DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Viitorul VW concurent pentru Logan, spionat

eugeniuz2004
post 11 Apr 2007, 18:49
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.004
Joined: 13 August 04
From: Iasi




oare de ce sa nu ne bucuram ca existam in grupul select al celor ce produc (si vand) masini? ne place sa dam cu noroi in noi.

si mie mi-ar place o masina cu o caroserie si dimensiuni precum cele ale lui Polo Classic cu echipamentele lui dar la pret de Logan.

Si folosind solutiile de atunci (ale lui Polo Classic) de ce nu ar fi si ieftina o astfel de masina. De parca Logan are tehnologii din viitor pe el. Si ce bine se vinde. Mai ales pe la altii cu mai multa dare de mana.


--------------------
Kia Cee'd 2008 SW BEST - IS-96-AEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LemonDemon
post 12 Apr 2007, 07:24
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 21 February 06




Nu ne bucuram pentru ca nu suntem in clubul select al producatorilor de masini.Suntem un satelit al Renault prin intermediul caruia se fabrica o masina ieftina pentru a diversifica/nu intina imaginea uzinelor Renault.

NU poti sa te chemi producator , cand tu produci numai un tip de masina.


--------------------
None None N/A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
omman
post 12 Apr 2007, 10:50
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 9 January 04
From: Bacau




Mie mi se pare ca:
- au inlocuit Bora cu Jetta, dar inca nu renunta la solutiile acelui model definitiv ;
- se pregatesc sa cam traga pe dreapta Octavia Tour, care merge bine la vanzare la noi;
si tocmai de aceea:
- scot un model low-cost, o mixtura intre Bore-Octavia Tour (cam aceeasi mancare de peste pana la urma) cu garnitura de Polo mai veche sau mai noua.
Probabil o vor asambla tot prin Cehia (citeam prin publicatii si de China in acest sens).
Ma gandesc la scenariul acesta deoarece din momentul in care am vazut pozele am avut senzatia ca modelul acesta VW aduce mult cu Loganul.
Cand de fapt, daca va aduceti aminte, o Bora a stat la baza pozelor spion ale Daciei de 5000 euro din revista AMS inainte cu un an de aparitia ei (in 2003 in luna iunie).
Deci ideea exista, iar nemtii probabil ca s-au gandit la asta. Si da-le idei nemtilor ca au ei grija sa scoata bani din piatra seaca.
Iar Toyota, GM si Ford au cam anuntat, e adevarat ca mai impleticit si cu o mare doza de nesiguranta in ceea ce spuneau, ca vor si ei sa incerce marea cu degetul la low-cost-uri.
E treaba si lupta lor, a gigantilor auto. Noi pana la urma-urmelor sa facem masina asta a noastra (eu asa o percep 70%) bine , ca ne mai ridicam pe zi ce trece doar din Logan si din ce trimit amaratii nostri de conationali de prin Spania-Italia. Ca de turism sau alte surse pentru PIB eu nu am cunostinta...Voi?


--------------------
Nissan Almera 2006
Drum bun!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannyC
post 12 Apr 2007, 11:15
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 182
Joined: 17 December 05
From: Baia Mare




In fond era de asteptat ca nemtii sa sara si iei in sus cu ceva low cost, Loganul le fura si lor piata.
Sa va povestesc ceva: Eram acu 2 zile cu masina la spalatorie. In paralel cu a mea se spala o Octavia cu numere de germania, iar proprietarul cu sotia lui priveau de pe margine. Eu tot dau tarcoale pe langa masina sa vad cum sclipeste si daca nu mai am zgarieturi cand la un moment dat tipul ma intreaba scurt daca is multumit de Logan! Eu mirat de intrebare ii zic ca da, dupa accent ma prind ca-s romani mutati de ani buni dincolo. Imi spune tipul ca vrea sa-si cumpere si el una ca a doua masina pt sotie. Il intreb cum se vinde la ei si-mi spune: ca painea calda!! Si cica toti is multumiti de masina si nu numai ca pret!!!

Deci, e clar de ce vor ei sa scoata o astfel de masina. Se pare ca nici in vest nu prea umbla cainii cu colaci in coada. smile.gif


--------------------
Dacia Logan 1.6 MPI Ambition - MM 82 DNY
Masina si nevasta nu se imprumuta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 12 Apr 2007, 18:42
Post #35


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




N-o sa vedem prea curand un Mercedes la o valoare ... mi-e si rusine s-o scriu, deoarece aceasta firma nu poate vinde masini fara climatizare automata, ESP, ASR, geamuri electrice, computer de bord, 8 airbaguri, etc.

Altii insa se gandesc sa-si schimbe strategia de marketing, desi le este foarte greu sa accepte ca acest lucru va insemna si renuntarea la un anumit blazon. Insa "foamea" e din ce in ce mai mare si, probabil ca vom asista la un fel de uniformizare a ofertelor auto la nivel european si, de ce nu, la nivel mondial. Din acest punct de vedere Renault nu va avea nicio problema, ei fac deja Logan ...


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
[Gusti]
post 12 Apr 2007, 20:00
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 6 December 04




dragilor se poate ca aceasta sa fie un concurent pt Logan ...ce o fi om vedea .... apropo lega de cela spuse mai sus .... sunt unele firme care nu pot face masini low cost .... da asta este alta treaba ....si sincer ne bucuram cand apare asa ceva ..... la bani putini sa ai unde alege .... ca daca am avea tot bani cati am dori ...nu am mai umbla cu logan sau cu berlina ....cine cu cine ste ce avion pe la 30000 100000 euroi ,,,dar cum nu avem .... ne descuracam cum putem ...si cum in lumea asta mare sunt multi ca noi . Vw spera si ei sa faca ceva ce sa se vanda bine ....



Parerea mea de viitor inginer wink.gif


--------------------
Dacia Logan 1,5 DCI. Preference 2007 - ab 03 yab
viata e complexa ...fiti optimisti!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wo_name
post 13 Apr 2007, 13:51
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 10 August 04
From: Timisoara




stie cineva care e pretul de fabrica pentru un VW Golf 5?

eu din niste surse nesigure am auzit ceva de 5.000 euro.


--------------------
Dacia Logan MCV Laureate 1.6 8v 2011 - TM ?? ???
Parerea mea ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tossi
post 13 Apr 2007, 14:33
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 25 April 06
From: Bucuresti




Eu am auzit ca golful 5 ar fi cea mai neprofitabila masina scoasa de VW deoarece sunt prea multe variante, cu prea multe optiuni de dotare; costurile pentru producerea unui exemplar finnd mari.



--------------------
Renault Megane 1.5 dci 2004 - B6SSSS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 13 Apr 2007, 14:37
Post #39


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




eu am citit pe undeva ca au nevoie de vreo 50 de ore sa asambleze un golf, mult in comparatie cu media care se situeaza undeva pe la 20 de ore si ceva


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 14 Apr 2007, 11:46
Post #40


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




sper ca la vw asta scaunele sa nu fie optionale,chiar as sari la una dasta daca ar fi in plaja 8000-10000 euro.oricum reno cu loganu lui a reusit sa ieftineasca si alte marci biggrin.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LemonDemon
post 14 Apr 2007, 14:24
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 21 February 06




Am impresia ca modelul acesta nu este un Logan Killer , ci un Octavia Tour replacer.


--------------------
None None N/A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ktmbull
post 17 Apr 2007, 23:04
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 546
Joined: 6 August 05
From: Bucuresti




Daca scoate VW masina ieftina(like Logan), fiti pregatiti sa cumparati optional inclusiv motorul.


--------------------
Renault Megane Sedan(2.1), 1.6 16v, Confort Expression+Clima, 2005.
+2 roti.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutz_r
post 17 Apr 2007, 23:24
Post #43


© ...membru cu symbol ™


Group: Members
Posts: 596
Joined: 27 October 06
From: Bucuresti ... u.e




cred ca e destul de greu pt vw sa scoata o masina mai ieftina si mai cheala decat loganu de 5 k euro.... iar daca reusesc brovo lor cool.gif


--------------------
renault symbol fidji 1.5 dci 80 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
omman
post 18 Apr 2007, 09:28
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 9 January 04
From: Bacau




La Logan merge lozinca: Scopul scuza mijloacele!
Toti se plang ca e un produs saracacios in dotari si materialele din care e facuta sunt de calitate inferioara altor marci! Dar daca pana acum o masina insemna masina, Logan e altceva. E "low-cost car". E ca si cum pe langa tv lcd-urile actuale la care multi se uita cu jind si atat, ar mai aparea un "low-cost lcd". Adica ceva care sa semene cu un lcd ca infatisare, sa poti urmari programe tv si cam atat. A, si sa coste mai putin de jumatate decat alea. Dar adio contrast, HDMI connector, HD ready, Sound Dolby, PIP, procesor prelucrare imagine DNIe, refresh time 8 ms, etc. Intelegeti ideea?
Iar Loganul e varza la dotari, design, manopera, materiale - voit, dar buna la motor si tren rulare. Pentru ca asta s-a vrut de fapt. Te sui in masina, pornesti si pleci cu treaba, nu la plimbare pe centru sa asiste lumea la defilarea ta.

Si ca sa nu mai scriu romane, Renault la inceput spunea ca tarlaua de la Colibasi e prea mare pentru ei ca suprafata. Acum cumpara in disperare tot ce e in jur si vor sa se extinda. Stiu din sursa sigura, coleg de sistem care a lucrat la ei si sta acolo. Efectiv sunt in corzi cu comenzile, majoritatea pentru extern si se vorbeste de o explozie pe acest an. Deja au demarat in India si Iran si urmeaza Brazilia. Si centrul de gravitatie, cu treaba nu cu schitele, e la noi. Si vor mai scoate sigur modele pentru ca vor sa fie primii si in alte clase.

Si ca sa inchei, ceilalti cu siguranta cauta sa scoata si ei modele asemanatoare deoarece in orice domeniu conservatorismul e primul pas spre faliment. Si Renault i-a obligat sa se miste, jucand cu cartile pe masa.
Iar o Bora sau o Skoda Tour usor patratzificata - ca sa ma exprim in halul asta - si fara prea multe biz-biz-uri spuneau inca din 2004 prin revista AMS ca au de gand sa faca. Retin acum ca am citit ca or sa scada pretul Skodei Tour pana pe la 8-9 mii euro. Fac ei cumva dar ideea era clar exprimata acolo, in perioada aparitiei Loganului. Din pacate revista era a unui coleg, eu citind Autoshow mai mult, si nu-mi face parte din colectie.

PS: Am avut Solenza. Mi-am luat altceva deoarece am avut de unde sa marc banul. Ma pot pune insa usor in pielea loganistilor, avand experienta Solenzei.

This post has been edited by omman: 18 Apr 2007, 09:43


--------------------
Nissan Almera 2006
Drum bun!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Turkish
post 18 Apr 2007, 11:33
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 11 November 05




In industria auto, producatorii mari nu lucreaza nimic fara o margine de profit de minim 70-80%. Asta in cele mai bune cazuri. Nu lucreaza ei in pierdere statzi voi linistiti. Daca o sa scoata masina la 7000 fiti siguri ca pe ei i costa cel mult 4000 ca sa o produca.

Golf 5 este un sesc de piata, pentru ca oamenii nu l-au cumparat avand alte optiuni mult mai atractive, inclusiv M2. Asta e si motivul pentru care pregatesc inainte de vreme viitoarea generatie care spera sa le iasa mai bine. S-au bazat prea mult pe mostenirea modelelor care au avut un succes fenomenal (G2 sau G3 spre exemplu).

Amintirile-i rascolesc dar nu au cum porespera ca marca daca se bazeaza numai pe ele.


--------------------
Honda Accord 2.4, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 18 Apr 2007, 12:24
Post #46


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Multa lume face referire la pretul real de productie si pretul final.
Insa in rpetul final, in afara de costurile efective de productie, se mai includ si niste costuri de dezvoltare si proiectare, de investitii in scule, unlete si utilaje, in marketing, in distributie etc.
Si daca masina se vinde cu 7.000, costa 4.000 produsul, celelalte acareturi mai costa vreo 2000.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rotuning
post 18 Apr 2007, 12:44
Post #47


Australanthropus olteniensis


Group: Members
Posts: 337
Joined: 18 June 04
From: pe langa Buridava




radmasa.gif
QUOTE(ktmbull @ 18 Apr 2007, 01:04)
Daca scoate VW masina ieftina(like Logan), fiti pregatiti sa cumparati optional inclusiv motorul.
*



Bravo! Asta a fost buna!
Pt cei care se tot dau in stamba cu comentarii despre masinile Mercedes sau BMW, sa va spun o noutate pt voi: astia nu sunt producatori "generalisti", ca Renault, Fiat sau VW, ci producatori de masini de lux, care se bazeaza pe faptul ca: "vrei Mercedes, na Mercedes!", chit ca poti sa-ti iei o Toyota sau Volvo la fel, ma scuzati, MAI FIABILE, cu dotari comparabile, dar la treime de pret. N-o sa vezi Mercuri sau bimmeruri pt popor! E ca si cum ai cere Porsche sa produca din nou tractoare, ca la inceput!
VW e in picaj si cauta colacul de salvare. Drept pt care incearca sa recupereze piete pierdute precum Asia sau America de Sud, incercand sa scoata si ei un low-cost. Numai ca ultimul low-cost facut de VW a fost GOLF I!!!!!!!! pe care l-au tot fabricat pana prin 1995 prin Brazilia si Africa de Sud impreuna cu Jetta si vechea broasca. Asa ca au mult de recuperat. Firma low-cost a concernului e Skoda, care e mai scumpa decat Peugeot!!!!!!!!
Parerea mea dupa ce se vede din poze e ca in varianta "propulsata de vant", masina asta va costa pe undeva pe la 11.000 euro.


--------------------
RENAULT Megane 2.2 1.6 16V CD 2006
TOYOTA NGYaris 1.3 VVT-I Luna LCA M/M
ARO 11.9 1.6D
ex:Dacia Solenza Clima 1.4 MPi
ex:AlfaRomeo33 1.5 ie
ex:DaciaNovaGT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 18 Apr 2007, 12:47
Post #48


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




În ceea ce privește profitul, un producător auto de masă (nu de nișă/lux/...) dacă la sfârșitul anului trage linie și scoate un 4-5% se poate considera fericit!

În rest, profituri de 70-80% sunt povești de adormit copii...


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiusoft
post 18 Apr 2007, 13:25
Post #49


Membru de sub patura


Group: Members
Posts: 999
Joined: 3 June 05
From: Bucuresti




@Turkish, daca eu iti gasesc niste investitori, te bagi in industria auto sa-mi scoti 50% profit (n-am cerut 80)? A, nuuuu? Atunci nu te mai abera pe forum. Multumesc.


--------------------
Dacia Logan Ambitios 1.6MPI-8V promotia 2005
aici ar veni semnatura, nu?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 18 Apr 2007, 14:29
Post #50


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.088
Joined: 11 February 04




VW a gresit mult incercand sa impuna in gama de preturi ridicate 4 marci de masini:
AUDI f scump si f bun
VW scump si bun,
SEAT sport si scump,
SKODA nu prea ieftin dar bun,
in plus au cumparat gauri negre ca Bentley, Lamborghini, si altele care nu aduc bani imediat, poate niciodata.
Ei ar trebui sa ieftineasca Skoda, sa vanda SEAT sau sa il faca complet diferit si sa faca VW mai bun.

This post has been edited by dizzy: 18 Apr 2007, 14:48


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 18 Apr 2007, 14:41
Post #51


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




La cum e facuta skoda, nu cred ca pot face asa mari ieftiniri.
Si dupa parerea mea, skoda nu e chiar ieftina, insa nici nu este "nu prea bun". Eu cred, cel putin pentru octavia 2, ca e mai corecta la pret decat megane-ul.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROK
post 18 Apr 2007, 15:05
Post #52


Membru incoruptibil


Group: Members
Posts: 226
Joined: 10 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(DannyC @ 12 Apr 2007, 12:15)
In fond era de asteptat ca nemtii sa sara si iei in sus cu ceva low cost, Loganul le fura si lor piata.
Sa va povestesc ceva: Eram acu 2 zile cu masina la spalatorie. In paralel cu a mea se spala o Octavia cu numere de germania, iar proprietarul cu sotia lui priveau de pe margine. Eu tot dau tarcoale pe langa masina sa vad cum sclipeste si daca nu mai am zgarieturi cand la un moment dat tipul ma intreaba scurt daca is multumit de Logan! Eu mirat de intrebare ii zic ca da, dupa accent ma prind ca-s romani mutati de ani buni dincolo. Imi spune tipul ca vrea sa-si cumpere si el una ca a doua masina pt sotie. Il intreb cum se vinde la ei si-mi spune: ca painea calda!! Si cica toti is multumiti de masina si nu numai ca pret!!!

Deci, e clar de ce vor ei sa scoata o astfel de masina. Se pare ca nici in vest nu prea umbla cainii cu colaci in coada. smile.gif
*




Pai erau romani nu nemti, daca vinzi in germania logan nu inseamna ca-l cumpara nemtii ....
Nemtii sunt nationalisti de felul lor.


--------------------
dacia solenza 2004 scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 18 Apr 2007, 15:10
Post #53


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Voi ar trebui sa comparati si volumul de vanzari al fiecarui producator.

Skoda a vandut in 2006 aproximativ 550.000 bucati.
Dacia a vandut aproape 250.000 bucati, pentru ca Logan a fost un produs nou si s-a cumparat intens la intern.
In Germania sunt destui care vand Loganul dupa 30.000km, desi daca ar fi avut un VW probabil ca ar fi depasit cu el 150.000km inainte sa-l vanda. Neamtul il fraieresti o data si apoi la revedere.

"Alianta Renault-Nissan si-a consolidat pozitia a patra intre producatorii auto la nivel mondial in ceea ce priveste vanzarile, cu un total de 5,911 milioane unitati comercializate (in scadere cu 3,6 procente), inregistrand o cota de piata globala de noua la suta, informeaza un comunicat remis marti de companie."

Ei, acum intrebati-va cam cate masini vinde cel de pe locul I? si comparati cu numarul de Loganuri vandute.




--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rotuning
post 18 Apr 2007, 15:20
Post #54


Australanthropus olteniensis


Group: Members
Posts: 337
Joined: 18 June 04
From: pe langa Buridava




si ce comparatie e asta? tu compari vanzarile unui concern cu vanzarile unui model al unui producator de mana a treia? Skoda a vandut 550.000? la toate modelele? pai inseamna fffffff slab din moment ce numai Loganuri s-au vandut 250.000. Si tu crezi ca daca nu ar fi fost Logan si ar fi fost Solenza era asa mare diferenta? eu cred ca nu.

Si ce masina si-au luat nemtii aia dupa ce au vandut Loganul?
Si crezi ca VW face masina low cost ca s-o vanda in Germania?
Eu cred ca neamtul nu ar fi facut 150.000 cu VW. L-ar fi vandut pe la 100k fraierilor de romani biggrin.gif


--------------------
RENAULT Megane 2.2 1.6 16V CD 2006
TOYOTA NGYaris 1.3 VVT-I Luna LCA M/M
ARO 11.9 1.6D
ex:Dacia Solenza Clima 1.4 MPi
ex:AlfaRomeo33 1.5 ie
ex:DaciaNovaGT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 18 Apr 2007, 15:26
Post #55


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.088
Joined: 11 February 04




Dar Skoda are cate produse in gama?
Fabia: 5 usi, sedan, break
Octavia Tour si Tour Break
Octavia II si II Break
Superb

Dacia momentan are Logan, Logan MCV si de curand Logan Van.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 18 Apr 2007, 15:28
Post #56


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Pai Skoda Octavia s-a vandut in 270.000 de bucati. Tinand cont ca Octavia e ceva mai scumpa decat Logan e bine nu?

Din cate am inteles eu VW vrea sa faca o masina low-cost doar pentru ASIA (china in special). China este o piata imensa si in dezvoltare puternica. Acum batalia e pe China.
Loganul nu cred ca are mare succes acolo, pentru ca deja e VW si Ford bagat pe felie. In plus mai sunt si marcile autohtone.

Renault se bazeaza pe Maroc, Iran, Brazilia, Ucraina, Romania, putin prin Rusia, in general tarile de lumea a 3-a cu oameni obisnuiti cu vechile berline, wartburg (sau cum s-o scrie), Lada and Co.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rotuning
post 18 Apr 2007, 15:28
Post #57


Australanthropus olteniensis


Group: Members
Posts: 337
Joined: 18 June 04
From: pe langa Buridava




da, deci: Logan, un model care nu s-a vandut anul trecut si unul care de-abia a aparut. Tu nu-ti dai seama ce spui? Bea o cafea.


--------------------
RENAULT Megane 2.2 1.6 16V CD 2006
TOYOTA NGYaris 1.3 VVT-I Luna LCA M/M
ARO 11.9 1.6D
ex:Dacia Solenza Clima 1.4 MPi
ex:AlfaRomeo33 1.5 ie
ex:DaciaNovaGT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 18 Apr 2007, 15:31
Post #58


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(klaus @ 18 Apr 2007, 15:41)
La cum e facuta skoda, nu cred ca pot face asa mari ieftiniri.
Si dupa parerea mea, skoda nu e chiar ieftina, insa nici nu este "nu prea bun". Eu cred, cel putin pentru octavia 2, ca e mai corecta la pret decat megane-ul.
*




Cand o octavia 2 este mai scupa cu 30% mai mult decat un megane ma astept sa aiba o fiabilitate in care pana la 300.000 de km sa mearga ceas. Ma indoiesc...


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 18 Apr 2007, 15:35
Post #59


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.088
Joined: 11 February 04




Apai Renault face masini in China impreuna cu Dongfeng, si ghici ce model vor face acolo? Eh, eh, eh, chiar ta- daaaam, LOGAN!

http://www.china.org.cn/english/BAT/99845.htm

Ne place sau nu, exista inclusiv in EU o piata pt maisni ieftine, nu sunt toti bogati si avuti.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 18 Apr 2007, 15:47
Post #60


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




In articol zice "and may adapt the Logan". Deci nu e sigur.
Iar VW anunta ca va scoate o masina pe la 3000E. Si avand in vedere ca forta de munca e foarte ieftina in China (inclusiv forta de munca pentru producatorii de piese si subansamble)-> un pret mic pentru o masina.

In EU Dacia nu prea vinde masini. Piata lor tinta e formata din tari ca Brazilia, Iran, Maroc, India, Romania. Singura piata mare din EU e Romania.

In 2004 la lansarea Logan, nenea francezu' a zis ca vrea sa vanda 700.000 de Loganuri pana in 2010 (Logan incluzand toate modelele banuiesc). Skoda deja a ajuns la 550.000 in 2006.

Eu nu prea vad de ce s-ar teme VW si alti producatori care sunt pe podium ca numar de autovehicule vandute, de Logan.

Cat despre profit, pentru ca un actionar sa tina banii intr-o firma, are nevoie, empiric vorbind, de Rf+k, unde:
Rf - reprezinta rata fixa (adica dobanda pe care ar obtine-o tinand banii bagati in firma, la banca, fara nici un risc).
k - rata de risc. Care depinde de domeniul de activitate.

In general Rf+k este undeva in jurul 25-30% profit din banii investiti.

La Dacia mie mi se pare ca frantujii au o marja de profit ceva mai mare.
Oricum banii se obtin si din piesele de schimb care sunt foarte scumpe si daca au o calitate proasta e si mai bine pentru ca romanii nu circula foarte multi km cu masina (in comparatie cu cei din vest) si nu s-ar mai strica niciodata masinile daca ar fi prea bune piesele.

This post has been edited by nh1980ro: 18 Apr 2007, 16:06


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 20:04
Forum Renault