Carburator 1400 pe nova
![]() ![]() ![]() |
Carburator 1400 pe nova
apollo |
![]()
Post
#31
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#32
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sobolan @ 12 Mar 2007, 11:06) ori tu nu stii sa te exprimi ori nu stii ce sa explici ! nu s-a inteles ! difuzorul este o parte fixa ...nu se deschide.... BRE ... difuzorul este gaura aia mare prin care te uiti in carburator ... cum sa ii mai spun sa intelegi (tubul ala din mijloc care la carburatoarele dublu corp "este doua " ) intelegi acum ... si prin deschise amandoua se intelege ... deschiderea clapetei de acceleratie ... la monocorp adica deschisa la maxim adica sta in pozitie verticala (cum sta clapeta de soc cand este impins la maxim ) si la dublu corp ..." este doua "...cate una pentru fiecare camera ... prima data se deschide camera 1 ... si printr-un sistem de parghii ...si un surub de reglaj se deschide ai a doua ... si atunci ... prin DIFUZOR vezi direct in galeria de admisie ... Acum s-a inteles ... (am si desene daca este nevoie ...) Cred ca am fost destul de clar cand am spus "la o deschidere totala a clapetei ...] " This post has been edited by mihai0070: 12 Mar 2007, 10:37 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
MIH |
![]()
Post
#33
|
![]() membru Group: Members Posts: 238 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
![]() QUOTE(apollo @ 12 Mar 2007, 10:04) MIH , tu nu ai reglaj la dublucorp sau la ce te referi? La dublucorp reglajul se face undeva in "talpa" carburatorului. cat despre difuzor, nu stiu cum sa explic dar am idee. oricum la monocorpuri am vazut montat gazul direct in carburator, dat o gaura si gata.la altele am vazut montat undeva in plasticul care duce la filtrul de aer. dar la dublucorp nu am vazut.sa dai gaura in el, e cam greu.tot asa..deasupra. din cate am vazut io la mine a doua treapta nu se regleaza manual decat cu "talpa" mea ![]() |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4/ex.Dacia Sport Coupe 1.6
-
- B-85-MIG
|
|
sobolan |
![]()
Post
#34
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#35
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Cu placere sobolan ...
"[...]studiaza-le bine si apoi posteaza.... 090.gif " nu mai comentez scuze de off topic ... ![]() This post has been edited by mihai0070: 12 Mar 2007, 15:51 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
sobolan |
![]()
Post
#36
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
mai frate ,nu te supara, din post-urile tale reies numai bule
![]() una e clapeta si una e difuzor...... This post has been edited by sobolan: 12 Mar 2007, 20:08 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#37
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
![]() Las-o asa ca merge asa .... |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
sobolan |
![]()
Post
#38
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
ginoxxx |
![]()
Post
#39
|
![]() drive or die Group: Members Posts: 47 Joined: 22 March 07 ![]() |
scuze ca ma bag si eu dar am vazut pe alte forumuri mai multe tipuri de carburatoare dublu corp...cu camerele de ardere ori rotunde ori dreptunghiulare si mai multe denumiri pentru ele...care e diferenta????
ps: de unde iau si eu un carburator dublu corp pentru itp... ![]() ![]() |
--------------------
dacia
berlina LI
2003
- ph-08-hji
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#40
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
la RAR ... pune decat filtrul de aer de nova ... peste cel de 1400 sa iasa bine la poza ... si ii dau lu' nenea 50 ron si gata ... si eu am ITP in May la sfarsit si ... asa rezolv cu baietii ...
![]() ![]() Carburatorul nu are camera de ardere ... aceste camere sunt in chiuloasa ... alea sunt difuzoare (difuzor) care au anumite dimensiuni si forme ... |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
ginoxxx |
![]()
Post
#41
|
![]() drive or die Group: Members Posts: 47 Joined: 22 March 07 ![]() |
mersi mihai.
da totusi zilele trecute mi-a zis un tovaras sa merg cu el la carbotest (si el are nova si cica-i consuma 10% in oras) si sa-i pun dublu corp si dupa aia nu mai am treaba cu nimeni. in plus chiar nu-mi place cum arata filtrul de aer aruncat si el pe la motor pe-acolo. deci cat e un carburator dublu corp??? PS sunt patit ...mi s-a luat talonu de catre rar de 2 ori in 3 luni. ![]() |
--------------------
dacia
berlina LI
2003
- ph-08-hji
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#42
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ginoxxx @ 27 Mar 2007, 12:43) deci cat e un carburator dublu corp??? PS sunt patit ...mi s-a luat talonu de catre rar de 2 ori in 3 luni. ![]() costa scump ... din cate am auzit peste 500 ron ... si dece ma rog ti-au luat talonul ... pe mine m-au oprit si cand mi-au spus de carburator le-am spus ca GPL este omologat rar si trecut in TALON ... omologarea s-a facut cu carburator de 1400 si mi-au urat drum bun ... |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
CyberT |
![]()
Post
#43
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 25 March 07 ![]() |
Se poate adapta filtrul de nova sa functioneze pe carburator de 1400 ?. A facut cineva operatiunea. Probleme... de spatiu, etc?
|
--------------------
Dacia
Nova
GT
|
|
ginoxxx |
![]()
Post
#44
|
![]() drive or die Group: Members Posts: 47 Joined: 22 March 07 ![]() |
nu la nova mi-au luat talonu...mai am o dacie berlina din 2003 pe injectie si mi l-au luat din causa cauciucurilor uzate si la un brec pentru frane si directie.
dar de la dezmembrari cat costa si unde gasesc? si unde ai pus tu gpl si ti-a trecut in talon carburatoru de 1400. si cum merge? This post has been edited by ginoxxx: 29 Mar 2007, 00:31 |
--------------------
dacia
berlina LI
2003
- ph-08-hji
|
|
cannis88 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 27 March 07 ![]() |
eu am carburator normal....dar am un tovarash care are carburator de 1,3 si zice ca nu prea se infige asa la demaraje....si since... chiar mi se pare ca merge prost....am fost de cateva ori la el in masina si abia trage...
|
--------------------
dacia
nova
1998 gt
- OT 66 LUP
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#46
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cannis88 @ 31 Mar 2007, 20:03) eu am carburator normal....dar am un tovarash care are carburator de 1,3 si zice ca nu prea se infige asa la demaraje....si since... chiar mi se pare ca merge prost....am fost de cateva ori la el in masina si abia trage... Asta tine de reglaje ... eu am nova cu carburator de 1400 si daca vrei pe testate merge si 130 km/h in viteza a 4 a cu carburator de 1400 (nu cinteaza ca pun benzina sau GPL) totul tine de reglaje si la GPL cat de puternica este instalatia ... prietenul tau este interesat de CONSUM ...daca a pus carburator/jiclor de 1300 nici de cum de performanta ... |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
TAI |
![]()
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 8 March 05 From: Hunedoara ![]() |
Sfatul meu este sa ramaneti la carburatorul de fabrica, adica la dublu corp si nu o sa fie probleme cu RAR-ul pe drum sau la revizie. Daca nu s-a umblat la reglaje si nu se calca exagerat acceleratia consumul cu dublu corp ar trebui sa fie asemanator cu cel de monocorp. La mine consumul este de 10l/100km urban si 7l/100km extraurban, si nu am umblat la reglajele facute din fabrica pana acum. Problemele care au fost cu dublucorpul au fost legate de jicloarele care s-au infundat de cateva ori.
|
--------------------
Dacia
Nova GT-1999
Dacia 1100-1970
- Alfa Romeo 75-1987
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#48
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Fiecare cum crede dar sa desfac jumate de carburator ca sa suflu in jiclor de relanti ... parca este prea de tot ... prefere pe cel de 1400
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
gabi1 |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
Apropo de infundatul jigloarelor,eu am carb dublu cu jiclorul de ralanti identic cu cel de monocorp si situat chiar pe capac.Deci nu mai trebuie demontat tot carburatorul.Singura data cand am avut probleme cu infundatul jicloarelor a fost cand am schimbat filtrul de benzina cu unul din ala "ieftin si mic",am mai mers cam 1km si probabil toata scama,resturile alea de hartie s-au adunat in carburator.
|
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
CyberT |
![]()
Post
#50
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 25 March 07 ![]() |
Am vazut mai multe pareri vizavi de pata calda. Se conecteaza la circuitul de apa sau nu ? Care ar fi avantajele/dezavantajele ?
|
--------------------
Dacia
Nova
GT
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#51
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(CyberT @ 2 Apr 2007, 23:29) Am vazut mai multe pareri vizavi de pata calda. Se conecteaza la circuitul de apa sau nu ? Care ar fi avantajele/dezavantajele ? Pai pata calda conectata duce la o scadere de consum ... pentru ca benzina trece prin acea pata calda care ajuta la evaporarea ei ... fara ea benzina nu se mai evapora asa repede ... si motorul merge mai greu (urat) pana ajunge la temperatura de lucru ... asa pata calda se ocupa direct de problema incalzirii benzinei pana sa asunga in galerie ... si DA pata calda se conecteaza la circuitul de apa al masinii... |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
CyberT |
![]()
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 25 March 07 ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 22 Feb 2007, 07:44) Exact cum am spus eu si apollo pata calda nu o conectezi la nimic ... doar o lasi acolo ca distantier ... stutul de aer il lasi asa cum este el ... uite o poza cum este la mine ... poate iti da ceva solutii.[attachmentid=46260] Ti-ai schimbat parerea ? ![]() Daca da, pune si o(niste) poza(e) cu circuitul de apa(pata calda), daca se poate (unde se pune teul, unde ajunge in chiulasa.. etc). Multam ! This post has been edited by CyberT: 3 Apr 2007, 23:02 |
--------------------
Dacia
Nova
GT
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#53
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
CyberT ... pe lanca faptul ca mi-am schimbat parerea ... am schimbat si pata calda ... cea vechie nu era conectata ... acum am pus una noua si este conectata full ... poze o sa pun maine dar nu este greu
descriu in detaliu : 1. fuga la magazin si cumparati un set de furtune pata calda ...costa 5 lei 2. un set de teu (din metal cu stut de aerisire) 3. coliere si un mic stut care se infileteaza in chiuloasa ... stut cu filet normal dar conic acum va apucati de treaba ... se da jos carburatorul se monteaza pata calda ... dupa preferinta (cu stutul de aer in fata pentru o usoara opturare daca este nevoie "nu este cazul meu " ) se desface surubul din chiuloasa ... (aflat in spate la capac culbutori deasupra electromotor dar sus chiar langa capac ) se conecteaza furtulnul cu cot din stutul montat in chiuloasa si se leaga la un stut carburator ... pe urma se face o conexiune la pompa de ala (daca aceasta nu exista si a fost in prealabil astupata ) se monteaza a 2 lea furtun pe care eu am preferat sa pun teul de aerisire (fiind putin mai sus decat aerisitorul de la pompa) pe urma l-am legat la pomp de apa pe partea de iesire ... circuitul fiind iesire chiuloasa apa calda trece prin carburator se duce in pompa este plimbata prin furtune (calorifer incalzire ... si asa mai departe ) ... acum stutul de aer se poate conecta cu un T - eu pornind din capacul culbutori si coborand in pata calda si sus in carburator ... langa filtrul de aer ... personal am constatat ca merge mai bine motorul daca ii las stutul de aer din pata calda liber (stut calibrat ) si reciclarea fiind doar sus pusa ... dece am hotarat sa pun pata calda functionala : pai acum nu mai stau 10 sa incalzesc motorul ... in max 2 min merge perfect la relanti ... si de la montare am constatat ca si la rece porneste mai usor ... pornesc fara soc si in 40 sec cat dureaza sa pun muzica sa aprind tigarea ... deja pot sa las masina la relanti ... si nu mai moare ... inainte exista ritual ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
CyberT |
![]()
Post
#54
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 25 March 07 ![]() |
Se gaseste in magazin stutul ala conic sau trebuie "fabricat" ?
|
--------------------
Dacia
Nova
GT
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#55
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Se gaseste pe toate drumurile si costa fix 3 lei noi ... ceri stut conectare chiuloasa la pata calda ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
CyberT |
![]()
Post
#56
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 25 March 07 ![]() |
Am gasit stut. Mihai, pune te rog si niste poze ! Inca o intrebare. Nu se "scurt-circuiteaza" radiatorul (traseul apei) daca se conecteaza pata calda, sau si la berlina e la fel ?
|
--------------------
Dacia
Nova
GT
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#57
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
P0401_155745.jpg ( Size: 54.67k )
Number of downloads: 743
Poze dupa paste (maine plec cand ma intorc pun mai multe poze ) nu se intimpla nimic apa are circuit continuu ... deci ori unde ai conecta furtunul ea va circula ... pentru ca este impinsa pe pompa de apa This post has been edited by mihai0070: 5 Apr 2007, 21:44 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
endlless |
![]()
Post
#58
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 16 April 07 ![]() |
Am si eu o nova de 1600 si am schimbat carburatorul dublu cu unul simplu NICI NU SE COMPARA!!!!, masina este gatuita!!!nu mai are putere nu mai are demaraj nu mai are viteza, parca e moarta....
Pana la urma am schimbat din nou carburatorul si am pus unul dublucorp....pot sa spun ca nu ma ia nici un logan la semafor, are mai multa "vana" si alt demaraj parca e mai plina de viata acum!!!! |
--------------------
dacia
nova
1998
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Pai daca nu stii sa-l reglezi...
Eu am BMW cu motor de 1600 si carburator monocorp de Dacie 1400. Fuge de rupe, eu chiar incerc sa-l gatui ca altfel ma rupe la consum. Si unde mai pui ca are aproape 1500 Kg. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
apollo |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
ooff...si eu am carburator 32IRMA.
singura problema e ca trebuie sa incalzesc motorul inainte de a pleca ca altfel merge rau, dar dupa aia merge super bine. am acelasi filtru de aer cu o mica adaptare.am facut un prezon mai lung, cu o mica gaura in filtru de am bagat o piulita si prezonul l-am prins de acea tabla de langa aeroterma. spatiul care a ramas la gura carburatorului l-am acoperit cu o bucata de plastic decupata sub forma unei semi-luni si lipita cu silicon rosu. pata calda nu am mai pus-o ca oricum mai repede se incalzeste galeria decat apa.deci nu-i vad rostul. Facut reglajele bine=> consum mic si aproape aceeasi forta si demaraj. Urcat un deal cu inclinatie 10%(asa zicea indicatorul) cu 100kg in portbagaj+3 persoane in spate si doua in fata, urcat doar a 2 a si a 3 a. am mers asa 100km si am avut consum de 6,4%.Tot ce am adaugat pe masina e o elica, dar din cauza ca in 8 pale cate avea initial obtura, am mai dat jos 4 pale si acum merge perfect.am mai indoit putin acele pale ca sa creeze acel turbion ... cat de cat ![]() Am auzit multe lucruri rele despre adaptarea carburatorului monocorp pe motor de Nova si sincer mi-a fost frica sa-l pun prima data, dar am zis "fie ce-o fi" si acum sunt super multumit. Ii multumesc lu Mihai , pentru ca el m-a convins in mare parte ![]() This post has been edited by apollo: 16 Apr 2007, 21:53 |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 08:43 |