DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

20 Pages « < 16 17 18 19 20 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> consumul de carburant al bijuteriilor voastre, 1300cc, 1400cc, 1600cc

Kinetix
post 31 Aug 2008, 21:18
Post #511


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Posibil. Dar ce te mai intereseaza consumul?
Presupun ca vrei doar putere si turatie maxima crescuta. Altfel nu vad rostul unui difuzor mai mare decat cel original.
Daca vrei consum mai bun, te orientezi catre un carburator cu difuzor mai mic, sau il modifici pe cel original dupa cele doua metode ras-discutate la topicurile dedicate.
Toate cele bune.


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramses86
post 1 Sep 2008, 21:57
Post #512


Membru autentic


Group: Members
Posts: 352
Joined: 11 January 08




sincer nu mai vreau putere ami mare si prostii din astea...ca dacia tot dacie ramane...degeaba i pun eu un dublu corp daca se rupe in 2 masina la prima acceleratie mai brusca tongue.gif
ideea e ca m-am saturat de jegul asta de carburator proiectat de compatriotii nostri...oricat l-ai regla tot nu e eficient!(acuma o sa urmeze comentarii...dar daca pui de pe o alta masina de 1,3 un carburator pe motor de dacia o sa vezi diferenta wink.gif )

intre timp m-am pus sa reconditionez acel carburator de 1,6 dar...o mica problem...nu are socul automat; asa ca se pierde un pic din farmec. Va trebui sa ma duc sa caut la dezmembrari un carburator stiu eu de golf II cu soc automat...nu stiu daca o sa gasesc de 1,3, dar de 1,6 sigur.


--------------------
Dacia 1310 tx 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 2 Sep 2008, 13:48
Post #513


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Prietene, carburatorul Carfil nu e proiectat de romani, ci de unul, Weber... Se pare ca locuia in Italia...
Ca sa vezi ce poate un Carfil bine reglat si curat: montat pe Tico, Carfilul mi-a adus satisfactia de a consuma 8 litri de benzina/100km in oras, iarna, pe ger, pe zapada. Pe deasupra, masina avea o dinamica buna, tinand cont de simplitatea carburatorului. Poate ca nu e cine stie ce performanta, dar carburatorul original imi dadea consumuri de 10litri/100Km, in aceleasi conditii... Mai tarziu am descoperit ca cel original (carburatorul) avea montat gresit un jiclor de ralanti si progresiune...
Parerea mea este ca cine nu stie sa repare/regleze "la marele fix" un Carfil, nici nu ar trebui "sa-si bage nasul" in alte carburatoare.
Toate cele bune.

This post has been edited by Kinetix: 2 Sep 2008, 17:41


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 2 Sep 2008, 15:27
Post #514


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Nu mai fa compartatie intre tico si dacie fiindca sti si tu ca motorul de tico e mic fata de dacie. In fine ia sa te aud ca iti functioneaza plasma ...


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramses86
post 2 Sep 2008, 15:39
Post #515


Membru autentic


Group: Members
Posts: 352
Joined: 11 January 08




kinetix...te cam inseli....carbutator de pe renault era proiectat de weber...asta e copiat de noi cu mici ""imbunatatiri sad.gif iar clasica precizie de la noi...iti garantez daca masori cu un calibru jicloarele nu au valoare pe care ar trebui sa o aiba. cat despre reglaj..eu intradevar nu ma pricep, dar mi-a reglat-o cinevacare are de 30 ani dacie, si a lucrat si la dacia service si iti zic eu ca se pricepe, mai ales ca pe vremurile apuse mergea la raliu cu dacii wink.gif
iar cand pui pe tico carfilul...normal ca merge bine...practic il supraalimentezi wink.gif
numai bine!


--------------------
Dacia 1310 tx 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 2 Sep 2008, 15:46
Post #516


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Valorile de pe carburatoarele originale de dacie sunt stabilite de fabrica in functie de motor , De exemplu la mine nu se pupa jiclorul de relanti cu valoarea prescrisa in carte si era mai mare , am recurs cu o lita de otel subtire si am redus si mai mult valoarea pot spune ca torcea motorul la relantii si mai bine.
Rmses tico oricum ar3e carburator dublu si se alimenteaza dublu la o anumita turatie ... de aceea kinetic sustinea ca s-ar putea monta pe dacie carbul de tico .
Eu nu mai am dacia 1310 fiindca imi montam un carb sincron 32/32 si era destul pentru motorul de 1.4.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fiderzen
post 2 Sep 2008, 16:05
Post #517


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.063
Joined: 5 March 04
From: bucuresti-militari




pai daca ai carbul ala sincron in stare buna,poate ti`l cumpar eu tongue.gif


--------------------
BMW e36 320i sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 2 Sep 2008, 16:10
Post #518


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




e uite ca la loat un amic si la montat pe motorul lui eu nu am apucat sad.gif .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 2 Sep 2008, 17:58
Post #519


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




djasu, stii prea bine ca pentru calcularea unui carburator nu conteaza asa mult numarul de cilindri cat capacitatea unitara (a unui singur cilindru). Fa calculele si vei vedea ca acest parametru are valori destul de apropiate la Tico si Dacie.

ramses86
, e adevarat ca orice om se poate insela in anumite privinte. Insa ceea ce am spus despre Carfil e adevarat: NU e un model facut dupa o idee romaneasca. E doar copiat, daca vrei, si produs la noi sub licenta. As vrea totusi sa imi spui ce anume este diferit fata de original. Principiul si circuitele sunt cele originale. Difera doar amplasarea stutului de intrare a benzinei si dimensiunile jicloarelor. Cu privire la astea din urma, am explicat de mai multe ori cum se pot cumpara pe alese si masura, apoi testa pe masina, pentru a avea rezultate optime.
Cunoasterea carburatorului Carfil e o modalitate foarte buna de a intelege "lumea" carburatoarelor. Principiile de aici se aplica si la alte modele.
Apropo, Carfilul transplantat a fost recuperat de la dezmembrari si apoi reparat si reglat, dar a facut treaba foarte buna, in ciuda uzurilor inerente "varstei" lui.
Carfilul pus pe Tico nu a reusit sa supraalimenteze, deoarece la un astfel de transplant se fac reglaje/setari specifice motorului respectiv. Astfel ca am ales jicloare speciale si am tatonat o valoare optima a nivelului in CNC pentru Tico.
Toate cele bune.

This post has been edited by Kinetix: 2 Sep 2008, 18:01


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 2 Sep 2008, 18:51
Post #520


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Apropiate dar nu identice .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klausy78
post 11 Sep 2008, 23:10
Post #521


doar membru


Group: Members
Posts: 72
Joined: 11 September 08
From: Galati




Am citit in acest forum despre consumul Daciilor voastre. Am vazut uneori un consum de 7-8 litri afara si 11-12 litri in oras. Cred ca cei care au pus aceste cifre sunt din Bucuresti. Daca Dacia mea consuma la fel a doua zi dimineata o duceam la remat sa o transform in cutie de conserve. Acum doi ani i-am schimbat carburatorul (nou) si in afara imi ia 6.1-6.3 l ,iar in oras 7-maxim 8 litri (sport)


--------------------
dacia 1410 break cu motor in stea 1995 - GL 01 ZEX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 12 Sep 2008, 09:07
Post #522


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




tongue.gif unde stai? ai cauciucuri inguste si cu talon mic?


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Sep 2008, 09:12
Post #523


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Dupa semnatura e din Galati si are cauciucuri de 155.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 12 Sep 2008, 09:20
Post #524


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




rezonabil atunci...


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klausy78
post 12 Sep 2008, 22:17
Post #525


doar membru


Group: Members
Posts: 72
Joined: 11 September 08
From: Galati




Eram sigur ca se vor gasi carcotasi. Consumul in afara l-am facut de doua ori anul asta Galati -Timisoara ,odata in ianuarie si alta data in mai,nu e greu sa faci niste calcule matematice sa vezi cati litri de benzina consuma o masina.Cu Dacia am facut un consum de aproape 6.3 litri. Viteza cu care am mers 90-100 km pe ora. Am cauciucuri de 165 R13 .Tot in perioada ianuarie am luat de la cumnatul meu un VW Caddy diesel 1.9 cu care am mers la Viena (m-as fi dus si cu Dacia),cu acesta am scos un consum de 4.7 litri motorina-viteza pe autostrada de 120 kmpe ora. Nu stiu de ce va cramponati ,am vazut ca scris un tip care a avut inainte un oltcit. Presupun ca sunteti obisnuiti sa conduceti masini care consuma mult.
In oras consumul Daciei mele este adevarat ca e influentat si de traseu , o parte din centura orasului si un drum doar cu doua semafoare. Am circulat cu masina in orase mari gen Bucuresti,Timisoara,Brasov ,Arad unde traficul este intr-adevar criminal. Ultima oara cand am fost in Bucuresti,am facut de la targul de mobila de la Romexpo pana la Aeroportul Baneasa vreo 20 minute din cauza traficului,si nu cred ca sunt mai mult de 4 km.Imi repet ideea -daca masina mea ar fi consumat mai mult de 10 litri in oras as fi dus-o la fabrica de cutii de conserve.
Obisnuiti-va ca exista masini care au un consum normal,nu ma refer acum la Dacia mea ci la masini din clasa medie cu un consum in afara de 4-5 litri motorina ,iar in oras de 6-8 l motorina.


--------------------
dacia 1410 break cu motor in stea 1995 - GL 01 ZEX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolovan_ro
post 13 Sep 2008, 06:27
Post #526


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 25 November 04




Mei, intelege...consumu tau...pentru orase gen Bucuresti...tine de fantastic. In bucuresti, poti cu diesel...poti sa scoti si 20l/1000 (am scos cu o fabia aprox 60l/100)...bine...dar astea-s cazuri extreme (am prins blocaj, caldura, clima pornita, am facut aprox 700 m in 45 min). Era cineva mai sus care se lauda ca-i consuma aprox 6l/100 in bucuresti in plina aglomeriatie (atit consuma un diesel economic).
Un consum normal ii 10-14l cind ii foarte foarte aglomerat, 8-10% cind ii circulatie normala (ma refer la timisoara) si 7-8 cind ii lejer de circulat (de ex. in luna august am scos 7.2...dar era vacanta+oamenii in concediu)


--------------------
Dacia Logan II 2016/Laureate 0.9TCe
Suma inteligentelor pe pamint ii constanta, populatia este in crestere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STORMTROOPER
post 13 Sep 2008, 13:42
Post #527


Dacia berlina proud owner


Group: Members
Posts: 2.486
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti




Bucuresti-Pitesti-Slatina-Craiova-Drobeta Turnu Severin-Baile Herculane-Drobeta Turnu Severin.
Facut plinul in buza rezervorului la 56.582 km si din nou in buza la 57.034 km. Au intrat 30L.
Consum 6.6l/%.
Dacia 1310 motor 1289 cmc, 4 trepte&inca citeva modificari.
2 persoane in masina si ceva bagaje, viteza cam 90-100, pe autostrada am mers si cu 120-130 km/h, prin localitati 50-60 km/h


--------------------
DACIA 1310 TX 1987 - 7-B-2414
blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 13 Sep 2008, 13:48
Post #528


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




ca tot punem toti plinu pana in buza.

dar, cum naiba sa mai etansez sonda sa nu mai refuleze.

si eu am facut pana la buza si surplusul pe conducta de la buza la "tavanul" rezervolui a refulat si asa s-au dus cativa litrisori.

acu am etansat cum trebuie cu silicon rosu, dar asta o se cam duca de la benz.

problema ma e si inelul care e sudat pe rezervor si care este soclul in care intra sonda. rasufla printre table, nu numa pe la prinderea sondei pe rez.
ma intelegeti.

nasol e ca fiind break, eu nu pot sa scot din rezervor. si cand se umple exercita mai mare presiunea pe sonda, deoarece gura de umplere e mult mai sus si mai lung canalul.



si, chiar, alta sonda decat cea clasica nu se poate monta? ca e f."precisa" asta e e/p.

rezervor nou, 2 ani, sonda noua, 1 an, indicator nou, 1 luna.


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 17 Sep 2008, 21:44
Post #529


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




ca tot e vorba de consum. pun si eu aici:

motor de 1600 nou nout (adica schimbat set si ce mai era cazul), carb monocorp:

fix 7 litri la suta, test facut cu plinul. urmeaza sa montez un weber orizontal, sper sa nu ajung la dublu smile.gif


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 Dec 2008, 20:02
Post #530


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Ultimul consum pe temperaturi intre -18 si -5 grade, pana unde se agata harta in cui a fost de 6,73 %, tinand cont de temperaturi, e foarte OK.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 30 Dec 2008, 22:24
Post #531


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




Ultimul consum...nici mie nu imi vine sa cred, sa intamplat asa: din 16 decembrie am bagat benzina de 150 lei (doar de la Petrom), stiu exact ca adun bonurile ca mi se deconteaza fiecare strop, pana ieri 29 dec sunt 13 zile, in fiecare zi fac naveta ~80 km ma rog cu alte drumuri scurte prin oras am facut in intervalul mai sus mentionat 1000 km (se scad duminicile de la naveta), consumul obtinut a fost de 5,3 l/100 km..... wacko.gif. Intr-adevar consumul e majoritar extern si nu am absolut nici un dispozitiv de reducere a consumului sau imbunatatiere a performantelor, doar 5 trepte, GMV, motor bine reglat, ulei bun, filtre noi si nu merge infranata ....... tind sa cred ca ELV-u contribuie enorm la consum


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 30 Dec 2008, 23:59
Post #532


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Pe un traseu Iasi - Roman - Piatra Neamt - Bacau - Focsani - Buzau - Bucuresti: aprox 40 - 50 litri, 500 km, viteza 110 - 130 - rar 150, consum... 8-9 la suta plange.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 31 Dec 2008, 01:01
Post #533


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




si cu motor refacut...


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 31 Dec 2008, 02:11
Post #534


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Da radmasa.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 31 Dec 2008, 09:38
Post #535


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




cox, jar, talpa, intr-un cuvant ii cam dai in coaste sofer1.gif laugh.gif


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 31 Dec 2008, 10:05
Post #536


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




ultimul consum l-am facut de craciun si a fost 8,2%, mers cu 35-40/h in tr 3 in conditii groaznice, drum cu gheata necuratat sad.gif


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
badboy_marius
post 1 Jan 2009, 13:45
Post #537


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 1 June 08
From: Brasov




azi, brasov - fagaras, plus ceva drumuri prin fagaras, ~140 km, 11,5 l benzina, de la petrom, plinul facut in brasov, si am completat, la aceiasi statie, aceiasi pompa, fix 11,5 l.
1289 cmc, cutie in 4, viteza medie 80-90 km/h.


--------------------
Audi 80 1990 PM, 1.8S, 90CP
Dacia 1310 TX.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 24 Mar 2009, 09:51
Post #538


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




am facut prostia sa pun de la petrom, de 95, ia 12% in oras ca ochiu', totu' reglat ca la carte, cu OMV tot de 95 abia sarea de 10, 10 jumate in aceleasi conditii...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 24 Mar 2009, 10:03
Post #539


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Cu mizeria aia de la Petrom imi lua si mie mai mult dar de vreo 3 luni ii dau doar Efix '95 si am consum undeva la 8,5-9 % in conditiile unui rulaj de cativa km pe distante scurte in oras .... dry.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 25 Mar 2009, 07:51
Post #540


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(argon @ 24 Mar 2009, 09:51)
am facut prostia sa pun de la petrom, de 95, ia 12% in oras ca ochiu', totu' reglat ca la carte, cu OMV tot de 95 abia sarea de 10, 10 jumate in aceleasi conditii...

Dar OMV si Petrom nu-s "impreuna"? Ca parca si la Petrom scrie OMV-Petrom.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
20 Pages « < 16 17 18 19 20 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th July 2025 - 01:39
Forum Renault