Cel mai reusit model Dacia
![]() ![]() ![]() |
Cel mai reusit model Dacia
ageana |
![]()
Post
#181
|
||
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
|
||
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|||
Kruger |
![]()
Post
#182
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Buh, cut the bullshit. Am berlina, nu e nici pe departe o masina in adevaratul sens al cuvantului dupa standardele de astazi. Dar mie imi place, si-o iubesc, e o iubire de voie de nevoie, ca bani de alta nu am. De aruncat la gunoi, n-am s-o arunc niciodata insa. Si mie imi plac formele, imi plac multe lucruri la ea asa cum foarte multe nu imi plac. Nici nu am de gand sa sustin ca e mai buna decat SLZ, SN sau Logan. Nicidecum. Ceea ce am sa sustin, este doar faptul ca are linii mult mai frumoase (invechite, pentru cine agreeaza asa ceva) fata de ce a scos dacia ulterior.
Dupa mine, Loganul este cel mai urat model de dacie. NU cel mai prost, ci cel mai urat. In rest, e o masina ideala pentru romanica noastra si drumurile ei. Am avut SN de noua, am tinut-o doi ani. Inafara de trancaneala de rigoare, a fost o masina super ok. Cu somnolenta si dulapogan m-am tot dat in calitate de pasager, si iarasi sunt masini foarte ok. Singurele dacii pe care mi le-as cumpara, ar fi o frantuzoaica frumoasa, si o somnolenta. |
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
nh1980ro |
![]()
Post
#183
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Ultimul model de Dacie facut de romani (in cea mai mare parte) a fost Solnitza.
Loganul e by Renault .. ![]() @ageana Am avut in familie o berlina din 89 care a depasit 100.000km inainte de anul 2000 ![]() Berlina a fost o masina foarte buna pentru perioada cand a aparut. Acum se fabrica un model de masina si peste 4 ani deja e depasit. Daca e sa ne referim strict la Dacia, atunci Loganul ar trebui scos din schema. Logan numai in Australia nu se fabrica. In rest e peste tot. No offence! Si proiectul Logan s-a facut in Franta. Acum Dacia e pur si simplu o fabrica cu un robotel amarat, cativa ingineri prost platiti si atat. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
ageana |
![]()
Post
#184
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
QUOTE(Kruger @ 2 Aug 2007, 09:39) Buh, cut the bullshit. Am berlina, nu e nici pe departe o masina in adevaratul sens al cuvantului dupa standardele de astazi. Dar mie imi place, si-o iubesc, e o iubire de voie de nevoie, ca bani de alta nu am. De aruncat la gunoi, n-am s-o arunc niciodata insa. Si mie imi plac formele, imi plac multe lucruri la ea asa cum foarte multe nu imi plac. Nici nu am de gand sa sustin ca e mai buna decat SLZ, SN sau Logan. Nicidecum. Ceea ce am sa sustin, este doar faptul ca are linii mult mai frumoase (invechite, pentru cine agreeaza asa ceva) fata de ce a scos dacia ulterior. Dupa mine, Loganul este cel mai urat model de dacie. NU cel mai prost, ci cel mai urat. In rest, e o masina ideala pentru romanica noastra si drumurile ei. Am avut SN de noua, am tinut-o doi ani. Inafara de trancaneala de rigoare, a fost o masina super ok. Cu somnolenta si dulapogan m-am tot dat in calitate de pasager, si iarasi sunt masini foarte ok. Singurele dacii pe care mi le-as cumpara, ar fi o frantuzoaica frumoasa, si o somnolenta. Bah, sa tai tu balegaru`. Eu te cred ca tie ti-o placea, dar asta nu o face <<Cel mai reusit model Dacia>> ca despre asta vorbim, nu? Ca o avea "linii" mai frumoase... o fii si asa, dar asta nu o face <<Cel mai reusit model Dacia>>. Din cate imi dau eu seama tu spui ca Logan e <<Cel mai reusit model Dacia>> , dupa care-mi zici mie sa tai balegaru`. Tu intelegi ce vrei sa spui? Repet, chestii de genul "imi place mie" nu fac o masina ce mai buna. Asa si mie imi place foarte mult Citroen C4 coupe, dar degeaba daca e mai putin fiabila decat un Trabant. |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
tatabobu |
![]()
Post
#185
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Pentru cei carora le e lene sa mearga la prima pagina si sa citeasca intrebarea:
QUOTE(Uncle-Sam @ 25 Jul 2004, 19:15) Intrebarea e simpla: ce model de Dacia vi se pare cel mai reusit: 1100, berlina, break, 500(lastun), papuc, liberta, sport, nova, supernova, solenza, logan. Tineti cont va rog de "epoca" in care au fost fabricate si nu comparati de ex 1100 cu una din zilele noastre. Imi cer scuze daca a mai fost dezbatut subiectul Pentru cei care n-au suficient creier incat sa inteleaga ce scrie acolo si ce-a vrut omul sa intrebe cand a facut topicul n-am ce face. This post has been edited by tatabobu: 2 Aug 2007, 13:17 |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#186
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Pai daca te iei de Logan, ce mai conteaza despre ce e topicul..
![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
ageana |
![]()
Post
#187
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
Mai, eu nu sustin suprematia Loganului in comparatie cu alte marci, spun doar ca dintre toate modelele Dacia asta e cel mai reusit.
Fac pariu ca tu (nh1980ro) spui cu tarie ca Solenta e cel mai bun, frumos, fiabil si devreme-acasa model dacia, asa cum Kruger spune ca 13xx e za best ov za best si asa cum probabil ar trebui sa spun si eu ca Dacia 1310 din `92 `alba, cu motor 1.3 si odorizant Areon la oglinda e cel mai bun model, nu? ![]() This post has been edited by ageana: 2 Aug 2007, 13:37 |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
nh1980ro |
![]()
Post
#188
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Recunosc ca am votat cu Solenza..
![]() Dar pentru ca Logan e doar fabricat si in Romania (printre alte tari), el nu prea intra in schema. Berlina, dupa cum am zis a fost o masina reusita pentru vremea ei (sa ne gandim ca mai erau Skoda aia care lua foc din cauza racirii insuficiente , wartburg sau cum s-o scrie , Oltcit, Lada 1200,1500 - astea prin Romania). Solenza am votat-o pentru ca era (cred) singura masina la pretul de 5000E (aproximativ) care oferea ceva confort (A/C, servodirectie, airbag) si era o masina relativ fiabila. Probabil as fi votat berlina, dar la ea cei de la Dacia faceau quality check cu picioarele (nu ca la SLZ ar fi facut mult mai bine) si piesele erau facute execrabil (nu se potriveau 2 aripi pe aceeasi parte una cu alta). La berlina avantajul era ca piesele erau relativ ieftine si se puteau schimba in fata blocului. Dar daca te-ai duce in service sa schimbi toate mizeriile care crapa (cum ar fi si normal-sa mergi in service), costurile ar fi mult mai mari. This post has been edited by nh1980ro: 2 Aug 2007, 14:04 |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
Kruger |
![]()
Post
#189
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai oameni buni. Daca e sa nu comparam mere cu pere, atunci indiscutabil berlina e cel mai reusit model. De ce ? Ati vazut cum fac aia pe Discovery cand compara de exemplu vase de razboi din toate timpurile ? Sunt niste parametri clari, numar de bucati vandute, tehnologie incorporata, usurinta cu care se fabrica, cati ani s-a fabricat, cati ani a fost in uz, etc. La toate aceste aspecte, berlina da clasa, dar nu inseamna ca e cel mai reusit model S-a fabricat atata amar de ani, cand a iesit era o masina dotata cam cu tot ce trebuia, si judecati la rece totul.
So, daca e sa facem o clasificare rece a la Discovery, raspunsul il aveti deja. Daca e in schimb sa comparam mere cu pere, putem sa ne paruim inca mult, mult timp si tot nu ajungem nicaieri. |
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
AdrianGTA |
![]()
Post
#190
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 31 July 07 From: Buftea ![]() |
nu cred ca va reusi acest pool! in primul rand, ca sa votezi cu adevarat tre sa cunosti toate masinile! eu nu am condus decat solenza, logan, 1410 park si audi a4. am votat cu solenza ca mi se pare mai usor de condus si forma, pentru mine depaseste loganul in multe privinte!Dar ma gandesc la daciile din '88 care circula si in acest moment, si tind sa cred ca sunt foarte bune modele daca au rezistat atatia ani! PEntru a raspunde corect trebuie sa ai o anumita varsta, sa fii condus toate masinile existente in pool, si putina experienta cu fiecare! Aceasta este parerea mea, si sper ca nu o sa fiu criticat! Toate cele bune!
![]() |
--------------------
Renault
CLIO ESTATE
2014
- IF-92-HAR ~Make room for the GTA~
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#191
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Da, e o diferenta putin sesizabila, pentru ca si berlina e o copie aproape la indigo dupa Reanult 12 (sau 10?), doar ca atunci cand a ajuns la romani si-au batut joc de ea. Dupa cum am spus mai sus, piesle erau facute dupa ureche si montarea lor la fel.
Atunci se vedea clar diferenta intre masinile facute pentru export si cele facute pentru Romania. In schimb la Nova/DSN si Solnitza, se pare ca si romanii au participat la realizarea proiectului, nu a fost pur si simplu o copiere la indigo. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
AdrianGTA |
![]()
Post
#192
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 31 July 07 From: Buftea ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
CLIO ESTATE
2014
- IF-92-HAR ~Make room for the GTA~
|
|
driverx |
![]()
Post
#193
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(nh1980ro @ 2 Aug 2007, 13:07) Ultimul model de Dacie facut de romani (in cea mai mare parte) a fost Solnitza. Loganul e by Renault .. ![]() .... Ma, tu chiar esti in stare sa caci orice bullshit. Da' covata ta ca e facuta din Pejo 309 asta nu se pune? A mostenit chiar problemele care le avea acea caroserie. Da' oare Dacia a stat de capul ei sa implementeze motorul de Clio pe covata ta? Si restul acareturilor preluate de la Clio. Tu chiar vorbesti serios? Dacia nu a facut nici un model, decat seriile CN de la berlina. In rest NIMIC. Nova deja a fost facuta impreuna cu francezii. Inca nu detineau nu stiu ce pachete de actiuni din ce imi aduc aminte, dar s-au apucat sa incropeasca cumva Nova. Binenteles cu, injineri romanasi. Rezultatul se vede. Cut the bullshit man, cut the bullshit. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#194
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Ai dreptate ca nu au inventat cei de la Dacia roata cand au facut Nova, dar n-au copiat indigo o alta masina.
Si tu singur ai spus ca erau ingineri romani. La Logan inginerii romani sunt cei din fabrica, dar n-au proiectat nimic. Eu as zice ca mai degraba au copiat Reanult 11, daca tot e sa fim carcotasi. Dar daca l-ar fi copiat indigo probabil ca ieseau mult mai scump si masinile ieseau ceva mai bine (cum a fost la berlina).. ![]() Daca e sa fim si mai carcaotasi Golf V seamana cu Golf IV si Kia Ceed seamana cu Golf si tot asa. A, Logan nu seamana cu nici un alt model de masina si sa speram ca o sa ramana asa .. ![]() This post has been edited by nh1980ro: 2 Aug 2007, 14:54 |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
ageana |
![]()
Post
#195
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
Intrebare: care e cel mai resusit model Dacia?
Raspuns (al fiecarui user): AL MEU! ![]() |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
AdrianGTA |
![]()
Post
#196
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 31 July 07 From: Buftea ![]() |
cum ai intreba o mama: care copil din lume este cel mai frumos? si normal ca iti va raspunde ca al ei
![]() |
--------------------
Renault
CLIO ESTATE
2014
- IF-92-HAR ~Make room for the GTA~
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#197
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Acolo e alta treaba, modelul e acelasi, dar bucatile sunt diferite ..
![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#198
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
Mi-as lua o SupeRNova Europa noua cu 4000 E si ar fi cea mai buna Dacia pentru mine .
![]() |
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
Kruger |
![]()
Post
#199
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu daca ati citit postul meu anterior, dar mi se pare ca am sintetizat cel mai bine ce era de spus. Sunt un geniu. Topicul asta se putea inchide dupa postul meu magistral. Am spus tot.
|
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
Engineer |
![]()
Post
#200
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 19 August 07 ![]() |
parerea mea .... 1307 ii baza
![]() |
--------------------
Dacia
1307
1998
- CJ 27 ADA
|
|
gabylzr |
![]()
Post
#201
|
![]() membru autentic Group: Members Posts: 598 Joined: 7 October 06 From: MANGALIA ![]() |
Logan berlina zic eu.
|
--------------------
Skoda Octavia 2,
ex logan laureate 1,5 dci/2006
1,6/2005
- CT------ Forza Steaua
|
|
tgg2k |
![]()
Post
#202
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
cum se zice la noi in ardeal... mereti mah! si marmota ce facea?! (se zbatea ca (,) ciocolata vroia sa o inveleasca in staniol
![]() ageana a zis-o cel mai bine. fiecare user isi considera masina lui (sau modelul lui) ca fiind cel mai reusit model Dacia... eu sunt de aceeasi parere cu driverx: Cel mai reusit model Dacia este CN-ul pt ca ala e SINGURUL model Dacia, in rest toate sunt copii. Normal ca la faza asta, cred ca toti sunt de acord ca Loganul e cea mai reusita masina facuta de uzinele Dacia, nu de alta dar pe vremea cand s-a facut 1300 sau 1100 nu erau tehnologiile de azi (insonorizare, izolare, siguranta), asa ca Loganul e printre cele mai bune (desi astept sa vad cum se vor descurca romanii cu golanele peste 30 de ani de acum incolo) ganditi-va altfel... care e cel mai reusit model Dacia? daca ne imaginam cum i-ar sta unui lastun cu finisajele si dotarile din ziua de azi? sau cum i-ar sta unei 1300 cu finisajele din ziua de azi?! sau daca nu... cum ar fi fost loganul in comparatie cu 1100, dar loganul sa aiba dotarile si finisajele specifice anilor '60?! eu as fi zis ca multi incepatori ar alege fara ezitare o 1100. nu de alta dar are o alura mai sport ![]() PS. din punctul meu de vedere: cred ca supernova e cel mai reusit model fabricat de uzinele Dacia |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#203
|
![]() - Group: Members Posts: 22.755 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Da cand a facut Dacia un model reusit ?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
2dor |
![]()
Post
#204
|
![]() Desi nu pare, acum sunt fan iPhone Group: Members Posts: 2.827 Joined: 14 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca ruinele Dacice sunt cel mai reusit model.
|
--------------------
Ford
Mondeo Vignale Hybrid
2018 Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
|
|
adimaridum |
![]()
Post
#205
|
MEMBRU INDEPENDENT Group: Members Posts: 330 Joined: 25 September 07 From: Bucuresti ![]() |
1300 cu siguranta
|
--------------------
Mercedes
W123
1979/2400 D
- .......?? EX:Opel Ascona 1985
EX:Ford Transit 1985 EX:Mercedes 190 E si 230 TE EX:1300,1310,1400 Break,2X Solenza. FAN DACIA |
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#206
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Cred ca nu e pusa bine intrebarea si de aicea raspunsurile care arata confuzia. Unul din rezultate este ca multi considera ultima masina cea mai reusita, ceea ce e si normal, doar orice producator invata lectii de la fiecare model pe care il scoate pe care le aplica ulterior in modelele mai noi. Daca e sa ne uitam la fiecare masina in epoca ei, iarasi apare o dificultate. Ce inseamna masina facuta de Dacia? Caci proiectarea e aproape inexistenta la Dacia. Modelele mai originale ca sa zic asa, (gen D. Sport, Liberta, papucii, Solenta, Nova, SN, etc) au toate cite ceva care e preluat de la alte masini produse de Renault. Asa ca e greu de judecat.
Cu toate astea se poate face un pic de slalom. Evitind insa sa enumeram masinile pur si simplu asimilate in productie ajungem probabil direct la cele mai noi (Nova, SN, Logan, etc). Ceea ce nu e drept, dar asta e. Multi au spus de D1300 ca ar fi fost cea mai reusita, si e greu sa combati parerea asta, pentru ca pur si simplu e o parere solida. Dar Dacia n-a facut decit sa profite de succesul originalului R12 aicea. Din nefericire au rebotezat masina si acuma multi prefera sa nu-si mai aduca aminte. Dar chiar si asa, masina nu si-a pierdut pedigree-ul. De altfel, a cistigat locul trei la maina anului in 1969. Iar pe primele doua locuri, mai stie cineva cine a fost, sau ce s-a intimplat cu masinile respective? Probabil ca aicea se vede cel mai clar fragilitatea sondajului nostru. Cine poate ghici unde va fi Loganul zilei de azi peste treizeci de ani? Probabil ca de aceea ar fi bine sa lasam modelele mai moderne pentru mai tirziu. Dar pina si asimilarea productiei si profitul de pe urma muncii altuia nu merge decit pina la un punct. Cind geniul romanesc n-a mai putut sa se abtina si a inceput sa "imbunatateasca" tot ce se poate, de nu mai stiai cit o sa te tina masina, doua zile, sau douazeci de ani? De unde o alta deruta introdusa in sondaj, si reflectata de conditionarile din unele raspunsuri, "masinile fabricvate pina in anul cutare" samd. Si iarasi nu e drept aicea, caci masinile noi au avut parte de un CTC la nivel occidental, ceea ce nu inseamna neaparat ca sunt mai bune, ci ca producatorul si-a luat mai in serios datoria. Si atuncea, revenim la intrebarea de la inceput, ce inseamna in contextul asta "cel mai reusit model"? Cea mai buna idee? Cel mai bine realizat model? Cel mai mare succes comercial? Confuza intrebare, caci ideile n-au fost ale noastre, succesul comercial nici el, iar cea mai buna calitate se pare ca se obtine tot cind e altcineva cu ochii pe noi! Dar desigur asta nu inseamna ca nu poate avea fiecare o preferinta personala. Pentru mine, D1300 e preferata. Si daca as avea ocazia sa cumpar una noua, astazi, la calitatea la care se faceau in 1970, probabil ca as lua-o. Si ma gindesc cum ar fi fost daca ne abtineam si noi ca mexicanii cu VW1300 de la a imbunatati o masina foarte reusita si am fi produs D1300 in specificatie si calitate corecta pina in 90 s-a cind s-a oprit productia? Cred ca am ratat o ocazie imensa de a introduce R12 in categoria legende (sigur ca e intr-o oarecare masura deja o legenda, dar contributia noastra e inexistenta sau chiar dimpotriva, noi i-am cam stricat imaginea). Si sunt sigur ca ar fi fost o reusita comerciala de proportii daca am fi intrat pe piata de piese de schimb ca furnizor principal, pentru ca masina exista pe toate cele cinci continente (am vazut una in Indonezia). Dar asta e, Ceausescu ne-a facut-o si aici, pentru ca nu mai voia sa plateasca nimic pentru piesele asimilate si a trebuit sa le "reproiectam" noi ca sa sfirsim impilarea capitalista a patentelor si drepturilor de autor. Si apropo de asta, cineva spunea mai sus ca trebuia sa avem productie 100% romaneasca, din ineptia conducerii. Trebuie o corectie aicea. Nu din ineptia conducerii, ci din lacomia conducerii care nu voia sa cheltuiasca valuta forte pe importuri. This post has been edited by Gheorghedracu: 3 Nov 2007, 18:46 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#207
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Asta imi aduce aminte de o emisiune de la Scrap Heap Challenge.
Au gasit un R12 si trebuiau sa-l faca stretch (adica un soi de limuzina de 11m) si apoi sa concureze cu el. Ghici care masina avea probleme cu pornirea motorului? ![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
Psyche |
![]()
Post
#208
|
![]() In Thrust We Trust Group: Members Posts: 663 Joined: 22 May 06 From: Suceava ![]() |
ca o curiozitate, masina anului 1969 a fost peugeot 504. ca tot s-a pus intrebarea.
dacia 1300 a fost o bijuterie si atunci, pacat ca 1310-le in timp a devenit tot mai prost construita si finisata. o dacie din 69 arata ca o limuzina pe langa una din 84 daca te urci in ele. e diferenta de materiale, de detaliu, etc. iar ca performante si feeling aleg fara sa ma uit solnita, pt ca intr-adevar e superba pe drum...dar are problemele ei, cel putin pt mine. mai exact NU INCAP BINE IN EA, ma simt super inconfortabil...poate am eu o pozitie de condus aiurea, nu stiu... oricum, numai cei 36 de ani de fabricatie ai modelului 1300 isi pot spune usor cuvantul. si faptul ca o portiera de 1410 din 2004 se va potrivi perfect cu o 1300, de la sistemul de prindere PANA LA BROASCA..... |
--------------------
Dacia/Vw
1300/Golf GT
1977/1996 SV03PNV(1SV6266)/SV86PNV
Erare umanum est..........perseverare diabolicum |
|
valioglu |
![]()
Post
#209
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 ![]() |
Am avut patru dacii 1300 - berlina si break, doua solenza, un logan dci (il are nevasta-mea), am avut ca masina de serviciu logan 1,6. Este evident ca golanul e cea mai buna dacie din toate timpurile (si poate singurul model la care se inchid usile bine la toate exemplarele) iar 1300 - cel cu incarcatura sentimentala cea mai mare si la vremea ei o masina super, dar timpul a trecut in zbor...
Unii spun ca solenta ar fi fost buna, dar desi nu am avut probleme cu ele cred ca singurul avantaj fata de logan este pinionul final mai scurt. Altfel era foarte zgomotoasa la vant si la rulare, caroseria nu era rigidizata bine si era destul de mica. Atentie, masina anului in 2006 e clio, care stiti bine ca e pe platforma B de la renault, pe care e facuta ghici ce masina romaneasca (Logspan - glumesc, eu chiar il plac). Ba chiar si cei mai multi dintre furnizori sunt aceiasi. This post has been edited by valioglu: 17 Nov 2007, 20:48 |
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#210
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Pai in 2006 exista si Logan. De ce n-o fi fost oare Logan masina anului 2006?
![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th July 2025 - 21:50 |