Retrogradarea treptei la depasire
![]() ![]() ![]() |
Retrogradarea treptei la depasire
Sony |
![]()
Post
#61
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#62
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Exact Sony, de varsta mea. Desi eu nu ma includ in clubul teribilistilor si incerc sa-mi perfectionez modul de condus.
Tu ma vanezi? ![]() L.E.: Se pare ca am pus niste informatii gresite pe aici. La Solenza cuplul maxim e la 2800rpm. Deci daca mergi intr-un ritm mai batranesc merg schimbate treptele si la 2000rpm, iar pentru sportivi merge la 4000. In viteza a V-a nu prea mai ai ce face, adica daca vrei sa mergi cu 140-150 treci si de 4500rpm. This post has been edited by nh1980ro: 20 Mar 2007, 22:34 |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
concurent |
![]()
Post
#63
|
Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 18 January 07 ![]() |
va intreb si eu: depasirea o faceti lansat sau din trena (indiferent daca se apropie sau nu un autovehicul)?
|
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCI
2006
|
|
Bill |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 28 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Tehnica efectuarii depasirii.Etape.Operatiuni.Algoritm
Attached File(s) ![]() |
--------------------
Dacia Logan
SL Techroad
TCe 90
- B14xxx
|
|
cata87 |
![]()
Post
#65
|
![]() membru alb-violet Group: Members Posts: 590 Joined: 4 January 07 From: Timisoara ![]() |
da in fisieru ala nu spune nimic de retrogradarea treptei...tot sustin ca depinde de masina si sofer...daca masina cere,o schimbi,daca nu atunci nu are rost
|
--------------------
Dacia
Logan
2008
|
|
os |
![]()
Post
#66
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
La partea denumita - cam pompos - "Algoritmul depasirii" se spune printre altele: "isi prepara ritmul alegind o treapta adecvata, dozind turatia in functie de ritmul celorlalti".
In traducere: daca e cazul, retrogradezi. Cind e cazul, e alta poveste: trebuie sa-ti stii masina si sa estimezi o serie intreaga de conditii de moment cum ar fi: incarcatura masinii si panta drumului; vizibilitatea; viteza celui depasit; reactiile posibile ale acestuia samd. Nu exista o reteta unica. Numai experienta poate sa te/ne invete. O opinie finala valabila in speial la depasiri: deoarece conducatorul auto are de evaluat rapid foarte multi factori - conditii in care erorile sunt foarte probabile - e mai bine sa pozitionam intentionat aceste erori de partea sigurantei. De exemplu: daca nu esti **sigur** ca poti depasi lejer, n-o faci. Poate te-ai inselat, si depasirea (pe care, repet, ai estimat-o ca "lejera") iti iese la limita. Situatia este mult mai sigura dacit sa fi socotit ca poti depasi la limita si sa te fi inselat "in minus"... |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
marksman |
![]()
Post
#67
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
QUOTE(Petea @ 19 Mar 2007, 12:38) Eu personal nu trec intr-o treapta inferioara cand depasesc. Daca am timp sa o fac bine, daca nu stau la cutiuta. Treaba asta am deprins-o de la berlinuta unde motorul nu merge sa il forjezi peste 3000 de ture (decat daca e masina sefului cu care ai o problema ![]() ![]() Dupa 4000 rpm incepe motorul (ala de 1.4 de pe Logan) sa traga cu adevarat. QUOTE(IRONICK @ 19 Mar 2007, 15:43) Subscriu. QUOTE(wiorelus @ 19 Mar 2007, 17:33) Salutare !! Eu nu inteleg o chestie, cum pot unii sa conduca masina automat ca un robot. Adica stau cu ochii cat cepele ![]() Aia care fac asa nu au deprins bine soferia. In principiu schimbi cand "iti cere" masina. Asta nu inseamna sa duci motorul tot timpul catre turatia de limitare pentru a simti ca se plafoneaza. Pe cand lucram intr-un studio aveam un coleg care regla curba de egalizare audio "dupa algoritm", similar cum stau unii cu ochii pe turometru, adica lua cele 10 benzi ale egalizatorului si regla cam asa: 40 Hz: atenuare "3 linii" 80 Hz: atenuare "1 linie" .... 8 kHz: castig "1 linie" 10 kHz: castig "3 linii" 14 kHz: atenuare "3 linii" Asta pentru ca auzise el ca "se aude bine" cand "curba de pe egalizator e sinusoidala", insa nu asculta iesirea, ca sa aplice corectiile unde era necesar. El aplica "algoritmul". Ei, tot asa fac si unii soferi fara experienta sau care au invatat gresit de la cine stie ce "specialist". QUOTE(os @ 21 Mar 2007, 13:09) [...] Nu exista o reteta unica. Numai experienta poate sa te/ne invete. O opinie finala valabila in speial la depasiri: deoarece conducatorul auto are de evaluat rapid foarte multi factori - conditii in care erorile sunt foarte probabile - e mai bine sa pozitionam intentionat aceste erori de partea sigurantei. De exemplu: daca nu esti **sigur** ca poti depasi lejer, n-o faci. Poate te-ai inselat, si depasirea (pe care, repet, ai estimat-o ca "lejera") iti iese la limita. Situatia este mult mai sigura dacit sa fi socotit ca poti depasi la limita si sa te fi inselat "in minus"... Sunt cazuri cand crezi ca depasesti lejer si defapt abia ajungi s-o faci. Mai ales cand esti obosit. |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 12:37 |