DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages « < 9 10 11 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> taxa de prima inmatriculare, cat mai dureaza?

argon
post 19 Dec 2007, 08:43
Post #301


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Incepe conducerea Dacia Reno sa-si faca griji, aceeasi veche poveste, cu scaderea productiei, au emis un comunicat oficial catre guvern, din nou


Eu nu inteleg ca ce chestie trebuie sustinuta productia de masini multe si proaste , da' noi, pe spinarea populatiei? Ce ma intereseaza pe mine sau pe oricine de aici(care nu lucreaza la Dacia, ca sunt cativa) daca ii disponibilizeaza!? au angajat in prostie la oameni, acum sa-si asume raspunderea.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 19 Dec 2007, 08:54
Post #302


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




Noua propunere e o idiotenie. Taxele scad pe masura ce creste vechimea masinii. O sa intre tot felul de rable in tara.

@argon: ceea ce spui tu acolo e relativ. Loganul nu e o masina proasta, e doar un pic cam scumpa. Daca ar costa cat o solenza, ai mai considera ca e proasta. Costa atat pentru ca nu exista alternativa.


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Dec 2007, 08:55
Post #303


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Sa nu ma intelegi gresit, am zis proaste, in sensul ca , daca ar avea oarecare concurenta, ar fi mai atenti, nu ar mai sari vopseaua la unii, nu ar mai zdranganii nustiuce, etc, etc.

Se tem deoarece masele care se inhama la rate pe 7-10 ani, o sa-si ia un euro 1-2 de dincolo , la care taxa din 4000 euro devine 1000 sa zicem...parerea mea. Cine isi ia masina noua, nu il impiedica cateva sute de euro cat e taxa acum. De aici pierd si bancile, iar nu e problema mea.

PE mine ma irita politica asta...nu modificati taxa, ca o sa dam afara nustiucate zeci de mii de oameni.

This post has been edited by argon: 19 Dec 2007, 09:02


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 19 Dec 2007, 09:10
Post #304


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 19 Dec 2007, 09:55)
PE mine ma irita politica asta...nu modificati taxa, ca o sa dam afara nustiucate zeci de mii de oameni.
*


De fapt asta suna a "santaj pe probleme sociale" si tentativa de manipulare wink.gif


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cata_B
post 19 Dec 2007, 10:40
Post #305


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 4 December 07




“În 2008 ne așteptăm să producem 320.000 - 350.000 vehicule, din care 120.000 pentru piața din România. Suprimarea taxei de primă înmatriculare sau transformarea ei de așa natură încât să devină inoperantă ar avea ca rezultat reducerea la jumătate a vânzărilor noastre în România, ceea ce ar duce la dispariția a mii de locuri de muncă la Dacia, în condițiile în care ieri anunțam intenția noastră de a angaja peste 3.000 de persoane în 2008. Rezultatul ar fi de fapt suprimarea a zeci de mii de locuri de muncă în România. Este de la sine înțeles pentru noi că România trebuie să respecte reglementările europene, de aceea dorim să facem câteva propuneri”, a mai spus François Fourmont, care a adresat guvernului și tuturor actorilor vieții politice românești 3 propuneri :

- accelerarea înnoirii vechiului parc auto, o adevarată miză națională de sănătate publică;

- evoluția taxei de înmatriculare în forma sa actuală pentru a răspunde observațiilor Comisiei Europene, în special reducând taxa în funcție de vârsta vehiculului. Prin intermediul APIA, am făcut propuneri Ministerului de Finanțe în acest sens;

- înlocuirea taxei actuale printr-o taxă de mediu axată pe 3 criterii: nivelul de depoluare, cilindreea și nivelul de emisie CO2.

Cam asta a propus conducerea Daciei. Imi miroase a politica anticoncurentiala. Poate chiar un pic de santaj. Sa fim seriosi, cine naiba sta sa se gandeasca la probleme de mediu? Sunt invocate doar ca pretext. Totul se rezuma la bani, vanzari, productie, piata de desfacere.


--------------------
Dacia Solenza 2003 - BV-11-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 19 Dec 2007, 11:14
Post #306


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




Eu am o singura obiectie la toata treaba asta ca din partea mea sa o si dubleze. Mie cine imi asigura locul de munca??? Vad ca la Dacia e o problema ca vor fi dati afara un numar de angajati. Pai mai scuzati domnilor dar o societate isi pastreaza pozitia pe piata impunandu-se prin politici de piata. Daca vor sa isi pastreze volumul de productie si implicit angajatii atunci sa se impuna pe piata cu politici concurentiale intr-un fel sau altul. Pai daca ar fi asa cam in toate sectoarele ce s-ar mai intampla?


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 19 Dec 2007, 11:46
Post #307


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.108
Joined: 11 February 04




Hai sa stam stramb si sa incercam sa judecam drept.
Daca va uitati acum pe strazi o sa vedeti cam 50-60% masini bune, 30 % masini medii si cam 20% cazane.
Eu as opta in locul guvernului, daca s-ar scoate taxa, pt un control foarte strict al traficului.
As pune RAR + Politie la panda si cum apare un cazan din 1900 toamna sa-l ia la puricat. Ai probleme grave la frane, directie semnalizare, structura de rezistenta ruginita, masina este retinuta si tie retinut permisul de conducere pt ca esti pericol public. Nu e numai treaba ta daca mergi cu un cazan, ii poti omori pe cei din jur.
Iti poti lua talonul inapoi numai dupa ce treci pe la RAR pt control amanuntit. Nu vii in 60 zile esti obligat sa depui numerele la Politie, masina e radiata automat. Orice masina neinmatriculata, aflata pe domeniul public ar trebui sa fie luata si casata.
Impozitele le-ar putea creste creste in functie de capacitatea cilindrica:
- Cilindree mica: 1/4xcmc ex: 800 cmc ....200EUR/an
- Cilindree medie: 1/2xcmc ex: 1400 cmc.....700EUR/an
- Cilindree mare: 1/1 xcmc ex: 3000 cmc....3000 EUR/an
- cilindree nesimtit de mare 2/1xcmc ex: 6000 cmc....12000EUR/an
V-ar mai placea?
Trebuie sa intelegem ca pastrarea cazanelor in fata blocului nu ajuta pe nimeni, nici macar pe proprietarii lor. Daca iti faci un calcul, e mai rentabil sa-ti cumperi marfa mai scumpa de la magazinul din colt decat sa platesti
impozit mare pe masina sau asigurare foarte scumpa numai ca sa mergi la Hypermarket de doua ori pe luna.
Daca vor scoate taxa, automat vor intra cel putin 100 000 masini in tara si vreo 20 000 intr-un Bucuresti si-asa prea incarcat de trafic.
Problema nu-i numai la primari, si noi suntem nesimtiti cat cuprinde, blocam intersectiile, trecem pe rosu, etc.
Si ce-ar fi sa ne creasca guvernul contributiile la fondul de somaj, ca deh, acuma sunt mai multi someri si trebuie platiti si cei concediati de Dacia!


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2dor
post 19 Dec 2007, 12:09
Post #308


Desi nu pare, acum sunt fan iPhone


Group: Members
Posts: 2.827
Joined: 14 April 06
From: Bucuresti




Asta cu Uzina Dacia e cea mai cu mu*a chestie, adica masina Logan, asa cum e, nu vreau sa supar posesorii este amenintata de masini mai vechi. Pai de ce? Ca e pretul exorbitant la ce ofera? Ca decat un Prestige de 10000 iti iei altceva? Pai sa ii doara din partea mea cat mai rau pe dragii nostrii producatori si poate in felul acesta or sa mai scada preturile sau sa urce standardul masinilor. Este o chestie pe care unii nu o inteleg, ideea generala este ca "domne nu vrem sa intre cazanele in tara" si ca e buna taxa. Da e buna taxa dar eu nu am vazut un copac sadit, mai ales pe langa super cartierele de lux din Baneasa sa spunem. Au taiat padurile din jurul Bucurestiului ca sa faca vile, insa acolo nu e o problema, e in interesul baietilor cu bani. Padurile alea faceau ceva bun, taxa ce face bun? Eu am platit 22 mil taxa de prima inmatriculare pentru masina noua cu motor de 2000 cmc. Pentru ce am platit aceasta taxa? Pentru copii si nepotii mei? Nu, pentru Tariceanu si gasca cu interese mari de tot am platit-o. Daca se scoate taxa interesul este al nostru, si cei care prefera masina noua sa spunem Logan si cei care vor o masina second. In primul rand ca astfel ar vedea si Uzina Dacia ca trebuie sa ia masuri pentru a vinde corect si nu merge cu amenintari si preturi din burta. Daca se vrea protectia mediului pai sa se faca ceva concret, dar NOBODY GIVES A SHIT.

This post has been edited by 2dor: 19 Dec 2007, 12:12


--------------------
Ford Mondeo Vignale Hybrid 2018
Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Dec 2007, 12:28
Post #309


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




dizzy, am mai ridicat si eu si altii problema cu RAR-ul, concluzia este ca sunt niste spagari imputiti. Daca o sa se faca ITP pe bune in toata Romania, nu o sa mai existe cazane.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 19 Dec 2007, 12:44
Post #310


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(Cata_B @ 19 Dec 2007, 10:40)
“ Suprimarea taxei de primă înmatriculare sau transformarea ei de așa natură încât să devină inoperantă ar avea ca rezultat reducerea la jumătate a vânzărilor noastre în România, ceea ce ar duce la dispariția a mii de locuri de muncă la Dacia, în condițiile în care ieri anunțam intenția noastră de a angaja peste 3.000 de persoane în 2008. Rezultatul ar fi de fapt suprimarea a zeci de mii de locuri de muncă în România.
:
Cam asta a propus conducerea Daciei. Imi miroase a politica anticoncurentiala. Poate chiar un pic de santaj.
*

Furunculmont ala declara cu aceasta ocazie ca este INCOMPETENT sa produca un produs competitiv. Am mai zis si acu aproape un an, cand tot furunculmont a iesit cu o declaratie la fel:
QUOTE(klaus @ 2 Feb 2007, 14:10)
Si mai vine si furunculmont ala sa ne spuna niste sofisme despre scaderea locurilor de munca din cauz taxei, care va produce scaderea vanzarilor si ca statul sa nu o scada etc. Pai statul trebuie sa aiba grija ca el sa produca un produs competitiv si vandabil? Atunci el ce dracu mai face in fruntea acelui producator daca nu stie sa se adapteze la cerintele pietii?
*

Plus ca Loganul nu se vinde doar in Romania. Sa se duca si pe alte piete, nu este nimeni dator sa ii sustina pe cei de la Dacia daca sunt ineficienti.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAC
post 19 Dec 2007, 13:41
Post #311


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




Nici eu nu inteleg de ce industria auto trebuie sa fie mai protejata decat cea de confectii incaltaminte si textile, unde s-au inchis fabrici si au fost disponibilizate mii de persoane. Acum cu 2000 euro poti lua o masina non-euro, dar daca se scot taxele sigur poti lua o masina euro2. Deci nu vor intra rable. Ar putea sa se introduca o deducere de taxa sau chiar o bonificatie pt schimbarea masinii de la eurox la eurox+1. Asta ar fi, cu adevarat, innoirea parcului auto. O masina cumparata de nou n-ar trebui taxata in nici un fel.

This post has been edited by BAC: 19 Dec 2007, 13:42


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 19 Dec 2007, 15:19
Post #312


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




QUOTE(BAC @ 19 Dec 2007, 15:41)
Nici eu nu inteleg de ce industria auto trebuie sa fie mai protejata decat cea de confectii incaltaminte si textile, unde s-au inchis fabrici si au fost disponibilizate mii de persoane. Acum cu 2000 euro poti lua o masina non-euro, dar daca se scot taxele sigur poti lua o masina euro2. Deci nu vor intra rable. Ar putea sa se introduca o deducere de taxa sau chiar o bonificatie pt schimbarea masinii de la eurox la eurox+1. Asta ar fi, cu adevarat, innoirea parcului auto. O masina cumparata de nou n-ar trebui taxata in nici un fel.
*



Pentru ca stricaceanu e membru de baza APIA. Uite biografia
Daca ar fi avut afaceri in confectii, probabil ar fi dat legi pentru protejarea afacerilor din industria cu pricina. down.gif


--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexu7
post 19 Dec 2007, 15:29
Post #313


zân


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 20 February 07
From: Europa




n-am rabdare sa citesc 11 pagini.. nu stiu daca s-a zis...dar taxa implineste acus un an de zile...s-a realizat ceva concret cu acesti bani din taxe? unde s-au dus?


--------------------
DACIA POPnituita 1310 L 1998 - B6
incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 19 Dec 2007, 15:51
Post #314


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




QUOTE(Alexu7 @ 19 Dec 2007, 16:29)
unde s-au dus?
*


bai nu ai vazut ca au inceput constructii de vile noi in pipera icon_mrgreen.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2dor
post 19 Dec 2007, 15:59
Post #315


Desi nu pare, acum sunt fan iPhone


Group: Members
Posts: 2.827
Joined: 14 April 06
From: Bucuresti




Stiti cum e zicala aia tara noastra nu e de kkt, dar oamenii sunt, oamenii care ne conduc. Cand ii auzi pe politicieni ca tot ce fac este pentru tara si popor, te apuca rasul. Celor care au plecat din tara si nu se mai intorc, le spun ca au facut cea mai buna alegere din viata lor. Ar trebui sa plecam toti si sa ii lasam doar pe ei, pe nenorociti.


--------------------
Ford Mondeo Vignale Hybrid 2018
Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexu7
post 19 Dec 2007, 17:11
Post #316


zân


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 20 February 07
From: Europa




QUOTE(C@talin @ 19 Dec 2007, 16:51)
bai nu ai vazut ca au inceput constructii de vile noi in pipera  icon_mrgreen.gif
*




era ceata aseara cand am trecut pe deasupra si nu se vedea nimic unsure.gif


--------------------
DACIA POPnituita 1310 L 1998 - B6
incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages « < 9 10 11
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 14:35
Forum Renault