DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan Prestige 1.6MPi 16v 105cp, diferente si particularitati ale acestui model

klaus
post 10 Apr 2007, 12:58
Post #91


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Discul ventilat este si pe diesel.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ypo04
post 10 Apr 2007, 18:25
Post #92


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 18 February 07




QUOTE(șoferistul @ 9 Apr 2007, 20:05)
La viteză mare. peste 110 Km/h, se aude o rezonanță de sub mașină partea din față, de parcă ar fi o tobă fisurată de la Daciile vechi. Zgomotul se aude tare la rularea pe A2 zona din beton, mai estompat pe asfalt. Nu am depășit 140 deoarece am numai 1500 Km făcuți, dar voi încerca după ce trec de 3000 Km.
*




a mai sesizat cineva acest zgomot? e specific doar pt prestige??


--------------------
LOGAN ABS + 1.6 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 11 Apr 2007, 07:31
Post #93


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Dupa cum a spus si Klaus, discurile sunt si pe dci...
Mai mult, as vrea sa remarc faptul ca destul de multe chestii sunt imprumutate de la dci, mai putin servodirectia electrica de pe unele dci-uri...

Zgomotul de pe A2, partea de beton, dupa cum am mai zis e produs de rotile care ruleaza pe o suprafata de beton la viteze mari. Acum depinde de urechea fiecaruia si de cat de antifonata e masina.

Cred ca diferentele prestigeului au fost enumerate destul de bine pe acest topic si cred ca deja au fost epuizate cam toate. E doar un alt model din gama Dacia.


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 27 Jul 2007, 18:55
Post #94


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(dantes @ 10 Apr 2007, 13:22)
Pentru a auzi sau testa insonorizarea si comportamentul la drum lung, recomand A2 intre Fetesti si Cernavoda.
Acolo pana si un tractor nu are zgomot de rulare.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bciprian82
post 8 Oct 2007, 23:53
Post #95


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 16 September 07




mie mi se par de prost gust aeratoarele si mai ales manerele argintii de la usi care puteau fi metalice. consola din mijloc arata si ea urat cu modelel alea pe ea. ceasurile albe de pe bord arata bine. volanul de piele s-ar potrivi mai bine cu o tapiterie de piele chiar daca ar creste pretul. oglinzile mari sunt utile. jentile sunt foarte urate;cele din aluminiu de pe celelalte(ma refer la modelul nou) ar arata super bine. in concluzie, parerea mea este ca loganul asta prestige este un kitch.un model facut din topor. un ambition diesel de 85 cp eventual cu chiptuning ar fi mult mai bine vazut


--------------------
dacia Sandero 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 9 Oct 2007, 08:23
Post #96


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Asta e, unora le plac vinurile seci, altora cele dulci. Asa si cu motoarele...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebi4fc
post 9 Oct 2007, 11:04
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 257
Joined: 13 October 06
From: Cluj-Napoca




In cluj vreun posesor de prestije?? astept un P.M.


--------------------
logan preferance 1.4MPI-verede cameleon 2005 - cj 82 ebi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 9 Oct 2007, 14:48
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




Deocamdata modelul 1,6 16V este cel mai reusit din gama Lgn. Pina la aparitia unui diesel de 90-110CP asta ramine cea mai adecvata motorizare. Ca aspect este si aici o evolutie..


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
icss
post 26 Oct 2007, 09:28
Post #99


Nu sunt inginer auto. Doar imi dau cu parerea.


Group: Members
Posts: 37
Joined: 25 May 07
From: Constanta




Dupa ce pe un alt topic am intrebat la ce turatie se taie alimentarea la motorul 1.6 16v (toata lumea spunand ca este un motor "de turatie") si nu mi s-a raspuns rolleyes.gif , vin cu o alta traznaie: am citit pe un alt forum cum ca la motorul cu 16v cele 8 valve suplimentare ar incepe sa functioneze DE LA 3500 rpm in sus.....
Desi (pana si) mie, care sunt aproape "afon" in ale mecanicii auto, mi se pare deplasata chestia, intreb totusi: e posibil asa ceva?


--------------------
Logan dCi 1.5 25.05.2007 Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian78
post 26 Oct 2007, 11:20
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 816
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




Și eu sunt aproape afon ca și tine dar așa ceva nu este posibil. Funcționează toate odată ... 2 pe admisie și 2 pe evacuare x 4 cilindrii = 16v.


--------------------
Logan Laureate 1.6 gri perla
"Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MARCI
post 26 Oct 2007, 21:07
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 29 October 05
From: Baia Mare




La 1.6 16 V, alimentarea se taie intre 6500 si 7000. Nu stiu exact ca eram in oras,dar cu a 2-a ajungi sigur pe la 90/h. Poate cu benzina buna ajungi spre 95/h cu a 2-a,dar nu am testat. O sa mai incerc, dar undeva afara.

This post has been edited by MARCI: 26 Oct 2007, 21:08


--------------------
DACIA SANDERO STEPWAY 0.9 Tce - MM XX GMT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sinaxis
post 26 Oct 2007, 21:28
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 388
Joined: 30 March 04




Dupa remapare, la mine o taie la 7200! Nu am pe ceas atat smile.gif nici nu o sa incerc vreodata... sper.

This post has been edited by sinaxis: 26 Oct 2007, 22:11


--------------------
tohan stas 2012 full
"as fi de parere ca ar trebui interzisi copiii din locurile publice (...). Un sugar stie doar sa manince, sa se cufureasca si sa urle" by Marty
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 29 Oct 2007, 14:54
Post #103


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Referitor la turatia maxima, in treapta 5 o reteaza la 5200-5500, la viteza maxima constructiva dupa gps.


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tolzan
post 2 Nov 2007, 23:42
Post #104


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 17 April 07




La Prestiege nu este consum instant pe computerul de bord?


--------------------
Dacia Logan Prestige 1.6 16V - CJ-97-XXX
Benzinar si nu tractorist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Oskar
post 3 Nov 2007, 00:17
Post #105


Membru stang


Group: Members
Posts: 120
Joined: 18 October 06
From: Bucuresti




nu


--------------------
Every kind action has a not so kind reaction
Dacia Logan Ambition 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorinator
post 5 Nov 2007, 18:29
Post #106


Toriphile (EWF)


Group: Members
Posts: 188
Joined: 23 June 06




Barile de protectie cu care sunt echipate Loganurile Prestige sunt la fel ca cele de pe variantele inferioare cu deosebirea ca sunt vopsite in culoarea caroseriei sau plasticul din care sunt facute e mai rezistent si de o calitate superioara? Intreb asta deoarece am asistat la o tamponare usoara intre un Prestige si un Ambiance (sau Preference) in care bara bara primului s-a zgariat doar, pe cand bara fata a celui de-al doilea s-a spart. E adevarat, avarierea diferita se datoreaza in parte si unghiului particular de impact, insa e ciudat totusi ca bara Loganului Prestige sa fi scapat doar cu zgarieturi.


--------------------
Dacia Logan Prestige 1.6, 16 V, 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stoianco
post 5 Nov 2007, 20:32
Post #107


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 5 November 04




QUOTE(icss @ 26 Oct 2007, 09:28)
vin cu o alta traznaie: am citit pe un alt forum cum ca la motorul cu 16v cele 8 valve suplimentare ar incepe sa functioneze DE LA 3500 rpm in sus.....
Desi (pana si) mie, care sunt aproape "afon" in ale mecanicii auto, mi se pare deplasata chestia, intreb totusi: e posibil asa ceva?
*



Poate ar trebui sa citesti mai atent pe acel forum! Poate ca "incepe sa functioneze" este de fapt un "incepe sa se simta". Daca e asa, atunci este foarte corect. La turatii mari, datorita celor 2 supape in plus/cilindru, admisia si evacuarea se fac mult mai usor.


--------------------
Dacia Logan PRESTIGE 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 6 Nov 2007, 12:11
Post #108


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




QUOTE(Sorinator @ 5 Nov 2007, 18:29)
Barile de protectie cu care sunt echipate Loganurile Prestige sunt la fel ca cele de pe variantele inferioare cu deosebirea ca sunt vopsite in culoarea caroseriei sau plasticul din care sunt facute e mai rezistent si de o calitate superioara?
*



Cand am montat senzorii de parcare la a mea, m-am chinuit ptr ca mai era si un fagure pe acolo si tot felu... Dupa un timp am ajutat un coleg cu un laureat din '05 iar bara lui era goala cu nici un fagure.
Poate la versiunile noi toate sunt la fel...


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
buratino
post 22 Nov 2007, 17:45
Post #109


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 14 November 07




Fratilor, ce mai... intr-adevar cu PRESTIGE-ul au pus-o astia de la DACIA...
Prin serviciul pe care il am , am avut ocazia sa testez si alte auto.
Un raport PRET / CALITATE ...va spun ca isi merita banii ...

CIAO ... si sa va ajute Cel de Sus la cati mai multi km linistiti si fara peripetii!


--------------------
1.6 16v LOGAN PRESTIGE(Gri platine) 2007
Benzinar pana la moarte !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atti
post 28 Nov 2007, 13:46
Post #110


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 24 November 07




Salut!

Sunt si eu posesor de Prestige si parerea mea este ca nu ai cum sa compari motorul de Megane I cu motorul de Clio.
Pacat ca nu au schimbat si cutia de viteza.
Eu conduc zilnic Loganul de serviciu de 1.4 dupa care acasa ma urc pe 1.6 16 v si ma simt de parca nu as fi in Logan.
Singurul regret cu timpul poate o sa fie ca nu mi-am luat Prestige diesel de 85 cp care a aparut chiar atunci cand am facut comanda pentru 16 v insa mi s-a spus ca trebuie sa astept putin mai mult.
In rest nu regret ca nu mi-am luat masina straina second-hand sau masina noua de alta marca la acelasi pret (ex. Chevrolet sau Clio).

Sa auzim de bine!


--------------------
dacia logan 2007 prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
buratino
post 29 Nov 2007, 19:45
Post #111


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 14 November 07




"Singurul regret cu timpul poate o sa fie ca nu mi-am luat Prestige diesel de 85 cp care a aparut chiar atunci cand am facut comanda pentru 16 v insa mi s-a spus ca trebuie sa astept putin mai mult."

... ai rabdare , nu o sa regreti, iti garantez eu ... wink.gif

Oricum, iti doresc sa te bucuri de el, multi ani d'acum in colo si fara peripetii!


--------------------
1.6 16v LOGAN PRESTIGE(Gri platine) 2007
Benzinar pana la moarte !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atti
post 29 Nov 2007, 21:17
Post #112


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 24 November 07




"Buratino" te rog sa argumentezi de ce sunt mai bune motoarele pe benzina!


--------------------
dacia logan 2007 prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pioul
post 19 Dec 2007, 08:52
Post #113


[IrefutabiluL]


Group: Members
Posts: 215
Joined: 14 December 06
From: Bucuresti




...nu stiu cum o fi la voi, dar pe mine ma omoara cat poate sa consume masina asta.....cel putin la traficul din Bucuresti, de stau o ora la un semafor, cred ca-mi consuma si 20%....
...ma asteptam la consum mare, ca doar e benzina.....dar ma dispera....bag de 50 lei si dupa 2 zile se aprinde becul rosu....

...oare asa o fi si la celelalte vers pe benzina de 1.4 si 1.6 8v....

o avea ea 105cp, dar eu nu prea am apucat sa ma bucur de ei, inafara de o depasire pe linia de tramvai si de un drum buc-urziceni.....tare ma bate gandul sa o dau pe un 1.5 dci 85cp....


--------------------
Prestige™ 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianpsk
post 19 Dec 2007, 10:18
Post #114


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 29 October 06




diferente mari nu sunt intre loganuri... una singura conteaza ca nici mama loganului nu face peste 7500 euro la ce ofera si la cum se comporta, sunt masini facute sa fie ieftine , de la 10000 ai alte oferte net superioare inclusiv sh., au inceput cu ceasuri de bord, plkastice metalizate la fel ca la dacia 1310 de prin 1985 ,fiecare traznaie urca pretul cu cel putin 150 euro ---------nu se merita.


--------------------
dacia /logan 1300/ abs + 1.6 mpi 1972 recarosat 1990/.6.2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 19 Dec 2007, 10:33
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(atti @ 29 Nov 2007, 22:17)
"Buratino" te rog sa argumentezi de ce sunt mai bune motoarele pe benzina!
*


Stai lin ca nu are nici un argument. El doar garanteaza pe feelingul altuia.


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pioul
post 19 Dec 2007, 12:10
Post #116


[IrefutabiluL]


Group: Members
Posts: 215
Joined: 14 December 06
From: Bucuresti




QUOTE(adrianpsk @ 19 Dec 2007, 10:18)
diferente mari nu sunt intre  loganuri... una singura conteaza ca nici mama loganului nu face peste 7500 euro la ce ofera si la cum se comporta, sunt masini facute sa fie ieftine , de la 10000 ai alte oferte net superioare inclusiv sh., au inceput cu ceasuri de bord, plkastice metalizate la fel ca la dacia 1310 de  prin 1985 ,fiecare traznaie urca pretul cu cel putin 150 euro  ---------nu se merita.
*




ia zi-mi si mie te rog o oferta "net superioara" la 10.000E la o masina noua cu toate dotarile pe care le am eu pe prestige.....

....astept......


--------------------
Prestige™ 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 19 Dec 2007, 13:17
Post #117


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




avand in vedere ca cerinta exprimata de moderatori pentru acest topic nu a fost respectata, discutiile fiind mult pe langa subiectul initial, topicul se inchide... cred ca ce era de evidentiat a fost deja scris.


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Ce discutam si ce nu discutam aici!?.... pentru impresii in general despre masina exista topic dedicat tuturor modelelor... pentru consum exista topic dedicat pentru Prestige... pentru probleme tehnice exista topic pentru fiecare in parte... AICI VA ROG SA DISCUTATI DOAR DESPRE PARTICULARITATILE PRESTIGE-ului in raport cu restul modelelor LGN... orice alt post va fi sters fara alt preaviz!


--------------------
Go to the top of the page
4 Pages « < 2 3 4
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 20:53
Forum Renault