DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> La ce turatie schimbati vitezele?

La ce turatie schimbati vitezele?
 
3000 [ 380 ] ** [83.15%]
3500 [ 50 ] ** [10.94%]
4000 [ 13 ] ** [2.84%]
4500 [ 5 ] ** [1.09%]
5000 [ 9 ] ** [1.97%]
Total Votes: 457
  
crocky
post 26 Oct 2004, 11:39
Post #91


daciot/renaultist


Group: Members
Posts: 214
Joined: 4 October 04
From: Bucuresti




Am votat 3000 desi schimb intre 2500 si 3000.
De cand am trecut de la Oltcit la Solenza gata si cu condusul "sportiv".


--------------------
Dacia/Renault Sandero Stepway II/Laguna II 0.9TCe/1.9dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Myster_soprano
post 26 Nov 2004, 04:06
Post #92


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 24 November 04
From: Campina




de obicei schimb la 2500, asta pt ca imi e mila de masina si nu are rost sa-i dau daca nu o cere situatia, dar cand e de forja la 5800 ca atunci are puterea maxima, iar cand e de nerv schimb cand ii taie benzina, la 6600. vroiam sa mai intreb ceva, daca e indicat sa schimbi la turatia la care are masina cuplul maxim, pentru ca la mine motorul asta e unul slabutz facut, are cuplul maxim la 4000 de ture, ceea ce mi se pare mult, deci banuiesc ca e un motor de turatie, dar daca schimb mereu la 4000 mi-e ca se uzeaza cu timpu. dati si voi reply va rog. bafta!


--------------------
Dacie 1410 - PH 98 GLB
Cainii latra, ursul merge!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AIX
post 26 Nov 2004, 17:49
Post #93


quite a regular


Group: Members
Posts: 604
Joined: 21 October 04
From: Bucuresti




Eu schimb pe la 3000, rareori o urc pana pe la 4000-4500.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driver
post 26 Nov 2004, 18:15
Post #94


i'm not driving fast, i'm flying low...


Group: Members
Posts: 542
Joined: 10 November 04
From: South Coast




QUOTE(asarban @ 28 Nov 2003, 03:19)
Ar trebui sa bagi interval si mai mic la chestionar, 2500, 2000, 1500 ca poate avem si taximetristi pe forum
*


pot sa va spun ca merge si cu a5-a la 50 la ora un motor bun sub 110000 de km, daca nu e panta, si economia de carburant se face in trepte mari, deci sa ajungi cu turatia cat mai mica.Din punctul meu de vedere un motor se numeste subturat doar cand scade turatia sub nivelul de relanti, si pana atunci nu are nik, chiar daca iti zguduie masina, asta e din cauza ca nu are putere sa traga.... adica e cuplul prea mic.


--------------------
Nissan Leaf cu baterie - RLU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driver
post 26 Nov 2004, 18:22
Post #95


i'm not driving fast, i'm flying low...


Group: Members
Posts: 542
Joined: 10 November 04
From: South Coast




QUOTE(alexmirica @ 3 Sep 2004, 10:09)
Daca vreau demaraj, fac asa: cuplul maxim fiind la 2800rpm, schimb vitezele pe la 3000rpm si un pic, astfel incat la treapta superioara motorul sa fie cam pe la 2500 rpm. Cu alte cuvinte, incerc sa mentin plaja de 2500-3300rpm.
Dar, o data la 2 zile, dau blana si schimb imediat sub turatia de "fuel cut-off", ca imi place urletul motorului. La turatia aia cu a II-a prind putin peste 90km/h. BeToN!!!
*


apropo zi-mi si mie ce turatie e la 90 la ora cu a doua, ca eu n-am turometru...sad.gif, am urcat si cu a 3-a pana la 125.... beton beton nu alta.
Am mai avut senzatii din astea pe doar pe un fiat tipo 2000cmc 16 valve modificat (sport) cei drept ala facea suta in 5,5 sec, si avea ceva pe la 175 de cai.


--------------------
Nissan Leaf cu baterie - RLU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
extaxidriver
post 8 Dec 2004, 02:11
Post #96


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 8 December 04




"Ar trebui sa bagi interval si mai mic la chestionar, 2500, 2000, 1500 ca poate avem si taximetristi pe forum"

sal la toata lumea
corect...
prima impresie cand am vazut rezultatele sondajului: - nu e realizat cum trebuie.. ar fi trebuit sa se obtina o distributie gaus
deci f buna observatia ca ar fi trebuit incluse si turatiile: 2500, 2000, 1500 .
eu as fi bifat 2500 ... si sunt sigur ca ar mai fi fost multi ca mine.

la un mers cu viteza constanta - turatia motorului trebuie sa fie cat mai mica - pt a consuma putin. - deci pot merge lejer cu 1800 - 2200 rpm (motorul este subturat la turatie mai mica de ralanti)

atunci cand trebuie sa depasesc masina din fata sau pur si simplu sa maresc viteza mai mult sau mai putin - in functie de situatie, pot astepta sa creasca usor de la 2200 pana la cat am nevoie, sau schimb intr-o treapta de viteza inferioara sa plec de la 2500 sau 3000 si pana pe la 4000 sau 5000 rpm.

cand ma apropii de o intersectie .. unde stiu ca voi opri sau sigur o sa reduc f mult viteza.. din timp scot din viteza.. si las masina sa isi reduca singura viteza.. in acest interval de timp .. motorul la ralanti = consum minim... - in nici un caz nu pastrez o viteza constanta a masinii prin mentinerea motorului la 3000 rpm apoi iau piciorul de pe acceleratie si pun pe frana -- cum de altfel am vazut ca fac f multi soferi.

corecta si observatia ca daca mentii mult timp motorul la turatie mica apar ceva probleme cu ungerea...dar nu asa cum a fost expusa.....daca motorul e la turatie mica si masina se deplaseaza cu o viteza constanta... puterea necesara acestei deplasari nu este mare.. motorul nu este fortat... problema cu ungerea apare la axul cu came...pompa de ulei nu are suficienta presiune si uleiul nu ajunge pana sus ca sa unga acest ax...dar cresterile de turatie de la schimbarile de viteza.. duc la stropirea cu ulei a axului cu came.. in plus la temperatura de functionare normala a motorului ..... in camera axului cu came.. sunt "vapori de ulei" - ce realizeaza ungerea .. nu exista pericolul uscarii pieselor solide in miscare.


--------------------
Daewoo Cielo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy LGN
post 21 Dec 2004, 15:11
Post #97


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 28 August 04
From: Bucuresti




Logan 1.6

Schimb vitezele la 3000 RPM. cand schimb in treapta superioara in acest mod in tr a treia cand schimb ajunge la 2100 rpm iar cand bag a patra are 2500

Eu cred ca asa e bine voi ce parere aveti ?


--------------------
Skoda Octavia 2 TDI 2007 - B-xx----
Noi, romanii, am stat pe malurile istoriei si ne-am uitat la altii.


User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
extaxidriver
post 21 Dec 2004, 20:48
Post #98


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 8 December 04




din cate stiu eu pt Logan constructorul a dat indicatia sa nu se depaseasca turatia de 3500 cat este in rodaj... si presupun si in garantie...
deci cu cat te apropii de 3500 - posibil sa nu prea placa motorului - sa nu se simta prea confortabil..
eu zic ca la un mers normal poti schimba vitele la 2300-2500 ..... nu are sens sa turezi mai mult motorul daca nu ai nevoie de putere mai multa ...
Numesc mers normal atunci cand mergi cu viteza constanta si atunci cand ajungi la o anumita viteza fara sa te grabesti prea tare.... dar nu atunci cand accelerezi sa depasesti cand poti atinge 3500 sa zicem..
wink.gif


--------------------
Daewoo Cielo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 21 Dec 2004, 22:39
Post #99


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Extaxi, imi permit sa te contrazic cand spui ca daca scoti masina din viteze inainte se semafor ai consum minim. Ai un consum MIC, dar motorul consuma cel mai putin (adica zero) in frana de motor pentru ca injectia se taie pana pe la aproape 2000 de ture (sau 1800, nu mai tin bine minte) dupa care se reia. Deci mai eficient din punct de vedere al consumului ar fi sa cuplezi intr-o treapta inferioara si sa faci frana de motor decat sa lasi masina in zero. Asta se intampla la DSN/SLZ. La Cielo nu stiu daca merge.

Cu schimbatul vitezelor si tremuratul, la SLZ. A doua si a treia pot fi cuplate si la 2000 de ture fara ca masina sa tremure. Insa a patra trebuie cuplata la cel putin 2300-2400 altfel masina tremura. Cu a cincea nu am incercat sa vad care e turatia minima. Le stiu pana la a patra, ca numai cu astea ma joc in oras.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 22 Dec 2004, 00:31
Post #100


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




QUOTE(bogdan_o @ 22 Dec 2004, 00:39)
Ai un consum MIC, dar motorul consuma cel mai putin (adica zero) in frana de motor pentru ca injectia se taie pana pe la aproape 2000 de ture (sau 1800, nu mai tin bine minte) dupa care se reia.


Pana la 1500 rpm. Atata timp cat turatia e de 1500 rpm sau peste si acceleratia nu este apasata consumul este zero !!


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
309
post 25 Dec 2004, 01:04
Post #101


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 20 November 04




aici intra si diesel?


--------------------
Peugeot 309 GTI
Flirtez cu o tigara si imi innec amarul intr-o cana cu cafea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DACIA-Wrc
post 25 Dec 2004, 01:35
Post #102


Unregistered









biggrin.gif
eu tot timpul o schimb peste 4000 de ture biggrin.gif
defapt cand apuc masina numa forja`i dau
masina o tin pe trotuar si o data la 2-3 zile o cobor de pe trotuar dau o tura pana in capatul strazi si innapoi...schimb vitezele peste 4500 de ture
2 ii dau la 40 3 la 70 4 la peste 110 biggrin.gif
ii dau o forja de 350 metri dus 350 innapoi...o pun pe trotuar si 3 zile acolo o intelepeste dumnezeu
cu masina de la firma cam la peste 3000 o schimb ca am patit`o o data cu ea mi`o murit motoru la 2000 de ture...
si am zis ca`i mai veche masina...
nu`mi palce sa merg ff turat cu ea sdar nici subturat


--------------------
Go to the top of the page
+
SYL
post 26 Dec 2004, 12:35
Post #103


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




QUOTE(adu4mazda @ 25 Dec 2004, 03:04)
aici intra si diesel?
*



Nu cred, cu siguranta la diesel sunt alte valori. Cand spuneam de 1500rpm ma refeream cum e la motorul de Nova 1.6i, de DSN, SLZ, probabil ca si LGN pe benzina.


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 26 Dec 2004, 21:44
Post #104


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 912
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




QUOTE(SYL @ 22 Dec 2004, 00:31)
Pana la 1500 rpm. Atata timp cat turatia e de 1500 rpm sau peste si acceleratia nu este apasata consumul este zero !!
*




Silviu, adica eu chiar daca ii dau a3a frana de motor la 120km/h (5800ture) am consum 0 pana ajunge la 1500ture ?

Am facut un test a4a la 170, 6000 ture biggrin.gif Bogdan era cu mine in masina si filma smile.gif .. A3a 128km/h .. Viteza maxima 180.. O sa pun filmele pe undeva sa le vada toata lumea ...

Eu schimb cam asa: a3a la 40, a4a la 80, a5a la 90-100... Cand ma supar pe vreun Logan sau Cielo wub.gif ma duc in turatie maxima: a1a 55, a2a 91-93, a3a 128, a4a 170 (nu taie inca la viteza aia smile.gif ) ..

Rog nu incercati acasa! tongue.gif


--------------------
Citroen C3 1.4Hdi 2011 - Inca numere rosii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 26 Dec 2004, 22:06
Post #105


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




QUOTE(Adrian_Solenza @ 26 Dec 2004, 23:44)
Silviu, adica eu chiar daca ii dau a3a frana de motor la 120km/h (5800ture) am consum 0 pana ajunge la 1500ture ?


DA, evident cu conditia sa nu apesi deloc acceleratia.


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 26 Dec 2004, 22:26
Post #106


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 912
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




Asta era de inteles! biggrin.gif Oricum, merci de sfaturi.. De cand am aflat asta cu consum 0, numai asa merg! .. Sau combinat: pedala + motor!


--------------------
Citroen C3 1.4Hdi 2011 - Inca numere rosii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 26 Dec 2004, 22:34
Post #107


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Mai, daca esti la 120 si ii dai a treia... socul ala o sa rupa ceva in cutie...


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 26 Dec 2004, 22:40
Post #108


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 912
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




Pana acum nu am facut asa ceva... Acceleratii treptate pana la peste 6000 ture vede des insa! Cel mai des franez din motor cu a2a pe la 60-70!


--------------------
Citroen C3 1.4Hdi 2011 - Inca numere rosii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 26 Dec 2004, 22:43
Post #109


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




eu am impresia ca daca scoti din viteza nu consuma, nu daca introduci fortat in treapta mai mica....


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 26 Dec 2004, 22:46
Post #110


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 912
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




Gresesti! Cand o scoti din viteza consuma ca la relanti! Cand e frana de motor, se taie benzina... E misto faza asta... O tii in frana de motor si 300m.. biggrin.gif Inconvenientul principal: uzura motorului! Deci nu se recomanda!


--------------------
Citroen C3 1.4Hdi 2011 - Inca numere rosii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 26 Dec 2004, 22:54
Post #111


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Adriane, ai dreptate... prajiturile sunt de vina... normal ca scoasa e la relanti... ideea e ca la relanti consuma mai putin decat in viteza , si eu am carburatie. ups! l amine nu tine, altfel scadeam si eu consumul...


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 27 Dec 2004, 00:08
Post #112


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




GRESIT .

La masinile cu carburator in momentul franei de motor alimentarea cu benzina se face pe jiglorul de relanti .... deci consumul va fi acelasi ca la relanti , indiferent daca motorul are 5000 rpm sau 2500 rpm .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lolman
post 27 Dec 2004, 01:50
Post #113


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 20 September 04
From: Iasi




QUOTE(Adrian_Solenza @ 26 Dec 2004, 21:44)


Eu schimb cam asa: a3a la 40, a4a la 80, a5a la 90-100... Cand ma supar pe vreun Logan sau Cielo  wub.gif ma duc in turatie maxima: a1a 55, a2a 91-93, a3a 128, a4a 170 (nu taie inca la viteza aia smile.gif ) ..

Rog nu incercati acasa!  tongue.gif
*



La 170 nu taie in tr a4a ??!! Abia astept sa faca si institutul meu un test(asta dupa ce o scot din service....deh probleme cu bara).Pana acum nu i-am dat mai mult de 150 in a4a. Totusi cati km are masina ta, si ce pb ai avut la ea.Eu am abia 2200 cu ea si nu prea m-am purtat deloc frumos cu motorul, vede cam des 5000-5500 de ture, asta mai ales dupa ce am depasit prima mie rolleyes.gif .


--------------------
Ex. Solenza Confort Now: Seat Leon 1M1 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Godzylla
post 27 Dec 2004, 11:08
Post #114


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 14 November 04
From: Bucuresti




Eu zic ca totul depinde de voi! E masina voastra si puteti sa schimbati la cat vreti, insa aici intervine si constiinta si efectele secundare. Depinde de cat de mult tineti la masina voastra, depinde de cat de bine e intretinuta si aici ma refer la uleiul folosit la benzina la filtre etc.
Eu unul merg foarte frumos cu GUGA mea si sper ca in curand sa o vada toata lumea. Probabil o parte din voi ati vazut-o deja dar ea este inca in constructie.
Bun, sa revin. Merg foarte frumos cu ea si o ingrijesc. Are ulei 5W 40 dar am vrut sa pun si mai bun insa bugetul daca stiti la ce ma refer. In general ii pun benzina euro de la statii bune de benzina fara apa in ea, si totusi shimb la 2800 maxim 3000. INSA>>>> cand ma enerveaza cate unul cu fite ii dau pana in 5500 si pana acum nu a patit nimic>
AAAA si inca ceva ideea e ca in general treptele de viteza se schimba la aceeasi turatie, nu cum am mai citit fiecare trepta in turatii diferite. in general pentru ca masina sa mearga cu o viteza constanta trebuie ca treptele sa fie schimbate la aceeasi turatie ca prima treapta. Diferenta este ca primele trepte ajung mai repede la o turatie mare si ultimele mai greu.
si ajunge ca v-am cam plictisit


--------------------
DACIA SupeRNova 2002 - B 28 CJN
I Love my car
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 27 Dec 2004, 19:26
Post #115


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




QUOTE(SiloS @ 27 Dec 2004, 01:08)
GRESIT .

La masinile cu carburator in momentul franei de motor alimentarea cu benzina se face pe jiglorul de relanti .... deci consumul va fi acelasi ca la relanti , indiferent daca motorul are 5000 rpm sau 2500 rpm .
*



Parca exista discutii pe forum in care cineva a ajuns la concluzia ca daca scoti din viteza, de ex. la intrarea in linie dreapta inainte de semafor, e mai mic consumul decat in frana de motor, doar ca aderenta la franare scade.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 6 Jan 2005, 15:28
Post #116


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




In frana de motor, la masinile pe injectie (desi mai am am una pe carburator nu am analizat foarte bine situatia) injectia se taie in frana de motr, de unde rezulta un consum egal cu zero. Daca scoti masina din viteze (pe langa uzura inutila a elementelor cutiei) motorul va merg la turatia de relanti, deci exista un consum. Mic, dar exista. Prin urmare nu are cum sa consume la relanti cat in frana de motor.

Daca scoti masina din viteze, motorul e la relanti. Pompa de frana este servo-asistata. Asta inseamna ca cu cat este turatia mai mare a motorului, cu atat franare este ma eficienta si efortul la pedala mai mic. Deci nu e recomandat sa lasi masina in zero, mai ales inainte se semafor unde in general cam trebuie sa franezi ca sa nu te opresti in cel din fata sau sa nu faci carare printre pietoni. Aderenta este aceeasi si nu depinde de turatia motorului ci de cauciuc, de asfalt, de conditiile meteo (daca e ploaie, zapada, etc).


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
goguf
post 6 Jan 2005, 16:47
Post #117


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 1 January 05




Schimb cum am invatat la scoala de soferi, a 2-a la 20 la ora, a 3-a la 30 la ora, a 4-a la 40 la ora. Nu stiu cit inseamna asta in turatie. Daca procedez gresit poate ma sfatuiti cum sa schimb mai corect.

This post has been edited by goguf: 6 Jan 2005, 16:48


--------------------
dacia 1300 '72
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 6 Jan 2005, 21:02
Post #118


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




QUOTE(RIon @ 27 Dec 2004, 20:26)
Parca exista discutii pe forum in care cineva a ajuns la concluzia ca daca scoti din viteza, de ex. la intrarea in linie dreapta inainte de semafor, e mai mic consumul decat in frana de motor, doar ca aderenta la franare scade.
*



Nu il cred smile.gif

Poate ca exista o diferenta de consum , insa aceasta diferenta este foarte mica . foarte foarte mica .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristianH
post 7 Jan 2005, 11:23
Post #119


Membru


Group: Members
Posts: 187
Joined: 10 August 04
From: Sighisoara




Schimb la 2500-3000, dar conteaza mult daca sunt in linie dreapta, in rampa, pe sosea aglomerata sau mai libera, inaintea unei depasiri sau dupa ...


--------------------
Ex DACIA SOLENZA CONFORT 1.4 mpi / Skoda Octavia Tour 1.9 tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B XX BVR
post 8 Jan 2005, 00:20
Post #120


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 27 December 04
From: BUCURESTI




Din cate am auzit cica normal la dacie se schimba intre 2500-3000


--------------------
Dacia Supernova 2001 - B XX NDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 12:48
Forum Renault