DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

20 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> consumul de carburant al bijuteriilor voastre, 1300cc, 1400cc, 1600cc

tzepesch
post 7 Feb 2008, 17:23
Post #241


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




bujiile au fost reglate in asa fel incat scanteiea sa fie albastra-violet

cu dist de 0.7 era rosie-portocalie. mi-a rezultat niste distante diferite in price caz decat cele standard. merge mai mine asa si bujiile devin caramizii. ianinte orice le faceam tot negre le scoteam dupa drum intins

elica o s-o repun, da


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 9 Feb 2008, 00:07
Post #242


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




repus elica, prelucrata si mai mult, gaura din centru f mare-4mm, pilit la maxim maxim axele prinderile palelor (razele gaurii)

malvina, bujii facute la culoarea scnteii, distanta rezultata buna, 0.7

relantiul scazut cu 2-3ture de surub

amestecul re-reglat

avans la bec si modificat f putin sa nu dea rateuri nici in relanti nici in sarcina

7.5-8% in bucuresti. seara ce-i drept.

deci se poate domnilor.
cu AT011 se poate si mai jos.

This post has been edited by tzepesch: 9 Feb 2008, 00:08


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 9 Feb 2008, 11:11
Post #243


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




S-ar putea si mai jos mesterind la carburator la tubul emulsor schimbat cu altu mai mic pentru oras sau daca nu se introduce o sarma de otel prin jiclorul principal si tubul emulsor. Alceva eliminind econstantul pentru a nu debita benzina in sarcina maxima , acuma fiecare gaseste pe forum ce si cum.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolovan_ro
post 9 Feb 2008, 13:32
Post #244


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 25 November 04




Eu zic ca in bucuresti se poate si mai jos...eu de exemplu am consumat in bucuresti cam 0.5l/100km...asta dupa ce mi-a intrat un oditoc in ea...in plin...si mi-a fisurat is conducta de benzina...si a curs din ea cam 0.5l/100km.
In conditii de trafic moderat (seara intre 8 si 12)...si dimineata intre 6 si 7...consumul nu cred ca scade sub 8 (pe carburator)...in conditii de trafic intens, sub 10 nu cred ca scade...nici daca o impingi


--------------------
Dacia Logan II 2016/Laureate 0.9TCe
Suma inteligentelor pe pamint ii constanta, populatia este in crestere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 9 Feb 2008, 15:31
Post #245


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Am luat de la magazin un cioc de papagal, si l-am pus pe carburator, in mod clar jetul dat de acesta e mai subtire decat la ciocul ce-l aveam, cam 2/3 aproximativ, acum nu stiu, care e normal, cel de dinainte, sau asta de acum, cert e ca e putin mai lenesa la demarajele in forta, dar daca o sa constat un consum mai mic, o sa fie OK din punctul meu de vedere...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 9 Feb 2008, 15:37
Post #246


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Chiar daca e mai lenesa, dar daca nu ezita la accelerare, e OK. De fapt, pentru economie, iti trebuie un minim necesar la regimul de accelerare, deoarece intra in actiune circuitul principal la foarte scurt timp.
Daca jetul e prea mare, risti sa ai amestec prea bogat si sa se contamineze uleiul in timp.


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 9 Feb 2008, 15:41
Post #247


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Consumam 13 % in oras, si 6-7 la drum intins, sper sa fi fost ciocul de vina...nu era cel original, era tot de SRL, cati producatori, atatea grosimi...asta daca le nimeresti sa bata in jos, si nu pe pereti sau intrerupt 022.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 11 Feb 2008, 00:37
Post #248


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




traseu de 128 km mixt (imprejurimile bucurestiului, zona N, itre cele 2 dr. de Tg, DN7 si DN1A)

6.3-6.5% laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 11 Feb 2008, 01:57
Post #249


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




13 la suta nu mi-a luat nici cand mergeam cu maxim a 3-a prin oras...


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 11 Feb 2008, 12:47
Post #250


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




e...dacia lui marius are ceva!oricum te-as ruga sa nu mai imi stergi posturile.si ti-am zis pune un electroventilator,caci motoru nu are timp sa se incalzeasca.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Feb 2008, 13:09
Post #251


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




avea ceva, ciocul avea gaura decalibrata, si orificiile de progresiune infundate, sunt curios acum de consum, pare sa scada, asa doar dupa martor/km.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sckhreech
post 11 Feb 2008, 13:40
Post #252


TWINGAR


Group: Members
Posts: 233
Joined: 11 January 07
From: Bucuresti




Dacia 1310 1991 , motor 1400 cutie in 4 trepte , aprindere electronica(nu stiu de care ca e hom made dintr-un kit electronic, oricum e nemteasca) , consum urban GPL iarna 13-16 % , vara 11-13 % , si un pic de benzina la pronire dimineata....consum Extraurban...habar-nam pt ca nu am curaj sa ies cu ea din oras. biggrin.gif

P.S. Ce sunt astea: UIS , elica , si turbonator ?

Multumesc


--------------------
Twingo C064 1995 - DE BUCURESTI
Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 11 Feb 2008, 21:36
Post #253


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




UIS e flansa carburatorului modificata cu-n canal de aer si 3 gauri date in interior ca sa creeze un turbion la amestec, devenind mult mai omogen

ELICA e acel economizor care se gaseste in comert, dar trebuie pilit la greu si majorata gaura centrala la maxim ca sa functioneze. actioneaza tot pt turbionarea amestecului, se pune deasupa UIS. fac o pereche de exceptie.

TURBONATORul e tot o ELICA , dar facuta din tabla de cutie de ness (se cositoreste f bine) care se pune in gatul carbului, chiar deasupra clapetei de soc. functioneaza, formand un turbion de aer la intrarea in carb, care e preluat apoi de ELICA_UIS. se simte numai la turatii mari, cand vrei sa ai putere sporita in depasiri, etc.

vezi ca sunt topicuri, UIS premiera romaneasca absoluta http://www.daciaclub.ro/PREMIERA-ABSOLUTA-33-t16197.html si Economizor Benzina http://www.daciaclub.ro/economizor-benzina...t3093-s420.html

This post has been edited by tzepesch: 11 Feb 2008, 21:40


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Feb 2008, 07:36
Post #254


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Le-am incercat pe toate, cu parere de rau dar sunt frectie la picior de lemn. Poate elica aduce o imbunatatire la mersul la rece, dar atat.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 12 Feb 2008, 07:37
Post #255


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




pai...nu ai dreptate.sunt chiar f bune:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 13 Feb 2008, 09:20
Post #256


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




Ultimul consum la mine: 230km facuti cu 14 L benzina Carrera95, 70km urban (Cluj) restul extraurban, dar si 20km pe drum forestier (tr. 1 si 2), consum 6,1L. Aprindere Gotronic cu senzor, UIS, elica. Eu cred ca sunt f. bune UIS+ elica... tongue.gif


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergiu_psc
post 15 Feb 2008, 22:29
Post #257


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 15 February 08




Iarna 6,5% extraurban, 13,5% prin Bucuresti


--------------------
Dacia 1310 1999 Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Feb 2008, 08:05
Post #258


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




In sfarsit un consum omenesc, nu consumuri de masini impinse...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 18 Feb 2008, 13:26
Post #259


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




traseu 105km mixt, 30 buc. 75 afara ... mers batraneste ca ma cicalea gagica

8.5L bagat de la 0.

consum 8%

cum vi se pare?


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 18 Feb 2008, 15:17
Post #260


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




11,7 % in oras, e ultimul consum, de cand am schimbat ciocul de papagal, a scazut cu 1-1,5 litri!

Sunt multumit, m-ai putin de atat, nici nu am sperante, pentru ca fac drumuri scurte la rece, nu ca tzepesch de mai sus, care face norma de km odata, si prezinta consumuri mici. Nu se compara una cu alta, un consum are motorul cald, si altul motorul rece.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 18 Feb 2008, 17:29
Post #261


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




bai, nene, tu-ti incalzesti masina?

eu si daca 3 km merg sau 5 nah, tot o incalzesc, fara soc, putin din pedala cat sa ajunga la 40-42gr si apoi plec. 2-3 min.

si eu plecam cu motorul rece si scoteam 15% sau si mai sus in bucuresti.

incalzeste masina, modifica malvina daca ai, pune=ti uis si elica prelucrata la maxim si revino cu consum.

uisul si elica determina scaderea relantiului f mult
malvina, sau rice apr electr. facuta cum trebuie scade si mai mult.

la mine surubul de relanti e practic in aer acum, nu mai actioneza parghia carb, relantiul se tine numai din amestec! si e f stabil la 80gr. n-am rateuri sau altele de genu.

bujiile sunt rosiatice dupa drum lung, verificate inafara, nu in buc.

so?



oricum 11.7 pe vremea asta rece e ok. spor, poate reusesti si mai jos. frana de motor rulez

This post has been edited by tzepesch: 18 Feb 2008, 17:30


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 18 Feb 2008, 18:59
Post #262


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Cu eebio obti un consum si mai bun in oras oare mai are acel nene flanse maine in contactez si eu . Ultimul consum la mine in regim de oras 8 % si merg in regimuri de turatie 2500 -2800 de ture. Aveam boala sa circul sub 1200 de ture , nu sunt maniac dupa putere fiindca nu ai unde sa alergi.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 18 Feb 2008, 19:04
Post #263


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu are incalzitul nici o legatura, e vorbe de:

QUOTE(tzepesch @ 18 Feb 2008, 13:26)
traseu 105km mixt, 30 buc. 75 afara ... mers batraneste ca ma cicalea gagica

*




Eu inteleg ca-s facuti deodata.


Si ca sa raspund la intrebare, nu o incalzesc deloc, se incalzeste in mers de 3 ori mai repede, norocul meu ca nu da deloc in nas.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 19 Feb 2008, 10:26
Post #264


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




deodata facuti... jeez.

da toti se gandesc ca se incalzesc in mers

let me give u a tip, prin incalzire a se intelege ca urca uleiul in tot motorul.

ia fa o proba, scoate busonul de la ulei de la culbutori, pe unde torni si da-i drumul. ia zi si mie dupa cat timp incepe sa-ti stropeasca? stai sa ghicesc, 1-min sau chiar trei? ce temp ai atunci? hmmm undeva la 40gr sau mai sus.

so. daca vrei sa uzezi motorul mai repede mergi fara sa faci incalzirea . nu zic la 80. ci la 40 dupa care pleci linistit. si da, dupa aceea in 400-500m iti urca la 80.

ideea e sa se subtieze uleiul si sa urce pana pe rampa, sa lubrefieze tot.

astfel nici nu-ti mai e frica ca tre sa-i dai pedala la un mom. dat ca sa iesi dintr-o situatie. stii si tuu foarte bine ca nu-i ok deloc sa-i dai forja cand motorul e rece, mai ales acum. asa ca ce te costa 2-3min sa tii relantiul putin din pedala (fara soc)? ai sa vezi, mai ieftin decat mers rece



si ia vezi consumul dupa aceea.



This post has been edited by tzepesch: 19 Feb 2008, 10:30


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Feb 2008, 10:33
Post #265


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




esti putin pe langa, uleiul urca in tot motorul la cateva secunde dupa pornire, nu trebuie sa stai sa-l incalzesti ca sa urce, iar incalzirea pe loc nu e recomandata, deoarece duce la o uzura mai pronuntata o motorului in timp, si dureaza mai mult, cat ti se incalzeste tie in 5 minute de stat mi se incalzeste mie in mai putin de un minut de mers.

Daca stau sa-mi incalzesc motorul pe loc la fiecare plecare la rece, imi consuma 15%, stai linitstit ca am incercat.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 19 Feb 2008, 10:48
Post #266


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




cum crezi...

cate bordee, atatea obicee


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Feb 2008, 10:58
Post #267


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




E cate obiceiuri atatea consumuri, ti-am explicat de ce nu se compara consumul meu cu al tau, pentru ca eu fac drumuri scurte si dese, tu ii faci deodata.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 19 Feb 2008, 11:19
Post #268


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(argon @ 19 Feb 2008, 10:33)
cat ti se incalzeste tie in 5 minute de stat mi se incalzeste mie in mai putin de un minut de mers.

*



Total de acord , dupa maxim 30 de secunde de la pornire(in functie de temperantura de afara ) am plecat din loc , cu socul la 1/4 iar cand schimb a II-a il si bag ,maxim un minut cu socul tras la sfert , si in 4 minute de la pornire am caldura in masina,
Ultimul consul undeva pe la 6,2-6,5 , ( 35 % din drum in oras si restul afara ),viteza constanta 100km/h si maxim 120 km/h in vreo depasire .


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 19 Feb 2008, 18:55
Post #269


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Minel dovedeste tu ca in 4 minute ai caldura in masina fiindca la nici o dacie sau alta masina in 4 minute nu are caldura hai sa fim seriosi poate un pic calduta da . Sa nu imi spui mie ca in 4 minute ti s-a deschis termocupla la 80 de grade. Daca dovedesti te cred .... Iar consumul al tau la o viteza de 100km mi se pare prea putin ce sare peste 90 papa benzen fiindca se deschide econstantul de la carburator in canalul venturi. Poate ai dric si noi nu stim ....


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Feb 2008, 19:12
Post #270


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




In 4 minute nu e caldura, se simte ca incepe sa vina si asta fara aeroterma pornita in cazul meu, in mers. Pe loc, nici dupa 10 minute nu se simte, cu aeroterma pornita.

Oricum se vede dupa acul de temperatura, pe loc pot sa stau un sfert de ora, ca abia ajunge la pozitia in care ar ajunge in 2 minute de mers.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
20 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th July 2025 - 10:11
Forum Renault