: Tara umeda ![]() |
Dragos, ai o Gordina adevarata! Felicitari, e o mare realizare! Sa o refaci si sa te bucuri de ea.
![]() |
--------------------
Renault
12 cu volan pe dreapta
1971
- HYY997K
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#27852
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#27853
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Tot fac si eu cumva (candva) sa pun mana pe-o dihanie de-asta. Masina asta ma fascineaza. Nu stiu exact de ce pentru ca din perspectiva performantelor e usor de replicat si chiar depasit, dar are ea ceva aparte.
|
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
Dragos BN-LIA10 |
![]()
Post
#27854
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 9 March 12 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Double Cab 4X4
2005
- BN-LIA10 Dacia1310TX´86,DoubleCab4x4/´05,1300´72,1310TLE´91Break,Oltcit1.1R´89,Oltcit1.1RL´92,R12´75,R17TS´76,R18GTL´81Break,R18GTS´79,Aro10´84 etc.
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#27855
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Dragos BN-LIA10 |
![]()
Post
#27856
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 9 March 12 ![]() |
QUOTE(danut 69-71 @ 8 Feb 2014, 23:40) Merci Danut, sincer si eu sunt curios daca ma asteapta sau nu surprize dupa ce o fac bucati si incep sa lucrez la ea dar dupa cum am mai mentionat la prima vedere nu arata rau deloc si asta ar insemna tradus din felul meu de a ma exprima inca nu am reusit sa-i gasesc undeva tablaria perforata de rugina nici jos si nici pe deasupra in afara de doua puncte pe usa din spate dreapta fapt cara ma face sa cred ca am avut un noroc chior ca masina in ultimii 25-30 de ani sa fi stat undeva intr-o hala sau garaj si nu neaparat afara in ploaie. 9 Feb 2014, 12:37: QUOTE(BH 59 FIF @ 9 Feb 2014, 05:10) Tot fac si eu cumva (candva) sa pun mana pe-o dihanie de-asta. Masina asta ma fascineaza. Nu stiu exact de ce pentru ca din perspectiva performantelor e usor de replicat si chiar depasit, dar are ea ceva aparte. Personal chiar m-as bucura pentru tine si te ajut oricind cu cea mai mare placere sa-ti cumperi asa ceva dar sfatul meu este urmatorul:gindestete bine ce vrei pentru ca exista doar doua posibilitati: 1. Ai detui bani strinsi si i-ti permiti cumpara una cit de cit gata facuta Pretul la ora actuala incepe undeva de la 10.000€ si in sus 2. Ai destui bani strinsi si vrei sa-ti pui osul la treaba si ai posibilitatea sa ti-o faci cum vrei tu Pretul incepe la ora actuala undeva de la 4000€ in sus (sau mai bine spus eu personal nu am gasit in ultimi 15 ani un Gordini sub pretul mentionat iar despre starea masinilor nu are rost sa deschid discutia) Deci gindestete bine si cit se poate de repede deoarece preturile nu scad ci din cotra cresc pe zi ce trece iar masinile puse la vinzare sunt tot mai rare. This post has been edited by Dragos BN-LIA10: 9 Feb 2014, 13:37 |
--------------------
Dacia
Double Cab 4X4
2005
- BN-LIA10 Dacia1310TX´86,DoubleCab4x4/´05,1300´72,1310TLE´91Break,Oltcit1.1R´89,Oltcit1.1RL´92,R12´75,R17TS´76,R18GTL´81Break,R18GTS´79,Aro10´84 etc.
|
|
iulica89 |
![]()
Post
#27857
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.265 Joined: 6 August 08 ![]() |
De la o perioada preturile au inceput sa o ia serios in sus-nu mai gasesti lampi seima sub 50-60 euro perechea, ruginituri de faruri pe la cine stie ce preturi exorbitante etc.-mai grav ca am vazut ca au inceput si pe la noi sa se practice astfel de preturi si in curand va fi imposibil sa iti mai cumperi/intretii "clasica" din batatura...
In opinia mea cel mai bine este sa iei o masina completa(cu piesele originale), fie ea restaurata sau nu si cu un istoric clar si complet, altfel te poti trezi cu o mare "gaura neagra" de bani, chiar daca suma initiala ti se va parea mare, vei castiga la capitolul reparatii/tinichigerie. Felicitari inca odata Dragos pentru masina, spor la treaba si sper sa iti iasa exact cum iti doresti! |
--------------------
Dacia
1310
1989 MLS
- PH 10 SIA Iulian
|
|
remusro |
![]()
Post
#27858
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 856 Joined: 24 November 10 From: Tara umeda ![]() |
Dragos, ce ai de gand sa faci cu Gordina? O bagi la un garajel deocamdata pana strangi banutzi sa te apuci de ea, sau intri tare in ea din prima fara sa te uiti inapoi?
Vad ca ai multe elemente originale pe masina, astea iti vor salva foarte multi bani, dar ca si cu orice masina veche... nu stii de unde apare vreo belea... |
--------------------
Renault
12 cu volan pe dreapta
1971
- HYY997K
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#27859
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(Dragos BN-LIA10 @ 9 Feb 2014, 15:17) Merci Danut, sincer si eu sunt curios daca ma asteapta sau nu surprize dupa ce o fac bucati si incep sa lucrez la ea dar dupa cum am mai mentionat la prima vedere nu arata rau deloc si asta ar insemna tradus din felul meu de a ma exprima inca nu am reusit sa-i gasesc undeva tablaria perforata de rugina nici jos si nici pe deasupra in afara de doua puncte pe usa din spate dreapta fapt cara ma face sa cred ca am avut un noroc chior ca masina in ultimii 25-30 de ani sa fi stat undeva intr-o hala sau garaj si nu neaparat afara in ploaie. Nu incerc sa te descurajez, depinde numai de tine ce doresti sa faci din acesta minunata masina si destul de rara. Daca vrei s-o faci la "marea arta", bugetul iti va scadea considerabil, vorbesc din proprie experienta. QUOTE(iulica89 @ 9 Feb 2014, 17:10) De la o perioada preturile au inceput sa o ia serios in sus-nu mai gasesti lampi seima sub 50-60 euro perechea, ruginituri de faruri pe la cine stie ce preturi exorbitante etc.-mai grav ca am vazut ca au inceput si pe la noi sa se practice astfel de preturi si in curand va fi imposibil sa iti mai cumperi/intretii "clasica" din batatura... In opinia mea cel mai bine este sa iei o masina completa(cu piesele originale), fie ea restaurata sau nu si cu un istoric clar si complet, altfel te poti trezi cu o mare "gaura neagra" de bani, chiar daca suma initiala ti se va parea mare, vei castiga la capitolul reparatii/tinichigerie. Subscriu la afirmatiile tale facand niste precizari: Din nefericire, noi romanii suntem saraci dpdv financiar si evident ca nu-ti permiti sa achizitionezi o dacie la preturi relativ mari. De aceea, multi dintre noi au hotarat sa-si cumpere una relativ ieftina si sa investeasca in timp in ea...pretul final fiind unu mult mai ridicat decat achizitionarea uneia bune la un pret de 1-3 mii de euro si in cel mai nefericit caz, au renuntat la proiect. In oricare dintre cazuri, deciziile ne apartin. Se pare ca istoria se repta...oameni care au suferit si sufera si in ziua de azi pentru o Dacia 1300. This post has been edited by danut 69-71: 10 Feb 2014, 00:43 |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
tpv |
![]()
Post
#27860
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 12 February 09 From: Oradea ![]() |
Ca parere personala si eu sustin ca e mai bine sa cumperi una gata restaurata, chiar daca mai sunt maruntisuri de facut la ea.
Daca cumperi una care necesita reparatii, tablarie, vopsit, parte mecanica, cautare de piese, care de multe ori nu le gasesti ori le gasesti la preturi de te i-a cu dureri de cap, ajungi sa constati ca, cu bani investiti puteai lua una gata restaurata. De toate aceste probleme ma lovesc in prezent incercand sa restaurez o dacie sport, de multe ori stau sa ma intreb de ce nu am cumparat una gata facuta! |
--------------------
Nissan
X Trail Automat T 31 4x4
2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#27861
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
julian69 |
![]()
Post
#27862
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 6 January 13 From: lyon franta ![]() |
la a mea a fost refacuta caroseria si ma costat un biletel de 2000 euro dar eu nu sunt mecanic asa ca ea trebuie sa fie buna bag cheia in contact si porneste asta e fiecare cu posibilitatile lui.
pe aci sunt de vinzare gordini dar vorba e ca trebuie bani multi . pe forumul nostru de aici forumul r 12 este una refacuta si vezi toata treaba cea facut baiatul in foto dar sa spun drept sa bag intre 15000 si 20000 pe un gordini pai eu zic ca e risipa dar inteleg cei carora le place. eu pe banutii astia parca mai repede as lua un porsche ca e oricum mai moderna. This post has been edited by julian69: 9 Feb 2014, 23:31 |
--------------------
renault
12 TL
1969
- AP-965-JP mai bine sa vina ploaia astazi decat sa vina intr-o zi cu timp frumos :-)
|
|
jgr1001 |
![]()
Post
#27863
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 20 September 10 From: Bucuresti/Fagaras ![]() |
Ca veni vorba de Gordini: am fost la Retromobile Paris 2014. Asta era la licitatia de vineri:
Nu am stat sa vad daca si cu cat s-a dat, dar or sa apara rezultatele pe site http://www.artcurial.com Attached thumbnail(s) IMG_8653.JPG ( Size: 1.46mb ) Number of downloads: 329 IMG_8654.JPG ( Size: 1.41mb ) Number of downloads: 352 IMG_8655.JPG ( Size: 1.66mb ) Number of downloads: 325 |
--------------------
Cazane
de colectie
editii de primavara/toamna
|
|
Dragos BN-LIA10 |
![]()
Post
#27864
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 9 March 12 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Double Cab 4X4
2005
- BN-LIA10 Dacia1310TX´86,DoubleCab4x4/´05,1300´72,1310TLE´91Break,Oltcit1.1R´89,Oltcit1.1RL´92,R12´75,R17TS´76,R18GTL´81Break,R18GTS´79,Aro10´84 etc.
|
|
remusro |
![]()
Post
#27865
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 856 Joined: 24 November 10 From: Tara umeda ![]() |
E mult mai bine cand cumperi masina gata facuta, chiar daca dai mult mai multi bani o data. Iesi mult mai ieftin si elmini bataia de cap cu restauratul, etc. Partea negativa e ca nu o restaurezi exact cum vrei tu, dar nu le poti avea pe toate.
La mine a fost nasol cu Renoul meu alb, masina asa rara cu volan pe dreapta, am fost nevoit sa o cumpar batatorita, sa zic insa merci ca am gasit-o! A trebuit sa o refac. Insa, a iesit ceva deosebit, plus a fost unul din cele mai frumoase episoade din viata mea. ![]() This post has been edited by remusro: 10 Feb 2014, 10:18 |
--------------------
Renault
12 cu volan pe dreapta
1971
- HYY997K
|
|
Ov |
![]()
Post
#27866
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.514 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#27867
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Subscriu. Sport pastrat in stare impecabila (adica care sa nu mai aiba nevoie de nici un fel de interventii) sau restaurat cu simt de raspundere si de vanzare nu vei gasi in tara in acest moment. Dar la 5000 de bucati fabricate in total treci cu vederea aspectele astea si te apuci de orice, Sport sa fie
![]() ![]() Ca o concluzie personala, la 12G si Dacia Sport nu conteaza prea mult starea ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
tpv |
![]() ![]()
Post
#27868
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 12 February 09 From: Oradea ![]() |
Alin si Ov,
aveti dreptate cu sportivele! This post has been edited by tpv: 10 Feb 2014, 10:51 |
--------------------
Nissan
X Trail Automat T 31 4x4
2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
|
|
Dragos BN-LIA10 |
![]()
Post
#27869
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 9 March 12 ![]() |
QUOTE(remusro @ 9 Feb 2014, 16:12) Dragos, ce ai de gand sa faci cu Gordina? O bagi la un garajel deocamdata pana strangi banutzi sa te apuci de ea, sau intri tare in ea din prima fara sa te uiti inapoi? Vad ca ai multe elemente originale pe masina, astea iti vor salva foarte multi bani, dar ca si cu orice masina veche... nu stii de unde apare vreo belea... Remus pentru mine problema cea mai mare nu sunt atita banii cit este timpul pe care cu foarte mare greutate il pot gasi, mai ales timpul necesar unui asemenea proiect iar acum sa fiu sincer anul acesta nu stiu in ce masura ma voi apuca de el deoarece pe primul loc am marirea garajului cu 150m/2 si cea a Carportului cu inca 6 locuri + un 928 S care este pe terminate si doua Integrale una cu motorul iar celalalta cu cutia desfacuta bucati si alte citeva proiecte care asteapta sa fie incepute si cea ce personal vad a fii cel mai important trebuie si terminate. Singurul lucru pe care am degind sa-l fac este sa-i pornesc motorul si daca acesta merge am sa-i fac partea technica de asa natura incit sa ma pot misca cu el din stinga in dreapta iar restul cind i-o veni timpul iar daca nu porneste stiu barem de la inceput ce ma asteapta.Deocamdata ma bucur ca l-am gasit deoarece l-am cautat citiva anisori buni. |
--------------------
Dacia
Double Cab 4X4
2005
- BN-LIA10 Dacia1310TX´86,DoubleCab4x4/´05,1300´72,1310TLE´91Break,Oltcit1.1R´89,Oltcit1.1RL´92,R12´75,R17TS´76,R18GTL´81Break,R18GTS´79,Aro10´84 etc.
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#27870
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
O constatare interesanta (cel putin pentru mine). Am achizitionat inca un volan (fabricat in '74) si l-am comparat cu volanul achizitionat anterior (fostul proprietar imi spunea ca ar fi fost montat de pe o Dacia 1300 din '69, pe el e inscriptionat 1968). Comparand cela doua volane (ambele intr-o stare doar relativ buna si primite practic pe ochi frumosi
![]() <span class='edit'>10 Feb 2014, 20:20:</span> O constatare interesanta (cel putin pentru mine). Am achizitionat inca un volan (fabricat in '74) si l-am comparat cu volanul achizitionat anterior (fostul proprietar imi spunea ca ar fi fost montat de pe o Dacia 1300 din '69, pe el e inscriptionat 1968). Comparand cela doua volane (ambele intr-o stare doar relativ buna si primite practic pe ochi frumosi ![]() This post has been edited by BH 59 FIF: 10 Feb 2014, 20:35 Attached thumbnail(s) 2014_02_10_13.32.44.jpg ( Size: 1.8mb ) Number of downloads: 2246 2014_02_10_19.32.56.jpg ( Size: 1.51mb ) Number of downloads: 2284 2014_02_10_19.31.45.jpg ( Size: 1.49mb ) Number of downloads: 2216 |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi! Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th May 2025 - 06:10 |