consumul de carburant al bijuteriilor voastre, 1300cc, 1400cc, 1600cc
![]() ![]() ![]() |
consumul de carburant al bijuteriilor voastre, 1300cc, 1400cc, 1600cc
Kinetix |
![]()
Post
#511
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|||
ramses86 |
![]()
Post
#512
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 352 Joined: 11 January 08 ![]() |
sincer nu mai vreau putere ami mare si prostii din astea...ca dacia tot dacie ramane...degeaba i pun eu un dublu corp daca se rupe in 2 masina la prima acceleratie mai brusca
![]() ideea e ca m-am saturat de jegul asta de carburator proiectat de compatriotii nostri...oricat l-ai regla tot nu e eficient!(acuma o sa urmeze comentarii...dar daca pui de pe o alta masina de 1,3 un carburator pe motor de dacia o sa vezi diferenta ![]() intre timp m-am pus sa reconditionez acel carburator de 1,6 dar...o mica problem...nu are socul automat; asa ca se pierde un pic din farmec. Va trebui sa ma duc sa caut la dezmembrari un carburator stiu eu de golf II cu soc automat...nu stiu daca o sa gasesc de 1,3, dar de 1,6 sigur. |
--------------------
Dacia
1310 tx
1987
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#513
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Prietene, carburatorul Carfil nu e proiectat de romani, ci de unul, Weber... Se pare ca locuia in Italia...
Ca sa vezi ce poate un Carfil bine reglat si curat: montat pe Tico, Carfilul mi-a adus satisfactia de a consuma 8 litri de benzina/100km in oras, iarna, pe ger, pe zapada. Pe deasupra, masina avea o dinamica buna, tinand cont de simplitatea carburatorului. Poate ca nu e cine stie ce performanta, dar carburatorul original imi dadea consumuri de 10litri/100Km, in aceleasi conditii... Mai tarziu am descoperit ca cel original (carburatorul) avea montat gresit un jiclor de ralanti si progresiune... Parerea mea este ca cine nu stie sa repare/regleze "la marele fix" un Carfil, nici nu ar trebui "sa-si bage nasul" in alte carburatoare. Toate cele bune. This post has been edited by Kinetix: 2 Sep 2008, 17:41 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#514
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Nu mai fa compartatie intre tico si dacie fiindca sti si tu ca motorul de tico e mic fata de dacie. In fine ia sa te aud ca iti functioneaza plasma ...
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ramses86 |
![]()
Post
#515
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 352 Joined: 11 January 08 ![]() |
kinetix...te cam inseli....carbutator de pe renault era proiectat de weber...asta e copiat de noi cu mici ""imbunatatiri
![]() ![]() iar cand pui pe tico carfilul...normal ca merge bine...practic il supraalimentezi ![]() numai bine! |
--------------------
Dacia
1310 tx
1987
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#516
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Valorile de pe carburatoarele originale de dacie sunt stabilite de fabrica in functie de motor , De exemplu la mine nu se pupa jiclorul de relanti cu valoarea prescrisa in carte si era mai mare , am recurs cu o lita de otel subtire si am redus si mai mult valoarea pot spune ca torcea motorul la relantii si mai bine.
Rmses tico oricum ar3e carburator dublu si se alimenteaza dublu la o anumita turatie ... de aceea kinetic sustinea ca s-ar putea monta pe dacie carbul de tico . Eu nu mai am dacia 1310 fiindca imi montam un carb sincron 32/32 si era destul pentru motorul de 1.4. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
fiderzen |
![]()
Post
#517
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.063 Joined: 5 March 04 From: bucuresti-militari ![]() |
pai daca ai carbul ala sincron in stare buna,poate ti`l cumpar eu
![]() |
--------------------
BMW
e36
320i sedan
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#518
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
e uite ca la loat un amic si la montat pe motorul lui eu nu am apucat
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#519
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
djasu, stii prea bine ca pentru calcularea unui carburator nu conteaza asa mult numarul de cilindri cat capacitatea unitara (a unui singur cilindru). Fa calculele si vei vedea ca acest parametru are valori destul de apropiate la Tico si Dacie.
ramses86, e adevarat ca orice om se poate insela in anumite privinte. Insa ceea ce am spus despre Carfil e adevarat: NU e un model facut dupa o idee romaneasca. E doar copiat, daca vrei, si produs la noi sub licenta. As vrea totusi sa imi spui ce anume este diferit fata de original. Principiul si circuitele sunt cele originale. Difera doar amplasarea stutului de intrare a benzinei si dimensiunile jicloarelor. Cu privire la astea din urma, am explicat de mai multe ori cum se pot cumpara pe alese si masura, apoi testa pe masina, pentru a avea rezultate optime. Cunoasterea carburatorului Carfil e o modalitate foarte buna de a intelege "lumea" carburatoarelor. Principiile de aici se aplica si la alte modele. Apropo, Carfilul transplantat a fost recuperat de la dezmembrari si apoi reparat si reglat, dar a facut treaba foarte buna, in ciuda uzurilor inerente "varstei" lui. Carfilul pus pe Tico nu a reusit sa supraalimenteze, deoarece la un astfel de transplant se fac reglaje/setari specifice motorului respectiv. Astfel ca am ales jicloare speciale si am tatonat o valoare optima a nivelului in CNC pentru Tico. Toate cele bune. This post has been edited by Kinetix: 2 Sep 2008, 18:01 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#520
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Apropiate dar nu identice .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
klausy78 |
![]()
Post
#521
|
![]() doar membru Group: Members Posts: 72 Joined: 11 September 08 From: Galati ![]() |
Am citit in acest forum despre consumul Daciilor voastre. Am vazut uneori un consum de 7-8 litri afara si 11-12 litri in oras. Cred ca cei care au pus aceste cifre sunt din Bucuresti. Daca Dacia mea consuma la fel a doua zi dimineata o duceam la remat sa o transform in cutie de conserve. Acum doi ani i-am schimbat carburatorul (nou) si in afara imi ia 6.1-6.3 l ,iar in oras 7-maxim 8 litri (sport)
|
--------------------
dacia 1410 break
cu motor in stea
1995
- GL 01 ZEX
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#522
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
argon |
![]()
Post
#523
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Dupa semnatura e din Galati si are cauciucuri de 155.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#524
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
rezonabil atunci...
|
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
klausy78 |
![]()
Post
#525
|
![]() doar membru Group: Members Posts: 72 Joined: 11 September 08 From: Galati ![]() |
Eram sigur ca se vor gasi carcotasi. Consumul in afara l-am facut de doua ori anul asta Galati -Timisoara ,odata in ianuarie si alta data in mai,nu e greu sa faci niste calcule matematice sa vezi cati litri de benzina consuma o masina.Cu Dacia am facut un consum de aproape 6.3 litri. Viteza cu care am mers 90-100 km pe ora. Am cauciucuri de 165 R13 .Tot in perioada ianuarie am luat de la cumnatul meu un VW Caddy diesel 1.9 cu care am mers la Viena (m-as fi dus si cu Dacia),cu acesta am scos un consum de 4.7 litri motorina-viteza pe autostrada de 120 kmpe ora. Nu stiu de ce va cramponati ,am vazut ca scris un tip care a avut inainte un oltcit. Presupun ca sunteti obisnuiti sa conduceti masini care consuma mult.
In oras consumul Daciei mele este adevarat ca e influentat si de traseu , o parte din centura orasului si un drum doar cu doua semafoare. Am circulat cu masina in orase mari gen Bucuresti,Timisoara,Brasov ,Arad unde traficul este intr-adevar criminal. Ultima oara cand am fost in Bucuresti,am facut de la targul de mobila de la Romexpo pana la Aeroportul Baneasa vreo 20 minute din cauza traficului,si nu cred ca sunt mai mult de 4 km.Imi repet ideea -daca masina mea ar fi consumat mai mult de 10 litri in oras as fi dus-o la fabrica de cutii de conserve. Obisnuiti-va ca exista masini care au un consum normal,nu ma refer acum la Dacia mea ci la masini din clasa medie cu un consum in afara de 4-5 litri motorina ,iar in oras de 6-8 l motorina. |
--------------------
dacia 1410 break
cu motor in stea
1995
- GL 01 ZEX
|
|
bolovan_ro |
![]()
Post
#526
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 25 November 04 ![]() |
Mei, intelege...consumu tau...pentru orase gen Bucuresti...tine de fantastic. In bucuresti, poti cu diesel...poti sa scoti si 20l/1000 (am scos cu o fabia aprox 60l/100)...bine...dar astea-s cazuri extreme (am prins blocaj, caldura, clima pornita, am facut aprox 700 m in 45 min). Era cineva mai sus care se lauda ca-i consuma aprox 6l/100 in bucuresti in plina aglomeriatie (atit consuma un diesel economic).
Un consum normal ii 10-14l cind ii foarte foarte aglomerat, 8-10% cind ii circulatie normala (ma refer la timisoara) si 7-8 cind ii lejer de circulat (de ex. in luna august am scos 7.2...dar era vacanta+oamenii in concediu) |
--------------------
Dacia
Logan II
2016/Laureate 0.9TCe Suma inteligentelor pe pamint ii constanta, populatia este in crestere
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#527
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Bucuresti-Pitesti-Slatina-Craiova-Drobeta Turnu Severin-Baile Herculane-Drobeta Turnu Severin.
Facut plinul in buza rezervorului la 56.582 km si din nou in buza la 57.034 km. Au intrat 30L. Consum 6.6l/%. Dacia 1310 motor 1289 cmc, 4 trepte&inca citeva modificari. 2 persoane in masina si ceva bagaje, viteza cam 90-100, pe autostrada am mers si cu 120-130 km/h, prin localitati 50-60 km/h |
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#528
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
ca tot punem toti plinu pana in buza.
dar, cum naiba sa mai etansez sonda sa nu mai refuleze. si eu am facut pana la buza si surplusul pe conducta de la buza la "tavanul" rezervolui a refulat si asa s-au dus cativa litrisori. acu am etansat cum trebuie cu silicon rosu, dar asta o se cam duca de la benz. problema ma e si inelul care e sudat pe rezervor si care este soclul in care intra sonda. rasufla printre table, nu numa pe la prinderea sondei pe rez. ma intelegeti. nasol e ca fiind break, eu nu pot sa scot din rezervor. si cand se umple exercita mai mare presiunea pe sonda, deoarece gura de umplere e mult mai sus si mai lung canalul. si, chiar, alta sonda decat cea clasica nu se poate monta? ca e f."precisa" asta e e/p. rezervor nou, 2 ani, sonda noua, 1 an, indicator nou, 1 luna. |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
payty |
![]()
Post
#529
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
ca tot e vorba de consum. pun si eu aici:
motor de 1600 nou nout (adica schimbat set si ce mai era cazul), carb monocorp: fix 7 litri la suta, test facut cu plinul. urmeaza sa montez un weber orizontal, sper sa nu ajung la dublu ![]() |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
argon |
![]()
Post
#530
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Ultimul consum pe temperaturi intre -18 si -5 grade, pana unde se agata harta in cui a fost de 6,73 %, tinand cont de temperaturi, e foarte OK.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#531
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
Ultimul consum...nici mie nu imi vine sa cred, sa intamplat asa: din 16 decembrie am bagat benzina de 150 lei (doar de la Petrom), stiu exact ca adun bonurile ca mi se deconteaza fiecare strop, pana ieri 29 dec sunt 13 zile, in fiecare zi fac naveta ~80 km ma rog cu alte drumuri scurte prin oras am facut in intervalul mai sus mentionat 1000 km (se scad duminicile de la naveta), consumul obtinut a fost de 5,3 l/100 km.....
![]() |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
Muttley |
![]()
Post
#532
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Pe un traseu Iasi - Roman - Piatra Neamt - Bacau - Focsani - Buzau - Bucuresti: aprox 40 - 50 litri, 500 km, viteza 110 - 130 - rar 150, consum... 8-9 la suta
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#533
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
si cu motor refacut...
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Muttley |
![]()
Post
#534
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Da
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#535
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
cox, jar, talpa, intr-un cuvant ii cam dai in coaste
![]() ![]() |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
pcostica |
![]()
Post
#536
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
ultimul consum l-am facut de craciun si a fost 8,2%, mers cu 35-40/h in tr 3 in conditii groaznice, drum cu gheata necuratat
![]() |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#537
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
azi, brasov - fagaras, plus ceva drumuri prin fagaras, ~140 km, 11,5 l benzina, de la petrom, plinul facut in brasov, si am completat, la aceiasi statie, aceiasi pompa, fix 11,5 l.
1289 cmc, cutie in 4, viteza medie 80-90 km/h. |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
argon |
![]()
Post
#538
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
am facut prostia sa pun de la petrom, de 95, ia 12% in oras ca ochiu', totu' reglat ca la carte, cu OMV tot de 95 abia sarea de 10, 10 jumate in aceleasi conditii...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Minel |
![]()
Post
#539
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Cu mizeria aia de la Petrom imi lua si mie mai mult dar de vreo 3 luni ii dau doar Efix '95 si am consum undeva la 8,5-9 % in conditiile unui rulaj de cativa km pe distante scurte in oras ....
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#540
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(argon @ 24 Mar 2009, 09:51) am facut prostia sa pun de la petrom, de 95, ia 12% in oras ca ochiu', totu' reglat ca la carte, cu OMV tot de 95 abia sarea de 10, 10 jumate in aceleasi conditii... Dar OMV si Petrom nu-s "impreuna"? Ca parca si la Petrom scrie OMV-Petrom. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th July 2025 - 01:39 |