Se incalzeste greu motorul, pana ajung la 4 linii ... 15 min pe vremea asta
![]() ![]() ![]() |
Se incalzeste greu motorul, pana ajung la 4 linii ... 15 min pe vremea asta
unEL |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Loganist cu multi km. Group: Members Posts: 724 Joined: 5 August 07 From: in ultimul loc unde ai cautat ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
LOGAN 1,5 DCI 85CP+
2008 Ambition
- CT 31 ___ Led & sound tuning.
|
|||
beginer_driver |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 1 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Mai bine ii zici antigel ca era mai simplu
![]() Daca ii puneai doar antigel nu se intampla nimic. Btw, nu trebuie sa stai sa se incalzeasca motorul....ii dai cheie si pleci. |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala
- B xx FIN
|
|
roland |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Pai nu a zis ca sta sa se incalzeasca.
Daca punea doar antigel, atentie ca sunt de doua tipuri, iar cel de tip etilen-glicol in stare pura (100%) ingheata la -14 grade. Trebuie combinat cu apa. Deci, se poate intampla ceva rau daca pui doar antigel. Vezi aici Acuma, revenind la subiect, daca nu ai antigel suficient, racirea motorului nu se face cum trebuie (sau daca sistemul e partial infundat) si motorul se va incalzi mai repede!!! O posibila problema ar fi termostatul care poate fi blocat pe deschis si de aceea se incalzeste mai greu. Recomand in primul rand sa mergi in service (poate la alt service) si sa inlocuiesti antigelul, sa puna in concentratia care trebuie si sa aeriseasca instalatia. In al doilea rand sa iti verifice termostatul si, daca nu e bun, sa-l schimbe. |
--------------------
.
.
.
|
|
GIC |
![]()
Post
#4
|
![]() Doar membru Group: Members Posts: 929 Joined: 13 January 04 From: Oradea ![]() |
Cel mai probabil e termostatul. Studiaza ce e pe aici
|
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
LC_TM |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 27 September 06 ![]() |
|
--------------------
Nissan/ex. Dacia
Terrano II 2.7TDi/Logan
2004/2005 Ambition 1.6MPI
- TM-XX-XXX
|
|
beginer_driver |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 1 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Dupa ce pornesti motorul? Nu, o tai direct
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala
- B xx FIN
|
|
argon |
![]()
Post
#7
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
In service au pus aia termostatul sau au considerat ca nu e necesar? |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
roland |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(LC_TM @ 17 Oct 2007, 10:26) Din batrani... In carte nu scrie sa stai. Scrie ca e mai bine sa incalzesti motorul in mers, fara a-l forta. Aia care stau si incalzesc motorul pe loc nu fac altceva decat sa-l uzeze mai tare, stand mai mult timp sub temperatura optima de lucru. Se incalzeste mai repede in mers, evident un mers finut. |
--------------------
.
.
.
|
|
TIulian |
![]()
Post
#9
|
Metode de seducție cu cărămida.. Group: Members Posts: 197 Joined: 27 March 07 ![]() |
Din cate stiu eu, instalatia de racire de dacie se aeriseste singura, ceea ce explica faptul ca ai ramas fara lichid de racire in vasul de expansiune de la service pana acasa (a iesit aerul din instalatie si a intrat apa din borcan); eu am motor dCi si de acasa pana la serviciu ~15-20Km (Bucuresti, parc izvor - baneasa) si in jur de o ora de mers in trafic (60% din drum stat pe loc), dimineata motorul nu prea mai trece de doua liniute de cand s-a lasat frigul; doar seara cand plec de la serviciu e ceva mai cald afara si ajunge la 4 liniute, dar de asemenea, greu.. acuma stiu ca dieselu se incalzeste mai greu ca benzina, dar cine stie.. printr-un manual de logan parca am citit ca doua liniute inseamna 60-80 grade, si patru liniute sunt 80-100 grade.
|
--------------------
Dacia
1300
1816 SLR Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
|
|
Andrul |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru' Group: Members Posts: 208 Joined: 4 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Pe frigul asta, daca merg cu caldura pornita, motorul se incalzeste greu pana la 4 linii, ba chiar uneori ajunge la 4 apoi scade pentru 1-2min, apoi revine (mi s-a intamplat doar o data). Vara nu am avut probleme cu incalzirea motorului, insa pe rece acum si cu caldura pornita ajunge la 4 linii cam in 5-10min. (pe rece nu o turez decat foarte rar peste 2000rpm)
Este normal? Am auzit ca Logan nu are acelasi sistem cu berlina, adica daca pornesc caldura nu pierde caldura motorul (ceva in genul asta mi-a spus cineva). E adevarat? |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition
- B-XX-XXX
|
|
gaboaja |
![]()
Post
#11
|
Membru corect Group: Members Posts: 4 Joined: 14 May 05 From: Timisoara ![]() |
Mie mi s-a intamplat ceva si mai ciudat, mi-e greu sa-mi explic...iernile trecute n-am patit, dar, de vreo cateva zile si eu patesc ce ati povestit si voi (1.6MPI). Mi se incalzeste pe la 4 liniute, dupa care incepe sa scada la 2, revine la 4, etc. Chestia asta mi se intampla doar in oras, si doar de cand a inceput sa se raceasca.
In plus, de fapt aici intervine ciudatenia, mi se intampla doar daca am aerul conditionat pornit (in principiu merg cam tot timpul cu AC pornit pentru dezumidificare, pe recirculare ca sa nu inghit tot fumul din trafic si caldura pornita dupa nevoie). Cand am oprit AC-ul (pentru vreo cativa km) n-am mai sesizat, dar in schimb incepuse sa devina enervant ca incepusera sa mi se abureasca geamurile, cum si ploua. Sa fie chiar asa mare pierderea de caldura doar din cauza AC-ului pornit? Sau doar la Dacie, pentru ca am colegi care au alte masini si in aceleasi conditii n-au detectat nimic ciudat. Nu exclud nici varianta cu termostatul, dar, parca totusi, nu pare simptomatica completa... (poate ati vorbit deja de asta, am cautat cate ceva pe tema asta, recunosc nu foarte mult dar nu m-am prea lamurit) Mersi |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 (8V)
2005/Ambition
- TM-00-GBJ "Daca marele Columb ar fi avut o comisie de experti, probabil ca si acum ar fi fost tot in port."
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
QUOTE(Andrul @ 19 Oct 2007, 18:30) Pe frigul asta, daca merg cu caldura pornita, motorul se incalzeste greu pana la 4 linii, ba chiar uneori ajunge la 4 apoi scade pentru 1-2min, apoi revine (mi s-a intamplat doar o data). Vara nu am avut probleme cu incalzirea motorului, insa pe rece acum si cu caldura pornita ajunge la 4 linii cam in 5-10min. (pe rece nu o turez decat foarte rar peste 2000rpm) Este normal? Am auzit ca Logan nu are acelasi sistem cu berlina, adica daca pornesc caldura nu pierde caldura motorul (ceva in genul asta mi-a spus cineva). E adevarat? Pai in principiu cand dai drumul la caldura e doar un volet care face ca aerul de afara (sau cel recirculat) sa treaca prin radiatorul din habitaclu (prin care trece tot timpul antigelul). Cand dai pe rece voletul ia aerul direct de afara (direct din vaporizator daca ai A/C). |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
unEL |
![]()
Post
#13
|
![]() Loganist cu multi km. Group: Members Posts: 724 Joined: 5 August 07 From: in ultimul loc unde ai cautat ![]() |
Imi cer scuze dar sint in concediu.
Am stat si am analizat situatia, si se pare ca asa vrea ea sa mearga acum. Ideia este ca stiu masina asta de ceva timp si observ ca s-a schimbat ... Termostatul lucreaza bine mersi. Declanseaza cand ajunge la temperatura. Pt. cei carora le scade la un moment dat cu 2 liniute si pe urma revine nu e nici o problema. Inseamna ca atunci a declansat termostatul. Se intampla maxim 1 data dupa pornire. Mai rau e sa urce temperatura peste 4 liniute. Am citit graficul lui klaus si maine ma duc sa iau apa distilata si ca mai completez. Poate trec si pe la o reprezentanta sa-i intreb pe aia cum stau cu densitatea. Cica ei au un aparat care masuara densitatea si iti zic. Multumesc pt. recomandari. |
--------------------
Dacia
LOGAN 1,5 DCI 85CP+
2008 Ambition
- CT 31 ___ Led & sound tuning.
|
|
C@talin |
![]()
Post
#14
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
MAi eu inca sunt singuru care na patit nimic cu liniile alea de la temperatura ?
![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
cristi.r |
![]()
Post
#15
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
![]() Unicul ! ![]() |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
Andrul |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru' Group: Members Posts: 208 Joined: 4 July 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(nh1980ro @ 19 Oct 2007, 21:07) Pai in principiu cand dai drumul la caldura e doar un volet care face ca aerul de afara (sau cel recirculat) sa treaca prin radiatorul din habitaclu (prin care trece tot timpul antigelul) De ce trece antigel prin radiatorul din habitaclu mereu? Care e rostul? Daca ma poate ajuta cineva cu o schema a incalzirii Loganului ar fi super. This post has been edited by Andrul: 20 Oct 2007, 08:36 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition
- B-XX-XXX
|
|
klaus |
![]()
Post
#17
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Ca asa trece la toate masinile...
Si nu ma refer aici la Dacia 1310 cu by-passul de calorifer. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
unEL |
![]()
Post
#18
|
![]() Loganist cu multi km. Group: Members Posts: 724 Joined: 5 August 07 From: in ultimul loc unde ai cautat ![]() |
QUOTE(C@talin @ 20 Oct 2007, 02:37) Nici eu nu aveam nimic daca nu imi taia boul ala fata. Si nu zice inca hop pana nu sari hopul. Ideia este ca acum am 86.000 km. Ar mai fi cava. Radiatorul asta nou sa raceasca mai bine de cat cel vechi (Valeo original). Si eu obisnuindu-ma cu ala care era infundat cu praf si insecte zburatoare ... sa fie o diferenta, chiar daca asta dupa parerea mea nu are legatura cu cresterea temperaturii si declansarea termostatului. Azi am fost pana decia in Tg. Mures si era inchis ... simbata ![]() Oricum daca nu sare de 4 linii e bine. ![]() Eu cred ca este totusi ceva din concentratia lichidului de racire pt. ca termostatul declanseaza bine mersi. Din cate stiu eu daca ar fi sa nu lucreze termostatul ar ramane cuplat pe deschis si as avea caldura proportional cu cresterea caldurii motorului.... lucru care nu se intampla. Voi ce parere aveti? |
--------------------
Dacia
LOGAN 1,5 DCI 85CP+
2008 Ambition
- CT 31 ___ Led & sound tuning.
|
|
C@talin |
![]()
Post
#19
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
Eu am o tentativa de caldura in habitaclu cand apar 2 linii la apa,la 4 deja e fierbite
![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
Lord Hades |
![]()
Post
#20
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
Am facut 320km acum cateva zile, cu caldura pornita tot drumul aproape la maxim, am urcat si oituzul, am circulat si pe sosea la 120km/h, NU VREA SA TREACA DE 2 LINIUTE!!!! Caldura era arhisuficienta, deci motorul cu siguranta era cald, deci unde e problema?
![]() |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Pai dupa ce mergi cu masina o vreme opreste in parcare, ridica(,) capota si vezi cand porneste ventilatorul. Cand porneste ventilatorul ar trebui sa ai 99 de grade (aproximativ). Te uiti in bord si vezi cate grade iti arata (presupun ca 4 liniute ar trebui sa fie - un Loganist mai priceput ar trebui sa confirme
![]() Daca ai garantie poti afla care e problema in service. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
alienalien2007 |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 16 March 07 ![]() |
QUOTE(Lord Hades @ 23 Oct 2007, 21:08) Am facut 320km acum cateva zile, cu caldura pornita tot drumul aproape la maxim, am urcat si oituzul, am circulat si pe sosea la 120km/h, NU VREA SA TREACA DE 2 LINIUTE!!!! Caldura era arhisuficienta, deci motorul cu siguranta era cald, deci unde e problema? ![]() un carton in fata ai pus ? ![]() |
--------------------
dacia 1300
dacia 1300
1986
- cj 11 wtf
|
|
ady85btz |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru onorific Group: Members Posts: 3.803 Joined: 16 March 06 From: Bucuresti ![]() |
![]() ![]() ![]() This post has been edited by ady85btz: 23 Oct 2007, 21:50 |
--------------------
Kia
Cee'd ~the BEST~
1.4T 16V "The Power to Surprise"™
Ex- Dacia Logan Ambition 1.5 dCi Ex- Dacia 1310 Sport |
|
Kojak |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
...'las ca vazui eu iarna trecuta (renumita ptr. cat de "friguroasa" a fost) ceva golane cu, carton in fata, asta in bucale!
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#25
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
QUOTE(ady85btz @ 23 Oct 2007, 22:47) ![]() ![]() ![]() Inseamna ca tu n-ai prins nici un ger de -25 de grade sa vezi ce bun e cartonul ala ![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
klaus |
![]()
Post
#26
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu am prins ger de -25, si cu DSN si cu LGN, si la nici una nu a fost necesar cartonul...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#27
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Pai ai avut 2 posibilitatti: ori recirculare, ori ai inghetat de frig ceva mai mult timp.
|
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
roland |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Nici la Dacia 1310 pe injectie nu puneam carton. La carburatie puneam la carburator, sa nu inghete, dar la aia pe injectie nu avea nevoie.
Si chestia e ca oricum, apa nu circula prin radiator decat atunci cand motorul e cald suficient si termostatul deschide. Si, pana atunci, deja e caldura berechet. Si cand se raceste prea tare de la cele -25 grade, termostatul inchide. |
--------------------
.
.
.
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#29
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Ce zici tu acolo e logic. Problema e ca aerul rece intra prin grila radiatorului in compartimentul motor si de acolo in masina. Deci tine si blocul motor mai rece.
|
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
icss |
![]()
Post
#30
|
Nu sunt inginer auto. Doar imi dau cu parerea. Group: Members Posts: 37 Joined: 25 May 07 From: Constanta ![]() |
Si eu am fost sfatuit ca atunci cand o fi ger sa pun carton in fata. Si asta nu pentru caldura in habitaclu, ca am diesel si incalzire electrica, ci pentru motor - in special la diesel. Mai ales pentru drumurile zilnice si scurte de prin oras (doar cca 6 km pana la munca).
Se "incalzeste" motorul mai repede, chiar daca nu ajunge la temp optima de lucru. |
--------------------
Logan
dCi 1.5
25.05.2007 Ambition
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:29 |