consumul de carburant al bijuteriilor voastre, 1300cc, 1400cc, 1600cc
![]() ![]() ![]() |
consumul de carburant al bijuteriilor voastre, 1300cc, 1400cc, 1600cc
argon |
![]()
Post
#541
|
||
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|||
panter1 |
![]()
Post
#542
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Ma bag si eu in seama cu daciuta mea motor de 1.4L injectie, imbunatatiri:
-reglaj culbutori 0.20 admisie, 0.25 evacuare(fata de 0.15 si 0.20 cat scrie in cartea tehnica a masinii). -priza de aer sub spoiler in dreptul numarului deci trage aer de afara nu cald de sub capota. -ulei 10w-40 in loc de 20w40 sau 20w50 cat a fost recomandat de fabrica -in oras pe GPL: 9L, afara 6.8(am schimbat plamanul cu unul special pentru injectie cu 4 reglaje in loc de 3 sau 2 cat e pentru carburatie) -pe benzina in oras 8 afara 6.2 Desi e pe injectie nu am reusit sa scot consumuri sub aceste valori pana acum, daca o sa scot vreodata sub 6.2 o sa postez. Sunt uimit deoarece se spune ca maaarele sistem pe injectie aduce un consum mai mic cu cel mult 1L fata de carburator dar si 62CP fata de cei 55 pe carburatie la acelas motor.. hmm nu stiu ce sa mai cred despre consum(unii de pe aici ziceau ca au scos 5.5 pe carburator).. In schimb la viteza m-am luat cu multi la intrecere pe sosele ei avand carburatoare(tot dacii dar gen 95..99) si nu a stat niciunul in picioare, se cunostea cum ii dadea blana iar benzina nearsa(fum negru) iesea pe tevile lor de sapament iar cand ii dadeam si eu blana ma duceam pe langa ei.. cu vro 10-15 km mai mult, apoi o lasam mai moale si ma ajungeau ![]() This post has been edited by panter1: 27 Mar 2009, 00:01 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
argon |
![]()
Post
#543
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
motorul pe carburatie are(teoretic) putin sub 62 de cai, pe injectie are mai putin. 55 are ala vechi de 1300.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#544
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(panter1 @ 26 Mar 2009, 23:45) Ma bag si eu in seama cu daciuta mea motor de 1.4L injectie, imbunatatiri: -[...]-pe benzina in oras 8 afara 6.2 Desi e pe injectie nu am reusit sa scot consumuri sub aceste valori pana acum, daca o sa scot vreodata sub 6.2 o sa postez. Sunt uimit deoarece se spune ca maaarele sistem pe injectie aduce un consum mai mic cu cel mult 1L fata de carburator dar si 62CP fata de cei 55 pe carburatie la acelas motor.. hmm nu stiu ce sa mai cred despre consum(unii de pe aici ziceau ca au scos 5.5 pe carburator).. [...] Acele imbunatatiri nu-s chiar imbunatatiri. La "carburata" mea am pus asa: - aprindere electronica cu gestionare de avans - sa spunem ca acel lucru il ai si tu; - UIS si elica de turbionare - asta nu ai, dar la tine injectorul are "pinza" la marginea clapetei, deci ai emulsionare buna intrinsec. - EEBIO-tu ai asa ceva prin calculator. Ce nu ai tu? posibilitatea de a umbla la program (hartile de injectie si avansuri). Eu pot jongla cu avansurile si, din jicloare, cu "benzina" In plus, ai motor de 1,4, eu de 1,3; mai slabut dar mai economic. Acuma, am condus o Dacia 1,4 fara imbunatatiri de genul ala si am scos 6% din plin in plin cu 4 persoane. Apoi, mai exista un aspect: cu ce faci masuratoarea kilometrica? Am avut ceasul kilometric functional la un moment dat; aveam indicatie de -2% cu anvelope de iarna si de +3% cu cele de vara, asta INTRE BORNE. Ei bine, dupa ce s-a defectat, masuratoarea mea a fost facuta cu un miniGPS STR1000. Ei bine, vazind ca peste tot imi arata cam 50-100 m mai putin intre oricare doua borne, pe oriunde in tara (pe unde am fost) am facut urmatoarea masuratoare: distanta intre doua "borne" pe A1 in doua portiuni: una intre Bucuresti si fostul sfirsit de autostrada (108 parca?) si a iesit 900 m intre borne si pe portiunea de "centura Pitesti", aia nou facuta. Acolo am 1 km pe GPS intre borne. Rog pe cei ce circula pe A1 sa refaca acea masuratoare sa vedem daca cumva, cindva, se "raportau" sistematic 100m in plus la fiecare km de sosea. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#545
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
si cat costa "shmecheria" cu gestionarea avansului?
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
djasu82 |
![]()
Post
#546
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(panter1 @ 27 Mar 2009, 00:45) Ma bag si eu in seama cu daciuta mea motor de 1.4L injectie, imbunatatiri: -reglaj culbutori 0.20 admisie, 0.25 evacuare(fata de 0.15 si 0.20 cat scrie in cartea tehnica a masinii). -priza de aer sub spoiler in dreptul numarului deci trage aer de afara nu cald de sub capota. -ulei 10w-40 in loc de 20w40 sau 20w50 cat a fost recomandat de fabrica -in oras pe GPL: 9L, afara 6.8(am schimbat plamanul cu unul special pentru injectie cu 4 reglaje in loc de 3 sau 2 cat e pentru carburatie) -pe benzina in oras 8 afara 6.2 Desi e pe injectie nu am reusit sa scot consumuri sub aceste valori pana acum, daca o sa scot vreodata sub 6.2 o sa postez. Sunt uimit deoarece se spune ca maaarele sistem pe injectie aduce un consum mai mic cu cel mult 1L fata de carburator dar si 62CP fata de cei 55 pe carburatie la acelas motor.. hmm nu stiu ce sa mai cred despre consum(unii de pe aici ziceau ca au scos 5.5 pe carburator).. In schimb la viteza m-am luat cu multi la intrecere pe sosele ei avand carburatoare(tot dacii dar gen 95..99) si nu a stat niciunul in picioare, se cunostea cum ii dadea blana iar benzina nearsa(fum negru) iesea pe tevile lor de sapament iar cand ii dadeam si eu blana ma duceam pe langa ei.. cu vro 10-15 km mai mult, apoi o lasam mai moale si ma ajungeau ![]() nu ai da-o cu mine ca cu siguranta mergeam bara la bara sau poate te depaseam ... pe evacuare nu ai fi vazut la mine negru de fum . Dacia era pe carburatie ... reglat corect carburatorul, aprindere eletronica buna avansul tras la line pe stroboscop eletronic. Carburatorul in schimb a avut cateva modificari... Oricum nu mai conteaza fiindca am vandut-o iar noul propietar e foarte multumit cum porneste le sfert de cheie in afar ca a fost ingrijita mai tot timpul fiindca am stat de capul ei. Cristi vorbeste cu mihai ... |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
panter1 |
![]()
Post
#547
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Argon te contrazic, in carte scrie ca 62 am
Disju daca vezi o dacie rosie cu nr de B 96.... acela sunt eu imi faci din faruri si ne dam cu ele ![]() ![]() Ce ordine de aprindere ai? la mine are 1342 tot asa e si axa cu came pentru carburator? stiam ca 1432 e la voi This post has been edited by panter1: 27 Mar 2009, 21:17 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#548
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
inseamna ca mai trebuie sa inveti ordinea de aprindere la motorul de reno . Stai tu linistit nu mai zice ca injectorul ala te ajuta plus ca avansul e vai de mama lui chiar daca e controlat de o unitate de control.
Vezi ca motoarele sunt identice doar ca tu ai pe ea aprindere eletronica cea ce se poate monta si pe o dacie cu carburator ! A daca spuneai ca motorul e de 1.6 poate te mai credeam dar 1.4 monoinjectie e mai slab decat 1.4 carburatie. Eu nu mai am dacia . Iar asa ca pentru tine ordinea de aprindere e tot 1342. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#549
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
hai gata, 1,4-le pe carburatie are vreo 62 de cai iar ala injectabil vreo 58 dupa carte. La fel si cuplul, la carburator e putintel mai mare...
Ce naiba va omorati acuma pentru acelasi motor? Panter1 la tine e fix motoru ala antic frantuzesc, putin largit in interior sa il aduca la 1,4l si cu cateva capace (in locul pompei de benzina, delcou). N-ai nimic special sub capota mesterit de profesionistii de la mioveni. Poti sa te linistesti pe tema asta. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#550
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(cristitranca @ 27 Mar 2009, 15:26) si cat costa "shmecheria" cu gestionarea avansului? PM mihai1677 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
ionut_TL |
![]()
Post
#551
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 26 March 09 ![]() |
dacia din 1999 nimic skimbat la carb sau n\motor doar un amlificator de scanteie adaugat.facut tulcea bucuresti si retur cu un plin asta inseamna 6,5 mers destul de agresiv pe autostrada peste 3800 de rotatii.in oras in jur de 8,5 9,deci eu sunt multumit
![]() ![]() This post has been edited by ionut_TL: 30 Mar 2009, 09:39 |
--------------------
belesticopter
-
1999
- TAROM
|
|
neajiji |
![]()
Post
#552
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
1.3l carburatie, elica si aprindere electronica 8,5 in oras cu schimbat vitezele ~2400rpm, benzina carrera95. In afara estimez consumul undeva intre 6,5-8 depinde cat de tare ma grabesc.
|
--------------------
X
Y
Z
|
|
panter1 |
![]()
Post
#553
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 28 Mar 2009, 16:51) inseamna ca mai trebuie sa inveti ordinea de aprindere la motorul de reno . Stai tu linistit nu mai zice ca injectorul ala te ajuta plus ca avansul e vai de mama lui chiar daca e controlat de o unitate de control. Vezi ca motoarele sunt identice doar ca tu ai pe ea aprindere eletronica cea ce se poate monta si pe o dacie cu carburator ! A daca spuneai ca motorul e de 1.6 poate te mai credeam dar 1.4 monoinjectie e mai slab decat 1.4 carburatie. Eu nu mai am dacia . Iar asa ca pentru tine ordinea de aprindere e tot 1342. "Panter1 la tine e fix motoru ala antic frantuzesc, putin largit in interior sa il aduca la 1,4l si cu cateva capace (in locul pompei de benzina, delcou). N-ai nimic special sub capota mesterit de profesionistii de la mioveni. Poti sa te linistesti pe tema asta" Decat cateva capace? Pai daca ma atacati ma apar si eu ![]() Pulverizarea de benzina in cilindri fata de curgerea aia care e la caburatorul normal nu e nimic in plus? Pompa de injectie cu debit marit nu va spune nimic? 62L pe ora, si sa nu mai zic de ce patiti voi cu pompele mecanice iarna,sau cand masina sta cateva zile trebuie sa dai la coarba sa ajunga benzina in carb... Autoreglarea aerului si autoadaptarea in funtie de gradul de uzura al motorului nu e nimic? Hmm nu cred ca se mai chinuiau cei de la mioveni daca nu erau rezultate dupa tot deranjul asta cu injectia:) si in plus de asta un motor pe injectie merge bine si dupa 250.000.km cu putin consum de ulei ceia ce.. pe carburator nu am auzit sa se ajunga la km aia fara cel putin un set de segmenti sau chiar doua. Sistemul acela de calculator are o grila de programe care se adapteaza in functie de modul de sofat al soferului, se modifica avans, de la 2500 de ture se mai deschide o clapeta de aer.. etc.. Cand am mers la munte.. masina a simtit greul cand mergeam prin serpentine si stiu ca o sa radeti dar aproape ca se tura singura in deal la 3000,cerea singura turatie, simtea greul, si o simteam la acceleratie cum o calcam putin si ducea mult fata de oras, nu degeaba e calculatorul acela(bineinteles sa mearga si bine). Simti ca pur si simplu are ceva logic in el(daca ai simt de observatie). Nu cred ca merita schimbarea aia cu toti senzorii aia si toate chestiile daca nu avea si rezultate ![]() ![]() ![]() This post has been edited by panter1: 2 Apr 2009, 22:30 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#554
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Problema e ca acel calculator (ca si carburatia si avansurile la cea carburata) sint facute astfel incit masina sa mearga si in conditii mai ciudate. Din cauza asta calculatorul nu foloseste avansuri maximale, din care mai scoti cite ceva din motor, nici timpi de injectie foarte scurti, din care ai mai scoate ceva economie. El foloseste ceva mediu, care sa faca motorul sa mearga in varii conditii, este ideea primordiala la masina de serie. In plus, ai un singur injector, avaporarea cum iti explicam mai sus e buna, poate mult mai buna ca la carburatie dar nu e totul. Cine-ti garanteaza tie ca acea pinza conica va fi exact pe marginea de deschidere a clapetei? Teoretic asa se vrea dar erorile inerente fac ca ea sa fie mai deschisa sau mai inchisa. Acele cazuri fac ca evaporarea sa fie diferita, calculatorul avind o valoare medie. Si toate alea intr-o matrice scrisa si atit. Chiar si valorile adaptative, alea functie de stilul de sofat, sint tot intr-o anumita plaja, nu pentru orice conditii. Nu poti umbla tu la valori sa spui ca la 2500 rpm sa ai 25 avans si nu 22 sa spunem.
E injectie monopunct, acel 6,2% pe care-l spuneai e bine pentru ea. La prima mea tentativa de imbunatatire(Malvina cu platina si atit - asta dupa rateul cu amplificatorul de scinteie cu care pornea prost la cald dar f. bine la rece) de la 7-8% scazuse la 6-6,5% si am zis "mamaaaa, ce fain, mai bine de atit ce vrei?". Abia dupa mai multe bricolaje am reusit sa scad mai mult dar la carburatie se poate destul de simplu pentru ca totul e la dispozitia ta, si set de jicloare, si aprindere. La injectie ce ai? Talpa, benzina si atit. Lasa tu acel 6,2% in pace. E bun. Vrei mai putin? Incearca un multipunct. This post has been edited by diaconuliviu: 3 Apr 2009, 13:18 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mstaniloiu |
![]()
Post
#555
|
Membru entuziast :) Group: Members Posts: 448 Joined: 17 February 05 From: DN1 ![]() |
Salutare,
Legat de topic, eu am o berlina 1310 din 87, aprindere clasica (am o platina Doduco), consum mixt (in regim 95% oras) cam 11,5l/100 de Km. Sa incerc sa mai reglez la ea ? Daca pun aprindere electronica se mai reduce consumul ? Puteti sa imi explicati si mie ce este "UIS" ? De unde as putea procura si eu unul si cum se monteaza ? Multumesc frumos, ![]() |
--------------------
Dacia
(SupeR)Nova, 1310
- SN 2001
|
|
Minel |
![]()
Post
#556
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 3 Apr 2009, 14:15) La prima mea tentativa de imbunatatire(Malvina cu platina si atit - asta dupa rateul cu amplificatorul de scinteie cu care pornea prost la cald dar f. bine la rece) Ai putea sa detaliezi un pic te rog , ca si eu am probleme cu pornirea la cald , (invarte vreo 5-6 ori pana porneste, asta cu pedala apasata la 1/2 din cursa ) Carburatia, ii okey,verificata cap-coada( jicloarele cu bila , cui poantou,nivel ) , la fel si alimentarea , mai nou , inclin sa banuiesc si aprinderea de pe masina ( am AT011 +senzor ) . Ce ma nedumireste este ca daca o las mai mult de 7-8 minute , porneste greu la cald .... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#557
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
iar ai probleme minel cu masina iar
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ZTV |
![]()
Post
#558
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
consum la babutza mea:
se da o dacie din 1998, cu motor de 1,4, aprindere electronica AT011 + senzor, bobina doduco, capac delcou + luleaua doduco, fise urziceni, bujii champion la 0.8 mm. 51300 mii la bord. Cuciucuri de vara. oras: 8-8,5 L de benzina mol 95 / 7,5-8 L de super EuroLuk 98 afara : 6-6,5 L de benzia / 5,8 - 6,3 L de super EuroLuk 98. Stil de condus, tataie + lowRider. ce inseamna : I-a max 15 km/h, cu a 2-a max 35-40 km/h, cu a 3-a max 50 km/h. cu a 4-a max 80-85 km/h, cu a 5-a max 120 km/h. Evident depasirile nu se tin cont de ce am scis. |
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#559
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Minel @ 4 Apr 2009, 07:36) Ai putea sa detaliezi un pic te rog , ca si eu am probleme cu pornirea la cald , (invarte vreo 5-6 ori pana porneste, asta cu pedala apasata la 1/2 din cursa ) Carburatia, ii okey,verificata cap-coada( jicloarele cu bila , cui poantou,nivel ) , la fel si alimentarea , mai nou , inclin sa banuiesc si aprinderea de pe masina ( am AT011 +senzor ) . Ce ma nedumireste este ca daca o las mai mult de 7-8 minute , porneste greu la cald .... ![]() Am zis ca pornea greu la cald cind aveam "amplificator de scinteie". Acel cilindru cu arcuri dintre capac delco si fisa centrala de se gasea mai demult prin magazine. La tine, cum spunea digei, vezi pe clasic, desi, la 7-8 minute de stat chiar daca aprinderea s-ar incalzi, ar avea vreme sa se raceasca. Ori e clasica inecare cu vapori de benzina, ori bobina care, fiind de volum mare nu se raceste ci mai degraba isi uniformizeaza temperatura sau chiar mai trage caldura de la motor. Verifica scinteia, cit e de puternica. Daca e OK, inainte de a porni dupa cele 7-8 minute, scoate cagula, deschide inceeeeeeeeeeeeeeeeet clapeta si sufla acolo sa elimini vaporii de deasupra clapetei si pe cei din galerie, dupa care "da-i cheie". Daca porneste rapid, e clasicul inec. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mstaniloiu |
![]()
Post
#560
|
Membru entuziast :) Group: Members Posts: 448 Joined: 17 February 05 From: DN1 ![]() |
Revin cu intrebarea:
Puteti sa imi explicati si mie ce este "UIS" ? De unde as putea procura si eu unul si cum se monteaza ? Legat de topic, eu am o berlina 1310 din 87, aprindere clasica (am o platina Doduco), consum mixt (in regim 95% oras) cam 11,5l/100 de Km. Sa incerc sa mai reglez la ea ? Daca pun aprindere electronica se mai reduce consumul ? |
--------------------
Dacia
(SupeR)Nova, 1310
- SN 2001
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#561
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
e chiar asa greu de cautat?
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...emiera+absoluta |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Minel |
![]()
Post
#562
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 6 Apr 2009, 08:31) Am zis ca pornea greu la cald cind aveam "amplificator de scinteie". Acel cilindru cu arcuri dintre capac delco si fisa centrala de se gasea mai demult prin magazine. La tine, cum spunea digei, vezi pe clasic, desi, la 7-8 minute de stat chiar daca aprinderea s-ar incalzi, ar avea vreme sa se raceasca. Ori e clasica inecare cu vapori de benzina, ori bobina care, fiind de volum mare nu se raceste ci mai degraba isi uniformizeaza temperatura sau chiar mai trage caldura de la motor. Verifica scinteia, cit e de puternica. Daca e OK, inainte de a porni dupa cele 7-8 minute, scoate cagula, deschide inceeeeeeeeeeeeeeeeet clapeta si sufla acolo sa elimini vaporii de deasupra clapetei si pe cei din galerie, dupa care "da-i cheie". Daca porneste rapid, e clasicul inec. Idee este ca am incercat cu vreo 4-5 bobine , vreo 3 noi si restul de calitate ,( un BOSCH si una de Olticit cu rezistenta aditionala care o am si acum pe masina si functioneaza impecabil . Precizez ca testele au fost facute de fiecare data tot cu aprinderea electronica AT011+senzor ... Si aprinderea nu-i montata pe bobina, ii separat .. am postat si o poza edificatoare .. Dar cred ca deja, o dau offtopic cu mica mea problema ... ![]() Attached thumbnail(s) Motor.jpg ( Size: 142.8k ) Number of downloads: 315 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
argon |
![]()
Post
#563
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
deosebit de proasta solutia cu pozitionarea burlanului ala de admisie a aerului, da' ma rog, tu stii mai bine.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Minel |
![]()
Post
#564
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(argon @ 7 Apr 2009, 13:09) deosebit de proasta solutia cu pozitionarea burlanului ala de admisie a aerului, da' ma rog, tu stii mai bine. Mi-s tare curios , tu ce pozitie ai fi ales ![]() ![]() Din pacate, sa zic asa, era singura pozitia posibila din cauza balamalei de la capota ... This post has been edited by Minel: 7 Apr 2009, 12:21 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
argon |
![]()
Post
#565
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
asa cum am modificat. Asa are din fabrica Dacia Li din 2003-2004 . In pozitia ta, toata caldura emanata de radiator urca si incalzeste tubul.
Attached thumbnail(s) Motor.jpg ( Size: 144.38k ) Number of downloads: 287 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Minel |
![]()
Post
#566
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Daca ai fi studiat atent , carcasa filtrului de aer la modelul cel nou, ai fi observat ca acea carcasa este din de plastic ,model nou, si acea tubulatura cel putin acea "curbura" a tubului este din plastic turnat atasat carcasei filtrului si apoi pleaca acel furtun .
In cazul meu , cu modelul acesta de carcasa de filtru aer , nu aveam posibilitatea de a face montajul in felul descris de tine , prin simplu fapt ca imi atingea balamaua de la capota .. ![]() Oricum, aerul care intra in acel tub ( intra cu o anumita viteza in functie de viteza de deplasare ) nu ar fi afectata atat de mult de caldura emanata de radiator cat daca ar fi simplu , vfara acel tub gofrat montat (aerul cald ar fi direct absorbit de carburator de aceea si acea tendinta dupa mult timp de circulat prin caldura , sa ai senzatia ca motorul ii mai puturos ) , astfel tragand aer direct din compartimentul motor , aer cald si mai sarac in oxigen decat cel tras prin montajul facut de mine ! , parerea mea ! This post has been edited by Minel: 7 Apr 2009, 13:21 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
argon |
![]()
Post
#567
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
stiu foarte bine cum arata modelul vechi si nou, si cred ca nu esti legat sufleteste de carcasa metalica, adica puteai sa pui tip nou la o adica.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Minel |
![]()
Post
#568
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(argon @ 7 Apr 2009, 15:24) stiu foarte bine cum arata modelul vechi si nou, si cred ca nu esti legat sufleteste de carcasa metalica, adica puteai sa pui tip nou la o adica. De acord, dar cate stiu eu , discutam referitor strict despre carcasa care o am eu in momentul de fata pe masina ( tipul vechi ) nu ce anume puteam sa montez etc , iar sfatul tau era dat referitor la asta Nu imi aduc aminte sa fi scris TU undeva, schimba carcasa si modifica traseul furtunului gofrat, ao criticat doar alegerea traseului ales de mine ... ![]() Iar o dam offtopic, si mai bine incheiem discutia asta aici . This post has been edited by Minel: 7 Apr 2009, 18:28 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
geopsi |
![]()
Post
#569
|
Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 12 September 07 ![]() |
mie imi ia cam 12-14 in oras.. in afara nu am mai mers cu ea de 2 ani... eu schimb pe la 20-23 a doua a treia pe la 40, a 4-a la 60.... iarna si mai mult chiar... ma uitamieri ca trecuse cam pe la un sfer de rezervor si aveam facuti doar 187 km....
voi cum scoateti consumuri asa mici ca as da orice de un sub 10%... |
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
gangara |
![]()
Post
#570
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
în caz că ești din București sau pentru cei care sunt din capitală și susțin consumuri de sub 10 în oraș.
dacă ar fi să locuiești în Militari, mai exact cat mai spre Păcii și ai un servici prin Băneasa tu chiar crezi că o să ai un consum de sub 15-20%. având în vedere că stai în ambuteiaje zeci de minute... eu am consum afară 7-7.5, oraș (fără stat excesiv la semafor) 12-13 vara. iarna crește cu vreo 1-2 litri în oraș. |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th July 2025 - 01:44 |