Carburator 1400 pe nova
![]() ![]() ![]() |
Carburator 1400 pe nova
alecsparvu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 16 February 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Break CLI
2000
|
|||
mihai0070 |
![]()
Post
#2
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
1. s-a discutat si rasdiscutat problema asta pe forum ... sper ca pe viitor sa avem o sectiune de NOVA ..asta la initiativa lui CATALIN ...pe care il sustin cat pot si cat mi se permite ... apropo poate ne dai si tu un vot...) un search nu ti-ar strica ...
![]() 2. iti trebuie flansa de adaptate (pe care o ai) filtru de aer clasic de berlina cu carcasa de plastic ... modificari sunt urmatoarele : -nu este nebiue sa conectezi pata calda cele 2 furtune unde zici ca intra apa ... a treia gaura (stut) este pentru aer NU IL ASTUPA ...asigura un consum mai muc si aer suficient motorului ...(in timpul mersului poti testa acest lucru astupand gaura) ... -furtunul din capacul culbutori nu il mai legi de galerie ... nu are treaba la nova cu galeria il bagi direct in carburator ...la locul lui ...poti pune ori ce fel de furtun si nu are nevoie de nici o dusa calibrata ... merge cu sau fara el ... dar reciclarea gazelor este utila asa ca pune-l ... daca mai ai intrebari ... iti raspund cu palcere ... sm nova si am facut trecerea la 1.4 l si este ok ...stiu toate detaliile ... dar inainte de asta iti mai spun "mai da si matle un SEARCH" bafta cu masina si spor la treaba ... Mihai This post has been edited by mihai0070: 21 Feb 2007, 20:32 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
alecsparvu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 16 February 07 From: Bucuresti ![]() |
zici sa nu mai trec apa prin carburator si sa las stutul acele de aer asa cum este fara sa il leg la nimic???
|
--------------------
Dacia
Break CLI
2000
|
|
apollo |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
pui pata calda si o lasi acolo doar ca distantier.
ti-am mai zis: -flansa -garnituri -carburator 1310/1400 -filtru aer sau il adaptezi pe cel de nova atat.altceva nu cred ca iti mai trebuie.din cate imi aduc aminte niste piulite pentru prezoanele de pe flansa. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#5
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Exact cum am spus eu si apollo pata calda nu o conectezi la nimic ... doar o lasi acolo ca distantier ... stutul de aer il lasi asa cum este el ... uite o poza cum este la mine ... poate iti da ceva solutii.P0208_132007.jpg ( Size: 56.35k )
Number of downloads: 1905
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
gogoasa |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 18 January 06 ![]() |
si eu am trecut de la dublucarb. (1600) la 1400 , la flansa cu 3 stuturi (apa+reciclare benzina) am procedat astfel: pt. circuitul apei , ce este util la incalzirea combustibilului in carb. am facut legatura de la "T' de la pompa de apa(cel cu surub de aerisire) prin fansa cu cele 3 stuturi(circuitul de apa) si intrarea am pus-o in locul surubului care este pe blocul motor in partea spre bobina de inductie, opus bujiei de la primul cilindru iar pentru cel de-al 3-lea stut am pus la intrarea in carburator acel "T" cum este si la dacia 1300, intra ramura un furtun ce vine de pe capacul curbutorilor si in parte cealalta de la al 3 stut al flansei carburatorului. Sunt multumit cu noul carburatr, pe GPL am medie de 7,5%, rezultat obtinut la un drum de 1700 km facuti in septembrie trecut
|
--------------------
dacia
nova
- b-57-roz
|
|
alecsparvu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 16 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Dupa cum am promis revin cu lista de componente pentru inlocuirea carburatorului dublucorp cu cel de 1400:
-carburator 1400 cu flansa cu 3 stuturi -flansa de adaptare galerie -corp superior (nu capac) pompa de benzina cu retur -furtune tur-retur benzina (cele existente sunt prea scurte) -filtru de aer -teu carburator cu 2 furtune -teu cu furtune pentru circuit apa Cred ca nu trebuie sa explic modul de prindere al flansei pe galerie, al carburatorului, al corpului de pompa etc. In teul pentru carburator va intra furtunul care vine de pe capacul culbutori si un furtun care vine din stutul din flansa carburator ( nu mai este nevoie de diuza pe furtunul dintre teu si stutul carburatorului deoarece acest stut are orificiu calibrat). In circuitul de racire se pune un teu pentru a lega unul din stuturile de apa din flansa carburatorului. Celalalt stut se lega la chiuloasa in locul surubului din partea bobinei de inductie vis-a-vis de prima bujie. cam asta e.....sper sa nu fi uitat ceva ![]() This post has been edited by alecsparvu: 28 Feb 2007, 00:53 |
--------------------
Dacia
Break CLI
2000
|
|
apollo |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
QUOTE(alecsparvu @ 28 Feb 2007, 00:50) -corp superior (nu capac) pompa de benzina cu retur -furtune tur-retur benzina (cele existente sunt prea scurte) -filtru de aer -teu carburator cu 2 furtune -teu cu furtune pentru circuit apa La pompa de benzina merge desfundat stutul acela si scos returul din dublucorp si pus la pompa.eu n-am schimbat nimic la pompa.mecanicul a facut tot. teu cu gazele care pleaca de pe chiuloasa, intra in carburator si acolo ramane(cealalta parte a teului fiind infundata) la circuitul de apa nu am modificat nimic. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
alecsparvu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 16 February 07 From: Bucuresti ![]() |
iata cum arata motorul acum.....pentru inspiratieImage000.jpg ( Size: 56.32k )
Number of downloads: 2143
|
--------------------
Dacia
Break CLI
2000
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#10
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
alecsparvu recomandarea mea ar fi ca filtrul de aer sa il pui ca mine ca na acum iarna mai trage si aer cald de la galerie
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
alecsparvu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 16 February 07 From: Bucuresti ![]() |
am sa ii pun un tub cu legatura pe galerie....
|
--------------------
Dacia
Break CLI
2000
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#12
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Ai reusit sa faci ceva ... asteptam si noi poze ... pareri
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
alecsparvu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 16 February 07 From: Bucuresti ![]() |
soryy am avut niste probleme personale....dar am sa pun maine tubul acela la galerie.....iar pareri momentat merge bine dar nu am facut un consum inca....dar e bien
![]() |
--------------------
Dacia
Break CLI
2000
|
|
aly |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 7 January 05 From: Iasi ![]() |
Cam cat ajunge o flansa de adaptare a carbului mono pe galerie de dublu?
|
--------------------
Dacia
1310 tlx
- is-xx-yy
|
|
anndi |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(aly @ 8 Mar 2007, 20:10) Eu cand am facut "tuningu" a fost 20 de lei flansa. Daca ai berlina(cum scrie in semnatura) pune si galeria de simplu corp pentru a nu pierde la performante si consum. Nu are sens sa te complici cu flansa. |
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
aly |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 7 January 05 From: Iasi ![]() |
QUOTE(anndi @ 8 Mar 2007, 22:14) Eu cand am facut "tuningu" a fost 20 de lei flansa. Daca ai berlina(cum scrie in semnatura) pune si galeria de simplu corp pentru a nu pierde la performante si consum. Nu are sens sa te complici cu flansa. Intr-adevar am berlina cu galerie si carburator monocorp. Am facut rost de un weber dublucorp si urmeaza si galeria de papuc, dar in eventualitatea ca nu ar merge bine cu webberul, voi trece inapoi la carburator mono dar voi pastra galeria de dublu(am inteles ca permite o umplere mai buna), de aceea am intrebat cat ar ajunge o flansa. |
--------------------
Dacia
1310 tlx
- is-xx-yy
|
|
sobolan |
![]()
Post
#17
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
salut ! ptr. cei cu novele cu carb simplu.....e mai bine asa ....dar treceti de itp?
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
MIH |
![]()
Post
#18
|
![]() membru Group: Members Posts: 238 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
din cate stiu io nu cred ca trec la itp
dar pacat ca ati facut asemenea modificare, parerea mea este ca ati adus un minus masinii, de ce nu ati optat pentru unu dublu de la alta masina de exemplu de lada. si io am motor tot de 1,6 ca si voi. Attached thumbnail(s) 2.JPG ( Size: 70.37k ) Number of downloads: 1940 |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4/ex.Dacia Sport Coupe 1.6
-
- B-85-MIG
|
|
sobolan |
![]()
Post
#19
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
pune poze mai clare ,te rugam......
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
danyut |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 23 September 06 ![]() |
MIH da si tu mai multe detali despre schimbarea facuta;
-de pe ce masina este carb si de care este ? -cat consuma? -ce modificari ai facut?....etc |
--------------------
dacia nova
dacia nova
gt 2000
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#21
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Tu crezi ca montarea unui carburator de 1400 a adus un minus Novei ...Dece ????
pentru ca cel de 1600 crezi ca iti asigura o viteza mai mare ???? Nu cred ... poate demaraj dar nici asta nu se simte foarte mult ... Am nova cu carburator de 1400 si nu am probleme cu demarajul sau viteza ... reglajul conteaza ... danyut carburatorul din poza lui MIH este pus pe o dacia cu motor de 1600 PS ...la ITP o mica atentie si se rezolva ![]() This post has been edited by mihai0070: 10 Mar 2007, 19:18 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
MIH |
![]()
Post
#22
|
![]() membru Group: Members Posts: 238 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
intre motorul de 1,4 si cel de 1,6 este clar diferenta, de ce n-ar fi si intre carburatoare? este adevarat ca daca ai unu dublu corp (nova) si nu este bine reglat si tie lene sa mergi la cineva sa ti-l puna la punct mai bine pui unu simplu pt ca e simplu de reglat.
iar tu am inteles ca ai gaz, la gaz nu conteaza ce carburator ai......sa fie acolo o clapeta... referitor la mica atentie data la itp cred mai degraba ca e o mare atentie ca mai nou se fac poze. |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4/ex.Dacia Sport Coupe 1.6
-
- B-85-MIG
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#23
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Poze
![]() la gaz conteaza si carburatorul pentru ca la cel mono gazul se poate monta direct in difuzor ... la cel dublu ...il montezi deasupra camerelor ...si asta conteaza mai ales la pornire ... scuze de offtopic ... |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
MIH |
![]()
Post
#24
|
![]() membru Group: Members Posts: 238 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(danyut @ 10 Mar 2007, 16:34) MIH da si tu mai multe detali despre schimbarea facuta; -de pe ce masina este carb si de care este ? -cat consuma? -ce modificari ai facut?....etc carburatorul este de pe o lada 1500 si consuma 10 benzina 10 gaz in oras e un consum super bun si asta datorita reglajelor. modificarile o sa le prezit intr-un alt topic cand o sa amsi mai multe poze. QUOTE(mihai0070 @ 11 Mar 2007, 11:56) la gaz conteaza si carburatorul pentru ca la cel mono gazul se poate monta direct in difuzor ... la cel dublu ...il montezi deasupra camerelor ...si asta conteaza mai ales la pornire ... scuze de offtopic ... scuza-ma dar nu inteleg....de ce camere vb si ce legatura au? |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4/ex.Dacia Sport Coupe 1.6
-
- B-85-MIG
|
|
sobolan |
![]()
Post
#25
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 11 Mar 2007, 11:56) la gaz conteaza si carburatorul pentru ca la cel mono gazul se poate monta direct in difuzor ... la cel dublu ...il montezi deasupra camerelor ...si asta conteaza mai ales la pornire ... scuze de offtopic ... o fi off-topic ....dar ce ai vrut tu sa spui acolo? ![]() ![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
alecsparvu |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 16 February 07 From: Bucuresti ![]() |
pot sa spun ca decand am pus carburatorul de 1400 merge de nu are aer..
![]() cu itp mai vedem dar mai am 2 ani....iar sa stau sa mi se deregleze mereu carburatorul de 1600 mai bine lasa ![]() |
--------------------
Dacia
Break CLI
2000
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#27
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(MIH @ 11 Mar 2007, 20:10) Pai este simplu ...carburatorul monocorp are o singura camera (difuzor prin care benzina este injectata in galeria de admisie prin miscarea clapetei de acceleratie) cel dublu corp are doua astfel de camere ...(difuzoare) care se vad clar in poza ta ... unul principal care are acelas rol ca la cel monocorp si unul secundar (camera 2 ) care in functie de regaljul surubului de progresiune la o anumita turatie deschide si clapeta din camera 2 astfel cantitatea de benzina fiind practic mai mare ceea ce iti asigura un mers mai usor mai rapid ...dar si un consum pe masura ... Exemplu difuzorul la carburatorul de nova 28/30dci este de 22 respectiv 23 mm deschise amandoua se realizeaza o deschidere de 45 mm pe unde benzina poate ajunge in galerie ... la cel mono corp diametrul camerei este de 27 mm la o deschidere totala a clapetei ... Sper ca s-a inteles ... |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
MIH |
![]()
Post
#28
|
![]() membru Group: Members Posts: 238 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
io nu am surub de reglaj, al meu este vacumatic deci intradevar consumul este pe masura....daca mergi normal consuma mai putin decat cel de 1.4 iar daca te dai la ea consuma mai mult dar se duce.....in fine revin cu intrebarea ce legatura are cu gazul?
"la gaz conteaza si carburatorul pentru ca la cel mono gazul se poate monta direct in difuzor ... la cel dublu ...il montezi deasupra camerelor ...si asta conteaza mai ales la pornire ..." ce inseamna in difuzor? |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4/ex.Dacia Sport Coupe 1.6
-
- B-85-MIG
|
|
apollo |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
MIH , tu nu ai reglaj la dublucorp sau la ce te referi?
La dublucorp reglajul se face undeva in "talpa" carburatorului. cat despre difuzor, nu stiu cum sa explic dar am idee. oricum la monocorpuri am vazut montat gazul direct in carburator, dat o gaura si gata.la altele am vazut montat undeva in plasticul care duce la filtrul de aer. dar la dublucorp nu am vazut.sa dai gaura in el, e cam greu.tot asa..deasupra. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
sobolan |
![]()
Post
#30
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 12 Mar 2007, 08:13) Exemplu difuzorul la carburatorul de nova 28/30dci este de 22 respectiv 23 mm deschise amandoua se realizeaza o deschidere de 45 mm pe unde benzina poate ajunge in galerie ... la cel mono corp diametrul camerei este de 27 mm la o deschidere totala a clapetei ... Sper ca s-a inteles ... ori tu nu stii sa te exprimi ori nu stii ce sa explici ! nu s-a inteles ! difuzorul este o parte fixa ...nu se deschide.... |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 08:24 |