taxa de prima inmatriculare, cat mai dureaza?
![]() ![]() ![]() |
taxa de prima inmatriculare, cat mai dureaza?
argon |
![]()
Post
#301
|
||
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|||
OAP |
![]()
Post
#302
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Noua propunere e o idiotenie. Taxele scad pe masura ce creste vechimea masinii. O sa intre tot felul de rable in tara.
@argon: ceea ce spui tu acolo e relativ. Loganul nu e o masina proasta, e doar un pic cam scumpa. Daca ar costa cat o solenza, ai mai considera ca e proasta. Costa atat pentru ca nu exista alternativa. |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
argon |
![]()
Post
#303
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Sa nu ma intelegi gresit, am zis proaste, in sensul ca , daca ar avea oarecare concurenta, ar fi mai atenti, nu ar mai sari vopseaua la unii, nu ar mai zdranganii nustiuce, etc, etc.
Se tem deoarece masele care se inhama la rate pe 7-10 ani, o sa-si ia un euro 1-2 de dincolo , la care taxa din 4000 euro devine 1000 sa zicem...parerea mea. Cine isi ia masina noua, nu il impiedica cateva sute de euro cat e taxa acum. De aici pierd si bancile, iar nu e problema mea. PE mine ma irita politica asta...nu modificati taxa, ca o sa dam afara nustiucate zeci de mii de oameni. This post has been edited by argon: 19 Dec 2007, 09:02 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
OAP |
![]()
Post
#304
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
Cata_B |
![]()
Post
#305
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 4 December 07 ![]() |
“În 2008 ne așteptăm să producem 320.000 - 350.000 vehicule, din care 120.000 pentru piața din România. Suprimarea taxei de primă înmatriculare sau transformarea ei de așa natură încât să devină inoperantă ar avea ca rezultat reducerea la jumătate a vânzărilor noastre în România, ceea ce ar duce la dispariția a mii de locuri de muncă la Dacia, în condițiile în care ieri anunțam intenția noastră de a angaja peste 3.000 de persoane în 2008. Rezultatul ar fi de fapt suprimarea a zeci de mii de locuri de muncă în România. Este de la sine înțeles pentru noi că România trebuie să respecte reglementările europene, de aceea dorim să facem câteva propuneri”, a mai spus François Fourmont, care a adresat guvernului și tuturor actorilor vieții politice românești 3 propuneri :
- accelerarea înnoirii vechiului parc auto, o adevarată miză națională de sănătate publică; - evoluția taxei de înmatriculare în forma sa actuală pentru a răspunde observațiilor Comisiei Europene, în special reducând taxa în funcție de vârsta vehiculului. Prin intermediul APIA, am făcut propuneri Ministerului de Finanțe în acest sens; - înlocuirea taxei actuale printr-o taxă de mediu axată pe 3 criterii: nivelul de depoluare, cilindreea și nivelul de emisie CO2. Cam asta a propus conducerea Daciei. Imi miroase a politica anticoncurentiala. Poate chiar un pic de santaj. Sa fim seriosi, cine naiba sta sa se gandeasca la probleme de mediu? Sunt invocate doar ca pretext. Totul se rezuma la bani, vanzari, productie, piata de desfacere. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003
- BV-11-xxx
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#306
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu am o singura obiectie la toata treaba asta ca din partea mea sa o si dubleze. Mie cine imi asigura locul de munca??? Vad ca la Dacia e o problema ca vor fi dati afara un numar de angajati. Pai mai scuzati domnilor dar o societate isi pastreaza pozitia pe piata impunandu-se prin politici de piata. Daca vor sa isi pastreze volumul de productie si implicit angajatii atunci sa se impuna pe piata cu politici concurentiale intr-un fel sau altul. Pai daca ar fi asa cam in toate sectoarele ce s-ar mai intampla?
|
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
dizzy |
![]()
Post
#307
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.108 Joined: 11 February 04 ![]() |
Hai sa stam stramb si sa incercam sa judecam drept.
Daca va uitati acum pe strazi o sa vedeti cam 50-60% masini bune, 30 % masini medii si cam 20% cazane. Eu as opta in locul guvernului, daca s-ar scoate taxa, pt un control foarte strict al traficului. As pune RAR + Politie la panda si cum apare un cazan din 1900 toamna sa-l ia la puricat. Ai probleme grave la frane, directie semnalizare, structura de rezistenta ruginita, masina este retinuta si tie retinut permisul de conducere pt ca esti pericol public. Nu e numai treaba ta daca mergi cu un cazan, ii poti omori pe cei din jur. Iti poti lua talonul inapoi numai dupa ce treci pe la RAR pt control amanuntit. Nu vii in 60 zile esti obligat sa depui numerele la Politie, masina e radiata automat. Orice masina neinmatriculata, aflata pe domeniul public ar trebui sa fie luata si casata. Impozitele le-ar putea creste creste in functie de capacitatea cilindrica: - Cilindree mica: 1/4xcmc ex: 800 cmc ....200EUR/an - Cilindree medie: 1/2xcmc ex: 1400 cmc.....700EUR/an - Cilindree mare: 1/1 xcmc ex: 3000 cmc....3000 EUR/an - cilindree nesimtit de mare 2/1xcmc ex: 6000 cmc....12000EUR/an V-ar mai placea? Trebuie sa intelegem ca pastrarea cazanelor in fata blocului nu ajuta pe nimeni, nici macar pe proprietarii lor. Daca iti faci un calcul, e mai rentabil sa-ti cumperi marfa mai scumpa de la magazinul din colt decat sa platesti impozit mare pe masina sau asigurare foarte scumpa numai ca sa mergi la Hypermarket de doua ori pe luna. Daca vor scoate taxa, automat vor intra cel putin 100 000 masini in tara si vreo 20 000 intr-un Bucuresti si-asa prea incarcat de trafic. Problema nu-i numai la primari, si noi suntem nesimtiti cat cuprinde, blocam intersectiile, trecem pe rosu, etc. Si ce-ar fi sa ne creasca guvernul contributiile la fondul de somaj, ca deh, acuma sunt mai multi someri si trebuie platiti si cei concediati de Dacia! |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
2dor |
![]()
Post
#308
|
![]() Desi nu pare, acum sunt fan iPhone Group: Members Posts: 2.827 Joined: 14 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Asta cu Uzina Dacia e cea mai cu mu*a chestie, adica masina Logan, asa cum e, nu vreau sa supar posesorii este amenintata de masini mai vechi. Pai de ce? Ca e pretul exorbitant la ce ofera? Ca decat un Prestige de 10000 iti iei altceva? Pai sa ii doara din partea mea cat mai rau pe dragii nostrii producatori si poate in felul acesta or sa mai scada preturile sau sa urce standardul masinilor. Este o chestie pe care unii nu o inteleg, ideea generala este ca "domne nu vrem sa intre cazanele in tara" si ca e buna taxa. Da e buna taxa dar eu nu am vazut un copac sadit, mai ales pe langa super cartierele de lux din Baneasa sa spunem. Au taiat padurile din jurul Bucurestiului ca sa faca vile, insa acolo nu e o problema, e in interesul baietilor cu bani. Padurile alea faceau ceva bun, taxa ce face bun? Eu am platit 22 mil taxa de prima inmatriculare pentru masina noua cu motor de 2000 cmc. Pentru ce am platit aceasta taxa? Pentru copii si nepotii mei? Nu, pentru Tariceanu si gasca cu interese mari de tot am platit-o. Daca se scoate taxa interesul este al nostru, si cei care prefera masina noua sa spunem Logan si cei care vor o masina second. In primul rand ca astfel ar vedea si Uzina Dacia ca trebuie sa ia masuri pentru a vinde corect si nu merge cu amenintari si preturi din burta. Daca se vrea protectia mediului pai sa se faca ceva concret, dar NOBODY GIVES A SHIT.
This post has been edited by 2dor: 19 Dec 2007, 12:12 |
--------------------
Ford
Mondeo Vignale Hybrid
2018 Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
|
|
argon |
![]()
Post
#309
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
dizzy, am mai ridicat si eu si altii problema cu RAR-ul, concluzia este ca sunt niste spagari imputiti. Daca o sa se faca ITP pe bune in toata Romania, nu o sa mai existe cazane.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
klaus |
![]()
Post
#310
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Cata_B @ 19 Dec 2007, 10:40) “ Suprimarea taxei de primă înmatriculare sau transformarea ei de așa natură încât să devină inoperantă ar avea ca rezultat reducerea la jumătate a vânzărilor noastre în România, ceea ce ar duce la dispariția a mii de locuri de muncă la Dacia, în condițiile în care ieri anunțam intenția noastră de a angaja peste 3.000 de persoane în 2008. Rezultatul ar fi de fapt suprimarea a zeci de mii de locuri de muncă în România. : Cam asta a propus conducerea Daciei. Imi miroase a politica anticoncurentiala. Poate chiar un pic de santaj. Furunculmont ala declara cu aceasta ocazie ca este INCOMPETENT sa produca un produs competitiv. Am mai zis si acu aproape un an, cand tot furunculmont a iesit cu o declaratie la fel: QUOTE(klaus @ 2 Feb 2007, 14:10) Si mai vine si furunculmont ala sa ne spuna niste sofisme despre scaderea locurilor de munca din cauz taxei, care va produce scaderea vanzarilor si ca statul sa nu o scada etc. Pai statul trebuie sa aiba grija ca el sa produca un produs competitiv si vandabil? Atunci el ce dracu mai face in fruntea acelui producator daca nu stie sa se adapteze la cerintele pietii? Plus ca Loganul nu se vinde doar in Romania. Sa se duca si pe alte piete, nu este nimeni dator sa ii sustina pe cei de la Dacia daca sunt ineficienti. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
BAC |
![]()
Post
#311
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 450 Joined: 1 September 04 From: Reghin ![]() |
Nici eu nu inteleg de ce industria auto trebuie sa fie mai protejata decat cea de confectii incaltaminte si textile, unde s-au inchis fabrici si au fost disponibilizate mii de persoane. Acum cu 2000 euro poti lua o masina non-euro, dar daca se scot taxele sigur poti lua o masina euro2. Deci nu vor intra rable. Ar putea sa se introduca o deducere de taxa sau chiar o bonificatie pt schimbarea masinii de la eurox la eurox+1. Asta ar fi, cu adevarat, innoirea parcului auto. O masina cumparata de nou n-ar trebui taxata in nici un fel.
This post has been edited by BAC: 19 Dec 2007, 13:42 |
--------------------
ex. Opel
ex.Vectra C
2007 OPC line
- MS
|
|
gdm |
![]()
Post
#312
|
Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 13 May 04 ![]() |
QUOTE(BAC @ 19 Dec 2007, 15:41) Nici eu nu inteleg de ce industria auto trebuie sa fie mai protejata decat cea de confectii incaltaminte si textile, unde s-au inchis fabrici si au fost disponibilizate mii de persoane. Acum cu 2000 euro poti lua o masina non-euro, dar daca se scot taxele sigur poti lua o masina euro2. Deci nu vor intra rable. Ar putea sa se introduca o deducere de taxa sau chiar o bonificatie pt schimbarea masinii de la eurox la eurox+1. Asta ar fi, cu adevarat, innoirea parcului auto. O masina cumparata de nou n-ar trebui taxata in nici un fel. Pentru ca stricaceanu e membru de baza APIA. Uite biografia Daca ar fi avut afaceri in confectii, probabil ar fi dat legi pentru protejarea afacerilor din industria cu pricina. ![]() |
--------------------
Dacia 1410
cutie 5 trepte, GPL Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
|
|
Alexu7 |
![]()
Post
#313
|
![]() zân Group: Members Posts: 1.695 Joined: 20 February 07 From: Europa ![]() |
n-am rabdare sa citesc 11 pagini.. nu stiu daca s-a zis...dar taxa implineste acus un an de zile...s-a realizat ceva concret cu acesti bani din taxe? unde s-au dus?
|
--------------------
DACIA POPnituita
1310 L
1998
- B6 incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
|
|
C@talin |
![]()
Post
#314
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
|
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
2dor |
![]()
Post
#315
|
![]() Desi nu pare, acum sunt fan iPhone Group: Members Posts: 2.827 Joined: 14 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Stiti cum e zicala aia tara noastra nu e de kkt, dar oamenii sunt, oamenii care ne conduc. Cand ii auzi pe politicieni ca tot ce fac este pentru tara si popor, te apuca rasul. Celor care au plecat din tara si nu se mai intorc, le spun ca au facut cea mai buna alegere din viata lor. Ar trebui sa plecam toti si sa ii lasam doar pe ei, pe nenorociti.
|
--------------------
Ford
Mondeo Vignale Hybrid
2018 Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
|
|
Alexu7 |
![]()
Post
#316
|
![]() zân Group: Members Posts: 1.695 Joined: 20 February 07 From: Europa ![]() |
|
--------------------
DACIA POPnituita
1310 L
1998
- B6 incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th July 2025 - 14:35 |