DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

109 Pages « < 82 83 84 85 86 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> ce ulei de motor folositi?, pentru motoarele de logan pe benzina

Victorine
post 18 May 2012, 10:03
Post #2491


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.001
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Primit de la taica-miu un bidon de 5L Castrol EDGE FST Turbo Diesel 5W40 (luase pentru Octavia lui TDI). Am cautat sa vad daca pot utiliza un astfel de ulei pe un motor pe benzina si lumea zice ca e foarte bun pentru ca (copy/ paste de pe VW forum):

1. Este SM - deci e certificat API pt Benzina
2. ACEA (celalalt standard) nu face diferenta intre benzina / diesel - inca un argument in favoarea diferentierii arbitrare
3. Este bun pt motoare turbo - deci e greu inflamabil si stabil la temp mari
4. Este bun pt diesel - deci are detergenti puternici si rezista si la impurificare cu carbon (funingine).
5. Este 505.01 - deci rezistenta la rupere a filmului este foarte buna - similar cu uleiurile sport...

Parerea userului respectiv este ca e mai bun pt un motor pe benzina decat un ulei care nu e de diesel biggrin.gif

Ce parere aveti?



18 May 2012, 20:45:
Deci? Ce ziceti? Maine as vrea sa-l torn in motor daca merge.

18 May 2012, 21:37:
Bun, am mai sapat si m-am decis, e foarte bun smile.gif La noi nu am prea gasit pareri ale utilizatorilor care si-au pus problema utilizarii unui ulei etichetat ca fiind pentru motoare "turbo diesel" in motoare pe benzina, insa pe forumurile in engleza am gasit o gramada de aprecieri favorabile. Unii zic ca ar fi chiar mai bun decat un ulei cu aceleasi specificatii datorita gradului mai mare de aditivare. Una peste alta, am avut bafta ca mi-a picat uleiul asta, ca deja am tras mai mult decat de obicei de Q8-ul din motor, vreo 18.000km. Maine il torn.

This post has been edited by Victorine: 18 May 2012, 20:37


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 18 May 2012, 21:54
Post #2492


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 4 August 09




Teoretic ar trebui sa mearga....insa nu din cauza ca ce este bun pt diesel este bun si pt benzina wink.gif ( gandeste-te numai ca benzina este un "solvent" mai bun ca motorina etc ...) ci din cauza punctului 1 pe care l-ai enumerat mai sus plus faptul ca, din ce vad la englezii( pe care ii citezi) are si norme Renault....
Deci da, are toate sansele sa mearga bine ( daca nu e contrafacut tongue.gif ) insa nu din cauza ca este "pt diesel" .....mai degraba ce este "pt benzina" merge si la diesel ( cu mici exceptii, printre care si vascozitatea....)


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 19 May 2012, 06:33
Post #2493


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.001
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Da, are si normele renault 0700 si 0710. De dizolvat cu siguranta n-o sa se dizolve smile.gif Majoritatea celor care spuneau ca e chiar mai OK decat unul cu aceleasi caracteristici destinat exclusiv unui motor pe benzina se refereau la punctul 3. din ce-am citat si de pe un forum romanesc, anume la gradul mai inalt de aditivare specific uleiurilor pentru motoare diesel, in care arderea motorinei genereaza mai multa cenusa. Exista uleiuri care se potrivesc in acelasi timp si la motoare diesel si la cele pe benzina. Insa daca un ulei pe care scrie "pentru turbo diesel" merge foarte bine si la un benzinar, asta nu e neaparat valabil si in sens invers.

This post has been edited by Victorine: 19 May 2012, 06:56


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 30 May 2012, 21:38
Post #2494


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.001
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Dupa vreo 300km pot constata urmatoarele: AM SCAPAT DE CLANTANITUL CULBUTORILOR dimineata sau la o accelerare mai hotarata! Motorul are un sunet putin diferit, ca urmare ma simt adesea tentat sa schimb in viteza superioara peste 3000 rpm si atunci maraie, nu mai țiuie ca înainte.

Trebuie sa adaug ca am schimbat si uleiul si filtrul de aer. Configuratia inainte era Q8 Formula Excel 5W40, filtru ulei SEP, aer Romcarbon, acum Castrol EDGE Turbo-Diesel 5W40, filtru ulei MANN, aer FILTRON. Aceleasi bujii Bosch Super 4 de vreo 25.000 km.

Si nu se mai simte subturat ca inainte cand deseori ii dadeam de lucru tamponului de la cutie la demaraje, dar asta cred ca tine de filtrul de aer, motorul nu mai e sufocat.

This post has been edited by Victorine: 30 May 2012, 21:39


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 11 Jun 2012, 11:10
Post #2495


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




QUOTE(IRONICK @ 1 Feb 2012, 18:04)
Evident cu filtre Mahle.  smile.gif
*


Ai folosit filtru de aer tot Knecht/Mahle sau doar pe cel de ulei?
Vad ca in catalogul de pe site-ul lor nu apare nici la Logan codul pentru filtrul de aer. Doar pentru 1.6 16v apare codul, dar este diferit.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 12 Jun 2012, 14:32
Post #2496


-


Group: Members
Posts: 22.727
Joined: 19 April 05
From: Romania




ulei+aer, dar nu mai stiu ce coduri au avut pe ele


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 12 Jun 2012, 15:01
Post #2497


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Am gasit codul aici.
Pentru filtrul de ulei codul este OC 467.
Ai ceva informatii, sunt mai bune decat Mann, spre exemplu? Ce a stat la baza alegerii tale?


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_dsn
post 22 Jun 2012, 09:27
Post #2498


Membru autentic


Group: Members
Posts: 730
Joined: 14 September 07
From: Cluj-Napoca




Urmeaza sa fac inca o revizie la sandero. M-am gandit sa pun Mobil super 3000 5w40. Banuiesc ca e mai ok ca Dacia Oil. Sau?


--------------------
Kia Ceed SW 1.4 TGDI 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flickflack
post 22 Jun 2012, 21:15
Post #2499


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 31 March 12




Mai bine Mobil 1 New Life 0W-40. Il gasesti chiar la importator in sensul de la Marasti la Star Lubricants.


--------------------
dacia Slogan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi florin
post 2 Jul 2012, 13:17
Post #2500


Membru autentic


Group: Members
Posts: 314
Joined: 29 July 06
From: Bucuresti




Salutare,

Am o dilema. Scuze, dar nu am avut rabdare sa citesc atatea post-uri cate sunt aici. Daca s-a mai discutat despre asta, va rog, sa-mi ziceti la ce pagina. Problema e asa: mai am 2 litri si ceva de ulei Mobil1 5W50 de la schimburile anterioare. Fiind greu de gasit acest ulei si dorind sa pun unul mai putin vascos, ma gandeam sa completez pana la 3,3 litri sau cat e capacitatea motorului tot cu un ulei Mobil1, dar 0W30. Intrebarea e daca se poate face acest amestec fara sa spumeze sau sa faca cine stie ce depuneri prin motor. Pe site la Mobil1 zice ca se poate amesteca Mobil1 cu orice ulei sintetic, semisintetic sau conventional, dar nu zice daca indicii de temperatura trebuie sau nu sa fie identici. Scriind acestea, mi-am dat seama ca uleiurile conventionale (minerale) nu au cum sa aiba aceiasi indici de temperatura, deci ar trebui sa mearga fara probleme. Ce parere aveti? A facut cineva asta?

Multumesc.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6MPI din 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 2 Jul 2012, 17:30
Post #2501


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Ei nu se gaseste, mai bine spune ca-i scump.
Cat de anterioare au fost schimburile? Uleiul asta are si el o viata chiar daca sta in bidon.
Se pot amesteca.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi florin
post 2 Jul 2012, 17:37
Post #2502


Membru autentic


Group: Members
Posts: 314
Joined: 29 July 06
From: Bucuresti




Schimbul anterior a fost in toamna trecuta.

Am comandat deja 4,73l de ulei Mobil1 0W30. Cu tot cu adus acasa costa 200 lei fix. smile.gif

Multumesc pt sfat.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6MPI din 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andyhd
post 2 Jul 2012, 17:45
Post #2503


Membru autentic


Group: Members
Posts: 418
Joined: 23 February 05




QUOTE(cristio_79 @ 11 Jun 2012, 11:10)
Ai folosit filtru de aer tot Knecht/Mahle sau doar pe cel de ulei?
Vad ca in catalogul de pe site-ul lor nu apare nici la Logan codul pentru filtrul de aer. Doar pentru 1.6 16v apare codul, dar este diferit.
*




FILTRU AER LOGAN 1.4 / 1. 6 - LX2844
FILTRU AER LOGAN 1.5 DCI - LX 1258 SAU LX 1849(DRUMURI GRELE)


--------------------
DACIA 1300 1975 ; VW PHAETON V10 TDI ; VW GOLF V, , 1.9 TDI 4MOTION 2007 - HD-14-DAE HD-14-DEY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 14 Jul 2012, 23:08
Post #2504


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 4 August 09




Pt ca este weekend si foarte cald afara.......un mic subiect de dezbatut icon_mrgreen.gif

&feature=BFa&list=UUUNbalgyOO8goWY72Pt-NSA




&feature=BFa&list=UUUNbalgyOO8goWY72Pt-NSA




Concluzii pot fi multe....le las pe seama voastra wink.gif


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 15 Jul 2012, 08:33
Post #2505


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.098
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




A folosit cineva Shell Ultra?
Am gasit un 5W40, ful sintetic la un pret destul de bun. In afara de parteneriatul cu Ferrari se lauda si cu un API SN/CF si ca este full sintetic.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 15 Jul 2012, 08:38
Post #2506


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 4 August 09




QUOTE(YRX @ 15 Jul 2012, 08:33)
A folosit cineva Shell Ultra?..
*





Da, am folosit eu insa nu la Logan....am folosit la una din primele mele masini,carburatie , pe vremea cand Shell era reprezentat oficial in Romania.....mi-a parut rau cand s-au retras, un ulei bun ( stabil ), chiulasele respectivei masini erau curate, culbutorii si arborii cu came erau de culoare galben-aurii ......ce vremuri !! blush.gif


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 15 Jul 2012, 08:54
Post #2507


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.098
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Alooo, tataie... tongue.gif ... Nu ma intereseaza uleiurile din '48.
Mai incoa', Ultra este o gama mai noua.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 15 Jul 2012, 09:10
Post #2508


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 4 August 09




QUOTE(YRX @ 15 Jul 2012, 08:54)
....Nu ma intereseaza uleiurile din '48.
Mai incoa', Ultra este o gama mai noua.
*




Da , mai exact prin 1999-2000....am inceput cu shell helix 10w40 apoi am continuat cu ultra 5w40 si apoi ultra 5w30 ( era cel mai scump atunci).......nu este chiar asa de noua, nimic nu e nou in adevaratul sens al cuvantului.....
Si ca sa vorbim de ceva cu adevarat nou ( in sensul ca disponibil pt "muritorii" de rand ) atunci putem vb de uleiurile triplu esterice gen Millers, Motul.....

Este un ulei bun, daca il gasesti original....altfel....


P.S : mia placut chestia cu tataie cool.gif .....oare chiar asa batran par? radmasa.gif


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 15 Jul 2012, 12:09
Post #2509


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.098
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Pai dupa cum ai zis de prima masina pe carburatie .... m-am gandit la Ford T radmasa.gif
Si cum e Ultra 5w40? Merita sa-l incerc? Zgomot, rezistenta la temperatura etc.

This post has been edited by YRX: 15 Jul 2012, 12:10


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 15 Jul 2012, 13:42
Post #2510


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 4 August 09




QUOTE(YRX @ 15 Jul 2012, 12:09)
Si cum e Ultra 5w40? Merita sa-l incerc? Zgomot, rezistenta la temperatura etc.
*




Shell-ul l-am folosit exclusiv pe o masina cu motor pe carburatie....zgomot?- aprox la fel cu ce foloseam pe atunci (Agip Castrol) iar dpdv al temperaturii eu zic ca s-a comportat mai mult decat onorabil.....motivul? cand am refacut complet motorul mi-a placut cum se prezentau chiulasele si arborii ( am scris mai sus), nu avea deloc sludge sau mizerie ( deci rezistent la temp ridicate....mai ales ca era un motor racit cu aer wink.gif ).......consum? pe atunci nu ma interesa consumul, eram "tanar" si ma interesa cum sa ajung mai repede la 6500 ture iar dpdv acesta a fost foarte bun.....

Nu stiu si nu ar fi corect sa-ti spun daca sal folosesti sau nu.....tu decizi cel mai bine; stii ca eu sunt mai conservator de felul meu, de obicei merg pe un sg "ulei" nu-mi place sa le ametesc.....nu inseamna ca sunt rigid, dupa fffff multi km am pus acum pe Logan-uri Mobil 1 0w40 si vreau sai acord cel putin 100.000km....Deci, daca te "roade" sal incerci biggrin.gif ( si stiu cum e....chiar stiu ) go ahead insa remember: sa fie neaparat original si cel mai important......tot Logan o sa fie, nu Ferrari blush.gif


P.S Jesus man....daca aveam un Ford T eram bogat....

This post has been edited by user123: 15 Jul 2012, 13:43


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 15 Jul 2012, 14:12
Post #2511


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.098
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Mersi de sfaturi.
Cred ca ma roade un pic, mai ales ca nu mai gasesc pe nicaieri Valvoline-ul VR1.
Sa vad, ma mai gandesc, mai ales ca mi-e si tare lene sa mesteresc.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 20 Jul 2012, 12:02
Post #2512


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 4 August 09




O imagine despre cum se comporta uleiurile la "cald" ( de fapt...ff cald) in functie de compozitie.....



http://i140.photobucket.com/albums/r34/saa...epositscopy.jpg


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 20 Jul 2012, 12:17
Post #2513


-


Group: Members
Posts: 22.727
Joined: 19 April 05
From: Romania




Chiar sunt curios ce minune a uleiurilor se mai descopera intre timp, nu de alta, dar nu cred ca ies din vara si iar trebuie sa fac schimbul ca s-au adunat iar km.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 20 Jul 2012, 12:22
Post #2514


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 4 August 09




QUOTE(IRONICK @ 20 Jul 2012, 12:17)
..... iar trebuie sa fac schimbul ca s-au adunat iar km.
*




Clar .....si la mine, deplin multumit de Mobil 1 ( 0w40) insa vreau sa testez un high-end.....oscilez intre Motul (300v) si Millers (CFS)- preturile aprox la fel, insa unul e dublu-ester, celalalt triplu-ester....in 3000 km aprox o sa ma decid; odata si odata tot o sa fiu multumit pe deplin ( temporar)........


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
narcisclement
post 20 Jul 2012, 12:24
Post #2515


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 8 March 12




La revizia de 15000km ,la dealer, dacia oil 5w30, la 30000km elf 5w40, la 45000km castrol magnatec 5w40, de la 60000km si pana acum la 147000km numai castrol magnatec 10w40, cu filtre de ulei de origine si filtru aer polonez( cel mai ieftin) din 15 in 15 mii de km si nu am nici un fel de depuneri pe chiuloasa si deasemeni nu a scazut nivelul de ulei pe joja niciodata.
Ca regim de mers folosesc frecvent turatii peste 3000 rot/min, cu demaraje pana in 6000 de rot/min. Si detin un logan 1,4 l GPL de fabrica, la care am schimbat doar consumabilele, de 3 ori termostatul, motorasul pas cu pas (pus doar turcesc) de 2 ori, injectoarele de gpl la 98000- pus rail, pistonase injectoare gpl la 120000km.


--------------------
dacia logan laureat gpl 2008 - ot-02-zws
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir Andrew
post 30 Jul 2012, 21:44
Post #2516


Membru autentic


Group: Members
Posts: 534
Joined: 11 December 07
From: Galati




QUOTE(IRONICK @ 3 Aug 2011, 10:18)
Pentru zona noastra cel mai bun ulei este 5W40.
*



ironick...zi-mi si mie daca te-a multumit Castrol Edge FST 5w40. Ma apropii de revizie si vreau ceva de calitate. Nu prea vreau dacia oil sau Total.
10x

This post has been edited by Sir Andrew: 30 Jul 2012, 21:44


--------------------
Dacia Logan 2011/Prestige/1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 30 Jul 2012, 23:12
Post #2517


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.001
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Daca te intereseaza iti zic eu de un FST 5W40 insa turbo diesel, pe care am pus mana din intamplare ca il luase taica-miu pentru Octavia lui dar l-au imbrobodit aia in service sa-i faca revizia complet cu consumabilelel lor... am scris mai sus de caracteristici. Am facut de-atunci vreo 4000 km si motorul merge brici, urca usor in ture, nu mai aud culbutorii, nu scade nivelul pe joja, sunetul e parca mai frumos DAR, trebuie spus ca toate astea sunt dupa mai multe drumuri in afara orasului, concediu etc. testul final o sa fie la iarna, cand merg mult in oras, drumuri scurte si cu al treilea termostat scuipa sange deja, creste greu nivelul la temperatura ( o sa-l schimb...). Acum vara si cu uleiul relativ proaspat nu are ce sa mearga rau. Una peste alta, daca gasesti FST pentru benzinare si la un pret bun, eu zic ca merita. Conteaza foarte mult filtrele de ulei si aer, bujiile, combustibilul (eu folosesc aproape exclusiv effix 95).


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lostone
post 12 Aug 2012, 13:30
Post #2518


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 2 December 11




Ce ulei rocomandati pt un 1.4 laureate din 2004, 114.000km? Nu stiu ce ulei a pus fostul proprietar..
Si de unde as putea sa cumpar ulei+filtre de calitate dar nu foarte scumpe? Exista vre-un magazin online mai de incredere? (voi schimba intr-un service dar DaciaOil am auzit ca nu grozav).

Merg 90% prin Bucuresti, destul de repede, dar n-o fortez, masina merge bine.

This post has been edited by lostone: 12 Aug 2012, 13:30


--------------------
logan laureat 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_h82
post 13 Aug 2012, 14:57
Post #2519


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 21 October 07
From: Arad




Uite aici un magazin ok:

http://www.bonmarc.ro/

a 2-a zi ai piesele.

Drumuri bune!


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS+ (cu clima) - AR 19 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
71doru
post 13 Aug 2012, 18:51
Post #2520


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 12 September 09




Elf Evolution SXR 5W40 la ultimele 3 schimburi.

Motorul este solicitat, vede frecvent turatii mari.
L-am schimbat la 10000-12000km. Isi face cu brio datoria.

Sfat: alegeti un 5W30 sau 5W40 de firma buna, cumparati-l de la un magazin de incredere si mergeti doar pe el.
Eu am ales acest ulei dupa ce am comparat specificatiile intre mai multe 5w40.
Acest ulei are vascozitatea la cald mai mica decat media, adica mai aproape de 5W30. Cum fabricantul recomanda mai degraba 5W30 si tinand cont totusi de temperaturile ridicate pe timp de vara si de chinul la care supun eu motorul, am hotarat ca acel ulei este cel mai potrivit. De altfel pe el scrie ca este recomandat
atat motoarelor pe benzina, inclusiv turbo cat si a celor Diesel. La Elf 5W30 scrie ca este recomandat doar motoarelor pe benzina aspirate.

This post has been edited by 71doru: 13 Aug 2012, 19:05


--------------------
Dacia Logan 1,6 16V Prestige 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
109 Pages « < 82 83 84 85 86 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th July 2025 - 21:09
Forum Renault