DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Lampa de iluminare interior, Lampa de iluminare interior

OldMan
post 27 Nov 2007, 16:03
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 8 April 05




ala albastru era ca sa vezi unde scrumezi noaptea...oricum o parte din scrum tot intre picioarele soferului va ajunge si va arde scaunul...

27 Nov 2007, 16:17:
QUOTE(iulian00 @ 2 Nov 2007, 00:33)
Scuze pentru intarziere, nu am avut timp deloc zilele astea, (traiesc in Romania si asta imi ocupa  tot timpul).
[attachmentid=1627417431][attachmentid=1627417432][attachmentid=1627417433]
[attachmentid=1627417434][attachmentid=1627417435]

Un secret tot voi tine pentru mine - de ce am pus led mic in mijloc...
Ia sa vad, se prinde cineva ? smile.gif
*



ceea ce tu ai facut acolo nu prea va avea viata lunga.
Ai folosit rezistente SMD care au puterea de 0,08W sunt rezistente ceramice cu dispersia peliculei de carbon pe suprafata. Deci putere disipata KANCI.
Un led superluminos albastru consuma 20-25mA, (http://www.zexstar.com/prod/file/LEDuri%20de%205mm.pdf) asta inseamna ca alimentat la 12V va disipa P=U*I =12V*0,020A= 0,24W deci P=0,24W. Concluzia?

This post has been edited by OldMan: 27 Nov 2007, 16:17


--------------------
Logan 1,5 dci ABS plus 2007 - SV-91-KUL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speed_fane
post 27 Nov 2007, 17:42
Post #62


Prefer sa tac daca nu stiu.....


Group: Members
Posts: 344
Joined: 7 January 07
From: Bucuresti




cat mai multe leduri fara nici un stres


--------------------
VW PASSAT /Ex:Logan 1.9 TDI / 1.5dci HL / Preferance - B 220 FUG /Ex:B51FUG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OldMan
post 27 Nov 2007, 20:03
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 8 April 05




QUOTE(speed_fane @ 27 Nov 2007, 17:42)
cat mai multe leduri fara nici un stres
*




ai perfecta dreptate, ignoranta nu provoaca stres


--------------------
Logan 1,5 dci ABS plus 2007 - SV-91-KUL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian00
post 27 Nov 2007, 21:11
Post #64


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 13 May 07




Treaba asta tine de vreo 4-5 luni fara stres smile.gif deoarece mare parte din caldura se disipa prin cositor in placa si in pinul ledului, asta ar fi una..
2. Daca in ignoranta mea va contrazic spunand ca eventual se pot arde rezistentele si nu ledurile va rog sa ma scuzati...
3. Intradevar exista un oarece stres (nu care crede OldMan) ci termic asupra rezistentelor (care intimplator sint metalice, de, ignoranta asta nu m-a lasat sa pun pe carbon) care unui ochi antrenat ii era evident... fiindca eu acolo am 2 leduri pe rezistenta (waw, cred ca o sa explodeze oarece leduri acum ca am spus cu glas tare si au aflat si ele...dar cred ca am nimerit modelul mai ignorant si nu se va intampla)
4. Puterea disipata este 0,1w prin convectie naturala a acestor rezistente, dar sint montate un pic diferit de cablaj cu traseul de 0,2 mm...si desi curentul este de aprox. 51ma nu s-au ars nici nu se incing...cred ca sint ignorante si ele si nu stiu toate astea...
5. Cineva spune ca puterea disipata a unui led este undeva la 0,24w dupa un calcul foarte interesant, dar imi permit in prostia mea sa-i atrag atentia asupra unui mic amanunt - 0,24w disipa ledul + rezistenta, nu ? Elementar...
6. Amestecand cunostintele de mai sus cu faptul ca ledurile au cadere de tensiune la 25ma de 1,5v rezulta o rezistenta echivalenta de 60 ohmi, de aici reiese un raport brut de 1/4 ca rezistenta echivalenta - si mai brut din cei 240mw vreo 60-70 mw sint disipati de led restul de catre rezistenta noastra usurata sufleteste.
7. Imi permit aici sa inprospatez memoriile cu cazul umilului 2n3055 ce disipa 3,5w in aer si 115w pe radiator (~) uimitor ce face un radiator nu ? In cazul meu la asta serveste stratul gros de 2mm de cositor, nu este acolo fiindca mi-a tremurat oarece smile.gif
Pentru cei ce nu se pricep neaparat la electronica, este situatia unui procesor de calculator la care i se inlatura "coolerul", daca nu intervin ceva protectii totul sare in sus fiindca pastila in cauza nu poate intradevar disipa zecile de w in cauza fara ajutorul unui radiator ce practic insuteste capabilitatile ei la acest capitol...
Inainte de montare pe masina toata jucaria a functionat de test aprox. 2 h si cum nu am constatat nimic deosebit, in ignoranta mea am indraznit sa le pun si pe masina...si pot garanta ca nu se va defecta niciodata dpvd electric, punctul slab nu este electric aici.
Anyway, da unii cu vorbele de te sperii si infurii cateodata, iti fac un r=u/i si te sparg cu concluzia ca este un bullshit, cind nu sint in stare sa citeasca o schema cu un led si o rezistenta, doua leduri si o rezistenta in cazul meu...
Concluzia ?
Oricine poate construi monstruozitatea asta si verifica ...
Gata, mi-a trecut smile.gif
In ignoranta mea...sorry nu m-am putut abtine smile.gif va voi spune ca punctul sensibil pe care l-am putut descoperi este rezistenta mecanica a acestor rezistente smile.gif, in auto trebuie mai mare atentie cu partea mecanica, apar vibratii de toate frecventele si amplitudinile ce pot distruge destul de usor un smd pe care se sprijina mecanic componente mai maricele si cu pini lungi...aici ca sa fie treaba treaba un pic de epoxi ar fi facut minuni si ar fi disipat si caldura away...si unii membri ce stiu cu ele ar fi fost mai ingaduitori cu cuvintele...

LE. Exista totusi riscul in cazul asta ca defectarea unui led din varii motive (cel mai pertinent calitatea ) sa grabeasca sfirsitul celuilalt prin cresterea curentului maxim admisibil peste cat poate duce (aprox. 27-30ma), dar alegerea unor leduri aduse pe canale oficiale reduce acest risc la minim, aici cred ca Dsign este tatic..

This post has been edited by iulian00: 27 Nov 2007, 22:12


--------------------
Dacia Logan - 1,4 dec 2006 / Laureate - VLxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danchitu86
post 28 Nov 2007, 11:37
Post #65


Membru cu BRB


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 September 05
From: Bucharest




biggrin.gif Mai am niste leduri albastre si la picioare fata ca sa imi vad sosonii. Mi s-a parut cea mai ok culoare de led - huse albastre, masina bleumarin.


--------------------
Logan 1.4 MPI Albastru Marin 2005 Laureate
People's problem is not that they are mortal, but that they are suddenly mortal...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OldMan
post 28 Nov 2007, 20:05
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 8 April 05




Treaba aia care zici ca tine de vreo trei luni , nu a functionat continuu 30min.

Apropo de ignoranta, a invata formule elementare de fizica desfacad brichete si recuperand leduri .....

Da sa reveniv, poate i-mi explici

1. convectie naturala?
2. ce curent cade pe led la 220V?
3. care e formula puterii in curent continuu?
4. in ce conditii poate debita 2N3055 o putere de 3,5W da una de 115w?
5. ce este un rezistor ca element de circuit?
6. ce este un led ca element de circuit?
7. care este deosebirea intre un rezistor SMD carbon si una metalica?

Si ca sa vezi cat esti de ignorant, ai scris ca prin acea rezistenta trece 51mA asta inseamna ca la o tensiune de 12V vei avea o putere disipata(prin aceeasi formula consacrata Joul-Lentz) este de 0,61W. Pe un rezistor de 01W cum spui tu ca are SMD-ul respectiv nu-l vad sa functioneze 30min(timp maxim cat poate sta plafoniera aprinsa) fara sa crape rezistorul.

28 Nov 2007, 20:28:
QUOTE(iulian00 @ 27 Nov 2007, 21:11)

4. Puterea disipata este 0,1w prin convectie naturala a acestor rezistente, dar sint montate un pic diferit de cablaj cu traseul de 0,2 mm...si desi curentul este de aprox. 51ma  nu s-au ars nici nu se incing...cred ca sint ignorante si ele si nu stiu toate astea...

*




am facut si eu axperimentul de a alimenta 2 leduri superluminoase printr-o rezistenta SMD. Nu am avut albastre ca nu am desfacut brichete, dar cert consuma 25mA pe fiecare.
Dupa 30secunde de functionare temperatura pe rezistenta era cea care se vede in foto. Si crestea incet. Temp este in grade Fahrenhait

140F = 60C


This post has been edited by OldMan: 28 Nov 2007, 20:28

Attached thumbnail(s)
PIC_0001.JPG ( Size: 32.34k ) Number of downloads: 843


--------------------
Logan 1,5 dci ABS plus 2007 - SV-91-KUL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian00
post 29 Nov 2007, 00:18
Post #67


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 13 May 07




Draga OldMan, mi-a luat 5 minute sa inteleg ce vrei sa spui cu desfacutul de brichete, si fumez de vreo 15 ani smile.gif, greu la ora asta pentru mine smile.gif.
Nu, nu desfac brichete...ma cunosti cumva de ma etichetezi ca am invatat electronica desfacand jucarii ? poate am proiectat logice mos 10 ani, oricum te-am citit, esti genul ce eticheteaza oamenii si asta repede...
1. In cazul nostru racirea pe cale naturala a componentei fara radiator.
2. Cade sau mai bine spus se prelinge ....
3. Idem.
4. Citeste mai atent, am spus disipa nu debiteaza ca nu este parlamentar sau fierastrau...
5. .... 6....7.... imi dai 10 in catalog daca raspund corect ?
Nu am spus ca trec 51 ma prin rezistenta ... am masurat smile.gif
Dar am spus ca testul inainte de montare pe masina a fost de aproximativ 2 h, vrei sa fac un film ceva ca sa ma si crezi ? Are importanta daca nu ?
Legat de consumul unui led, nu este chiar asa de cert 25ma, poate fi oricare sub 25 ma continuu daca tinem la viata lui, dar poate fi si de pana la 1a in impulsuri... si chiar mai mult
Anyway, in postul anterior am insistat destul zic eu pe importanta disiparii caldurii, am dat si exemple, am descris si amarita de bucatica de sticlo dublu cu cositorul de pe ea...de ce te faci ca nu intelegi ?
Citeste mai atent, uitate mai atent la montaj si la lamelele de contact din plafoniera, amintesteti ca lamelele astea si plafoniera in sine sint gindite sa disipe caldura unui bec de 5 w (chiar doua)...
Apropo, ai testat sonda aia, fiindca am si eu o jucarie ca a ta ce spune in apa fiarta 63 *c smile.gif .
Common man, ne mai masuram mult .... sau trecem la ceva mai constructiv ? smile.gif
E asa de greu sa accepti ca poti gresi ?
LE . Eu nu iti contest cunostintele in domeniu aici, tu de ce continui sa arunci cu vorbe grele ?

This post has been edited by iulian00: 29 Nov 2007, 01:21


--------------------
Dacia Logan - 1,4 dec 2006 / Laureate - VLxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 29 Nov 2007, 00:32
Post #68


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(iulian00 @ 27 Nov 2007, 22:11)
... aici cred ca Dsign este tatic..
*





vai, multumesc... va stau oricind la dispozitie cu marfa de calitate

In ceea ce priveste disputa voastra cu rezistorii smd, va comunic urmatoarele: am vindut mii de baghete cu leduri superflux unde sunt inseriate cite 3 leduri cu cite o rezistenta smd, calculata atent pentru fiecare culoare de led in parte (spre ex., ledul rosu se alimenteaza la o tensiune mai mica decit celelalte)

aceleasi baghete le am montate in masina de 2 ani si nu comenteaza nimic... n-am pretentii de electronist si nici macar de electrician, ca nu sunt, insa practica chiar ne omoara smile.gif

This post has been edited by Dsign: 29 Nov 2007, 00:33


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speed_fane
post 29 Nov 2007, 17:42
Post #69


Prefer sa tac daca nu stiu.....


Group: Members
Posts: 344
Joined: 7 January 07
From: Bucuresti




QUOTE
insa practica chiar ne omoara


ADEVARAT
tongue.gif

This post has been edited by speed_fane: 29 Nov 2007, 17:42


--------------------
VW PASSAT /Ex:Logan 1.9 TDI / 1.5dci HL / Preferance - B 220 FUG /Ex:B51FUG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian00
post 1 Dec 2007, 20:15
Post #70


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 13 May 07




Se pare ca totusi teoria ma omoara, fiindca rezistentele folosite de mine sint tip 1206 cu putere disipata 0,25w, so... de atata practica teoria se uita smile.gif.


--------------------
Dacia Logan - 1,4 dec 2006 / Laureate - VLxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianixx
post 17 Dec 2007, 09:30
Post #71


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 17 December 07




aoleu...dar complicata e electronica asta...eu vreau sa montez o plafoniera spate..am inteles ca trebuie sa-mi iau o plafoniera...trag 3 fire de la plafoniera fata...si gata...problema e ca sunt total paralel cu elctronica(exact ca benzile de autostrada)..gasesc plafoniera cu tot cu mufa? ca daca nu gasesc...mi-am prins nasu'... bash.gif


--------------------
dacia logan 2007 1,5 dcI - B 73 PWP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 17 Dec 2007, 11:40
Post #72


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




iei plafoniera, masori cu atentie locul incare vei da gaura, te uiti unde vin firele la plafoniera din masina, cea montata de fabrica si acolo lipesti si tu pe cele de la plafoniera noua...

Daca chiar nu te pricepi, apeleaza la un prieten care mai stie una alta...


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danchitu86
post 17 Dec 2007, 23:10
Post #73


Membru cu BRB


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 September 05
From: Bucharest




Mufe pentru noua plafoniera nu prea gasesti. Eu mi-am montat o plafoniera de Solenza (poze mai sus). Legaturile le-am facut direct in ea (firele sunt lipite cu fludor).
La gaura sa fi atent, sa o faci din aproape in aproape sa nu iasa prea mare. Metoda de fixare la mine a fost: cele 2 cleme ale ei, plus PRENADEZ pe contur. Incercasem sa o fixez cumva bagand niste cuisoare prin ea sa se sprijine pe mocheta plafonului, dar nu ii mai permitea plafonierei sa comute (la solenza butonul este in sine plasticul transparent al ei).
Ca si legaturi electrice, ai un fir comun, un fir de permanent si unul pe deschidere usi - le legi corespunzator.
Va trebui sa desfaci mocheta plafon, ai grija la clemele de plastic, sunt cam de unica folosinta, eu a trebuit sa imi mai cumpar cateva.

Succes!


--------------------
Logan 1.4 MPI Albastru Marin 2005 Laureate
People's problem is not that they are mortal, but that they are suddenly mortal...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 19 Dec 2007, 01:01
Post #74


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




nu se desface capitonajul de plafon... nu-i nevoie. Trebuie gaura data bine, sa nu fie prea larga sau strimba. Atit. Eu am gasit o mufa la electricienii de la tinichigerie Dacia.


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianixx
post 20 Dec 2007, 21:08
Post #75


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 17 December 07




da..cred ca am sa ma duc pe la baietii de la service sa vad de o mufa,(nu prea am inteles cum sa lipesc cele trei fire,ca are 5 intrari in plafoniera)...am stat 2 zile dupa ei cu o problema la masina de servici...si cum am dat dreptul imediat s-au rezolvat problemele..k fara sa dai dreptul..of..Romania asta..

This post has been edited by adrianixx: 20 Dec 2007, 21:09


--------------------
dacia logan 2007 1,5 dcI - B 73 PWP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 21 Dec 2007, 10:55
Post #76


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




nu mai bine astepti pina dupa sarbatori si iti fac eu legatura? Sau daca faci rost de mufa, e mai bine... totusi, daca nu te pricepi, ar fi bine sa treci pe la mine sa iti fac legaturile la cealata pplafoniera... e un pic periculos cind lucrezi cu +permanent, semnal din uch si tabla plafonului aproape.


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mcvcv
post 21 Mar 2008, 21:30
Post #77


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 3 May 07




Salut!
Va recomand sa folositi ca mufa pt cea de-a doua plafoniera o mufa de alimentare a unitatii floppy disk de la calculator.
Toate cele bune!


--------------------
dacia logan 2006 preferance 1.6 - xx xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tkx
post 22 Apr 2008, 10:22
Post #78


Armwrestler


Group: Members
Posts: 932
Joined: 20 April 07
From: Pitesti




confirm, mai trebuie mici adaptari facute, dar merge.


--------------------
Dacia Logan 2007 1.4MPI Laureate
Orice lucru provizoriu ramane definitiv.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 25 Apr 2008, 19:43
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Voi aveti alt fel de bec la plafoniera decat mine ? Aveti W5W ? Nu aveti din acela lunguiet cu doua capete de metal si filamentul intre ele ? ( nu mai stiu codul icon_mrgreen.gif )


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serje
post 25 Apr 2008, 23:37
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




Da.


--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tkx
post 29 Apr 2008, 10:31
Post #81


Armwrestler


Group: Members
Posts: 932
Joined: 20 April 07
From: Pitesti




maine vreau sa montez si eu a doua plafoniera, dar nu stiu daca e suficient loc, mai ales ca o montez cu bec si locasul becului e foarte proeminent.

daca o monez ca in figura are loc?

Attached thumbnail(s)
forum.JPG ( Size: 14.31k ) Number of downloads: 767


--------------------
Dacia Logan 2007 1.4MPI Laureate
Orice lucru provizoriu ramane definitiv.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serje
post 29 Apr 2008, 14:09
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




Chiar in pozitia aia nu stiu cum o poti monta. Da la ce te referi ca o montezi cu bec ? Nu pui una identica cu cea pe care o ai pe masina?
Daca pui una identica cu cea de pe masina, taie cam la un centimetru de traversa, ca daca o pui mai aproape de traversa o sa o poti monta doar invers ca altfel nu-ti permite o intaritura de langa traversa. Da nu mai departe ca dupaia se ingusteaza spatiu si nu cred ca mai sta bine.


--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tkx
post 29 Apr 2008, 20:59
Post #83


Armwrestler


Group: Members
Posts: 932
Joined: 20 April 07
From: Pitesti




in schita am reprezentat exagerat zona inclinata care e pe capitonaj de o parte si de alta traversei.
lampa pe care o pun e chiar de logan (ambiance/preferance) si cand am zis de bec m-am referit ca o las asa adica nu-i pun leduri, situatie in care puteam sa "tund" mult din ea.

nu am inteles la ce te referi aici: "daca o pui mai aproape de traversa o sa o poti monta doar invers ca altfel nu-ti permite o intaritura de langa traversa."


--------------------
Dacia Logan 2007 1.4MPI Laureate
Orice lucru provizoriu ramane definitiv.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 29 Apr 2008, 21:55
Post #84


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




Invers, adica cu butonul spre parbriz. E bine cum ai desenat pozitionarea. Masoara de 3 ori si taie o data.


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 29 Apr 2008, 22:36
Post #85


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Eu as folosi si o sarma otelita cu care as masura adancimea in diverse zone, pe post de ac. Se inteapa sarma in capitonaj, se vede cat intra, se fac mai multe "sondari" si nu lasa rme.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serje
post 29 Apr 2008, 22:37
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




Asa cum zice domnul Dsign, cu butonul sau butoanele spre parbriz. Ca am tot incercat cu un ac sa vad pana unde ii mai adanc si acolo am taiat biggrin.gif dar din pacate asa nu o mai intrat numai pozitionata invers.


--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tkx
post 30 Apr 2008, 07:35
Post #87


Armwrestler


Group: Members
Posts: 932
Joined: 20 April 07
From: Pitesti




da, si eu am sondat adancimea cu un ac de seringa care e excelent pt ca e subtire si f ascutit. din masuratori a rezultat o diferenta de 3-4 mm, adica atat ar cam trebui sa tund din lampa si cred ca permite fara sa afecteze locasul becului.

ce sa o mai lungesc trebuie sa-mi fac curaj si sa ma apuc sa decupez rugaciune.gif

multumesc pentru raspunsuri!



--------------------
Dacia Logan 2007 1.4MPI Laureate
Orice lucru provizoriu ramane definitiv.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 1 May 2008, 08:22
Post #88


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




Eu as mai propune sa se puna niste distantiere din burete pe marginea gaurii, pentru a tine plafonul mai jos un pic in zona. La mine a intrat plafoniera normal, cu butonul spre luneta, insa am renuntat la becuri de mult timp


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serje
post 1 May 2008, 08:47
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




Api era si culmea tu sa nu fi renuntat la becuri biggrin.gif . Si solutia cu burete ii chiar foarte buna. Burete din acela mai tare, gen cum is in cutiile de la cdplayere , cdroame, laptop... ceva de genu ii in fata parca, nu ?


--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 2 May 2008, 10:19
Post #90


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




Cam da. Din ala ii bun. De fapt e bun orice burete mai gros, sau pisla. As recomanda ca suprafata ocupata de distantierii de burete sa fie ceva mai mare, sa nu se indoaie cumva plafonul in zona distantata. Nu stiu daca am fost precis in exprimare, poate explica altcineva mai bine

This post has been edited by Dsign: 2 May 2008, 10:20


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 14:57
Forum Renault