consumul de carburant al bijuteriilor voastre, 1300cc, 1400cc, 1600cc
![]() ![]() ![]() |
consumul de carburant al bijuteriilor voastre, 1300cc, 1400cc, 1600cc
tzepesch |
![]()
Post
#241
|
||
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|||
tzepesch |
![]()
Post
#242
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
repus elica, prelucrata si mai mult, gaura din centru f mare-4mm, pilit la maxim maxim axele prinderile palelor (razele gaurii)
malvina, bujii facute la culoarea scnteii, distanta rezultata buna, 0.7 relantiul scazut cu 2-3ture de surub amestecul re-reglat avans la bec si modificat f putin sa nu dea rateuri nici in relanti nici in sarcina 7.5-8% in bucuresti. seara ce-i drept. deci se poate domnilor. cu AT011 se poate si mai jos. This post has been edited by tzepesch: 9 Feb 2008, 00:08 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
djasu82 |
![]()
Post
#243
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
S-ar putea si mai jos mesterind la carburator la tubul emulsor schimbat cu altu mai mic pentru oras sau daca nu se introduce o sarma de otel prin jiclorul principal si tubul emulsor. Alceva eliminind econstantul pentru a nu debita benzina in sarcina maxima , acuma fiecare gaseste pe forum ce si cum.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
bolovan_ro |
![]()
Post
#244
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 25 November 04 ![]() |
Eu zic ca in bucuresti se poate si mai jos...eu de exemplu am consumat in bucuresti cam 0.5l/100km...asta dupa ce mi-a intrat un oditoc in ea...in plin...si mi-a fisurat is conducta de benzina...si a curs din ea cam 0.5l/100km.
In conditii de trafic moderat (seara intre 8 si 12)...si dimineata intre 6 si 7...consumul nu cred ca scade sub 8 (pe carburator)...in conditii de trafic intens, sub 10 nu cred ca scade...nici daca o impingi |
--------------------
Dacia
Logan II
2016/Laureate 0.9TCe Suma inteligentelor pe pamint ii constanta, populatia este in crestere
|
|
argon |
![]()
Post
#245
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Am luat de la magazin un cioc de papagal, si l-am pus pe carburator, in mod clar jetul dat de acesta e mai subtire decat la ciocul ce-l aveam, cam 2/3 aproximativ, acum nu stiu, care e normal, cel de dinainte, sau asta de acum, cert e ca e putin mai lenesa la demarajele in forta, dar daca o sa constat un consum mai mic, o sa fie OK din punctul meu de vedere...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#246
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Chiar daca e mai lenesa, dar daca nu ezita la accelerare, e OK. De fapt, pentru economie, iti trebuie un minim necesar la regimul de accelerare, deoarece intra in actiune circuitul principal la foarte scurt timp.
Daca jetul e prea mare, risti sa ai amestec prea bogat si sa se contamineze uleiul in timp. |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
argon |
![]()
Post
#247
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Consumam 13 % in oras, si 6-7 la drum intins, sper sa fi fost ciocul de vina...nu era cel original, era tot de SRL, cati producatori, atatea grosimi...asta daca le nimeresti sa bata in jos, si nu pe pereti sau intrerupt
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#248
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
traseu de 128 km mixt (imprejurimile bucurestiului, zona N, itre cele 2 dr. de Tg, DN7 si DN1A)
6.3-6.5% ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#249
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
13 la suta nu mi-a luat nici cand mergeam cu maxim a 3-a prin oras...
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#250
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
e...dacia lui marius are ceva!oricum te-as ruga sa nu mai imi stergi posturile.si ti-am zis pune un electroventilator,caci motoru nu are timp sa se incalzeasca.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
argon |
![]()
Post
#251
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
avea ceva, ciocul avea gaura decalibrata, si orificiile de progresiune infundate, sunt curios acum de consum, pare sa scada, asa doar dupa martor/km.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
sckhreech |
![]()
Post
#252
|
![]() TWINGAR Group: Members Posts: 233 Joined: 11 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Dacia 1310 1991 , motor 1400 cutie in 4 trepte , aprindere electronica(nu stiu de care ca e hom made dintr-un kit electronic, oricum e nemteasca) , consum urban GPL iarna 13-16 % , vara 11-13 % , si un pic de benzina la pronire dimineata....consum Extraurban...habar-nam pt ca nu am curaj sa ies cu ea din oras.
![]() P.S. Ce sunt astea: UIS , elica , si turbonator ? Multumesc |
--------------------
Twingo
C064
1995
- DE BUCURESTI Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#253
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
UIS e flansa carburatorului modificata cu-n canal de aer si 3 gauri date in interior ca sa creeze un turbion la amestec, devenind mult mai omogen
ELICA e acel economizor care se gaseste in comert, dar trebuie pilit la greu si majorata gaura centrala la maxim ca sa functioneze. actioneaza tot pt turbionarea amestecului, se pune deasupa UIS. fac o pereche de exceptie. TURBONATORul e tot o ELICA , dar facuta din tabla de cutie de ness (se cositoreste f bine) care se pune in gatul carbului, chiar deasupra clapetei de soc. functioneaza, formand un turbion de aer la intrarea in carb, care e preluat apoi de ELICA_UIS. se simte numai la turatii mari, cand vrei sa ai putere sporita in depasiri, etc. vezi ca sunt topicuri, UIS premiera romaneasca absoluta http://www.daciaclub.ro/PREMIERA-ABSOLUTA-33-t16197.html si Economizor Benzina http://www.daciaclub.ro/economizor-benzina...t3093-s420.html This post has been edited by tzepesch: 11 Feb 2008, 21:40 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
argon |
![]()
Post
#254
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Le-am incercat pe toate, cu parere de rau dar sunt frectie la picior de lemn. Poate elica aduce o imbunatatire la mersul la rece, dar atat.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#255
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pai...nu ai dreptate.sunt chiar f bune:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
tabek |
![]()
Post
#256
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Ultimul consum la mine: 230km facuti cu 14 L benzina Carrera95, 70km urban (Cluj) restul extraurban, dar si 20km pe drum forestier (tr. 1 si 2), consum 6,1L. Aprindere Gotronic cu senzor, UIS, elica. Eu cred ca sunt f. bune UIS+ elica...
![]() |
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
sergiu_psc |
![]()
Post
#257
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 15 February 08 ![]() |
Iarna 6,5% extraurban, 13,5% prin Bucuresti
|
--------------------
Dacia
1310
1999 Break
|
|
argon |
![]()
Post
#258
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
In sfarsit un consum omenesc, nu consumuri de masini impinse...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#259
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
traseu 105km mixt, 30 buc. 75 afara ... mers batraneste ca ma cicalea gagica
8.5L bagat de la 0. consum 8% cum vi se pare? |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
argon |
![]()
Post
#260
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
11,7 % in oras, e ultimul consum, de cand am schimbat ciocul de papagal, a scazut cu 1-1,5 litri!
Sunt multumit, m-ai putin de atat, nici nu am sperante, pentru ca fac drumuri scurte la rece, nu ca tzepesch de mai sus, care face norma de km odata, si prezinta consumuri mici. Nu se compara una cu alta, un consum are motorul cald, si altul motorul rece. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#261
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
bai, nene, tu-ti incalzesti masina?
eu si daca 3 km merg sau 5 nah, tot o incalzesc, fara soc, putin din pedala cat sa ajunga la 40-42gr si apoi plec. 2-3 min. si eu plecam cu motorul rece si scoteam 15% sau si mai sus in bucuresti. incalzeste masina, modifica malvina daca ai, pune=ti uis si elica prelucrata la maxim si revino cu consum. uisul si elica determina scaderea relantiului f mult malvina, sau rice apr electr. facuta cum trebuie scade si mai mult. la mine surubul de relanti e practic in aer acum, nu mai actioneza parghia carb, relantiul se tine numai din amestec! si e f stabil la 80gr. n-am rateuri sau altele de genu. bujiile sunt rosiatice dupa drum lung, verificate inafara, nu in buc. so? oricum 11.7 pe vremea asta rece e ok. spor, poate reusesti si mai jos. frana de motor rulez This post has been edited by tzepesch: 18 Feb 2008, 17:30 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
djasu82 |
![]()
Post
#262
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Cu eebio obti un consum si mai bun in oras oare mai are acel nene flanse maine in contactez si eu . Ultimul consum la mine in regim de oras 8 % si merg in regimuri de turatie 2500 -2800 de ture. Aveam boala sa circul sub 1200 de ture , nu sunt maniac dupa putere fiindca nu ai unde sa alergi.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
argon |
![]()
Post
#263
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu are incalzitul nici o legatura, e vorbe de:
QUOTE(tzepesch @ 18 Feb 2008, 13:26) Eu inteleg ca-s facuti deodata. Si ca sa raspund la intrebare, nu o incalzesc deloc, se incalzeste in mers de 3 ori mai repede, norocul meu ca nu da deloc in nas. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#264
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
deodata facuti... jeez.
da toti se gandesc ca se incalzesc in mers let me give u a tip, prin incalzire a se intelege ca urca uleiul in tot motorul. ia fa o proba, scoate busonul de la ulei de la culbutori, pe unde torni si da-i drumul. ia zi si mie dupa cat timp incepe sa-ti stropeasca? stai sa ghicesc, 1-min sau chiar trei? ce temp ai atunci? hmmm undeva la 40gr sau mai sus. so. daca vrei sa uzezi motorul mai repede mergi fara sa faci incalzirea . nu zic la 80. ci la 40 dupa care pleci linistit. si da, dupa aceea in 400-500m iti urca la 80. ideea e sa se subtieze uleiul si sa urce pana pe rampa, sa lubrefieze tot. astfel nici nu-ti mai e frica ca tre sa-i dai pedala la un mom. dat ca sa iesi dintr-o situatie. stii si tuu foarte bine ca nu-i ok deloc sa-i dai forja cand motorul e rece, mai ales acum. asa ca ce te costa 2-3min sa tii relantiul putin din pedala (fara soc)? ai sa vezi, mai ieftin decat mers rece si ia vezi consumul dupa aceea. This post has been edited by tzepesch: 19 Feb 2008, 10:30 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
argon |
![]()
Post
#265
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
esti putin pe langa, uleiul urca in tot motorul la cateva secunde dupa pornire, nu trebuie sa stai sa-l incalzesti ca sa urce, iar incalzirea pe loc nu e recomandata, deoarece duce la o uzura mai pronuntata o motorului in timp, si dureaza mai mult, cat ti se incalzeste tie in 5 minute de stat mi se incalzeste mie in mai putin de un minut de mers.
Daca stau sa-mi incalzesc motorul pe loc la fiecare plecare la rece, imi consuma 15%, stai linitstit ca am incercat. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#266
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
cum crezi...
cate bordee, atatea obicee |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
argon |
![]()
Post
#267
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
E cate obiceiuri atatea consumuri, ti-am explicat de ce nu se compara consumul meu cu al tau, pentru ca eu fac drumuri scurte si dese, tu ii faci deodata.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Minel |
![]()
Post
#268
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(argon @ 19 Feb 2008, 10:33) Total de acord , dupa maxim 30 de secunde de la pornire(in functie de temperantura de afara ) am plecat din loc , cu socul la 1/4 iar cand schimb a II-a il si bag ,maxim un minut cu socul tras la sfert , si in 4 minute de la pornire am caldura in masina, Ultimul consul undeva pe la 6,2-6,5 , ( 35 % din drum in oras si restul afara ),viteza constanta 100km/h si maxim 120 km/h in vreo depasire . |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#269
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Minel dovedeste tu ca in 4 minute ai caldura in masina fiindca la nici o dacie sau alta masina in 4 minute nu are caldura hai sa fim seriosi poate un pic calduta da . Sa nu imi spui mie ca in 4 minute ti s-a deschis termocupla la 80 de grade. Daca dovedesti te cred .... Iar consumul al tau la o viteza de 100km mi se pare prea putin ce sare peste 90 papa benzen fiindca se deschide econstantul de la carburator in canalul venturi. Poate ai dric si noi nu stim ....
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
argon |
![]()
Post
#270
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
In 4 minute nu e caldura, se simte ca incepe sa vina si asta fara aeroterma pornita in cazul meu, in mers. Pe loc, nici dupa 10 minute nu se simte, cu aeroterma pornita.
Oricum se vede dupa acul de temperatura, pe loc pot sa stau un sfert de ora, ca abia ajunge la pozitia in care ar ajunge in 2 minute de mers. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th July 2025 - 10:11 |