ce ulei de motor folositi?, pentru motoarele de logan pe benzina
![]() ![]() ![]() |
ce ulei de motor folositi?, pentru motoarele de logan pe benzina
user123 |
![]()
Post
#2911
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|||
klaus |
![]()
Post
#2912
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Citez de pe aici din tovarasi care se mai pricep:
QUOTE(ursul_bipolar @ 31 Jan 2016, 17:07) Ramai la 5w-40. Marci: eneos sustina 5w 40, ravenol vsi 5w 40, motul xclean sau cum ii zice 5w 40, elf 5w 40 (din ala care nu e facatura), redline 5w 40. Schimbul la maxim 10 mii. QUOTE(ursul_bipolar @ 19 Dec 2016, 19:09) Eneos este un ulei care are o baza diferita de grupa 3 sau 4, are o baza dezvoltata de japonezi si se numeste Wbase. Normal Wbase este asemanatoare cu grupa 4 PAO dar care nu are continut de sulfuri. Sulfurile sunt cele care fac depunerile in motor. QUOTE(ursul_bipolar @ 27 Jan 2017, 14:09) Acel ulei pe care l-ai pus are o baza grupa 3 hidrocracat iar rezultatul este componenta de sulf. Sulful (sau cenusa sulfatata) este cel care lasa depuneri in motor. Castrolul este un ulei puternic contrafacut si pe langa faptul ca are o baza relativ modesta, vezi ce am spus mai sus daca mai este si contrafacut este si mai slab. Uleiurile pe care ti le-am recomandat nu sunt contrafacute, sunt uleiuri care au la baza grupa IV (PAO - poli-alfa-olefine) in cazul Ravenol sau WBase la Sustina. WBase este o tehnologie proprietara care combina grupa IV cu V rezultand un ulei fara sulphated ash (cenusa sulfatata). Sustina are in componenta si MoS2. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Victorine |
![]()
Post
#2913
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Evident ca nu-mi bat joc de intervalul de schimb. La cati km fac eu pe an, ajung sa-l schimb cam la 12.000 in medie. De obicei toamna tarziu, pentru a proteja mai bine motorul la pornirile reci. Filtre Mahle/Knecht am folosit preponderentpeste tot, in principiu m-am uitat sa aiba supapa de retinere si presiunea de deschidere sa fie in zona recomandata. In plus am fost atent si la numarul de orificii (cat mai multe), asta dupa ce mai demult am cumparat un filtru "de origine" prezentat ca atare de un magazin local, care avea vreo 2 orificii in minus fata de ala adevarat Renault. Noroc ca mi-a decshis ochii mecanicul cand le-a pus unul langa altul...
Am folosit din alea mentionate de Klaus Eneos Sustina 5w40 si Ravenol HCL (cred) 5W30. Au fost OK. Intrebam pentru ca motorul asta cu culbutori hidraulice e relativ nou pentru mine si voiam sa vad ce uleiuri zice lumea ca prefera pentru 16V. Mulțam ! This post has been edited by Victorine: 12 Apr 2017, 10:23 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
user123 |
![]()
Post
#2914
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Citezi din tovarasi care nu se pricep; aici s-a cam ofilit tehnica si a inflorit cafeneaua Sa o luam pe rand : - sulful nu face depuneri in motor ; daca folosesti un ulei FULL SAPS unde nu trebuie, atunci da, apar depuneri in motor, dar nu e vina uleiului- e vina aluia care pune - daca folosesti uleiuri de la blenderi care habar nu au sa puna aditivi, atunci da- iti pot apare depuneri in motor..... - daca uiti sa schimbi uleiul + folosesti ulei/filtre de 3 lei + birjaresti masina atunci da.....iti apar depuneri......oricat de bun ar fi uleiul, daca intervalul de timp este fortat, va face depuneri....lent in timp, dar apar - sunt 5 grupe de ulei......nu am nici timp/chef de teorie pe aici, conteaza baza- nu o sa gasiti niciodata un PAO full pt ca pretul este exagerat - o sa gasiti o baza PAO in cel mai bun caz la care se adauga ceva organic pt "legarea" aditivilor,dergentilor..... Deci important este ce vrei si cat esti dispus sa cheltui : - vrei protectie/performanta - iei grupa 5 ( nu 4 PAO) esteri, POE-esteri si chestii care au numai amintiri "organice" in ele....gen redline, motul 300V, fuchs , joe gibbs etcc - vrei ceva protectie dar nu ai bani.....iei un gr 4 (PAO) bun, decent- sau un gr3+ foarte bun - de multe ori un "organic" inalt rafinat (gr3+) intrece un PAO bun Strict legat de Logan, motoarele 1.4,1.6, 1.6 16V daca cer norma A3 inseamna ca pot suporta un fullsaps in conditiile scrise de mine mai sus ; Sludge-ul (depunerile) apar cand se epuizeaza TBN.....deci cu cat TBN este mai ridicat, cu atat mai bine Dezavantajul FULL SAPS este unul singur....protejeaza motorul, dar afecteaza catalizatorul - cele fara sulf protejeaza catalizatorul dar nu-s grozave pt motor ( strict acolo unde se cere norma A3) La motoarele de generatie mai veche este necesar un Full Saps pt protectie....sulful, zincul si altele sunt bune, mai ales la cele care au culbutori mecanici (8V) 1.4-1.6 Motoarele de generatie noua, au alt tratament al pieselor (culbutori, arbori cu came, vilbrochen etc) care rezista mai bine, sunt adaptate unor uleiui cu sulf redus sau fara sulf Daca mai vreti, continuam.....daca nu, spor la cafenea |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
YRX |
![]()
Post
#2915
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Am pus eu in 16V Shell Ultra 5w40 de vreo 3 schimburi incoace. Merge bine, il schimb cam la 1 an si 5-6000 de km. Curatenia motorului este exemplara, uleiul iese maro - roscat din motor si toate internele sunt curate.
Nu mi s-a parut ca 16V sa fie mai pretentios la ulei decat 8V, eu folosesc Shell-ul in ambele din comoditate, iau 2 bidoane de 4 litri si ce ramane de la 8V se completeaza la 16V. Usere, welcome back ! This post has been edited by YRX: 12 Apr 2017, 11:34 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
user123 |
![]()
Post
#2916
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Stii ca am o slabiciune pt aviatie ![]() Vezi ca treaba cu.....curatenia e cu 2 taisuri : daca e prea curat poate insemna ca uleiul nu are detergenti suficienti sa curete... Nu intotdeauna un ulei negru inseamna ca e ulei prost.....sa vedeti un sintetic pus dupa un semisintetic/mineral ce negru iese....pt ca va curata fix mizeria care nu a putut sa o curete celalalt.....in timp, dupa schimburi repetate cu sintetic uleiul ajunge sa iasa din ce in ce mai curat... In cazul tau este curat pt ca il schimbi relativ rapid- si nu e deloc rau- nici nu apuca sa i se epuizeze rezerva bazica...plus stiu ca ai grija de masina din toate punctele de vedere.. |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
Victorine |
![]()
Post
#2917
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Pai sa merg si eu pe asta in continuare si in 16V, atunci? Tot dupa review-urile de aici l-am luat si am fost multumit in 1.6 8V.20170412_134221.jpg ( Size: 2.85mb )
Number of downloads: 618
Asta e sau mai e si altul 5w40? This post has been edited by Victorine: 12 Apr 2017, 12:47 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
YRX |
![]()
Post
#2918
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Ala nenea... cu pureplus. Am luat direct de la importatorul oficial in Romania. Din pacate 0w40 nu aduce, diferenta de pret n-ar fi asa de mare.
Apropos, trebuie si eu sa-l schimb, bine ca mi-ati adus aminte ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Fanez |
![]()
Post
#2919
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 10 December 09 ![]() |
QUOTE(Victorine @ 12 Apr 2017, 13:46) Mai e si diesel [attachmentid=1628059974] [attachmentid=1628059975] QUOTE(YRX @ 12 Apr 2017, 16:15) Se gaseste. Atentie la preturi! Bidon de 1 litru 29 lei x 4 = 116 lei, bidon de 4 litri 239,18 lei. ![]() Bidon de 1 litru. This post has been edited by Fanez: 14 Apr 2017, 08:21 |
--------------------
Dacia
Logan
1.2 16v
|
|
Victorine |
![]()
Post
#2920
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Da. Exact asta am observat si eu. Tot asa mi-am facut socoteala: 5Ś1. Care-o fi chestia?!
![]() This post has been edited by Victorine: 14 Apr 2017, 11:28 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
surube |
![]()
Post
#2921
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 25 November 09 ![]() |
Pennzoil , a folosit careva dintre voi? E un ulei american ,nou aparut pe ,piata romaneasca!
|
--------------------
logan
1.5 dci
2006 Unde dragoste nu e nimic nu e /
|
|
Fanez |
![]()
Post
#2922
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 10 December 09 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
1.2 16v
|
|
YRX |
![]()
Post
#2923
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
0w40 din link-ul lui Fanez este modelul vechi (de vreo 5 ani), fara PurePlus, adica nu e cu baza GTL. Modelul nou arata ca in poza lui Victorine (are un logo cu pistonul si pureplus technology). Importatorul oficial in Romania este Elgeka Ferfelis, anul trecut am vorbit cu ei si nu aduceau 0w40 nou.
Site-ul lor este: https://www.uleiuri-lubrifianti.com.ro/ Penzoil este fix Shell, sunt aceleasi uleiuri, Shell a mentinut marca Penzoil pentru America. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
iliuta |
![]()
Post
#2924
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 22 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Important ramane locul ambalarii in bidon ...
|
--------------------
Logan Ambition 2005,
Renault Megane II Sedan
2006
|
|
Dragos81 |
![]()
Post
#2925
|
![]() Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 29 April 17 ![]() |
Pentru Motorul 0.9TCe ce ulei ar fi mai bun 0W30 sau 0W40?
Am vazut ca unii au pus 10w40 din prima eu nu as baga un ulei asa de gros si mai ales mineral cum e Elfu intrun motor nou si turbo. la -20 Grade cat e iarna la Brasov in 2 ierni schimbi garanta turbina. Sper ca atunci cand voi merge la reprezentanta macar sa pot alege din uleiurile ce le folosesc altfel vin cu el de acasa. This post has been edited by Dragos81: 7 May 2017, 14:54 |
--------------------
Dacia & Honda
TCe & i-VTEC
2017 & 2007 17 Dcaia Sandero Stepway
EX 07 Honda Civic EX 08 Peugeot 207 |
|
surube |
![]()
Post
#2926
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 25 November 09 ![]() |
Ar trebui facut un clasament la fiecare categorie de ulei! La 0w30 ,ce firme ambaleaza tipu asta de ulei !La snowmobile se foloseste mult acest ulei ! E aproape 100% sintetic! Zici ca e apa la prima vedere!
|
--------------------
logan
1.5 dci
2006 Unde dragoste nu e nimic nu e /
|
|
Dragos81 |
![]()
Post
#2927
|
![]() Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 29 April 17 ![]() |
Eu la Honda folosesc 0w20 si 0w30 din 2007 si nu au fost probleme. Zilnic vede zona rosie 7300 ture are 200.000 de km acum si n-a crapat nimic.Ma gandeam ca la o masina din 2017 sa mai evolueze lucrurile si sa pot baga si 0w16 in ea in nici un caz 10w40
![]() |
--------------------
Dacia & Honda
TCe & i-VTEC
2017 & 2007 17 Dcaia Sandero Stepway
EX 07 Honda Civic EX 08 Peugeot 207 |
|
surube |
![]()
Post
#2928
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 25 November 09 ![]() |
Uleiurile pentru motociclete sunt ,mult mai bune decat uleiurile auto! Sunt facute sa reziste la presiuni enorme, la turatii mult mai mari decat cele auto!Uleiurile moto,au remanenta chiar si la temperaturi foarte mari ale motorului!Firma Repsol comercializeaza uleiuri foarte bune din gama moto ( 4T ) !
|
--------------------
logan
1.5 dci
2006 Unde dragoste nu e nimic nu e /
|
|
user123 |
![]()
Post
#2929
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
De curiozitate, tu citesti ce scrii? Sau citesti ce scriu altii? |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
sobolan |
![]()
Post
#2930
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
Baieti,nu va certati ! ma mir cum de nu a aparut "expertul" in uleiuri si p-aci
![]() This post has been edited by sobolan: 8 May 2017, 23:03 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Victorine |
![]()
Post
#2931
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Am dat intamplator peste Total Quartz 5w40 in doua variante, 9000 si 9000 Energy la un pret surprinzator as zice, in jur de 110 lei/ 5L. Dupa specificatii par in regula, dar de ce e asa ieftin?... o fi ok? Banuiesc ca e facut in Romania. L-as incerca. Pentru 1.6 16V.
This post has been edited by Victorine: 9 May 2017, 07:40 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
user123 |
![]()
Post
#2932
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Elf-ul e Total deci..... Pretul mic poate fi dat de vechimea uleiului |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
Victorine |
![]()
Post
#2933
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Merci. O sa verific care e data fabricatiei. E din online, acelasi loc de unde iau filtre, bujii, etc. Daca adaug si uleiul ajung la transport gratuit, asa ca mi-ar conveni.
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
iliuta |
![]()
Post
#2934
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 22 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Asta e pretul normal al uleiului, fara adaos comercial mare.
|
--------------------
Logan Ambition 2005,
Renault Megane II Sedan
2006
|
|
plopii |
![]()
Post
#2935
|
![]() Ionescu Cezar Group: Members Posts: 112 Joined: 19 August 14 From: Plopii Slavitesti ![]() |
Nimeni nu a mai schimbat uleiul ?
S-a cam pus praful pe aici.... Eu mai am vreo 3000 si il schimb...de data asta ceva exotic... ![]() |
--------------------
Renault
Clio (Symbol) 1.4 8v 75 CP
2003 Expression
- TR-05-PSU
|
|
Victorine |
![]()
Post
#2936
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Revin eu, ca vad ca n-am mai zis nimic de uleiul cumparat. E vorba de cel mentionat cateva posturi mai sus, in poze se vede data fabricatiei iar dupa codul de bare e fabricat in Franta. Pretul a fost foarte bun pentru 5L, asa cum am scris. La ultimele uleiuri cumparate m-am uitat sa aiba norma Porsche A40 in plus fata de cele acceptate pentru motorul meu si asta are.
Ca observatii, a disparut sunetul metalic la prima pornire, dar ala se putea datora uleiului vechi obosit sau filtrului, sau, sau... This post has been edited by Victorine: 11 Aug 2017, 17:16 Attached thumbnail(s) 20170811_180401.jpg ( Size: 4.17mb ) Number of downloads: 172 20170811_180339.jpg ( Size: 3.82mb ) Number of downloads: 165 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
user123 |
![]()
Post
#2937
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Si impresii? Esti multumit? Eu cred ca mai degraba ar fi nevoie de atentie la un filtru mai bun, sau adaptat...altul de capacitate diferita La ulei practic poti pune orice in logan ( benzina) atata timp cat il schimbi la 7500km si nu dai forje des Le-au rafinat atat de bine incat nici cel mai prost semisintetic nu mai face sludge sub 7000 km.....la mers omenesc |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
Victorine |
![]()
Post
#2938
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Impresiile le-am scris mai sus. Nu am altele. Insa diferenta legata de zgomotul metalic la pornire e sesizabila. Nu stiu ce avea inainte in motor, ceva ce se pune la reviziile in reprezentanta. Nu era cu siguranta depasit intervalul de schimb.
Ma gandesc ca inainte de a intra in iarna sa-l schimb cu un 5w30 sau chiar 0w30, daca gasesc unul bun la pret omenesc. Iar pentru vara revin la 5w40. This post has been edited by Victorine: 11 Aug 2017, 20:08 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
plopii |
![]()
Post
#2939
|
![]() Ionescu Cezar Group: Members Posts: 112 Joined: 19 August 14 From: Plopii Slavitesti ![]() |
Eu sunt la al doilea schimb de 0W30 Liqui Moly Synthoil Longlife...
Primul schimb am prins toamna-iarna...în 10000 km a scăzut 2 mm pe jojă... Al doilea schimb am prins primăvară-vară cu mers la mare (5 ore și 130 km. pe autostradă) și prin Moldova (9 ore mers continuu cu 2 pauze de gpl)...a scăzut cam 3-4 mm pe jojă... Super mulțumit de ulei...cam scump, dar merită fiecare bănuț...mult mai silențios motorul, demaraj mult mai bun... Mi se pare cel mai protector 0W30...are o fișă tehnică de excepție... Acum mi-am luat Amsoil 0W40 Signature... ![]() |
--------------------
Renault
Clio (Symbol) 1.4 8v 75 CP
2003 Expression
- TR-05-PSU
|
|
Victorine |
![]()
Post
#2940
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Da de ce-l mananca?! La nici unul di cele 3 loganuri 1.4, 1.6 si 1.6 16v nu s-a intamplat. Ce-i drept, nu Liqui.
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 13:10 |