DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cutiile automate castiga teren

ssilviu
post 15 Feb 2007, 00:25
Post #31


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Cutiile automate simple, cu convertizor de cuplu (care sunt si cele mai raspandite) sunt mai grele, mai lente, mai scumpe si consuma mai mult. Ca si cutiile automate prezinta avantaje, unele mai multe(CVT, DSG sau robotizate) decat altele asta e altceva. Ce vroiam eu sa subliniez era nulitatea afirmatiei celui de mai sus.

This post has been edited by ssilviu: 15 Feb 2007, 01:01


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 15 Feb 2007, 01:50
Post #32


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Mie nu-mi plac masinile cu cutie automata, cum au spus si altii, nu simti ca esti sofer. Nu e vorba ca "noi romanii suntem destepti, americanii sunt prosti", dar fara schimbat viteze simt mai mult ca ma joc pe Playstation decat ca sunt la volan.

Dar, recunosc, pentru B si orice oras aglomerat, e foarte bun. Daca as avea destui bani, mi-as cumpara o buburuzica automata pentru B ca sa consume si putin, dar sa am o masina adevarata, manuala, in garaj sa ma astepte.


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vlad Georgescu
post 15 Feb 2007, 01:52
Post #33


/----\ <--- Logan


Group: Members
Posts: 342
Joined: 24 July 03
From: Bucuresti




Nu stiu ce e ala convertizor de cuplu, dar eu am condus un VW cu cutie automata Tiptronic si mi s-a parut foarte ok.

DSG-ul am inteles ca este foarte sportiv si ca schimba ireprosabil.

Din cite stiu, Tiptronic este de fapt compus dintr-o cutie manuala + robotel care schimba vitezele conform comenzilor computerului.

Demonstreaza-mi tu, conform datelor producatorului, ca o masina cu Tiptronic e mai grea decit una manuala! Sau ca consuma sensibil mai mult! Nu ai sa poti. De ce? Pentru ca nu este asa.


--------------------
Volțvagăn Glonț 2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8 - -
Athos, Porcos si Bairamis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 15 Feb 2007, 02:02
Post #34


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Te-ai documentat macar inainte pana sa faci aceste afirmatii?

Uite colea:
Skoda fabia 1.6 manuala
http://www.km77.com/eli/motor/Ficha.asp?id=15707
Skoda fabia 1,6 tiptronic
http://www.km77.com/eli/motor/Ficha.asp?id=15708
Mai grea cu 45 de kilograme si consuma cu 0,7 la suta mai mult.
Q.E.D.

LE: Tiptronic tot cutie automata cu convertizor de cuplu e.

This post has been edited by ssilviu: 15 Feb 2007, 02:34


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nasty
post 15 Feb 2007, 10:50
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.511
Joined: 3 January 05




un mic amendament la postul de mai sus, din experienta personala: cu o cutie manuala nu vei reusi 9.3 l/100 km - urban, pentru ca nu poti schimba vitezele ideal, dar poti reusi 10.2 l/100km - transmisie automata, diferenta ramane valabila numai la extraurban si implicit la combinat.


--------------------
. bicl/trt 2006/2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 15 Feb 2007, 10:58
Post #36


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(nasty @ 15 Feb 2007, 10:50)
pentru ca nu poti schimba vitezele ideal

blink.gif blink.gif


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 15 Feb 2007, 11:11
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




nasty are dreptate.biggrin.gif
Consumul ala urban dat de Skoda, este un consum stabilit in urma unui test facut de un sofer de-al lor.
Adica unu care stie cand(la ce turatii) sa schimbe din treapta 1 in treapta 2, in 3...etc, stie cand sa faca frana de motor...
Nou ni se intampla sa mai mergem si putin subturat, sau chiar supraturat uneori.
Automata nu greseste.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nasty
post 15 Feb 2007, 11:17
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.511
Joined: 3 January 05




QUOTE(ssilviu @ 15 Feb 2007, 10:58)
blink.gif  blink.gif
*


in oras, daca mergi in fiecare zi la servici din Drumul Taberei - Podul Grand-Otopeni si retur, la sfarsitul lunii vei avea acelasi consum sau chiar mai bun pentru cutia automta, vorbind de aceeasi masina (WV, Golf).


--------------------
. bicl/trt 2006/2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 15 Feb 2007, 11:21
Post #39


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Ai avut ambele masini si ai facut testul cu ambele pe o perioada suficient de lunga de timp in conditii aproximativ identice de ai scos concluzia asta? Cutia de viteze automata are pierderi foarte mari la plecarea de pe loc, care poate erau anulate in cazul transmisiei manuale de o schimbare aiurea a treptelor si o ambalare exagerata a motorului la plecarile de pe loc. Evident, acum daca-i dai masina unei blonde care merge cu a 2-a cel mult chiar si cand soseaua e libera se poate sa scoti consum mai mare la manuala

This post has been edited by ssilviu: 15 Feb 2007, 11:26


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 15 Feb 2007, 11:28
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




faza cu blonda e chiar amuzanta radmasa.gif


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Turkish
post 15 Feb 2007, 11:34
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 11 November 05




Nu are pierderi "foarte mari" dar are. le compenseaza functionand "perfect" ceea ce nici cel mai versat sofer nu poate face.

Dar in ansamblu ai dreptate Silviu cutiile chiar sunt mai grele si mai lente, consuma ceva mai mult dar compenseaza prin comoditate. Eu personal nu am testat comparativ nici una deci nu ma pot pronunta extrem. Am studiat atent alte forumuri unde asta e un subiect fierbine, de exemplu pe honda fan. pt ca accordul 2.0 are si MT si AT.

Exista opinii divergente acolo si discrepante - unii zic ca manuala e mai rapida pt ca e controlata de ei si distractia incepe dupa 5k ture. altii cu automate invita manualii, smile.gif, la liniute si sustin ca automata compenseaza pierderile (rezultate din greutate mai mare, pierderi de putere etc.) prin faptul ca schimba perfect si in multe cazuri mai rapid decat ar schima un om.

Cred ca subiectul e departe de a fi setat smile.gif.


--------------------
Honda Accord 2.4, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 15 Feb 2007, 11:35
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




Convertizatorizatorul ala de cuplu clar are pierderi, cel putin in regimurile tranzitorii (exista si cu blocare, dar numai in regim de croaziera). Si eu am condus (in state desigur) masina cu automata si e mult mai comoda in oras, nu incape termen de comparatie.
Pentru cei care gasesc placerea in cutia manuala, ca altfel nu se simt soferi, le sugerez sa incerce sa controleze manual si amestecul (in timpul mersului), sa isi instaleze clapete si parghii pentru pornire, oprire si alte functii! smile.gif
Personal sunt fac CVT, daca o sa apara si pe masini de buzunarul meu (de roman), din aia imi iau. Pana atunci, raman la manuala.... din placere, costuri si disponibilitate.


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbr-ica
post 15 Feb 2007, 11:38
Post #43


"Aut vincere aut mori"


Group: Members
Posts: 275
Joined: 13 April 05




QUOTE(A l e x @ 15 Feb 2007, 01:50)
Mie nu-mi plac masinile cu cutie automata, cum au spus si altii, nu simti ca esti sofer. Nu e vorba ca "noi romanii suntem destepti, americanii sunt prosti", dar fara schimbat viteze simt mai mult ca ma joc pe Playstation decat ca sunt la volan.

Dar, recunosc, pentru B si orice oras aglomerat, e foarte bun. Daca as avea destui bani, mi-as cumpara o buburuzica automata pentru B ca sa consume si putin, dar sa am o masina adevarata, manuala,  in garaj sa ma astepte.
*



Eu vreau automatica. wub.gif Urmatoarea masina (ma uit la Toyota Avensis sau macar Corolla) asa o sa fie. Eu nu mai vreau sa fiu sofer. Sunt inginer wink.gif
Pt. placerea condusului (daca se mai poate sa obtii asa ceva in traficul de azi) recomand motocicleta.
Cat despre consumul ceva mai mare ... platesti pt orice forma de confort, nu? Ce te faci cu constiinta? Te lasa inima sa poluezi mai mult? blush.gif


--------------------
2008, Jaguar X-Type 2.2d, 155CP, 400NM
2005, Honda CBR600RR, 117CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 15 Feb 2007, 11:48
Post #44


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Turkish, e normal. Hondatii sunt cei mai bataiosi oameni atunci cand vine vorba sa-si apere progeniturile. Daca au ajuns sa se certe intre ei, e de rau. O sa iasa razboi radmasa.gif

Am mers saptamana trecuta cu noua Honda CR-V care avea insa cutie automata. Diferenta de performanta este evidenta iar cei care iau apararea acestui tip de cutie mai ales in cazul performantelor nu fac altceva decat sa arate fanatismul tipic de care am vorbit mai sus. Kamikaze radmasa.gif . Singurul avantaj pe care l-am observat la aceasta cutie este cel legat de confort. Nu mai mesteci la mamaliga. Cand vrei o depasire dai kick down si incepe sa rupa. Pana in 6500. Cand schimba si pica aiurea prin 4000. De unde ioc acceleratie. Mi s-a parut ciudata etajarea treptelor. Timpul acela minim de schimbat al vitezelor este clar neutralizat de treptele aiurea si de pierderile de putere

Sa nu credeti ca sunt fan manuale, mi-as lua si maine un CVT daca as avea bani.

This post has been edited by ssilviu: 15 Feb 2007, 11:57


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Turkish
post 15 Feb 2007, 12:02
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 11 November 05




nici pe departe ca o sa iasa razboi. te bucuri aiurea.

vis a vis de hondari, printre care ma voi numara si eu, esti nedrept si rautacios.

tonul si discutiile de pe acel forum sunt de departe mult mai calme si mai cool decat ce mi-a fost dat sa vad sau traiesc pe reno.

unde sunt fanatici curati care bat campii sau jignesc. sau unii mascati dupa rigurozitate si exigenta (asa ca tine wink.gif). deci nu cred ca esti in tema sa discuti despre alte forumuri.

discutam despre cutii A sau M nu despre cum sunt oamenii de nu stiu unde.

Asa ca te rog stay on topic. Daca esti in stare.



--------------------
Honda Accord 2.4, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nasty
post 15 Feb 2007, 16:12
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.511
Joined: 3 January 05




consumul s-a lamurit, alte avantaje pentru cutia automata despre care nu s-a scris aici:
parcarea laterala, mersul cu spatele, urcatul unor borduri inalte


--------------------
. bicl/trt 2006/2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 15 Feb 2007, 16:21
Post #47


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Domnule Pristanda, ce facem acum? Avantajele alea intra la capitolul "nu mai este necesara mestecarea in mamaliga si jocul cu ambreiajul". Asa as putea sa adaug si eu "nu mai trebuie schimbat din 1 in 2", "nu mai trebuie schimbat din 5 in 4" si tot asa. In felul acesta in mod clar gasim mai multe avantaje. Dar le uitam pe cele importante: ca de pilda fiabilitatea si schimbatul mai lin de viteze.

This post has been edited by ssilviu: 15 Feb 2007, 16:22


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Turkish
post 15 Feb 2007, 17:59
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 11 November 05




Peace Silviu smile.gif
Ai dreptate la faza asta.

Mai exista avantaje: odihnirea piciorului stang, bine asta dupa o perioada. eu cand am facut drive test cu automata am pus vreo doua frane de era sa imi las dintzii in volan. pedala de frana e mult mai mare si pe centru si eu incercam sa apas ambreiaju smile.gif)


--------------------
Honda Accord 2.4, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
traffictours
post 15 Feb 2007, 18:29
Post #49


Membru autentic


Group: Validating Reno
Posts: 1.013
Joined: 9 January 07
From: Bucuresti




Asta cu confuzia ambreiajului cu frana am patit-o si eu, e drept cand eram mai tanar si neobisnuit cu cutia automata, mai ales ca se intampla imediat dupa Revolutie, cand cunostem foarte putine despre cutii automate si despre masini straine, in general...


--------------------
BMW - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tossi
post 15 Feb 2007, 19:46
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 25 April 06
From: Bucuresti




QUOTE(nasty @ 15 Feb 2007, 17:12)
alte avantaje parcarea laterala:  urcatul unor borduri inalte


Nu cred ca ai incercat vreodata sa faci manevre manevre milimetrice cu o cutie automata: trebuie sa pui frana cu stangul sau sa fii rapid cu piciorul drept pentru ca o scapi in ceea ce e in fata ta (alta masina la parcare sau alta bordura ).

O cutie manuala o controlezi mult mai usor, cam asta ar fi avantajul, in rest cutia de viteze automata rulles, asta insemand cam de prin anii 90 si ceva cand au aparut cutiile gestionate electronic-vezi BMW seria 5 spre exemplu si lista continua.

Sa aveti un week end placut.
Eu am intrat mai devreme in el ( week end ) smile.gif


--------------------
Renault Megane 1.5 dci 2004 - B6SSSS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
greieras
post 15 Feb 2007, 20:02
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 9 December 04
From: St. Louis, Missouri




Nu am pretentia ca detin adevarul absolut, dar am condus ambele tipuri. De 3 ani conduc numai automata, si din punctul meu de vedere, sunt mai mult decat multumit de cutia automata: pentru mine e mult mai comoda, modul de condus in care ma simt cel mai bine si in care detin controlul masinii cel mai bine este cu mana dreapta pe volan si cu stanga pe cotiera (sau cum se cheama). Consumul... habar nu am daca e un pic mai mare, dar sincer nici nu ma intereseaza. De stricat mai repede... una din masini tocmai a trecut de 300.000 km si cutia merge perfect. In plus, nu cred ca in State (unde probabil 90% sunt masini cu cutii automate) masinile se strica mai usor decat in Europa... "just my 2 cents", cum se spune pe aici...


--------------------
Chevy Lumina - AIV-5987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
șoferistul
post 15 Feb 2007, 20:03
Post #52


excesul de combustibil dăunează grav sănătății


Group: Members
Posts: 370
Joined: 19 June 06
From: București




Stîngul nu se folosește! Care e problema cu parcatul milimetric? La introducerea în viteză, dacă nu accelerezi, mașina are tendința de a pleca. O controlezi din frînă dacă vrei finețe, dar cu dreptul.


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 15 Feb 2007, 21:53
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Eu am condus doar ~2000 km o masina cu cutie automata.
M-am obisnuit foarte repede, si cand m-am urcat in Logan i-am tras prima caraiala la cutie cand am vrut sa pornesc.
Totusi, pana m-am obisnuit am si patit o chestie cam nasoala: am depasit un tir pe un drum national, si in mijlocul depasirii probabil din cauza ca nu am accelerat foarte tare s-a trezit sa schimbe viteza din 4 in 5. Apoi am accelerat si a schimbat inapoi in 4. Am cam avut emotii din cauza asta, mai apoi in depasiri am schimbat doar manual ( se putea schimba cu 2 pozitii + si - ).
Probabil a fost greseala mea aici, in rest masina a schimbat exact cum as fi facut si eu, cobora in trepte cand aveam nevoie, etc..
Oricum, masina urmatoare pe care o cumpar va avea sigur cutie automata.


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinG
post 15 Feb 2007, 23:56
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 332
Joined: 11 December 06
From: Bucuresti




QUOTE(ssilviu @ 15 Feb 2007, 12:21)
Evident, acum daca-i dai masina unei blonde care merge cu a 2-a cel mult chiar si cand soseaua e libera se poate sa scoti consum mai mare la manuala
*


Întotdeauna cu o blondă scoți consum mai mare la manuală... biggrin.gif
Problema e cu parcarea în spații mici sau aproape. Exemplu: ești în Buc și trebuie să parchezi undeva în centru unde ai bordura destul de înaltă, un trotuar oarecum îngust și vitrina unui magazin, la o cutie automată ce șanse ai să intri cu auto până la cassa să plătești produse care poate nu te interesau.... Se poate controla mai bine o manuală sau imaginile acelea de la știri cu zeci de mașini strivite sunt regizate când se întâmplă un carambol pe vreo arteră.
Discuția, intrebarea trebuie să mă lămuraescă nu este o capcană.


--------------------
Reno*Opel Clio 1.5dCi 80CP, 2006 Opel Astra Clasic III, 2013
Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Turkish
post 16 Feb 2007, 10:50
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 11 November 05




@ florin & wob

voi chiar atzi condus automate?? really??

aia cu care merg eu atunci cand e in drive sau reverse o ia usor, foarte usor din loc daca nu e piciorul pe frana, cand atingi frana decupleaza si se opreste. iei piciorul de pe frana incepe singura FARA SA ACCELEREZI sa miste incet inainte sau inapoi.

daca tii piciorul drept deasupra franei controlezi perfect procesul.


--------------------
Honda Accord 2.4, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nasty
post 16 Feb 2007, 14:45
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.511
Joined: 3 January 05




sunt curios cati au condus cu adevarat si nu doar 100 km, o masina cu cutie automata, pentru ca vad ca la dezavantaje se trec: confundarea pedalelor, calcarea locului unde ar trebui sa fie ambreajul, pierderea acceleratiei in depasire, posibilitatea de a scapa masina inainte in ralanti ( la aproape toate nici nu poti baga in D sau R , fara sa ai piciorul pe frana) , mai urmeaza pesemne ...bajbairea dupa schimbator!
As dori sa ne scrie aici si unul care si-a vadut masina automata pentru una manuala, dupa ce a condus-o cateva mii de km.


--------------------
. bicl/trt 2006/2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Turkish
post 16 Feb 2007, 16:17
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 11 November 05




nasty
glumeam fratzie
era o ironie



--------------------
Honda Accord 2.4, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlinD
post 16 Feb 2007, 16:36
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 18 December 06




Avantaje si dezavantaje...

Dezavantajele le sustin in principal cei care nu stiu cum e sa conduci o automata si isi cam dau cu parerea. Nu sunt toate false... dar se remediaza dupa primul drive!!! (pe americaneste) si eu prima data am pus frana cu stangul pana mi-a explicat (certat) proprietarul sa nu mai folosesc acel picior... si gata cu majoritatea dezavantajelor cutiei automate... De finete ce sa mai zic - masinile astea sunt facute pt. americani care conduc de la 16 ani - sunt super FINE! (si in romana si in engleza). Romania nu e pregatita pentru finete atata timp cat ne punem problema ca ma lasa in depasiri ... nu avem infrastructura necesara si nici mentalitatea de soferi civilizati (stau o ora in fata blocului sa intru pe o banda daca nu i-o tai lu unu...)

Nu va mai zic ce era sa patesc cand a trebuit sa dau in spate cu automata. NU SE APASA PE ACCELERATIE! asta am aflat si eu pe urma...

Un mic dezavantaj ramane totusi - trebuie sa tii picioru pe frana la semafoare (daca nu esti intr-o usoara panta unde sta singura) daca nu vrei s-o pui pe pozitia parcare... cum ai luat picioru dupa frana la verde... a plecat fin, ai accelerat-o - te-a bagat in scaun!

Numai bine! Pace!


--------------------
Megane Bicorp 2.2 - 1.5 Dci (100cp) Confort Dinamique, 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 16 Feb 2007, 16:38
Post #59


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




@nasty

Pai, nu te supara ca te-ntreb, dar ... care-i problema ? Orice invat are si dezvat din cate stiu eu, iar cu binele te inveti muuuult mai repede ... Tu chiar crezi ca, daca cineva si-ar vinde masina, ar face-o din considerentele mentionate de tine ? Adica isi vinde masina pentru ca ea (masina) o ia incet inainte daca nu tine piciorul pe frana ? Dar la o cutie manuala, cand stai la semafor, n-ar cam trebui sa ai aceeasi deprindere ? Sau tu esti din ailalti cu frana de mana ? Intr-adevar, este ceva nou, dar, repet, te obisnuiesti foarte repede ...

LE: deci sa-nteleg ca nu te poti obisnui cu masina din semnatura ? Vrei s-o vinzi ?


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 16 Feb 2007, 17:41
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




mai devreme spunea cineva ca trebuiesc motoare de capacitate cilindrica mare pentru cutiile automatice.
1- de ce?
2-cat cat ar fi minumum ( capacitatea cilindrica) pentru un motor care sa functioneze bine cu transmisie automatica?


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 00:01
Forum Renault