DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Calc. de bord nu se potriveste cu cantit. de comb. de la pompa, Litrii consumati sunt mai putini

mariuscond
post 22 May 2007, 12:48
Post #31


Membru incomod


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 3 November 05
From: Bucuresti




Cu riscul de a se inchide din nou topicul:
@holograma, citeste te rog cu mare atentie aici, incerc sa te lamuresc pentru a nu lălăi discutia: CB-ul arata ca, cantitatea consumata e mai mica decit cea reala. In consecinta, tu traiesti cu senzatia ca ai consumat 42L, iar in realitate consumul a fost de 45L. Exagerind un pic (pentru a fi mai clar si facind abstractie de faptul ca se aprinde becul rosu), CB-ul iti poate arata ca la un moment dat ai consulat 47L si de fapt rezervorul e gol.
Capisci? Hai... ca nu e greu!
Nu vreau sa ma contrazic cu tine (de altfel cu nimeni), dar din neatentie/superficialitate, dezinformezi.


--------------------
dacia Logan dizăl - B52
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
holograma
post 22 May 2007, 12:57
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 437
Joined: 20 December 06




aici ai dreptate. worship.gif
dar parca era vorba si de concordanta intre pompa si CB. eu la asta m-am referit.
si io sper sa nu fie inchis topicu ca poate se gaseste vreo explicatie logica... rolleyes.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolovan_ro
post 22 May 2007, 13:50
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 25 November 04




Am eu o senzatie ca CB-ul face neste calcule acolo...Ti*Tl (unde Ti ii timpul de injectie si Tl ii cantiatea de benzina injectata in unitatea de timp). Si cum Ti variaza in functie de ...multe... (daca-s infundate injectoarele...Ti creste...de unde si produsul Ti*Tl creste...de unde si o cantitate teoretica de bezina consumata mai mare.
O intrebare: nu-ti apar variatii de cantiate primavara? (apropos...primavara si toamna pompele din statii sint recalibrate...trecute la regim de vara sau iarna).


--------------------
Dacia Logan II 2016/Laureate 0.9TCe
Suma inteligentelor pe pamint ii constanta, populatia este in crestere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 22 May 2007, 20:32
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




in ce consta acest regim de vara sau iarna?


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolovan_ro
post 22 May 2007, 20:54
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 25 November 04




horsewhisperer27 vara densitatea litrului de benzina ii mai scazuta...dar puterea calorica ramine constanta pe gramul de combustibil. Prin urmare, legislatia ii obliga sa-si "recalibreze" aparatele de masura (pompele)


--------------------
Dacia Logan II 2016/Laureate 0.9TCe
Suma inteligentelor pe pamint ii constanta, populatia este in crestere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
holograma
post 23 May 2007, 09:36
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 437
Joined: 20 December 06




avand in vedere ca rezervoarele sunt subterane, combustibilul isi pastreaza o temperatura constanta si aproximativ egala indiferent de anotimp. poate ca aceste recalibrari sunt impuse de alte motive.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolovan_ro
post 23 May 2007, 09:53
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 25 November 04




holograma cu siguranta nu. Rezervoiarele nu sint subterane (nu sint la 10 m adincime...Si nu, nu-si pastreaza valoarea. Exista o variate de temperatura...destul de semnificativa.


--------------------
Dacia Logan II 2016/Laureate 0.9TCe
Suma inteligentelor pe pamint ii constanta, populatia este in crestere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cconiac
post 23 May 2007, 13:39
Post #38


Membru drept


Group: Members
Posts: 66
Joined: 28 April 05
From: Iasi




Nu atuncati in mine (cu benzina) insa eu stiam ca ECU nu masoara benzina care trece prin injectoare ci cantitatea de aer consumata pentru amestectul carburant. Apoi pe baza unor valori prestabilite iti spune tie cam cata benzina ai consumat.


--------------------
KIA Cee'd 1.4 2008 / Clio II Symbol 1.4 2005 . - .
Better late than sorry.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolovan_ro
post 23 May 2007, 14:32
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 25 November 04




cconiac ca sa faca asta...trebuie sa stie cantitatea de aer care intra in motor (sonda lamda)...ma cam indoiesc ca el stie cita cantiate de aer are intrata...in fapt, nici nu il intereseaza...pe el il intereseaza ce cantitate de aer scoate...in functie de asta regleaza. Parerea mea...hic...


--------------------
Dacia Logan II 2016/Laureate 0.9TCe
Suma inteligentelor pe pamint ii constanta, populatia este in crestere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 23 May 2007, 15:17
Post #40


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Calculatorul nu masoara cantitatea de benzina, calculatorul STIE cantitatea de benzina.
Care se calculeaza din debitul injectorului in unitatea de timp, ori timpul de deschidere al injectorului este comandat de ... uce injectie.
Deci debitul se cunoaste (este o caracteristica a injectorului), timpul cat injectorul sta deschis se cunoaste (ca doar UCE il comanda) => cantitatea de combustibil injectata.

Legat de cantitatea de aer care intra in motor, am mai descris eu pe aici cum se face masuratoarea, fara debitmetru:
QUOTE(klaus @ 6 Aug 2005, 10:01)
Astfel, cand se apasa pedala de acceleratie se roteste clapeta din corpul clapeta si astfel intra mai mult aer (deci si oxigen). In functie de aerul introdus in galeria de admisie, creste debitul de benzina injectat de injectoare (comandate de UCE injectie).
Cand este cald, avand in vedere densitatea mai mica a aerului (deci si cantitatea de oxigen mai mica), deschiderea injectoarelor va fi mai mica decat in cazul unui aer cu emperatura mai mica.
Acum, de unde stie UCE injectie cantitatea de oxigen?
Pai din cei doi senzori de pe galeria de admisie: presiune si temperatura...
Ecuatia generala folosita pentru injectie este:
PV=nRT, unde

  • P = presiunea (masurata de senzor)
  • V = volumul cilindrului
  • n = nr. de moli (n =  masa (M) / masa molara(MM))
  • R = Constanta gazului
  • T = temperatura (masurata)
Din aceasta ecuatie rezulta masa de aer care intra in cilindru:
M = n x MM  deci
M= (PV/RT)xMM
De aici se observa, cu cat temperatura este mai mare, numitorul fractiei este mai mare, deci masa de aer (deci si de oxigen) care intra in cilindru este mai mica.

Din aceste observatii rezulta cauza "puturoseniei": la temperaturi diferite, la aceeasi deschidere a clapetei de aer (comandata de cablu de acceleratie) este diferita cantitatea de oxigen si cea de benzina injectata...
*




--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuscond
post 23 May 2007, 15:22
Post #41


Membru incomod


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 3 November 05
From: Bucuresti




Pina una alta... astept raspuns de la Vocea Clientului de la "Tehnic".
Cind am raspunsul, sper sa elucidam "problema".


--------------------
dacia Logan dizăl - B52
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fxprime
post 24 May 2007, 17:59
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 24 May 07




Buna
intrebare ???????/
CB ia in considerare consumul de mers in gol ex asteptarea la semafor????


--------------------
dacia dacia 1300 1975 - cj04roj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolovan_ro
post 24 May 2007, 19:54
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 25 November 04




Da, ia in calcul...in fapt...consumul el il face pe ora (ma rog...minut...secunda...treaba lui). Restul sint raportari...


--------------------
Dacia Logan II 2016/Laureate 0.9TCe
Suma inteligentelor pe pamint ii constanta, populatia este in crestere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuscond
post 28 May 2007, 13:14
Post #44


Membru incomod


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 3 November 05
From: Bucuresti




Raspunsul telefonic primit de la WC:
CB-ul de pe dacia logan NU este un aparat de precizie ci doar "orientativ".
La intrebarea despre "toleranta" CB-ului: Nu se stie!
Eventual va puteti adresa unui service autorizat... bla, bla ... stiti si voi...
Si ca sa "invirt cutitul in rana" si mai mult, desi "refuz" sa cred inca..., mai am un "rezultat" si anume Logan 1.5dci/65cp mers 480km (90% extraurban +AC cu ~110km/h), consum indicat de CB 23L motorina. Cit am "bagat" la pompa? Tineti-va bine... 33L (si nu curge din rezervor pe nicaieri!). Dezamagit total.
Concluzie: se fura la unele pompe de se rupe, CB-ul (in cazul meu cel putin) indica corect numai ora exacta (cred...), oricum pina imi voi cumpara urmatoarea masina ma voi lamuri ce e cu Dacia Logan si voi alege in consecinta.
Si ca sa nu fiu rau intentionat voi merge si in service, desi... stiti si voi cum e.
Daca se confirma ultimul consum incep sa invidiez benzinarele.
Voi mai face ceva "masuratori/experimente" + service si daca topicul va mai fi "in viata", voi reveni cu detalii.


--------------------
dacia Logan dizăl - B52
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cataline
post 28 May 2007, 14:36
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 332
Joined: 9 February 06
From: Bucuresti




Daca ar fi 33L la 480km, e un consum mare pt diesel la un regim extraurban, suna mai bine a benzina decat a diesel (dar si ca benzina e umpicut cam mare) sad.gif


--------------------
Logan Ambition 1.6 2005 - B-xx-XXX
Logan 1.6 Ambition, dec 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 28 May 2007, 14:48
Post #46


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




mariuscond , eu am facut 510 km cu doar 26 l benzina ,si viteza de 140 destul de constant biggrin.gif ,sincer nustu cum da asa a scris CB asta smile.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 28 May 2007, 14:58
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




post-336-1110552475.gif

Da unde ai mers tu C@taline 510 km cu viteza de 140km/h ,,destul de constant" ?


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zodrac
post 28 May 2007, 15:26
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 426
Joined: 13 January 05
From: Bucuresti




Cu riscul de warn biggrin.gif cred isi deschisese vela pe Authoband radmasa.gif , sau era legat de vre'un bemvew

Si acuma ontopic, mi s-a intimplat de cateva ori la PetromV ca motrina sa faca spuma (din zisele unuia din ajutanti: "i-am atras atentia ca vreu doar pana la primul clik, el chinuidu-se mai mult").

Acuma nu stiu daca spuma aparea de la motorul pompei sau cand ajungea in rezervor sau era doar o abureala, dar in aceste conditii incapea mai putina motorina in rezervor pana la primul click decat de obicei.

Nu am facut un calcul atent daca nu cumva pompa baga mai putin lichid decat inregistra.

Concluzia ca a bagat mai putin in rezervor am tras-o subiectiv din faptul ca urmatorul plin a trebuit sa il fac mai devreme decat de obicei.

This post has been edited by zodrac: 28 May 2007, 15:41


--------------------
* * *
Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuscond
post 28 May 2007, 15:33
Post #49


Membru incomod


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 3 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(C@talin @ 28 May 2007, 14:48)
mariuscond , eu am facut 510 km cu doar 26 l benzina ,si viteza de 140 destul de constant biggrin.gif ,sincer nustu cum da asa a scris CB asta smile.gif
*
Pai CB-ul "arata" date rezonabile (d.p.d.v. teoretic), dar ce te faci cu practica. Tu chiar crezi CB-ul? Uite eu nu mai am incredere in datele furnizate de acesta desi nu stiu inca cine e "vinovatul".
post-336-1110552475.gif La vechiul bord CB-ul imi indica 3,9% Vaslui-Buc, iar cu "noul" bord, sub 4.3% nu a aratat niciodata pe acelasi drum. Acu' ma rog... toate datele "se misca" si e greu de tras o concluzie, dar pot spune ca intotdeauna la pompa am alimentat mai mult decit zicea CB-ul ca ar trebui.


--------------------
dacia Logan dizăl - B52
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 28 May 2007, 15:37
Post #50


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




QUOTE(l@u @ 28 May 2007, 14:58)
post-336-1110552475.gif

  Da unde ai mers tu C@taline 510 km cu viteza de 140km/h ,,destul de constant" ?
*




De la Braila pana la Dambovita Targoviste biggrin.gif .Ce drumu br bz nu duce 140? La mine a dus happy.gif .Si era sambata, liber ca in palma happy.gif



Pai avem 1 liniuta la benzina am pus 30 l si am plecat la drum. La intoarcere mai avem 2 liniute la benzina Din 8 cate erau. wacko.gif

This post has been edited by C@talin: 28 May 2007, 15:38


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cataline
post 28 May 2007, 15:40
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 332
Joined: 9 February 06
From: Bucuresti




Cumva drumul ala cu ZECI de cruci pe margine? Nu ti-a spus nimic asta?


--------------------
Logan Ambition 1.6 2005 - B-xx-XXX
Logan 1.6 Ambition, dec 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 28 May 2007, 15:43
Post #52


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




Ba da sad.gif oricum eu testam noile bujii care le schimbasem cu 2 zile inainte de plecare.ca cele vechi avem consum triplu sad.gif

Oricum nu-i prima oara cand merg pe acolo asa ,si prin sat cu 80 unsure.gif stiu sunt un pericol si merg asa si fara detector wacko.gif

Eu totusi sunt surpirns de consumul mic de la noile bujii happy.gif

This post has been edited by C@talin: 28 May 2007, 15:46


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zodrac
post 28 May 2007, 15:48
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 426
Joined: 13 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(C@talin @ 28 May 2007, 15:37)
Pai avem 1 liniuta la benzina am pus 30 l si am plecat la drum. La intoarcere mai avem 2 liniute la benzina Din 8 cate erau. wacko.gif
*




Daca as face eu calculul consumului in stilul asta cred ca mi-ar da sub 2%.

Dupa ce fac plinul la primul ckic fac 380Km pana la Valsui si se duc 2 liniute abia si dupa teorema ta ar trebui sa zis ca am consum de 2.6l la 100 de km in conditiile in care am o viteza medie de aproximat 55 - 60km/h raportata de CB cu o viteza maxima in afara localitatilor de 130 - 140 Km/h

PS si nu mai du in eroare lumea cu constant 140km/h. Poti zice asta numai daca mergi la aceasta viteza fara sa incetinesti sua sa accelerezi pe intregul parcurs - autostrada de exemplu. Iti zic eu ca ai sa ai o surpriza tongue.gif cand ai sa faci acest test resetezi la intrarea pe A1 sau 2 si 140 pana iesi de pe ea.
Si atunci sa ne spui si noua cum sunt noile bujii.

This post has been edited by zodrac: 28 May 2007, 15:54


--------------------
* * *
Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 28 May 2007, 15:50
Post #54


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




Deci nustu acuma dar din aia 30 d el cat am bagat la plecare am mai ramas cu 4 l pe langa aia cre erau ianute aproximativ 10. Eu sunt blocat

28 May 2007, 15:53:
Daca zic ca la dus am folosit AC permanet pana la destinatie cred ca ma impuscati biggrin.gif

28 May 2007, 15:55:
Bine nu era cosntanata da oricum a fost turata in draci pe la poiesti ca sa depasesc cateva tiruti la intoarcere .Asta luni la ora 15

This post has been edited by C@talin: 28 May 2007, 15:55


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario_b
post 29 May 2007, 23:14
Post #55


Membru Simplu


Group: Members
Posts: 625
Joined: 9 December 04
From: Craiova+Sibiu




Asa, acum sa va zic ce am patit si eu cu CB:

La inceput, de-abea mi se aprinsese becul rosu la benzina. Am bagat fix 14,5 litri de benzina OMV Carerra 100, apoi am RESETAT CB.
Am plecat la drum.
Am mers 220 km cu masina (distanta calculata de mine nu aratata de CB....), dupa care se aprinde iar becul rosu....
Am facut repede un calcul la consum, mi-a iesit in jur de 6,6 litri la 100 km... BUN...
Acum faza tare: ma uit la CB si imi arata distanta parcursa de 180km si consumul mediu era asemanator cu cel calculat de mine(pe CB arata cam 6,9 nu mai stiu bine).

De unde diferenta aia de 40 km intre distanta parcursa REALA si cea aratata la CB? Cei 180 km i-am luat de la modulul ala care se reseteaza automat cand resetezi CB, nu de la jurnalier....

Eu cred ca undeva dupa ce am parcurs 40 kilometri cu masina, s-a resetat singur CB, desi nu avea de ce ca il resetasem eu cu putin timp inainte, nu facea depasire de memorie...
Poate si la unii dintre voi s-a intamplat faza asta....

PS Mai vreau sa mentionez ca in afara de intamplarea asta, nu am avut nici o problema cu CB, adica au coincis calculele mele cu ce arata el acolo.

This post has been edited by Mario_b: 29 May 2007, 23:17


--------------------
'05 Dacia Logan 1,6 Ambition - MBM
War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aur31ian
post 30 May 2007, 18:13
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 5 June 06




la un drum de 750 km
in rezervor 21 l motorina euro 4 inainte de a plecare rsetat CB
alimentat cu 28 l motorina euro 5
dupa cei 750 km verific medie consum (4.3 l/100 km) , combustibil utilizat (32 l) si ultima data sa vad cati litri de motorina mai am in rezervor.
A rezultat ca in rezervor mai am 13 l ?, mai putin cu 4 fata de cat ar fi trebuit sa am
Citind, in mare, ce s-a scris mai sus cred ca la determinarea cantitatii de motorina din rezervor pot aparea diferente , in cazul meu de 10% .

off topic: nici un aparat de masura nu poate masura exact, nici macar un ceas elvetian, ar implica niste costuri mai mari decat un logan un instrument de masura al cantitatii aproape exacte de combustibil din rezervor, iar pompele din statiile de benzina nu au o verificare metrologica?!


--------------------
logan 1,5 dci ambition 2006 - AB 010426
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolovan_ro
post 30 May 2007, 18:17
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 25 November 04




aur31ian ba da...se face la interval de 6 luni parca...si cu spaga se face la interval de 2-3 milenii


--------------------
Dacia Logan II 2016/Laureate 0.9TCe
Suma inteligentelor pe pamint ii constanta, populatia este in crestere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario_b
post 30 May 2007, 22:30
Post #58


Membru Simplu


Group: Members
Posts: 625
Joined: 9 December 04
From: Craiova+Sibiu




Sa vedeti minciuni la CB-ul BMW-urilor de prin 2001, la masinile alea arata CB consum de 7% si calculat le iese cam 10%..... tongue.gif


--------------------
'05 Dacia Logan 1,6 Ambition - MBM
War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 30 May 2007, 22:47
Post #59


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Acum cateva luni in revista quattroruote s-au publicat rezultatele unui test privitor la "realitatea" datelor furnizate de computerul de bord la diverse autoturisme. Erau vreo 8-10 vehicule, de la producatori diferiti.
Nu-mi mai aduc aminte exact care erau autovehicule, insa rezultatul testului a fost ca doar 1 (una) din ele avea un computer de bord care arata un consum aproape de realitate.
Toate celelalte aratau un consum mai mic cu intre 10 si 15% din consumul real.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolovan_ro
post 30 May 2007, 22:57
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 25 November 04




Klaus....si mie tare-mi vine sa pun pariu ca aia era si singura masina care arata si viteza cit de cit apropiata de realitate. Si absolut intimplator...mai imi vine sa fac un pariu...ca cele cu abatere de 15%...aveau aceasi abatere si al viteza indicata...nu's...am eu asa o senzatie in vena.


--------------------
Dacia Logan II 2016/Laureate 0.9TCe
Suma inteligentelor pe pamint ii constanta, populatia este in crestere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 20:58
Forum Renault