Bujii NGK
![]() ![]() ![]() |
Bujii NGK
argon |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|||
cristio_79 |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Pentru asta mai pune o "blana" pe el, poate asa devine mai silentios.
![]() This post has been edited by cristio_79: 19 Nov 2009, 13:42 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
alinbum |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 9 February 08 ![]() |
totusi nu foloseste nimeni buji NGK BKR6E ????
|
--------------------
dacia
solenza 1.4
2003
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
TUV este TUV
![]() In afara de rezonantele esapamentului nu tin minte sa te fi interesat altceva legat de Loganul de 1.4, in mod deosebit. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#95
|
![]() - Group: Members Posts: 22.546 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Cum sa nu ma intereseze si altceva. Mi-am pus aeratoare argintii ...
![]() Am mai adaugat 2 cai in plus la masina. ![]() This post has been edited by IRONICK: 19 Nov 2009, 14:32 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Valman |
![]()
Post
#96
|
![]() B, C, CE, D Group: Members Posts: 267 Joined: 10 April 09 ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 18 Nov 2009, 23:17) 1. Din seria p****, dar perseverent. 2. Bujiile NGK au certificare TUV nemtia cum ca reduc consumul si imbunatatesc performanta 3. LE > NGK BKR6EIX se apropie de 40.000 km si functioneaza impecabil 1. Da, stim si multumim pt inca o reprezentatie. Ai cam intariziat. ![]() 2. Alo, certificarea TUV nu are nicio legatura cu ce aberezi tu acolo, daca tinem cont de datele discutiei. Dar ca sa nu fi privat de sansa, prezinta-ne testele cu BKR5EZ pe E7J, conform carora consumul a scazut cu cca 0,5 litri si bla bla bla, prin comparatie cu bujiile de origine sau oricare altele. ![]() 3. Renunta la cuvinte bombastice. Corect este : functioneaza normal, in parametri. 19 Nov 2009, 19:42: QUOTE(alinbum @ 19 Nov 2009, 13:47) totusi nu foloseste nimeni buji NGK BKR6E ???? Nu te mira. De ce sa platim mai mult pt acelasi serviciu ? ![]() 19 Nov 2009, 19:44: QUOTE(argon @ 19 Nov 2009, 10:37) ce e clar e ca nu reduc zgomotul motorului ![]() Nici nu-i nevoie. Pt asta exista Motul 23lru4#€"€#%% ![]() ![]() This post has been edited by Valman: 19 Nov 2009, 19:44 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala Valvoline : "Different engines have different needs."
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#97
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 5 Oct 2009, 23:46) NU SE UNG CU NIMIC Iara folclorul asta ![]() ![]() Si foarte important, se monteaza dupa cum este indicat pe ambalaj, ca aia-s mai destepti ca 'asu ![]() Faci misto de unu de altu si cand te prindem doctore in colimator chitai. Nu unge tu cu ulei sau vaselina ca in final iti iei la revedere de la filetele din chiuloasa. Pana si astia de la opel ,golfuri ung componentele interschimbabile pe care le invart in chiuloasa. Revenind la amaratele noastre de buji am eu BRK6EZ ce pot spune ca la 203 de km consumul e 8,5 la 17 litri papati, azi am verificat la pompa .Porniri in fiecare dimineata la ora 6:40 si ruland pe un drum unde pot sa o calc si unde am si semafoare in jur de 5 pana la servici si retur ... aglumeratie bla bla. Consumul e la fel ca si vechile bujii standard si totusi se prezina si ngk -ul bine fara depuneri de calmina . Mai trebuie sa parcurg inca 15000 de km ca sa vad cat de fiabile sunt si daca si-au meritat banii aruncati in vant. Nu se merita nici cele pe iridium doar daca te duci cu 160 de km /h pentru timpi mai mici de acceleratie in rest se arunca aiurea cu banu. Parerea mea e sa ai bobina de inductie buna , fise bune cu rezistenta interna mica , injectoarele curatate, filtre - benzen, aer , ulei , benzen - 95 petrom sau luckoil si nu ai probleme. Eu pot spune ca nu au nici o problema si nici nu doresc la altii. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Cam tarziu, mult prea tarziu, ma asteptam sa percutezi imediat, nu dupa o luna jumate.
Acu', ca sa fiu sincer, eu mai scot joja si dau cu ea pe filet, dar foarte putin. Daca-i de Rompetrol ii sta in gat sau ce ? De la Luckoil si Mol nu bag nici daca mi-o da moca, de la Petrom am bagat, mergea bine, dar avea impuritati si mi-a stricat pompa. Asa ca am ramas pe Rompetrol. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#99
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Djasule, la faza cu rezistenta fiselor (probabil tu nu asculti muzica in masina) si benzina (mai degraba urina)Petrom de 95 ai pus capac.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
sky79ct |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 27 November 07 ![]() |
Eram cat pe ce sa imi cumpar buji NGK...
La mine de 2 ani de cand am luat-o porneste si vara si iarna la prima cheie fara probleme... Consumul vara il am max 6.5 % (100 km oras - 500 km exterior) si ma consider ff multumit.. Masina are 47000 km si nu cred ca fostul proprietar le-a schimbat ( am luat-o la 27500 km) Masina trage destul de bine ( nu am condus alta solenza sa vad diferenta de demaraj) si as mai tine bujiile astea.. Ce se intampla daca le mai tin si care ar fi simptomele ptr care ar fi necesara schimbarea lor? This post has been edited by sky79ct: 20 Nov 2009, 09:03 |
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
- CT xx SKY
|
|
mettas |
![]()
Post
#101
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 19 June 10 ![]() |
unde gasesc sa cumpar bujii NGK BKR6EZ in Bucuresti ?
|
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2001
- BR 06 MRM
|
|
andrei_radu |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu mi-am luat bujii NGK BKR5EZ de pe Lizeanu, sunt mai multe magazine auto pe acolo. Am dat comanda si intr-o ora jumatate au venit. 60 lei 4 bucati
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
-
|
|
emanu900 |
![]()
Post
#103
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 8 April 08 From: Iasi ![]() |
Pentru cine mai e interesat:
- am testat timp de vreo 12.000 km BKR6E care au distanta la 0,8 mm: trage mai fortos la turatii joase insa cand te duci in sus in turatii motorul isi pierde din vlaga, sunet de detonatii slabe. Cand le-am dat jos electrozii aproape curati, foarte putin afumati. - recent am schimbat cu BKR6EZ care au distanta la 0,9 (Z-ul vine spune NGK de la special design, ce-o fi insemnand nu stiu) dar comparativ cu varianta anterioara cuplu la turatii joase e nitel diminuat insa pe masura ce urci (2500 rot incolo) motorul se aude net mai frumos, trage mult mai bine si nu da semne ca pierde din vlaga, personal mai mult decat multumit si sunt decis sa raman pe astea. Vad ca asta e topicul pt Solenza eu am Logan tot 1.4, deci cred ca tot pe acolo e treaba. P.S. E si remapata. This post has been edited by emanu900: 18 Apr 2011, 21:44 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4
2005
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#104
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Modifica eletrozii la 0,9 BkR6E si ai sa vezi ca se simte ca si EZ restu e vrajealaeu unu sunt satul de ele si am trecut pe bujii cu doua capte montate pe logan.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
aluibasarabeanu |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 664 Joined: 24 August 08 From: CONSTANTA ![]() |
Si eu tot dinalea cu doua capete ca la Logan mi-am luat acum vreo 3000 de km.Motorul este foarte silentios la relanti si trage foarte bine si fara intreruperi.Nu imi pare rau de cei 30 de lei dati in plus dar nici nu m-as baga la NGK-uri de 20, 25 de lei bucata.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
1,6 16v anul 2006
- Necunoscut momentan
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#106
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Am pus si eu d-astea de Lighean cu 2 electrozi. Mi se par la fel cu NGK-urile BKR6EZ care le-am avut si inainte...
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#107
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Vad io maine cat de bine trage sn cu bujiile de logan cu doi eletrozi ca le-am schimbat si eu azi fiindca aveam ngk bkr6ez , de prezentat se prezentau bine , sunt curate eletrodul alb spre maroniu iar consumul in oras 8,6/100km.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#108
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Bobina de inductie de Logan, merge pe Solenza?
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
anecula_08 |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.871 Joined: 3 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Da, merge
|
--------------------
Dacia Solenza
Europa cu AC - 1.4 MPI / Renault Laguna 2
Facelift - 1.6 16v / Dacia Logan Stepway - 1.0 TCE
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#110
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Si da mai mult "curent" bujiilor fata de bobina de Solenza?
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#111
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Pai trebuie sa masori secundarele intre 1-3 si 2-4 cele originale de slz sn au valori de 7khilohomi desi la unele sn erau montate bobine cu valori in secundar de 11-12khilohmi - energe mai mare genera.
Asa si la bobinele de logan trebuie masurate ca altfel pot fi tot de 7k si nu faci nimic daca o inlocuiesti cu cea de slz. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ioan ilie |
![]()
Post
#112
|
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 25 March 09 ![]() |
Am zis sa-mi pun si eu NGK BKR6EZ ca tot am citit pe la voi ca ar fi mai bune (pt unii) la motorul de 1.4i benzina.
Eu am o supernova din 2001 si pana acum foloseam clasicele Eyquem cu un electrod. Am pus deci, NGK-urile si, contrar a ceea ce m-am asteptat, am constatat ca consumul a crscut de la un 7.5-8 in oras , la un 10 (regim de condus la fel ca inainte!). Afara nu am mers cu NGK-urile. Am mai vazut si ca zgomotul de diesel nu a disparut complet. S-a estompat usor, motorul mergea mai rotund si fara vibratii, dar nu era chiar 'silentios', gen solenza lui taica-miu sau alte solenze de la firma unde lucrez. Totusi, pornirea era mai rapida cu o fractiune de secunda, si parca mai 'hotarata'. De asemenea, de tras, tragea mult mai bine decat cu cele Eyquem, ca si cum as fi alimentat cu benzina de 98. La culoarea lor, va las pe voi sa o constatati cum arata dupa circa 600km de rulaj. Concluzie: revenit pe Eyquem, in special datorita consumului de carburant mai mic!!! Attached thumbnail(s) DSC01066.JPG ( Size: 405.64k ) Number of downloads: 660 DSC01067.JPG ( Size: 396.81k ) Number of downloads: 706 DSC01068.JPG ( Size: 389.09k ) Number of downloads: 698 DSC01069.JPG ( Size: 416.94k ) Number of downloads: 696 DSC01070.JPG ( Size: 426.6k ) Number of downloads: 695 |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001 Clima
- TM-23-CIA
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Am acelasi tip de bujii si sunt multumit de ele. Inainte am avut bujiile de origine.
Consumul nu l-am mai facut la ml in ultima vreme, dar in linii mari este ca inainte de schimbare. Cert este ca nu a crescut. Masina porneste foarte bine, are demaraje, nu intrerupe, deci nu pot sa ma plang de ele in nici un fel. La tine vad ca este destul de afumata o bujie. La mine sunt curate. Eu le-am reglat distanta cu lera la 0,9 cat spune producatorul. Ele vin cu 0,8mm. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
BoR |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.863 Joined: 20 October 08 From: Buzau ![]() |
Consumul creste si datorita temperaturilor scazute.
|
--------------------
Dacia SuperNova/
Opel Astra Sports Tourer/
Lada 1200 Combi
|
|
clalexxxx |
![]()
Post
#115
|
![]() Happy and cofee Group: Members Posts: 261 Joined: 27 September 07 From: Craiova ![]() |
Bor sunt total de acord cu tine, vremea rece duce la un consum usor mai ridicat de combustibil, datorita faptului ca dureaza ceva timp mai mult pana motorul ajunge la temperatura normala de lucru.
|
--------------------
Dacia
Logan
oct 2007,1.4L Laureate
- DJ-AKP
|
|
fuzzzy |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.080 Joined: 21 February 09 From: BucureSHIT! ![]() |
QUOTE(ioan ilie @ 22 Nov 2011, 17:40) Am zis sa-mi pun si eu NGK BKR6EZ ca tot am citit pe la voi ca ar fi mai bune (pt unii) la motorul de 1.4i benzina. Eu am o supernova din 2001 si pana acum foloseam clasicele Eyquem cu un electrod. Am pus deci, NGK-urile si, contrar a ceea ce m-am asteptat, am constatat ca consumul a crscut de la un 7.5-8 in oras , la un 10 (regim de condus la fel ca inainte!). Afara nu am mers cu NGK-urile. Am mai vazut si ca zgomotul de diesel nu a disparut complet. S-a estompat usor, motorul mergea mai rotund si fara vibratii, dar nu era chiar 'silentios', gen solenza lui taica-miu sau alte solenze de la firma unde lucrez. Totusi, pornirea era mai rapida cu o fractiune de secunda, si parca mai 'hotarata'. De asemenea, de tras, tragea mult mai bine decat cu cele Eyquem, ca si cum as fi alimentat cu benzina de 98. La culoarea lor, va las pe voi sa o constatati cum arata dupa circa 600km de rulaj. Concluzie: revenit pe Eyquem, in special datorita consumului de carburant mai mic!!! Ultima data cand am intrebat BKR6EZ nu se mai fabricau, se trecuse la modelul BKR6E... tu ce ti-ai luat? Btw, opinia mea e ca ai mintit mai sus... inca nimeni dintre cunoscutii care si-au pus acest model de bujii nu a avut cresteri semnificative de consum de combustibil decat in cazul schimbarii stilului de condus (adoptarea unuia mai agresiv). |
--------------------
reno
clio hb
'02
- X-xXx-XxX "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guță
Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@ |
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#117
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca faceti comparatie intre Denso si NGK la compatibilitati , veti observa ca Denso are un singur fel de bujie recomandata pentur motoarele noastre , DSN / Solenza / Logan 1.4 / Clio 1 si 2 , iar NKG are 3-4 coduri pentru acelasi motor , aceeasi putere , aceesi capacitate cilindrica .
Despre diferenta dintre 0,8 si 0,9 nu pot sa spun decat ca pe timp rece e bine sa le lasati 0,8 , iar la caldura sa fie 0,9 . Diferenta dintre un cod si altul este mai mica decat efectul dintre 0,8 si 0,9 . Pana in prezent tot pe Denso raman , NGK nu m-a convins ca merita sa merg pe el , desi l-am testat destui km . Fata de cele stock sunt mai bune , dar nu mai bune decat Denso . Nu ma refer la Iridium , ca ambele au aceasta varianta , care o consider prea de fite pt motoarele noastre , ci la cele standard , V-power sau cum se mai numesc . Despre pozele cu bujiile ... sunt relative , contand mai mult cum ai mers in ultimii 50 km sa spunem . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
AdyTirla |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 12 February 08 From: Pitesti ![]() |
Cum se comporta bujiile cu 2 electrozi de logan pe SLZ?
|
--------------------
Nova 1,6(1998)/
Solenza 1,4MPI(2004)
Scala
- AG-XX-XXX
|
|
madarfacar |
![]()
Post
#119
|
Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 24 January 09 ![]() |
este posibil ca din cauza unor bujii uzate sa am pierderi substantiale de putere? in sensul ca in treapta a 5-a sa treaca exagerat de greu de 120 km/h?
mentionez ca le-am desfacut, si nu sunt afumate...au o culoare alb-gri...nu sunt ude de ulei... am schimbat filtru de aer, am curatat injectoarele + corp clapeta...am crezut ca este de la ele...nimic... ambreiajul nu patineaza, intra bine in viteza, deci il exclud... raman bujiile...si, doamne fereste, compresia...Desi nu scoate fum, nu papa ulei, in treapta intai nu o ia la vale... (masina este o solenza 1.4, din 2003, 95000 km) deci...este posibil ca niste bujii uzate sa dea astfel de pierderi de putere? This post has been edited by madarfacar: 15 Dec 2011, 12:54 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 / Rapsodie
|
|
corbex |
![]()
Post
#120
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Pot fi si bujiile, poate fi si benzina.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:08 |