Toyota scoate model de 5056 de euro
![]() ![]() ![]() |
Toyota scoate model de 5056 de euro
VladG |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru preistoric Group: Members Posts: 2.397 Joined: 23 January 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Ex Dacia
SuperNova
--
- --
|
|||
minny |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
Oricum nu numai forta noastra ieftina de munca face loganul accesibil (am inteles ca e cam 400 de euro salariul in uzina, deci nu 350 RON cum se zicea mai sus). Sunt si piesele fabricate aici mai ieftine (dar nu chiar cu mult mai ieftin), utilitatile hm... posibil nu asa ridicate dar nici mai ieftine cu mult ca in alte parti, dar tocmai modul de constructie inseamna mari reduceri de costuri. Si eu as vrea o versiune basic pe care sa adaug optionale, daca ar fi insa asa, loganul ar costa probabil cu vreo 2000 de euro in plus. Cred ca aici vor lucra si cei de la Toyota. Pe langa materiale ieftine, o sa vedeti cum ne da Toyota ABS doar cu geamuri electrice
![]() This post has been edited by minny: 23 Jan 2007, 14:53 |
--------------------
------
------
------
|
|
deconectat |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru cu avatar de sezon Group: Members Posts: 1.116 Joined: 11 January 05 From: Brasov ![]() |
Azi in cotidianul: http://www.cotidianul.ro/index.php?id=9001...Hash=5286038b17
|
--------------------
logan
1.6 8v ambition
. Ex. DSN Rapsodie
|
|
Bogdan_F |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 30 June 03 ![]() |
O singura remarca am: Toyota este in prezent cel mai mare constructor mondial si cel mai profitabil. Adica au bani sa isi finanteze calumea dezvoltarea unui astfel de proiect si mai ales sa dezvolte tehnologii si materiale noi.
|
--------------------
Ford Fiesta
1.4 TDCi
2006
|
|
daciafan |
![]()
Post
#35
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
fiat si WV vor sa construiasca masini de 1700-2000 EURO!
toate bune si frumoase, numai ca nici un producator nu trece pragul reprezentat de "intentie" in timp de renault dacia produce in draci modelul logan vivat dacia ![]() |
--------------------
/
/
/
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#36
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
@Bogdan_F
Cel mai mare este GM iar cel mai profitabil este Porsche. |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
aphophis |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(Bogdan_F @ 27 Jan 2007, 08:57) O singura remarca am: Toyota este in prezent cel mai mare constructor mondial si cel mai profitabil. Adica au bani sa isi finanteze calumea dezvoltarea unui astfel de proiect si mai ales sa dezvolte tehnologii si materiale noi. asa si? ![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
eugeniuz2004 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.004 Joined: 13 August 04 From: Iasi ![]() |
O parere sicera (poate fi contrazisa mai ales de cei ce sunt economisti) : nimeni pe lumea asta nu produce nimic de dragul de a produce si de dragul de a favoriza pe cineva (cumparatorul) ci singurul scop urmarit este profitul propriu (al actionarilor in cazul de fata).
Asa ca de aia si Loganul e 6400+ pentru ca se poate, e un vid in zona aia de preturi (pana in 10.000 E) si raportul masina/bani e acceptabil si acceptat de cumparatori. Daca ar mai fi vreo cativa producatori de masini care sa nu fie neaparat mai bune ca Loganul dar sa fie in aceeasi plaja de preturi si dimensiuni / caracteristici s-ar mai potoli si preturile ca sa le poata vinde. Atunci am fi noi cumparatorii castigati. As fi bucuros sa vad o Toyota Yaris Sedan la pret de Logan dar nu mai cred in povesti. Si, uneori, nici preturile nu pot fi reduse prea mult ca nu subventionezi pe cineva (cumparator) doar ca sa vinzi ieftin. |
--------------------
Kia
Cee'd
2008 SW BEST
- IS-96-AEU
|
|
aphophis |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
da , concurenta ar fi buna, insa sa apara odata. din pacate nu prea exista concurenta reala pt logan, poate daca ar scadea albeea la pret si ar oferi mai multe optionale + motor diesel + minim 3 stele euroncap ar putea sa apara un concurent, ca sa ii forteze pe cei de la dacia sa mai scada preturile.. pana atunci..
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
daciafan |
![]()
Post
#40
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
si totusi in momentul de fata nimeni nu concureaza loganul?
This post has been edited by daciafan: 28 Jan 2007, 23:28 |
--------------------
/
/
/
|
|
Fan3 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 1 January 05 ![]() |
dupa parerea mea singura masina care-l concureaza, e AVEO
|
--------------------
*
*
*
- *
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#42
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
AVEO concureaza doar prin design cu Loganul. La capitolul securitate a cam fost maturat de testul EuroNCAP (1.5 stele...). Iar daca ii face asa de mare concurenta cum de nu e pe strada la fel de prezent precum Loganul ?
In 2 ani si ceva Loganul a aparut pe asfaltul de la noi precum ciupercile dupa ploaie si nu pare ca ar urma sa se schimbe ceva ca de ceva vreme vad din ce in ce mai des si MCV-uri, deci se vand pe rupte. Concurenta e atunci cand 2 produse sa vand cot la cot ceea ce nu prea este cazul cu Loganul. Se cam vinde singurel si nu cot la cot. |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
cristyyy2003 |
![]()
Post
#43
|
![]() R.I.P. Marli Group: Members Posts: 736 Joined: 19 December 04 From: Bucuresti ![]() |
S-a intamplat lucrul asta pentru ca au scos alternativa din fabricatie.
Dar asta este o alta discutie. |
--------------------
Suzuki
SX4
2008
- B 67 TMK "Greierii" ma innebunesc!
|
|
Bogdan_F |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 30 June 03 ![]() |
Parerea mea e sa nu ii subestimam pe japonezi: acum 30 de ani ii copiau pe europeni si pe americani, acum situatia a ajuns sa fie exact invers.
O fi GM cea mai mare firma din punct de vedere a cifrei de afaceri iar Porsche ca si rata a profitului, insa Toyota este compania auto cu cele mai mari profituri efective (nu exprimate procentual) si cu o cifra de afaceri foarte aprape de GM...s-a vazut ca atunci cand si-au propus ceva au avut succes (a se vedea auto hibride) acolo unde altii nici nu au avut curaj sa se avante. Asa ca eu consider ca nu e o prblema majora pentru ei sa scoata un auto de 5000 de euro astfel incat sa concureze Loganul. |
--------------------
Ford Fiesta
1.4 TDCi
2006
|
|
daciafan |
![]()
Post
#45
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
cristyyy 2003
la ce alternativa te referi? This post has been edited by daciafan: 29 Jan 2007, 11:43 |
--------------------
/
/
/
|
|
BURDA |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 4 October 05 From: Iasi ![]() |
vom vedea. nu ii vad pe cei de la toyota subventionand pretul acestei masini de 5000 de euro
|
--------------------
Dracia
Logan 1.4MPI
- Provizorii
|
|
Bogdan_F |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 30 June 03 ![]() |
da cine a zis de subventionare...eu ziceam de tehnologii noi...
Uitati-va la Aygo - eu sunt convins ca fac destul de multi bani cu ea. Uitati-va la Prius - sunt singurii care au putut in 2002 sa scoata un hibrid la niste costuri rezonabile. Asa cum au scos masinile astea asa cred ca pot sa dezvolte si una de 5000 euro. Ca sa scoti o masina la banii astia trebuie sa privesti dincolo de folosirea unor materiale ieftine, in cantitati mici si cu muncitori prost platiti. Trebuie sa o proiectezi altfel si sa inventezi niste mecanisme mai eficiente (spre exemplu, hayonul de la Aygo este dintr-o singura bucata - numai geamul, plansa de bord si instalatia de climatizare au un design ingenios). |
--------------------
Ford Fiesta
1.4 TDCi
2006
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#48
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(Bogdan_F @ 29 Jan 2007, 11:42) s-a vazut ca atunci cand si-au propus ceva au avut succes (a se vedea auto hibride) acolo unde altii nici nu au avut curaj sa se avante. A se vedea Formula 1 ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
dizzy |
![]()
Post
#49
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.127 Joined: 11 February 04 ![]() |
Depinde si ce masina.
Pana la urma si Matizul e in jur de 5000 EUR si nu e chiar urat, nici prost, nici mic. Realizat de Toyota cred ca poate sa iasa la acest pret, si ar fi o solutie f buna in oras. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
aphophis |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
uitati-va mai intai la aygo, ce dimensiuni are, ce interior are, ganditi-va ca e facut in cooperare cu psa , si apoi ganditi-va ce buburuza ar putea oferi la 60% din pretul aygo-ului
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
eugeniuz2004 |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.004 Joined: 13 August 04 From: Iasi ![]() |
Pai daca si Matiz sau seria Aygo & Co sunt masini mari inseamna ca Logan este gigantic. Si ieftin prin comparatie.
Eu chiar mi-as dori si alte masini in aceeasi gama de dimensiuni / dotari / pret / costuri intretinere cu Logan ca am avea si noi de unde alege si poate si preturile s-ar calma reciproc. |
--------------------
Kia
Cee'd
2008 SW BEST
- IS-96-AEU
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#52
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Eu zic sa stam si sa asteptam sa vedem ce-o sa faca Toyota.
|
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
daciafan |
![]()
Post
#53
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
eu sunt convins de faptul ca toyota nu e singurul producator auto care are probleme de vedere create de spinul logan ce tocmai ia perforat corneea...
|
--------------------
/
/
/
|
|
cristyyy2003 |
![]()
Post
#54
|
![]() R.I.P. Marli Group: Members Posts: 736 Joined: 19 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(daciafan @ 29 Jan 2007, 11:42) Off: Dacia Solenza: i se puteau adapta fara eforturi financiare normele ue. Dar trebuia sa facem loc Loganului care s-a dovedit a fi o masina buna, dar nu la pretul SLZ. Daca se adevereste zvonul asta cu masina de 5056E ma bag primul pe listele de asteptare. |
--------------------
Suzuki
SX4
2008
- B 67 TMK "Greierii" ma innebunesc!
|
|
daciafan |
![]()
Post
#55
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
si eu sunt un nostalgic solenza, dar cred totusi a cei de la dacia stiu cu precizie de ce au renuntat la producerea acestui model
|
--------------------
/
/
/
|
|
Floppy |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 28 September 05 From: BRASOV ![]() |
Cred ca glumiti cu Toyota Yaris Sedan in 2010. Tin sa va anunt ca exista deja... de mult in tarile cu mai putina apa calda (ex. Egipt - chiar se fabrica si la ei). Cand o sa am timp o sa pun si poza (am facut-o special cand am vazut masina parcata).
|
--------------------
Renault
Clio 1.5 dCi
2005 Extreme
- PH10RXB I love my car!!!
|
|
jimbo |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru Group: Members Posts: 77 Joined: 11 February 05 ![]() |
Toyota deja a scos masina cea mai ieftina pe care o puteau face.
Si e ieftina din cauza dimensiunilor, dar si datorita designului ingenios. Toyota lucreaza la fel ca si celelate firme orientale: reducere costului se face in momentul proiectarii si nu in momentul productiei (deci masina e ieftina pentru ca sunt inginerii lor destepti si lucreaza dupa un sistem foarte bine gandit, si mai putin datorita personalului de productie prost platit, costuri cu utilitatile mici, etc). Pe langa proiectarea foarte atenta, procesul de productie este optimizat la maxim. Probabil ca daca ar dori, ar putea face masini si mai ieftine decat aygo, dar momentan si-au aratat posibilitatile cu acesta, nu cred ca vor lansa in curand una mai ieftina. (daca nu ma insel aygo are clima, abs etc, deci fara ele ar fi mult mai ieftina) |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1,4
2005
- TM XX xxx Daca vi se pare ca mi-ati inteles explicatia prea usor, atunci nu m-ati inteles.(Alan Greenspan)
|
|
klaus |
![]()
Post
#58
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Floppy @ 31 Jan 2007, 16:05) Ca de ex:http://www.familycar.com/RoadTests/ToyotaY...PhotosSedan.htm Attached thumbnail(s) RightFront.jpg ( Size: 66.37k ) Number of downloads: 535 LeftSide.jpg ( Size: 67.49k ) Number of downloads: 532 LeftRear.jpg ( Size: 60.48k ) Number of downloads: 504 Rear.jpg ( Size: 57.85k ) Number of downloads: 500 Trunk.jpg ( Size: 53.27k ) Number of downloads: 497 DriversSeat.jpg ( Size: 56.97k ) Number of downloads: 198 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Micutzu_BH |
![]()
Post
#59
|
![]() Driving around Group: Members Posts: 283 Joined: 11 September 06 From: D'aci ia ![]() |
Mi-ai luat vorba din gura...
![]() Parerea mea e ca mai e mult pana va scoate toyota o masina concurentiala la pret cu "frigideru`". In fine modelul de 5056 Euro trebuia deja scos ca a trecut mai bine de o sapatamana si ceva decand tot se discuta pe acest subiect... ![]() ![]() This post has been edited by cmandrei: 1 Feb 2007, 08:55 |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition - 2005 Este mai bine sa dezbati o intrebare fara sa o rezolvi, decat sa o rezolvi fara a o dezbate!
|
|
C.C. |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru Group: Members Posts: 192 Joined: 10 April 05 ![]() |
imi plac japonezii astia. si, de obicei, vorbesc serios. acuma, nu cred ca o sa faca ei masini de pomana (tot pt. profit o sa le faca
![]() ca orice comerciant serios, si japonezii inteleg ca mai bine castigi mai putin, decat sa nu castigi deloc. ca sa nu mai vorbim de imagine (iata- pt.renault- mai multe vanzari inseamna o imagine de putere pe piata). apoi retea de magazine, service, etc., care nu se pot dezvolta daca n-ai vanzari. iar japonezii (si altii) stiu asta foarte bine. deocamdata e 1-0 pt.francezi. dar cred ca in urmatorii ani o sa le fie tot mai greu, pt.ca japonezii nu se joaca. in plus, au o strategie mai buna decat altii si anume ca reduc costurile din proiectare. asa ca nu m-ar mira sa faca alte tipuri de motoare (poate chiar revolutionare la o adica- am citit ceva) sau caroserii din plastic, etc. cred ca la chestiile astea se referea directorul de la toyota. da, cum spunea cineva: clientul va avea de castigat ![]() |
--------------------
Renault
Espace IV
2004
- abxxxx scopul NU scuza mijloacele!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th July 2025 - 07:13 |