Bucsi pentru Dacia, racing type.
![]() ![]() ![]() |
Bucsi pentru Dacia, racing type.
Gheorghedracu |
![]()
Post
#91
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|||
n3m0 |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru sadic Group: Members Posts: 297 Joined: 3 February 07 From: Campina ![]() |
Asa coane, multam frumos.
![]() ![]() |
--------------------
Dacia,Toyota Avensis
L
1998/2007
- PH-04-xxx
|
|
ramon_1300 |
![]()
Post
#93
|
![]() Remus Group: Members Posts: 188 Joined: 4 June 06 From: Brasov ![]() |
Cred ca ai facut o greseala. Miezul metalic ce trece prin bucsa trebuie sa fie mai mic (scurt) decit bucsa, pentru ca la stringere bucsa sa se umfle un pic si sa adere la gaura in care sta, precum si la miez. Unsoarea grafitata este pentru a usura instalarea, in exploatare bucsa trebuie sa se torsioneze, astfel incit la orice deflexie a suspensiei sa aiba tendinta naturala de a reveni la pozitia neutra (in care a fost montata). spun asta pentru ca toate bucsele montate de mine (si cumparate de la magazin) asa sunt. chiar am intrebat la magazin cind le-am cumparat pentru ca diferenta de lungime era evidenta intre bucse si miezurile lor. Si daca stai sa te gindesti, asa lucreaza si bucsele originale de cauciuc, caci cauciucul e lipit de tuburile metalice intre care e prins. MAI GANDESTETE
|
--------------------
dacia
1310
1984
- BV13OOR
|
|
sobolan |
![]()
Post
#94
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
mizul metalic tre sa fie mai lung decat camasa metalica de ext. .....
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#95
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
m-as gindi, da n-ai spus la ce. Tu la ce te-ai gindit ?
This post has been edited by Gheorghedracu: 14 Mar 2007, 03:21 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#96
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
|
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
ramon_1300 |
![]()
Post
#97
|
![]() Remus Group: Members Posts: 188 Joined: 4 June 06 From: Brasov ![]() |
au fust facute cu cota de presare. Inainte de presare miezul aluneca usor in interior, dupa intra prin fortare cu mana. bucsile au fost presate cu presa sunt fixe pe brat
|
--------------------
dacia
1310
1984
- BV13OOR
|
|
ramon_1300 |
![]()
Post
#98
|
![]() Remus Group: Members Posts: 188 Joined: 4 June 06 From: Brasov ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1984
- BV13OOR
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#99
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Pai si ce iti garanteaza ca n-o sa existe tendinta basculei de exemplu sa alunece in lungul axului bucselor? Pentru ca chiar daca la montare nu pare ca au unde se duce in lungul acestui ax, gindeste-te ce se intimpla la o frina cind toata greutatea masinii se duce in fata, de exemplu.
This post has been edited by Gheorghedracu: 14 Mar 2007, 13:30 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
Tossi |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca pentru asta sunt facute gulerele acelea de la bucsa de poliamida si cea de aluminiu.
Eu am gasit la mine la servici bara de teflon precum si de poliamida; care material este mai indicat pentru realizarea bucselor? |
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
2004
- B6SSSS
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#101
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Exact de aia am eu dubii. Gulerul de plastic va trebui sa preia tot efortul si nu stiu daca e capabil.
|
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
Tossi |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Acum 15 min m-am uitat la o bara de poliamida si pare destul de tare a.i. sa reziste la efortul de compresiune.
![]() Asta e parerea mea. |
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
2004
- B6SSSS
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#103
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Asta e, parerile noastre nu stiu cita greutate au aicea. Greutatea masinii venind in fata la fiecare frina va sfirsi prin a distruge in cele din urma gulerul cu pricina. Si daca era de metal si nu cred ca rezista. Aici la noi masinile din campionatul Super V8, masini de 7-800cp si vreo doua tone (greutate) care ajung la peste 300km/h au asemenea bucse, si toate lucreaza prin frecare. Le-am vazut de aproape, le-am pipait, sunt emisiuni nesfirsite despre constructia masinilor, samd. Si eu inclin sa cred ca au dreptate. Un material prea rigid (nu stiu exact cit de tare e polyamida asta de care vorbiti, dar teflonul e sigur prea rigid pentru asa ceva) exact de aceea va suferi, caci nu isi va reveni din deformari (din teflon se fac chiar garnituri deformabile, care odata strinse, nu se mai pot refolosi, tocmai pentru ca se deformeaza). Polyuretanul isi revine, nu pastreaza deformari permanente. As fi curios cum arata bucsele mele dupa patru ani de folosire, daca le scot vreodata si subiectul mai e de interes, o sa postez poze. Dar ma rog, astept sa vad ce se va intimpla cu bucsele aratate aici. Sper ca nu ceva tragic.
Succes. This post has been edited by Gheorghedracu: 14 Mar 2007, 17:22 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#104
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(Gheorghedracu @ 14 Mar 2007, 17:17) Asta e, parerile noastre nu stiu cita greutate au aicea. Greutatea masinii venind in fata la fiecare frina va sfirsi prin a distruge in cele din urma gulerul cu pricina. Si daca era de metal si nu cred ca rezista. Aici la noi masinile din campionatul Super V8, masini de 7-800cp si vreo doua tone (greutate) care ajung la peste 300km/h au asemenea bucse, si toate lucreaza prin frecare. Le-am vazut de aproape, le-am pipait, sunt emisiuni nesfirsite despre constructia masinilor, samd. Si eu inclin sa cred ca au dreptate. Un material prea rigid (nu stiu exact cit de tare e polyamida asta de care vorbiti, dar teflonul e sigur prea rigid pentru asa ceva) exact de aceea va suferi, caci nu isi va reveni din deformari (din teflon se fac chiar garnituri deformabile, care odata strinse, nu se mai pot refolosi, tocmai pentru ca se deformeaza). Polyuretanul isi revine, nu pastreaza deformari permanente. As fi curios cum arata bucsele mele dupa patru ani de folosire, daca le scot vreodata si subiectul mai e de interes, o sa postez poze. Dar ma rog, astept sa vad ce se va intimpla cu bucsele aratate aici. Sper ca nu ceva tragic. Succes. nebunule , si ai simtit ceva la pipaiala ? o dam in diverse masini de 1000 de cp 3 tone etc............ |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
ramon_1300 |
![]()
Post
#105
|
![]() Remus Group: Members Posts: 188 Joined: 4 June 06 From: Brasov ![]() |
nu folositi teflon e mult prea moale si ganditiva ca baratul inf e triunghiular fortele se impart ( faceti un tringhi din sarma fixati doua colturi si impingeti de al treilea si poate veti intelege)
|
--------------------
dacia
1310
1984
- BV13OOR
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#106
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Am dat exemplul ca sa arat ca propietatea de baza pentru care se foloseste poliuretanul (si alte materiale de acelasi gen) este rezilienta la deformare plastica. Ideea e ca daca o masina de doua tone supusa unor forte destul de mari as zice eu foloseste cu succes polyuretan, atunci succesul e garantat pentru o masina mica, supusa unor forte modeste prin comparatie. Cum zicea Marin Preda? Ocupatiunea ta mintala e la alte prostii, Cocosila!
|
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
ramon_1300 |
![]()
Post
#107
|
![]() Remus Group: Members Posts: 188 Joined: 4 June 06 From: Brasov ![]() |
am montat bucslie , a trebuit sa mai adaug o saiba la distantier dar asta depinde de la masina la masina, nu troncane nu bocane nu vibreaza sunt perfecte urmeaza bratu de sus
Attached thumbnail(s) DSCN3922.JPG ( Size: 98.89k ) Number of downloads: 459 DSCN3920.JPG ( Size: 105.18k ) Number of downloads: 460 |
--------------------
dacia
1310
1984
- BV13OOR
|
|
cristi_doditoiu |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 20 January 06 ![]() |
Unde gasesc poliamida???????
|
--------------------
autoutilitara dacia
duble cab 1.9D
- vl 04 xxx
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#109
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
![]() Spunetii mah si la om saracu de unde sa ia materialu ca numa asta intraba deja de 4 pagini in coace ! |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
cristi_doditoiu |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 20 January 06 ![]() |
Nu vor frate sa-mi zica nici unul!!! Da-o dracu de poliamia.M-am saturat !
|
--------------------
autoutilitara dacia
duble cab 1.9D
- vl 04 xxx
|
|
Tossi |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ramon_1300 @ 19 Mar 2007, 20:31) urmeaza bratu de sus Ai mai facut ceva? |
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
2004
- B6SSSS
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
Felicitari Ramon,poate ne intalnim intr-o zi sa le vad pe viu.
Am vazut ca ai dat aproximativ toate amanuntele la ceea ce ai realizat.Un pret aproximativ al lucrarii se poate?Ca de unde ai luat materia prima las pe altii sa te intrebe in continuare ![]() |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
cristi_doditoiu |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 20 January 06 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
autoutilitara dacia
duble cab 1.9D
- vl 04 xxx
|
|
cristi_doditoiu |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 20 January 06 ![]() |
Hai mai fratilor ca a fost o pacaleala de 1 Aprilie.Chiar nu v-ati prins? Ce v-ati speriat asa . Nu mai ziceti nimic? Va salut!
|
--------------------
autoutilitara dacia
duble cab 1.9D
- vl 04 xxx
|
|
TYGI |
![]() ![]()
Post
#115
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 5 May 06 From: BRAILA ![]() |
daca le iau pe astea sunt bune
![]() ![]() ![]() Attached thumbnail(s) IMG_0002.jpg ( Size: 181.08k ) Number of downloads: 423 |
--------------------
Dajia
1310
- BR-01-OZN
|
|
ghitza |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
eu le-am facut din teflon cel putin asa mia zis meseriasu care le-a facut .are ceva?
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
kindeeru56 |
![]()
Post
#117
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
duramitu nu este bun
? |
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
ghitza |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
nu cred ca este bun ca e prea dur.nush ce sa zic.
mie imi rasp. cineva? |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
Teflonul se sparge la socuri, cel mai bine cu poliuretan.
|
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
ghitza |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
cam greu de gasit materialul asta.parca ar fi aur
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 22:21 |