DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

55 Pages « < 18 19 20 21 22 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Reconditionare Dacia 1301, am nevoie de sfaturi pentru proiectul meu

Hormonelul
post 5 Nov 2008, 13:06
Post #571


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




Pentru sablat eu am vorbit intr-o vreme la o fabrica de oglinzi (zona Muncii, pe deasupra pasajului la dreapta pe Calarasilor si dreapta iar pe Agricultorilor, pe partea dreapta). La vremea cand am dus jantele nu aveau nisip de granulatie corecta. Pana la urma am renuntat.... dar poate fi o posibilitate.

Apropo de sablat. Am fost la TIB si am discutat cu reprezentantul KIESS Blasting Technology. Imi spuneau ca au o gama diversa de produse, de la sisteme mici pentru uz individual pana la tuneluri de sablat pentru uz industrial. Nu presiunea este importanta ci debitul de aer. Spunea ca un sistem cat de cat de cat performant costa 2000 de euro.


--------------------
Dacia 1300, 1100 1972, 1968

Uleiul nu curge de la masina...isi marcheaza teritoriul !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B 75 UAP
post 5 Nov 2008, 18:32
Post #572


Membru autentic


Group: Members
Posts: 599
Joined: 16 January 06
From: Bucuresti




Am gasit in sfarsit documentatie si din ce am inteles eu sonda din ICP este legata la martorul din stanga jos, de pe cadranul din mijloc la R12 TL - D 1301 (la Gordini e altfel pozitionat), care se aprinde la actionarea pedalei, daca exista scurgeri in circuitul de franare, iar prin apasare, butonul BRAKE face bypass la circuit si aprinde martorul, testand functionarea lui. wacko.gif


--------------------
R12G 1972 - Dacia 1300 1975 - Dacia 1301 1974
..C'etait au temps ou Renault triomphait..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde57
post 5 Nov 2008, 18:42
Post #573


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 30 March 08
From: 3 trancane




Asta scrie si in poza pusa de mine, nu ai cumva o poza asemanatoare dar mai clara?


--------------------
1300 dacia 1973
sa moara comunistii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B 75 UAP
post 5 Nov 2008, 19:36
Post #574


Membru autentic


Group: Members
Posts: 599
Joined: 16 January 06
From: Bucuresti




Nu am exact pagina aia, dar am una asemanatoare, nu am avut cum sa o scanez si i-am facut o poza, sper ca se poate distinge..

Attached thumbnail(s)
DSC04614.JPG ( Size: 736.26k ) Number of downloads: 2321


--------------------
R12G 1972 - Dacia 1300 1975 - Dacia 1301 1974
..C'etait au temps ou Renault triomphait..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde57
post 5 Nov 2008, 19:38
Post #575


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 30 March 08
From: 3 trancane




mersi


--------------------
1300 dacia 1973
sa moara comunistii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 5 Nov 2008, 19:40
Post #576


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




pe nu stiu ce site turc sunt scanate cateva in stare buna, singura buba ca ieste in turchis smile.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde57
post 5 Nov 2008, 19:55
Post #577


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 30 March 08
From: 3 trancane




Ca sa reproduc si eu la dacia mea functia celor 3 butoane de pe bord, imi spune si mie cineva ce inseamna:

inverseur feux de stationement
interrupteur/temoin (l)tangue-portes
si degivrare luneta.



--------------------
1300 dacia 1973
sa moara comunistii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex G.
post 5 Nov 2008, 20:07
Post #578


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 9 July 06




"inverseur feux de stationement" = revers lumini de stationare, probabil cele de pe aripi
"degivrare luneta" = dezaburire luneta

Cealalta nu stiu la ce se refera, probabil ca n-ai scris corect termenul frantuzesc.

Alex


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde57
post 5 Nov 2008, 20:17
Post #579


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 30 March 08
From: 3 trancane




"degivrare luneta" = dezaburire luneta
hai c-ai fost haios laugh.gif


--------------------
1300 dacia 1973
sa moara comunistii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex G.
post 5 Nov 2008, 20:22
Post #580


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 9 July 06




Ha ha, acum realizez. Mi s-a parut ca scrie "degivrer lunete". Oricum tot ce a fost am dat "copy-paste" si am adaugat ghilimelele, fara sa ma uit ce scrie. Greseala mea ca am citit printre randuri.

biggrin.gif

Alex

This post has been edited by Alex G.: 5 Nov 2008, 20:24


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Albert Einstein
post 5 Nov 2008, 20:43
Post #581


Pasionat


Group: Members
Posts: 2.140
Joined: 22 May 06
From: Bucuresti




@ B75UAP: E drept ca nu are indicatorul din capac, ala il am separat cu sonda care intra in rezervorul de lichid traseul electric si becul, se vindea ca si accesoriu pe vremuri, vreau sa-l montez si cuplez la celebrul buton rolleyes.gif Curios e ca in punguta am gasit si bonul de pe vremuri, dar am uitat cat costa la vremea aia biggrin.gif De pompa nu stiu ce sa zic, in carte scrie ca trebuie sa fie dublu circuit la 1301. E drept ca a mea e mai tanara decat a ta, intre timp poate au mai schimbat una alta la ele.... wacko.gif Oricum nu am vazut doua 1301 la fel ca si dotari. blink.gif Mai povestim cand ne vedem pe tema asta eventual studiem cu atentie pompele....
Cat despre sfaturi nu pot decat sa primesc de la cineva ca tine wink.gif Cunostintele mele in domeniu nu se compara cu ale tale sau cu ale altora de pe forum asa ca nu am decat de invatat...
PS: O sa te sun maine, vin dinspre Targoviste, poate trec pe la tine daca esti disponibil


--------------------
- - -
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots" - Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B 75 UAP
post 5 Nov 2008, 22:46
Post #582


Membru autentic


Group: Members
Posts: 599
Joined: 16 January 06
From: Bucuresti




QUOTE(verde57 @ 5 Nov 2008, 19:55)
Ca sa reproduc si eu la dacia mea functia celor 3 butoane de pe bord, imi spune si mie cineva ce inseamna:

inverseur feux de stationement
interrupteur/temoin (l)tangue-portes
si degivrare luneta.
*


Ultimul este "interrupteur / temoin longue portes" adica buton cu martor (led albastru) pentru proiectoare wink.gif

QUOTE(Albert Einstein @ 5 Nov 2008, 20:43)
@ B75UAP: E drept ca nu are indicatorul din capac, ala il am separat cu sonda care intra in rezervorul de lichid traseul electric si becul, se vindea ca si accesoriu pe vremuri, vreau sa-l montez si cuplez la celebrul buton rolleyes.gif Curios e ca in punguta am gasit si bonul de pe vremuri, dar am uitat cat costa la vremea aia  biggrin.gif De pompa nu stiu ce sa zic, in carte scrie ca trebuie sa fie dublu circuit la 1301. E drept ca a mea e mai tanara decat a ta, intre timp poate au mai schimbat una alta la ele.... wacko.gif Oricum nu am vazut doua 1301 la fel ca si dotari. blink.gif Mai povestim cand ne vedem pe tema asta eventual studiem cu atentie pompele....

PS: O sa te sun maine, vin dinspre Targoviste, poate trec pe la tine daca esti disponibil
*


Repet, din ce am inteles, butonul negru nu cred are legatura cu nivelul lichidului, ci cu scaderea presiunii la apasarea pedalei.. Doar atunci se aprinde martorul din bord. Iar butonul negru, la apasare, nu face decat sa testeze starea de functionare a martorului din bord.
Ps. Si R12 a avut pompa cu dublu circuit, ca in pozele atasate.
Maine la 6 AM, plec spre Botosani, pana Duminica.. deci cred ca cel mai bine lasam pe sapt. viitoare sad.gif

This post has been edited by B 75 UAP: 5 Nov 2008, 23:00

Attached thumbnail(s)
DSC03812.JPG ( Size: 773.63k ) Number of downloads: 2598
DSC03811.JPG ( Size: 752.34k ) Number of downloads: 2549
Photo.jpg ( Size: 163.21k ) Number of downloads: 2641


--------------------
R12G 1972 - Dacia 1300 1975 - Dacia 1301 1974
..C'etait au temps ou Renault triomphait..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Psyche
post 5 Nov 2008, 22:53
Post #583


In Thrust We Trust


Group: Members
Posts: 663
Joined: 22 May 06
From: Suceava




poate ne vedem pe acolo silviu, iesim cu alex la un suc biggrin.gif promit sa vin cu PNV-ul.


--------------------
Dacia/Vw 1300/Golf GT 1977/1996
SV03PNV(1SV6266)/SV86PNV
Erare umanum est..........perseverare diabolicum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B 75 UAP
post 5 Nov 2008, 23:01
Post #584


Membru autentic


Group: Members
Posts: 599
Joined: 16 January 06
From: Bucuresti




Bineinteles ca ne vedem.. doar ca timpul e cam scurt.. De acolo, vineri plec spre Iasi si sambata spre Piatra Neamt wink.gif


--------------------
R12G 1972 - Dacia 1300 1975 - Dacia 1301 1974
..C'etait au temps ou Renault triomphait..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex G.
post 5 Nov 2008, 23:37
Post #585


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 9 July 06




QUOTE(B 75 UAP @ 5 Nov 2008, 23:46)
...buton cu martor (led albastru) pentru proiectoare
*


Cred ca este totusi un bec montat inauntru iar la exterior are un plastic difuzor de lumina albastra. Un LED albastru nu cred ca era inventat pe vremea aceea.

PS: Sper sa ma suportati si pe mine pe aici, sunt un impatimit al modelului Daciea 1300 (chiar am avut si eu o Dacia 1300 cu elemente de 1310). In general citesc ce se scrie si ma feresc sa dau raspunsuri fiindca nu tot timpul detin cunostintele necesare ajutarii colegilor de forum.

Felicitari lui Albert Einstein pentru proiect si sunt curios de fotografii cand se vor putea pune.

Alex


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speedy82
post 6 Nov 2008, 12:26
Post #586


Membru autentic


Group: Members
Posts: 623
Joined: 13 July 05




Scuze de OFFTOPIC: Mi s-a parut mie ca recunosc ID-ul. Ai avut dacioara aia 1300 rosie, numita ciresica, parca, nu?


--------------------
Dacia 1300 - B 19 XXX
„Aspiratorul meu magic, magnet pe patru roti, scoate orice fufa din cizme si chiloti”
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 6 Nov 2008, 12:31
Post #587


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




cel pentru lumini de stationare era pentru "lucasurile" de pe aripi - acelea piramidale cu geam rosu cu o fateta alba
si era pe 3 pozitii - oprit, stanga si dreapta - ca sa poti lasa una din acele lumini aprinse daca masina stationa pe marginea unui drum circulat


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex G.
post 7 Nov 2008, 00:43
Post #588


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 9 July 06




Da, speedy82 am avut-o pe Ciresica. Inainte mai avusesem o Dacia 1310 dar asta mai putin importa, fiindca acest model nu m-a pasionat. Ciresica mi-a fost la suflet dar am fost fortat de imprejurari s-o vand intrucat in perioada aceea nu mi-am putut permite sa intretin 2 masini.

Dupa ce ma voi reabilita si poate am sa reusesc sa-mi construiesc un garaj, am sa incerc sa-mi mai achizitionez o Dacia 1300 sau Dacia 1300 cu elemente de 1310 pentru placerea mea personala.

Drumuri bune,
Alex


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex_84
post 2 Dec 2008, 12:50
Post #589


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 6 December 07
From: Constanta




frumoasa... cat te-a ajuns toata investitia?


--------------------
Dacia Berlina 1998 - CT 04 MXG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 2 Dec 2008, 12:56
Post #590


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




inca nu s-a terminat:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex1300BV
post 10 Dec 2008, 21:11
Post #591


Membru autentic


Group: Members
Posts: 679
Joined: 20 November 08




Salut tuturor!

@ Albert Einstein

Am urmarit cu interes povestea acestei Dacii 1301, 1 B 1872, al lui Albert Einstein,
chiar din momentul cind a fost pusa in vanzare.
Imi pare bine ca a picat pe mainile cuiva care e pasionat.

Sint si eu pasionat de Dacia 1300. Nu sint posesor, deocamdata...
Cat despre DACIA 1301 in general, este cu adevarat foarte eleganta (trebuie sa lasam la o parte trecutul ei, mai putin simpatic...). In rest, masina e superba!!!

Daca imi pot permite o intrebare:
Nu se putea pastra vopseaua initiala?
Chiar daca ramaneau unele imperfectiuni, care aratau trecerea timpului... dar nu era grav...

Sint de acord ca trebuiau schimba pragurile
si eradicata rugina, dar in ansamblu, masina fusese pastrata, si
atuul ei era tocmai faptul ca avea vospeaua de origine.

Ca toata lumea, cred, abia astept noi poze cu masina si stiri.

Succes cu finalizarea restaurarii!!


----------------------------------------------------------------

@ B 75 UAP

Salut!

Am remarcat masinile pe care le ai, citind topicul "frantuzoaica".
Cea alba e superba, fiind practic nou nouta...
Si cea neagra, (B 22 YBJ) 1301 e pasionanta.
Am remarcat si R12 Gordini.

Preferata mea ramane cea neagra.
Sint curios sa vad cum mai arata... A fost renovata?

Si daca cumva, intr-o zi va fi pusa in vanzare, pot sa fiu intersat...
alex.comsa2008@gmail.com

Multumesc, numai bine!!!



--------------------
Dacia 1410 1991 1397 cmc TLX Break - xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 10 Dec 2008, 21:19
Post #592


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Cum era sa faca masivele alea lucrari la tablarie fara sa-i dea si vopsea la final? Ce atu mai era faptu ca avea usile cu vopsea originala, si pragurile vopsite atunci? Si oricum la ce treaba si in ce mod s-a lucrat la masina, e mult mai bine ca a facut-o cum a facut-o, a iesit tablaria tipla. Sunt curios cum arata echipata. rolleyes.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 10 Dec 2008, 21:40
Post #593


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




eu abia astept sa ma plimb... rolleyes.gif cool.gif biggrin.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Albert Einstein
post 17 Dec 2008, 20:10
Post #594


Pasionat


Group: Members
Posts: 2.140
Joined: 22 May 06
From: Bucuresti




Salutare tuturor smile.gif
Sa o luam pe rand.....

@ Alex1300BV: Mi-ar fi placut sa pastrez vopseaua originala, care era chiar destul de aratoasa dar a trebuit sa refac pragurile si partea de jos a usilor. De asemenea am schimbat aripile pentru ca cele vechi erau irecuperabile asa ca am fost nevoit sa o vopsesc. Chiar nu aveam cum sa rezolv altfel problemele, din pacate.
@ all: Am terminat partea mecanica a masinii, mai tarziu decat asi fi vrut dar nu ma grabeam decat sa vad finalizata lucrarea rolleyes.gif
Am pornit motorul care toarce ca un motan wub.gif A pornit usor nu au fost probleme. Am montat planetare refacute o sa va spun cum sunt cand voi merge cu masina. La prima vedere sunt ok, sa vedem cat tin.
Am curatat rezervorul care era in stare f buna dar cu depuneri.
S-au montat tobele, scutul si scutul ala de la rezervor.
Asta e partea frumoasa a povestii, urmeaza partea urata: Mecanicul mi-a vopsit elicea de la ventilator gri ohmy.gif mad.gif 022.gif O sa o curat si o fac iar galbena sau o schimb. Carburatorul nu mai lucreaza cum trebuie, nu sta la ralanti desi a fost curatat suflat etc. Probabil din cauza timpului si mizeriei e terminat....Drept pentru care trebuie sa-l schimb. Sa vedem daca gasesc unul nou sau voi cauta unul sh .
Pompa de frana era terminata, de nefolosit, drept pentru care acum am una model mai nou cu borcanul ala dreptunghiular wacko.gif Sa vad cum voi rezolva asta....
A trebuit sa schimb si repartitorul care curgea.....
Sambata o aduc acasa 124.gif
Urmeaza echiparea, sablarea jantelor, cumpararea cauciucurilor si a bateriei
Din pacate nu am avut ap foto dar sambata promit sa fac poze pentru voi;)
Daca imi mai aduc aminte si alte lucruri va tin la curent big_wheel.gif


--------------------
- - -
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots" - Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 17 Dec 2008, 22:18
Post #595


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Esti sigur ca carburatorul a fost si reglat dupaia cum trebuie? Nu de alta, dar din cauza statului si batranetii in afara de membrana pompei de sprit nu vad ce ar putea avea altceva.
A si sper ca pompa aia de frana nu e ASAM/Conex.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 17 Dec 2008, 22:18
Post #596


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




eu ti-am zis sa iei pompa de frana noua...
hai ca poate o rezolvam si cu carburatorul:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Psyche
post 17 Dec 2008, 23:02
Post #597


In Thrust We Trust


Group: Members
Posts: 663
Joined: 22 May 06
From: Suceava




pompa de frana veche si ok cred ca mai gasesti, cu butoiasul acela rotund, transpar sau UAMT. daca nu, arunc si eu un ochi pe aici, ca sigur mai sunt. Uamt nu transpar din pacate.
carburatorul du-l la o firma serioasa sa il regleze pe banc si vezi daca nu sunt ciupite garniturile.
in rest asteptam poze si nu pot decat sa iti urez bafta


--------------------
Dacia/Vw 1300/Golf GT 1977/1996
SV03PNV(1SV6266)/SV86PNV
Erare umanum est..........perseverare diabolicum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex1300BV
post 18 Dec 2008, 22:32
Post #598


Membru autentic


Group: Members
Posts: 679
Joined: 20 November 08




@Albert Einstein & toti pasionatii
Efectiv, dupa ce a fost preparata si vopsita, caroseria la 1301 arata ca noua...
Daca la sfarsit, toata masina o sa fie - in aparenta - nou-nouta, sosita ca din anii 70-80, ma gandesc ca o sa fie si inconveniente: multora o sa le evoce amintiri neplacute despre opresiunea din perioada aceea (normal!), si o sa te trezesti ca arunca lumea cu bolovani dupa masina, cind iesi cu ea pe strada... smile.gif

Dupa parerea mea, un element care contribuie la eleganta masinii, sint aparatorile de noroi (cele 2 pe spate). Schimba "linia"...
Spor la treaba, la bani, ca trebuie...!!!
(Poze...)
Sanatate!



Attached thumbnail(s)
00030S4010005_editeda.JPG ( Size: 137.24k ) Number of downloads: 2845


--------------------
Dacia 1410 1991 1397 cmc TLX Break - xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 19 Dec 2008, 19:10
Post #599


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Off: Sorry, lumea ar avea de impartit ceva cu regimul, nu cu masina... iar din generatia ce a apucat sa simta comunismul, nu sunt prea multi cu comportament de ganul asta...


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 21 Dec 2008, 14:22
Post #600


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




am o intrebare, am gasit la un centru de dezmembrari o 1300 impecabila, nu stiu ce cauta acolo, masina este inca neatinsa de sacali, am vorbit cu mosu de acolo si a zis ca momentan nu o dezmembreaza, se poate cumpara si imatricula o 1300 de la dezmembrari ? banuiesc ca ii trebuie RAR si ITP la Voluntari ?


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
55 Pages « < 18 19 20 21 22 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 14:49
Forum Renault