DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

20 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> consumul de carburant al bijuteriilor voastre, 1300cc, 1400cc, 1600cc

rba
post 6 Feb 2007, 07:22
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 19 April 05




sal'tare

dacia 1310 Ti (berlina 1600 injectie) + GPL

consum benzina in perioada asta + aglomeratia infernala din bucuresti:
11.5 - 12l/100km (merg pe banii mei deci.... calm si hotarat)

consum gaz tot in perioada asta + aglomeratia din bucuresti
11.5 - 12l/100km (si aici merg pe banii mei deci calm si hotarat); pornire NUMAI pe benzina + mers 1-2km

benzina afara: vreme calda bucuresti-timisoara 32l - 560km => 5.61l/100km (masina plina ochi 5 oameni+ o droaie de bagaje, top speed 100km/h - inclusiv pe buc pitesti; viteza medie 78km/h - 7 ore si 10 minute + 1 ora si 30 minute pauze)

GPL afara: vreme calda 1600km (buc - pitesti - valcea - tetoiu - valcea - ciunget - varful vanata sus la castelul de echilibru - voineasa - vidra - obarsia lotrului - voineasa - sibiu - geoagiu - sibiu - sambata de sus - fagaras - transfagarasan - curtea de arges - pitesti - bucuresti) masina incarcata pana la refuz cu bagaje, aragaz de voiaj, lada frigorifica electrica, masa+scaune voiaj, gratar, carbuni, etc etc etc etc......

(apropo, lada frigorifica a functionat non stop pe durata deplasarii cu masina ~ 10A)

125l GPL => ~7.8 + ceva benzina pentru porniri

smile.gif ce parere aveti smile.gif

numa bine,
rba


--------------------
Dacia Berlina 2000 1310 Ti - B ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 6 Feb 2007, 11:23
Post #92


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Nu ai facut nici o treaba cu injectia ... consuma cat nova mea cu carburator ... credeam ca astea cu injectie sunt mai economice ... dar vad ca pe zi ce trece constat ca sunt cam la fel ... diferenta este de maxim 1 litru la 100 % ... la mersul in oras ... in afara poate ... dar traiasca GPL


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rba
post 6 Feb 2007, 12:51
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 19 April 05




citeste forumul si o sa vezi ca nu-s mai economice decat cele cu carb in oras. afara este diferenta. ah.... si la pornire.... si la jigler.... si la pompa de benzina(amorsare).... ah si la aprindere .... parca n-am reglat niciodata platina sau distanta la bujii, nici fisele, nici bobina de inductie.... nici n-am suflat niciodata in jigler.... n-am spalat carbu....niciodata....si cu toate astea mi-a pornit de fiecare data cand am vrut si am avut si baterie cel putin la 20% - 25% incarcata...... deh n-am facut nici o treaba cu injectia..... of, of, mai mai....

cu stima,
rba

This post has been edited by rba: 6 Feb 2007, 12:52


--------------------
Dacia Berlina 2000 1310 Ti - B ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 6 Feb 2007, 13:59
Post #94


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




radmasa.gif super frumos scris ... trebuie sa iti dau dreptate cu tot ce ai scris mai sus ... dar la consum suntem la fel ... in oras tongue.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 6 Feb 2007, 14:24
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




QUOTE(mihai0070 @ 6 Feb 2007, 11:23)
Nu ai facut nici o treaba cu injectia ... consuma cat nova mea cu carburator ... credeam ca astea cu injectie sunt mai economice ... dar vad ca pe zi ce trece constat ca sunt cam la fel ... diferenta este de maxim 1 litru la 100 % ... la mersul in oras ... in afara poate ... dar traiasca GPL

Nu prea vad ce-i de ras aici.
Da de ce nu iti iei Trabant, consuma mai putin decat Nova, ca asa nu faci nici o treaba cu Nova... tongue.gif

Si ca sa fiu totusi on-topic, sambata mi-a iesit un consum de 5,6l/100km pe distanta Cluj-Baia Mare, 160km. up.gif


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 6 Feb 2007, 14:28
Post #96


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Sa nu neglijam avantajele injectiei...
Ploiesti - Constanta cu 16 litri de benzina (am facut full la plecare si full la sosire) in 3 ore si jumatate (deci n-am mers chiar incet, avand in vedere cate localitati sunt pe traseu si respectand limita legala in ele)...
Faceti voi calculele..

This post has been edited by Catalin Marinarul: 6 Feb 2007, 14:30


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xls
post 13 Feb 2007, 16:49
Post #97


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 9 August 05




Motor de 1289cc facut relativ recent, consum masurat cu metoda plinului de 9.6l la suta, doar oras. Inainte de acesta, am avut 10.5. Astept urmatorul plin biggrin.gif
Am aprindere clasica. Incerc sa evit orele de varf si plecarile furioase.


--------------------
dacia 13xx - is-15-tdd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nirvanalex
post 13 Feb 2007, 16:58
Post #98


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 29 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(gabi1 @ 23 Dec 2006, 00:57)
Nova gt`99(carb dublucorp):
vara extraurban 6.2-6.5,oras 10-11
iarna extraurban 7-7.5,oras 12-14
*



poti sa imi explici cum scoti tu 6,2 cu ea, daca in cartea tehnica spune ca nu poate cobora sub 6.5? pe sistemul asta, ca mai scadem un pic din consum[...]

This post has been edited by diaconuliviu: 23 Feb 2007, 09:00


--------------------
Dacia Nova GT 1998 - B 14 GHO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 14 Feb 2007, 16:11
Post #99


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




In ce carte ai vazut tu consumul la nova ... ca eu am manualul dar nu am gasit asta


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu_buc
post 14 Feb 2007, 16:31
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 320
Joined: 19 November 06




Nova gt`99(carb dublucorp) Pe benzina

in perioada asta oras 9.5-11

This post has been edited by liviu_buc: 14 Feb 2007, 16:32


--------------------
EX-Dacia Logan 2005-1400 cmc
Posesor mandru de Logan Ambiance 1400 cmc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Feb 2007, 08:49
Post #101


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Cu 25 de litri am facut 405 km, plinul la plecare, plinul la venire. Rezulta consumul 6,17 % , viteza 60 in localitati, si 110-120 afara, ruta Deva-Tm-Arad-Deva, drumul neaglomerat.

PS: doar eu in masina si o incarcatura de ~30 kg in portbagaj. M-am mirat si eu ca in trecut scoteam mai mult, dar mi-am aminti ca, de curand mi-am pus aprindere tranzistoriala si bujii Denso. Carburatorul e standard, nu are nici un sistem de reducere a consumului.

This post has been edited by argon: 21 Feb 2007, 09:01


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariushi
post 21 Feb 2007, 08:58
Post #102


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 16 June 06
From: BUZAU




Dacia 1310L 1997 1397cc, instalatie GPL omologata, merge doar pe gaz, am luat-o de o luna si nu am pornit-o niciodata pe benzina...doar gaz, e pe carburatie dar nu stiu ce-i inauntru...n-am avut timp sa ma uit. am facut deja 1000Km, deci pot spune ca am facut si un consum mediu... 8,9 L/100km... sa zic 9 maxim ...dar asta e smile.gif ... la 1,65ron litrul de gpl... e bine smile.gif


--------------------
Dacia Logan 2009 Laureat 1.5dci - BZ-21-DER
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 21 Feb 2007, 09:24
Post #103


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Esti boier la 1.65 Gpl la noi in Bucale este 1.8 / litru


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 22 Feb 2007, 12:51
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




QUOTE(nirvanalex @ 13 Feb 2007, 17:58)
poti sa imi explici cum scoti tu 6,2 cu ea, daca in cartea tehnica spune ca nu poate cobora sub 6.5? pe sistemul asta, ca mai scadem un pic din consum, ca sa ne laudam ca avem masini smechere....
*



Nici la 1300 nu da in carte consum mai mic de 6.5%,dar cu toate astea se poate scoate 5.5%.Consumul depinde de multi factori:directie,franare,starea motorului,a carburatorului si cel mai mult de conditiile meteo si stilul de condus.Iar cand vine vorba de consum extraurban,distanta luata in considerare trebuie sa fie macar 100km.

Editat moderator: Lasati atacul.

This post has been edited by diaconuliviu: 23 Feb 2007, 08:59


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 24 Feb 2007, 23:33
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




Daca tot ne contrazicem la consum,care varianta e mai credibila?cea in care se spune ca masina(dacia in cazul nostru) consuma 7.5%/9% sau 6.2%/11%?
Nici in cele mai frumoase vise,o dacie care consuma 7.5 afara nu o sa consume 9% in oras in veci.Exemple sunt multe.


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 25 Feb 2007, 00:50
Post #106


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




berlina ,motor 1.4 , consum afara 6.5%.....bujii brisk ,fise tesla ,rotor delc bosch,carb. carfil 32irma2am.......


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ford_V6
post 25 Feb 2007, 01:17
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 11 August 04




QUOTE
citeste forumul si o sa vezi ca nu-s mai economice decat cele cu carb in oras. afara este diferenta. ah.... si la pornire.... si la jigler.... si la pompa de benzina(amorsare).... ah si la aprindere .... parca n-am reglat niciodata platina sau distanta la bujii, nici fisele, nici bobina de inductie.... nici n-am suflat niciodata in jigler.... n-am spalat carbu....niciodata....si cu toate astea mi-a pornit de fiecare data cand am vrut si am avut si baterie cel putin la 20% - 25% incarcata...... deh n-am facut nici o treaba cu injectia..... of, of, mai mai....


Adevaru ca "injectia" de pe Dacie este o bijuterie a tehnicii moderne . . . pa langa faptul ca e depasita moral cu vreo 20 de ani si foarte scump de reparat (pentru o dacie) nu inteleg de ce in mod normal la o dacie pe carburator ai nevoie sa reglezi platina bujiile sa suflii in jiglere ???? (aici nu mai intreb cum reglezi tu fisele si bobina de inductie ????? )

Platina se inlocuieste la 50.000 km si se regleaza la 0.2 mm
Bujiile daca ai de calitate (aici excludem Bosch & shit ) se schimba la 50.000
Filtre de benzina inlocuite la 10.000 km

Chiar nu vad de ce intretineri pe partea de alimentare aprindere are nevoie o berlina clasica . . . aici ma refer la o masina intretinuta impecbil cu piese de supercalitate . . . .

Dar totusi se pare ca efectul stikerului "Dacia cu motor cu injectie" inca salasuieste in suflteul multora care aspira sa stranga bani si sa sara la next level . . .Logan 1.4 MPI

Si acum sa fim On topic . . .Consum berlina 1400 -> 5.5 maxim 6 afara mers constant 100 cu ceva sprinturi la 140-150

In oras 8,5-9 la mers normal si 10 cand ma apuca si ii mai dau 6500 de ture . . .


--------------------
Opel Vectra Turbo 4x4 1993 - B 79 VIT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 25 Feb 2007, 01:28
Post #108


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




daca o tii in a 5-a cu 80 constant poate sa ia si 6%......nu e mare lucru daca masina e pusa la punct cum trebe......injectia e mai economica: in oras,mai ales, se vede diferenta si nu necesita intretinere ca la carburatie....OFFTOPIC:chiar ca bujiile bosch is de c@c@o....... radmasa.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ford_V6
post 25 Feb 2007, 01:52
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 11 August 04




mie mi-a scos 6% Bucuresti - Targu Mures si retur . . .

760 km facuti cu fix 45 litrii . . .am ajuns seara acasa ia a doua zi dimineata a mai mers fix 200 de metrii si s-a terminat benzina . . . . asta inseamna vreo 5.9 % si nu am mers incet deloc . . .


--------------------
Opel Vectra Turbo 4x4 1993 - B 79 VIT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rba
post 25 Feb 2007, 09:43
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 19 April 05




Domnule draga Ford_V6,

post-336-1110552475.gif imi cer scuze in numele omenirii ca am incercat sa va inoportunez scoarta cerebrala punand la indoiala in fata dumneavoastra faptul cum ca injectia.... in relatie cu carburatia..... etc. sunt ferm convins ca dumneavoastra cunoasteti mai bine aceste aspecte, ca ati citit romane tehnice inainte sa-mi raspundeti in aceasta maniera mirifica si aveti experienta de a fi lucrat fix si exact in acest domeniu impreuna sau chiar pentru cei de la Bosch si/sau Siemens.

iar despre afirmatia "Dar totusi se pare ca efectul stikerului "Dacia cu motor cu injectie" inca salasuieste in suflteul multora care aspira sa stranga bani si sa sara la next level . . .Logan 1.4 MPI"
ma simt vizat, si imi cer inca o data iertare ca semnatura mea nu se ridica la nivelul semnaturii dumneavoastra (o sa invat cum se editeaza ca sa inlatur acest incomensurabil neajuns).

insa acum sa revenim la consumuri de carburant, iar pe ala cu fordu' daca are chef de discutii si "lamuriri suplimentare" il invit cu mare drag pe PM.

cu stima,
rba


--------------------
Dacia Berlina 2000 1310 Ti - B ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 25 Feb 2007, 10:54
Post #111


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Ford_V6 @ 25 Feb 2007, 01:17)


Platina se inlocuieste la 50.000 km si se regleaza la 0.2 mm

*



Platina e varza la maxim 20 000 km, se toceste pintenul chiar daca patilele sunt bune, si se regleaza la 0.4 mm, nu 0.2.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciubuc
post 25 Feb 2007, 12:07
Post #112


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 23 February 07




Salutare, Dacia mea nu stiu cat consuma , ma plimb cu 20 de litri de benzina de 2 saptamani, am facu si drumuri in exterior de cam de 300 de km. am motor de 1400 cu carburator de 1300


--------------------
DACIA 1310 1989 TLX - BN02SEI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ford_V6
post 25 Feb 2007, 13:41
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 11 August 04




0.2 cu aprindere electronica . . . (am zis asa ca banuiam ca oricum aproape toti au A.E. ) si crede-ma ca daca pui o platina de calitate tine 50.000 km . . . aici nu ma refer la kkturile din comertul socialist cu piese dacia . . .vezi BOSCH, Doduco si alea romanesti ventilate biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Eu am tinut vreo 3 ani ( si vreo 25.000 km ) o platina Beru la un Opel si cand am schimbat motorul am desfacut delcoul si era impecabil pintenul . . . nu vad de ce la Dacie se poate toci mai des . . .

oricum pentru cine vrea sa fie mai catolic decat Papa foloseste un delcou cu efect Hall si a rezolvat problema pe viata . . . .


L.E.
QUOTE
insa acum sa revenim la consumuri de carburant, iar pe ala cu fordu' daca are chef de discutii si "lamuriri suplimentare" il invit cu mare drag pe PM


astept lamuriri suplimentare pe PM wink.gif

This post has been edited by Ford_V6: 25 Feb 2007, 13:41


--------------------
Opel Vectra Turbo 4x4 1993 - B 79 VIT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 26 Feb 2007, 11:17
Post #114


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




topic de mincinosi......


Domnule draga Ford_V6,

mai traiti ? mai invarte dacia turbu ?

se vede ca nu ai avut dacia cu motor de dacie si nu ai facut multi km cu ea/el tongue.gif

This post has been edited by AAlpine1: 26 Feb 2007, 11:40


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinushy
post 26 Feb 2007, 11:23
Post #115


modeLator


Group: Members
Posts: 2.622
Joined: 9 January 07
From: Pitesti - Mioveni




salut
am si io o intrebare legata de consum:
daca diametrul interior al furtunului de alimentare, care vine de la pompa de benzina la carburator, este mai mic este si consumul mai mic??


--------------------
Audi A4 ... 1.8T...quattro ;)
frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Feb 2007, 11:23
Post #116


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Si eu am AE, de fapt doar AT, si cel mai bine merge cu platina la 0.4 si bujiile la 0.6.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ford_V6
post 26 Feb 2007, 14:43
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 11 August 04




la mine merge perfect la 0.2 cu 0.9 la bujii . . .aprinete AT01 cu bujii NGK

Eu am facut cu dacia asta pe care am luat-o acum 10.000 km in doua luni . . . nici cea mai mica problemutza tehnica . . . . si alergata nu gluma . . .

Prima mea masina a fost tot o dacie cu care am mers vreo 2 ani tot fara probleme tehnice . . . . din pacate am lipit-o pe un stalp in pasaj la Unirii . . .

Ideea e sa folosesti piese staine de calitate la ea si nu ai probleme . . . .


--------------------
Opel Vectra Turbo 4x4 1993 - B 79 VIT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 26 Feb 2007, 14:57
Post #118


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




ce nesimtiti astia ca au pus stalpi in pasaj la unirii tongue.gif (stiam asta)
dar dacia turbu ce mai zice ? (ps sper ca nu ai luat ceva la bord cand ai facut motoru........"nu stiam de ce se invarte usor vibrochenu" smile.gif))))))))


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sik
post 5 May 2007, 00:08
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 276
Joined: 15 March 06




bucuresti constanta verificat consumul la intoarcere ; metoda plin cu plin
210 km cu 12.14 litrii = 5.8 consum mers 3000rpm


--------------------
Dacia 1310 1991/2001 - B-52-NRG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papamuntz991
post 5 May 2007, 16:36
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 496
Joined: 15 January 07
From: Militari Customs




nu pot sa ma numar printre cei care se plimba prin tara cu dacia sau printre cei care isi calculeaza consumul atat de exact precum sunteti voi cei care postati aici...eu bag 10 L benzina la aproximativ 100 de km facuti...si merg si "calm si nervos"..


--------------------
Dacia 1310 '90 TLX - B 17 M..
cu Dacia in suflet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
20 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th July 2025 - 01:27
Forum Renault