Motorul scutura .....
![]() ![]() ![]() |
Motorul scutura .....
mewtwo |
![]()
Post
#31
|
||
![]() LA LA LA TRA LA LA Group: Members Posts: 129 Joined: 21 April 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
LOGAN Laureate ....regimul HAMBURGHEZO-MOSIERESC.....
|
|||
driverx |
![]()
Post
#32
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
mewtwo,
Tocmai am spus ca am fost pe la un "priceput". Sunt disperat .. pe bune. Nimeni nu se pricepe la nimic, dar toti sunt experti. Mama lor de "mecanici" :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
TheSaiLor |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 6 April 04 From: Constanta ![]() |
Acum un an si vreo luna masina mea nu mai vroia sa mearga deloc normal (1310 din '93), mergea frumos la relanti, pornea super bine, da in mers dadea in bot de la 30km/h in sus, adica din treapta a 3-a. Dupa ce am trecut pe la catziva mecanici sa ma interesez l-am ales pe ala care parea cel mai exeprimentat sa-mi repare masina. Problema se pare ca era de la supape, am schimbat 4 supape, rectificat chiuloasa si supapele vechi, dar problema tot nu disparuse. Tot "mesteru " a schimbat carbu, delcoul, bobina, si mi le-a pus de pe masina lui (1310 din 96). Dupa schimb mergea bine, nu mai dadea in bot, dar motoru trepideaza, are o mica intrerupere odata la vreo 2-3 secunde care se simte cel mai bine cand e cassu pornit, dar macar se infinge.
Concluzia e ca tre sa te duci la um mester care stii 100% ca stie ce face, si ca nu face una dar strica alta. |
--------------------
Audi A4 1.9 TDI
Clio 1.5 dCi
- CT - 0123
|
|
driverx |
![]()
Post
#34
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
TheSaiLor,
Ar fi fain, dar eu nu il stiu pe ala..... :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
TheSaiLor |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 6 April 04 From: Constanta ![]() |
parerea mea e sa faci la fel ca mine: atata timp cat masina inca ajunge din punctul A la B fara sa trebuiasca sa o repari pe drum lasa mecanicii sa moara de foame. :evil: :evil: :evil:
dar daca tu crezi ca e grav cum face te sfatuiesc sa treci pe la un service DACIA sa-i faca aia o testare si in functie de ce zic sa o repari la un mecanic d'asta de cartier (daca nu-tzi da mana sa o repari tot acolo). :charge: |
--------------------
Audi A4 1.9 TDI
Clio 1.5 dCi
- CT - 0123
|
|
driverx |
![]()
Post
#36
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
TheSaiLor,
Scutura, nesanatos pentru motor, tampoanele de cutie si asa is batrane, dar nu le-as schimba cu unele noi cas mai proaste, plus ca mam saturat sa ma intreb daca voi putea iesi di intersectia x, cand ca incepe iar, cand apare un sunet nou... Se mai uita astia la o berlineza din 77 amu de cand is smecheri cu testere de DSN, SLZ? :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
TheSaiLor |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 6 April 04 From: Constanta ![]() |
se uita. acum 3 luni am fost cu tata la renault - dacia sa-si ia renault clio si venise o dacie 1300 arsa toata la motor , bord, volan. Am vazut ca baietzii au bagat-o pe stand si s-au apucat de ea. Nu au facut fitze. Banu' sa iasa :wink:
|
--------------------
Audi A4 1.9 TDI
Clio 1.5 dCi
- CT - 0123
|
|
driverx |
![]()
Post
#38
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
TheSaiLor,
Woa...acuma vad ca esti norocosul posesor a 3 dacii....sa iti traiasca man Astia cum au tarifele? pe ora? sau cum le taie capu? :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
TheSaiLor |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 6 April 04 From: Constanta ![]() |
10x pentru urari. Sincer as cam vrea sa le cam schimb pe ceva mai nou da ... banu vorbeste :vmad:
nu stiu cum au tarifele. O sa intreb cand vine tata diseara ca a fost cu clio la revizia de 10k km si poate stie. Cred ca e la ora, mai ales ca e vorba doar de o "consultatie" |
--------------------
Audi A4 1.9 TDI
Clio 1.5 dCi
- CT - 0123
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
EU TOT ZIC SA INCERCI UN ALT CARB, TI-L DAU PE AL MEU DACA VREI, SI DAM SI DELCOUL JOS, IL PUI 5 MINUTE, SI NU STIU DE CE AS BAGA MANA IN FOC CA ARE SA MEARGA BRICI...
|
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
driverx |
![]()
Post
#41
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
whitesorcerer12,
Vii pana in CJ pentru mine. :shock: Thank you man 8) laugh.gif Azi, daca am timp, desfac delcou tot...si poate schimb platina de smecherie (am aprindere electronica) si poate (dar mai ales) rotorul....sper ca vine cu arculetele de la avansu centrifugal... :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
AC |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
driverx, rotorul are si arcurile, doar alea se defecteaza, nu celelalte componente. E pana in 300.000 un rotor. Chestia este ca nu stiu cum iti vei da seama pt ce fel de delco este un rotor. Dupa cum stii, se fabrica vreo 3-4 tipuri de delcouri, fiecare cu alte unghiuri ale avansului centrifugal.
|
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
driverx |
![]()
Post
#43
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
AC,
Ha? :shock: Pai banui ca sunt mai multe....unghiurile cred ca difera pentru 1300, 1400 si 1600. Eu sper sa imi dea unu bun pentru 1300 smile.gif Un alt lucru ce se defecteaza la rotor e planarea partii de contact cu bratu platinii..si ala se duce, dar nu apare problema dintro data ca la mine.... :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
da tu pana la urma nu ai aprindere electromagnetica?
am gresit-o cu cluju, eram adormit aseara! unghiurile sigur difera, imprumuta totusi un delcou de la cineva... laugh.gif |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
AC |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
driverx, delcoul care-l ai tu este de tip 3230 dar am impresia ca se fabrica si cu alt cod care este echivalet cu 3230. Sa te asiguri inainte de a-l cumpara!
|
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
driverx |
![]()
Post
#46
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Mda, la mine deja apare si dispare problema. Cam enervant. Asa ca incep sa elimin varianta cu piese desincronizate din motor. Delco e suspectul numarul 1
:shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
flat^^rabbit |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
driverx, esti 100% sigur de carb ? pentru ca asa eram si eu sigur de vechiul meu carburator pana cand mek s-a enervat si ca sa-mi demonstreze a luat o flansa de adaptare si mi l-a montat pe-al lui. a facut o improvizatie dar omul si-a demonstrat punctul de vedere. cel mai bine imprumuti de la cineva un alt carb si delcou.
pe de alta parte si eu am avut o problema asemanatoare, la 2000 de turatii se auzea un zdranganit pe la motor. ce sa fie ce sa fie... pana cand eram la un service si baietii care au ridicat masina pe lift au vazut ca scutul sau nu stiu ce tabla nu mai era prinsa in suruburi. cand turatia crestea... tabla zdranganea :mrgreen: stai tu linistit ca nu esti singurul care tremura la gandul ca il lasa masina in nu stiu ce intersectie :mrgreen: |
-------------------- |
|
driverx |
![]()
Post
#48
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
flat^^rabbit,
Carbu e spalat cu jiglere noi....asa ca as tinde sa fiu cam sigur. Cand scutura se aud clar detonatii in toba, deci....avans prost sau supapa deschisa la moment nepotrivit. Nu prea am de la cine sa imprumut carb si delco. Nu prea cunosc pe nimeni in CJ si mai ales cu berlina..... :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
driverx |
![]()
Post
#49
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
New data: smile.gif
Acuma are obiceiul sa inceapa sa scuture pe la 45-50 in viteza 4(cat arata vitezometru...merge relativ stabil). Also, cateodata mai scutura la porniri de pe loc mai in tromba.... In viteza 4 daca mai apas putin acceleratia in max o secunda dispare instantaneu scuturatu si trage perfect. Ce sa inteleg din asta? :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
flat^^rabbit |
![]()
Post
#50
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
shisse.. e clar ca nu e tabla aia de care vorbeam mai sus sad.gif
faza este ca si la mine cand scutura se aude detonatia pe toba. ce pielea politiei sa fie ? la mine avansul iese din discutie, deci ar mai ramane supapa aia perversa :vmad: aprinderea pe care o ai tu nu are un led cu ajutorul caruia iti reglezi avansul ? |
-------------------- |
|
driverx |
![]()
Post
#51
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
e rosie, e de targu mures, are led. merge excelent.
Da, clar, daca tu ai sunete metalice prin motor, e ceva pe acolo, eu...inca nu am....in afara de bataile din cauza uzurii motorului ma rog sa fie avansu centrigugal :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
flat^^rabbit |
![]()
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
eh, se rezolva problemele, hai sa fim optimisti! la naiba, eu unul m-am saturat sa-mi creasca tensiunea cand ma urc dimineata in masina. :drunksinging:
|
-------------------- |
|
flat^^rabbit |
![]()
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
btw.. exista oare un spray sau o solutie cu care se poate curatza delcoul ? dar fara sa il dai jos, doar sa faci un puf-puf acolo...
|
-------------------- |
|
Laurentiuu |
![]()
Post
#54
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
Exista spray anti-condens si se da pe capacul delcoului. Daca ai garnitura anti praf montata pe delco, acesta se mentine curat. Ia cu joja puti ulei si imbiba pislele din capul axului delcoului si cel de pe garnitura ant-praf (unde se roteste distribuitorul) iar pe camele axului, unde calca pintenul platinei mobile, unge cu putina vaselina. regleaza distanta la platine la 0,4-0,45 si cea a bujiilor la 0,7-0,8 si vezi daca problema batailor sau a trepidatiei dispare. |
||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||
B-34-SGM |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
driverx, apropo,am uitat sa te intreb daca nu cumva ai membrana sparta la capsula de avans vacumatic, si acest lucru da trepidatii la relanti, si nu trage bine in sarcina.
Verifica totusi si acest lucru, si daca e sparta inlocuieste-o. Atentie cum faci reglajul dupa ce o schimbi,sa nu te trezesti ca nu are motorul putere. Eu merg fara avand vacumatic (dar din alte considerente) si la fel are intreruperi la 3 -4 secunde. Daca vrei sa speli delco, il demontezi, il bagi in benzina si agiti. Il lasi sa se usuce si il montezi pe masina, eu asa am facut si l-am curatat bec :mrgreen: |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
Laurentiuu |
![]()
Post
#56
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
Dar dupa aceasta curatare nu uita sa gresezi punctele cheie. Altfel vei scoate prematur din functie un delco ce poate functiona bine ani de zile. Verificare membrana capsula avans vacumatic: se porneste motorul, se trage socul cam jumatate de cursa dupa care se astupa gaurica de pe capsula. In acest moment, turatia motorului ar trebui sa creasca. Daca acest lucru nu se intimpla, exista 2 cauze: a) membrana sparta sau reglaj necorespunzator; cool.gif orificiu capsula infundat. |
||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||
B-34-SGM |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Sau desfaci capacul de la delco,scoti luleaua, scoti furtunul(din partea carburatorului) de la capsula vacumatica, bagi furtunul in gura si tragi aer.Cu un deget tii astupata gaurica aceea de la capsula. Pui limba pe furtun dupa ce ai tras aer. Daca platina ramane nemiscata din pozitia in care a ajuns dupa ce ai tras aer, atunci nu e sparta membrana.
O metoda neortodoxa, dar eficienta laugh.gif |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#58
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Nu strica sa verifici tijele impingatoare. Daca tatal tau le'a scos candva shi le'a asezat in alta ordine, atunci nu a facut bine. Am vazut manual de reparatie renault 12-19 parca , editat de francezi, o adevarata editie de lux tinand cont ca pozele shi experienta mecanicilor francezi era cuprinsa in acest maunal de calitate extraoordinara. Acolo am vazut un lucru clar, tijele se monteaza exact in acelashi loc de unde au fost scoase, pt ca se aseaza pe tacheti shi pe suruburile alea de la colbutori dupa functionare indelungata.
Merita sa vetifici cat de drepte sunt. La prima vedere nu par stambe insa daca sunt, cum spune SGM ele au shi o miscare de rotatie imprimata shi atunci cand ating de chiuloasa fac urat. |
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
driverx |
![]()
Post
#59
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Noutati
Am gasit unul din arcurile de la avansul centrifugal cu un joc de vreo 3 mil. Cum a ajuns indoit bratu care il tine intins, habar nam. Maine dimineata montez delcoul, si am pretentia sa mearga. E curatat, uns, platina noua...smile.gif :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Pai nu s-a indoit bratul, s-a largit arcul. Sper sa iti mearga corect acum, dupa aceesi curba de avans, si sa nu ai probleme
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 15:40 |