Alegere motorizare Logan
![]() ![]() ![]() |
Alegere motorizare Logan
tarzy |
![]()
Post
#151
|
||
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|||
SUPERCAR |
![]()
Post
#152
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 624 Joined: 6 June 05 From: Constanta ![]() |
1.4 MPI ... am ales deoarce consuma mai putin desi daca aveau DIESEL in optiunea pe ala il luam fara sa stau pe ganduri
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP
- CT 82 PWR
|
|
AMDO |
![]()
Post
#153
|
![]() Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 19 December 04 From: Bucuresti ![]() |
1.6 mi se pare o alegere mai buna decat 1.4. deoarece asa cum au spus multi aici, 1.4 la deal, cu clima pornita si la o turatie mai mica , moare clar.
Eu cu 1.6 imi permit sa urc pante cu 45 Km/ora in viteza a patra si chiar merge, ceea ce nu prea cred la 1.4. Cat despre consum e discutabil. Cei care au 1.4 trebuie sa tureze motorul mai mult in zona urbana pentru a clintii masina din loc. Eu la 1.6 imi permit sa bag in viteza superioara la numai 2000 - 2200 ture/min. si scot un consum mediu saptamanal luni-vineri in Bucuresti de cca 8,5 %. Cine nu ma crede ii pot demonstra. Si oare cat consuma una de 1.4 in Bucuresti? 7,5 % cumva? |
--------------------
Dacia, Renault, VW
Laureat , Scenic, Cross Touran
2004, 2005, 2008
|
|
AND |
![]()
Post
#154
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
AMDO subestimezi tare mult motorul de 1.4. Diferenta este mica (aproape 2 secunde la demaraj si 10kmph in plus) , dar totusi este !
Urc panta cu 1.4 A/C cuplat fara nici un fel de problema..zvonul cu "moare motorul" e cat se poate de fals. |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
AMDO |
![]()
Post
#155
|
![]() Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 19 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(AND @ 12 Aug 2005, 21:42) AMDO subestimezi tare mult motorul de 1.4. Diferenta este mica (aproape 2 secunde la demaraj si 10kmph in plus) , dar totusi este ! Urc panta cu 1.4 A/C cuplat fara nici un fel de problema..zvonul cu "moare motorul" e cat se poate de fals. Sa fiu sincer nu am condus nici una de 1.4. Dar am auzit pe multi ca ar consuma in oras cam cat consum si eu si atunci mi se pare totusi mai bun un 1.6. Dar si acesta din urma mi se pare insuficient. Dovada ca Megane pe 1.4/8V nu exista. Deja pentru o masina din clasa asta se impune, cred, un 1.8/8V sau 1.6/16V, adica neaparat peste 100CP. Dar s-ar putea sa nu am dreptate. Demarazul unei masini nu este influentat numai de puterea motorului. Am incercat un BORA de 1.9 TDI, care are exact 90 CP si ZBOARA. Am ramas impresionat. |
--------------------
Dacia, Renault, VW
Laureat , Scenic, Cross Touran
2004, 2005, 2008
|
|
ursamajor |
![]()
Post
#156
|
![]() Membru pasager Group: Members Posts: 785 Joined: 2 May 05 From: Orașul lui Panait Istrati ![]() |
QUOTE(AMDO @ 13 Aug 2005, 07:03) Sa fiu sincer nu am condus nici una de 1.4. Dar am auzit pe multi ca ar consuma in oras cam cat consum si eu si atunci mi se pare totusi mai bun un 1.6. Dar si acesta din urma mi se pare insuficient. Insuficient pentru ce? Și, referitor la cele scrise de amici anterior, diferența dintre 1,6 și 1,4 există, dar e destul de mică, aproape insesizabilă. Plus că n-are cum să aibă 1,6 consum urban mai mic decît 1,4. Consumul mai redus avantajează 1,6-le la viteze mari. Spuneam mai sus că am reușit să conduc un Ambition, dar ce m-a impresionat n-a fost demarajul său, cam la fel cu al meu pe 1,4, ci ABS-ul foarte util în anumite condiții (mai ales pentru începători). Cum spunea cineva mai sus, ideea cu "moare motorul în pante", lansată de anumiți, probabil, necunoscători, e ca și cu "moare calul la barieră". ![]() This post has been edited by ursamajor: 13 Aug 2005, 07:41 |
--------------------
Dacia
Logan 1.0 Eco-G
2021 Comfort (+ 4 optiuni)
- BR02UMa Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
|
|
AMDO |
![]()
Post
#157
|
![]() Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 19 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ursamajor @ 13 Aug 2005, 07:35) Insuficient pentru ce? Plus că n-are cum să aibă 1,6 consum urban mai mic decît 1,4. Consumul mai redus avantajează 1,6-le la viteze mari. Nu cred ca am afirmat undeva ca 1.6 consuma mai putin de cat 1.4. Insificient pentru ce?! Insuficient pentru o masina de o tona. Verifica atunci cand ai timp celelalte produse ale concurentei la clasa limuzine si vei vedea ce motoare sunt disponibile. In nici un caz 1.4 / 8V. Pentru ca acei clienti din vest care au o experienta mai mare decat noi, nu mai achizitioneaza in nici un caz un automobil de 1t cu un motor de numai 75 CP. |
--------------------
Dacia, Renault, VW
Laureat , Scenic, Cross Touran
2004, 2005, 2008
|
|
Codrin |
![]()
Post
#158
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Da ma, cum sa cumpere ei alde Golf sau Focus cu doar 75 de cai? Sau Stilo cu 80 dintr-un motor de 1.2?
A dracu' experienta ![]() scuzati offtopic-ul ![]() This post has been edited by Codrin: 13 Aug 2005, 16:42 |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
ursamajor |
![]()
Post
#159
|
![]() Membru pasager Group: Members Posts: 785 Joined: 2 May 05 From: Orașul lui Panait Istrati ![]() |
QUOTE(AMDO @ 13 Aug 2005, 14:49) Nu cred ca am afirmat undeva ca 1.6 consuma mai putin de cat 1.4. Insificient pentru ce?! Insuficient pentru o masina de o tona. Verifica atunci cand ai timp celelalte produse ale concurentei la clasa limuzine si vei vedea ce motoare sunt disponibile. In nici un caz 1.4 / 8V. Pentru ca acei clienti din vest care au o experienta mai mare decat noi, nu mai achizitioneaza in nici un caz un automobil de 1t cu un motor de numai 75 CP. Nu, ai dreptate, ai spus doar că au același consum, ceea ce e tot neadevărat... Tata, a mea Dacie break din '75 (secolu' trecut) avea peste o tonă -cîntărită la RAR, 1250 kg- (îi căptușise mandea lonjeroanele, fundul tot cu tablă de 2mm etc.) și-o ducea un amărît de motor de 1289 cmc. promoție 1968, de cinzeci și ceva (parcă) de căluți. Insuficiența e doar iluzia creată de etajarea destul de dubioasă a cutiilor (atît la 1,4 cît și la 1,6). Nemții cînd au testat-o au zis că etajarea e OK, dar ai noștri români, care au condus numa' Ferrari și Murcielago au de comentat la adresa dinamicii mașinii. Mai degrabă îi cred pe cei care spun că aceia care comentează cu privire la sprinteneala mașinii nu prea știu s-o conducă. Sînt topic-uri ce tratează aceste aspecte și vei vedea că mulți de pe acolo schimbă vitezele la 2000-2500 rpm. Apăi ce, motorul e diesel? |
--------------------
Dacia
Logan 1.0 Eco-G
2021 Comfort (+ 4 optiuni)
- BR02UMa Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
|
|
AMDO |
![]()
Post
#160
|
![]() Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 19 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ursamajor @ 13 Aug 2005, 16:52) Nu, ai dreptate, ai spus doar că au același consum, ceea ce e tot neadevărat... Tata, a mea Dacie break din '75 (secolu' trecut) avea peste o tonă -cîntărită la RAR, 1250 kg- (îi căptușise mandea lonjeroanele, fundul tot cu tablă de 2mm etc.) și-o ducea un amărît de motor de 1289 cmc. promoție 1968, de cinzeci și ceva (parcă) de căluți. Insuficiența e doar iluzia creată de etajarea destul de dubioasă a cutiilor (atît la 1,4 cît și la 1,6). Nemții cînd au testat-o au zis că etajarea e OK, dar ai noștri români, care au condus numa' Ferrari și Murcielago au de comentat la adresa dinamicii mașinii. Mai degrabă îi cred pe cei care spun că aceia care comentează cu privire la sprinteneala mașinii nu prea știu s-o conducă. Sînt topic-uri ce tratează aceste aspecte și vei vedea că mulți de pe acolo schimbă vitezele la 2000-2500 rpm. Apăi ce, motorul e diesel? Am spus CAM acelasi consum. Nu exact acelasi. Atentie la termeni si la idee. Referitor la Dacia 1300 sau 1310 am condus cam 10 - 12 diferite, berline si break-uri si exista un fenomen. Mergeai bine singur in ea, dar cand erau 3, 4 pasageri si ceva in porbagaj, faceai depasiri la 90 km/h cu viteza a treia. De asta am optat pentru 1.6. Si o rezerva de putere in plus nu strica. |
--------------------
Dacia, Renault, VW
Laureat , Scenic, Cross Touran
2004, 2005, 2008
|
|
VeNoM386 |
![]()
Post
#161
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 7 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu am ales Ambition pentru ABS in primul rand. Dar tot 1.6 as fi luat chiar daca nu exista ABS pe nici un model.
Sa va dau un exemplu, veneam de la mare acu 2 weekend-uri, cand a fost aglomerat drumul. Eram in spatele unui Logan 1.4, in coloana si ne-am bagat in acelasi timp sa depasim un camion, in momentul ala, aveam 90-100 KM/H. Cum sa va spun, dar am stat destul de mult in spatele Logan-ului cu motor 1.4 pana sa depasesca, ca sa pot trece si eu de ambele masini. Se vedea clar diferenta dintre 1.4 si 1.6. Acum nu stiu in ce viteza era cel din fata mea cand s-a bagat sa depaseasca, eu eram cu a 4-a. In masina mea erau 2 persoane, in cea cu motor 1.4 erau 3. This post has been edited by VeNoM386: 15 Aug 2005, 11:26 |
--------------------
Citroen
C4
Champion 2007
|
|
99AIM |
![]()
Post
#162
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Salutare
Am 1.4 de aprox 2 luni si cam 2500km si pot spune ca motorul este destul de elastic pe a IIIa si a IV a,demareaza usor,pe dealul negru cat si pe Brezoi-Vidra am ofticat un posesor de Cielo de a venit la mine sa vada motorul (credea ca a fiert). Daca cineva ajunge cu a IVa la 40km/h in deal normal ca e puturos si moare,totul la acest motor este sa te afli mereu in turatia de cuplu optim si se duce tare. Acum 1 saptamana i-am demonstrat unui prieten cu un 1.6 ca in oras pana in 100km/h nu ma ia si asa a fost (am castigat 5 beri),deci mai trebuie si ceva cunostinte si indemanare pentru a conduce nu doar talpa pe acceleratie. This post has been edited by RamboX: 15 Aug 2005, 12:08 |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#163
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Ce zice Dacia despre 1.6 :
QUOTE ... in motorizarea 1.6 sunt folositi culbutori cu patine ... Deci si 1.6 are ca si 1.4 aceeasi culbutori, cu patine. P.S. Vroiam sa pun chestia asta pe un alt topic care s-a inchis insa. This post has been edited by DigitalScribe: 16 Aug 2005, 13:09 |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
dragos.avramescu |
![]()
Post
#164
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 6 May 05 ![]() |
QUOTE(VeNoM386 @ 15 Aug 2005, 11:23) Sa va dau un exemplu, veneam de la mare acu 2 weekend-uri, cand a fost aglomerat drumul. Eram in spatele unui Logan 1.4, in coloana si ne-am bagat in acelasi timp sa depasim un camion, in momentul ala, aveam 90-100 KM/H. Cum sa va spun, dar am stat destul de mult in spatele Logan-ului cu motor 1.4 pana sa depasesca, ca sa pot trece si eu de ambele masini. Se vedea clar diferenta dintre 1.4 si 1.6. Acum nu stiu in ce viteza era cel din fata mea cand s-a bagat sa depaseasca, eu eram cu a 4-a. In masina mea erau 2 persoane, in cea cu motor 1.4 erau 3. Nu poti sa compari masina condusa de tine, cu o masina condusa de altcineva, pentru ca fiecare are alt stil. Eu am stat in spatele unui Opel Vectra cu numar de Italia, si ma miram ce greu depaseste camioanele. Pana la urma l-am depasit si pe el, si nu merg chiar repede; Sa-ti dau alt exemplu: am fost pe Transfagarasan, si am depasit si alte logan-uri; la un moment dat stateam sa fac poze, si a trecut unul pe care il depasisem - dupa cum se chinuia motorul, nu cred ca avea mai mult de 1500 de ture, la o panta pe care n-as fi lasat sub 2500. Mare economie, dom'le - BTW, am urcat o panta si intr-a treia, si intr-a patra, si consumul instantaneu era similar (undeva la 14 %). |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- B-64-TUX
|
|
Rommel |
![]()
Post
#165
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 9 August 05 ![]() |
Am ales 1.6 pentru ca ... asa a vrut sotia
![]() Oricum, si eu imi doream tot 1.6 pentru rezerva de putere. In ceea ce priveste consumul, eu cred ca se poate obtine unul similar cu cel de 1.4 chiar si in oras (ma refer la cel dat de constructor) pentru ca si cel cu motor de 1.4, daca va conduce la fel, va obtine un consum mai mic. Cred ca ati inteles. Oricum, cel de 1.6 iti ofera sigur o rezerva de putere. |
--------------------
Logan
Laureate 1.6
- B-xx-xxx
|
|
BAD_MF |
![]()
Post
#166
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 9 May 05 From: Iasi ![]() |
Am ales 1.6 pt ca avand cielo am vrut ceva mai puternic, cu cielo cam fac loganasele 1.4. Cel de 1.6 e ceva mai puternic se descurca binisor nu e nimic spectaculos..la cata galagie face ar trebui sa fuga mai tare
![]() |
--------------------
Seat leon FR
1.8 TURBO
2003
- IS-xx-COD 9.5j 255/35R18>>8.5J 225/40R18 PORSCHE CHROME WHEELS
|
|
1.6 |
![]()
Post
#167
|
Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 2 May 05 ![]() |
Am ales 1.6 tot pentru rezerva de putere si pentru ca am inteles din reviste cum ca ar fi chiar placut in depasiri,ca e cea mai buna motorizare pt logan etc...si bla bla...(asta pe cand a aparut loganul)Acum...am mers si cu 1.4 destul de mult ca pasager,am condus foarte putin..este o diferenta intre ele,indiscutabil, dar...nimic sa te dea pe spate!Deasemenea mi se pare 1,6 umpic mai zgomotos!Cel mai bine vezi diferentele intre ele la o turatie mica in treapta superioara,de ex la 80 in a 5-a si o calci(nu foarte tare)-ajunge destul de repede la 100 si poti sa faci depasirea in a 5-a fara probleme!La demaraj 0-X km/h pe mine ma cam dispera...dar 1,4 cred ca m-ar dispera mai mult!
|
--------------------
Dacia Seat
Logan Preferance 1.6 - Leon 2.0 TDI
2004 - 2007
- PH 08- GPK
|
|
SUPERCAR |
![]()
Post
#168
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 624 Joined: 6 June 05 From: Constanta ![]() |
Deci in concluzie cine are familie sau nu ii place galagia din habitaclu produsa de motor sa aleaga versiunea de motorizare 1.4
Iar cine vrea galagie sa mearga pe varianta de 1.6 |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP
- CT 82 PWR
|
|
tarzy |
![]()
Post
#169
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
pai .... conform www.dacia.ro gama a fost extinsa si cu motorizarea 1,5 dci
|
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
ursamajor |
![]()
Post
#170
|
![]() Membru pasager Group: Members Posts: 785 Joined: 2 May 05 From: Orașul lui Panait Istrati ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan 1.0 Eco-G
2021 Comfort (+ 4 optiuni)
- BR02UMa Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
|
|
djvibecmc |
![]()
Post
#171
|
![]() Upgrade Group: Members Posts: 269 Joined: 16 September 04 From: Ploiesti ![]() |
Eu as fi preferat un 3.0 V6 ... ca mai mare consuma mai mult..
![]() ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008
- PH 11 CYD Get rich or.... get Diesel!
|
|
petronel |
![]()
Post
#172
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 4 June 05 ![]() |
Am votat si am cumparat 1.6. ABS-ul este foarte important si am ales un Ambition. Am stat 5 luni fara masina,doua luni sa ma hotarasc (noua sau second). Ambition pentru ABS (Nu-mi trebuia linie audio care corespunde pretului, geamuri spate, activare automata A/c in caz de nevoie). Am asteptat 3 luni sa-mi vina Logan Verde met.Intre timp am condus modele americane, europene cu motoare de la 1,2l benz, 1,5l diesel 110CP cuplu 200 la 200 rpm, V6 cu 6l benz , 3,5 l benz v6,si, in sfarsit 1,6l benz 90cp, cuplu slab, zgomot, pedale rigide, scaun incomod, etc... Dupa 500 km eram inca dezamagit...bolnav.. M-am obisnuit cu masina, am inceput sa alerg pe liniile de tranvai, am reglat presiunea in roti dupa primii 120km la 2,1 nu la 3,5 cat era dupa pregatirea de vanzare, am iesit din oras si am depasit 160km/h, a scazut consumul mediu de la 13l mixt(computer bord
![]() ![]() Va urma. |
--------------------
Dacia Logan
Ambition
- B-..-...
|
|
Ake |
![]()
Post
#173
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Avand in vedere:
1. aparitia motorizarii diesel - ceea ce face actualul poll obsolete 2. numarul mare de raspunsuri - s-a format deja o opinie clara acest topic se inchide urmeaza sa se revina cu unul nou, completat cu diselul |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 12:46 |