Alegere motorizare Logan
![]() ![]() ![]() |
Alegere motorizare Logan
DomnulK |
![]()
Post
#1
|
||
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|||
Mr.Tech |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 15 September 04 From: Bacau ![]() |
Motorul K7M (1.6/8v) - Pro si contra
Am vazut ca motorul de 1.6l de pe Logan a stirnit un lung sir de discutii pe acest forum. Toata lumea intreaba: "Merita diferenta de pret?", "Este fiabil?", "Cu consumul cum sta?", "Are performantele scrise in prospect?", etc. Aceste intrebari sint firesti, tinind cont de faptul ca de motor sint legate cel mai strins cheltuielile unei masini. Nu vreau sa-mi dau cu parerea in nici un fel asupra acestui subiect, dar am sa supun judecatii dvs. doua aspecte, unul legat de fiabilitate si altul de performante. 1 - Un prieten care lucreaza in fabrica de la Mioveni, mi-a spus ca acest motor este extrem de fiabil, si ca in sectie la ei s-a lansat zvonul printre angajati ca cei care isi cumpara Logan si "reusesc" sa strice un motor K7M prin utilizare normala, primesc unul nou-nout in schimb, fara nici un fel de cheltuieli. Ce ziceti de asta? 2 - Pe de alta parte, iata ce scriu altii despre acest motor: "The old Classic's worst fault has been taken care of, which means that the asthmatic old K7M engine is gone, and with it, the paltry power output of just 90bhp......... Despite being smaller, the new 1.4 litre is actually more powerful than the deceased 1.6 litre, boasting 95bhp. The superior specific output is probably thanks mostly to the better breathing that 16 valve heads bring. 0 to 100kph takes 12 seconds flat, instead of the 13.7 seconds...... The engine in the 1.6 auto is also a new unit, and it too breathes through 16 valves, finally bringing the Megane up to date with the sort of engine technology that the Japanese have exploited for years. Maximum power is 110bhp...." (www.aas.com.sg/features/archive/f09991.htm) Comments ? |
-------------------- Automobilul este un obiect tehnic care te duce dintr-un loc A, intr-un loc B. Restul, sint mofturi si temperament...
|
|
Ziggy2k1ro |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 7 April 04 From: Constanta ![]() |
Pentru o masina de familie 1.4 este suficient, am vazut asta la SLZ, diferenta de greutate fiind infima intre LGN si SLZ (plus ca sotia are 45Kg laugh.gif ).
Alta alegere: decat o varianta de motorizare 1.6 la un model fara AC, mai bine 1.4 cu AC. Aici am argumentul Matiz-ului, care are un motor usor subdimensionat dupa parerea multora. Pe partea de TCO: motor mai mare - taxe mai mari, consum mai mare, intretinere mai costisitoare. Diferenta de tractiune relativ mica. Poate cel de 1.6 16v sa faca diferenta clara smile.gif |
--------------------
Laureate 1.4MPI
- CT-__-___ Nihil Sine Dero
|
|
Ziggy2k1ro |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 7 April 04 From: Constanta ![]() |
Oricum, statisticile celor de la Dacia dau ca preferinte modele 1.4 Laureate din cate am vazut prin ziare. q.e.d. :inger:
|
--------------------
Laureate 1.4MPI
- CT-__-___ Nihil Sine Dero
|
|
Lucian123 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 240 Joined: 25 August 04 From: Bucuresti ![]() |
Motorul de 1.4.
Pentru ca am testat ambele variante si diferenta nu mi s-a marut notabila. In schimb consumul este mult peste diferenta declarata. Motorul de 1.6 este si mai zgomotos decat 1.4, asa ca am comandat Laureat 1.4 Sper sa fie buna alegerea pe care am facut-o |
--------------------
DACIA LOGAN
Laureate 1.4 Rosu
- B40XXX
|
|
Sony |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Motorul de 1.6 pentru ca prefer un stil de condus mai dinamic, in detrimentul consumului.
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
Hentiu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 2 July 04 From: Timisoara ![]() |
Motorul de 1.6 pentru ca m-am saturat sa-mi "moara" masina la urcarea pantelor si sa ma tot dau in laturi din calea altora cu motoare mai tari.
|
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- TM-96-HEN
|
|
tazzz |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 521 Joined: 26 August 04 From: Iasi - Romania ![]() |
motorul de 1.6 pentru aceleasi motive date de Sony_ si de Hentiu :mrgreen:
|
--------------------
Dacia Logan
Laureat 1.6
- IS XX TAZ si aici ar fii semnatura nu? :)
|
|
lookin4cash |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 2 July 04 From: Iasi ![]() |
Motorul de 1.4l. Cei 75 cp pe care ii dezvolta sunt mai mult decat suficienti pentru o masina de 975 kg.
|
--------------------
Dacia
Logan
2004, 1.4 MPI cash rulez!!!!
|
|
rasatus |
![]()
Post
#10
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 13 July 04 From: Bucuresti ![]() |
dar nu si pentru AC si panta concomitent....so, am ales 1.6; legat de acest topic cred ca raspunsul e mult mai simplu; daca nu te ustura sa mai scoti din buzunar EUR500 si benzina aferenta, indiscutabil ala de 1.6 e mai bun; banuiesc ca daca ati avea de ales intre 1.6 si 1.4 la aceleasi costuri, toata lumea ar alege 1.6. |
||
--------------------
Logan
Laureat 1.6
- AG-07-MSU
|
|||
dani |
![]()
Post
#11
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 23 August 04 ![]() |
dar daca masina nu are in dotare AC, se descurca motoru de 1.4 ?? |
||
-------------------- |
|||
Sclaud |
![]()
Post
#12
|
Status: activ Group: Members Posts: 480 Joined: 24 July 04 From: Brasov ![]() |
1.4 pentru ca am avut 2 ani SRN si mi-a placut cum merge motorul si pentru ca ... in cazul meu conteaza enorm consumul (chiar si diferenta mica care exista intre motoarele 1.4 si 1.6). Mi sa parut foarte bun consumul la 1.4 si pentru stilul meu de condus este alegerea perfecta (chiar si cu AC ... si cu pante si cu tot ce vreti voi).
P.S. Eu sunt "ala" pe care il claxoneaza toti la semafor laugh.gif recunosc ! da nici ca-mi pasa ... |
--------------------
none
none
2019
- BV-XX-XXX
|
|
i96nds |
![]()
Post
#13
|
||
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Aoleu... Ce e, mai, tu ai inventat claxonul si te tot lauzi cu el ??? Ar trebui sa iti pese. Mergi si tu prin Vest sa vezi ce inseamna civilizatie. Scuze pentru off-topic. Nu m-am putut abtine !!! |
||
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|||
Doru |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 247 Joined: 27 May 03 ![]() |
Eu as merge pe motorul de 1.4. Motorul de 1.6 are 87 de cp si nu 90 cum il lauda toata lumea,iar la puterea asta poti ajunge cu motorul de 1.4 cu un chiptunning de maxim 200 euro fara ca sa-ti creasca si consumul.
|
--------------------
VW
PASSAT TDI 4 MOTION
- B-05-TIE Keep It Real!!
|
|
Sony |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
La chiptunning iti creste consumul putin si, implicit si uzura motorului.
Dar poti face aceeasi chestie si la motorul de 1.6 si sa treci de 100cp. tongue.gif |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
asarban |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
In your dreams! Si asta iti zice unu care a avut chip-tunning pe motorul de 1,4!
POti sa-i pui si tobe sport si filtre de "boing" si turbosifonarieautomata ca tot aia e! |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
Sony |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Eu ma gandeam la un motor cu reactie. Stiu niste baieti care vand motoare de F117 american. Trebuie doar sa trec Dunarea. smile.gif
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
djonexx |
![]()
Post
#18
|
Dupa 4.5 ani de DSN Group: Members Posts: 86 Joined: 21 November 02 From: Cluj-Napoca ![]() |
Puneti si 1.6 107 CP si 1.5 dci 65 CP la optiuni
|
--------------------
Ford Focus
Trend CL Wagon
2006
- CJ-11-NEC Ford Focus Trend CL 1.6 tdci 110 cp
Dacia Supernova Clima 2002 |
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#19
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
Nu exista aceste motorizari, in special cea de 107 cp.
|
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
Doru |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 247 Joined: 27 May 03 ![]() |
Noi nu reusim sa ne decidem asuprea celor doua versiuni disponibile,daca le bagam si pe astea doua in discutie chiar ca bagam lumea in ceata smile.gif)
|
--------------------
VW
PASSAT TDI 4 MOTION
- B-05-TIE Keep It Real!!
|
|
djonexx |
![]()
Post
#21
|
Dupa 4.5 ani de DSN Group: Members Posts: 86 Joined: 21 November 02 From: Cluj-Napoca ![]() |
Moneytalks, cea de 1.6 16v cat va avea, 106 sau 107 CP ?
si din surse "sigure" - insotitorul de drive test -, versiunea de 1.5 dCI va fi cu 65 CP... din pacate. Ca tot veni vorba de chestionare, eu cred ca la anul imi voi lua 1.6 16v... pana atunci mai astept, poate intre timp se mai descopera & repara probleme. Cum ziceam si-ntr-un alt post (nu stiu daca a fost sters din cauza punctului 2g din regulament), motorul de 1.6 90 CP de la drive test nu m-a convins. As vrea sa mearga cel putin tot la fel de "aspru" ca supernova, si sa aiba suspensiile la fel de tari wink.gif |
--------------------
Ford Focus
Trend CL Wagon
2006
- CJ-11-NEC Ford Focus Trend CL 1.6 tdci 110 cp
Dacia Supernova Clima 2002 |
|
St |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca diferenta de consum este de doar 800ml la suta, se merita 1.6. daca e mai mare de 1.2-1.3L nu se mai merita.
|
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
aviasol |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.000 Joined: 3 April 03 From: Bucuresti ![]() |
DIESEL
|
--------------------
VW
GOLF V 1.9 TDI
2006
- WTX galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional ! |
|
Sergiu |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
Am votat 1.6: putere mai mare, cuplu mai mare... Toti zic 75CP ajung, dar ma indoiesc ca folosesc motorul la puterea asta... la 1.6 75CP reprezinta 85% din puterea maxima, nu 100%, deci e mai probabil sa folosesti un motor de 1.6 la 75 decat unul de 1.4 la 75... Se intelege ceva? laugh.gif
|
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
Andy-LGN |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 28 August 04 ![]() |
Aici ai mare dreptate Sergiu
Ai dreptate pt ca nimeni nu va ajunge in timpul unui condus normal la turatia de 5500 rot/min ca sa obtina toti cei 90 cp din motorul de 1.6 La 3ooo rot/min nu sunt 90 cp ci mai putin (dar sunt mai putini cp din 90 nu din 75)biggrin.gif |
-------------------- |
|
aviasol |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.000 Joined: 3 April 03 From: Bucuresti ![]() |
Andy-LGN, Sergiu, ciudat e ca unii zic ca lgn1.4 fuge mai tare si are demaraj mai bun ca lgn1.6 :shock: :shock: :shock:
|
--------------------
VW
GOLF V 1.9 TDI
2006
- WTX galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional ! |
|
SilviuB |
![]()
Post
#27
|
Membru de BUKOWINA Group: Members Posts: 281 Joined: 19 August 04 From: Suceava-Bukowina ![]() |
S-ar putea sa fie adevarat pentru ca imediat ce am condus Logan-ul meu mi s-a parut ca merge mai bine si mai sprinten decat Logan-ul Ambition de la drive-test. Poate ne va zice cineva care are ocazia sa conduca mai mult cele 2 variante de motorizare si va da cu parerea.
|
--------------------
VW
POLO
2005
- 8XSYL
|
|
Sclaud |
![]()
Post
#28
|
||
Status: activ Group: Members Posts: 480 Joined: 24 July 04 From: Brasov ![]() |
Teoretic n-ar trebui :shock: |
||
--------------------
none
none
2019
- BV-XX-XXX
|
|||
Lucian123 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 240 Joined: 25 August 04 From: Bucuresti ![]() |
Teoretic, numai ca practic se poate. Nu uitati ca au cutii de viteza diferite JH1 respectiv JH3 pentru 1.6
|
--------------------
DACIA LOGAN
Laureate 1.4 Rosu
- B40XXX
|
|
MMihai |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 772 Joined: 5 June 03 From: PITESTI ![]() |
la solenza merge 1,4 dar la logan inclin spre 1,6 deoarece nu este tocmai atat de aerodinamica si face totus parte din clasa compacta..
|
--------------------
Renault
Megane III
1.6 16V 110cp Noir Nacre
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:36 |