DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 2 3 4 5 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cutiile automate castiga teren

Solon
post 20 Feb 2007, 15:35
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




@Mutzunache
Te influentez eu.Chiar daca sa zicem, ca la 150 cp e o masina puternica, unde sa te dai cu ea?Nicaieri.Deci sportivitate mai putin.
Pe cand in jegul asta de trafic o cutie automata e lux.Uneori ma apuca boala sa tot apas ambreiajul si sa ma misc 3 metri.
Daca atunci cand am luat eu masina exista posibilitatea de cutie automata ma bagam clar.Te obisnuiesti pana la urma cu ea, iar faza cu consumul si cu demarajul, hai sa fim seriosi!
Deci, ceva influente? biggrin.gif


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 20 Feb 2007, 16:09
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




pana la urma cel mai bine te-ar influenta un test drive .


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Turkish
post 20 Feb 2007, 16:12
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 11 November 05




iti recomand test drive.
da fa-l ca lumea: si niste acceleratii serioase si niste stat la stop si o parcare.

dupa aceea o sa poti lua singur o hotarare si fara sfaturile noastre


--------------------
Honda Accord 2.4, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nasty
post 20 Feb 2007, 16:35
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.556
Joined: 3 January 05




QUOTE(Mutzunache @ 20 Feb 2007, 14:46)
Ma bate gandul ca imi iau Megane cu cutie automata, 2.0 dci 150 CP...nu prea stiu ce sa fac. Ma influentati va rog?smile.gif
*


... neaparat si cu cruise control = e foarte odihnitor pentru AMBELE picioare, pe distante lungi.
Daca, ce s-a scris pana acum nu a fost suficient. sa-ti mai aduc un argument: daca mai conduce si nevasta ( nu e necesar sa fie blonda, ele sunt prin definitie caraitoare de ambreaj si nici nu schimba vitezele la timp ) e clar AUTOMATA= prelungesti viata masinii, ca o lasa sa greseasca!


--------------------
. bicl/trt 2006/2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
morph
post 20 Feb 2007, 16:38
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 17 May 04
From: Bucuresti




QUOTE(han_1.6 mpi @ 20 Feb 2007, 15:31)
-- deci daca este activ acel mod "confort" si turatia motorului este mica ( ~ 1500 rpm ) si accelerezi brusc "se schimba" intr-o treapta inferioara( sa zicem din 4 in 3 ) ?
*



E impropiu zis treapta inferioara la CVT, poti sa zici insa ca se schimba raportul. Deci da, urca in ture, dar e mai lesinata ca celalalt mod.
Alta chestie interesanta, cand se apasa pedala la podea, dar fara sa intre in kick down, turatia urca in 3500rpm unde este cuplu maxim la motorul respectiv, iar daca mergi lejer pe un drum national si vrei sa depasesti, dai kick down, urca turatia unde motorul are putere maxima si te razgandesti sa depasesti (sa zicem ca nu ai timp sa te incadrezi ca vine ceva din fata) motorul ramane turat in functie de cat apesi acceleratia pe urma, daca o apesi putin ca sa iti continui drumul lejer, scade turatia, daca ii dai blana sa efectuezi depasirea continua turata. Deci nu schimba imediat intr-o 'treapta' superioara daca dai kick down si ridici brusc piciorul dupa acc.
Nu stiu cat de explicit am fost, dar vreau sa subliniez cateva avantaje incontestabile fata de cutiile AT clasice. smile.gif
Eu recomand cu caldura, dar nu va asteptati sa simtiti aceeasi smucitura la o masina AT ca la o masina MT cand debraiati, asta nu o sa se simta ever chiar daca respectiva masina automata prinde suta mai repede ca cea manuala.

Oricum, din cate vad renault merge pe cutiile automate clasice, cu trepte. Nu am condus si ceea ce am zis pana acum se aplica exclusiv la cutiile automate cu variatie continua. Sper sa nu se creeze confuzii.


--------------------
fost posesor de Megane II Hatch 1.5dCi 80cp
A-klasse 1.5 CVT 2006
VW Polo Happy 1,2 HTP 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mutzunache
post 20 Feb 2007, 18:10
Post #96


Milk my sheep, bitch!


Group: Members
Posts: 1.571
Joined: 22 May 06
From: Bucuresti




Am un Clio si cam sta degeaba, achit leasingul mai repede, il vand,dau avansul pentru un Megane nou si Megane-ul actual il dau tatalui meu, . Am discutat cu cei de la Ipso sa vedem ce oferta imi dau, au spus ca pe langa discount-ul de 2202, imi mai dau niste facilitati avand in vedere ca e a 3 masina in familie.
Din nefericire CVA nu se poate monta pe Megane 1.9 dCi sau 2.0 dCi, sad.gif decat pe Laguna.


--------------------
M. Outlander 2019 Honda Civic 2021 Cadillac Eldorado 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinG
post 20 Feb 2007, 22:52
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 332
Joined: 11 December 06
From: Bucuresti




Cred că sunt multe argumente și de o parte și de alta, dar noi suntem puțini latini și pizmuitori pe cei care au sau pot!
Tentantă o cutie automatică. Computerul a inceput să optimizeze toate acțiunile noastre.... Poate va fi bine!
QUOTE(nasty @ 20 Feb 2007, 17:35)
... neaparat si cu cruise control = e foarte odihnitor pentru AMBELE picioare, pe distante lungi.Daca, ce s-a scris pana acum nu a fost suficient. sa-ti mai aduc un argument: daca mai conduce si nevasta ( nu e necesar sa fie blonda, ele sunt prin definitie caraitoare de ambreaj si nici nu schimba vitezele la timp ) e clar AUTOMATA= prelungesti viata masinii, ca o lasa sa greseasca!
*


Ție îți e frică de nevastă și prin definiție vrei să-ți prelungești viața!

This post has been edited by FlorinG: 20 Feb 2007, 22:54


--------------------
Reno*Opel Clio 1.5dCi 80CP, 2006 Opel Astra Clasic III, 2013
Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei1302
post 20 Feb 2007, 23:12
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 266
Joined: 11 August 04
From: Bucuresti - Constanta




Ne-ai dat gata cu termenii astia. Si, totusi, in spatele lor se ascund numai prosti. Zi-mi o masina care, echipata cu acelasi motor, consuma mai putin in varianta cu transmisie automata decat in cea cu transmisie manuala. Apoi, sa zicem ca au aceeasi probabilitate de defectare dar cat costa reparatia unei cutii automate comparativ cu una manuala???
Treaba sta in felul urmator: automatele sunt mult mai confortabile si placute la condus. Dar... platesti in plus fata de manuala diferenta de pretul initial plus diferenta la consum.
QUOTE(einstein1984 @ 15 Feb 2007, 01:16)
La orice alt capitol, cutiile automate , fie ca sunt cu axe fixe sau epicicloidale, sau CVT, prezinta avantaje clare .


This post has been edited by andrei1302: 21 Feb 2007, 07:14


--------------------
Renault Laguna 1.9 DCi 120 CP 2003 Privilege Grandtour - CT-10-NAG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
morph
post 21 Feb 2007, 09:10
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 17 May 04
From: Bucuresti




QUOTE(andrei1302 @ 21 Feb 2007, 00:12)
[..] Apoi, sa zicem ca au aceeasi probabilitate de defectare dar cat costa reparatia unei cutii automate comparativ cu una manuala???
Treaba sta in felul urmator: automatele sunt mult mai confortabile si placute la condus. Dar... platesti in plus fata de manuala diferenta de pretul initial plus diferenta la consum.
*


Nu esti fairplay. De ce sa se strice? Nu si-ar mai lua nimeni masina daca ar pleca doar de la premizele astea. Plus ca exista garantie extinsa.

Si de consum ce sa zic, poate nu toata lumea este din Bucuresti si chiar daca e, poate nu toti merg pe magheru/unirii etc.

Crezi ca cineva care isi ia benzinar AT se uita la consum asa de mult? Anyway, in ultimii 2000km, 99% facuti in sectorul 1, dar nu in centru, am conform computerului de bord consum de 9,xxl/100km. Consum extraurban am scos si 5,1% mers regulamentar ~250km.

Nu e dracu' chiar asa de negru.




--------------------
fost posesor de Megane II Hatch 1.5dCi 80cp
A-klasse 1.5 CVT 2006
VW Polo Happy 1,2 HTP 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Turkish
post 21 Feb 2007, 09:45
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 11 November 05




@andrei

nu se strica mai repede
no way
nu ajungi tu la 200k unde poate incepe ea sa se strice



--------------------
Honda Accord 2.4, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan_F
post 21 Feb 2007, 10:16
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 335
Joined: 30 June 03




Apropo de masini cu transmisie automatica si de consum minim, nu stiu daca va amintiti voi de VW Lupo 3L - avea un mic motor TDI de 75 CP cuplat la o cutie automata...de ce?
Pentru ca au ajuns la concluzia ca e mai economic asa decat cu CV manuala.

In plus, nu stiu daca ati observat ca nu exista Smart (cu motorul ala de 700 cmc) cu cutie manuala..De ce oare?


--------------------
Ford Fiesta 1.4 TDCi 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 21 Feb 2007, 11:05
Post #102


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




De fapt CV de la smart e mai degraba "automatizata" - este o CV cu rapoarte fixe si cu ambreiaj, actionata automatizat. Eu am condus un smart circa 1200km si CV nu m-a impresionat de loc in bine, prefer din punct de vedere al confortului o automatica "traditionala" moderna (masina mea are CV automata).


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 21 Feb 2007, 11:17
Post #103


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




@Bogdan_F

Si Smart si Lupo au cutii robotizate, cu ambreiaj comandat electronic. Practic un computer schimba vitezele in loc sa mesteci tu in mamaliga. Este o cutie manuala normala, dar la care schimbatorul este actionat de un computer. Lupo avea motor de 1,2l si 61CP. Iar motivul pentru care aceste masini erau dotate cu o astfel de transmisie era faptul ca ele erau destinate mediului urban unde schimbarea vitezelor este un impediment destul de mare in calea confortului.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 21 Feb 2007, 11:52
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(han_1.6 mpi @ 20 Feb 2007, 17:09)
pana la urma cel mai bine te-ar influenta un test drive .
*


Am facut un drive test cu Subaru Forrester 2.0 XT automat si m-a convins.
Se pune, sau trebe cu Renault? biggrin.gif


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 21 Feb 2007, 12:18
Post #105


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Faci test cu ce cumperi!


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nasty
post 21 Feb 2007, 16:00
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.556
Joined: 3 January 05




QUOTE(FlorinG @ 20 Feb 2007, 22:52)
Cred că sunt multe argumente și de o parte și de alta, dar noi suntem puțini latini și pizmuitori pe cei care au sau pot!
Tentantă o cutie automatică. Computerul a inceput să optimizeze toate acțiunile noastre.... Poate va fi bine!

Ție îți e frică de nevastă și prin definiție vrei să-ți prelungești viața!
*



suntem latini, dar e si lupta dintre vechi si nou ( la fel a fost si la aparitia motorului cu abur, rasnitei electrice, masinii de spalat automate, cutia cu 5 viteze-cand exista numai cu 4, etc)


--------------------
. bicl/trt 2006/2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 22 Feb 2007, 16:47
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




tare am impresia ca este vorba de bani. in momentul in care mergi sa cumperi o masina si vezi un pliant cu specificatii tehnice si preturi te gandesti la un raport pret calitate bun. adica de ce nu tot cutie manuala deci autoturism mai ieftin mai ales ca asa are toata lumea. ar fi interesant daca ar lansa dacia un logan cu transmisie automatica ce impact ar avea.daca discutam de marci de lux treaba cu banii cred ca iese din discutie.

This post has been edited by han_1.6 mpi: 22 Feb 2007, 17:16


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nasty
post 23 Feb 2007, 10:31
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.556
Joined: 3 January 05




QUOTE(FlorinG @ 18 Feb 2007, 09:17)
Am avut un coleg care cu un VW Golf 2 cutie automată nu venea niciodată iarna motivând "nu se comportă bine la zăpadă sau gheață".
Poate nu vă vine să credeți dar, iarna, venea cu Trabantul 600.
De... era adeptul mașinilor germane.....
biggrin.gif
*



Comparatia se poate face numai pentru aceeasi greutate a masinilor, aceleasi dimensiuni si tip (W, firma, iarna/vara) de anvelope, aceeasi tractiune fata/spate). Nu merg la fel pe gheata/zapada, o masina de 1100kg, cu 215R16 si una de 400kg cu 100R12 (e o formula "miuemelperdeltaes" ... cam asa ceva).



--------------------
. bicl/trt 2006/2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 23 Feb 2007, 10:52
Post #109


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.630
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Bai carcotasule iubitor de renaulturi (andrei1302), ia uita-te ce sustin BMW despre 650i coupe:
frtitlupk9.th.jpg

This post has been edited by einstein1984: 23 Feb 2007, 10:53


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei1302
post 24 Feb 2007, 19:35
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 266
Joined: 11 August 04
From: Bucuresti - Constanta




Fix cu o floare o sa se faca primavara. Si fix motoare de 5000 cmc o sa isi cumpere oamenii care vor cutii automate pentru ca ele sa fie mai rentabile, pentru ca banuiesc ca ai observat ce se intampla la motorul de 3000 cmc cu acceasi cutie automata. Banuiesc ca la 5000 cmc conditiile de incercare l-au facut sa lucreze la un regim optim din punctul de vedere al grupului motor/transmisie.
Desi tatal meu are 2 Renault-uri nu pot spune ca ma declar fan Renault. Eu apreciez doar raportul pret/calitate/dotari la orice firma. Deocamdata l-am gasit cel mai bun la Renault dar mi-a intrat in cap si BMW de putin timp, iar despre VW intotdeauna am avut o parere buna.


--------------------
Renault Laguna 1.9 DCi 120 CP 2003 Privilege Grandtour - CT-10-NAG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 24 Feb 2007, 19:44
Post #111


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.630
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(andrei1302 @ 20 Feb 2007, 23:12)
Zi-mi o masina care, echipata cu acelasi motor, consuma mai putin in varianta cu transmisie automata decat in cea cu transmisie manuala.
*


Ti-am aratat una? Asa ca ciocu mic! Sau vrei sa vezi camioane cu transmisii automate? E una si pe utilajul din avatarul tau!


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei1302
post 5 Mar 2007, 05:06
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 266
Joined: 11 August 04
From: Bucuresti - Constanta




Nu vreau sa imi imaginez cat ai stat sa o cauti. Oricum, in situatia data as putea crede ca este o greseala "de tipar", fiind singura.
Legatura cu cele de camion nu o inteleg. Oricum, alea sunt automatizate, nu automate.


--------------------
Renault Laguna 1.9 DCi 120 CP 2003 Privilege Grandtour - CT-10-NAG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Turkish
post 15 Mar 2007, 19:29
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 11 November 05




Update dupa inca 1000 parcursi in si in afara orasului cu automata.

In oras este absolut fabuloasa, extrem de usor de condus.

In afara, in anumite situatii la knock down - adica mers lejer de vara la un 80 spre exemplu si apasat pedala brusc pana la capat - are intr-adevar o intarziere de cam jumatate de secunda - cred ca este timpul necesar cutiei pentru a retrograda - pentru ca ea tine in mod automat motorul undeva la 2000 ture - in treapta necesara producerii turatiei optime, undeva la aprox 4500 ture.

Situatia poate fi evitata conducand in manual gate si controland turatiile la care functioneaza motorul "de mana".

Cat despre "gaura de putere" in timpul acceleratiei nu am intalnit asa ceva.
La apasarile viguroase pe pedala calcu intelege ca vrei turatie si schimba singur la 6900 ture cazand in urmatoarea viteza undeva la 4500.


--------------------
Honda Accord 2.4, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nasty
post 16 Mar 2007, 11:50
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.556
Joined: 3 January 05




QUOTE(b-45-wob @ 15 Feb 2007, 19:46)
Nu cred ca ai incercat vreodata sa faci manevre manevre milimetrice cu o cutie automata: trebuie sa pui frana cu stangul sau sa fii rapid cu piciorul drept pentru ca o scapi in ceea ce e in fata ta (alta masina la parcare sau alta bordura ).

*


@turkish
confirma, te rog ca e mai usor si la manevre de genul celor de mai sus, de data asta contrar cu manulalul de condus, poti frana cu piciorul stang, ca e liber, nu e ocupat cu ambreajul ; mai usor si mersul inapoi, parcarea laterala, iar la plecatul de la semafor, ai observat ca la momentul cand cel de langa tine, schimba intr-a 2-a, l-ai depasit?


--------------------
. bicl/trt 2006/2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 16 Mar 2007, 11:57
Post #115


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Nu chiar. Ca ala din dreapta este cu mult inaintea ta pentru ca la plecarea de pe loc nu are pierderile tale din fluidul de transmisie.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiusoft
post 16 Mar 2007, 11:58
Post #116


Membru de sub patura


Group: Members
Posts: 999
Joined: 3 June 05
From: Bucuresti




Eu cred ca b-45-wob se refera la cutii mai vechi, dar eu zilele trecute am mers cu un Mercedes Cxxx si atat in drive cat si in reverse daca nu pui frana masina pleaca singurica. Tot ce trebuie sa faci este sa controlezi cu frana, cu ce picior vrei tu. Sau chiar cu ambele, ca are o pedala mareeeeeeee.

Pe de alta parte, cred ca nu mai este prea mult de imbunatatit in domeniul cutiilor automate, eu as paria pe CVT pentru urmatorii 5-10 ani.


--------------------
Dacia Logan Ambitios 1.6MPI-8V promotia 2005
aici ar veni semnatura, nu?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Turkish
post 16 Mar 2007, 12:36
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 11 November 05




Cu parcatul este mega simplu. LA fel si cu plecatul din rampa. In drive sau reverse cand iei piciorul de pe frana masina se misca, incet inainte si respectiv inapoi. Controlezi totul din frana care e cat o caramida in suprafatza. Si gata.

Cat despre cine trece de mine la stop, asta ramane de vazut silviu. Sunt convins ca exista masini care o fac. Sunt insa la fel de convins ca exista multe masini care nu o fac. LA acceleratie cutia schimba oricum mai bine decat schima 90% din soferii care conduc manual... Pierderile nu prea le simt la 190 cp.

In plus, e o Honda, the fun incepe atunci cand spre exemplu un M2 se sufoca in turatii. In fine nu vreau sa imi laud masina.

Eu unul sunt multumit dar recuosc a priori, ca sa nu starnim iarasi discutii versus aiurea ca exista masini si transmisii muuult mai bune.


--------------------
Honda Accord 2.4, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 16 Mar 2007, 18:37
Post #118


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Si CRV-ul cu care am mers era Honda. Cu motorul de 2l. Automata. Si fun-ul se termina ca la Meganul meu: la 6500.

Din moment ce majoritatea modelelor cu automate au o acceleratie pana la prima suta de km mai slaba ca echivalentele lor cu manuale ( de multe ori de cateva secunde ) e clar ca nu prea ai sanse cu o automata. Pierderile de la pornire nu depind asa de mult de puterea motorului, sunt pierderi tehnologice. Fluidul ala are si el o inertie.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Turkish
post 16 Mar 2007, 18:50
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 11 November 05




bine bine
inteleg ai tu un motor mai special pe masina ta (chiar exista 2.2 pe benzina la Megane?)

si automata e de rahat
si motoarele de pe honda sunt naspa

si vtec e o abureala

hai s-o lasam moarta ca nu am chef de polemici



--------------------
Honda Accord 2.4, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 17 Mar 2007, 00:05
Post #120


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




Eu unul nu cred ca avantajul cutiei automate sunt sportivitatea sau economia de combustibil, ci confortul. Iti iei cutie automata nu pentru ca e mai sportiva masina cu ea, ci fiindca iti place confortul oferit. Nu trebuie sa ai grija treptelor de viteza in diverse situatii intalnite in trafic. Bagi piciorul la fund si pleaca. Nu la fel de rapid ca o manuala condusa cu pricepere, dar who cares?
As lua automata acum pentru mine? 95%nu. As lua automata sotiei? 95% da!
Sa nu uitam ca tine mult si de cultura. Vezi America vs. Europa.


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 2 3 4 5 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 05:03
Forum Renault