DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

17 Pages « < 10 11 12 13 14 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Care este cel mai bun ulei pentru 1.5dCi?

DMP
post 27 Oct 2011, 14:33
Post #331


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




Am cautat Diesel Synthoil la 2 magazine din Bucuresti care iau LM de la Limorom si mi-au zis ca nu le-au mai adus pentru ca nu mai importa Limoromul uleiul asta.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 27 Oct 2011, 14:58
Post #332


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.334
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Suna la numerele alea.
Eu azi am sunat la agentul din CT si mi-a spus ca soseste luni seara de la depozitul din Sibiu. Nu il are in stoc. Se aduc toate sortimentele, uneori trebuie sa insisti putin.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DMP
post 27 Oct 2011, 15:00
Post #333


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




O sa sun cand o fi de revizie sa vad ce pret imi dau si cat e de mic fata de 200 - 210 lei pentru 5 litri, pret gasit pe unele site-uri care nu aduc prin Limorom.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 27 Oct 2011, 15:06
Post #334


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.334
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Pretul comunicat este de ~170 lei pentru bidon de 5 litri. Cod produs 1341.
Leichtlauf High Tech 5W-40 este 130 lei bidonul de 5 litri.
Preturile pe site-urile de profil sunt cu 30 de lei mai mari.
Ca fapt divers, se livreaza la domiciliu, cel putin asa mi-a comunicat azi, transport inclus.

This post has been edited by cristio_79: 27 Oct 2011, 15:08


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusWsW
post 2 Nov 2011, 11:37
Post #335


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 9 May 04




RENAULT has developed RN0700 and RN0710 standards for oils able to endure the most severe
thermal constrains along with modern after treatment systems compatibility.

The Renault RN0700 standard applies to all Naturally Aspirated Gasoline engines (except Renault
Sport) of RENAULT Group (Renault, Dacia, Samsung).
The RN0700 specification applies also to all RENAULT Diesel cars fitted with 1.5L dCi engines without
DPF (Diesel Particulate Filter) having less than 100 hp output and 20 000 km or 1 year oil drain
interval.

The Renault RN0710 standard applies to all turbocharged Gasoline, Renault Sport and Diesel without
DPF engines of RENAULT Group (Renault, Dacia, Samsung).
The RN0710 specification does not apply to RENAULT Diesel cars fitted with 1.5L dCi engines without
DPF having less than 100 hp output and 20 000 km or 1 year oil drain interval which specifically require
a RN0700 lubricant. For the 2,2L dCi with DPF, use only an approved RN0710 lubricant, not a
RN0720.



fratilor, faceti-ma si pe mine sa inteleg carei norme este supus 1,5 dcI cu turbo?

pt ca eu cred ca e ceva in neregula.

Renault RN0700 standard se aplică tuturor motoarelor pe benzina aspirate natural (cu excepția Renault
Sport) a Grupului Renault (Renault, Dacia, Samsung).
Caietul de sarcini se aplică, de asemenea, RN0700 la toate masinile RENAULT diesel echipate cu motoare de 1,5 litri dCi, fără
DPF (Diesel Particulate Filter), având mai puțin de 100 CP de ieșire și de 20 000 de km sau 1 de golire a uleiului ani
interval.

Renault RN0710 standard se aplică la toate pe benzina supraalimentat, Renault Sport și Diesel, fără a
Motoare de DPF Grupului Renault (Renault, Dacia, Samsung).
RN0710 caietul de sarcini nu se aplică pentru RENAULT masini diesel echipate cu motoare de 1,5 litri dCi, fără a
DPF având mai puțin de 100 CP de ieșire și de 20 000 de km sau 1 ulei de ani de scurgere interval care necesită în mod specific
un lubrifiant RN0700.


Logic ar fi sa ne incadram la norma 710, destinata motoarelor diesel turbo, insa se specifica ca nu e pt 1,5 dci cu mai putin de 100 cai
Pe de alta parte, norma 700 spune ca se aplica motoarelor diesel aspirate, fara turbo deci, dar acolo nu-i de noi, ca ale noastre sunt turbo.
si cu toate astea aici, pe forum, la cateva pagini mai in spate se spune ca norma pt logan este 710. Unde gasim scrisa norma?

deci care mama naibii e?
multam fain


--------------------
Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 4 Nov 2011, 16:39
Post #336


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.334
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Asta este fisa tehnica de la Motul Xcess 8100 5W-40 ?

Eu am comandat azi si am primit Liqui Moly Leichtlauf High Tech 5W-40:
DSCF0280.JPG ( Size: 1.49mb ) Number of downloads: 1260
DSCF0283.JPG ( Size: 1.52mb ) Number of downloads: 1280


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DMP
post 4 Nov 2011, 17:21
Post #337


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




Renault nu face distinctie intre 1.5 dci peste 100 cp si sub 100 cp.

El zice ca:
RN0700 - motoare pe benzina aspirate
RN0710 - motoare supralimentate pe benzina, benzina Renault Sport si diesel-uri fara DPF
RN0720 - motoare diesel cu DPF

Attached File  Consumer_Leaflet.pdf ( 212.28k ) Number of downloads: 142


In textul de la Motul, ca ceea ce e mai sus e un text dintr-o fisa technica de ulei Motul, scrie ca: The Renault RN0700 standard applies to all Naturally Aspirated Gasoline engines (except Renault Sport) of RENAULT Group (Renault, Dacia, Samsung).
Deci nu are treaba cu diesel aspirat, care, cred, ca nici nu exista pe vreun Renault din oferta actuala.

Eu zic ca intram la RN0710.

This post has been edited by DMP: 4 Nov 2011, 17:22


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi1980
post 4 Nov 2011, 18:07
Post #338


Membru autentic


Group: Members
Posts: 282
Joined: 26 August 07




@DMP care sunt TBN-urile la liqui moly leichtlauf si la motul 300v ester 5w40?
multumesc


--------------------
Dacia Logan 2005 - B54erf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusWsW
post 4 Nov 2011, 18:20
Post #339


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 9 May 04




Motul 300 V power 5w40 TBN 10.3.
Recomand citirea indicativilor pe www.motul.com
Liqui Moly Leichtlauf High Tech 5W-40 din cate vad e ulei de sinteza nu sintetic...adica un fel de alt fel decat cel sintetic 100%. Astfel de zemuri se regasesc si la motul pe langa ester si 100% sintetic. Bag seama ca e un fel de semisintetic.

Sincer, bazandu-ma strict pe ce scriu in fisele tehnice cei de la motul, as merge pe un mix de 8100 x-cess 5w40 (4litri) si 250ml 300 v power. Ambele fise precizeaza ca se pot amesteca cu uleiuri sintetice si minerale. Avand in vedere ca ambele au acelasi SAE si sunt 100% sintetice, nu vad ce ar fi rau...repet, dpdv logic

Poate va intrebati de ce 4,25 sau 4,3 litri? Pai daca imi aduc bine aminte, in cele peste 10 schimburi de ulei pe care le-am facut ( la maxim 7500km) am dat drumul uleiului dupa-amiaza si l-am lasat la scurs macar 24 ore (avantajul garajului) si ca sa aduc la limita maxima pe joja (unde era cand am cumparat masina de la reprezentanta) a trebuit sa completez de fiecare data cu cel putin 250 - 300 ml. Filtru nou de fiecare data.

La 2500 km am facut primul schimb de ulei( in virtutea posibilei existente a spanului din motorul cel nou) ; de atunci am mers strict pe castrol 5w40 edge care nu m-a dat pe spate in niciun fel. Clantane destul de bine la rece si sincer as vrea sa il schimb si sa uit de el pe mix-ul mai sus mentionat. Masina mea are 92mii si la 95mii as vrea sa fac schimbul.

Un alt considerent pe care merg in schimbarea lui castrol este MADE in EU...adica nicaieri. cel putin Motul stiu ca e facut undeva de cineva cu grija fara francize sau licente inchiriate. Altceva ce am observat este ELF-ul. Am fost in Selgros Bucuresti Berceni si am gasit 2 tipuri de bidoane de ulei de 4 litri. Unele cu capac mare si subtire si holograma, altele cu capac mic si inalt si fara holograma...imbuteliat unul la Lubrifin Brasov, altul de la mama lui. deci PAS


DMP - multumesc pt lamuriri!

This post has been edited by MariusWsW: 4 Nov 2011, 19:53


--------------------
Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusWsW
post 5 Nov 2011, 18:58
Post #340


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 9 May 04




"Compozitia unui lubrifiant este deasemenea foarte importanta in determinarea nivelului de performanta si a calitatii sale. Initial uleiurile de motor erau obtinute din petrol rafinat, erau uleiuri minerale. Avandu-se in vedere cresterea restrictiilor motoarelor moderne, au fost descoperite noi modalitati de satisafcere a acestora prin crearea unui lubrifiant artificial fabricat din componente diverse. Aceste produse sintetice au dus la o evolutie majora a nivelului de performanta comparativ cu cel al uleiurilor minerale, avand calitati superioare acestora. Cercetarile au dus la dezvoltarea celui technosintetic[COLOR=red] ce cuprinde atat calitatile celui sintetic cat si celui mineral." by www.motul-romania.ro


--------------------
Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusciprian78
post 5 Nov 2011, 20:33
Post #341


Membru autentic


Group: Members
Posts: 497
Joined: 2 August 08




@mariuswsw sa inteleg ca vrei sa fol sau deja folosesti ulei motul?
motulul dupa parerea mea este mult mai bun decat castrolul care dupa 5000de km motorul devenea mult mai zgomotos si avea acel zgomot metalic.asa ca de 2 ani folosesc doar motul 4100turbolight 10w40 si sant ff multumit .pana si becu din bord se stinge dupa cel mult 2sec dimineata pe vremea asta


--------------------
ARO ARO 1999 L25 - B224ARO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusWsW
post 5 Nov 2011, 21:06
Post #342


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 9 May 04




am de gand sa folosesc 8100 x-cess cu 300 ml v300
exact cum am zis mai sus.... Sau poate fara amestec. inca ma mai gandesc


--------------------
Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DMP
post 5 Nov 2011, 21:49
Post #343


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




QUOTE(MariusWsW @ 4 Nov 2011, 19:20)
...
Liqui Moly Leichtlauf High Tech 5W-40 din cate vad e ulei de sinteza nu sintetic...adica un fel de alt fel decat cel sintetic 100%.
...
*



Da. E cu tehnologie de sinteza.

@Cristi1980: daca prin leichtlauf intelegi leichtlauf high tech 5w40, TBN-ul lui e 9,6, conform certificatului de omologare Renault cu normele RN0700, RN0710 pentru acest ulei.
Attached File  Renault_3863_II.pdf ( 404.82k ) Number of downloads: 160


Din ce am vazut, LM nu trece in fisele tehnice de la uleiurile lor valorile TBN.



--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 6 Nov 2011, 13:13
Post #344


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.334
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




De unde ai luat certificatul acela ?
M-ar interesa si pe mine pentru PSA, pentru mai multe tipuri de uleiuri: Leichtlauf High Tech 5W-40, Diesel Synthoil 5W-40 si Synthoil High Tech 5W-40.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi1980
post 6 Nov 2011, 15:01
Post #345


Membru autentic


Group: Members
Posts: 282
Joined: 26 August 07




aha , deci rules motul 300v power racing 5w40
thanks so much
am acest ulei imediat dupa (ULEIUL ORIGINAL pe care l-am schimbat la 6000 km)
am riscat odata cu castrol power edge 5w30 11 mii km si nu stiam ce ce imi clantanea motorul ...
ok, nu mai experimentez LM
thanks again DMP & MariusWsW, raman pe Motul

This post has been edited by Cristi1980: 6 Nov 2011, 15:02


--------------------
Dacia Logan 2005 - B54erf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DMP
post 6 Nov 2011, 16:47
Post #346


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




@cristio_79: de pe www.liqui-moly.cz

Certificate.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 6 Nov 2011, 19:07
Post #347


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.334
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Multumesc !
Attached File  TI_oil_grades.pdf ( 80.12k ) Number of downloads: 108



--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oves
post 7 Nov 2011, 12:39
Post #348


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 10 February 09




http://www.lubadmin.com/upload/produit/Fic...lang_1/6342.pdf are un TBN de 10.1 sau http://www.w8forum.dk/forum_posts.asp?TID=458&PID=4406 care dupa 10000 de mile sau 16000 km are doar Fe 9 si un TBN 5,5 ff ridicat la 16K atatia km sau uitati un LM cum arata dupa 15680km http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5-e5...oil-change.html are Fe de 30 la un motor la care Fe 10 este considerat normal si un TBN de 2,6 si flashpoint sub standard la km mai putini decat ELF

<span class='edit'>7 Nov 2011, 12:46:</span>
Si eu am folosit LM crezand ca este mai bun decat ELF sau Motul insa dupa ce am vazut cateva UOA cu Motul si LM imi dau seama ca Elf nu sta rau deloc la pret-calitate calitate http://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbth...&Board=3&page=1 aveti aici peste 400 de pagini cu analize de uleiuri de la intervale de 10k la 30k si puteti sa va faceti o parere despre care ulei face fata la km si isi merita banii .

This post has been edited by oves: 7 Nov 2011, 12:51


--------------------
renault megane 3 ST 2009 1.9dci 130 cp - BH xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusWsW
post 7 Nov 2011, 16:41
Post #349


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 9 May 04




Nimeni nu zice nimic de mix-ul pe care vreau s il fac? Azi mi-am achizitionat zemurile...si inca ma gandesc daca e bine sau nu. Pareri?

Motul 8100 X-cess 5W40 - 39 ron/l
motul 300 V 5W40 - 145 ron/2l

This post has been edited by MariusWsW: 7 Nov 2011, 16:47

Attached thumbnail(s)
07112011507.jpg ( Size: 1.28mb ) Number of downloads: 1095


--------------------
Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 7 Nov 2011, 19:05
Post #350


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.334
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Si care ar fi logica amestecarii celor doua tipuri de ulei ?
Ce crezi ca realizezi in plus daca le amesteci ?
Eu zic sa mergi doar cu un singur tip.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusWsW
post 7 Nov 2011, 20:02
Post #351


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 9 May 04




nu stiu, poate echivalentul unui aditiv...zic eu. Oricum spun NU aditivilor, tuturor. Ma gandeam ca avand acelasi SAE, nu ar avea ce sa faca rau, ci doar o imbunatatire a calitatii uleiului. Oricum e prea tarziu. Savarsitu-s-a operatiunea de mix. 4litri + 300ml. Am dat cateva ture si totul e ok.

Spunea cineva tot pe topicul asta ca de cand a trecut la motul trebuie sa mangaie pedala de acceleratie ca incepe sa traga foarte tare masina >

Ei bine, nu e deloc asa. Merge normal, ca si inainte, zgomotul motorului este o idee atenuat, asta poate si pt ca uleiul este proaspat schimbat. Mai vedem peste cateva mii de km cum stam.

Asta a fost ideea mix-ului, dupa ce in prealabil am discutat si cu cativa amici pasionati de auto. Insa v-am impartasit ideea.

km multi tuturor!

PS: am achizitionat uleiul direct de pe site-ul oficial / romania care se afla in incinta Cavar Center / Bucuresti, str. Turnu Magurele.

This post has been edited by MariusWsW: 7 Nov 2011, 22:18


--------------------
Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bossake
post 8 Nov 2011, 02:50
Post #352


Membru autentic


Group: Members
Posts: 521
Joined: 6 December 07
From: Bucuresti




De curiozitate cat ai dat pe litru de x-cess si cat pe cel de 300v power?


--------------------
Dacia Logan 2007 Prestige 1.6 16v - B 21 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusWsW
post 8 Nov 2011, 07:42
Post #353


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 9 May 04




BOSSAKE, de curiozitate, ai citit 2 posturi mai sus?

This post has been edited by MariusWsW: 8 Nov 2011, 07:45


--------------------
Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 8 Nov 2011, 09:38
Post #354


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 4 August 09




QUOTE(MariusWsW @ 7 Nov 2011, 16:41)
Nimeni nu zice nimic de mix-ul pe care vreau s il fac? Azi mi-am achizitionat zemurile...si inca ma gandesc daca e bine sau nu. Pareri?
*




Rau cu siguranta nu este .....daca as fi carcotas , te-as intreba de ce umblii cu jumatati de masura, de ce nu folosesti doar 300V ?( nu mi-o lua in nume de rau, e clar ca iti ingrijesti masina si tocmai de aceea se poate si putin mai bine - de ce? folosesti XCESS care este sintetic , amestecat cu 300V care este ester ; rau nu face insa puteai folosi direct numai ester )

Mai multe info despre Motul http://www.motul-romania.ro/oferte/oferta.pdf

Si ceva pt amuzament


Sper sa functioneze link-urile smile.gif


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dl_dr25
post 8 Nov 2011, 11:57
Post #355


Membru autentic


Group: Members
Posts: 571
Joined: 4 August 07
From: Bucuresti




eu sunt la al 3 lea schimb de motul 5/40 si pot sa iti spun ca este super k si zgomotul se reduce dupa 100 - 200 km la primul schimb. Incearca sa pornesti AC sa auzi atunci diferenta.


--------------------
dacia logan 2007 dci - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DMP
post 8 Nov 2011, 12:14
Post #356


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




Adica?
Vrei sa zici ca daca pui Motul scade si zgomotul de la AC (celebrul zgomot de drujba)?


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabylzr
post 8 Nov 2011, 12:18
Post #357


membru autentic


Group: Members
Posts: 598
Joined: 7 October 06
From: MANGALIA




Ce are sula cu prefectura ca nu-mi dau seama ?


--------------------
Skoda Octavia 2, ex logan laureate 1,5 dci/2006 1,6/2005 - CT------
Forza Steaua
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinXp
post 8 Nov 2011, 19:26
Post #358


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 30 June 05




Hai ca si eu sunt tare curios...


--------------------
DACIA LOGAN Prestige 1.6 16v Dec2008 - B97GCT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusWsW
post 8 Nov 2011, 20:25
Post #359


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 9 May 04




Nu radeti domne' de om...spune ce a auzit...na. Eu de exemplu cand aprind lumina de ceata pe spate imi scade consumul cu 6 litri la 100 de km! Adica mi se umple rezervorul!

Nu, ideea e, cred eu, ce inteleg, ca daca pornesti AC se schimba mersul motorului, adica creste relantiul si fiind in sarcina, caci ca fiindca el invarte oleaca mai greu din cauza impricinatului compresor de-aia creste relantiul, se schimba si zgomotul. Poate la asta s-a referit, si voi sariti la beregata! si sigur e de la MOTUL! sad.gif

ca de n-ar fi fost nici nu s-ar povesti!

Sincer, am cu masina MEA, respectiv in RECTe Sandero 1.5 dci 85 armasari, 93mii km in 2 ani, pe banii mei! Nu vreau sa fac socoteala cat m-a costat motorina si uleiul la fiecare 7500 km plus alte alea...discuri o droaie, placute cu baxul , 3 seturi de gume, jante plus imbunatatiri. Si ca sa raspund colegului care ma intreba de ce nu pun 300V 4,3 litri, spun doar atat: pai ce, am innebunit? e de ajuns ca pun un ulei bun pe care il pot imbunatatii! E clar ca nu ma dau banii afara din casa. Si asa ma ia consoarta la intrebari. Noroc ca nu se pricepe...

Zic ca il imbunatatesc pt ca in fisele tehnice de la X-cess si 300V se specifica faptul ca pot fi amestecate cu alte uleiuri sintetice si/sau minerale. Si pe bidonul de 300v scrie clar 100% sintetic+ double ester. Deci merge, zic eu. Repet. Si mai e ceva: in fisa tehnica nu e specificata norma RN0710 pt noi. De-aia am si pus asa de putin. Ce imi place, in cei 300 km pe care i-am facut, la fiecare pornire nu mai clantane cum facea inainte....na e si uleiul nou. Mai stam de vb mai incolo cand o sa mai scada temperatura pe afara.

Vroiam doar o parere pt asta din partea voastra.

Mutzam

This post has been edited by MariusWsW: 8 Nov 2011, 20:29


--------------------
Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mk2
post 9 Nov 2011, 21:54
Post #360


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 5 August 06
From: Bucuresti




Avand in vedere apropierea sezonului rece, am schimbat si eu uleiul la troaca mea si am trecut la 5w40.

Cum am auzit lucuri bune despre Motul, am zis sa incerc si eu. Drept urmare am cumparat 5L XCESS (singurul din gama lor care este certificat RN700) si l-am schimbat.

Impresii: la rece face putin mai incet decat inainte (Mobil 10w40). In mers, parca merge o idee mai rotund, dar s-ar putea sa fie placebo.
Per ansamblu, l-as asemui cu Castrol edge 5w40. Ramane de vazut cum se va comporta in timp.

Oricum, diferentele nu sunt foarte mari. Cine sustine ca e diferenta ca de la cer la pamant, am impresia ca ori exagereaza, ori inainte a avut ulei de gatit in masina.

PS. Sper sa nu se considere reclama, dar eu l-am luat de aici. Pretul mi se pare mult mai mic fata de magazinele din Bucuresti.

This post has been edited by mk2: 9 Nov 2011, 21:58


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006 Laureate - BxxXXX
Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
17 Pages « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th May 2024 - 01:05
Forum Renault