DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Bucsi pentru Dacia, racing type.

Gheorghedracu
post 13 Mar 2007, 19:38
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Cred ca ai facut o greseala. Miezul metalic ce trece prin bucsa trebuie sa fie mai mic (scurt) decit bucsa, pentru ca la stringere bucsa sa se umfle un pic si sa adere la gaura in care sta, precum si la miez. Unsoarea grafitata este pentru a usura instalarea, in exploatare bucsa trebuie sa se torsioneze, astfel incit la orice deflexie a suspensiei sa aiba tendinta naturala de a reveni la pozitia neutra (in care a fost montata). spun asta pentru ca toate bucsele montate de mine (si cumparate de la magazin) asa sunt. chiar am intrebat la magazin cind le-am cumparat pentru ca diferenta de lungime era evidenta intre bucse si miezurile lor. Si daca stai sa te gindesti, asa lucreaza si bucsele originale de cauciuc, caci cauciucul e lipit de tuburile metalice intre care e prins.

This post has been edited by Gheorghedracu: 13 Mar 2007, 19:40


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n3m0
post 13 Mar 2007, 19:40
Post #92


Membru sadic


Group: Members
Posts: 297
Joined: 3 February 07
From: Campina




Asa coane, multam frumos. drunksinging.gif cheers.gif


--------------------
Dacia,Toyota Avensis L 1998/2007 - PH-04-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramon_1300
post 13 Mar 2007, 19:45
Post #93


Remus


Group: Members
Posts: 188
Joined: 4 June 06
From: Brasov




Cred ca ai facut o greseala. Miezul metalic ce trece prin bucsa trebuie sa fie mai mic (scurt) decit bucsa, pentru ca la stringere bucsa sa se umfle un pic si sa adere la gaura in care sta, precum si la miez. Unsoarea grafitata este pentru a usura instalarea, in exploatare bucsa trebuie sa se torsioneze, astfel incit la orice deflexie a suspensiei sa aiba tendinta naturala de a reveni la pozitia neutra (in care a fost montata). spun asta pentru ca toate bucsele montate de mine (si cumparate de la magazin) asa sunt. chiar am intrebat la magazin cind le-am cumparat pentru ca diferenta de lungime era evidenta intre bucse si miezurile lor. Si daca stai sa te gindesti, asa lucreaza si bucsele originale de cauciuc, caci cauciucul e lipit de tuburile metalice intre care e prins. MAI GANDESTETE


--------------------
dacia 1310 1984 - BV13OOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 13 Mar 2007, 20:08
Post #94


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




mizul metalic tre sa fie mai lung decat camasa metalica de ext. .....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 14 Mar 2007, 03:20
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




m-as gindi, da n-ai spus la ce. Tu la ce te-ai gindit ?

This post has been edited by Gheorghedracu: 14 Mar 2007, 03:21


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 14 Mar 2007, 09:11
Post #96


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(ramon_1300 @ 13 Mar 2007, 19:11)
si ia ta ca mi-am facut si io bucsi racing type dar cu unele modificari
*



ai cota de presare la bucse ?

daca nu le-ai facut cu cota de presare nu ai facut nimic.........


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramon_1300
post 14 Mar 2007, 10:09
Post #97


Remus


Group: Members
Posts: 188
Joined: 4 June 06
From: Brasov




au fust facute cu cota de presare. Inainte de presare miezul aluneca usor in interior, dupa intra prin fortare cu mana. bucsile au fost presate cu presa sunt fixe pe brat


--------------------
dacia 1310 1984 - BV13OOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramon_1300
post 14 Mar 2007, 10:12
Post #98


Remus


Group: Members
Posts: 188
Joined: 4 June 06
From: Brasov




QUOTE(Gheorghedracu @ 14 Mar 2007, 03:20)
m-as gindi, da n-ai spus la ce. Tu la ce te-ai gindit ?
*


bucsile astea lucreaza prin alunecare nu prin flexiune ca bucsile clasice deci nu este nevoie ca mizul sa fie fix pe bucsa


--------------------
dacia 1310 1984 - BV13OOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 14 Mar 2007, 13:25
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Pai si ce iti garanteaza ca n-o sa existe tendinta basculei de exemplu sa alunece in lungul axului bucselor? Pentru ca chiar daca la montare nu pare ca au unde se duce in lungul acestui ax, gindeste-te ce se intimpla la o frina cind toata greutatea masinii se duce in fata, de exemplu.

This post has been edited by Gheorghedracu: 14 Mar 2007, 13:30


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tossi
post 14 Mar 2007, 13:38
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 25 April 06
From: Bucuresti




Cred ca pentru asta sunt facute gulerele acelea de la bucsa de poliamida si cea de aluminiu.

Eu am gasit la mine la servici bara de teflon precum si de poliamida; care material este mai indicat pentru realizarea bucselor?


--------------------
Renault Megane 1.5 dci 2004 - B6SSSS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 14 Mar 2007, 13:51
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Exact de aia am eu dubii. Gulerul de plastic va trebui sa preia tot efortul si nu stiu daca e capabil.


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tossi
post 14 Mar 2007, 13:54
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 25 April 06
From: Bucuresti




Acum 15 min m-am uitat la o bara de poliamida si pare destul de tare a.i. sa reziste la efortul de compresiune. blush.gif

Asta e parerea mea.


--------------------
Renault Megane 1.5 dci 2004 - B6SSSS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 14 Mar 2007, 17:17
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Asta e, parerile noastre nu stiu cita greutate au aicea. Greutatea masinii venind in fata la fiecare frina va sfirsi prin a distruge in cele din urma gulerul cu pricina. Si daca era de metal si nu cred ca rezista. Aici la noi masinile din campionatul Super V8, masini de 7-800cp si vreo doua tone (greutate) care ajung la peste 300km/h au asemenea bucse, si toate lucreaza prin frecare. Le-am vazut de aproape, le-am pipait, sunt emisiuni nesfirsite despre constructia masinilor, samd. Si eu inclin sa cred ca au dreptate. Un material prea rigid (nu stiu exact cit de tare e polyamida asta de care vorbiti, dar teflonul e sigur prea rigid pentru asa ceva) exact de aceea va suferi, caci nu isi va reveni din deformari (din teflon se fac chiar garnituri deformabile, care odata strinse, nu se mai pot refolosi, tocmai pentru ca se deformeaza). Polyuretanul isi revine, nu pastreaza deformari permanente. As fi curios cum arata bucsele mele dupa patru ani de folosire, daca le scot vreodata si subiectul mai e de interes, o sa postez poze. Dar ma rog, astept sa vad ce se va intimpla cu bucsele aratate aici. Sper ca nu ceva tragic.
Succes.

This post has been edited by Gheorghedracu: 14 Mar 2007, 17:22


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 14 Mar 2007, 17:47
Post #104


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(Gheorghedracu @ 14 Mar 2007, 17:17)
Asta e, parerile noastre nu stiu cita greutate au aicea. Greutatea masinii venind in fata la fiecare frina va sfirsi prin a distruge in cele din urma gulerul cu pricina. Si daca era de metal si nu cred ca rezista. Aici la noi masinile din campionatul Super V8, masini de 7-800cp si vreo doua tone (greutate) care ajung la peste 300km/h au asemenea bucse, si toate lucreaza prin frecare. Le-am vazut de aproape, le-am pipait, sunt emisiuni nesfirsite despre constructia masinilor, samd. Si eu inclin sa cred ca au dreptate. Un material prea rigid (nu stiu exact cit de tare e polyamida asta de care vorbiti, dar teflonul e sigur prea rigid pentru asa ceva) exact de aceea va suferi, caci nu isi va reveni din deformari (din teflon se fac chiar garnituri deformabile, care odata strinse, nu se mai pot refolosi, tocmai pentru ca se deformeaza). Polyuretanul isi revine, nu pastreaza deformari permanente. As fi curios cum arata bucsele mele dupa patru ani de folosire, daca le scot vreodata si subiectul mai e de interes, o sa postez poze. Dar ma rog, astept sa vad ce se va intimpla cu bucsele aratate aici. Sper ca nu ceva tragic.
Succes.
*



nebunule , si ai simtit ceva la pipaiala ?

o dam in diverse masini de 1000 de cp 3 tone etc............


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramon_1300
post 14 Mar 2007, 19:49
Post #105


Remus


Group: Members
Posts: 188
Joined: 4 June 06
From: Brasov




nu folositi teflon e mult prea moale si ganditiva ca baratul inf e triunghiular fortele se impart ( faceti un tringhi din sarma fixati doua colturi si impingeti de al treilea si poate veti intelege)


--------------------
dacia 1310 1984 - BV13OOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 16 Mar 2007, 03:56
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Am dat exemplul ca sa arat ca propietatea de baza pentru care se foloseste poliuretanul (si alte materiale de acelasi gen) este rezilienta la deformare plastica. Ideea e ca daca o masina de doua tone supusa unor forte destul de mari as zice eu foloseste cu succes polyuretan, atunci succesul e garantat pentru o masina mica, supusa unor forte modeste prin comparatie. Cum zicea Marin Preda? Ocupatiunea ta mintala e la alte prostii, Cocosila!


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramon_1300
post 19 Mar 2007, 19:31
Post #107


Remus


Group: Members
Posts: 188
Joined: 4 June 06
From: Brasov




am montat bucslie , a trebuit sa mai adaug o saiba la distantier dar asta depinde de la masina la masina, nu troncane nu bocane nu vibreaza sunt perfecte urmeaza bratu de sus

Attached thumbnail(s)
DSCN3922.JPG ( Size: 98.89k ) Number of downloads: 459
DSCN3920.JPG ( Size: 105.18k ) Number of downloads: 460


--------------------
dacia 1310 1984 - BV13OOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_doditoiu
post 20 Mar 2007, 18:54
Post #108


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 20 January 06




Unde gasesc poliamida???????


--------------------
autoutilitara dacia duble cab 1.9D - vl 04 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tm8bnz
post 21 Mar 2007, 14:42
Post #109


turbomatic


Group: Members
Posts: 379
Joined: 13 March 05
From: RO,TM




radmasa.gif

Spunetii mah si la om saracu de unde sa ia materialu ca numa asta intraba deja de 4 pagini in coace !


--------------------
Dacia 1.3T / Renault 5 GTT - 1986 / 1988 - TM8BNZ / TM88BNZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_doditoiu
post 24 Mar 2007, 16:55
Post #110


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 20 January 06




Nu vor frate sa-mi zica nici unul!!! Da-o dracu de poliamia.M-am saturat !


--------------------
autoutilitara dacia duble cab 1.9D - vl 04 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tossi
post 27 Mar 2007, 11:49
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 25 April 06
From: Bucuresti




QUOTE(ramon_1300 @ 19 Mar 2007, 20:31)
urmeaza bratu de sus


Ai mai facut ceva?


--------------------
Renault Megane 1.5 dci 2004 - B6SSSS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROBY 06-TFA
post 30 Mar 2007, 20:53
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 652
Joined: 9 April 05
From: BRASOV




Felicitari Ramon,poate ne intalnim intr-o zi sa le vad pe viu.
Am vazut ca ai dat aproximativ toate amanuntele la ceea ce ai realizat.Un pret aproximativ al lucrarii se poate?Ca de unde ai luat materia prima las pe altii sa te intrebe in continuare smile.gif


--------------------
dacia 1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000 1988/2007/1986 - bv 06 tfa/bv xx ara/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_doditoiu
post 1 Apr 2007, 20:05
Post #113


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 20 January 06




tongue.gif tongue.gif tongue.gif Apropo!!!! Unde gasesc poliamida!!! huh.gif Lasati-o dracu de poliamida ca m-am lamurit.asa-i ca nu vrei sa-mi spui pentru ca nu merg la papuc?? biggrin.gif Va salut.. Si totusi............................


--------------------
autoutilitara dacia duble cab 1.9D - vl 04 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_doditoiu
post 14 Apr 2007, 17:00
Post #114


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 20 January 06




Hai mai fratilor ca a fost o pacaleala de 1 Aprilie.Chiar nu v-ati prins? Ce v-ati speriat asa . Nu mai ziceti nimic? Va salut!


--------------------
autoutilitara dacia duble cab 1.9D - vl 04 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TYGI
post 21 Apr 2007, 21:00
Post #115


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 5 May 06
From: BRAILA




daca le iau pe astea sunt bune smile.gif ca bucse radmasa.gif ca si asa am intrebat eu si pe pm si pe mess pe cei cu bucse racing le tin ptr. ei in caz ca ne intalnim pe strazi si ne dam sa nu cumva sa le fur performantele radmasa.gif

Attached thumbnail(s)
IMG_0002.jpg ( Size: 181.08k ) Number of downloads: 423


--------------------
Dajia 1310 - BR-01-OZN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 16 Sep 2009, 19:35
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




eu le-am facut din teflon cel putin asa mia zis meseriasu care le-a facut .are ceva?


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 17 Sep 2009, 00:11
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




duramitu nu este bun
?


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 17 Sep 2009, 15:30
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




nu cred ca este bun ca e prea dur.nush ce sa zic.
mie imi rasp. cineva?


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGM.MYKE
post 17 Sep 2009, 22:03
Post #119


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Stuttgart




Teflonul se sparge la socuri, cel mai bine cu poliuretan.


--------------------
Honda Integra TypeR 1999_1.8 190CP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 21 Sep 2009, 12:37
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




cam greu de gasit materialul asta.parca ar fi aur


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages « < 2 3 4
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 22:21
Forum Renault