DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Carburator 1400 pe nova

apollo
post 20 Mar 2008, 00:54
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




eu unu n-am inteles nimic.

deci, de la capacul de la culbutori, vine acel furtun la carburator si atat.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 20 Mar 2008, 16:52
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




Este foarte bine cum a legat.Pt o functionare corecta este obligatoriu sa ai flansa cu stut care comunica cu galeria.Daca nu ai flansa s-au obturezi acest orificiu atunci esti obligat sa deschizi mai mult clapeta de acceleratie si astfel o sa traga benzina prin orifiiciile de progresie.
La dublucorp stutul care comunica cu galeria pt absobtia gazelor este cel de langa stutul pt avans vacuumatic.


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 20 Mar 2008, 17:05
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




QUOTE(gabi1 @ 20 Mar 2008, 16:52)
Este foarte bine cum a legat.Pt o functionare corecta este obligatoriu sa ai flansa cu stut care comunica cu galeria.Daca nu ai flansa s-au obturezi acest orificiu atunci esti obligat sa deschizi mai mult clapeta de acceleratie si astfel o sa traga benzina prin orifiiciile de progresie.
*




eu am flansa dar n-am acel orificiu si chiar merge bine.

clapeta nu e deschisa la ralanti si nici nu consuma mult.in jur de 0.750-0.850L la ora de functionare la ralanti.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 20 Mar 2008, 17:36
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




Inseamna ca ai flansa de 1300. Poate si carburatorul are uzura in jurul clapetei si se mai atenueaza un pic din efect.

Alta problema care apare daca nu ai conectat acel furtun la galerie este ca in mersul in frana de motor,toate gazele se acumuleaza in filtrul de aer si il imbacseste(asta in cazul in care motorul are o uzura pronuntata).

This post has been edited by gabi1: 20 Mar 2008, 17:39


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 20 Mar 2008, 18:13
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




QUOTE(gabi1 @ 20 Mar 2008, 17:36)
Inseamna ca ai flansa de 1300. Poate si carburatorul are uzura in jurul clapetei si se mai atenueaza un pic din efect.

Alta problema care apare daca nu ai conectat acel furtun la galerie este ca in mersul in frana de motor,toate gazele se acumuleaza in filtrul de aer si il imbacseste(asta in cazul in care motorul are o uzura pronuntata).
*




flansa normala am cu acele stuturi pentru conectarea la apa taiate.n-am nici uzura la clapeta si nici pe corpul carburatorului unde calca clapeta.am verificat cand am schimbat bucsele de teflon.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannyNova
post 20 Mar 2008, 18:35
Post #96


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 31 May 07




Daca ai flansa fara stut de aer (daoar cele 2 de apa) atunci de unde ia carburatorul aerul pe care il ia prin flansa cu 3 stuturi?


--------------------
Dacia Nova GT 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 20 Mar 2008, 19:00
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




treaba cu stutul ala pentru aer e ca un fel de UIS.

sunt flanse relativ mai recente ca inainte nu erau asa.

crezi ca aerul la carburator se rezuma doar la o simpla gaurica de 3mm parca?eu cred ca nu.
nu de acolo se face amestecul si ai un surubel mai sus...unde de acolo reglezi dozajul amestecului care vine gata facut din alta parte.deci nu e chiar importanta acea gaurica din flansa.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 20 Mar 2008, 21:55
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




La 1300 aveai legatura chiar in galerie sub carb;
La 1400 nu mai aveai treaba cu galeria si foloseai flansa speciala,in schimb se folosea un stut pt servofrana;
Sunt o serie de carburatoare straine care nu au nevoie de astfel de flanse dar au o gaura de aprox 2.5mm in clapeta..Si la injectia monopunct am vazut ca are acel orificiu in clapeta.

DannyNova
,gatul de lebada cu stut a fost facut pt a se putea monta un dispozitiv economizor care se monteaza intre filtru aer si aceasta priza de vacuum de la galerie.


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 22 Jan 2009, 19:04
Post #99


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Nu s-a mai scris de mult pe acest topic, Nova mea a inceput sa fie ca o sugativa...papa benzina rau de tot ...drumurile pe care le fac sunt de obicei scurte si dese .Pe carburatorul original dublu corp am facut teste ,am cam uzat surubul de aer si progresiune dar dupa teste imi consuma cam 7 la drum intins acum imi ia 10-11 ...s-a dereglat singur ...ce ma sfatuiti sa fac?Sa cumpar un carb dublu si sa-l reglez undeva pe stand sau sa ii pun carb de 1400? Am citit toate topicurile legate de consum,carburatoare dar tot nu m-am decis ...Nu sunt disperat dupa viteza pentru ca in drumurile mele scurte nu am unde sa-i dau talpa dar nici sa trag de ea ca de un caine mort .
Vreau sa va spun ca masina are 30000 km ,nu a fost umblata ,nu papa ulei deloc , aprinderea toata noua si piese de firma . Face fata carbul de 1400 pe ea?
Astept urgent cat mai multe pareri ! Multumesc


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiB74DAK
post 22 Jan 2009, 19:15
Post #100


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 23 November 08




cum se mareste volumul de benzina din carburatorul de 1400


--------------------
Dacia Nova gt] 1998 - B-74-Dak
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 22 Jan 2009, 19:34
Post #101


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Pai din plutitor dar nu stiu exact cotele sa iti spun


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 23 Jan 2009, 22:57
Post #102


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Nu vrea sa-mi dea nimeni un sfat? Haideti ca majoritatea aveti carburatoare mono de 1400!!!


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi1980
post 26 Jan 2009, 19:20
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 282
Joined: 26 August 07




cel mai bine te duci la Brasov si faci carbotestul la carburatorul dublucorp de 1,6. Ai sa imi multumesti dupa aceea


--------------------
Dacia Logan 2005 - B54erf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 20 Mar 2009, 21:32
Post #104


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Am nevoie de ajutorul vostru.Vreau sa-mi montez carburator mono de 1.4 pe nova si am cateva nelamuriri...
1.Pata calda trebuie sa fie cu 2 sau cu 3 stuturi? Ajuta ceva aia cu 3 stuturi? Acasa am una cu 2 stuturi si nu stiu daca este bine sau nu sa o pun .
2.Ajuta cu ceva daca pun o elica daia de tabla sub carburator pentru o omogenizare mai buna a amestecului?
Astept urgent raspunsurile voastre . Va multumesc


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 21 Mar 2009, 22:54
Post #105


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Ajutor...ioc...asa ca am facut cum m-a taiat capul. Am montat carburatorul ,super multumit la cum merge masina,trage mai bine decat cu cel dublucorp (era reglat in fata blocului),mai am de facut cate ceva pentru ca s-a innoptat si nu am mai vazut.Acum sa vad consumul


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 22 Mar 2009, 00:16
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




acum ca tot ti l-ai montat nu cred ca mai conteaza alte posturi, dar totusi.
era buna si flansa aia cu 2 stuturi. iar de elica...depide de care ai. daca ai dinaia standard, pe care o gasesti si la magazine de piese este complet degeaba.
iar in materie de carb mono vs dublu...e cam aiurea sa spui ca ala mono merge mai bine. eu tocmai ce mi l-am montat inapoi pe cel dublu si sunt mult mai multumit. la viteza mare intradevar nu prea se vad diferente, insa pana pe la 90-100 km/h este diferenta foarte mare...chiar si la consum biggrin.gif . insa era ceva normal.
cu siguranta nu trage mai bine decat cel dublu, insa este net superior la porniri atat la cald cat si la rece.


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 22 Mar 2009, 00:43
Post #107


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Elice nu am mai pus pentru ca am considerat si eu ca este degeaba aia din magazin asa standard cum este,insa mi-am pus pata calda cu 3 stuturi. Eu am zis ca trage mai bine decat cu cel dublu corp pe care il aveam. Avea unele defecte(experimentasem pe el ) si il reglasem eu in fata blocului. Nu pot sa spun ca dublu corpul nu tragea ,ajungeam la 120 destul de usor in tr 4 dar era mult mai puturos la plecarile de pe loc decat asta. Cu asta mono pot pleca destul de lejer chiar si cu a doua de pe loc ,cu cel dublu era mai greu. Cred ca era dereglat rau ala dublu si daia mi se pare mie diferenta asta,ca sunt constient ca cel dublu este mai "performant",are reglaje mai fine ,imbogatire pneumatica, 2 corpuri ,etc.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 22 Mar 2009, 01:23
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




bine ca nu ai pus elica aia.
cu siguranta ai avut carbul dublu dereglat. insa era de ajuns sa ai garniturile de suruburi bulite si se schimba mult treaba..
cu plecatul de pe loc...e relativa faza. totul depinde cum sunt reglate unul si altul.


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elm
post 24 Sep 2009, 21:54
Post #109


Biciclist de cursa lunga


Group: Members
Posts: 208
Joined: 30 July 09




Domnilor, nu s-a mai zis nimic despre "trecutul" ITP-ului cu carb mono....


--------------------
Dacia Logan II 2018, Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mike1410
post 26 Sep 2009, 08:04
Post #110


membru comunist


Group: Members
Posts: 214
Joined: 28 June 07
From: Bucuresti Drumul Taberei




DSC00099.JPG ( Size: 389.79k ) Number of downloads: 920
Uite k am trecut eu ITP cu cel mono am fost la NICO in Militari langa BMW(in curte cu sectia de accidente usoare).

Mi-a spus inspectoru de acolo-''daca iese la noxe RAR-ul nu zice nimic"

Si am iesit la noxe, si spaga am dat 20 de lei ca am refuzat sa imi dea rest cand am platit. tongue.gif

Cine nu crede merge cu mine si ii demonstrez.

Asa ca domnilor carcotasi va rog ''CIOCU MIC SI JOC DE GLEZNE" mad.gif


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2003 - B-**-***
Daca viata nu iti ofera nimic ia tu cu forta.....:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 27 Sep 2009, 11:07
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Corect.Aia n-as considera-o spaga, ci drept multumire pentru omenie,corectitunine,lipsa de abuz... Asa ca, nu mai tremurati atat!


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mike1410
post 27 Sep 2009, 11:50
Post #112


membru comunist


Group: Members
Posts: 214
Joined: 28 June 07
From: Bucuresti Drumul Taberei




Adevarat omenie si corectitudine.


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2003 - B-**-***
Daca viata nu iti ofera nimic ia tu cu forta.....:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mmi&g
post 27 Sep 2009, 12:17
Post #113


mmi&g


Group: Members
Posts: 290
Joined: 4 October 07
From: buc




QUOTE(mike1410 @ 26 Sep 2009, 08:04)
DSC00099.JPG ( Size: 389.79k ) Number of downloads: 920
Uite k am trecut eu ITP cu cel mono am fost la NICO in Militari langa BMW(in curte cu sectia de accidente usoare).

Mi-a spus inspectoru de acolo-''daca iese la noxe  RAR-ul nu zice nimic"

Si am iesit la noxe, si spaga am dat 20 de lei ca am refuzat sa imi dea rest cand am platit. tongue.gif

Cine nu crede merge cu mine si ii demonstrez.

Asa ca domnilor carcotasi va rog ''CIOCU MIC SI JOC DE GLEZNE" mad.gif
*




Si uite asa nu poate si marmota aia sa se odihneasca.


--------------------
dacia nova gt 1999 gt - b 08 mmj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elm
post 2 Oct 2009, 07:48
Post #114


Biciclist de cursa lunga


Group: Members
Posts: 208
Joined: 30 July 09




Domnilor, daca aruncati un ochi pe aici, am si eu citeva mono-nelamuriri..

Cit trebuie reglat nivelul in CNC? Ramine valabil reglajul de la 1400?

Am incercat sa reglez carbul si nu am reusit mare brinza, cel putin deocamdata.
Insa, de atunci, motorul a mers tot mai prost, pina acu' doua zile cind nu a mai mers deloc (cred ca mai alergau maxim doi hamsteri, daca nu a ramas chiar intr-unul singur).

Am dat jos o bujie si era neagra rau. Poate sa fie din reglaj carb sau e iar ceva din aprindere (si contactele din capacul delcoului era corodate)?

PS: La pata calda am un furtun conectat la chiulasa (am inteles ca asta ar fi turul) dar celalalt, nu era legat nicaieri (pe post de dop avea bagata o bujie smile.gif ) La T-ul montat pe furtunul dintre pompa de apa si calorifer (tevusca de sus) e legat un furtunas care duce undeva sub pompa. Care stie unde trebuie legat returul la pata calda?
Eu ma gindeam sa mai pun un T dar nu stiu daca asa trebuie facut... blush.gif

fencs rolleyes.gif


--------------------
Dacia Logan II 2018, Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
POWERbyDAciaVsWERo
post 19 Nov 2009, 18:36
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 370
Joined: 6 January 08
From: Giurgiu




am o dilema !... furtunul cu duza .. de sub carburator ... DUZA CAT ARE gaura ? in MM... ? eu zic ca conteaza f mult ! am marit`o pe cea noua si merge mult mai bn.. dar stie cineva cat trebuie exact?


--------------------
dacia Nova Gt 1998 - GR 30 SOR
Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elm
post 20 Nov 2009, 09:44
Post #116


Biciclist de cursa lunga


Group: Members
Posts: 208
Joined: 30 July 09




Eu nici nu aveam duza pe furtunul ala. Nea' mecanicul care mi-a reglat carbul mi-a pus pe post de duza un dop din plastic, de supapa de roata gaurit cu o sula (provizoriu fireste, pe care am uitat sa-l schimb cu o duza normala blush.gif )

PS: nu stiu daca masina a mers mai bine dupa-aia numai din cauza reglajului bun sau si al dopuluetului, dar de-atunci clar a mers mai bine

PPS: tot de-atunci am un fîsîit super-simpatic in camera motorului happy.gif


--------------------
Dacia Logan II 2018, Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 20 Nov 2009, 10:37
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Duza o poți mări, până poți obține relanti corect, cu clapeta total închisă. Dacă e prea mare, nu poți reduce ralantiul, ca și când ar fi aer fals.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
basileros
post 26 Nov 2009, 16:34
Post #118


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 1 July 08




salut.deci am avut probleme cu carb. meu dublu corp[nu urca in turatii mai mult de 2000nici mort...spalat suflat nimic blink.gif mellow.gif ]si ma hotarasc sa montez unul simplu mai ales ca aveam unul aruncat prin garaj la al Batran.Fac rost de flansa,cumpar carcasa plastic si filtrusi montez totul ca la carte.chiar daca eram, oarecum sceptic la cum va merge am fost surprins sa mearga din prima [ff putin fcut reglaje]pe benzina[am uitat sa spun ca am si GPL montat]Ca sa scurtez:in oras se comporta bine si pe benzina si pe GPL[chiar daca nu mai este la fel de sprintena]dar la primul drum facut in afara orasului m-a dezamagit!!![sa intri in depasiri la turatii mari e greu si riscant caci practic pedaua e la fund si putere ciuciu] unsure.gif Asa ca facut un drum la targ Vitan si cumparat un carb de OLcit la 300k pe care l-am spalat frecat suflat de arata ca nou.am luat de pe carb. de nova ax clapeta acceleratie si jigloarele pe care le-am montat pe cel de olcit.montat totul si reglat [vezi forum olcit].super ok de multumit.ca sa inchei motorul merge cu orice carb. dar depinde de ce vrei de la masina....putere sau consum mic!!!Apropo pt cei interesati .aprinderile electronice cu senzor[fara platina] de la GOtronic fac diferenta.CIAO........P.S: scuze pt postul lung!!! biggrin.gif..P.S.S:cineva interesat de flansa,carb.1400,carcasa plastic si filtru aer,gat lebada si burduf noi???

This post has been edited by basileros: 26 Nov 2009, 16:41


--------------------
dacia nova gt 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages « < 2 3 4
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 08:41
Forum Renault