DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Motorul scutura .....

driverx
post 9 Jul 2004, 22:07
Post #91


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Laurentiuu,

Gee, thank you :evil: .....pun brichete in loc de bujii.....

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 11 Jul 2004, 00:37
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




vezi cum primesti idei maretze?sa vezi ca dupa asta nu mai scutura neam:)
loool


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 12 Jul 2004, 07:20
Post #93


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Astazi baga masinuta la facut setu...o sa stau cu nea Gigu...

Ce imi recomandati sa urmaresc?

Am cumparat set Prems. Am tot ciit aici de ceva garnituri pe camasi...nu am gasit asa ceva....ce sa ii fac la om daca imi pune segmentii pe piston cu mana? merita killarit? :twisted:

Astept sugestii

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 14 Jul 2004, 15:53
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




care stie sas imi spuna si mie ca mi s-a recomandat o schimbare de set pe caream de gand sa o fac la sf lunii. recomandarea a venit in urma depistarii unuei batai la pistonul 4. cat face setu? care e cel mai bun si ce cuprinde nenorocirea asta de set motor (am inteles ceva de cuzineti dar de restul nu mai stiu si nici daca are vreo treaba cu segmentii)


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 23 Jul 2004, 15:13
Post #95


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




driverx, cum iti merge acum masina?

Eu am o problema oarecum asemanatoare, a aparut acum vreo trei luni, apoi a disparut, si de vreo saptamana face iar.

Mai precis, la relanti merge bine, apoi daca vreau sa pornesc de pe loc incepe sa trepideze (dar nu din cauza subturarii, ci tocmai cand o turez mai tare), se accentueaza treaba in a II-a, apoi scade in a III-a (dar si acolo revine daca ii dau talpa), si dispare oarecum in a IV-a. Totusi, imi face la fel si in reprizele de accelerare din a IV-a, insa nu mai trepideaza la fel.
Practic, orice accelerare trebuie sa o fac foarte lent, fara sa infig aproape deloc piciorul in pedala.
La fel, e oarecum destul ulei care iese din capacul de la motor (nu ma pricep la termeni tehnici). Rateuri nu mai da, dar acum trei luni dadea.

Electromotorul este nou, insa uneori incarca bine, alteori ramane sub "verde" in aceleasi conditii de turatie.

Jiglerul este curat, carburatorul, asijderea, si ambreiajul este destul de nou.

Idei??


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 23 Jul 2004, 15:50
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
...la relanti merge bine...de pe loc incepe sa trepideze (dar nu din cauza subturarii, ci tocmai cand o turez mai tare), se accentueaza treaba in a II-a, apoi scade in a III-a (dar si acolo revine daca ii dau talpa), si dispare oarecum in a IV-a. Totusi, imi face la fel si in reprizele de accelerare din a IV-a, insa nu mai trepideaza la fel... orice accelerare trebuie sa o fac foarte lent, fara sa infig aproape deloc piciorul in pedala.

Verifica jiclorul si membrana pompei de sprit. La reprize, amestecul trebuie imbogatit prin intrarea in functie a pompei de sprit. Dupa cum spui tu, rezulta ca folosesti doar circuitul de sarcina.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 23 Jul 2004, 15:53
Post #97


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Jiglerul nu are nimic, imi face asa si dupa ce o curat.
Mai mult, trepidatiile cresc pe masura ce accelerez.

Adevarul este ca pompa aia mi-a mai facut figuri. In afara de ea, ar mai putea fi de la altceva? Repet, trepidatiile sunt cu atat mai mari cu cat bag talpa mai greu in ea. Si ambreiajul nu are nici 8 luni.


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 23 Jul 2004, 15:59
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
In afara de ea, ar mai putea fi de la altceva?

La problema ta nu vad decit o defectiune in instalatia de alimentare cu combustibil.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 26 Jul 2004, 00:14
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




electromototul ce are cu incarcarea??????????????


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 26 Jul 2004, 00:22
Post #100


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Doua motive pentru care, desi carburatorul (jicloarele) este ok, masina trepideaza si cu care m-am confruntat personal. Primul motiv ar fi membrana pompei de reprize din carburator (se scoate usor si se ilocuieste la fel de usor, nefiind nevoie sa desfaci decat 4 suruburi). Al doilea ar fi pompa de benzina. Fie membrana este sparta si atunci nu mai debiteaza suficienta benzina, fie este infundata, efectul fiind similar. daca ai pompa de generatie veche, atunci treaba este destul de simla. Desfaci surubul din capul pompei si schimbi membrana sau cureti popa. Daca ai pompa de generatie noua (electrica sau mecanica dar capsulata) atunci nu prea ai altceva de facut decat s-o schimbi.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 26 Jul 2004, 07:58
Post #101


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Domnilor, am pus set nou si problema a disparut. E adevarat ca a fost spalat si carbu, dar lantu de distributie avea joc imens. Din pacate cred ca asta era problema. Multumesc toturor...a fost a hard one....

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 26 Jul 2004, 23:47
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




felicitari


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 27 Jul 2004, 07:59
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




driverx, si pana la urma cum e treaba cu setul asta????


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 27 Jul 2004, 16:59
Post #104


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




La mine se pare ca era de fapt de la planetare. Proprietarul anterior "luase" in plin un canal suprainaltat, si intreg motorul era deplasat fata de axa (ca d'aia am si dat doar 6 mil lei pe ea, si am mai bagat 3 mil in piese si reparatii). Mai bagase si doua planetare inegale, si masina era inclinata cam ciudat. Una dintre ele se uzase - acum am schimbat-o si nu mai are problema.

Cat despre electromotor - habar n-am de ce uneori incarca si alteori nu (prea).
Motorul este complet nou - avea sub 1000 km cand am luat-o, si io am mai facut vreo 3000... Deci la mine nu se punea problema de schimbat setul.

Oricum acum mi-a mai inchegat-o cumnata-miu (mecanic, deh), si ma va mai duce pana in toamna-primavara cand ma arunc la una noua. De-abia astept sa scap de conserva asta! laugh.gif


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSaiLor
post 27 Jul 2004, 17:30
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 6 April 04
From: Constanta




salut driverx! Daca itzi aduci cumva aminte intr-unul din sfaturile mele tzi-am spus de lantul de distributie. Numai bine si sa te scuteasca de acum incolo masina de belele laugh.gif


--------------------
Audi A4 1.9 TDI Clio 1.5 dCi - CT - 0123
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 27 Jul 2004, 20:44
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




[quote]Cat despre electromotor - habar n-am de ce uneori incarca si alteori nu (prea).[/quote]
Nu electromotorul incarca bateria. Electromotorul e folosit la pornirea automata din cheie.
Alternatorul si releul regulator intra in lantul de incarcare baterie. Vrifica releul de incarcare in primul rind.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 27 Jul 2004, 20:51
Post #107


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Lasa TheSaiLor, ca acuma consuma mult (de fapt ca si inainte) carbu ma seaca...ba tine nivelu prea jos....ba carbu devine piscina...mam saturat....ii dau foc.

Ma tot gandesc la un carb nou.....dar nu stiu ce sa fac totusi...

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 27 Jul 2004, 20:57
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




[quote]Lasa TheSaiLor, carbu ma seaca...ba tine nivelu prea jos....ba carbu devine piscina...[/quote]
Regleaza nivelul la 6.5 mm - capac tinut in pozitie verticala. Reglajul nivelului il faci doar din lingueta ce actioneaza pe cui si cu conditia ca intre ele (lingueta si cui) sa fie un unghi de 90 grade. Verifica plutitorul sa nu fie spart (benzina in el), retur infundat (conducta pina in rezervor), plutitor ce nu oscileaza liber pe ax sau cuiul pontou defect.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages « < 2 3 4
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th May 2025 - 15:39
Forum Renault