Alegere motorizare Logan
![]() ![]() ![]() |
Alegere motorizare Logan
Frank SF |
![]()
Post
#31
|
||||
Membru autentic Group: Members Posts: 324 Joined: 9 August 04 From: Bucharest ![]() |
|
||||
--------------------
BMW 325xi
Logan 1.6
1.6 Berlina 1310
|
|||||
FLEX |
![]()
Post
#32
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 570 Joined: 14 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Da, clasa compacta de pe platforma B a grupului Renault-Nissan-Dacia, care platforma B o mai gasim la Renault Modus si viitorul Clio, precum si la Nissan Micra, adica masini de clasa MICA ... platforma C a grupului e pentru masinile compacte, adica Renault Megane II si viitorul Nissan Almera ... daca aceasta deductie logica ti se pare deplasata, pune alaturi un Logan cu un Megan (2 :lol: ) si o sa vezi care e mai compacta :lol: . Logan este CEA MAI MARE masina de clasa MICA ce a fost produsa vreodata! asta e realitatea, ca ne place sau nu! PS: Skoda Octavia, judecata dupa dimensiunile generale, e pe undeva prin clasa medie, dar la baza ei a stat platforma de Golf IV, care este o COMPACTA ... deci Octavia e o compacta foarte mare :lol: :lol: :lol: |
||
--------------------
Daewoo Matiz
Fiat 600D "Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
|
|||
Sergiu |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
49%+50%=100% ???? Ce e cu forumul asta? Nu ruleaza pe un calculator? E cumva un Pentium de-ala cu bug? laugh.gif
|
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
Andy-LGN |
![]()
Post
#34
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 28 August 04 ![]() |
Cutiau JH1 este de generatie mai veche decat JH3. JH3 este si pe Solenza din cate stiu eu. FRANK SF Motorul de 1.4 poate ca urca in ture mai repede insa eu cu 1.6 obtin reprize de accelerare pe o distanta mai mare ( distanta in care mie imi creste viteza continuu). Pe cand la un motor de 1.6 ajungi sa spunem cu treapta a treia la 90 km/h la acceasi turatie cu un motor de 1.4 in treapta a treia se ajunge la o viteza inferioara (sau ar trebui sa schimbi in treapta a patra in timp ce un motor de 1.6 este in treapta a treia) Ideea e ca la motorul de 1.6 se poate obtine o viteza mai ridicata in treptele 3 , 4 si 5 la aceeasi turatie decat la un motor de 1.4 |
||
-------------------- |
|||
Sergiu |
![]()
Post
#35
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
Andy-LGN,
asta este perfect adevarat. Dar... numai daca difera etajarea cutiilor de viteze. Ori cum la Logan etajarea e identica... MUMU! la aceeasi turatie, in aceeasi treapta de viteza o sa ai aceeasi viteza. Acum, daca era totul "de treaba", motorul de 1.6 are un cuplu mai mare la turatia aia (oricare ar fi ea). Si atunci masina cu 1.6 ar alerga mai rapid... Dar se pare ca alearga mai lent. |
||
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|||
Lucian123 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 240 Joined: 25 August 04 From: Bucuresti ![]() |
Cutiile de viteza sunt etajate in asa fel incat la 1000 rotatii/min, sa zicem, ambele masini au aceeasi viteza. Diferenta ar trebui sa se vada la acceleratie. Adica masina achipata cu 1.6 ar trebui sa accelereze mai rapid, tocmai pentru ca are cuplul si puterea mai mare. In realitate diferenta este extrem de mica.
|
--------------------
DACIA LOGAN
Laureate 1.4 Rosu
- B40XXX
|
|
SilviuB |
![]()
Post
#37
|
||||
Membru de BUKOWINA Group: Members Posts: 281 Joined: 19 August 04 From: Suceava-Bukowina ![]() |
Denumirea cutiilor poate si o vrajeala de marketing. JH3 fata de JH1??? Ce are daca se cheama JH3, ce daca 3 este mai mare ca 1, JH1 inseamna ca e mai veche? Daca vreti va dau exemple de astfel de strategii de marketing o multime, mai ales la componente de calculatoare. Sa nu uitam ca francezii au sange latin ca si noi si pot fi foarte inventivi. |
||||
--------------------
VW
POLO
2005
- 8XSYL
|
|||||
Andy-LGN |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 28 August 04 ![]() |
Informatia despre cutiile de viteze am citit-o de pe un site specializat. Sincer sa fiu nu mai stiu pe care.Oricum respectivul articol a fost redactat dupa testul din Turcia
|
-------------------- |
|
St |
![]()
Post
#39
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Apropo, cand apare noul clio??, Si la ce preturi estimative, ca as fi interesat de el. |
||
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|||
turatii |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 5 September 04 ![]() |
Dupa 1500 km pe Logan 1,4 LaUREATE, cred ca este cea mai buna varianta de motorizare din cele doua existente. Odata lasat motorul, ofera performantele date de uzina, cu un consum de combustibil civilizat. Dupa DT din Turcia eram destul de nemultumit de consum, dar cu masina asta, cu 3000 si ceva de km la bord, se pare ca se merita.
|
--------------------
Kia
Ceed
2008
|
|
Sony |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
turatii, ai condus la fel de multi km si Logan de 1.6? Mi se pare mai edificator un raspuns cand ai "palpat" la fel de mult ambele motorizari, iar tu esti unul din cei care ar putea sa faca lucrul asta.
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
turatii |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 5 September 04 ![]() |
O sa cer si 1,6 l. S-ar putea sa-l iau in weekend si ii dau cel putin 1500 km.
Pentru necredinciosi, anexez foto computer de bord Logan Laureate 1,4. Attached thumbnail(s) DSC02314.gif ( Size: 34.26k ) Number of downloads: 617 |
--------------------
Kia
Ceed
2008
|
|
Ake |
![]()
Post
#43
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Pana la urma e cineva care poate sa ne spuna daca merita 1,6 diferenta de 400Euro +
cheltuielile ulterioare? -Benzina mai multa. -CASCO mai mare -? RCA mai mare ? -? Revizii mai scumpe ? Unde e semnul intrebarii poate sa ne lamureasca cineva daca e adevarat? Mai sunt si alte cheltuieli in plus? |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
saruman |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 303 Joined: 24 September 04 ![]() |
1.4 - pentru chibzuiti. Doar este vorba de costuri, nu? RCA si impozit mai mic. Motorul este modificat pentru a fi cat mai ieftin, si chiar reuseste (sistemul de distributie este simplificat - se folosesc culbutori cu patina, care trebuie insa reglati periodic, iar profilul camelor este redesenat, axele fiind produse la noi) .
Cel de 1.6 consuma mai mult (cu 0.4l/100 in medie ![]() Ca reprize este clar ca o stergi mai repede cu cel de 1.6, iar pentru asta nu trebuie sa faci teste laborioase, trebuie doar sa citesti specificatiile tehnice: 0-100 in 11 si fata de 13. Diferenta se vede la semafor ![]() |
--------------------
Mercedes
C 180 Kompressor
2006 Elegance De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
|
|
CristiZ |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 11 October 04 From: Iasi ![]() |
Motor de 1,6 pt ca nu am avut de alea.. am comandat Ambition. Daca puteam, cred ca luam 1,4 din cauza consumului
Am vrut sa zic ca nu am avut de ales... scuze |
--------------------
Duster ph2
Green Olive
2014
|
|
Lynu |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 9 April 04 From: Iasi ![]() |
motorul de 1.6, pentru plusul de putere si pentru faptul ca m-am saturat sa fiu depasit de toate masinile mai puternice
![]() |
-------------------- A face pe prostul la timpul potrivit e cea mai mare întelepciune. (Cicero)
|
|
Funny |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.272 Joined: 7 October 04 ![]() |
Lasind deoparte argumentele ce tin de pret , eu va sfatuiesc sa va luati 1400cmc.Nu sunt diferente notabile intre cele doua versiuni de motorizare si oricum "Golanul" nu este gandit a fi un "sportiv".
|
--------------------
Dividae
et
impera! Lasciate ogni speranza , voi ch'entrate!
|
|
maxx |
![]()
Post
#48
|
![]() Megane Renault Sport 2.0 Turbo 225hp, 6 speed, 0 - 100 6,5s Group: Members Posts: 401 Joined: 26 September 04 From: Bucuresti - Tei ![]() |
luati-va 1.6 ca merita, schimbati la 5000 de ture daca vreti sa vedeti ce stie motorul(de abia astept sa-i dau si yo la al meu in dec, ca doar d-aia am ales 1.6).
Este mai mult decat imposibil ca cel de 1.4 sa urce mai bine in ture. Chiar asa de "prosti" sunt aia de la RENAULT, sa fim seriosi, aia de la AMS sunt 15-20 de oameni si cred ca nici nu prea au studii in domeniu(vreo fact. tehnica, legata de ingineria auto). Oricum 2 sec sunt foarte importante ![]() |
--------------------
DACIA
Logan Ambition Perla
- B 62 DRB ---- RENAULT -- NISSAN -- DACIA ----
|
|
loki |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 23 September 04 ![]() |
Eu am votat 1.4 - argumente:
Am testat de 3 ori Ambition-ul (de 2 ori masina de test de la redac si masina unui prietan odata) si acum 2 zile un laureate 1.4 (asta fiindca nu eram hotarat ce alegere sa fac: preference 1.6 sau laureate 1.4). Concluzie: intre masina de test (Ambition) si laureate 1.4 (3400 km) cea din urma acceleara mult mai bine in treptele 3 si 4 (la 4000 rpm) iar zgomotul era mai mic. Ambtionul prietenului meu (cred ca avea peste 5000 km rulati) merge mai bine decat masina de test (este mai viguroasa, accelereaza mai bine - mai ales in treapta IV la pante) si am prins 160 km/h destul de usor (viteza pe bord) Cu laureate-ul de 1.4 am mers pe un drum putin virajat, consumul mediu a fost de 6.5 (la 1.6 a fost de 9.3 !!!??) iar viteza max cu care am mers eu a fost 130km/h (teapta IV - 3200rpm). Oricum versiunea de 1.4 m-a convins (o sa-mi iau un laureate de 1.4), diferenta de performante este dupa parerea mea insesizabila pentru un sofat obisnuit dar consumul este muuuult mai mic, nivelul sonor este mai bun; poate doar la viteza de varf 1.6 sa faca diferenta. P.S. 400 Eur in plus la acelasi nivel de echipare in conditiile de mai sus mi se pare extrem de mult! |
-------------------- |
|
SilviuB |
![]()
Post
#50
|
Membru de BUKOWINA Group: Members Posts: 281 Joined: 19 August 04 From: Suceava-Bukowina ![]() |
,, 130km/h (teapta IV - 3200rpm "
Cred ca ai vrut sa zici a V-a , nu-i asa ? Ca intra IV-a trebuie sa fie Ferrari ca sa fie asa! ![]() |
--------------------
VW
POLO
2005
- 8XSYL
|
|
adister |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 2 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE 130km/h (teapta IV - 3200rpm). Cred ca e o mica eroare aici! Eu am un Laureate 1.4 si in nici un caz in treapta a 4-a la 130km/h nu are 3200rpm. De fapt nici in a 5a - pe la 3200 viteza e undeva pe la 120km/h. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2 1.5 dCi 80cp
2006
- B56... Prostii par conceputi pe cale artificiala, ca sunt multi ai dracu` si n-au nicio boala - Parazitii |
|
loki |
![]()
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 23 September 04 ![]() |
mea culpa: intr-adevar in treapta a 5-a la 3200 rpm
|
-------------------- |
|
ovi_jer |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 13 October 04 From: Rm. Valcea ![]() |
QUOTE(loki @ 13 Oct 2004, 15:06) Vorbind din punct de vedere tehnic la 130km/h turatia motorului este de 3830 rot/min deci la turatia de 3200 rot/min viteza reala era de 108,6 km/h. Revenind la cele 2 motorizari avantajele celui de 1,6 se observa la incarcaturi mari si la viteze mari unde acesta va oferi plusul de putere intr-un avantaj al consumului mai mic fata de cel de 1,4 care va consuma mai mult la sarcini mari. |
--------------------
Daewoo
Leganza
CDX
|
|
dantes |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Intr-adevar, la sarcini mari si viteze mari, 1.6 e alegerea mai buna.
Dar depinde foarte mult ce vrei de la masina...De exemplu cazul meu (care poate se potriveste cu al altora) -Masina sa mergi la work, deci urban, aprox 11 luni pe an, non-stop -In week-end pe ici pe colo, poate munte 1 data pe luna (POATE, ptr. ca nu ma costa nimic trenul) -In concedii la munte/mare/etc...cu drumetii pe acolo, deci vreo 1000km extraurban... Acum...80% urban -20% extra-urban, deci un motor de 1.4, satisface din perspectiva consumului si oricum cu mai mult de 60km/h nu ai voie, si oricum foarte rar..(2 pct. minus ptr. 1.6 -consum, viteza) In concediu ma duc sa ma relaxez, sa ma distrez, nu sa fugaresc masina, si sa ajung cu 15 min mai devreme...deci 1.4 (inca 1 pct. minus ptr. 1.6). Pe langa astea consumul (inca 1 pct. minus ptr. 1.6). La depasiri daca nu apreciezi cat te tine masina e mai buna 1.6 (nu e cazul meu...daca gasesc un tir cu 90-100km/h, mi-am gasit cainele si nu prea am chef sa depasesc, imi este suficient) (ptr. mine egalitate) Zgomot in masina mai mare la 1.6 (inca 1 pct.) Concluzia: 6-1 impotriva lu' 1.6 ..deci 1.4 este alegerea. Si un pic de alt calcul: Pp. 15.000 km/an, 80% urban - 20% extra => 12.000 urban -3.000 extra. La o diferenta de consum (declarata de fabricant) de 0.8l/100 urban si 0.2 extra, avem urmatoarele: 96 l/an in plus la 1.6 urban, si 6l in plus la extra (merita 1.6 ptr. extra-urban, diferenta prea mica) In total avem 100 l/an in plus la 1.6 => 100 x 31.000 lei/l = 3.100.000 in plus... Per total nu e prea mare diferenta la bani pentru a lua 1.6, iar daca e sa pui si casco la 1.6, banu' (900 € in plus, laureat 1.4 - ambition 1.6) in plus, cred ca 1.4 ar fi mai bun. In plus, un mare plus...ABS...care 1.4 pauza...iar acest ABS merita plusul de bani... Concluzia finala...fiecare isi alege ce vrea, dar cred ca daca ar exista si 1.4 cu ABS, cred ca ar avea o vanzare buna... Pentru moment eu aleg 1.4 (votat de mult), insa daca ar exista acum 1.6 16v l-as lua cu ochii inchisi...CP in plus, adica aprox. 25-30, merita... Bafta in alegerea masinii/motorizarii, si drive safe! |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
loki |
![]()
Post
#55
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 23 September 04 ![]() |
QUOTE(ovi_jer @ 13 Oct 2004, 22:02) Vorbind din punct de vedere tehnic la 130km/h turatia motorului este de 3830 rot/min deci la turatia de 3200 rot/min viteza reala era de 108,6 km/h. Revenind la cele 2 motorizari avantajele celui de 1,6 se observa la incarcaturi mari si la viteze mari unde acesta va oferi plusul de putere intr-un avantaj al consumului mai mic fata de cel de 1,4 care va consuma mai mult la sarcini mari. Eu nu mai stiu ce sa mai cred: intr-un test de 2500 km cu un laureate 1.4 (www.turatii.ro) se spune ca motorul de 1.4 trage foarte bine si consuma in medie 6.5% In testul realizat de autoexpert se spune ca 1.6 consuma mai putin decat cel de 1.4 care este si mai "puturos". Va rog sa ma mai luminati si pe mine! |
-------------------- |
|
mushu^dog |
![]()
Post
#56
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 3 November 04 ![]() |
Salut!
Am ales 1.6 din 2 motive: - pt ca din cate am citit diferentele la consum /100km nu sunt semnificative si se merita plusul de putere in aceste conditii. - pt ca e singura varianta care avea si ABS. NU va fi folosita masina in oras f mult ci la drumuri mai lungi...deci pt un plus de siguranta |
--------------------
Logan
Ambition
|
|
dtarba |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 22 September 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
1.4. Suficient pt. o masina ca Logan. Motor de conceptie mai noua. Din cate am auzit motorul de 1.6 nu se impaca prea bine cu cutia de viteze folosita de cei de la Dacia
![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.4 MPI
|
|
os |
![]()
Post
#58
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Domnilor,
Presupunînd ca fiabilitatea motoarelor de 1.4 si 1.6 este asemanatoare (înca nu exista date), în general motoarele cu cilindree mai mare au tendinta sa fie mai durabile (montate pe aceeasi masina si conduse cam în acelasi stil). Un factor interesant este si valoarea de revînzare, care-i posibil sa fie mai buna pentru modele mai bine echipate. Daca as cumpara un Logan, eu as lua 1.6. os. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
algor |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 4 December 03 From: iassy ![]() |
QUOTE(saruman @ 11 Oct 2004, 22:14) 1.4 - pentru chibzuiti. Doar este vorba de costuri, nu? RCA si impozit mai mic. Motorul este modificat pentru a fi cat mai ieftin, si chiar reuseste (sistemul de distributie este simplificat - se folosesc culbutori cu patina, care trebuie insa reglati periodic, iar profilul camelor este redesenat, axele fiind produse la noi) . Cel de 1.6 consuma mai mult (cu 0.4l/100 in medie ![]() nu inteleg..de unde ideea ca ala de 1.4 nu ar fi ala original ci unul cu sistemul de distributie modificat. l-ai vazut desfacut pe undeva, ai vazut acei culbutori cu patina. De unde si pina unde axele cu came produse la noi, cind cei de la renault spun ca motorul este "made in france". Acu pe bune de unde ai informatiile astea? ca daca e asa imi pare rau ca nu am luat de 1.6 |
--------------------
LOGAN
PREFERANCE
- Tico SL Sa traiti - bine!
|
|
klaus |
![]()
Post
#60
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
See draga, nici pe solenze nu mai sunt de mult motoare cu culbutori cu role...
Iar pe Logan nu sunt dela inceput... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 12:55 |