DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 2 3 4 5 6 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Alegere motorizare Logan

Ce versiune de motorizare vi se pare mai buna pentru LOGAN ?
 
1.4 MPI [ 153 ] ** [41.58%]
1.6 MPI [ 215 ] ** [58.42%]
Total Votes: 368
  
Sony
post 7 Jun 2005, 19:36
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




QUOTE(ursamajor @ 7 Jun 2005, 20:05)
P.P.S. Ar fi trebuit să se treacă la acel poll și vîrsta celui ce a votat, fiindcă sînt convins că cei ce au votat pentru 1,6 l au, sigur, vîrste sub 30 de ani, vîrste la care acei 200 cmc echivalează, în viziunea lor, cu un coi în plus wub.gif . E de prisos să îi dăscălesc că și acum, ca și altădată și pururea, damele fine apreciază "cursa lungă" și nu "explozia" wink.gif .
*


Cu asemenea "maturitate" in gandire ai reusit sa ma convingi ca am apucat pe o cale gresita! Recunosc ca am crezut ca am un coi in plus daca imi iau motor de 1.6! De aceea nu-mi ieseau mie jocurile cu damele fine.


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 7 Jun 2005, 19:40
Post #92


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




QUOTE(ursamajor @ 7 Jun 2005, 20:05)
Cineva, mai sus, scria că motorul de 1,6 l are 87 CP reali; coroborat cu cei 80 CP reali ai celui de 1,4 l rezultă că diferența nu e chiar așa de mare. Cei 7 cai diferență nu cred să conteze atît de mult la performanța mașinii per total. Urmînd raționamentul altcuiva de mai sus, care scria că 50% din 75 CP nu e totuna cu același procent din 90 CP, diferența devine și mai mică. Că nu cred eu că vreunul dintre posesorii de Logan va forja motorul propriu la 5500 de ture constant, în afara celor care obțin banii din altceva decît sudoarea proprie. Ca un comentariu personal, poll-ul de mai sus nu arată altceva decît o doză oarecare de snobism, manifestată de anumiți colegi de forum, care și-ar dori să creadă că, avînd motor de 1,6 l,  sînt "călare pe un cal frumos" wacko.gif , uitînd că sărmana viitoare mașină națională a românilor e doar o biată mîrțoagă bună de făcut salam din ea. Asta nu înseamnă că nu apreciez Loganul... doar mi-am cumpărat unul! Să fim realiști și să-l plasăm acolo unde îi e locul, binemeritat dealtfel. De acord cu cei care spuneau că nu e o mașină sportivă, indiferent de motorizare. Însă cînd citesc argumente de genul "am votat 1.6 l că e mai sportiv" mă umflă rîsul, pe cinstea mea! Mai sportiv, adică mai fair-play, poate.  biggrin.gif  Cu 7 CP în plus asemenea verdict categoric mi se pare, cel puțin, deplasat și hilar. Și, culmea, asemenea argumente sînt aduse de cîțiva cu posturi multe pe forum, capabili a influența deciziile anumitor nehotărîți. Propun să se renunțe la acest argument al puterii colosale a motorului de 1,6 l, deoarece se pare că mitul a fost spulberat prin acele testări făcute de nemți asupra motorului de 1.4 l.
Cît despre temerea anumitor "antevorbitori" privind uzura culbutorilor tip patină, îmi aduce aminte de povestea cu copilul și drobul de sare sad.gif . Mă îndoiesc că cei ce produc motorul nu durifică superficial elementele supuse fricțiunii (procedeul se cheamă cementare, metalurg fiind vă pot explica în ce constă și cu ce elemente se durifică). Uzura nu intervine după săptămîni sau luni, ci după mult mai mult timp. Pică și avantajul acesta aparent al motorului de 1,6 l. Așa că eu cred că, pînă la urmă, totul depinde de preferința fiecăruia, neexcluzînd ceea ce am scris anterior despre snobismul nesusținut în realitate. Poate am fost puțin mai dur în exprimare și-i rog pe cei deranjați să-mi ierte stilul, însă cînd am ceva de spus, nu o fac cu ocolișuri.

Un picuț off-topic:
P.S. Plastic, aș compara cele două motoare cu două Duroane 1,6 și 1,8 GHz. Diferența e minusculă între ele. Vreți performanțe sportive? Alegeți, tată, Athloanele 64 sau Pentium HT!
P.P.S. Ar fi trebuit să se treacă la acel poll și vîrsta celui ce a votat, fiindcă sînt convins că cei ce au votat pentru 1,6 l au, sigur, vîrste sub 30 de ani, vîrste la care acei 200 cmc echivalează, în viziunea lor, cu un coi în plus wub.gif . E de prisos să îi dăscălesc că și acum, ca și altădată și pururea, damele fine apreciază "cursa lungă" și nu "explozia" wink.gif .
*




Motorul 1.4 are 75cp (55kw), nu 80cp, iar cel de 1.6 are 87cp(64kw), deci e o diferenta de 12cp...sau 16% in plus.
Si ce te faci cu cei care vor modelul Ambition (pt ABS in special, ca mi-e frica sa zic de jentile de aliaj, geamuri el spate, CD-player ca o sa spui ca e snobism) care are doar motorul de 1.6...
Ti-a scapat sa te iei de grupul VW care pe motorul 1.9TDI ofera puteri de la 90 la 150cp (90, 100, 101, 110, 116, 130, 150...).....a, sa nu uiti de Espero motor 1.5 90cp, si 1.8 95cp, 2.0 105cp.

This post has been edited by SYL: 7 Jun 2005, 19:45


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursamajor
post 7 Jun 2005, 19:59
Post #93


Membru pasager


Group: Members
Posts: 785
Joined: 2 May 05
From: Orașul lui Panait Istrati




QUOTE(SYL @ 7 Jun 2005, 19:40)
Motorul 1.4 are 75cp (55kw), nu 80cp, iar cel de 1.6 are 87cp(64kw), deci e o diferenta de 12cp...sau 16% in plus.
Si ce te faci cu cei care vor modelul Ambition (pt ABS in special, ca mi-e frica sa zic de jentile de aliaj, geamuri el spate, CD-player ca o sa spui ca e snobism) care are doar motorul de 1.6... 


Esti sigur? Inseamna ca nemtii aia care au testat motorul de 1.4 mint? Ei au gasit 79.7 CP si 121.6 Nm.
De acord cu observatia despre Ambition referitoare la ABS, dar atit. wink.gif
Restul, in post-scriptum, era o gluma. laugh.gif laugh.gif


--------------------
Dacia Logan 1.0 Eco-G 2021 Comfort (+ 4 optiuni) - BR02UMa
Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 7 Jun 2005, 20:02
Post #94


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




OK, dar nemtii aia au testat si motorul de 1.6? Ca daca l-au testat doar pe ala de 1.4, comparatiile tale n-au nici o relevanta.


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 7 Jun 2005, 20:16
Post #95


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




QUOTE(ursamajor @ 7 Jun 2005, 20:59)
Esti sigur? Inseamna ca nemtii aia care au testat motorul de 1.4  mint? Ei au gasit 79.7 CP si 121.6 Nm.


Da, sunt f sigur. Eu iti vorbesc de caracteristicile date de producator, adica in cazul motorului 1.4 55kw=75cp si 112Nm, iar pt motorul 1.6 64kw=87cp si 128Nm.
Si de unde ai scos-o pe aia cu masuratorile nemtilor ??


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rdu
post 7 Jun 2005, 21:08
Post #96


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 44
Joined: 25 April 05
From: Iasi




Am condus si eu un 1.4 si la demaraj mi s-a parut mai sprinten,dar parca motorul e un pic mai zgomotos,oricum se aude altfel decit cel de 1.6.Nu imi pare rau de alegerea facuta mai ales ca dupa un drum Iasi-Bucuresti mi-a iesit consumul mediu de 5.8 l/100km.


--------------------
DACIA/FIAT LOGAN 1.6 LAUR,PANDA - IS .....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 7 Jun 2005, 21:10
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Fratilor, n-o mai dati in consum ca ne trezim si cu topicul asta inchis!


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 7 Jun 2005, 22:35
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




>Cineva, mai sus, scria că motorul de 1,6 l are 87 CP reali; coroborat cu cei 80 CP reali ai celui de 1,4 l rezultă că diferența nu e chiar așa de mare. Cei 7 cai diferență nu cred să conteze atît de mult la performanța mașinii per total

Nu stie cineva, au testat si motorul de 1.6?
Poate nu are 87, cum zice ursu' , poate are 82 (daca tot sant diferente de 5 cai intre valorile reale si cele declarate), si cele 2 motoare sant la fel de fapt biggrin.gif
Sau poate are si asta de 1.6 mai mult.. ?! smile.gif


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
musicall
post 8 Jun 2005, 00:23
Post #99


musicall


Group: Members
Posts: 547
Joined: 6 February 05
From: Braila




1.4 mpi ~~~ ca merg mai des prin oras !!!


--------------------
Fiat Punto Classic | Blogu personal - delfinul.com
Va salut dintr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de webdesign!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 8 Jun 2005, 10:05
Post #100


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




As observa ca metoda de manipulare folosita de ursamajor generalizarea particularului...
Se pleaca de la doua ipoteze distincte:
1. 1.6 are 87 CP din tranformarea valorii in KW data de fabrica.
2. 1.4 are 80 CP dupa masuratoarea UNEI MASINI (adica ao singura masina - cea masurata de AM. Si de la acea valoare, fara relevanta statistica la cele mai mult de 10.000 de masini 1.4 vandute se generalizeaza ca TOATE au aceeasi putere. GRESIT. Doar dupa ce se va face un test pe un esantion suficient de relevant se vor putea emite astfel de enunturi.
Asta e o treaba de teorie statistica....


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 8 Jun 2005, 10:55
Post #101


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




Klaus, pot fi de acord ca toate de 1.4 au 80 CP. Dar vreau sa stiu cit au si alea de 1.6, masurate tot de AM, cu aceleasi aparate de masura.
Pina atunci, nimeni nu ma (ne) va convinge ca lucrurile stau asa.

Later edit, dupa raspunsul lui George: cit sa fie cit sa fie, la motor de 1.6, 60 CP. biggrin.gif

This post has been edited by bomicabomic: 8 Jun 2005, 11:14


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 8 Jun 2005, 10:57
Post #102


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




si o sa obtina ca 1.6 are vreo ... cat sa fie cat sa fie ... 99 cp biggrin.gif

si tot asa biggrin.gif

manipulare se cheama treaba asta !


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursamajor
post 8 Jun 2005, 19:07
Post #103


Membru pasager


Group: Members
Posts: 785
Joined: 2 May 05
From: Orașul lui Panait Istrati




QUOTE(SYL @ 7 Jun 2005, 19:40)
Si ce te faci cu cei care vor modelul Ambition (pt ABS in special, ca mi-e frica sa zic de jentile de aliaj, geamuri el spate, CD-player ca o sa spui ca e snobism) care are doar motorul de 1.6... 
*



Argumentul pe care-l menționezi (prezența ABS-ului) nu l-a adus nici unul dintre cei ce și-au justificat votul pentru 1.6 l. Și de fapt e vorba despre motoare și nu despre dotări, nu? De aceea am scris posturile acelea privind diferența infimă de putere REALĂ între cele două motoare, lucru confirmat și de cei care au condus ambele versiuni.

Iată-le, argumentele votanților de 1.6 l sintetizate de mine după citirea întregului topic:
-stil mai dinamic de condus,
-să nu-mi moară mașina la pante (și Mr. Dick la intrare),
-putere și cuplu mai mari și... cam atît! Deci referiri clare la forța herculeană a motorului de 1.6 l.
-culbutorii cu lifetime warranty... oare? Ăsta e un argument crucial, decisiv!

Mult mai pertinente par a fi cele ale preferanților de 1.4 l:
-consum mai mic,
-diferență de preț,
-putere suficientă raportată la masa mașinii,
-taxe la Stat mai mici etc.

Ca să fiu răutăcios, prezența ABS-ului doar pe versiunea Ambition pare a fi ceva de genul împerecherii unui produs bun (ABS-ul) cu unul prost doar pentru a-l vinde și pe cel nevandabil. smile.gif
Iar ca să fiu obiectiv, eu cred că ar trebui să fim mîndri că Dacia by Renault a devenit o firmă competitivă. Eu sînt convins că Loganul va fi apreciat și în Vest și-și va găsi locul pe piața ceva mai pretențioasă a Occidentului. Topicul ăsta, după mine, nu prea-și are rostul. Motoarele sînt moderne, cu performanțe destul de apropiate, consumuri aidoma, fiabilitate (să sperăm) bună și întreținere (să sperăm din nou) ieftină. Însă împerecherea lor cu acele cutii de viteze dimensionate pentru economicitate, nu le conferă, din păcate, alură din cale-afară de sportivă. Eu, unul, zic că e suficient pentru ce s-a declarat și s-a avut în vedere și anume crearea unei mașini de familie economice, spațioase, moderne, ieftine și ușor de întreținut.

Klaus, n-am manipulat pe nimeni, ci doar am făcut un raționament. Dacă mă iei cu statistica, s-ar putea ca nici motoarele de 1.6 l să n-aibă toate 87 CP, ci chiar mai puțin. wink.gif

P.S. V-aș fi recunoscători dacă n-ați mai șterge din posturi. Am văzut tîmpenii reale pe forumul ăsta, care stau bine mersi neșterse. Mulțumesc.

This post has been edited by ursamajor: 8 Jun 2005, 19:11


--------------------
Dacia Logan 1.0 Eco-G 2021 Comfort (+ 4 optiuni) - BR02UMa
Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 8 Jun 2005, 19:14
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




QUOTE(ursamajor @ 8 Jun 2005, 20:07)
-să nu-mi moară mașina la pante (și Mr. Dick la intrare),
*


Esti foarte profund! cool.gif


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursamajor
post 8 Jun 2005, 19:24
Post #105


Membru pasager


Group: Members
Posts: 785
Joined: 2 May 05
From: Orașul lui Panait Istrati




QUOTE(Sony @ 8 Jun 2005, 19:14)
Esti foarte profund!  cool.gif
*



post-336-1110552475.gif Mulțumesc, n-am intenționat. 04.gif


--------------------
Dacia Logan 1.0 Eco-G 2021 Comfort (+ 4 optiuni) - BR02UMa
Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 8 Jun 2005, 20:22
Post #106


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




QUOTE(ursamajor @ 8 Jun 2005, 19:07)
Klaus, n-am manipulat pe nimeni, ci doar am făcut un raționament.
*


Da, dar rationamentul facut de tine pleaca de la ipoteze gresite.
Tu compari, puterea lui 1.4, masurata, cu puterea de 1.6, din specificatiile producatorului.

Ca rationamentul tau sa fie corect, aveai 2 situatii, ori comparai, puterile celor 2 motoare, doar dupa specificatiile producatorului, ori dupa masuratorile facute de nemti - care au facut doar pentru 1.4.

Ce-o fi asa greu de inteles?

PS. Oare producatorii de masini inclusiv Dacia, nu si-or fi dat seama ca un produs mai ieftin, un produs cu consum mai mic,un produs mai slab echipat, un produs pentru care platesti taxe si impozite mai mici, este produsul ideal pentru cumparatori? La ce bun atitea investitii la Dacia, par exemple, in ABS, geamuri electrice, degivrare, motor de 1.6, 16 supape, cind lumea nu prea vrea asa ceva.

Asa o fi oare? Nu cred.


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursamajor
post 9 Jun 2005, 06:02
Post #107


Membru pasager


Group: Members
Posts: 785
Joined: 2 May 05
From: Orașul lui Panait Istrati




QUOTE(bomicabomic @ 8 Jun 2005, 20:22)
Da, dar rationamentul facut de tine pleaca de la ipoteze gresite.
Tu compari, puterea lui 1.4, masurata, cu puterea de 1.6, din specificatiile producatorului.

Ca rationamentul tau sa fie corect, aveai 2 situatii, ori comparai, puterile celor 2 motoare, doar dupa specificatiile producatorului, ori dupa masuratorile facute de nemti - care au facut doar pentru 1.4.

Ce-o fi asa greu de inteles?


Nu, pleacă de la ipotezele existente. Pînă cînd s-o măsura pe banc puterea motorului de 1.6 l de către cineva, nu neapărat de către nemți, ipotezele sînt cele pe care tu le consideri greșite. Așa că nu văd ce nu înțelegi tu.
Și haideți să punem punct la disputa asta inutilă, cu condiția ca cei cu motoare de 1.6 l să nu-și mai dea aere cum că ar avea sub capotă nu'ș ce monstru hipersonic, OK?
În ceea ce privește dotările, era bine dacă și legile noastre prevedeau ca mașinile noi să fie dotate măcar cu ABS; nu se mai lăsa la latitudinea clientului și aveam și noi o mașină mai sigură. Personal, prin stilul meu de condus, de 15 ani de cînd șofez nu am frînat niciodată pînă la a bloca roțile. Aș putea spune că nu am nevoie de ABS, însă nu-i neg calitățile. wink.gif


--------------------
Dacia Logan 1.0 Eco-G 2021 Comfort (+ 4 optiuni) - BR02UMa
Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 9 Jun 2005, 10:38
Post #108


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




Am trait sa o aud si pe asta....sofer care nu a franat niciodata pana la blocarea rotilor. ohmy.gif Si un "sofer de duminica" , care conduce doar pe asfalt uscat, doar de cateva ori pe an, si tot trebuie sa fi blocat rotile la o franare (vb de o masina fara ABS). Ca cineva sa afirma asa ceva ori nu a condus decat de cateva ori in viata lui si atunci doar in jurul blocului, ori nu realizeaza cand se blocheaza rotile.


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 9 Jun 2005, 11:02
Post #109


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(ursamajor @ 9 Jun 2005, 06:02)
Și haideți să punem punct la disputa asta inutilă, cu condiția ca cei cu motoare de 1.6 l să nu-și mai dea aere cum că ar avea sub capotă nu'ș ce monstru hipersonic, OK?
Eu zic ca cei care au motoare cu 1.4 l sa nu-si mai dea aere cum ca ar avea sub capota nu'ș ce monstru hipersonic, OK?
Ca am condus si logane de 1.4, si diferenta nu se simte in oras, la regimurile de mers de oras, dar la drum lung diferenta se simte, mai ales la depasiri...
Plus ca eu nu accept conditii ca sa ma exprim liber... Ce-i aia eu inchei dar numai cu conditia ca si voi sa faceti nu stiu ce... Lasand la o parte faptul ca eu nu am zis ca 1.6 este nu stiu ce bolid de curse, as reitera faptul ca nu se pot face comparatii intre o situatie generala si o situatie particulara.
Plus ca eu am niste indoieli la masuratorile celor de la AM...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius_lepra
post 9 Jun 2005, 11:14
Post #110


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 22 May 05
From: Constanta




QUOTE(lookin4cash @ 20 Sep 2004, 15:55)
Motorul de 1.4l. Cei 75 cp pe care ii dezvolta sunt mai mult decat suficienti pentru o masina de 975 kg.
*


Nu cred ca stii ce vorbesti!Ha Ha,ma faci sa rad!Suficienti?Pentru ce?Daca ar fi existat o varianta de 1.8 cu siguranta sa fi ales-o!!!


--------------------
Dacia Renault Logan ambition 2005 iulie , ambition - CT-81-MTD
[COLOR=blue]Niciodata sa nu spui "niciodata"![/COLOR]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CosminM
post 9 Jun 2005, 11:38
Post #111


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 24 January 05
From: Sibiu




QUOTE(marius_lepra @ 9 Jun 2005, 11:14)
Nu cred ca stii ce vorbesti!Ha Ha,ma faci sa rad!Suficienti?Pentru ce?Daca ar fi existat o varianta de 1.8 cu siguranta sa fi ales-o!!!
*


offtopic
Exagerand putin ...Ce zici de un motor de 3000? Te vad zburand... 017.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 - SB.......
În momentele dificile ale vieții trebuie să ridici capul, să scoți pieptul în față și să spui cu hotărâre: "Acuma chiar că am pus-o!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mil
post 9 Jun 2005, 11:56
Post #112


ocupat


Group: Members
Posts: 309
Joined: 23 January 04
From: x




observ cu uimire ca in absenta mea ati transformat statisticile in taclale, ati votat, ati comentat, aici ne exprimam opiniile si nu le schimbam...promit sa ma ocup mai indeaproape, pana una alta cititi lipiciosul


--------------------
x x - x
I Bog te veselit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursamajor
post 9 Jun 2005, 19:26
Post #113


Membru pasager


Group: Members
Posts: 785
Joined: 2 May 05
From: Orașul lui Panait Istrati




QUOTE(klaus @ 9 Jun 2005, 11:02)
Eu zic ca cei care au motoare cu 1.4 l sa nu-si mai dea aere cum ca ar avea sub capota nu'ș ce monstru hipersonic, OK?
Ca am condus si logane de 1.4, si diferenta nu se simte in oras, la regimurile de mers de oras, dar la drum lung diferenta se simte, mai ales la depasiri...
Plus ca eu nu accept conditii ca sa ma exprim liber... Ce-i aia eu inchei dar numai cu conditia ca si voi sa faceti nu stiu ce...


N-a prea adus nimeni argumentul puterii dezlănțuite, în cazul motorului de 1,4 l. Se pare că fie n-ai citit tot topicul, fie nu te auzi decît pe tine.
Poți să te exprimi cît de liber vrei și fără condiții, doar ești boier cu 'jde mii de posturi...aceea era de fapt o proppunere, s-o lăsăm baltă. Că motorizarea de 1.4 l are mai multe avantaje pentru românul mediu, nefăcînd referire la dotări, e indubitabil. Mîrțoagele alea în plus (numărabile cu degetele mîinilor) cu care tot agitați apele, nu sînt un argument convingător. Asta tot încerc să vă zic.

Scris de SYL... cam în silă:
Ca cineva sa afirma asa ceva ori nu a condus decat de cateva ori in viata lui si atunci doar in jurul blocului, ori nu realizeaza cand se blocheaza rotile.

Tocmai că știu ce înseamnă să blochezi roțile și de aia evit fenomenul. Șoferii de duminică da, blochează roțile; însă îți trebuie ceva experiență să deprinzi manevra de a nu le bloca. Nu știu dacă asta se potrivește cu afirmația ta, gratuită dealtfel, referitoare la experiența mea de șofat în 15 ani.

This post has been edited by ursamajor: 9 Jun 2005, 19:40


--------------------
Dacia Logan 1.0 Eco-G 2021 Comfort (+ 4 optiuni) - BR02UMa
Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 9 Jun 2005, 19:41
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




@ursamajor, daca mai cauti un pic ne arati ca motorul de 1.6 are vreo 60 de cai, in timp ce acela de 1.4 are 90. Eu cred ca inca nu ai cautat unde trebuia. wink.gif


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursamajor
post 9 Jun 2005, 19:49
Post #115


Membru pasager


Group: Members
Posts: 785
Joined: 2 May 05
From: Orașul lui Panait Istrati




QUOTE(Sony @ 9 Jun 2005, 19:41)
@ursamajor, daca mai cauti un pic ne arati ca motorul de 1.6 are vreo 60 de cai, in timp ce acela de 1.4 are 90. Eu cred ca inca nu ai cautat unde trebuia. wink.gif
*



E jenant că nu se aduc argumente, ci se ia la mișto. Cum spune unul ceva ce nu convine unora, șo pe el! Nu cred să fi susținut ceea ce scrii tu. wink.gif Mă las păgubaș... și accelerări debordante celor cu 1.6 l. radmasa.gif


--------------------
Dacia Logan 1.0 Eco-G 2021 Comfort (+ 4 optiuni) - BR02UMa
Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 9 Jun 2005, 20:45
Post #116


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




QUOTE(ursamajor @ 9 Jun 2005, 20:26)
Scris de SYL... cam în silă:
Ca cineva sa afirma asa ceva ori nu a condus decat de cateva ori in viata lui si atunci doar in jurul blocului, ori nu realizeaza cand se blocheaza rotile.

Tocmai că știu ce înseamnă să blochezi roțile și de aia evit fenomenul. Șoferii de duminică da, blochează roțile; însă  îți trebuie ceva experiență să deprinzi manevra de a nu le bloca. Nu știu dacă asta se potrivește cu afirmația ta, gratuită dealtfel, referitoare la experiența mea de șofat în 15 ani.


Eu scriu afirmatii in sila ?? Hai sa o luam cu incetul sa priceapa toata lumea: sa inteleg ca nu ai condus niciodata pe zapada, gheata, polei, mazga, etc, pt ca in aceste conditii e imposibil sa franezi fara sa nu blochezi rotile. De asemenea sa inteleg ca ai condus doar pe asfalt (nu ai avut treaba cu pamant, noroi, namol, nisip, iarba, etc..). Si chiar daca ai condus doar pe asfalt uscat sau cel mult ud, chiar daca mergi pe drumuri cu circulatia redusa (dupa nr se pare ca esti din Braila, probabil acolo circulatia e muuult mai redusa ca in Bucuresti), chiar daca esti genul care merge cu 30-40 in localitate si 60 in afara, e imposbil sa nu iti fi taiat alta masina calea, sa iti schimbe brusc banda in fata, si cate altele se mai pot intampla.


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursamajor
post 10 Jun 2005, 06:09
Post #117


Membru pasager


Group: Members
Posts: 785
Joined: 2 May 05
From: Orașul lui Panait Istrati




QUOTE(SYL @ 9 Jun 2005, 20:45)
Eu scriu afirmatii in sila ?? Hai sa o luam cu incetul sa priceapa toata lumea: sa inteleg ca nu ai condus niciodata pe zapada, gheata, polei, mazga, etc, pt ca in aceste conditii e  imposibil sa franezi fara sa nu blochezi rotile.


Folosește cu încredere frîna de motor și vei vedea că nu vei bloca roțile... doar dacă nu cumva conduci iarna ca vara. Și doar știi de la capete luminate că "iarna nu-i ca vara". laugh.gif
Dar haide să nu poluăm topicul cu chestii din astea. Scrie-mi, te rog, pe privat dacă ai a mă învăța ceva. N-aș vrea să fiu acuzat că s-a închis topicul din cauza mea (deși ar fi o idee bună cu închisul).


--------------------
Dacia Logan 1.0 Eco-G 2021 Comfort (+ 4 optiuni) - BR02UMa
Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 10 Jun 2005, 19:12
Post #118


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




am votat 1.6, fiindca am un c.oi in plus, pt ca am vrut sa-mi pot misca aceasta caramida de masina in siguranta. Diferenta de cuplu se simte foarte mult in afara orasului, iar eu cu siguranta consum mai putina benzina decit un 1.4 la viteza de 150 km/h, asta sa fie clar.


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 10 Jun 2005, 20:29
Post #119


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




EU AM mers asa cam 50 km cu un lgn de 1,6 si nu mi s-a parut ca e motoras mai mare...dimpotriva "abia" mergea!ma asteptam mai mult.masina avea 7800 km


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursamajor
post 10 Jun 2005, 21:24
Post #120


Membru pasager


Group: Members
Posts: 785
Joined: 2 May 05
From: Orașul lui Panait Istrati




QUOTE(Dsign @ 10 Jun 2005, 19:12)
1. am votat 1.6, fiindca am un coi in plus...
2... iar eu cu siguranta consum mai putina benzina decit un 1.4 la viteza de 150 km/h, asta sa fie clar.


1. Să-l stăpînești sănătos!
2. Cred că tot o să mergi cu 150 km/h cu Loganul. Sau cum spuneai tu " cu cărămida aia", în siguranță. Parcă e o mică contradicție. wink.gif Sau nu știu eu că 150 la oră e o viteză optimă pentru siguranță!? wacko.gif

This post has been edited by ursamajor: 10 Jun 2005, 21:29


--------------------
Dacia Logan 1.0 Eco-G 2021 Comfort (+ 4 optiuni) - BR02UMa
Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 2 3 4 5 6 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 19:44
Forum Renault