DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Carburator 1400 pe nova

alecsparvu
post 21 Feb 2007, 20:16
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 16 February 07
From: Bucuresti




As vrea sa deschidem un topic despre trecerea de la carburator dublucorp de 1600 pe carburator simplu de 1400. Am putea sa ne spunem parerile pro si contra despre acest lucru dar in primul rand sa ne impartasim experienta in aceasta transformare. Prima problema ar fi enumerarea schimbarilor si modificarilor suferite in urma acestei treceri. eu am facut acest lucru si m-am lovit de unele chestii, cum ar fi: in talpa de la carburatorul de 1400 sunt trei stuturi pentru furtune. Doua dintre ele stiu ca sunt pentru apa dar al treilea......; in carburator intra un furtun de pe capacul de culbutori si apoi se duce in galerie. In furtunul dinspre galerie trebuia sa fie o diuza calibrata. L a nova la galerie nu este nici o intrare pentru acest furtun, ce facem?; la trecerea apei prin piciorul carburatorului alta problema, stiu de unde vine dar unde ducem traseul apei?
In momentul in care voi reusi sa fac transformarea completa voi da toate detaliile acestei modificari cu toate cele necesare. Sper ca sa ma puteti ajuta sa facem un topic clar si la obiect, de ce nu chiar si Lipicios(ce imi place cum suna LolLolLo.gif )


--------------------
Dacia Break CLI 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 21 Feb 2007, 20:30
Post #2


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




1. s-a discutat si rasdiscutat problema asta pe forum ... sper ca pe viitor sa avem o sectiune de NOVA ..asta la initiativa lui CATALIN ...pe care il sustin cat pot si cat mi se permite ... apropo poate ne dai si tu un vot...) un search nu ti-ar strica ... biggrin.gif
2. iti trebuie flansa de adaptate (pe care o ai) filtru de aer clasic de berlina cu carcasa de plastic ... modificari sunt urmatoarele :
-nu este nebiue sa conectezi pata calda cele 2 furtune unde zici ca intra apa ... a treia gaura (stut) este pentru aer NU IL ASTUPA ...asigura un consum mai muc si aer suficient motorului ...(in timpul mersului poti testa acest lucru astupand gaura) ...
-furtunul din capacul culbutori nu il mai legi de galerie ... nu are treaba la nova cu galeria il bagi direct in carburator ...la locul lui ...poti pune ori ce fel de furtun si nu are nevoie de nici o dusa calibrata ... merge cu sau fara el ... dar reciclarea gazelor este utila asa ca pune-l ...
daca mai ai intrebari ... iti raspund cu palcere ...
sm nova si am facut trecerea la 1.4 l si este ok ...stiu toate detaliile ... dar inainte de asta iti mai spun "mai da si matle un SEARCH" bafta cu masina si spor la treaba ...
Mihai

This post has been edited by mihai0070: 21 Feb 2007, 20:32


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alecsparvu
post 21 Feb 2007, 22:44
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 16 February 07
From: Bucuresti




zici sa nu mai trec apa prin carburator si sa las stutul acele de aer asa cum este fara sa il leg la nimic???


--------------------
Dacia Break CLI 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 21 Feb 2007, 23:04
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




pui pata calda si o lasi acolo doar ca distantier.

ti-am mai zis:
-flansa
-garnituri
-carburator 1310/1400
-filtru aer sau il adaptezi pe cel de nova

atat.altceva nu cred ca iti mai trebuie.din cate imi aduc aminte niste piulite pentru prezoanele de pe flansa.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 22 Feb 2007, 07:44
Post #5


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Exact cum am spus eu si apollo pata calda nu o conectezi la nimic ... doar o lasi acolo ca distantier ... stutul de aer il lasi asa cum este el ... uite o poza cum este la mine ... poate iti da ceva solutii.P0208_132007.jpg ( Size: 56.35k ) Number of downloads: 1905


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gogoasa
post 22 Feb 2007, 17:19
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 18 January 06




si eu am trecut de la dublucarb. (1600) la 1400 , la flansa cu 3 stuturi (apa+reciclare benzina) am procedat astfel: pt. circuitul apei , ce este util la incalzirea combustibilului in carb. am facut legatura de la "T' de la pompa de apa(cel cu surub de aerisire) prin fansa cu cele 3 stuturi(circuitul de apa) si intrarea am pus-o in locul surubului care este pe blocul motor in partea spre bobina de inductie, opus bujiei de la primul cilindru iar pentru cel de-al 3-lea stut am pus la intrarea in carburator acel "T" cum este si la dacia 1300, intra ramura un furtun ce vine de pe capacul curbutorilor si in parte cealalta de la al 3 stut al flansei carburatorului. Sunt multumit cu noul carburatr, pe GPL am medie de 7,5%, rezultat obtinut la un drum de 1700 km facuti in septembrie trecut


--------------------
dacia nova - b-57-roz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alecsparvu
post 28 Feb 2007, 00:50
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 16 February 07
From: Bucuresti




Dupa cum am promis revin cu lista de componente pentru inlocuirea carburatorului dublucorp cu cel de 1400:
-carburator 1400 cu flansa cu 3 stuturi
-flansa de adaptare galerie
-corp superior (nu capac) pompa de benzina cu retur
-furtune tur-retur benzina (cele existente sunt prea scurte)
-filtru de aer
-teu carburator cu 2 furtune
-teu cu furtune pentru circuit apa
Cred ca nu trebuie sa explic modul de prindere al flansei pe galerie, al carburatorului, al corpului de pompa etc.
In teul pentru carburator va intra furtunul care vine de pe capacul culbutori si un furtun care vine din stutul din flansa carburator ( nu mai este nevoie de diuza pe furtunul dintre teu si stutul carburatorului deoarece acest stut are orificiu calibrat).
In circuitul de racire se pune un teu pentru a lega unul din stuturile de apa din flansa carburatorului. Celalalt stut se lega la chiuloasa in locul surubului din partea bobinei de inductie vis-a-vis de prima bujie.
cam asta e.....sper sa nu fi uitat ceva biggrin.gif

This post has been edited by alecsparvu: 28 Feb 2007, 00:53


--------------------
Dacia Break CLI 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 1 Mar 2007, 13:22
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




QUOTE(alecsparvu @ 28 Feb 2007, 00:50)
-corp superior (nu capac) pompa de benzina cu retur
-furtune tur-retur benzina (cele existente sunt prea scurte)
-filtru de aer
-teu carburator cu 2 furtune
-teu cu furtune pentru circuit apa
*




La pompa de benzina merge desfundat stutul acela si scos returul din dublucorp si pus la pompa.eu n-am schimbat nimic la pompa.mecanicul a facut tot.

teu cu gazele care pleaca de pe chiuloasa, intra in carburator si acolo ramane(cealalta parte a teului fiind infundata)

la circuitul de apa nu am modificat nimic.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alecsparvu
post 2 Mar 2007, 16:17
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 16 February 07
From: Bucuresti




iata cum arata motorul acum.....pentru inspiratieImage000.jpg ( Size: 56.32k ) Number of downloads: 2143


--------------------
Dacia Break CLI 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 2 Mar 2007, 16:36
Post #10


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




alecsparvu recomandarea mea ar fi ca filtrul de aer sa il pui ca mine ca na acum iarna mai trage si aer cald de la galerie


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alecsparvu
post 4 Mar 2007, 22:34
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 16 February 07
From: Bucuresti




am sa ii pun un tub cu legatura pe galerie....


--------------------
Dacia Break CLI 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 8 Mar 2007, 16:33
Post #12


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Ai reusit sa faci ceva ... asteptam si noi poze ... pareri biggrin.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alecsparvu
post 8 Mar 2007, 18:50
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 16 February 07
From: Bucuresti




soryy am avut niste probleme personale....dar am sa pun maine tubul acela la galerie.....iar pareri momentat merge bine dar nu am facut un consum inca....dar e bien smile.gif


--------------------
Dacia Break CLI 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly
post 8 Mar 2007, 20:10
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 7 January 05
From: Iasi




Cam cat ajunge o flansa de adaptare a carbului mono pe galerie de dublu?


--------------------
Dacia 1310 tlx - is-xx-yy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 8 Mar 2007, 22:14
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




QUOTE(aly @ 8 Mar 2007, 20:10)
Cam cat ajunge o flansa de adaptare a carbului mono pe galerie de dublu?
*




Eu cand am facut "tuningu" a fost 20 de lei flansa. Daca ai berlina(cum scrie in semnatura) pune si galeria de simplu corp pentru a nu pierde la performante si consum. Nu are sens sa te complici cu flansa.


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly
post 9 Mar 2007, 16:52
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 7 January 05
From: Iasi




QUOTE(anndi @ 8 Mar 2007, 22:14)
Eu cand am facut "tuningu" a fost 20 de lei flansa. Daca ai berlina(cum scrie in semnatura) pune si galeria de simplu corp pentru a nu pierde la performante si consum. Nu are sens sa te complici cu flansa.
*




Intr-adevar am berlina cu galerie si carburator monocorp. Am facut rost de un weber dublucorp si urmeaza si galeria de papuc, dar in eventualitatea ca nu ar merge bine cu webberul, voi trece inapoi la carburator mono dar voi pastra galeria de dublu(am inteles ca permite o umplere mai buna), de aceea am intrebat cat ar ajunge o flansa.


--------------------
Dacia 1310 tlx - is-xx-yy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 9 Mar 2007, 21:05
Post #17


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




salut ! ptr. cei cu novele cu carb simplu.....e mai bine asa ....dar treceti de itp?


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIH
post 10 Mar 2007, 00:17
Post #18


membru


Group: Members
Posts: 238
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




din cate stiu io nu cred ca trec la itp
dar pacat ca ati facut asemenea modificare, parerea mea este ca ati adus un minus masinii, de ce nu ati optat pentru unu dublu de la alta masina de exemplu de lada.
si io am motor tot de 1,6 ca si voi.

Attached thumbnail(s)
2.JPG ( Size: 70.37k ) Number of downloads: 1940


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4/ex.Dacia Sport Coupe 1.6 - - B-85-MIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 10 Mar 2007, 11:23
Post #19


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




pune poze mai clare ,te rugam......


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danyut
post 10 Mar 2007, 16:34
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 23 September 06




MIH da si tu mai multe detali despre schimbarea facuta;
-de pe ce masina este carb si de care este ?
-cat consuma?
-ce modificari ai facut?....etc


--------------------
dacia nova dacia nova gt 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 10 Mar 2007, 17:44
Post #21


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Tu crezi ca montarea unui carburator de 1400 a adus un minus Novei ...Dece ????
pentru ca cel de 1600 crezi ca iti asigura o viteza mai mare ???? Nu cred ... poate demaraj dar nici asta nu se simte foarte mult ...

Am nova cu carburator de 1400 si nu am probleme cu demarajul sau viteza ... reglajul conteaza ...



danyut carburatorul din poza lui MIH este pus pe o dacia cu motor de 1600


PS ...la ITP o mica atentie si se rezolva biggrin.gif ...

This post has been edited by mihai0070: 10 Mar 2007, 19:18


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIH
post 11 Mar 2007, 10:45
Post #22


membru


Group: Members
Posts: 238
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




intre motorul de 1,4 si cel de 1,6 este clar diferenta, de ce n-ar fi si intre carburatoare? este adevarat ca daca ai unu dublu corp (nova) si nu este bine reglat si tie lene sa mergi la cineva sa ti-l puna la punct mai bine pui unu simplu pt ca e simplu de reglat.
iar tu am inteles ca ai gaz, la gaz nu conteaza ce carburator ai......sa fie acolo o clapeta...
referitor la mica atentie data la itp cred mai degraba ca e o mare atentie ca mai nou se fac poze.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4/ex.Dacia Sport Coupe 1.6 - - B-85-MIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 11 Mar 2007, 11:56
Post #23


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Poze smile.gif asa este ... dar pozele se fac la motor si pui carcasa filtrului de Nova peste carburatorul de 1.4 ... si in poza nu se vede carburatorul ... deci pozele arata bine ...

la gaz conteaza si carburatorul pentru ca la cel mono gazul se poate monta direct in difuzor ... la cel dublu ...il montezi deasupra camerelor ...si asta conteaza mai ales la pornire ...

scuze de offtopic ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIH
post 11 Mar 2007, 19:10
Post #24


membru


Group: Members
Posts: 238
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




QUOTE(danyut @ 10 Mar 2007, 16:34)
MIH da si tu mai multe detali despre schimbarea facuta;
-de pe ce masina este carb si de care este ?
-cat consuma?
-ce modificari ai facut?....etc
*


carburatorul este de pe o lada 1500 si consuma 10 benzina 10 gaz in oras e un consum super bun si asta datorita reglajelor.
modificarile o sa le prezit intr-un alt topic cand o sa amsi mai multe poze.


QUOTE(mihai0070 @ 11 Mar 2007, 11:56)

la gaz conteaza si carburatorul pentru ca la cel mono gazul se poate monta direct in difuzor ... la cel dublu ...il montezi deasupra camerelor ...si asta conteaza mai ales la pornire ...

scuze de offtopic ...
*


scuza-ma dar nu inteleg....de ce camere vb si ce legatura au?


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4/ex.Dacia Sport Coupe 1.6 - - B-85-MIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 11 Mar 2007, 19:19
Post #25


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(mihai0070 @ 11 Mar 2007, 11:56)
la gaz conteaza si carburatorul pentru ca la cel mono gazul se poate monta direct in difuzor ... la cel dublu ...il montezi deasupra camerelor ...si asta conteaza mai ales la pornire ...
scuze de offtopic ...
*



o fi off-topic ....dar ce ai vrut tu sa spui acolo? wacko.gif e o noua bula ? biggrin.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alecsparvu
post 11 Mar 2007, 22:09
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 16 February 07
From: Bucuresti




pot sa spun ca decand am pus carburatorul de 1400 merge de nu are aer.. biggrin.gif ...are si demaraj si are si viteza...la 140 nici nu se simte.....cosumul urmeza sa il fac.....eu sunt foarte multumit de setarea actuala.....
cu itp mai vedem dar mai am 2 ani....iar sa stau sa mi se deregleze mereu carburatorul de 1600 mai bine lasa dry.gif


--------------------
Dacia Break CLI 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 12 Mar 2007, 08:13
Post #27


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(MIH @ 11 Mar 2007, 20:10)
scuza-ma dar nu inteleg....de ce camere vb si ce legatura au?
*




Pai este simplu ...carburatorul monocorp are o singura camera (difuzor prin care benzina este injectata in galeria de admisie prin miscarea clapetei de acceleratie) cel dublu corp are doua astfel de camere ...(difuzoare) care se vad clar in poza ta ... unul principal care are acelas rol ca la cel monocorp si unul secundar (camera 2 ) care in functie de regaljul surubului de progresiune la o anumita turatie deschide si clapeta din camera 2 astfel cantitatea de benzina fiind practic mai mare ceea ce iti asigura un mers mai usor mai rapid ...dar si un consum pe masura ...

Exemplu difuzorul la carburatorul de nova 28/30dci este de 22 respectiv 23 mm deschise amandoua se realizeaza o deschidere de 45 mm pe unde benzina poate ajunge in galerie ... la cel mono corp diametrul camerei este de 27 mm la o deschidere totala a clapetei ...

Sper ca s-a inteles ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIH
post 12 Mar 2007, 09:59
Post #28


membru


Group: Members
Posts: 238
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




io nu am surub de reglaj, al meu este vacumatic deci intradevar consumul este pe masura....daca mergi normal consuma mai putin decat cel de 1.4 iar daca te dai la ea consuma mai mult dar se duce.....in fine revin cu intrebarea ce legatura are cu gazul?

"la gaz conteaza si carburatorul pentru ca la cel mono gazul se poate monta direct in difuzor ... la cel dublu ...il montezi deasupra camerelor ...si asta conteaza mai ales la pornire ..."

ce inseamna in difuzor?


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4/ex.Dacia Sport Coupe 1.6 - - B-85-MIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 12 Mar 2007, 10:04
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




MIH , tu nu ai reglaj la dublucorp sau la ce te referi?

La dublucorp reglajul se face undeva in "talpa" carburatorului.

cat despre difuzor, nu stiu cum sa explic dar am idee.

oricum la monocorpuri am vazut montat gazul direct in carburator, dat o gaura si gata.la altele am vazut montat undeva in plasticul care duce la filtrul de aer.

dar la dublucorp nu am vazut.sa dai gaura in el, e cam greu.tot asa..deasupra.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 12 Mar 2007, 10:06
Post #30


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(mihai0070 @ 12 Mar 2007, 08:13)
Exemplu difuzorul la carburatorul de nova 28/30dci este de 22 respectiv 23 mm deschise amandoua se realizeaza o deschidere de 45 mm pe unde benzina poate ajunge in galerie ... la cel mono corp diametrul camerei este de 27 mm la o deschidere totala a clapetei ...

Sper ca s-a inteles ...
*



ori tu nu stii sa te exprimi ori nu stii ce sa explici ! nu s-a inteles !
difuzorul este o parte fixa ...nu se deschide....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 08:24
Forum Renault