Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)
![]() ![]() ![]() |
Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)
cristi.r |
![]()
Post
#331
|
||
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
|
||
--------------------
megane
diesel
2006
|
|||
alexgame |
![]()
Post
#332
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 4 November 07 From: Galati ![]() |
LA mine la masina nu am probleme cu incalzirea dupa aproximativ 10-15 km temperatura urca la 4 liniute si tine destul de mult adica daca las masina juma de ora in parcare(cat fac niste cumparaturi) cand ma intorc o gasesc cu doua liniute.
|
--------------------
DACIA/FORD
LOGAN/C-MAX
2005 Preference 1.4/2008 1.8
- GL ** GAM/GL ** MGM
|
|
G.R |
![]()
Post
#333
|
Membru autentic Group: Members Posts: 224 Joined: 27 January 07 ![]() |
Problema cu termostatul este specifica pentru dCi, la benzinare mai rar. Insa procentajul celor care se plang de problema asta este sensibil mai mare celor cu dCi.
|
--------------------
Dacia Logan
Preference
2005
- CV 03 XXJ
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#334
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Lasa, bre, citeste si tradu pentru lumea de pe daciaclub.ro ...
|
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
G.R |
![]()
Post
#335
|
Membru autentic Group: Members Posts: 224 Joined: 27 January 07 ![]() |
Ce sa traduc? Am spus care e situatia, inca nu s-a gasit remediul. Probabil va fi o piesa neoriginala, ca astea degeaba le schimba pe garantie, rezultatul este acelasi. Deschide prea devreme. Schluss und fertig!
|
--------------------
Dacia Logan
Preference
2005
- CV 03 XXJ
|
|
c1p0 |
![]()
Post
#336
|
![]() I find your lack of faith disturbing. Group: Members Posts: 160 Joined: 14 October 03 From: Bucuresti - Colentina ![]() |
Am si eu aceiasi problema cu liniutele. am dCI.
Problema e in felul urmator: Am fost acum 3 saptamani la Dacoserv Salaj, unde mi-au pus masina pe calculator, au stat pe langa ea, si si-au dat seama ca termostatul inchide (sau deschide) prea devreme (nu ma pricep). Mi-au spus ca nu au termostat de diesel in magazie si sa sun saptamana urmatoare. Am sunat si saptamana urmatoare, si peste doua saptamani, au spus ca inca nu le-a venit. Partea amuzanta s-a intamplat azi. Mi-am adus aminte si am sunat iar la ei (dupa fix 3 saptamani), si mi-au spus ca NU au termostatul cu pricina. In fine, am zis sa nu fiu carcotas sau sa ma iau de ei si am zis ca revin cu un telefon saptamana cealalta. Dupa care mi-am adus aminte ca mai e un Dacoserv in Militari si am sunat acolo. Dupa cateva telefoane am ajuns la serviciul garantie unde i-am explicat unui domn ce s-a intamplat la Dacoserv Salaj, cum n-au termostate etc. Acel domn mi-a spus ca revine cu un telefon sa imi spuna ce sa fac. In 5 minute a sunat si mi-a spus ca ma vor suna cei de la Salaj in max. 2 zile ca sa imi rezolve problema. Dupa mai putin de doua minute am primit si telefon de la Salaj si mi-au spus sa vin cand pot eu si cat de repede pot eu pentru ca "s-a gasit piesa". Acum, stau sa ma gandesc...cred ca astia de la Salaj nici nu au bagat foaia de comanda sau cum ii zice si au asteptat sa vada daca uit sau ceva de genul asta. Urmeaza sa ma duc la ei in 1h si 30 min sa vedem ce se intampla. Promit ca o sa revin cu detalii. |
--------------------
Dacia
Logan
dCI Ambition 2007 I feel like I'm diagonally parked in a parallel universe.
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#337
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Poate mai intereseaza pe cineva subiectul ...
Am fost cu masina in service. Am solicitat o diagnoza pe computer. Pe bord, indicatorul arata 2 liniute. Calculatorul, insa, arata 81 grade. Deci termostatul lucreaza bine. Si inclin sa cred testul asta pentru ca pe vreme relativ "normala" (toamna), cele 2 liniute se coloreaza destul de repede. Si, cu riscul de a ma repeta, am si caldura in masina. Se pare ca este o diferenta de calibrare a sondelor intre benzinar si diesel. Poate ca la 83 de grade deja se aprind si celelalte 2 linii, nu stiu. Cert e ca racirea celor doua tipuri de motoare se face aproape in acelasi mod. Si nu ma refer doar la lichidul de racire+termostat, ci si la fluxul de aer primit, care, dupa parerea mea, ar trebui un pic "gatuit" la diesel. Recomandarea servisului: jumatate de radiator acoperit la mersul la drum intins !!!! Cam nasol, dar asta e. Insa de problema asta am auzit si la case mai mari. Fara nume ca nu fac reclama nimanui. Deci, agregatul functioneaza in parametri. A, inca ceva, omul s-a cam ferit sa recomande mol, a mers pe omv si pe rompetrol. In privinta asta nu stiu ce sa mai cred ... LE: Il asteptam pe colegul G.R. sa ne tina la curent cu ce se-ntampla in Ungaria. This post has been edited by cristi.r: 15 Dec 2007, 15:26 |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
G.R |
![]()
Post
#338
|
Membru autentic Group: Members Posts: 224 Joined: 27 January 07 ![]() |
Mai nimic nu se întâmplă, deoarece s-a ajuns la aceeași concluzie: este o problemă de calibrare a afișajului, care pentru reducerea costurilor s-a luat de la benzinare așa cum era. Probabil dacă s-ar fi recalibrat pentru diesel, vara ar fi ajuns să apară 6 L, motiv pentru care lumea ar fi alergat la service, că răcirea nu este suficientă. Deci, acele liniuțe sunt informative, nu este un instrument de măsurat temperatura. Parcă era mai bun un instrument analog. Dar asta avem, cu asta ne mândrim.
A rămas o singură întrebare fără răspuns pe formul HU: dacă pe termostat este scris 89 grade, de ce deschide la 81-82? |
--------------------
Dacia Logan
Preference
2005
- CV 03 XXJ
|
|
Goran |
![]()
Post
#339
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 26 December 07 From: Cluj Napoca ![]() |
Mi-am luat si eu un Logan Diesel 1.5 DCI (cred ca are 5 zile si 850 km) si dupa ce am citit topicul acesta am incercat sa urmaresc evolutia nivelului. Inghetat pe 2 linii tot timpul (trebuie sa mentionez ca in aceasta perioada temeperatura nu a crescut peste 0 grade, e f frig) mai putin dimineata cand pornesc masina. Atunci e jos de tot si dupa vreo 5 km sare in 2 linii si acolo ramane. O fi blocat termostatul ? Sau sa mai urmaresc inainte de a trage concluzii ... am mers si la drum lung de 300 km dar nu am vazut nici o schimbare. Mersi
28 Dec 2007, 19:08: Gata, am reszolvat-o. Am mers in service si cei de acolo, fiind sarbatori, erau destul de libari asa ca in 3 min am si pus scanneru pe masina si totul era ok doar ca temperatura lichidului de racire era tot in 2 linii . Am tinut-o turata in 2500 vreo 10-15 min . Pe la 72 grade Celsius s-a pornit ventilatorul iar la 86 grade celsius nivelul temperaturii a crescut direct la 4 linii ... cei de la service au spus ca e ok; deocamdata si mie mi se pare ca e asa deoarece am mers cu masina in regim de rodaj fara a o tura prea mult. Oricum cert e ca nu urca prea usor in 4 linii mai ales acum iarna cand temperatura ambientala e f scazuta. This post has been edited by Goran: 28 Dec 2007, 19:08 |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCI
2007 Diesel
- CJ 31 CTR Goran
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#340
|
![]() - Group: Members Posts: 22.634 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Goran @ 28 Dec 2007, 11:39) a 86 grade celsius nivelul temperaturii a crescut direct la 4 linii ... cei de la service au spus ca e ok ok este pe la 80 dupa unele date ... |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
liviu2004 |
![]()
Post
#341
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
La mine surpriză, merge bine. După pornire la 1-2 km am 2 liniuțe, după 4 km am 4 liniuțe și acolo înțepenește. În 2 ani nu s-a întâmplat niciodată să revină de la 4 la 2.
![]() |
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
81mat |
![]()
Post
#342
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 16 May 07 From: Iashinton ![]() |
EU in Octombrie am avut problema cu termostatul,nu trecea de doua linii decat rar si atunci la semafor dupa care la nici 100 metrii cadea la 2;am schimbat termostatul si pe frigul asta fara dicutii in 10 min am 4 linii care raman tapene,indiferent de viteza de deplasare.NU INCERCATII prostii cu cartoane si alte minuni, 10 min, un termostat nou si pana la un litru antigel.
![]() |
--------------------
dacia
Dacia 1300 1970
1970
- IS70UAP Cocalar si Maimutoi cu Bmw...
|
|
poe |
![]()
Post
#343
|
Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 7 June 06 From: Constanta ![]() |
voi 2 aveti diesel?
|
--------------------
Dacia
Logan Kiss FM, 1.5 dci 85CP
2007
|
|
liviu2004 |
![]()
Post
#344
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
Tatăl meu, da. Tu ai diesel?
![]() This post has been edited by liviu2004: 28 Dec 2007, 23:07 |
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#345
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Se pare ca am intrat si eu azi in acest club, mi-a oscilat de 2 ori de la 4 la 2 liniute, dar numai in afara localitatii, cind am ajuns in oras au ramas 4.Azi a inceput sa faca si in oras,de obicei la retrogradarea treptelor de viteza, cind sta la 4 cind coboara la 2...
This post has been edited by bobo77: 31 Dec 2007, 15:45 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
poe |
![]()
Post
#346
|
Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 7 June 06 From: Constanta ![]() |
liviu2004 da am diesel se vede din semnatura la tine nu era nimic. Oricum masina este a socrului meu dar eu am grija de ea. Am mers ceva timp cu ea si nu sta decat la 2 liniute, in Bucuresti am fost odata si parcurcand 13 km in 2 ore, adica aglomerat, a urcat la 4 liniute apoi cand s-a descongestionat drumul a coborat din nou la 2.
|
--------------------
Dacia
Logan Kiss FM, 1.5 dci 85CP
2007
|
|
gabylzr |
![]()
Post
#347
|
![]() membru autentic Group: Members Posts: 598 Joined: 7 October 06 From: MANGALIA ![]() |
Asa face si la mine.
|
--------------------
Skoda Octavia 2,
ex logan laureate 1,5 dci/2006
1,6/2005
- CT------ Forza Steaua
|
|
c1p0 |
![]()
Post
#348
|
![]() I find your lack of faith disturbing. Group: Members Posts: 160 Joined: 14 October 03 From: Bucuresti - Colentina ![]() |
Eu am schimbat termostatul si tot asa face. Cu termostat nou nout foarte greu ajunge la 4 liniute. Dupa ce mi-au schimbat termostatul au scos masina afara...pe loc au turat-o vreo 10 minute si a crescut la 4 linute, dar de atunci mi se pare ca doar o data s-a mai intamplat sa ajunga la 4....in rest numai la 2.
Cu termostatul nou nout, tin sa cred ca este vorba de sonda care nu citeste bine temperatura sau ceva de genul asta. |
--------------------
Dacia
Logan
dCI Ambition 2007 I feel like I'm diagonally parked in a parallel universe.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#349
|
![]() - Group: Members Posts: 22.634 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Ce temperatura arata pe diagnoza cand a plecat gmv-ul ?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
crisstian |
![]()
Post
#350
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 25 January 05 From: Bistrita ![]() |
Orice-ar fi din experienta mea; logan 1.6 l din noiembrei 2004 la care i-am schimbat atat termostatul cat si sonda sa fie cat de frig afara dupa ce am ajuns la 4 linii foarte rar mai coboara la 2 linii. Asa ca ,,sapati" pana rezolvati problema.
La dc nu stiu cum sta treaba ca n-am avut... Iar ce-am constatat eu mai demult am scris aici dupa priceperea mea... http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=978247 This post has been edited by crisstian: 3 Jan 2008, 22:53 |
--------------------
Logan
Ambition 1.6l
noiembrie 2004
|
|
Goran |
![]()
Post
#351
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 26 December 07 From: Cluj Napoca ![]() |
Am facut cateva excursii in perioada sarbatorilor si am urmarit nivelul temperaturii in aceasta perioada cand inca nu cred ca am prins temperaturi de peste 0 grade (a fost f frig chiar si -20 de grade in zona Sibiu - Brasov). I-am facut insa un test urcand in aceasta perioada pe Transfagarasan pana la cascada. Nivelul a crescut la 4 liniute si a ramas acolo;o sa vad si la vara cum o sa se poarte dar pana acum mie imi sta in 2 linii tot timpul cu exceptia situatiilor in care tin motorul turat pt o perioada de timp mai mare (10-15 min). Mentionez ca e f frig insa si afara.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCI
2007 Diesel
- CJ 31 CTR Goran
|
|
torpedo |
![]()
Post
#352
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 13 November 03 ![]() |
De aproximativ 2 saptamani am patit acelasi lucru. Daca mergeam cu masina in afara localitatii, afisajul de pe bord scadea la 2 liniute. Daca mergeam mai mult prin oras, cu opriri la semafoare, treceri de pietoni, etc, apareau 4 liniute. Ieri am schimbat termostatul cu unul de supernova (arata la fel cu cel de pe logan) si acum indiferent daca merg prin localitate sau in afara imi rata 4 liniute pe bord. Mentionez ca am facut un drum Urziceni-Slobozia si am avut mereu 4 liniute. Sa vedem cat o sa mearga termostatul asta.
|
--------------------
Dacia
Logan 1,4, Laureate
- IL 02 xxx
|
|
crisstian |
![]()
Post
#353
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 25 January 05 From: Bistrita ![]() |
Aprox. un an si jumatate.
|
--------------------
Logan
Ambition 1.6l
noiembrie 2004
|
|
stolo |
![]()
Post
#354
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 13 June 07 ![]() |
inlocuiti termostatul
|
--------------------
dacia
logan
2005 preferance
|
|
danido |
![]()
Post
#355
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 22 April 07 ![]() |
am facut doua teste pe calculator,nu unul (la service-uri din orase diferite). prima data am crezut ca e defect computerul: dupa 15 min de turatie la 2500, a urcat la 4 linii si acolo a ramas toata ziua.(sau aproape)
al-ll-lea test: a urcat mai greu, dar a urcat la 4 linii. trebuie sa recunosc ca singura problema e de undeva din bord,fiindca in momentul cand a urcat la 4 linii apa avea 87 grade pe computer. ![]() |
--------------------
dacia
logan
2007 laureate 1,5 dci
- TM-11-...
|
|
mandgeo |
![]()
Post
#356
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 289 Joined: 9 April 07 From: Bucuresti ![]() |
Situatie...
Logan 1.5 dci, euro 4, 70 cp De cand s-a lasat frigul abia mai vad 4 liniute, din an in paste. Pe aia de la Meridian Vest n-am reusit sa-i conving ca e ceva in neregula. La Dacoserv am schimbat termostatul si intr-adevar vreo doua saptamani mai vedeam si eu ca se aprind 4 liniute cand ajungeam la munca. De la inceputul anului am reluat distractia. In primul rand m-am convins singur...in parcare...accelerat pe la 2000 rpm, urcat pana la 2 liniute si pe urma tot asa numai ca mai puneam mana pe furtunu care iese din termostat si merge la radiator. Bineinteles ca a deschis inainte sa se aprinda 4 liniute. Am facut un test asemanator pe 1.4 dci (imediat ce face 4 liniute furtunul cu pricina e rece, deci nu deschide termostatul) si pe 1.5 dci 65cp (aceeasi poveste...cand se aprind 4 liniute furtunu este rece). Astazi m-am dus la specialistii de la Dacoserv, care s-au simtit foarte jigniti ca m-am prezentat cu lectia invatata, cu cifre, cu teorii...si la ce mi-a folosit?!?! Specialistii au constatat urmatoarele: termostatul deschide la 79 grade Celsius, patru liniute se aprind la 83 grade celsius, GMV porneste la 96 grade celsius, testul CLIP nu afiseaza erori. Dupa ce i-am sunat si p-aia de la VC, ca sa ii intarat un pic, s-au tot consultat ei pe acolo si au decretat...ASA E NORMAL....ca e euro 4 si astea au termostat care deschide mai devreme, ca sa functioneze mai rece, ca e intercooler si sa nu faca cine stie ce nistriti draci laci...aberatii. Bineinteles ca am dat mail de injuraturi la VC si le-am cerut sa imi confirme in scris ca termostatu de pe dci euro 4 trebuie sa deschida la 79. Am mai facut si o sesizare la ANPC...ca daca stau pana rezolv cu VC-ul problema...vine vara. Dupa informatiile pe care le detineti...exista termostat care sa deschida la 79 de grade celsius??? Imi poate da cineva vreun prospect al termostatului/cutie termostat cu codul 8200558758 / LS0K ??? Aveti idee daca este vreo diferenta intre termostatul de pe dci euro3 si dci euro4??? Era sa uit...vi se pare normal ca vara sa consume cam 6-6.5 si iarna 8.3-8.5??? Multzam. This post has been edited by mandgeo: 18 Jan 2008, 20:13 |
--------------------
Dacia
Logan ABS+
2007 / 1.5 dci / euro 4 / 90 cp (TCM Tuned)
|
|
dacotec |
![]() ![]()
Post
#357
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 1 November 05 ![]() |
Sincer, asa stiu si eu ca e normal sa faca la euro4...verifica cu o alta masina ca a ta, vezi daca face la fel si te vei convinge la tine.
Mi se pare ca te-ai cam grabit un pic cu injuraturile si ANPC-ul |
--------------------
citroen/Dacia
Citroen C5/logan 1.4 Laureate
2004
|
|
mandgeo |
![]()
Post
#358
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 289 Joined: 9 April 07 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca iti dai seama ca erau "injuraturi" si ... graba...mai e putin si vine vara (deja am pierdut doua saptamani asteptandu-l pe specialistu de la Dacoserv sa ma primeasca in audienta).
![]() Atata timp cat cei din service nu mi-au aratat unde scrie negru pe alb ca ei au dreptate, eu nu pot sa ma iau decat dupa ce se zice aici pe forum, dupa ce zic vanzatorii (care n-au auzit decat de termostate care deschid la 89) si de Autodata 3.18 (care zice ca termostatul la K9K, acolo unde precizeaza chestia asta, deschide la 89 grade). Dupa cate vad eu in Autodata... singurul model de motor care seamana cu logan euro 4 este cel de pe kangoo, k9k 714, 52kW, 68 cp. Restu' ba au 65 cp, ba peste 80 cp. La k9k 714 scrie foarte clar "Thermostat (primary/secondary) open : 89 grade Celsius". Am gresit. Este k9k 792... This post has been edited by mandgeo: 19 Jan 2008, 01:21 |
--------------------
Dacia
Logan ABS+
2007 / 1.5 dci / euro 4 / 90 cp (TCM Tuned)
|
|
dacotec |
![]()
Post
#359
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 1 November 05 ![]() |
am vazut mai multe loganuri diesel, si euro 3 si euro 4 si la euro 4 temperatura trece mai greu la 4 linii pe display, functionarea motoarelor e aceeasi.or mai fi incercat ceva nou baietii de la Dacia si nu au anuntat si concesionarii...
|
--------------------
citroen/Dacia
Citroen C5/logan 1.4 Laureate
2004
|
|
B-53-SDP |
![]()
Post
#360
|
![]() 1.6 16v E5 + GPL Group: Members Posts: 489 Joined: 12 March 06 ![]() |
Asa cum am mai scris pe acest topic daca nu cumva s-a sters postul si eu am fost in service cu aceeasi problema.
Si m-am convins ca asta e masina pe care ne-am ales-o. Pe tester la 79 grade furtunul din termostat spre radiator era rece si pe bord tot 2 linii aveam apoi am mai turat-o un pic pana a ajuns la 81 grade si tot 2 linii erau pe bord. Cei de acolo mi-au spus ca urca in 4 linii intre 81-86 grade. Cum afara au fost temperaturi f scazute nu prea avea cum sa urce pana la 86 grade. In septembrie 2007 cand am luat eu masina imi urca fara probleme in 4 liniute dar atunci erau 10-15 grade afara si cum spune si presedintele nostru "Iarna nu-i ca Vara". Asa ca nu cred ca este o problema f grava asta ci e o problema asa cum a spus si un coleg de calibrare dar minora. |
--------------------
Dacia
Logan
Laureat 1.6 16v E5+ GPL On the street, drive safely and reponsibly and wear the seatbelt !
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th June 2025 - 10:42 |