DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
![]() ![]() ![]() |
DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
sk100it |
![]()
Post
#28501
|
||
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 10 May 08 From: BUCURESTI ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1300
1980
- B25PBU/B17DMF/B07JCF
|
|||
tunderbird |
![]()
Post
#28502
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Trofeul si diploma de la Sinaia nu sunt nominalizate, au trecute pe ele doar pozitia din clasament.
Sunt dispus sa le cedez celui care obtine cele mai multe voturi aici pe forum. Rog un moderator sa initieze o votare pe forum. Fac acest lucru pentru a demonstra tuturor, inclusiv mancatorilor de rahat, ca nu sunt interesat sa adun premii si "fala"... dovada ca am preferat sa ii las pe ceilalti competitori sa dea interviuri pe la diverse televiziuni... prezenta mea la Sinaia s-a datorat unor motive strict personale, mai exact familiale... aceleasi fiind si pentru participarea la raliul de la Chisinau. De acum incolo, cu Daciile voi participa numai la intalnirile locale necompetitionale... cei care nu au loc de mine (fie pe podium, fie in parcare) pot dormi linistiti acum. Regret, dar sacosa cu cadouri de la Allianz nu o pot ceda... obiectele din interior sunt folosite, deja. In ceea ce priveste prezenta pe acest forum, voi ramane in continuare de veghe. ![]() This post has been edited by tunderbird: 12 Sep 2014, 12:02 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
julian69 |
![]()
Post
#28503
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 6 January 13 From: lyon franta ![]() |
salutari am si eu o intrebare cam ce valoare are renault 12 din 69 care il am WP_000871.jpg ( Size: 675.06k )
Number of downloads: 1803
WP_000867.jpg ( Size: 629.47k ) Number of downloads: 1731 WP_000866.jpg ( Size: 393.64k ) Number of downloads: 1684 mersi mult This post has been edited by julian69: 12 Sep 2014, 09:08 |
--------------------
renault
12 TL
1969
- AP-965-JP mai bine sa vina ploaia astazi decat sa vina intr-o zi cu timp frumos :-)
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#28504
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Frumoasa masina!
1969 este primul an de fabricatie. Ce serie de sasiu are? Pune mai multe poze cu ea, sa ne delectam si noi. |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
julian69 |
![]()
Post
#28505
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 6 January 13 From: lyon franta ![]() |
trebuie sa -i fac noi ca nu mai am are sasiu 6800 si serie motor 7900 prima faza cu dinam si frina de mina sub bord
Attached thumbnail(s) WP_000863.jpg ( Size: 716.85k ) Number of downloads: 1585 WP_000868.jpg ( Size: 847.79k ) Number of downloads: 1574 WP_000872.jpg ( Size: 451k ) Number of downloads: 260 |
--------------------
renault
12 TL
1969
- AP-965-JP mai bine sa vina ploaia astazi decat sa vina intr-o zi cu timp frumos :-)
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#28506
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(danut 69-71 @ 12 Sep 2014, 01:16) Iertata sa-mi fie greseala, doar portiera de pe dreapta fata este revopsita, in rest la vopsea originala...am revazut pozele, FELICITARI detinatorului. ![]() ![]() ![]() Poate revezi si celelalte poze ca sa identifici exact unde se afla retusurile si defectele reale, care oricum, sunt mai putine la numar decat cele de pe visinia ta. "Sursa" iti poate confirma, daca accepta sa fie obiectiva, macar in acest ultim moment. Nu ma astept la recunoasterea greselii si a primirii scuzelor de rigoare. <span class='edit'>12 Sep 2014, 10:43:</span> QUOTE(julian69 @ 12 Sep 2014, 10:18) trebuie sa -i fac noi ca nu mai am are sasiu 6800 si serie motor 7900 prima faza cu dinam si frina de mina sub bord Foarte frumoasa! Despre ce fel de valoare esti interesat. Pretul de piata din Romania? Sau cel din Franta? Sau cumva vorbesti de valoarea pasionala? This post has been edited by tunderbird: 12 Sep 2014, 11:14 Attached thumbnail(s) Principele_Nicolae_Concursul_de_eleganta_Sinaia_28_iunie_2014_8.jpg ( Size: 261.71k ) Number of downloads: 356 IMG_1597.JPG ( Size: 2.58mb ) Number of downloads: 313 IMG_1598.JPG ( Size: 2.09mb ) Number of downloads: 288 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
julian69 |
![]()
Post
#28507
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 6 January 13 From: lyon franta ![]() |
de romania de franta stiu vreau sa stiu daca cumva o pun la vinzare mi sa u facut oferte si unele sunt cam bune sa stiu si eu ce preturi sunt.
|
--------------------
renault
12 TL
1969
- AP-965-JP mai bine sa vina ploaia astazi decat sa vina intr-o zi cu timp frumos :-)
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#28508
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Pai de cand cu programele rabla din Romania, la care se adauga si alte actiuni comerciale legate mai mult sau mai putin de curentul retro Dacia, preturile in Romania sunt cam aceleasi ca in Franta... pentru cine cere... ramane sa gasesti si cumparatorul care sa fie dispus sa ofere.
Normal ca depinde foarte de mult si de starea masinii. Sunt colegi pe aici care se ocupa cu asa ceva... daca te vor considera interesant, cu siguranta te vor contacta. 12 Sep 2014, 14:57: QUOTE(julian69 @ 7 Jan 2013, 17:23) salutari la toti. am citi si eu ce ati scris si impresia mea e ca va puneti intrebari proaste. eu fac parte din forumul francez r 12 dar nu sunt membru clubului lor.(inca). la noi pe franta cind se organizeaza adunari cu masini de epoca nu conteaza ce model este toata lumea e binevenita. nu se pune vorba ca altii sa fie pusi deoparte. noi ne intilnim pentru pasiunea ce o avem toti de a salva orice model de la dezmembrare. si daca sunt modele mai vechi si au probleme mecanice facem tot ce putem sa ajutam pe cei care au nevoie. chiar daca sunt vechi ruginite lovite ideea este sa le salvam sa ne ajutam si sa invatam de la fiecare. pasiunea noastra trebuie sa fie o placere de a impartasi cu toti cunostintele noastre . intalnirile se fac ca prieteni si nu ca concurenti pentru o bucata de fier ca medalie. Poate mai invatam si noi cate ceva! 12 Sep 2014, 18:39: QUOTE(Daciotul_98 @ 11 Sep 2014, 22:12) ... apropos o iau si eu ca Piersic "se scrie cu litere mari in mijlocul propozitiei atunci cand vrei sa evidentiezi ceva" Ma bucur sa aud ca un copil ca tine apreciaza si pastreaza in minte franturi din gandurile oamenilor cu adevarat valorosi (si din ce in ce mai putini, din pacate) ai societatii noastre romanesti. This post has been edited by tunderbird: 12 Sep 2014, 18:39 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
maho |
![]()
Post
#28509
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.235 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
@ danut & tunderbird:
niste injuraturi pe privat, sau un "local kombat" in spatele blocului, nu se poate ? Cã pe public, s-a lamurit tot mapamondu' cã intre voi e o relatie veche* si profunda, iar securea razbelului va ramane vesnic dezgropata... * Cred ca nu mai stie nimeni cine-a inceput, si cine n-a cedat primul (nici nu mai are importanta). |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
tunderbird |
![]()
Post
#28510
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(maho @ 12 Sep 2014, 20:32) @ danut & tunderbird: niste injuraturi pe privat, sau un "local kombat" in spatele blocului, nu se poate ? Imi pare foarte rau ca tu ai inteles atat de putin de aici! Sincer! Pentru ca am convingerea ca Danut a inteles mult mai mult! |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
Daciotul_98 |
![]()
Post
#28511
|
![]() membru foarte autentic!! Group: Members Posts: 1.572 Joined: 15 June 13 From: Serbanesti,Arges ![]() |
![]() |
--------------------
dacia
1300
197x Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu |
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#28512
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(tunderbird @ 13 Sep 2014, 00:56) Concluzia pe care am tras-o in urma acestui eveniment, este una foarte clara, esti o persoana anti-sociala, daca gresesc, te rog sa ma ierti. Am incercat o socializare / comunicare cu tine, chiar din vama (sper ca-ti aduci aminte)...nimic deosebit. Personal n-am absolut nimic cu tine, punctul tau slab fiind "invidia", n-o spun doar eu si daca doresti putem comunica telefonic fara sa ne balacarim pe forum. Chiar daca nu am participat la Sinaia, detin poze si cu masina ta, dar si inventiile facute pe la motor...nu poti nega faptul ca masina ta nu are retusuri, pe laterale si panou fata/spate...originalul si pozele nu mint. . This post has been edited by danut 69-71: 13 Sep 2014, 01:44 |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
maho |
![]()
Post
#28513
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.235 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(tunderbird @ 12 Sep 2014, 23:56) Imi pare foarte rau ca tu ai inteles atat de putin de aici! Am spus doar ce se vede, public, de mult timp, nimic mai mult. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
tunderbird |
![]()
Post
#28514
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(danut 69-71 @ 13 Sep 2014, 01:43) Concluzia pe care am tras-o in urma acestui eveniment, este una foarte clara, esti o persoana anti-sociala, daca gresesc, te rog sa ma ierti. Am incercat o socializare / comunicare cu tine, chiar din vama (sper ca-ti aduci aminte)...nimic deosebit. Personal n-am absolut nimic cu tine, punctul tau slab fiind "invidia", n-o spun doar eu si daca doresti putem comunica telefonic fara sa ne balacarim pe forum. Chiar daca nu am participat la Sinaia, detin poze si cu masina ta, dar si inventiile facute pe la motor...nu poti nega faptul ca masina ta nu are retusuri, pe laterale si panou fata/spate...originalul si pozele nu mint. . Daca nu cant cuiva in struna, nu inseamna ca sunt o persoana antisociala. De iertat am iertat de mult... dar de uitat nu voi uita niciodata. Imi amintesc foarte bine in vama, cum ti-ai adus aminte ca nu ma cheama "tundeiarba", dar tot atat de bine imi aduc aminte ca tot in vama ai patrulat cu nasul pe sus, de vreo doua-trei ori pe langa mine, eu fiind cu familia in masina... sau probabil ca trebuia sa te trag eu de maneca: "Danutule, nu mai cunosti lumea!" Punctul meu slab nu este invidia, este altceva pe care unii il numesc calitate, iar altii il exploateaza pentru castigurile proprii. Eu consider ca nu ne balacarim pe forum, doar discutam combativ... si slava Domnului, cand am gresit am recunoscut... nu este si cazul tau, care incerci sa orientezi intotdeauna discutia catre fictive defecte ale profilului meu psihologic sau deficiente de caracter, pe intelesul tuturor. Mai nou, am observat ca atunci cand constati ca nu ai dreptate, (fie singur, fie la interventia altora) renunti la contrazicere... este bine si asa, si tacerea este un raspuns... din punctul meu de vedere este un pas inainte... cazul bucselor de centrare, de exemplu,. Apropos, in legatura cu pasul filetului, nu cred ca este de 1,25... dar inca nu sunt sigur... sper ca nu este cu suparare daca o sa pun lera de filete pe el si o sa confirm sau sa infirm afirmatia ta. Pana la urma este doar o informatie tehnica care trebuie sa fie corecta, pentru a fi utila celor care au nevoie de ea... ce parere ai? Nu am sustinut niciodata ca masina cu care am participat la Sinaia nu are retusuri. Retusurile acelea se vad si in poze... care cum spui tu, nu mint... mai mult chiar, la prezentarea in fata juriului, presedintele RCR a facut o referire scurta la acest aspect... cine a fost acolo poate confirma, ori daca exista filmare/inregistrare se poate consulta... dar de aici pana la a sustine ca masina este vopsita complet de la mediana in jos, nu te izbeste napraznic o diferenta de dimensiunea unei minciuni sfruntate? Este o masina cu 11000 si ceva de km REALI (avea aproape 10200 cand am dat de ea)... proprietarul a orbit la cativa ani de la cumpararea ei si nu a mai folosit-o. Acest aspect confera avantajul rulajului atat de mic dar si o serie de dezavantaje cum ar fi retusurile pe cele doua aripi fata (pentru ca nu mai vedea bine s-o bage in garaj), ambreiaj lipit, rulmentii si suruburile la pompa de apa ruginite (am scos doua ligheane de rugina din sistemul de racire). In rest, peste tot se pot vedea sigiliile de vopsea galbena de fabrica... vaselina de pe pistonasele din etriere este intacta... esti capabil sa accepti ideea ca este posibil sa nu mai existe in toata Europa (sau in lume, de ce nu?), acelasi tip de masina cu un rulaj mai mic?... asa retusata local si nu de la mediana in jos, cum este ea. Despre care anume inventii la motor vorbesti? Ca am folosit pentru siguranta, si garnitura lichida cuprata Loctite (daca vrei iti dau si codul)?...si au iesit afara cateva picaturi pe care le-a vazut "sursa" ta de informatii, bagandu-si capul pe sub galeria de evacuare. Tu de ce folosesti produse Metabond? Sunt cumva produse recomandate de UAP Colibasi? De ce nu folosesti uleiul SR 211 de vara/iarna, recomandat in 1969? De ce nu ai pe masina, baterie cu bac de bachelita Fulmen sau Acumulatorul cu capace etansate cu bitum? ![]() ![]() Intr-adevar, este prea mult adevar... si prea multe de ce-uri! Elementul surpriza pe care te bazai atat de mult, a disparut de mult din aceasta "ecuatie". Revin inca o data cu cererea facuta moderatorilor de a initia o votare pentru cedarea trofeului de la Sinaia. As fi putut sa fac eu poll-ul, dar cred ca este mai corect sa fie initiat de o persoana neutra... pentru ca ar trebui punctate cateva criterii de punctaj, presupun... ca sa nu se faca aprecierea dupa simpatia fata de proprietarul masinii concurente. PS Inainte de a merge la Sinaia am facut o vizita "sursei" tale, vizita a fost foarte placuta, de altfel. La final am fost intrebat, ce nota ii dau acelei sutici. "7 - 7,5" am raspuns... "dar la a ta cat ii dai?", m-a intrebat... "8,5-9", am raspuns... dupa aceea am discutat si argumentele pro si contra cu care sustin aceasta departajare ... am simtit eu ceva nemultumire, dar sincer nu am crezut ca este atat de mare... si oricum nu mi-am pus problema competitiei intre sutici pentru ca se stia clar ca eu particip, dar nu se stia daca acea sutica va participa. Am mai avut noi si o discutie despre cat de plauzibil este rulajul din bord, dar dupa o analiza amanuntita a detaliilor, am ajuns la concluzia finala, ca sunt sanse mari ca rulajul din bord sa fie cel real. Mult mai tarziu, aproape de raliul de la Chisinau, aflu de la un bun prieten coleg de club, ca am stricat niste ape la Sinaia si ca unii considera ca am luat pe nedrept locul altuia... imi pare rau ca m-am bagat involuntar in rahatul asta si speranta mea este ca esti complet strain de initierea acestor cleveteli... Masina cu care am participat la Sinaia nu este polisata. Este doar decontaminata cu argila si ceruita. Am eu fixurile mele cu polisat-ul vopselei proaste de Policolor, cu care au fost spoite Daciile. Drumul la Sinaia si inapoi m-au costat inca vreo 5 ciobituri ale vopselei din cauza pietricelelor aruncate in trafic. This post has been edited by tunderbird: 13 Sep 2014, 15:37 Attached thumbnail(s) 100_1919.JPG ( Size: 524.72k ) Number of downloads: 343 100_1958.JPG ( Size: 636.97k ) Number of downloads: 303 IMG_1567.JPG ( Size: 2.37mb ) Number of downloads: 345 IMG_1568.JPG ( Size: 2.11mb ) Number of downloads: 360 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#28515
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Suruburile la radiator le-am dat jos...piulitele nu au fost scoase intentionat pentru a nu se ciupi vopseaua la remontare, imi pare rau ca le-am scos pe cele de la rezervor. Chiar daca sunt pline de vopsea, bag tarod de 6, 7, 8 si am rezolvat problema.
Daca doresti, restul subiectelor le reglam telefonic. |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#28516
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Filetul prezoanelor si suruburilor pentru prinderea cutiei de viteze pe motor, este M10 cu pas normal, adica nu 1,25mm. Te las pe tine sa ne spui cat este pasul normal.
Pai atunci cand strangi surubul, nu se rupe/sparge stratul de vopsea dat asa la gramada? ![]() Sub clemele acelea se aduna multa mizerie in timp, pe care nu o poti curata fara demontarea piulitelor... daca nu poti degresa cum trebuie, vopseaua va sari la prima mica deplasare a piulitei... Vei vedea probabil, cand vei baga tarodul. Ma rog, asta este opinia mea! Faci cum vrei! ![]() Nu poti regla conturi prin telefon cu persoane antisociale. De obicei acele persoane isi regleaza ele singure conturile intr-un mod inuman si ilegal. Sau poate ai vrut sa spui: "persoana nesociabila"? ![]() This post has been edited by tunderbird: 14 Sep 2014, 12:33 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#28517
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
E cum vrei tu, nu inteleg ce vrei sa spui prin pas normal...sa inteleg ca sunt suruburi si cu pas anormal????
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() In ultimii 2 ani te-am ignorat, vei fi suspus aceluiasi tratament in continuare. Cred ca ai ales gresit topicul, stiind ce modele de masini detii...fa-ti topic separat unde te poti descarca cum doresti deoarece ai acumulat frustrari de-a lungul anilor. |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
maho |
![]()
Post
#28518
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.235 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Sigur nu v-ati intalnit azi-dimineata ?
![]() Sper ca realizati amandoi cat din toata discutia asta e "on-topic". |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
tunderbird |
![]()
Post
#28519
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Danut & Maho,
Numai on topic! La M10 pas normal inseamna 1,5mm. 1,25 mm inseamna pas fin. Sunt termeni uzuali in tehnica. Oricine are de-a face cu tehnica, poate sa confirme. Suruburile si prezoanele pentru prinderea cutiei pe motor la Dacia clasic au filet M10x1,5. Lungime prezon 85mm. Lungime surub 75mm. Grupa material: pe capul surubului se vede 8... probabil ceva apropiat de 8.8. Sunt informatii tehnice solicitate pe acest topic de catre un coleg de forum. <span class='edit'>14 Sep 2014, 14:25:</span> QUOTE(dobre @ 8 Sep 2014, 23:39) HELP!!! Ce dimensiune au suruburile de prind motorul de cutia de viteze la 1300? (suna cam prostesc, dar cand ai masina in lucru de 3 ani se mai pierd din piese/ suruburi), si s-or gasi la piese auto sau doar la dezmembrari....? LE Dupa cum se poate vedea in semnatura, detin in familie si D1300 din 1981. Este masina copilariei mele pe care am invatat sa conduc si pe care mi-am facut mana de mecanic, incepand de la varsta de 12 ani. Asa ca imi voi permite in continuare sa particip la discutii legate de Dacia 1300. Multumesc pentru intelegere! This post has been edited by tunderbird: 14 Sep 2014, 15:21 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
THE ELANTIS |
![]()
Post
#28520
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 7 May 09 From: Rio de Bacau ![]() |
QUOTE(julian69 @ 12 Sep 2014, 09:07) salutari am si eu o intrebare cam ce valoare are renault 12 din 69 care il am WP_000871.jpg ( Size: 675.06k )
Number of downloads: 1803 WP_000867.jpg ( Size: 629.47k ) Number of downloads: 1731 WP_000866.jpg ( Size: 393.64k ) Number of downloads: 1684 mersi mult Foarte frumoasa masina ta si in stare foarte buna deasemeni, iar anul de fabricatie e un mare plus! Felicitari !!! Un singur aspect nu e conform cu modelul TL si anul de fabricatie, respectiv ornamentele de linie din inox(cele de pe aripile fata-portiere-aripile spate) care sunt de Renault 12TS aparut cu 3 ani mai tarziu, adica in octombrie 1972. Sincer aripile fata sunt prea incarcate cu aceste ornamente. In 72 cand au aparut pe TS, Renault a scos lampile de stationare de pe aripile fata de la toate modelele, iar in 74 dispare si monograma Renault 12/16 TL/TS de pe aripa la toate modelele. Aceste ornamente sunt frumoase si elegante simple, fara lampile de stationare si fara monograma Renault. Din cate imi amintesc din postarile tale, asa ai cumparat masina, prin urmare ornamentele sunt puse de fostul propietar. Din pacate oricum nu ai cum sa le dai jos deoarece raman vizibile gaurile de fixare ale clemelor de prindere. Oricum, e un aspect minor in comparatie cu felul remarcabil in care arata masina ta. Inca odata felicitari, sa o stapanesti sanatos iar daca te hotarasti vreodata sa o vinzi, ma inscriu pe lista! |
--------------------
Renault/ Dacia
R12 TR/ R16 TS/ 1300
1974/ 1970
- BC12RNO;16RNO;07UAP Since you are going to be thinking anyway, think big
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#28521
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tunderbird @ 14 Sep 2014, 13:51) Grupa material: pe capul surubului se vede 8... probabil ceva apropiat de 8.8. http://www.flamis.ro/servicii.php?opt=cara...istici-mecanice |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
sity_boy84 |
![]()
Post
#28522
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 18 October 05 From: Buzau ![]() |
am gasit o masinuta si vroiam sa stiu parerea voastra.
se vinde sau se va dezmembra. Dupa seria ei putem identifica anul? Attached thumbnail(s) 20140914_193225.jpg ( Size: 873.46k ) Number of downloads: 252 20140914_193246.jpg ( Size: 1020.16k ) Number of downloads: 310 20140914_193253.jpg ( Size: 742.59k ) Number of downloads: 297 20140914_193335.jpg ( Size: 900.28k ) Number of downloads: 289 20140914_193350.jpg ( Size: 771.63k ) Number of downloads: 242 20140914_193448.jpg ( Size: 932.62k ) Number of downloads: 232 20140914_193840.jpg ( Size: 1013.27k ) Number of downloads: 253 20140914_193854.jpg ( Size: 942.06k ) Number of downloads: 257 20140914_193907.jpg ( Size: 721.48k ) Number of downloads: 223 |
--------------------
Dacia/Hyundai
1300/Accent
1979/2008
- BZ 79 UAP/BZ 82 TSC
|
|
cipri20 |
![]()
Post
#28523
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 613 Joined: 19 May 04 From: Baia Mare ![]() |
Putem si fara serie, scrie clar 1972. Arata ok, are potential
|
--------------------
VW
1200
1970
|
|
Ov |
![]()
Post
#28524
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
cutia nu e a ei
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#28525
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
E din a-2-a jumatate a lui 72 cu motor 810-99 si cutia e in 5 trepte.
![]() This post has been edited by danut 69-71: 17 Sep 2014, 13:56 |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#28526
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Am o cunostinta careia i s-a imbolnavit grav cainele... a fost la un pas de septicemie si a scapat ca prin urechile acului dupa o operatie chirurgicala foarte complicata... costurile operatiei cat si tratamentul ulterior au fost imense.
Un vecin "istet" vine si-i spune: "La cat te-a costat medicul, mai bine il lasai sa moara si iti cumparai alt caine tanar si sanatos!" Masina aceea merita salvata, dupa parerea mea. Si noi toti cei care vrem sa credem ca suntem adeptii culturii retro trebuie sa demonstram acest lucru prin sustinerea celor interesati in salvarea acestor masini, fie ca o fac singuri, fie ca prefera sa bage bani in buzunarul altora... cutia de viteze neadecvata nu este o problema nerezolvabila... macar de-ar fi singura. This post has been edited by tunderbird: 18 Sep 2014, 08:09 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
sity_boy84 |
![]()
Post
#28527
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 18 October 05 From: Buzau ![]() |
multumesc de informatii:)
trebuie sa se hotarasca propietarul de fapt al masinii daca vrea sa o vanda cu acte sau o vinde fara acte pentru dezmembrare. |
--------------------
Dacia/Hyundai
1300/Accent
1979/2008
- BZ 79 UAP/BZ 82 TSC
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#28528
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca te intereseaza caroseria, mai bine o iei cu acte... mai ales ca pentru el este cea mai simpla solutie pentru radierea de la taxe si impozite.
Eu zic ca (,) caroseria este cea mai importanta... impreuna cu actele sale. This post has been edited by tunderbird: 19 Sep 2014, 15:06 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
Mihai,ro |
![]()
Post
#28529
|
![]() om Group: Members Posts: 218 Joined: 24 December 12 From: Pitesti ![]() |
salutare !
am nevoie de ajutor, nu's in stare sa desfac panoul cu ceasurile din bord ![]() am scos cele 2 piulite de sus in care vin 'atarnate' ceasurile... si mai departe.. habar n'am.. Multumesc ! ![]() Attached thumbnail(s) Untitled.png ( Size: 8.07mb ) Number of downloads: 1926 |
--------------------
()DACIA
1300
1974() /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\
\===[]====[]===/ |
|
horace1971 |
![]()
Post
#28530
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 6 January 11 From: Brasov ![]() |
Daca ridici de cele 2 lamele metalice si tragi in sus o sa ai o surpriza....
|
--------------------
Dacia/Renault
/1300 /12 TL/12TS/30TS/17TS
1971/1970/1975
- BV99UAP,70REN,75REN
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi! Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 17:06 |