DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

49 Pages « < 12 13 14 15 16 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)

klaus
post 15 Feb 2008, 09:42
Post #391


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Eu vroiam sa zic ca temperatura motorului sta, in mod normal, in jurul valorii de deschidere a termostatului. Care la 1.6 este 89 grade, deci nici macar 86 (decat daca nu cumva termostatul deschide mai devreme). Aia cu 77-86 grade sunt pe berlina, nu pe logan.
Si se pare ca intr-adevar termostatul la diesel euro 4 deschide mai devreme, o sa ma documentez la cat.
Al doilea lucru pe care vroiam sa-l zic, in subsidiar, este ca, desi sunt senil, cred ca nu sunt atat de senil incat sa nu-mi aduc aminte daca in DDT temperatura e afisata in Celsius sau in Kelvin. Si e afisata in Celsius. Aia cu kelvin e bagata din oala de cineva care probabil nici macar nu a vazut cum arata DDT-ul, insa se da mare ca stie.
Plus ca nici macar nu are habar de rolul ventilatorului de pe radiator...
Asta ca sa nu va lasati inselati de aparente


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacotec
post 15 Feb 2008, 11:44
Post #392


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 1 November 05




@Mandgeo-Mergi sute de km si sta nivelul la 2 linii..satu si ma intreb ce probleme poti sa-ti faci????Poate am gheata pe motor si-l raceste continuu, poate e un pitic mic acolo care sta cu un ventilator, poate am azot lichid in loc de antigel, poate...

This post has been edited by dacotec: 15 Feb 2008, 11:45


--------------------
citroen/Dacia Citroen C5/logan 1.4 Laureate 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mandgeo
post 15 Feb 2008, 12:37
Post #393


Membru autentic


Group: Members
Posts: 289
Joined: 9 April 07
From: Bucuresti




@ klaus...normal ca gradele kelvin sunt bagate la deruta, dar totusi ce am zis eu acolo era un citat din raspunsul celor de la Dacia. Si...la diesel euro 4 .... chiar am gasit in TECDOC (3.7 mi se pare) ca termostatul deschide la 83 de grade Celsius biggrin.gif. Astora de la Dacia le-a fost greu sa-mi raspunda din prima zi.

@ dacotec...te inteleg perfect. Tu consideri ca daca nu da eroare pe CLIP, totul functioneaza in parametri.

@ Lord Hades...tu chiar ai consum mai mic decat cel declarat pe site-ul Dacia?! Glumesti? Pe calculatorul de bord sau pe hartie?

@ Daniel_Sarba...explicatie de genul asta am primit si eu la un moment dat, dar mult prea scoasa din context ca sa o si cred.

"Au gresit ca nu au recalibrat afisajul de temperatura, atata tot, parerea mea." ....si de aici...toata lumea se agita, multi se inflameaza, ne mai pierdem si tipul prin service-uri...

Nu era mai simplu sa recalibreze tabloul de bord si eram toti fericiti, chiar daca nu stiam de ce ?!?!


--------------------
Dacia Logan ABS+ 2007 / 1.5 dci / euro 4 / 90 cp (TCM Tuned)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daniel_Sarba
post 15 Feb 2008, 17:04
Post #394


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 12 June 06
From: Oradea




QUOTE(mandgeo @ 15 Feb 2008, 14:45)
@ Daniel_Sarba...explicatie de genul asta am primit si eu la un moment dat, dar mult prea scoasa din context ca sa o si cred.

"Au gresit ca nu au recalibrat afisajul de temperatura, atata tot, parerea mea." ....si de aici...toata lumea se agita, multi se inflameaza, ne mai pierdem si tipul prin service-uri...

Nu era mai simplu sa recalibreze tabloul de bord si eram toti fericiti, chiar daca nu stiam de ce ?!?!
*




Sau poate ca era mai bine sa ne dea o carte tehnica in care sa scrie 2-4 pavele la temperatura optima de functionare, sau macar sa traga la imprimanta doar foaia aia modificata si sa o lipeasca cu scoci in cartea tehnica veche. post-336-1110552439.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 - BH 13 SDC
dizelache 85 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacotec
post 16 Feb 2008, 08:18
Post #395


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 1 November 05




Merge o erata facuta si cu pixu'..mai conteaza ,...


--------------------
citroen/Dacia Citroen C5/logan 1.4 Laureate 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nik1965
post 22 Feb 2008, 22:40
Post #396


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 17 June 05




Dupa aproape 1 an si jumatate azi am schimbat iar termostatul.


--------------------
dacia logan , duster 2005, 2017 - xx-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 22 Feb 2008, 23:00
Post #397


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Dati-le dracu' de linii... este posibil sa fie diferenta de, zic, 1 grad de la 2 la 4 caramizi.
Cate probleme mult mai grave pot aparea si nu la arata nici un martor, indicator...


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan1
post 24 Feb 2008, 18:40
Post #398


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 11 September 07




Mai nou dupa ce imi apar 2 pavele la temperatura se intampla dupa catva timp sa-mi dispara si alea 2!! o sa sun sa ma programez in service:!


--------------------
dacia logan 1.5 dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c1p0
post 25 Feb 2008, 11:46
Post #399


I find your lack of faith disturbing.


Group: Members
Posts: 160
Joined: 14 October 03
From: Bucuresti - Colentina




Si eu am avut problema cu liniile. Am postat mai sus in threadul asta. Am schimbat termostatul pe garantie asta iarna si dupa aia cat a fost frig afara tot 2 liniute am avut mai mereu. Sarea la 4 cand treceam de 3000 RPM pe reprize scurte. Odata ce trecea la 4 liniute, nu mai scadea niciodata la 2. De cand s-a mai incalzit p-afara, ajunge la 4 liniute destul de repede.


--------------------
Dacia Logan dCI Ambition 2007
I feel like I'm diagonally parked in a parallel universe.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 26 Feb 2008, 10:16
Post #400


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




daca mai vad aici mesaje despre consum (in legatura cu temperatura motorului) le voi considera offtopic repertat dupa avertizare si voi trece direct la sanctiuni!


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 29 Feb 2008, 17:25
Post #401


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




..... deci ... gata ? Nu mai sunt probleme cu pavelele ?

La mine tot la 2 sta, desi fac drumuri prin oras si s-a incalzit destul de bine afara ... asta pana se va face "split" intre diesel si benzinar ... pentru ca se pare ca problemele au surse complet diferite ...

This post has been edited by cristi.r: 29 Feb 2008, 17:28


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan1
post 29 Feb 2008, 19:06
Post #402


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 11 September 07




am fost la service dar nu aveau ep stoc termostat .. a ramas sa ma sune in 5 zile max ..!! si din nou mi s-a spus ca 4 pavele nu o sa vad prea des:)


--------------------
dacia logan 1.5 dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 6 Mar 2008, 00:15
Post #403


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Zilele trecute, cat a fost ceva mai cald, am facut un drum de vreo 400 km in care i-am "dat" pe distante ceva mai lungi 120-130 km/h si chiar varfuri de 140. Temperatura s-a ridicat la 4 pavele si acolo a ramas chiar daca vitezele astea au fost urmate alte viteze de maxim 80 km/h pe o distanta de 30-50 km. Un histerezis prea mare nu cred ca are indicatorul ala, deci la loganul de 70 de cai temperatura de regim sta foarte aproape de 4 pavele.


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rotnik
post 6 Mar 2008, 15:58
Post #404


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 20 March 07




Am masina (dci - 70)de 1 an si nu am vazut 4 pavele decat in sezonul cald si intr-una din zilele trecute cand au fost afara 18 grade. Mentionez ca merg zilnic 55 km dus-intors loc de munca. In plus, m-am interesat pe la cunoscutii cu logan si cam la toti e la fel asa ca nu ma agit. Pe mine ma streseaza stergatorul din stanga care imi face creierii ferfelita dar asta e o alta problema.

This post has been edited by rotnik: 6 Mar 2008, 16:00


--------------------
Dacia Logan 2007 Laureate dci
cine n-are noroc, n-are ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan1
post 6 Mar 2008, 18:27
Post #405


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 11 September 07




ce vreau sa va intreb ..am fost azi si mi-am schimbat termostatu , dar pana acasa nu mi-au aparut nici macar 2 linii ,desi caldura in masina aveam! e normal?smile.gif


--------------------
dacia logan 1.5 dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 6 Mar 2008, 19:32
Post #406


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Dai din lac in putz...Lasati-le fratilor asa.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan1
post 6 Mar 2008, 19:42
Post #407


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 11 September 07




BZN eu l-am schimbat pentru ca imi dispareau si alea 2 pavele:)))! oricum e plecat cineva cu ea si am primit acu confirmarea ca au aparut cele 2 pavele:)


--------------------
dacia logan 1.5 dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emilescu
post 7 Mar 2008, 13:07
Post #408


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 24 June 05
From: Deva-HD




Ptr:Rotnic
Referitor la stergatoruldin stinga,am rezolvat problema schimbindu-l cu cel din dreapta si zomotul de frecare uscata a disparut95%.
Ramin si variantele propuse de colegii de forum cu schimbarea cu alta calitate,lungimi inegale icon_mrgreen.gif etc.


--------------------
dacia logan logan 1.4mpi-laureate 2005 - HD-12-
Somnul previne imbatrinirea...Mai ales cel la volan!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan1
post 8 Mar 2008, 13:01
Post #409


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 11 September 07




Mi s-a schimbat termostatu dar am acceasi problema dupa ce imi apar 2 pavele dispar si astea!! am fost ieri in service am stat 5 ore si tot nu i-au facut nimic... sunt incaltati cu fesu ,habar nu au ce are ..nush ce sa fac sad.gif


--------------------
dacia logan 1.5 dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mandgeo
post 8 Mar 2008, 13:07
Post #410


Membru autentic


Group: Members
Posts: 289
Joined: 9 April 07
From: Bucuresti




P-asta ai citit-o? E raspunsul celor de la Dacia in ceea ce priveste temperatura lichidului de racire pentru dci euro 4. Am mai postat chestia asta si cu o pagina inainte. biggrin.gif

QUOTE
Referitor la solicitarea dumneavoastra cu privire la aprinderea la bord a doua pavele, va informam ca Automobile Dacia a analizat aspectele prezentate si va putem transmite ca pentru vehiculele Logan cu motorizare K9K Euro 4, afisarea a doua pavele pe indicatorul de temperatura apa de pe tabloul de bord indica o functionare normala a motorului.

S-a ajuns la aceasta concluzie facad o analiza comparativa cu privire la evolutia temperaturii apei pentru  motoarele  K9K Euro 3 si motoarele K9K Euro 4. Din valorile obtinte a rezultat ca stabilizarea in circuitul de poluare se realizeaza astfel:  362, 5 °K / 89(-3)°C  pentru motorizarea K9K Euro 3 si  356, 9 °K / 83(-3) °C pentru motorizarea K9K Euro 4.

In concluzie la toate variantele de motorizari numarul maxim de pavele care trebuiesc sa se aprinda este patru in cazul unei functionari normale a vehiculului.Faptul ca la auto echipate cu motor K9K Euro 4 se aprind doua pavele atesta o functionare normala a autoturismului.


PS. instalatia de racire se aeriseste complet dupa ce temperatura lichidului a ajuns de trei ori la punctul in care porneste ventilatorul. (scrie printr-un manual Dacia)


--------------------
Dacia Logan ABS+ 2007 / 1.5 dci / euro 4 / 90 cp (TCM Tuned)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan1
post 8 Mar 2008, 13:28
Post #411


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 11 September 07




Cu functionarea normala cand ai 2 pavele am inteles si mi s-a spus si la service de 100 de ori da asta am inteles !! dar sa iti apara 2 pavele si pe urma in timp ce mergi sa iti dispara si ele ti se pare normal?oricum o sa ma duc iar la ei dar sa vad o zi ca mam saturat sa stau cate 4 5 ore sad.gif si de data
daca nu imi spune exact ce iau facut nu iau masina ! pentru ca ieri mi-au zis ca nustiu ce iau ffacut ! au verificat clblajele au incercat cu alt bord! ce ma sfatuiti sa fac?smile.gif


--------------------
dacia logan 1.5 dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 8 Mar 2008, 20:12
Post #412


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




Intreaba daca exista posibilitatea masurarii directe a temperaturii apei din cirvuitul de racire, eventual din radiatorul masinii. Daca da, si daca se gaseste o valoare acceptabila lasa-le incolo de pavele ca astia din service mai mult le strica decat le repara sad.gif.

PS: ai putea sa iti montezi o sonda de temperatura si un ceas indicator cum aveam eu la dacia mea 1300. Foarte utila jucaria smile.gif


--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan1
post 8 Mar 2008, 21:52
Post #413


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 11 September 07




mc pt sfat!! oricum incep sa ma resemnez cu pavelele pentru ca m-am lamurit de ce sunt in stare cei de la service si incepe sa imi fie scarba sa ma mai duc sa stau sa astept cate 4 ore fara nici un rezultat!! dar as continua totusi cu problema pentru simplu fapt ca am dat 11mii de euro pe masina pt ca am garantie si pentru ca mi-am luat masina noua ca sa nu stau prin service!! o adresa de email de la dacia nu puteti sa-mi dati ??


--------------------
dacia logan 1.5 dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 9 Mar 2008, 16:20
Post #414


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




"număr de telefon 0248 500 000
e-mail: vocea.clientului@daciagroup.com
număr de fax 0248 500 076
și în scris pe adresa Automobile Dacia, Str. Uzinei nr 1, Mioveni, jud. Arges.

Veți fi contactat de unul din Consilierii Client în maxim 48 de ore"
sau: http://www.dacia.ro/despre-dacia/contact

iti inteleg supararea. Si eu m-as simti la fel in locul tau.
Ce am observat la mine: in mers normal se ating relativ rapid cele 2 pavele (inclusiv caldura in masina suficienta), si ele se mentin pe toata durata functionarii motorului indiferent de conditiile de trafic. 4 pavele apar doar in cazul fortatii motorului (spre exemplu o urcare mai sportiva a drumului spre poiana brasov pentru cunoscatori). Am dat mail am primit telefon de la Vocea clientului, mi-au dat asigurari ca e OK cu 2 liniute asa ca motorina si talpa smile.gif

Ai putea sa le ceri sa iti arate pe laptop (au un programel de diagnosticare CLIP parca ii spune) temperatura apei din circuit (de fapt e lichid de racire nu apa), si tii mana pe radiator sa simti cand intra apa calda in el. Si ca sa vezi o chesti si mai tare roaga-i sa iti opreasca ventilatorul sa vezi ce repede faci 6 (sau cate pavele or fi maxim) smile.gif

In ultima instanta mergi la alt service poate sunt mai operativi si mai intelegatori (poate si mai profesionisti)


--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calin.c
post 9 Mar 2008, 17:26
Post #415


Membru autentic


Group: Members
Posts: 310
Joined: 27 July 04
From: sighisoara




daca dispar pavelele nu ai undeva o masa buna.
penru a vedea mai bine de unde este problema cind dispar incearca sa opresti aeroterma sau aprinde luminile


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soferitza
post 10 Mar 2008, 10:56
Post #416


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 7 March 06




am si eu aceasta problema. nu am inteles prea bine daca cei care au patit asta, au avut problema de la bun inceput sau s-a intamplat dupa un anumit timp.
eu am masina din 2005 si pana in decembrie 2007 a mers ceas. la cca 8 minute aveam doua liniute iar dupa inca vreo 5 urca la 4 si asa ramanea tot drumul indiferent ce viteza de rulare aveam. in decembrie 2007 s-a petrecut schimbarea. initial am crezut ca s-a intamplat pentru ca intro noapte, fiind la munte am uitat un geam deschis si fiind un ger de crapau pietrele m-am gandit ca a influentat cu ceva. tot drumul de la munte pana in bucuresti am mers cu doua liniute de intrasem la griji, mai ales ca nu se mai intamplase asta. a doua zi si-a revenit, insa doar pentru vreo saptamana, dupa care a inceput din nou. de data asta nu a ramas pe doua linii, ba urca la patru ba cobora la doua. nu era in functie de viteza sau altceva. eu in habitaclu aveam temperatura normala, o simteam ca este incalzita normal. cred ca este o problema de indicatie. acum merge din nou normal cam de trei saptamani. oricum o sa ii fac revizia si atunci o sa vad care este problema.


--------------------
logan preferance - secret :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 10 Mar 2008, 17:30
Post #417


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.826
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




Nu ai nici o problema, asa e iarna, e FRIG, si e normal ca temperatura lichidului de racire sa nu mai urce decat pana pe la 2!


--------------------
Dacia Spring 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 10 Mar 2008, 22:18
Post #418


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




soferitzo, poate n-ar strica sa specifici si motorizarea (diesel sau benzinar), nu ?


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soferitza
post 11 Mar 2008, 08:46
Post #419


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 7 March 06




e pe benzina.
mark, daca nu era totusi o problema de ce nu a facut asa de la inceput?
mai bine de doi ani a mers brici. au trecut doua ierni si nu a avut nici pe naiba.


--------------------
logan preferance - secret :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daniel_Sarba
post 11 Mar 2008, 13:11
Post #420


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 12 June 06
From: Oradea




Oare rezistentele alea is fixe? nedumerire.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 - BH 13 SDC
dizelache 85 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
49 Pages « < 12 13 14 15 16 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th June 2025 - 15:09
Forum Renault