Tuning aiurea ?
![]() ![]() ![]() |
Tuning aiurea ?
chron |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 20 January 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1987 berlina
- ct-03-xiz
|
|||
vis-a-vis |
![]()
Post
#2
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
In primul rand, cum e ambreiajul ala de 2 metri? (2000 mm = 2 m)
Apoi... cum ai masurat viteza... pe ceas? Cum ai adaptat vitezometrul de dacie pe cutia de fuego? Daca ai fi ajuns in treapta 1 la 90 km/h, asta ar fi avut un echivalent cu treapta 3 de la dacia originala, deci, canci demaraj. Unii s-ar bucura sa aibe o cutie astfel etajata, pentru demaraj. Solutia cea mai la indemana, daca masina se plafoneaza la viteza maxima, ar fi niste roti mai mari. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Unii credeti ca daca puneti utie de viteza nustiu de care creste viteza maxima nustiucat...viteza maxima e data de puterea motorului, nu de cutia de viteza. Adica , cu cutia aia de Fuego, nu creste viteza maxima fata de vechea cutie cu 4 trepte. Consumul eventual se modifica, dar nu de el vorbim aici.
Cu carburatorul ala de Volvo, ti-a crescut puterea motorului cu 3-4 cai maxim, deci acum nu mai ai 54 ci vreo 57, mai mult de 140 km/h pe drum drept nu prinzi in veci. Ca sa fuga "serios" trebuie sa adaugi putere la motor, cand o sa ai minim 72 de cai o sa fuga si cu 170. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cristi74 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 15 July 05 ![]() |
QUOTE(chron @ 20 Jan 2007, 08:23) ... Motorului ii schimbam setul lunar din cauza "numarului mare de la pantofi". Vitezele erau schimbate intotdeauna in jurul valorii de 4-5000 rpm. ... Cu cine ai invatat sa conduci? Sau nici nu ai carnet?! Cred ca trebuie sa faci o vizita pe la spitalul 9 din Buc. Oamenii ca tine nu trebuie lasati pe strada! Sa nu mai aiba subiecte de stiri cei de la ora 17. This post has been edited by cristi74: 20 Jan 2007, 11:04 |
--------------------
Dacia
Logan 1.2 16v
2009
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#5
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Ba ne lasi!
![]() Daca ai ceva de zis la subiect, spune-l... nu va mai dati voi soferi model pe topicuri tehnice... |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am avut cutie de reno pe dacie, si ca toate cutiile de reno la care sa pastrat ceasul original de dacie, una este viteza reala si una cea indicata pe bord si anume la mine ceasul arata viteza in mile adica la 30 pe ceas aveam 50 km/h samd.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#7
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 20 Jan 2007, 09:35) In primul rand, cum e ambreiajul ala de 2 metri? (2000 mm = 2 m) Apoi... cum ai masurat viteza... pe ceas? Cum ai adaptat vitezometrul de dacie pe cutia de fuego? Daca ai fi ajuns in treapta 1 la 90 km/h, asta ar fi avut un echivalent cu treapta 3 de la dacia originala, deci, canci demaraj. Unii s-ar bucura sa aibe o cutie astfel etajata, pentru demaraj. Solutia cea mai la indemana, daca masina se plafoneaza la viteza maxima, ar fi niste roti mai mari. treapta a 2 blana ![]() |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#8
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Super tare discutie!
O sa apara cineva care va spune 95, nu 90... Care e relevanta in acest "la blana"? Sau asta este un tuning subtil? Sa pui mocheta tip blana in masina? ![]() 90 "la blana" pe sosea orizontala? la vale? cu ce benzina? in papuci sau in bocanci? pe ce temperatura exterioara? (sigur la acest nivel de performanta ![]() Ceasul pe care ati citit acea viteza era calibrat dupa un GiPieS? (stiti ca si la GPS apar erori) Era viteza indicata sau viteza reala? Deci unde vreti sa ajungeti cu "blana" ursului din padure? ![]() This post has been edited by Catalin Marinarul: 20 Jan 2007, 14:31 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
madmaxtata |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
treapta a 2 la blana cu 90, bun bun
CUTIA de renault fuego are maxim viteza ce are si cutia de dacie adica grup 3.78 si tr5:0.78(schiar mai putin ca la dacie cutia are grupul 3.77 si tr5:0.76). La fuego cutiile sunt: motor 1.4: gr 3.78 tr5:0.97 motor 2000(110 caluti) gr 3.77 tr5:0.86 motor turbo(132 caluti) gr 3.77 tr5:0.78(http://www.globalcar.com/datasheet/Renault/1980RenaultFuegoGTS.htm) deci cu nimic mai bun decat o cutie de dacie cu 0.76 poate la confort, dar la viteza aceleasi. ar merge o cutie de r21Tl(gr 3.56 si tr5:0.79 si cu asta iti creste viteza, dar scade demarajul pt ca are grupul mai de "fuga") sau r25 si pt domnul popoy the saylor man sa stii ca o dacie din 2004 pe injectie ajunge la 70 in tr2 la 5500 de turatii(dupa taie alimentarea) si la o dacie din '88 cu motor stock am ajuns la 6400 in tr2 asa ca nu mai fi asa de sigur ca s-ar putea sa te prinda ursu. pt moderatori puteti sa imi stergeti postul din-nainte(ala cu bun bun) netu netu. ![]() This post has been edited by madmaxtata: 20 Jan 2007, 14:56 |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu s-a gandit nimeni ce se intampla cand pui o cutie proiectata pentru 110 cai de exemplu la un motor de 54?
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Complet fals. Iti ajunge in a 5-a la nivelul puterii de turatie maxima motorul de 1.4 ? La 1310 tlx in a 4-a se oprea undeva la 5300-5400 rpm.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ce-i complet fals? nu imi ajunge in a cincea la nivelul puterii de turatie maxima, se opreste undeva la 3500-3600 rpm, mai mult nu urca. Asta inseamna 140 km/h la masina mea. Motorul de 1300 si 54 de cai nu face fata unei astfel de cutii, in treapta 5...abia face al meu la 62 de cai. Cutia cu 0.76 in a cincea e perfecta pentru motorul de 1600.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
la dacie (5 trepte ) viteza maxima e limitata de motor,nu de cutie ca saracul motor nu trece de 4000 cu a 5-a
asa ca daca pui cutie mai lunga (raport mai mic)nu faci nicio branza in privinta vitezei maxime o sa se plafoneze si mai devreme de 4000 |
--------------------
x
y
2009
|
|
argon |
![]()
Post
#14
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Pai eu ce tot incerc sa le explic...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#15
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Problema la cutia de dacie este etajarea treptelor, care este destul de proasta... Treptele 1,2 si 3 sunt "rupte" de treptele 4 si 5...
Singurul lucru bun care l-ar aduce o alta cutie ar trebui sa fie etajarea. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
argon |
![]()
Post
#16
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Aici gasiti totul despre rapoarte, grupuri, cutii,
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=4299 http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=29929 http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=17357 http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=22063 http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=6254 QUOTE Acum apare intrebarea mea: cum e posibil asa ceva cand alte dacii ajung la 170 km/ora ? Ce ar trebui sa fac sau sa adaug ca sa "fuga" serios ? Cred ca te-ai lamurit ca-ti trebuie modificari la motor(altele mai serioase decat alt carburator) pentru a ajunge la 170, cauta pe forum ca e plin. daca nu mai are nimeni ceva concret de adaugat aici, se va inchide pana nu denatureaza(ca de obicei) |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd July 2025 - 16:42 |