DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

91 Pages « < 42 43 44 45 46 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan pe GPL

MoToR
post 2 Jun 2008, 20:19
Post #1291


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 24 May 08




@ gabau : consumul se face in felul urmator :
- se alimenteaza un rezervor pana la plin (80%)
- se pune jurnalierul pe 0 km;
- se ruleaza "cat vrei tu" : 50, 100, 150, 200 km
- se realimenteaza pana la plin (80%)
- se imparte cantitatea alimentata untima data (refacerea plinului) la km indicati de jurnalier.

Explicatie : Presiunea de lucru influenteaza consumul in proportie de 10-15%.

Stima !


--------------------
Dacia Logan 1.4 GPL / 2007 - B 75 YVD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiutzu
post 2 Jun 2008, 20:29
Post #1292


Membru autentic


Group: Members
Posts: 530
Joined: 23 March 07




@MoToR si la 1.6 care ar fi curbele de putere?


--------------------
Dacia Logan Laureate 2009 - DJ-04-ANN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
koldun
post 2 Jun 2008, 20:48
Post #1293


un om


Group: Members
Posts: 763
Joined: 1 November 07
From: CT




De acum asa imi fac si eu consumul. Da' cum stiu cand e fix 80%?

Succese!


--------------------
Renault Captur TCe 0.9 2016
Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabau86
post 2 Jun 2008, 20:48
Post #1294


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 18 March 07
From: Braila




QUOTE(MoToR @ 2 Jun 2008, 21:19)
@ gabau : consumul se face in felul urmator :
- se alimenteaza un rezervor pana la plin (80%)
- se pune jurnalierul pe 0 km;
- se ruleaza "cat vrei tu" : 50, 100, 150, 200 km
- se realimenteaza pana la plin (80%)
- se imparte cantitatea alimentata untima data (refacerea plinului) la km indicati de jurnalier.

Explicatie : Presiunea de lucru influenteaza consumul in proportie de 10-15%.

Stima !
*




pai si de unde imi dau eu sema cand am rezervoru incarcat 80%, eu nu stiu nici cati litri intra la un plin, ptr k nu mam uitat nicopdata


--------------------
dacia logan 2007 - BR 86 GBI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoToR
post 2 Jun 2008, 20:49
Post #1295


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 24 May 08




@ Corbu' : pentru a te putea decide intre Tomasetto si Landi Renzo :

- Tomasetto este numele regulatorului (plamanului) , produs de firma italiana care este consacrata in producerea de multivalve ; experienta lor in domeniul regulatoarelor este de 3 ani.
- Regulatorul Tomasetto nu este produs in Italia ci in Cehia sau Polonia, nu se stie sigur unde ; se fac bani frumosi din vinderea unor nume...
- Electronica STAG este de productie Polonia, ieftina, relativ fiabila, simpla. Producatorul nu are experienta in domeniul auto & motoare, mai ales cele de generatii mai recente
- Rezervorul oricum este provenienta Turcia pt ca sunt ieftine si bune.
- Restul de accesorii sunt probabil provenienta Bulgaria daca sunt provenite din sursa Autogaz Romania SRL !

-Landi Renzo este un producator italian care produce gama completa din 1954.
-Landi Renzo are propriul institut de cercetare in Olanda
-Landi Renzo inseamna [LR+Landi+MED] deci un mic concern care face numai sisteme pentru GPL si Metan (inclusiv electronica)
-Landi Renzo este singurul producator de sisteme GPL care este acreditat ISO/TS 16949 , adica PRODUCATOR APT PENTRU ECHIPAREA DE SERIE - PRIM MONTAJ (acum poate unii vor gasi si explicatia de ce Renault si nu Dacia a preferat Landi Renzo, cu care dealtfel se afla in colaborare de acum 8 ani)
-Landi Renzo gasesti din Alaska pana in Japonia, via Berlin.
-Rezervoarele sunt tot Turcia.

In Brasov ai un singur atelier OK. Cel de la iesirea spre Sf.Gh., in spatele blocurilor. Dl.Ferencz Atila : 0722/197408 . Iti va oferi garantat numai calitate (marfa + montaj) Daca nu va fi asa, vin la Brasov sa imi dai palme ! Are si alte sisteme bune : BRC, OMVL, tot Italia !

LR se monteaza in Romania din septembrie 2004.
Sistemele din after-market difera de cele din uzina prin :
- au rampa comuna 4 injectoare fata de 2x2
- incepand de astazi au senzor p/t gaz tip SENSATA (Texas Instruments)+++!
- nu au suporti dedicati pentru regulator si rampa .

In masura posibilitatilor voi posta pe Forum date tehnice Landi Renzo.

Cu stima !

2 Jun 2008, 21:51:
@ andreiutzu : fac rost de foto si le postez comparativ 1.4 vs 1.6

2 Jun 2008, 21:57:
@ andreiutzu : fac rost de foto si le postez comparativ 1.4 vs 1.6

2 Jun 2008, 22:02:
@ gabau86 + @ koldun : plin inseamna 80% capacitate rezervor GPL, adica atunci cand pompa nu mai poate si "geme" ! Exemplu : rezervor 50 litri nominal => 40 litri GPL (util). Exista o supapa care inchide alimentarea automat la atingerea procentului de 80% !

This post has been edited by MoToR: 2 Jun 2008, 21:02


--------------------
Dacia Logan 1.4 GPL / 2007 - B 75 YVD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Corbu'
post 2 Jun 2008, 21:04
Post #1296


Membru autentic


Group: Members
Posts: 763
Joined: 6 August 05
From: Canada




Multumesc Motor, mi-am facut programare la domnul Ferencz pentru joi dimineata si am optat pentru Tomasetto + Stag 200 + rezervor toroidal.
Singurul lucru "deranjant" sa zic, pe situl lor pretul era unul, acolo mi s-a spus cu 200 RON mai mult, au zis ca pretul de pe site era depasit. Sper insa sa iasa totul bine si sa uit repede smile.gif.


--------------------
------- ------- -------

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabau86
post 2 Jun 2008, 21:05
Post #1297


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 18 March 07
From: Braila




@ Motor, obs c ate pricepi, ajuta-ma si pe mine in alta problema decat cea cu consumul, mie de cand miau montat astia instalatia nu imi indica bine ledurile alea , in sensul k bg de 25 lei si sta pe rosu, si dak ii fac plinu primul led sta aprins vreo100 si ceva de km dupa care scade vrtiginos pana la cel rosu in cativa km 100-200 maxim, de unde ar putea fi, si dak e o chestie tehnica, ce srvice din br imi recomnzi sa ma duc sa o remediez k la astia unde am montat instalatia nu ma duc ks dobitoci.

Ms Anticipat

2 Jun 2008, 22:09:
aha, acum am inteles care este treaba cu 80%, ms mult


This post has been edited by gabau86: 2 Jun 2008, 21:09


--------------------
dacia logan 2007 - BR 86 GBI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoToR
post 2 Jun 2008, 21:10
Post #1298


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 24 May 08




@ AR-18-MOS : consumul comunicat de producatori este generat de un test standard care contine 3 cicluri urbane si unul extra-urban realizate pe standul dinamometric in conditii identice (pentru producatorii europeni). O astfel de curba-ciclu atasat in fisier.

Cat despre Milano, ce parere ai avea tu daca Mozarella ar avea o eticheta pe care scrie " Telemea DORNA" si pe branza de burduf ar scrie " Champenoisie "...

2 Jun 2008, 22:17:
@ gabau86 : trebuie sa stiu ce scrie pe multivalva (piesa care este montata pe rezervor) si ce fel de rezervor ai (cilindric, toroidal) ?

This post has been edited by MoToR: 2 Jun 2008, 21:17


--------------------
Dacia Logan 1.4 GPL / 2007 - B 75 YVD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabau86
post 2 Jun 2008, 21:19
Post #1299


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 18 March 07
From: Braila




rezervor toroidal, k este in locul rotii de rezerva, tu din ce oras esti?


--------------------
dacia logan 2007 - BR 86 GBI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoToR
post 2 Jun 2008, 21:24
Post #1300


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 24 May 08




@ koldun : consumurile date de "Nea Mioveni" sunt date de fapt de "Nea Landi"
am explicat mai devreme de ce difera de realitate (conditii standard vs vant lateral, bocanc 44, gropi la greu, drive-stil RO, etc)

Si in Romania normele pt ateliere sunt drastice ; fata de UK, noi lucram sub Regulamentul European 67-ECE-ONU , si partial chiar dupa R-115 care este mai drastic. La UK este inca holiday fata de noi !

Nu exista atelier in RO fara detector portabil de scurgeri gaz...


--------------------
Dacia Logan 1.4 GPL / 2007 - B 75 YVD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
salexul
post 2 Jun 2008, 21:44
Post #1301


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 23 April 07
From: Braila




Unde e mai bun gazu in braila? ca eu pun de obicei de pe buzaului de la linia de tranvai si de la ianca. Consumul in regim 80% extraurban e 8,5 %, am motor 1,4, si mi se pare cam mare consumul, voi ce ziceti?


--------------------
Dacia Logan 2004 Laureate 1.4 - BR 83 USA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabau86
post 2 Jun 2008, 21:48
Post #1302


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 18 March 07
From: Braila




QUOTE(salexul @ 2 Jun 2008, 22:44)
Unde e mai bun gazu in braila? ca eu pun de obicei de pe buzaului de la linia de tranvai si de la ianca. Consumul in regim 80% extraurban e 8,5 %, am motor 1,4, si mi se pare cam mare consumul, voi ce ziceti?
*




ma eu acum am bagat de pe la tug este acolo o butelie, nu stiu dak stii unde este dar dak e ne gasim k si eu is tot din br si te duc acolo, eu bagam de acolo iarna, acolo mi se parea ca este ami bun, era shel, acum vad ca sa schimbat producatorul si cand am vb cu ala mi-a zis ca de fapt s-a schimbat doar emblema ca, calitatea este la fel.


--------------------
dacia logan 2007 - BR 86 GBI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoToR
post 2 Jun 2008, 21:48
Post #1303


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 24 May 08




@ gabau86 : senzor nivel = capsula prinsa pe multivalva cu 2 suruburi mici-mici, se desface, se roteste in sens anti-orar (aprox 15 grade) si se fixeaza in celelalte 2 gauri care exista pe suportul de plastic negru.

Atentie la suruburi ! Se pierd usor !

Bafta !


--------------------
Dacia Logan 1.4 GPL / 2007 - B 75 YVD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabau86
post 2 Jun 2008, 21:48
Post #1304


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 18 March 07
From: Braila




QUOTE(MoToR @ 2 Jun 2008, 22:48)
@ gabau86 : senzor nivel = capsula prinsa pe multivalva cu 2 suruburi mici-mici, se desface, se roteste in sens anti-orar (aprox 15 grade) si se fixeaza in celelalte 2 gauri care exista pe suportul de plastic negru.

Atentie la suruburi ! Se pierd usor !

Bafta !
*




ms de ajutor, o sa incerc, am obs ca esti din buc, deci posibilitatea de a ne gasi cade:(

This post has been edited by gabau86: 2 Jun 2008, 21:49


--------------------
dacia logan 2007 - BR 86 GBI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoToR
post 2 Jun 2008, 21:52
Post #1305


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 24 May 08




Braila : nu stiu gaz bun
Galati : BulRom Petroleum

De regula intrebati de unde aduce gazul. Producatori buni : BulRom ; Petrom ; OMV ; Shell ; Crimbo ; ButanGas ; La GPL pretul spune calitatea !

2 Jun 2008, 22:56:
@ gabau86 : din Bucuresti este masina....
Daca spun de unde sunt ma da afara Klaus !
" Desi pare, NU LUCREZ PENTRU DACIA ! "

This post has been edited by MoToR: 2 Jun 2008, 21:56


--------------------
Dacia Logan 1.4 GPL / 2007 - B 75 YVD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabau86
post 2 Jun 2008, 21:56
Post #1306


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 18 March 07
From: Braila




QUOTE(salexul @ 2 Jun 2008, 22:44)
Unde e mai bun gazu in braila? ca eu pun de obicei de pe buzaului de la linia de tranvai si de la ianca. Consumul in regim 80% extraurban e 8,5 %, am motor 1,4, si mi se pare cam mare consumul, voi ce ziceti?
*




cu ce vit mergi in afara localitatii?


--------------------
dacia logan 2007 - BR 86 GBI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoToR
post 2 Jun 2008, 22:01
Post #1307


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 24 May 08




@ gabau86 : economic pt GPL este 55 in oras si 110 afara.


--------------------
Dacia Logan 1.4 GPL / 2007 - B 75 YVD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabau86
post 2 Jun 2008, 22:03
Post #1308


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 18 March 07
From: Braila




QUOTE(MoToR @ 2 Jun 2008, 23:01)
@ gabau86 : economic pt GPL este 55 in oras si 110 afara.
*




sa inteleg k la vit mea de 100km/h cons mai mult decat la 110? blink.gif


--------------------
dacia logan 2007 - BR 86 GBI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoToR
post 2 Jun 2008, 22:06
Post #1309


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 24 May 08




NU ! Important este sa fii constant ! Mersul pe gaz este ca baletul ! Fara "smucituri" si atunci consumul va fi OK !

Attached File(s)
Attached File  CombiCycle.bmp ( 143.37k ) Number of downloads: 68


--------------------
Dacia Logan 1.4 GPL / 2007 - B 75 YVD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabau86
post 2 Jun 2008, 22:07
Post #1310


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 18 March 07
From: Braila




QUOTE(MoToR @ 2 Jun 2008, 23:06)
NU ! Important este sa fii constant ! Mersul pe gaz este ca baletul ! Fara "smucituri" si atunci consumul va fi OK !
*





deci dak o tin in 100 mea constant merge destul de frumos icon_mrgreen.gif


p.s. vad eu cum se comporta, k pe 9 dau o fuga pana al aeroport

This post has been edited by gabau86: 2 Jun 2008, 22:11


--------------------
dacia logan 2007 - BR 86 GBI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 2 Jun 2008, 23:16
Post #1311


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




QUOTE(AR-18-MOS @ 29 May 2008, 17:52)
Crede-ma ca Logan-ul e mult mai sigur decat Kadett-ul tau ... wink.gif
*


Tie ti se pare sigura o "masina" la care dupa ce apesi acceleratia in urmatorul minut nu se intampla nimic? O sa sterg rabla aia din semnatura, dar daca ai ocazia calca un GSI in blana, o sa observi ca ai voie sa nu mergi in linie dreapta, nu o sa te rastorni... Eu am avut parte si de accidente in masinute echipate cu GPL, e randul altora acum smile.gif)

QUOTE(AR-18-MOS @ 1 Jun 2008, 11:25)
Tomasetto sunt bune datorita componentelor, dar Landi Renzo si Milano sunt bune datorita soft+ECU Gaz.
*



"Iti dai seama ce ar insemna sa pui pe Fiat Albeea un Landi Renzo? -amandoua facute in Italia" -spunea un montator. I-am raspuns ca la Albeea i se potriveste mai bine Milano, sunt facute ambele in aceiasi tara. A spus cineva mai sus, mai spun si eu odata ca nu au ce cauta in aceiasi oala. De data asta m-am enervat, pana la sfarsitul lunii o sa disec fiecare instalatie in parte cu poze si cu comentarii sa vedem de cand se aseamana Trabantul cu Bugatti la gestionarea carburatiei si pe partea cealalta totusi Vartburgul are componente cu pedigree, deci e greu sa alegi intre ele. Noroc cu pretul diferit.

QUOTE(gabau86 @ 1 Jun 2008, 14:42)
aha, pai si deci sa inteleg k ar trebui sa ma obisnuesc cu consumul asta, mda cam col, oricum va multumesc de ajutor
*


Daca ne spui unde ai montat-o, poate nu trebuie sa te obisnuiesti.


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabau86
post 3 Jun 2008, 07:30
Post #1312


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 18 March 07
From: Braila




QUOTE(alexys @ 3 Jun 2008, 00:16)
Tie ti se pare sigura o "masina" la care dupa ce apesi acceleratia in urmatorul minut nu se intampla nimic? O sa sterg rabla aia din semnatura, dar daca ai ocazia calca un GSI in blana, o sa observi ca ai voie sa nu mergi in linie dreapta, nu o sa te rastorni...  Eu am avut parte si de accidente in masinute echipate cu GPL, e randul altora acum smile.gif)
"Iti dai seama ce ar insemna sa pui pe Fiat Albeea un Landi Renzo? -amandoua facute in Italia" -spunea un montator. I-am raspuns ca la Albeea i se potriveste mai bine Milano, sunt facute ambele in aceiasi tara. A spus cineva mai sus, mai spun si eu odata ca nu au ce cauta in aceiasi oala. De data asta m-am enervat, pana la sfarsitul lunii o sa disec fiecare instalatie in parte cu poze si cu comentarii sa vedem de cand se aseamana Trabantul cu Bugatti la gestionarea carburatiei si  pe partea cealalta totusi Vartburgul are componente cu pedigree, deci e greu sa alegi intre ele. Noroc cu pretul diferit.
Daca ne spui unde ai montat-o, poate nu trebuie sa te obisnuiesti.
*



pai am montat-o in braila la un "service" de pe grivita


--------------------
dacia logan 2007 - BR 86 GBI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 3 Jun 2008, 09:37
Post #1313


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




Pai se poate rezolva... Mai intra pe aici si-ti zic cum.


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabau86
post 3 Jun 2008, 17:12
Post #1314


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 18 March 07
From: Braila




QUOTE(alexys @ 3 Jun 2008, 10:37)
Pai se poate rezolva... Mai intra pe aici si-ti zic cum.
*




pai u esti din br?
Dak e poate ne gasim sa vezi despre ce este vb ca asan intelegem ami greu.

3 Jun 2008, 18:33:
QUOTE(gabau86 @ 2 Jun 2008, 22:48)
ms de ajutor, o sa incerc, am obs ca esti din buc, deci posibilitatea de a ne gasi cade:(
*




@ Motor, am incercat asa cum ai zis tu, numai k la mine este un singur surub si am mai umblat la el dar fara nici un rerzultat, ata idee?

This post has been edited by gabau86: 3 Jun 2008, 17:33


--------------------
dacia logan 2007 - BR 86 GBI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
salexul
post 3 Jun 2008, 21:53
Post #1315


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 23 April 07
From: Braila




Pai asa merg, cu 55 in localitati si 100 in afara constant, dar consumul nu scade sub 8,5%sad.gif
eu fac naveta la 50 de km distanta de oras si vreau sa merg cat mai economic, dar.... nu prea imi iese:)


--------------------
Dacia Logan 2004 Laureate 1.4 - BR 83 USA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabau86
post 3 Jun 2008, 22:10
Post #1316


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 18 March 07
From: Braila




QUOTE(alexys @ 3 Jun 2008, 10:37)
Pai se poate rezolva... Mai intra pe aici si-ti zic cum.
*



inca astept sa vad cum poti sa ma ajuti.


--------------------
dacia logan 2007 - BR 86 GBI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zgabi
post 4 Jun 2008, 12:56
Post #1317


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 11 August 05




Selexul,
Aceasi problema o am si eu. Am un consum de 8,3l la un mers cit se poate de cuminte. N-am sa mai pun nici o data gaz pe masina ca sa economisesc 70ron pe luna (asta dupa 2 ani dupa ce amortizez investitia) si ca sa mearga ca un hirb. Asta e - tzepe a la Romania.


--------------------
Dacia Nova GT - AG05 SCS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Corbu'
post 4 Jun 2008, 16:08
Post #1318


Membru autentic


Group: Members
Posts: 763
Joined: 6 August 05
From: Canada




zgabi, fara suparare, dar ce instalatie ziceai ai pus? Mie sincer mi se pare un mare no name ce ai pus tu + montat la amatori dupa cate probleme si vizite in service ai avut. Daca mergeai pe un LR, BRC sau macar Tomasetto mai era o treaba, dar asa comparatia nu prea e buna. Ai vrut sa faci economie si probabil ai taiat prea mult de unde nu trebuia; de la instalatie. Sper sa ii rezolvi bugurile si sa ajungi da un consum mai OK.

Astazi mi-am montat instalatia, Tomasetto + Stag 200 v4, bagat 31.6 L gaz si deja am bagat-o in trafic. Se simte un pic diferenta de putere pe gaz, insa in oras nu este deranjant (si aici fac multi km), dar din cate am observat se accentueaza la turatii mai mari. Astept revizia de 1000 KM si o sa il rog sa seteze la 4000 RPM sa comute automat de pe gaz pe benzina (pentru depasiri), acum este setat la 5500 RPM. Sunt tare curios cum iese consumul, dar din cate am inteles nu prea e reprezentativ pana la revizia de 1000 KM.

Si referitor la roata de rezerva. Am gasit o roata de rezerva speciala pe 14" ce s-ar potrivi pe Logan, numai ca anvelopa este 105x70 xR14. Imi place ca e mica si nu ocupa mult spatiu, dar oare este buna, suporta dulapul pe 4 roti in caz de pana? Mai are cineva roata din asta mica?

This post has been edited by Corbu': 4 Jun 2008, 16:38


--------------------
------- ------- -------

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
faganezu
post 4 Jun 2008, 19:04
Post #1319


Membru autentic


Group: Members
Posts: 357
Joined: 14 October 07




azi am facut BUC-MAMAIA SI RETUR. 480KM CU 37 LITRI=> CONSUM 7,7% VITEZA A FOST INTRE 100 SI 120


--------------------
logan 1.4 MPI GPL laureat 2007 - B-XX-NZR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
koldun
post 4 Jun 2008, 20:42
Post #1320


un om


Group: Members
Posts: 763
Joined: 1 November 07
From: CT




QUOTE(faganezu @ 4 Jun 2008, 20:04)
...VITEZA de croaziera A FOST INTRE 100 SI 120...
*


... cea medie fiind mai mica!

Succese!


--------------------
Renault Captur TCe 0.9 2016
Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
91 Pages « < 42 43 44 45 46 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 14:47
Forum Renault