Carburator 1400 pe nova
![]() ![]() ![]() |
Carburator 1400 pe nova
apollo |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
|
||
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|||
gabi1 |
![]()
Post
#92
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
Este foarte bine cum a legat.Pt o functionare corecta este obligatoriu sa ai flansa cu stut care comunica cu galeria.Daca nu ai flansa s-au obturezi acest orificiu atunci esti obligat sa deschizi mai mult clapeta de acceleratie si astfel o sa traga benzina prin orifiiciile de progresie.
La dublucorp stutul care comunica cu galeria pt absobtia gazelor este cel de langa stutul pt avans vacuumatic. |
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
apollo |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
QUOTE(gabi1 @ 20 Mar 2008, 16:52) Este foarte bine cum a legat.Pt o functionare corecta este obligatoriu sa ai flansa cu stut care comunica cu galeria.Daca nu ai flansa s-au obturezi acest orificiu atunci esti obligat sa deschizi mai mult clapeta de acceleratie si astfel o sa traga benzina prin orifiiciile de progresie. eu am flansa dar n-am acel orificiu si chiar merge bine. clapeta nu e deschisa la ralanti si nici nu consuma mult.in jur de 0.750-0.850L la ora de functionare la ralanti. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
gabi1 |
![]()
Post
#94
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
Inseamna ca ai flansa de 1300. Poate si carburatorul are uzura in jurul clapetei si se mai atenueaza un pic din efect.
Alta problema care apare daca nu ai conectat acel furtun la galerie este ca in mersul in frana de motor,toate gazele se acumuleaza in filtrul de aer si il imbacseste(asta in cazul in care motorul are o uzura pronuntata). This post has been edited by gabi1: 20 Mar 2008, 17:39 |
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
apollo |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
QUOTE(gabi1 @ 20 Mar 2008, 17:36) Inseamna ca ai flansa de 1300. Poate si carburatorul are uzura in jurul clapetei si se mai atenueaza un pic din efect. Alta problema care apare daca nu ai conectat acel furtun la galerie este ca in mersul in frana de motor,toate gazele se acumuleaza in filtrul de aer si il imbacseste(asta in cazul in care motorul are o uzura pronuntata). flansa normala am cu acele stuturi pentru conectarea la apa taiate.n-am nici uzura la clapeta si nici pe corpul carburatorului unde calca clapeta.am verificat cand am schimbat bucsele de teflon. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
DannyNova |
![]()
Post
#96
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 31 May 07 ![]() |
Daca ai flansa fara stut de aer (daoar cele 2 de apa) atunci de unde ia carburatorul aerul pe care il ia prin flansa cu 3 stuturi?
|
--------------------
Dacia
Nova GT
1996
|
|
apollo |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
treaba cu stutul ala pentru aer e ca un fel de UIS.
sunt flanse relativ mai recente ca inainte nu erau asa. crezi ca aerul la carburator se rezuma doar la o simpla gaurica de 3mm parca?eu cred ca nu. nu de acolo se face amestecul si ai un surubel mai sus...unde de acolo reglezi dozajul amestecului care vine gata facut din alta parte.deci nu e chiar importanta acea gaurica din flansa. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
gabi1 |
![]()
Post
#98
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
La 1300 aveai legatura chiar in galerie sub carb;
La 1400 nu mai aveai treaba cu galeria si foloseai flansa speciala,in schimb se folosea un stut pt servofrana; Sunt o serie de carburatoare straine care nu au nevoie de astfel de flanse dar au o gaura de aprox 2.5mm in clapeta..Si la injectia monopunct am vazut ca are acel orificiu in clapeta. DannyNova,gatul de lebada cu stut a fost facut pt a se putea monta un dispozitiv economizor care se monteaza intre filtru aer si aceasta priza de vacuum de la galerie. |
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
G I M |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Nu s-a mai scris de mult pe acest topic, Nova mea a inceput sa fie ca o sugativa...papa benzina rau de tot ...drumurile pe care le fac sunt de obicei scurte si dese .Pe carburatorul original dublu corp am facut teste ,am cam uzat surubul de aer si progresiune dar dupa teste imi consuma cam 7 la drum intins acum imi ia 10-11 ...s-a dereglat singur ...ce ma sfatuiti sa fac?Sa cumpar un carb dublu si sa-l reglez undeva pe stand sau sa ii pun carb de 1400? Am citit toate topicurile legate de consum,carburatoare dar tot nu m-am decis ...Nu sunt disperat dupa viteza pentru ca in drumurile mele scurte nu am unde sa-i dau talpa dar nici sa trag de ea ca de un caine mort .
Vreau sa va spun ca masina are 30000 km ,nu a fost umblata ,nu papa ulei deloc , aprinderea toata noua si piese de firma . Face fata carbul de 1400 pe ea? Astept urgent cat mai multe pareri ! Multumesc |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
andreiB74DAK |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 23 November 08 ![]() |
cum se mareste volumul de benzina din carburatorul de 1400
|
--------------------
Dacia
Nova gt]
1998
- B-74-Dak
|
|
G I M |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Pai din plutitor dar nu stiu exact cotele sa iti spun
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
G I M |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Nu vrea sa-mi dea nimeni un sfat? Haideti ca majoritatea aveti carburatoare mono de 1400!!!
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
Cristi1980 |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 282 Joined: 26 August 07 ![]() |
cel mai bine te duci la Brasov si faci carbotestul la carburatorul dublucorp de 1,6. Ai sa imi multumesti dupa aceea
|
--------------------
Dacia
Logan
2005
- B54erf
|
|
G I M |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Am nevoie de ajutorul vostru.Vreau sa-mi montez carburator mono de 1.4 pe nova si am cateva nelamuriri...
1.Pata calda trebuie sa fie cu 2 sau cu 3 stuturi? Ajuta ceva aia cu 3 stuturi? Acasa am una cu 2 stuturi si nu stiu daca este bine sau nu sa o pun . 2.Ajuta cu ceva daca pun o elica daia de tabla sub carburator pentru o omogenizare mai buna a amestecului? Astept urgent raspunsurile voastre . Va multumesc |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
G I M |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Ajutor...ioc...asa ca am facut cum m-a taiat capul. Am montat carburatorul ,super multumit la cum merge masina,trage mai bine decat cu cel dublucorp (era reglat in fata blocului),mai am de facut cate ceva pentru ca s-a innoptat si nu am mai vazut.Acum sa vad consumul
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
gangara |
![]()
Post
#106
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
acum ca tot ti l-ai montat nu cred ca mai conteaza alte posturi, dar totusi.
era buna si flansa aia cu 2 stuturi. iar de elica...depide de care ai. daca ai dinaia standard, pe care o gasesti si la magazine de piese este complet degeaba. iar in materie de carb mono vs dublu...e cam aiurea sa spui ca ala mono merge mai bine. eu tocmai ce mi l-am montat inapoi pe cel dublu si sunt mult mai multumit. la viteza mare intradevar nu prea se vad diferente, insa pana pe la 90-100 km/h este diferenta foarte mare...chiar si la consum ![]() cu siguranta nu trage mai bine decat cel dublu, insa este net superior la porniri atat la cald cat si la rece. |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
G I M |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Elice nu am mai pus pentru ca am considerat si eu ca este degeaba aia din magazin asa standard cum este,insa mi-am pus pata calda cu 3 stuturi. Eu am zis ca trage mai bine decat cu cel dublu corp pe care il aveam. Avea unele defecte(experimentasem pe el ) si il reglasem eu in fata blocului. Nu pot sa spun ca dublu corpul nu tragea ,ajungeam la 120 destul de usor in tr 4 dar era mult mai puturos la plecarile de pe loc decat asta. Cu asta mono pot pleca destul de lejer chiar si cu a doua de pe loc ,cu cel dublu era mai greu. Cred ca era dereglat rau ala dublu si daia mi se pare mie diferenta asta,ca sunt constient ca cel dublu este mai "performant",are reglaje mai fine ,imbogatire pneumatica, 2 corpuri ,etc.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
gangara |
![]()
Post
#108
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
bine ca nu ai pus elica aia.
cu siguranta ai avut carbul dublu dereglat. insa era de ajuns sa ai garniturile de suruburi bulite si se schimba mult treaba.. cu plecatul de pe loc...e relativa faza. totul depinde cum sunt reglate unul si altul. |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
elm |
![]()
Post
#109
|
![]() Biciclist de cursa lunga Group: Members Posts: 208 Joined: 30 July 09 ![]() |
Domnilor, nu s-a mai zis nimic despre "trecutul" ITP-ului cu carb mono....
|
--------------------
Dacia
Logan II
2018, Prestige
|
|
mike1410 |
![]() ![]()
Post
#110
|
![]() membru comunist Group: Members Posts: 214 Joined: 28 June 07 From: Bucuresti Drumul Taberei ![]() |
DSC00099.JPG ( Size: 389.79k )
Number of downloads: 920
Uite k am trecut eu ITP cu cel mono am fost la NICO in Militari langa BMW(in curte cu sectia de accidente usoare). Mi-a spus inspectoru de acolo-''daca iese la noxe RAR-ul nu zice nimic" Si am iesit la noxe, si spaga am dat 20 de lei ca am refuzat sa imi dea rest cand am platit. ![]() Cine nu crede merge cu mine si ii demonstrez. Asa ca domnilor carcotasi va rog ''CIOCU MIC SI JOC DE GLEZNE" ![]() |
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003
- B-**-*** Daca viata nu iti ofera nimic ia tu cu forta.....:D
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#111
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Corect.Aia n-as considera-o spaga, ci drept multumire pentru omenie,corectitunine,lipsa de abuz... Asa ca, nu mai tremurati atat!
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
mike1410 |
![]()
Post
#112
|
![]() membru comunist Group: Members Posts: 214 Joined: 28 June 07 From: Bucuresti Drumul Taberei ![]() |
Adevarat omenie si corectitudine.
|
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003
- B-**-*** Daca viata nu iti ofera nimic ia tu cu forta.....:D
|
|
mmi&g |
![]()
Post
#113
|
mmi&g Group: Members Posts: 290 Joined: 4 October 07 From: buc ![]() |
QUOTE(mike1410 @ 26 Sep 2009, 08:04) DSC00099.JPG ( Size: 389.79k )
Number of downloads: 920 Uite k am trecut eu ITP cu cel mono am fost la NICO in Militari langa BMW(in curte cu sectia de accidente usoare). Mi-a spus inspectoru de acolo-''daca iese la noxe RAR-ul nu zice nimic" Si am iesit la noxe, si spaga am dat 20 de lei ca am refuzat sa imi dea rest cand am platit. ![]() Cine nu crede merge cu mine si ii demonstrez. Asa ca domnilor carcotasi va rog ''CIOCU MIC SI JOC DE GLEZNE" ![]() Si uite asa nu poate si marmota aia sa se odihneasca. |
--------------------
dacia
nova gt
1999 gt
- b 08 mmj
|
|
elm |
![]()
Post
#114
|
![]() Biciclist de cursa lunga Group: Members Posts: 208 Joined: 30 July 09 ![]() |
Domnilor, daca aruncati un ochi pe aici, am si eu citeva mono-nelamuriri..
Cit trebuie reglat nivelul in CNC? Ramine valabil reglajul de la 1400? Am incercat sa reglez carbul si nu am reusit mare brinza, cel putin deocamdata. Insa, de atunci, motorul a mers tot mai prost, pina acu' doua zile cind nu a mai mers deloc (cred ca mai alergau maxim doi hamsteri, daca nu a ramas chiar intr-unul singur). Am dat jos o bujie si era neagra rau. Poate sa fie din reglaj carb sau e iar ceva din aprindere (si contactele din capacul delcoului era corodate)? PS: La pata calda am un furtun conectat la chiulasa (am inteles ca asta ar fi turul) dar celalalt, nu era legat nicaieri (pe post de dop avea bagata o bujie ![]() Eu ma gindeam sa mai pun un T dar nu stiu daca asa trebuie facut... ![]() fencs ![]() |
--------------------
Dacia
Logan II
2018, Prestige
|
|
POWERbyDAciaVsWERo |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 6 January 08 From: Giurgiu ![]() |
am o dilema !... furtunul cu duza .. de sub carburator ... DUZA CAT ARE gaura ? in MM... ? eu zic ca conteaza f mult ! am marit`o pe cea noua si merge mult mai bn.. dar stie cineva cat trebuie exact?
|
--------------------
dacia
Nova Gt
1998
- GR 30 SOR Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!! |
|
elm |
![]()
Post
#116
|
![]() Biciclist de cursa lunga Group: Members Posts: 208 Joined: 30 July 09 ![]() |
Eu nici nu aveam duza pe furtunul ala. Nea' mecanicul care mi-a reglat carbul mi-a pus pe post de duza un dop din plastic, de supapa de roata gaurit cu o sula (provizoriu fireste, pe care am uitat sa-l schimb cu o duza normala
![]() PS: nu stiu daca masina a mers mai bine dupa-aia numai din cauza reglajului bun sau si al dopuluetului, dar de-atunci clar a mers mai bine PPS: tot de-atunci am un fîsîit super-simpatic in camera motorului ![]() |
--------------------
Dacia
Logan II
2018, Prestige
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#117
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Duza o poți mări, până poți obține relanti corect, cu clapeta total închisă. Dacă e prea mare, nu poți reduce ralantiul, ca și când ar fi aer fals.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
basileros |
![]()
Post
#118
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 1 July 08 ![]() |
salut.deci am avut probleme cu carb. meu dublu corp[nu urca in turatii mai mult de 2000nici mort...spalat suflat nimic
![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by basileros: 26 Nov 2009, 16:41 |
--------------------
dacia
nova gt
1999
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 08:41 |