Cel mai reusit model Dacia
![]() ![]() ![]() |
Cel mai reusit model Dacia
driverx |
![]()
Post
#151
|
||
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
||
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|||
Pedro |
![]()
Post
#152
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Imi cer scuze inca o data , n-am vrut sa te iau in bete doar sa sa zic ca daca omu asta crede despre masina lui o sti el ceva
![]() |
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
..IcemaN.. |
![]()
Post
#153
|
![]() membru drept superior Group: Members Posts: 38 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti-Dristor ![]() |
supernova.
de ce? mi se pare cea mai aratoase dintre dacii....are cele mai frumoase forme/curbe...si interiorul imi place la nebunie. as fi votat cu nova.....dar cutia si motorul la supernova ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina
1997, 1.4 L
- B- -ICE CHOKE!!!
on my exhaust smoke ! :)) |
|
driverx |
![]()
Post
#154
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
..IcemaN.. |
![]()
Post
#155
|
![]() membru drept superior Group: Members Posts: 38 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti-Dristor ![]() |
am zis...intre dacii supernova e ileana cosanzeana, solenza zici ca are un bat in cur si loganu zici ca e o femeie ce a mancat la Mc'Donalds toata viata
daca vrei curbe (cu B ) preferata mea: 1967 Ford Mustang Fastback ![]() This post has been edited by ..IcemaN..: 27 Aug 2006, 11:20 |
--------------------
Dacia
Berlina
1997, 1.4 L
- B- -ICE CHOKE!!!
on my exhaust smoke ! :)) |
|
dispeceru |
![]()
Post
#156
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 6 August 06 From: Bucuresti ![]() |
dintre Dacii eu as alege Solenza ca cel mai reusit model !
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4 MPi
2008 mdea...
|
|
pop marius |
![]()
Post
#157
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 6 December 03 From: dej ![]() |
Eu am o 1300 din 74. Inaintea mea a avut 3 motoare intr-un an! Incet -incet am reparat ce a fost de reparat, imbunatatit pe ici-colo dupa ce am citit pe dacia-club. Sudurile pe ea -doar in argon. mecanic -doar un batranel. Anumite lucruri le fac si eu, altelele las la nea Niculae.
Tata are una din 1991 si numai belele a avut cu ea. Nu eista luna in care sa nu "pateasca ceva" Asa ca votul meu a mers pe berlina. Cu un pic de spirit practic, putina bunavointa masina asta a tinut 32 de ani. Si va mai tine inca un pic.. Confortul dinauntru...Fono izolatie-sunet in interior acceptabil, un radiator de incalzire CURAT si spatiul de pe langa el si de sub el infundat --->iarna poti merge in camasa in masina. Totul e sa nu ai alta solutie ![]() Din pacate in comparatie cu o masina straina... mai e cale lunga...pentru Logan bineinteles.... |
--------------------
Dacia
1310
1984 TLX
- CJ 06 GOW azi fii bucuros;maine va fi mai rau.
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#158
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Referitor la calitatea masinii, exista cineva care spune ca masina (D1300) nu a fost masina de avangarda. Hai sa admitem ca poate strict vorbind D1300 nu. Renault 12 insa a iesit pe locul trei ca masina europeana anului in 1970 (dupa Fiat 128 si Autobianchi A112, dar cine si le mai aminteste acum? juriul a gresit fatal!). Pe vremea respectiva, mare parte din piese nu fusesera asimilate in productia interna productia incepuse de abia la sfirsitul lui 1969. In concluzie cred ca s-ar putea spune ca cel putin pe la inceputul anilor '70 pe piata romaneasca exista oferta unei masini de clasa internationala, accesibila omului de rind (stiu, cu oarece probleme). Asta pe linga alte masini importate ca de exemplu Renault 16, care si ea nu-i de colo (de fapt a cistigat locul 1 in aceeasi competitie in 1966). Cite tari se puteau lauda atunci ca ofera acces pentru toata lumea la o masina de virf fabricata intern? Poate tocmai de aceea R12 a fost adoptat in multe tari, probabil pe o suprafata mai intinsa decit nemuritorul VW1300! Ar fi interesant ca discutie colaterala sa vedem cite tari au produs aceasta masina. Dar nu aici. Votul meu e clar. D1100 (R8) a stabilit o platforma inalta de plecare. D1300 a depasit-o cu mult. Comparata cu acele culmi, Loganul si toate celelalte desi masini foarte bune, fara indoiala, nu au impresionat (uitati-va in exteriorul tarii mai ales, nu pentru ca ei stiu mai bine, dar pentru ca sunt mai obiectivi, mai reci, mai neatasati de nici o masina in special) in aceeasi masura in care au facut-o la vremea lor R12 si R8. Eu sper in continuare. Poate vom ajunge din nou ceea ce am fost si chiar mai mult decit atit.
Si pentru ca pornisem de la comentariul ca masina n-ar fi fost de avangarda, ginditi-va cu ce masini a concurat in epoca. In afara de BMW 2002 care care intr-adevar in '73 lansa primul turbo comercial disponibil pentru muritorul de rind, nu vad nimic semnificativ. Si BMW 2002 turbo au fost facute 1672 de masini, atit! Aici vorbim de productie serioasa de serie, milioane de bucati! Masinile americane pina de curind (acuma) nici nu aveau suspensie independenta pe spate iar suspensia cu swing arm (ca la D1100) le-a dat niste dureri colosale de cap (in epoca), se rasturnau masinile lor ca hopa mitica, ca sa nu mai spun ca nu toate masinile aveau inca frine pe disc! D1100 avea de jur imprejur deja, si asta din 1965, daca nu mai devreme. Dauphine Gordini avea la fel din 1958! Dar ma rog, deviem. In Europa Alfa facea masini interesante pe atunci, si in general in Italia erau mai multe chestii de interes, dar in UK erau niste dureri de cap de masini de iti venea sa o iei la fuga (prieten britanic cu care am luat la forfecat industria automobilistica a vremii, plus multe nopti petrecute citind reviste de specialitate, vezi Classic and Sports car), iar pe continent, cam atita. Peugeot avea frumosul 504, care a luat locul 1 cu un an inainte, iar citroen incepea deja sa se scufunde poate doar cu DS-urile mai tinind firma. Dar DS-ul era cam vechi, nu mai stiu cit a mai stat in fabricatie prin anii '70, dar am impresia ca la inceputul anilor '80 era dus, va rog sa ma corectati daca gresesc. Poate am uitat multe masini si multe detalii, dar nu cred ca am uitat nimic revolutionar in masina de serie a anilor '70. This post has been edited by Gheorghedracu: 20 Sep 2006, 14:31 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
rhunder |
![]()
Post
#159
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 15 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu am votat SN si nu numai ca am SN, ci pentru ca am luat in calcul si ce a fost SN la data aparitiei:2001.
In primavara anului 2001 firma la care lucrez avea nevoie de masini. S-a facut un experiment si s-au cumparat 10 SN. Toate functioneaza si in momentul de fata desi intre timp au fost vandute salariatilor. A mea are cel mai putin la bord: 143.000 si merge frumos, insa sunt doua dintre ele care au peste 220.000 km si nu s-a umblat la motor (am mers cu un coleg care are pe bord peste 200k km si a mers cu 150 si nu facea urat), tabla e ok (a mai fost nevoie de niste puncte de retus pe la incheieturi, stalpi de usa etc), merge si acum clima pe ele. Sunt incepator insa am reusit sa merg un pic si cu berlina si cu solenta si cu logan. E adevarat loganul e mai spatios, are servo directie etc, dar prefer SN mea. Imi place forma care o are. Intr-o zi am vazut parcate o berlina, un logan si o SN una langa alta. Mi se parea mai frumoasa SN, dar de gustibus.. Si eu sunt curios sa vad un logan peste 5 ani cu peste 200k la bord cum se va comporta. |
--------------------
Dacia SuperNova
Clima
2001
- b25wzj Clio II 2005 1.5 DCI 65
Megane Prima 1.6 16V - temporar! :) VW Golf V 1.9 tdi |
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#160
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
De fapt si eu pot sa marturisesc ca am condus o Dacia supernova in 2004 cu 153.000km la bord si nu mi s-a parut rea, mai ales la pretul ei noua (pe plan international facind comparatia) mergea foarte bine. Dar! In momentul de fata o masina este de la sine inteles ca va face peste 100000km fara probleme, nici nu se discuta. Ba chiar aici masinile au garantie pentru cinci ani si 100000km, deci asta e un standard minim la care te astepti, nu o performanta iesita din comun! E drept, pe plan intern asa ceva poate parea o realizare imensa, si chiar este, avind in vedere calitatea inexistenta a masinilor din ultimii ani de comunism in Romania. Dar de aici si pina la a declara masina cu pricina cea mai buna, eu as zice ca e o oarecare distanta.
|
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
Ovidiu Comănescu |
![]()
Post
#161
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 26 September 06 From: Ploiesti ![]() |
Eu am votat berlina, de fapt pentru D1300 an 1974, daca piesele fabricate pentru acest model ar fi fost facute conform specificatiei producatorului ar fi fost mai mult decat sadisfacator. La cei 34 de ani, in afara de 2 accidente si o tamponare in spate, se comporta destul de bine si acum si are o gramada de km si multe peripetii pe drumurile patriei, de la gropi adanci pline cu apa din care ieseam cu brio cand mergeam la pescuit cu tata si pana la spalatul pe raul Prahova in epoca de aur(sa vedeti belea cand venea apa mare de la barajul Nedelea, atunci a scos-o tata cu ajutorul unui tractorist) dar cu toate astea a mers fara probleme pana acasa si acum o frec in fiecare zi si mai mult prin oras pe "excelentele si perfecte drumuri europene". Nu ne-a lasat in drum sau daca sa intamplat ceva sa rezolvat imediat si am continuat drumul. De 3 ani de cand o conduc am ramas o data la bariera (am mancat carne o luna) din cauza carbunilor de la electromotor, nu mai erau schimbati de ani buni, dar asta se poate intampla la orice masina. In concluzie pentru mine D1300 anii 70-80 a fost cea mai buna.
|
--------------------
Dacia
1300
1977
- PH07DEH
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#162
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
eu zic ca berlina, ca daca nu erau ele nu aveam noi DACIA in plus Loganul e CLIO mai ieftin si mai prost
![]() This post has been edited by Adrianno: 29 Jun 2007, 14:19 |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
mishujkl |
![]() ![]()
Post
#163
|
![]() posts: 0,25 Group: Members Posts: 231 Joined: 25 June 07 From: sv ![]() |
berlina
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
ageana |
![]()
Post
#164
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
Aste e un poll pt. cei ce vor sa se convinga pe ei insisi ca Loganu` e masina proasta dom`le, urata, se strica imediat, se rastoarna, etc...
Normal ca LGN e cel mai reusit model. Continuati voi sa va mintiti ca "berlina" e buna masina buna in comparatie cu LGN. Sau mai sunt cei care considera ca ce au ei e cel mai bun (fie masina, telefon, calculator etc.) |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
Chipu |
![]()
Post
#165
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 11 April 06 ![]() |
mai bine intrebarea era care e cea mai fiabila, si aici as zice ca toate cu motor renault...cred ca astea daca au beneficiat de intretinere si revizii ok nu au ce cauta in service
|
--------------------
Dacia
SuperNova
FullOption Mondeo Ghia 1.8 Duratec HE@125 stock
|
|
Kruger |
![]()
Post
#166
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Am o berlina.
Am votat pentru solnitza, care din punctul meu de vedere e o SN cu toate bugurile rezolvate, si cu un facelift. Am condus 2 ani o SN si mi-a placut. In 2001 era advanced rau pentru o dacie, si inafara de zdranganeala hayonului si a banchetei si plasticele prost prinse, tehnic nu am avut ce sa-i reprosez. Loganul e silentios, comod, am mers numai ca pasager in el. Dar nu-mi place designul exterior. Dupa umila mea parere ar fi aratat mult mai bine daca era putin mai lung. Cu o jumatate de metru. |
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
tatabobu |
![]()
Post
#167
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ageana @ 3 Jul 2007, 14:35) E distractiv cati forumisti raspund la intrebare fara s-o citeasca, sau mai rau - fara s-o inteleaga. Omule, intrebarea nu era daca berlina-i mai buna decat loganul, ci daca berlina se descurca mai bine intre masinile fabricate incepand din '69 fata de cum se descurca loganul intre masinile fabricate acum (citeste "era mai reusita"). Propun stergerea topicului, pentru ca a iesit o mare bulibaseala. |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
2dor |
![]()
Post
#168
|
![]() Desi nu pare, acum sunt fan iPhone Group: Members Posts: 2.827 Joined: 14 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Solenza logic, si nu ca am. Loganul e o masina ok dar nu il consider cel mai reusit model.
|
--------------------
Ford
Mondeo Vignale Hybrid
2018 Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#169
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Cel mai bun model Dacia este Nova, iar Dacia-Renault, Loganul...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Chipu |
![]()
Post
#170
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 11 April 06 ![]() |
Daca privim asa, la oricare marca o sa reiasa ca ultimul model este cel mai bun, dar nu asta e ideea, cum s-a zis, intrebarea nu se refera la cat de bun e modelul...
|
--------------------
Dacia
SuperNova
FullOption Mondeo Ghia 1.8 Duratec HE@125 stock
|
|
colombina29 |
![]()
Post
#171
|
![]() Membru cu FI(c)AT Group: Members Posts: 466 Joined: 3 June 06 From: Acasa ![]() |
QUOTE(ageana @ 3 Jul 2007, 13:35) Prietene, topicul este intitulat "cel mai bun model dacia" nu versus! Adica nu comparam berlina cu loganul, au mai facut unii prostia sa-l compare pe hagi cu dobrin si le-a dat ca mutu e cel mai tare! Ce Dumnezeu, comparam mere cu prune si ne da ananas?!? Berlina a fost cea mai buna masina in opinia multora fiindca a fost o revolutie tehnologica pentru piata auto romaneasca: cutie de viteza sincronizata, motor+transmisie fata, racire fata si tractiune fata. Ceea ce la vremea anilor '70 era o noutate! Motorul a fost unul reusit, pana s-au bagat romanii si au introdus carburatorul carfil preluat de la un camion si au turnat cilindrii si pistoanele din te-miri-ce materiale. Logan ce aduce nou din punc de vedere tehnologic? NIMIC! Motorul de 1.4 e din 1996, cutia la fel, restul le cam stim de pe clio asa ca e o masina inapoiata tehnologic cu vreo 10 anisori. La berlina n-a fost asa! A fost o masina noua! Nu e vina nimanui ca a fost tinuta in productie 30 de ani si ca in 1990, tov. ion iliescu s-a opus categoric proiectului R526- dacia nova, abandonat si reluat dupa revolutie si deschiderii la SIBIU a fabricii renault care urma sa produca twingo in romania- sper ca stiti ca directia la twingo e proiectata de un roman! Dar deh, nu ne vindem tara(las' ca o cumparam noi dupa ce o falimentam). Cam asta ar fi, daca e sa fim corecti pana la capat, nu putem compara berlina cu LGN, poate ar trebui sa o comparam cu fiat 128 sau 1500, cu lada, cu trabantul, cu moskvich... |
--------------------
FIAT
ALBEA Dynamic
2006
- "La rând"
|
|
borciparte |
![]()
Post
#172
|
![]() da Group: Banned Posts: 171 Joined: 7 June 07 ![]() |
eu remarc doar cele 21 de voturi ale Daciei 500 Lastun
![]() In rest, berlina e regina. Unii gresesc cand compara masini de acum 10 ani (Logan) cu masini de acum 30 ani. Fiecare trebuie privita pentru epoca ei. Din pacate, unii care au Logan, au impresia ca l-au prins pe D-zeu de un picior si Loganul este culmea tehnologiei in materie de masini si de aceea conduce Loganul in acest comparativ, din punctul meu de vedere faptul ca majoritatea a votat Logan spune mult despre nivelul de... ulei. Asta e, ma bucur ca o sa-mi umpleti frigiderul dar va recomand sa ganditi obiectiv si o sa vedeti ca acest sondaj este inutil, berlina este si va fi regina pentru marca Dacia multi ani de acum inainte. Asta e, cei mai tineri greu pot intelege de ce e asa, este pur si simplu istorie, este o stare de fapt care nu poate fi comentanta, nu poate fi pus la indoiala trecutul Daciei 1300. Din sondaj lipseste Dacia 1325 si Dacia 2000 (ce-i drept asta a fost cam unicat) |
--------------------
Dacia 1300
1980
- x 10 BOR Romania, tara tuturor imposibilitatilor!
Clona de-a lui cristirenault |
|
nyll007 |
![]()
Post
#173
|
![]() Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Cel mai reusit model este .... loganul, nu cel mai bun, doar cel mai reusit si asta pentru ca este mai sigur decat toate daciile de pana acum , apropo desi am logan imi place SN , solenta e o struto camila.
|
--------------------
dacia
logan
preferance 2006
- OT-00-xyz
|
|
Sony |
![]()
Post
#174
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
tatuci |
![]()
Post
#175
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
raspunsul meu este clar BERLINA.
- in primul rand pentru ca imi plac masinile clasice, cu forme calde...toate cele noi sunt bucati de materiale reciclabile indoite in te miri ce forma si parca toate arata la fel) - masinile clasice au un ceva anume, o particularitate - imi place o masina pe care sa o pot gadila singur, sa pot face absolut orice la ea si...sa nu aiba electronica in ea...imaginati-va masina Microsoft ![]() - batranica e de f f f f mult timp in decor si ii cam stim toate defectele si modalitatile de reparare (APP...SPER CA SE FACE BACK-UP LA FORUM CA DACA S EPIERDE AM PUS'O) - este o excelenta masina pentru a invata sa conduci - si acum de ce s anu recunoastem...ne place ca avem notive sa scapam de fumei in uichend (mergem sa reparam masina cu vreo 10 dintre cei mai apropiati prieteni) |
--------------------
Dacia
1310 TLX, SupeRNova, Logan MCV (2014)
1991/ 2001/ 2014
- B 84 TCI, B 47 BWU Nu-i nimic mai frumos pe lumea asta decat puritatea conceptiei inventatorului.
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#176
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Berlina frate, traiasca nea Nicu pentru ca a adus`o in tara
![]() P.S. Nova, SN, SLZ, Logan prastii |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
ageana |
![]()
Post
#177
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
Ou mai gad! Ce acri-s strugurii aia cate-odata...
Observ ca majoritatea celor cu "berlina" sustin suprematia acesteia. Bineinteles, nu avem 1300/1310 pt. ca atat ne permitem... nici gand... ci pentru ca asta e cea mai buna masina! Loganu` e un lighean stramb, prost, lenes, urat, naspa etc. etc. Ce le place unora sa se amageasca. Putin realism nu v-ar strica. |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#178
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
spun asta pt ca asa este, am avut logan si l`am dat dupa 2 saptamani si in locul lui am preferat un BMW 520 din 96
![]() stau si ma intreb de ce nu a cumparat nenea Nicu Renault Fuego ![]() This post has been edited by Adrianno: 14 Jul 2007, 19:47 |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
Corbu' |
![]()
Post
#179
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 763 Joined: 6 August 05 From: Canada ![]() |
Solenza, cel putin cea pe care am avut-o eu. Ii pusesm pleoape, masca frontala modificata (scoasa sigla Dacia), eleron Dacia. Din fata arata foarte agresiva si din lateral liniile erau OK, eleronul mai masca din portbagajul patratos. Estetic mi-a placut mult mai mult decat dulapul pe 4 roti cu doua veioze in fata (Logan).
|
--------------------
-------
-------
------- Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#180
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
dacia berlina(a mea 18 ani) a unor vecini 28 ani rezista foarte bine, fara a fi schimbati segmentii niciodata, doar piese simple au fost schimbate gen filtre de benzina si ulei, furtune si termostate. 1-2 piese de caroserie si o planetara.
pot fi reparate usor, ai aproape toate piesele la vedere, nu ascunse sub o bucata de plastic. |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 06:49 |