consumul de carburant al bijuteriilor voastre, 1300cc, 1400cc, 1600cc
![]() ![]() ![]() |
consumul de carburant al bijuteriilor voastre, 1300cc, 1400cc, 1600cc
rba |
![]()
Post
#91
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 19 April 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Berlina
2000 1310 Ti
- B ** ***
|
|||
mihai0070 |
![]()
Post
#92
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu ai facut nici o treaba cu injectia ... consuma cat nova mea cu carburator ... credeam ca astea cu injectie sunt mai economice ... dar vad ca pe zi ce trece constat ca sunt cam la fel ... diferenta este de maxim 1 litru la 100 % ... la mersul in oras ... in afara poate ... dar traiasca GPL
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
rba |
![]()
Post
#93
|
Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 19 April 05 ![]() |
citeste forumul si o sa vezi ca nu-s mai economice decat cele cu carb in oras. afara este diferenta. ah.... si la pornire.... si la jigler.... si la pompa de benzina(amorsare).... ah si la aprindere .... parca n-am reglat niciodata platina sau distanta la bujii, nici fisele, nici bobina de inductie.... nici n-am suflat niciodata in jigler.... n-am spalat carbu....niciodata....si cu toate astea mi-a pornit de fiecare data cand am vrut si am avut si baterie cel putin la 20% - 25% incarcata...... deh n-am facut nici o treaba cu injectia..... of, of, mai mai....
cu stima, rba This post has been edited by rba: 6 Feb 2007, 12:52 |
--------------------
Dacia
Berlina
2000 1310 Ti
- B ** ***
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#94
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
tabek |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 6 Feb 2007, 11:23) Nu ai facut nici o treaba cu injectia ... consuma cat nova mea cu carburator ... credeam ca astea cu injectie sunt mai economice ... dar vad ca pe zi ce trece constat ca sunt cam la fel ... diferenta este de maxim 1 litru la 100 % ... la mersul in oras ... in afara poate ... dar traiasca GPL Nu prea vad ce-i de ras aici. Da de ce nu iti iei Trabant, consuma mai putin decat Nova, ca asa nu faci nici o treaba cu Nova... ![]() Si ca sa fiu totusi on-topic, sambata mi-a iesit un consum de 5,6l/100km pe distanta Cluj-Baia Mare, 160km. ![]() |
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#96
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Sa nu neglijam avantajele injectiei...
Ploiesti - Constanta cu 16 litri de benzina (am facut full la plecare si full la sosire) in 3 ore si jumatate (deci n-am mers chiar incet, avand in vedere cate localitati sunt pe traseu si respectand limita legala in ele)... Faceti voi calculele.. This post has been edited by Catalin Marinarul: 6 Feb 2007, 14:30 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
xls |
![]()
Post
#97
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 9 August 05 ![]() |
Motor de 1289cc facut relativ recent, consum masurat cu metoda plinului de 9.6l la suta, doar oras. Inainte de acesta, am avut 10.5. Astept urmatorul plin
![]() Am aprindere clasica. Incerc sa evit orele de varf si plecarile furioase. |
--------------------
dacia
13xx
- is-15-tdd
|
|
nirvanalex |
![]()
Post
#98
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 29 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(gabi1 @ 23 Dec 2006, 00:57) poti sa imi explici cum scoti tu 6,2 cu ea, daca in cartea tehnica spune ca nu poate cobora sub 6.5? pe sistemul asta, ca mai scadem un pic din consum[...] This post has been edited by diaconuliviu: 23 Feb 2007, 09:00 |
--------------------
Dacia
Nova GT
1998
- B 14 GHO
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#99
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
In ce carte ai vazut tu consumul la nova ... ca eu am manualul dar nu am gasit asta
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
liviu_buc |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 320 Joined: 19 November 06 ![]() |
Nova gt`99(carb dublucorp) Pe benzina
in perioada asta oras 9.5-11 This post has been edited by liviu_buc: 14 Feb 2007, 16:32 |
--------------------
EX-Dacia
Logan
2005-1400 cmc Posesor mandru de Logan Ambiance 1400 cmc
|
|
argon |
![]()
Post
#101
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Cu 25 de litri am facut 405 km, plinul la plecare, plinul la venire. Rezulta consumul 6,17 % , viteza 60 in localitati, si 110-120 afara, ruta Deva-Tm-Arad-Deva, drumul neaglomerat.
PS: doar eu in masina si o incarcatura de ~30 kg in portbagaj. M-am mirat si eu ca in trecut scoteam mai mult, dar mi-am aminti ca, de curand mi-am pus aprindere tranzistoriala si bujii Denso. Carburatorul e standard, nu are nici un sistem de reducere a consumului. This post has been edited by argon: 21 Feb 2007, 09:01 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mariushi |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 16 June 06 From: BUZAU ![]() |
Dacia 1310L 1997 1397cc, instalatie GPL omologata, merge doar pe gaz, am luat-o de o luna si nu am pornit-o niciodata pe benzina...doar gaz, e pe carburatie dar nu stiu ce-i inauntru...n-am avut timp sa ma uit. am facut deja 1000Km, deci pot spune ca am facut si un consum mediu... 8,9 L/100km... sa zic 9 maxim ...dar asta e
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2009 Laureat 1.5dci
- BZ-21-DER
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#103
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Esti boier la 1.65 Gpl la noi in Bucale este 1.8 / litru
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
gabi1 |
![]()
Post
#104
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
QUOTE(nirvanalex @ 13 Feb 2007, 17:58) poti sa imi explici cum scoti tu 6,2 cu ea, daca in cartea tehnica spune ca nu poate cobora sub 6.5? pe sistemul asta, ca mai scadem un pic din consum, ca sa ne laudam ca avem masini smechere.... Nici la 1300 nu da in carte consum mai mic de 6.5%,dar cu toate astea se poate scoate 5.5%.Consumul depinde de multi factori:directie,franare,starea motorului,a carburatorului si cel mai mult de conditiile meteo si stilul de condus.Iar cand vine vorba de consum extraurban,distanta luata in considerare trebuie sa fie macar 100km. Editat moderator: Lasati atacul. This post has been edited by diaconuliviu: 23 Feb 2007, 08:59 |
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
gabi1 |
![]()
Post
#105
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
Daca tot ne contrazicem la consum,care varianta e mai credibila?cea in care se spune ca masina(dacia in cazul nostru) consuma 7.5%/9% sau 6.2%/11%?
Nici in cele mai frumoase vise,o dacie care consuma 7.5 afara nu o sa consume 9% in oras in veci.Exemple sunt multe. |
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
sobolan |
![]() ![]()
Post
#106
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
berlina ,motor 1.4 , consum afara 6.5%.....bujii brisk ,fise tesla ,rotor delc bosch,carb. carfil 32irma2am.......
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Ford_V6 |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
QUOTE citeste forumul si o sa vezi ca nu-s mai economice decat cele cu carb in oras. afara este diferenta. ah.... si la pornire.... si la jigler.... si la pompa de benzina(amorsare).... ah si la aprindere .... parca n-am reglat niciodata platina sau distanta la bujii, nici fisele, nici bobina de inductie.... nici n-am suflat niciodata in jigler.... n-am spalat carbu....niciodata....si cu toate astea mi-a pornit de fiecare data cand am vrut si am avut si baterie cel putin la 20% - 25% incarcata...... deh n-am facut nici o treaba cu injectia..... of, of, mai mai.... Adevaru ca "injectia" de pe Dacie este o bijuterie a tehnicii moderne . . . pa langa faptul ca e depasita moral cu vreo 20 de ani si foarte scump de reparat (pentru o dacie) nu inteleg de ce in mod normal la o dacie pe carburator ai nevoie sa reglezi platina bujiile sa suflii in jiglere ???? (aici nu mai intreb cum reglezi tu fisele si bobina de inductie ????? ) Platina se inlocuieste la 50.000 km si se regleaza la 0.2 mm Bujiile daca ai de calitate (aici excludem Bosch & shit ) se schimba la 50.000 Filtre de benzina inlocuite la 10.000 km Chiar nu vad de ce intretineri pe partea de alimentare aprindere are nevoie o berlina clasica . . . aici ma refer la o masina intretinuta impecbil cu piese de supercalitate . . . . Dar totusi se pare ca efectul stikerului "Dacia cu motor cu injectie" inca salasuieste in suflteul multora care aspira sa stranga bani si sa sara la next level . . .Logan 1.4 MPI Si acum sa fim On topic . . .Consum berlina 1400 -> 5.5 maxim 6 afara mers constant 100 cu ceva sprinturi la 140-150 In oras 8,5-9 la mers normal si 10 cand ma apuca si ii mai dau 6500 de ture . . . |
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
sobolan |
![]()
Post
#108
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
daca o tii in a 5-a cu 80 constant poate sa ia si 6%......nu e mare lucru daca masina e pusa la punct cum trebe......injectia e mai economica: in oras,mai ales, se vede diferenta si nu necesita intretinere ca la carburatie....OFFTOPIC:chiar ca bujiile bosch is de c@c@o.......
![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Ford_V6 |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
mie mi-a scos 6% Bucuresti - Targu Mures si retur . . .
760 km facuti cu fix 45 litrii . . .am ajuns seara acasa ia a doua zi dimineata a mai mers fix 200 de metrii si s-a terminat benzina . . . . asta inseamna vreo 5.9 % si nu am mers incet deloc . . . |
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
rba |
![]()
Post
#110
|
Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 19 April 05 ![]() |
Domnule draga Ford_V6,
![]() iar despre afirmatia "Dar totusi se pare ca efectul stikerului "Dacia cu motor cu injectie" inca salasuieste in suflteul multora care aspira sa stranga bani si sa sara la next level . . .Logan 1.4 MPI" ma simt vizat, si imi cer inca o data iertare ca semnatura mea nu se ridica la nivelul semnaturii dumneavoastra (o sa invat cum se editeaza ca sa inlatur acest incomensurabil neajuns). insa acum sa revenim la consumuri de carburant, iar pe ala cu fordu' daca are chef de discutii si "lamuriri suplimentare" il invit cu mare drag pe PM. cu stima, rba |
--------------------
Dacia
Berlina
2000 1310 Ti
- B ** ***
|
|
argon |
![]()
Post
#111
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ciubuc |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 23 February 07 ![]() |
Salutare, Dacia mea nu stiu cat consuma , ma plimb cu 20 de litri de benzina de 2 saptamani, am facu si drumuri in exterior de cam de 300 de km. am motor de 1400 cu carburator de 1300
|
--------------------
DACIA
1310
1989 TLX
- BN02SEI
|
|
Ford_V6 |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
0.2 cu aprindere electronica . . . (am zis asa ca banuiam ca oricum aproape toti au A.E. ) si crede-ma ca daca pui o platina de calitate tine 50.000 km . . . aici nu ma refer la kkturile din comertul socialist cu piese dacia . . .vezi BOSCH, Doduco si alea romanesti ventilate
![]() ![]() ![]() Eu am tinut vreo 3 ani ( si vreo 25.000 km ) o platina Beru la un Opel si cand am schimbat motorul am desfacut delcoul si era impecabil pintenul . . . nu vad de ce la Dacie se poate toci mai des . . . oricum pentru cine vrea sa fie mai catolic decat Papa foloseste un delcou cu efect Hall si a rezolvat problema pe viata . . . . L.E. QUOTE insa acum sa revenim la consumuri de carburant, iar pe ala cu fordu' daca are chef de discutii si "lamuriri suplimentare" il invit cu mare drag pe PM astept lamuriri suplimentare pe PM ![]() This post has been edited by Ford_V6: 25 Feb 2007, 13:41 |
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#114
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
topic de mincinosi......
Domnule draga Ford_V6, mai traiti ? mai invarte dacia turbu ? se vede ca nu ai avut dacia cu motor de dacie si nu ai facut multi km cu ea/el ![]() This post has been edited by AAlpine1: 26 Feb 2007, 11:40 |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
alinushy |
![]()
Post
#115
|
![]() modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni ![]() |
salut
am si io o intrebare legata de consum: daca diametrul interior al furtunului de alimentare, care vine de la pompa de benzina la carburator, este mai mic este si consumul mai mic?? |
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
argon |
![]()
Post
#116
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Si eu am AE, de fapt doar AT, si cel mai bine merge cu platina la 0.4 si bujiile la 0.6.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Ford_V6 |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
la mine merge perfect la 0.2 cu 0.9 la bujii . . .aprinete AT01 cu bujii NGK
Eu am facut cu dacia asta pe care am luat-o acum 10.000 km in doua luni . . . nici cea mai mica problemutza tehnica . . . . si alergata nu gluma . . . Prima mea masina a fost tot o dacie cu care am mers vreo 2 ani tot fara probleme tehnice . . . . din pacate am lipit-o pe un stalp in pasaj la Unirii . . . Ideea e sa folosesti piese staine de calitate la ea si nu ai probleme . . . . |
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#118
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
ce nesimtiti astia ca au pus stalpi in pasaj la unirii
![]() dar dacia turbu ce mai zice ? (ps sper ca nu ai luat ceva la bord cand ai facut motoru........"nu stiam de ce se invarte usor vibrochenu" ![]() |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
sik |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 15 March 06 ![]() |
bucuresti constanta verificat consumul la intoarcere ; metoda plin cu plin
210 km cu 12.14 litrii = 5.8 consum mers 3000rpm |
--------------------
Dacia
1310
1991/2001
- B-52-NRG
|
|
papamuntz991 |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 496 Joined: 15 January 07 From: Militari Customs ![]() |
nu pot sa ma numar printre cei care se plimba prin tara cu dacia sau printre cei care isi calculeaza consumul atat de exact precum sunteti voi cei care postati aici...eu bag 10 L benzina la aproximativ 100 de km facuti...si merg si "calm si nervos"..
|
--------------------
Dacia
1310
'90 TLX
- B 17 M.. cu Dacia in suflet...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th July 2025 - 01:27 |