DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Carburator 1400 pe nova

mihai0070
post 16 Apr 2007, 22:17
Post #61


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Nova cu carburator de 1400 merge brici ... eu zic sa iti reglezi carburatorul de 1400 ...
Am nova GT carb de 1400 ... viteza top Speed ... 140 pe GPL (am exagerat stiu) pe benzina se duce si mai mult ... masina are demaraj in forta viteza si acceleratie sprintena ... daca esti din bucuresti iti arat cum se comporta o nova cu carb de 1400 ...
am pata calda conectata si merge ok ... ambreajul este putin uzat cablu sau discul ... si mai face figuri ... dar merge de rupe ... am pus aprindere tranzistoriala si pe GPL am un consum la drum lung de 6.5 % mers la ~90 cu treapta a 4 a turata la ~3000 ... in trapata a 5 a scot consum de 6 % GPL ... benzina (teoretic) iese la 5.5 % in afara .... oras nu spun ca sunt din bucuresti unde poti sta in trafic si o ora si sa pargurgi doar 5 km sad.gif
Carburatorul de 1400 reglat pe stand de carbotest in pantelinom ... pornire usoara atat pe GPL car si pe benzina ... si avantaze mai sunt o groaza ... nu se infunda nu se deregleaza ... jiclorul de relanti il scot in max 1 min ... fata de modelul 1600 de care efectiv mi-e groasa ... daca mai vrei detalii vorbim ... si sigur colegi de pe forum o sa te ajute cu ce ai nevoie ...
Apropo de urcare cum spune si apollo ... de paste ma fost la Gradistea (VL) venind dinspre Dragasani am intilnit urcare de 8% si 10% ... masina 2 persoane 120 kg 90 litri carburant (44 benzina si 48 Gpl am facut plinul) si bagaje nu mai stiu cat dar peste 100 kg deci cel putin am avut 300 kg uracre de 10 % cu a 3 a undeva la 50 la ora deci super bine ... sa nu mai vorbesc de stabilitatea pe care o are la relanti ... si nici odata nu te fura la consum wink.gif

Apollo ... pentru asta sunt prieteni cheers.gif

This post has been edited by mihai0070: 16 Apr 2007, 22:20


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 16 Apr 2007, 23:36
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




Mihai , tatal tau sigur a fost terorist ... pentru ca tu... esti o adevarata ... BOMBA.


Ai vrut sa faci ocolul pamantului? Citez : "90 litri carburant (44 benzina si 48 Gpl am facut plinul)".


Nu mergeti in spatele lui smile.gif)


Gata , am glumit destul.


Idee e ca daca ai o aprindere buna,alimentarea buna si un reglaj bun... masina e sub comanda ta si nu are voie sa "comenteze" nimic.

Cand voi va criticati masina , atunci inseamna ca are o problema.Cand mai aveti intentia de a o critica , uitati-va la ea,reglati,reparati si sa vedem ce mai criticati smile.gif

Daca ar fi sa o critic pe a mea... ce e azi?Marti?...cred ca pe Vineri termin smile.gif


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 17 Apr 2007, 07:31
Post #63


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Off topic...
Eu asa plec la drum cu 44 litri de benzina si 48 de gpl ... si am ~1500 km de drum acoperit biggrin.gif ... cu doua plinuri ca mine ajung in Germania radmasa.gif

ma gandeam sa imi fac un banner pe spate cu "Al Jazeera" apropo de terorism ... sau "daca nu pastrezi distanta faci BUM ..."

Intradevar cu o masina reglata poti pleca la drum fara sa iti faci griji ... dar la intoarcere am stat pe soseaua nationala in jur de 30 min ... doua accidente usoare si aglomeratia de la intersectia Pitesti Vama ... este bine sa stii pe ce te bazezi cand pleci la drum lung ... masina benzina suficienta , reglata corespunzator ... tot tacamul

This post has been edited by mihai0070: 17 Apr 2007, 07:32


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bertro
post 17 Apr 2007, 11:38
Post #64


Membru dezmembrat


Group: Members
Posts: 592
Joined: 3 June 05
From: IASI, rumenia




pe mine ma terorizeaza a mea in ultimele zile, nu pricep ce nu-i mai convine. a inceput sa porneasca mai greu (adica o ia din prima, dar moare scurt, abia pe la a 3-a cheie se mentine), demarajul nu mai prezinta incredere, mai ales daca-i dau talpa mai brusc. Dupa ce se incalzeste, are momente cand stau cu ea la relanti si incepe sa mearga tot mai prost pana moare de tot. In plus, am observat ca am relanti cat de cat civilizat doar daca surubul de amestec e desfacut 5 ture jumate si daca il strang si pe cel de la clapeta vreo 2 ture de la zero. Ceva nu mai e in regula...

Avand in vedere ca bujiile sunt noi (~400km), fisele sunt bune, bobina e relativa noua (~1000km), platina n-am (aprindere electromagnetica), avansul e reglat, am inceput sa banui fie carbul de 1300 (jiglere de 1400), fie flansa pata calda pe care tocmai i-am pus-o dedesubt ca sa am stut de aer (inainte foloseam un T pe furtunul de la servofrana). Am vaga impresie ca au facut mult prea mare gaura din stutul ala.

sau sa fie de la altceva? pareri? (ma batea gandul sa-mi iau un carb de 1400 nou, cu reglajele din fabrica, sau sa renunt la pata calda si sa pun iar aerul in acelasi stut cu servo.). Mentionez ca in carb e curat, filtre curate, jiglerele si canalele tocmai le-am suflat, furtunul de la culbutori scoate pe sub masina.


--------------------
DACIA Nova GT - xx xx XXX
posesor de DrACIA NOVA GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 17 Apr 2007, 11:50
Post #65


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Si furtunul ala dece este sub masina blink.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bertro
post 17 Apr 2007, 11:58
Post #66


Membru dezmembrat


Group: Members
Posts: 592
Joined: 3 June 05
From: IASI, rumenia




ca sa nu bage celebrii "muci" in carburator iarna. intrarea din carb pt Teu e conectata direct la stutul de aer din flansa. a mers fara probleme.


--------------------
DACIA Nova GT - xx xx XXX
posesor de DrACIA NOVA GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 17 Apr 2007, 12:07
Post #67


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Sigur nu sunt segmentii dusi si scoate fum de rupe ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 17 Apr 2007, 12:08
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




relantiu instabil - aer fals smile.gif


mai verifica.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bertro
post 17 Apr 2007, 12:38
Post #69


Membru dezmembrat


Group: Members
Posts: 592
Joined: 3 June 05
From: IASI, rumenia




fum nu scoate mai mult decat normal.
o sa reverific si de aer fals (poate pe la servofrana, ca la carb ma cam indoiesc, abia l-am remontat cu garnituri noi, silicon, tot tacamul). Relantiul e stabil pana se incalzeste, dupa aia face faza respectiva. or fi crapat bujiile...


--------------------
DACIA Nova GT - xx xx XXX
posesor de DrACIA NOVA GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
endlless
post 17 Apr 2007, 16:54
Post #70


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 16 April 07




QUOTE(ssilvviu @ 16 Apr 2007, 20:52)
Pai daca nu stii sa-l reglezi...
Eu am BMW cu motor de 1600 si carburator monocorp de Dacie 1400. Fuge de rupe, eu chiar incerc sa-l gatui ca altfel ma rupe la consum.
Si unde mai pui ca are aproape 1500 Kg.
*



pai stai putin, ce facem comparam si motoarele??
merci, daca as avea si eu motor de bmw......
ideea era ca NOVA nu mai avea putere cu carburatorul monocorp indiferent de reglaje.....
poate nu era al meu reglat ca lumea, dar asta era situatia....
cat despre consum, nu prea ma intereseaza, prefer sa-mi consume 10-11 dar sa nu stau sa ma tarai cu ea....


--------------------
dacia nova 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 18 Apr 2007, 08:23
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




Eu nu stiu de ce tot ii trage-ti atat cu reglatul carburatorului monocorp?Ce sa reglezi la el inafara de nivel cnc(plutitor) si amestecul la mers in gol,adica numai la ralanti.Un reglaj incorect al surubului de amestec conduce mai mult la un mers neregulat la ralanti si zguduieli in frana de motor(la un mers usor,gen mersul in coloana,tr1-2) decat la un consum marit.
Tot din cauza reglajului(amestec bogat),se poate opri motorul in momentul in care calci ambreiajul,pt a rula pe liber de exemplu.

bertro,la mine bujiile au inceput sa faca figuri dupa 200km biggrin.gif


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bertro
post 18 Apr 2007, 09:08
Post #72


Membru dezmembrat


Group: Members
Posts: 592
Joined: 3 June 05
From: IASI, rumenia




mda, nu era din carburatie, era din aprindere. aveam bujiile negre-negre... se pare ca e adevarata faza ca Nova papa bujii pe banda rulanta, desi au doar 500km (bine, in timpul asta s-a petrecut faza cu turnat ulei ca prostul => stropirea motorului, inclusiv bujiilor, a mai fost pus si dublucorpul o vreme de mergea ca naiba. presupun ca astea au contribuit la afumare). Curatat bine bujiile, reglat avansul, masurat fisele si toarce ca o pisicuta la relanti, am si demarajul iarasi cum era. Asta fara sa ating carbul (dimpotriva, am revenit la reglajele initiale ale surubului de amestec si ale surubului de la clapeta, ca acum aveam relantiul prea sus).

concluzia: daca aveti nova si incepe brusc sa mearga tot mai prost, inainte sa va bagati in carb, verificati bujiile. Eu sper sa mai am 500 km de "pace" de-acu inainte biggrin.gif


--------------------
DACIA Nova GT - xx xx XXX
posesor de DrACIA NOVA GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 18 Apr 2007, 11:41
Post #73


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




bujii negre sunt si din cauza amestecului prea bogat ... (depinde de ce carbutator ai ) si daca ai ulei prea mult si daca mai este si negru ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bertro
post 18 Apr 2007, 15:17
Post #74


Membru dezmembrat


Group: Members
Posts: 592
Joined: 3 June 05
From: IASI, rumenia




nu prea merg cu socul tras, plutitorul e ca la carte. daca o fi prea bogat e doar din jiglere (carb de 1300 cu jiglere de 1400). uleiul l-am schimbat dupa povestea cu pictura pe la joja (ca-i venise timpul oricum). Am hexol 20/40 si are doar vreo 400km. Bujiile nu le mai verificasem de pe vremea vechiului ulei, deci poate a ajutat si ala la afumarea lor.


--------------------
DACIA Nova GT - xx xx XXX
posesor de DrACIA NOVA GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 3 Oct 2007, 20:57
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




Salut. Ce va mai fac carburatoarele de 1.4? biggrin.gif

Sambata trecuta,din lipsa de activitate,cumpar si eu o flansa metalica pt adaptare carburator monocorp si ma apuc de lucru.Dupa o ora treaba e gata ,bineinteles ca inainte de asta pregatisem un carburator si flansa pentru apa calda.

Acum impresii:
-la rece porneste la fel,dar se cam opreste de cateva ori;
-da in nas la greu chiar si dupa ce se incalzeste;
-trebuie sa accelerezi batraneste ca altfel face ca un aspirator infundat;
-daca reusesti sa prinzi viteza,80-90km/h,e chiar placut la condus,motorul parca nu e chiar atat de zgomotos,insa mare grija la depasiri;
-dealurile pe care le urcam cu tr5 acum le urcam cu tr4,ma cam chinuiam sa tin la distanta in spatele meu un logan de 1.4 wacko.gif
-consumul in afara cam 7.5l/100,viteza 90-110km/h pe drum european,cu dublucorp scot cam la fel,in vremurile lui bune consumul minim in afara era un pic sub 6.5 litri la 100km,dar m-a mancat undeva sa modific jiclorul principal pentru ca la rece cam dadea intreruperi in sarcina;
-consumul in oras cred ca este cu un litru mai putin decat la asta dublu dar te cam faci de cacao prin intersectii,dimineta cand e rece si ti se opreste motorul radmasa.gif

Dupa 3 zile l-am spalat bine pe cel original,nu ca ar fi avut ceva,dar eram curios cum e cu schimbarea biggrin.gif
Concluzia:decat sa pui carburator de 1.4 pe Nova,mai bine alta masina sau GPL.

Si acum o chestie importanta pt cei cu carb de 1.4: 50% din treaba la plecarea de pe loc este preluata de pompa de sprit/repriza.Problema este ca membranele din ziua de azi nu sunt facute cum trebuie.In interiorul tubuletului de alama au un arculet pt protectie la capat de cursa,arculet care e prea slab si intra in functiune chiar de la inceputul cursei tijei.Acest arc poate fi verificat in felul urmator: cu capacelul pompei de repriza desfacut,se tine membrana la locul ei cu doua degete,peste arcul de revenire.Cu un deget de la mana cealalta se apasa pe tumburucul de alama al membranei si se observa cand acesta incepe sa intre in interior.Daca intra in interior chiar de la inceput e de rau.Eu am schimbat o membrana din asta noua,care dupa doua zile parca se dezintegrase in bensina,cu una veche de vre-o 20 de ani,din aia scortoasa si cu arc calibrat pe masura.


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 10 Oct 2007, 10:10
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




am zis sa fac si eu un lucru bun si am schimbat membrana la pompa de sprit , am spalat carburatorul si platina.

mergea masina ingrozitor, intrerupea, nu avea forta.in fine.

mi-am bagat iar nasul in aprindere si am rezolvat-o, dar dadea in nas cand o calcam cu motorul cald.
pana nu am incercat toate posibilitatile nu a vrut sa mearga frumos.problema era la acea membrana.am pus-o pe cea veche la loc si a mers.

cat despre carburatorul de 1410 eu is multumit de el.

imi da in nas 5 minute pana se incalzeste, dupa aia merge numai bine.


gabi1, tin sa te contrazic.atata timp cat e reglat bine un carburator monocorp, masina iti va merge bine.

te sfatuiesc sa mai umbli pe la reglaje si ai sa vezi ca vei fi multumit.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Georginho
post 10 Oct 2007, 10:26
Post #77


Inventiv


Group: Members
Posts: 1.002
Joined: 6 July 07




A pus cineva carburator monocorp cu soc automat pe Nova?

Imi propunea cineva acum vreo 2-3 ani, unul de Reno parca, la un milion.

Se poate face modificarea?


--------------------
*** *** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
25YBA
post 10 Oct 2007, 20:58
Post #78


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 18 September 07




am trecut si eu d 6 zile p carb de 1.4 ... is super multzumit ... relanti`ul sta super merge masina singura in a 2`a la ambuteiaje nu ca inainte.. plus ca`l pot regla eu cum vreau acu... consumul ink nu`l sthiu astept sa raman fara benzina biggrin.gif
dezavantaje fatza de cel de 1.6 ... intradevar dureaza o idee mai mult pana pornesti la prima ora dimineatza... in rest la juma de cheie...; motorul suna altfel.. ma rog poate de la filtru meu de aer sport biggrin.gif
de tras trage la fel k inainte , depinde cum sthii sa conduci... de drum... conditzii .. atentzia ta etc
ps. am schimbat si pompa aia capsulata de benzina si am pus una "normala"


--------------------
Dacia Nova 1998 Nova T - IS 25 YBA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 10 Oct 2007, 21:51
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




pai trebuia sa schimbi pompa, ca nu aveai retur smile.gif

diferenta e foarte mica.cativa caluti putere smile.gif

si eu azi m-am mai jucat pe la aprindere si carburator si am senzatia ca porneste mult mai usor,se accelereaza mult mai bine.


cat despre pornitul diminteata, calca acceleratia de vreo 3-4 ori inainte de a da cheie ca nu are suficienta benzina in CNC.

daca ai filtre de benzina pe tur, verifica daca se golesc dupa cateva ore de stat.daca nu se golesc, e foarte bine.e amorsata pompa si trage din prima.

daca se golesc filtrele/filtrul verifici pastilele din pompa.una nu inchide bine.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sobieski
post 16 Dec 2007, 00:03
Post #80


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 10 December 07




nu va mai puneti carb de 1400..tot consumu ala il ai...si demaraj se pierde de tot ...la mn asa e ..pare rau k l`am skimbat wacko.gif


--------------------
dacia nova 1999 - B 04 HBN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 16 Dec 2007, 00:47
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




QUOTE(Sobieski @ 16 Dec 2007, 00:03)
nu va mai puneti carb de 1400..tot consumu ala il ai...si demaraj se pierde de tot ...la mn asa e ..pare rau k l`am skimbat wacko.gif
*




bun.sa zicem ca e acelasi consum.

dar cat dureaza la un dublucorp sa desfunzi jiglorul de ralanti si cat dureaza la un monocorp?

si te contrazic.e consumul mai mic la monocorp.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 16 Dec 2007, 09:05
Post #82


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Demarajul e la fel daca sti sa-ti reglezi avansul iar consumul e in legatura directa cu varful piciorului drept biggrin.gif .Daca multi nu stiu sa-si regleze carburatorul monocorp se plang ca da in nas ca nu trage etc. De tras trage perfect , depinde cum ai tu reglat avansul si cum e reglat carburatorul. Multi nu stiu cum sa-si regleze curba de avans la o anumita turatie alti nu stiu sa-si regleze carburatorul . Eu o sa fac rost de unu dublu corp sa vedem ce stie sa faca ca toti fug de el ca cica papa mult biggrin.gif . Daca sunt puse filtre de benzina inainte de pompa de benzina si dupa nu se mai deregleaza carburatorul progresiv cum spuneau cativa si nu se mai infunda jiglerele. Asa se intampla si la cel monocorp wink.gif Diferenta la consum o face piciorul drept biggrin.gif.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scania
post 12 Mar 2008, 14:13
Post #83


SCANIA TOPLINE V8 164L 480CP


Group: Members
Posts: 261
Joined: 5 January 08
From: Curtea de Arges




salut ajutati`ma si pe mine sa reglez carburiciu pe benzina, pe GPL nu am treaba dar cand merg pe benzina realantiul e cu vreo 300 de ture mai mic adica daca pe gaz sta la 1000 pe benzina sta la vreo 700 si tremura de zici ca se rupe in 2a, si mai e ceva tot pe benzina daca bag picoru in ea dintr`o data se ingatuie nu are forta, daca accelerez progresiv merge super de unde sa fie din aer? plus ca a fost o periada cand nu se accelera pe benzina deloc, deci o porneam mergea cam 5 sec bine cand o acceleram se oprea motoru trebuia sai faci numai "sprituri" cum ar veni si trebuia sa o tii peste 3000 daca o lasi mai moale se oprea puteai sa apesi cat vrei pe acceleratia aia nu am avut ce sa`i fac, vreo luna dar si`a revenit singura am bagat o benzina mai buna si aditiv dupa ce am bagat un pic de diluant in ea acum merge bine, dar nu se accelreaza dintr`o data parca se sufoca?


--------------------
EX. Dacia nova GT 1998 - AG08UNN
In frane si in femei sa nu ai niciodata incredere..... nu stii cand te lasa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannyNova
post 14 Mar 2008, 19:51
Post #84


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 31 May 07




Salut ! Am reusit sa fac si eu modificarea, in sfarsit! Si sunt multumit. Carburatorul meu e de 1300, cu jigloare de 135(principal) si 170 pe aer. Difuzorul e de 25,5. Mentionez ca pata calda am racordat-o la circuitul de apa. Filtrul de aer este de metal (model vechi) din care am taiat o portiune, astfel incat acum are lungimea cat elementul filtrant. Corpul pompei de benzina nu l-am modificat, returul l-am conectat cu ajutorul unui teu pe refularea pompei. Pot spune ca acum motorul porneste mult mai usor si mai repede, nu mai e nevoie de timp de incalzire sau mers cu socul tras, e mai stabil. Nu am pierdut aproape deloc din performante, desi carburatorul e de 1300. In schimb consumul s-a redus simtitor. Am sa revin cu fotografii. In concluzie, se merita !!! smile.gif


--------------------
Dacia Nova GT 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 14 Mar 2008, 20:59
Post #85


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Ma bucura sa va adus ca sunteti multumiti de modificarea asta.

poze am eu destule in sectiunea mea de poze tongue.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannyNova
post 16 Mar 2008, 17:29
Post #86


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 31 May 07




De acord cu tine Mihai, dar poate o idee in plus nu strica...S3010040.JPG ( Size: 1.1mb ) Number of downloads: 615


Attached thumbnail(s)
S3010037.JPG ( Size: 892.65k ) Number of downloads: 638
S3010038.JPG ( Size: 915.47k ) Number of downloads: 635
S3010039.JPG ( Size: 748.61k ) Number of downloads: 674


--------------------
Dacia Nova GT 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 16 Mar 2008, 17:47
Post #87


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Arata bine si organizat decent.

dar nu inteleg rolul duzei ? ca doar nu mai ai conectare la galerie. pune un furtun direct din capac tacheti in carburator fara duza. si gata


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannyNova
post 17 Mar 2008, 19:04
Post #88


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 31 May 07




Multumesc ! biggrin.gif Daca pun furtun direct din capac pana in carburator, fara sa il mai trec prin teu, ce fac atunci cu stutul de la pata calda (cel in care intra furtunul cu duza)? Pe acolo va trage aer nefiltrat.


--------------------
Dacia Nova GT 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 18 Mar 2008, 20:37
Post #89


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




spre linistea ta ia-ti gat de lebada cu stut si pune-i furtun de acolo pana la stutul de aer din pata calda si atunci aerul va fi filtrat .

este chiar asa de greu ?


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannyNova
post 19 Mar 2008, 22:10
Post #90


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 31 May 07




Nu este foarte greu, e adevarat. Dar nu stiam exact functionalitatea acelor furtune. Explica-mi si mie, te rog:
- am pata calda cu 3 stuturi, daca astup stutul de aer motorul se opreste (lipsa de aer). Daca pun pata calda fara stut de aer motorul se va mai opri?
- la nova nu se mai recupereaza gaze arse din galeria de evacuare?
- daca nu se mai recupereaza gaze arse, furtunul cu duza nu mai intra in galeria de evacuare, ci in stutul din pata calda, se vor recupera numai gaze din carter?
- ce rol are gatul de lebada cu stut?
- ce se intampla daca furtunul de la capac tacheti il las in aer si nu il mai leg la carburator?
-daca ai flansa fara stut de aer (doaar cele 2 de apa) atunci de unde ia carburatorul aerul pe care il ia prin stutul din flansa cu 3 stuturi?

Multumesc !

This post has been edited by DannyNova: 20 Mar 2008, 18:46


--------------------
Dacia Nova GT 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 08:50
Forum Renault