DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

91 Pages « < 65 66 67 68 69 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan pe GPL

jagoman
post 11 Oct 2010, 20:43
Post #1981


Membru autentic


Group: Members
Posts: 596
Joined: 8 February 05
From: jud. Satu Mare




Fii sigur ca nu merge sa tai mufa de USB. Culoarea firelor poate oricum sa difere.

De ex. la interfata ce ai vazut tu la 180 RON cu mai multe cabluri nu sunt meticulos respectate culorile, doar pinurile de conexie. (Chiar azi am studiat in amanunt toate conectoarele disponibile la acea interfata.)


--------------------
Renault 11 1985 TL, Skoda Fabia 2002 Comfort , - SJ-02-XLK
R11 TL 1,4 44kw 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zsizsi
post 12 Oct 2010, 22:04
Post #1982


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 10 January 07




@jagoman OFF: Nu am destule postari pentru a-ti raspunde prin PM, de aceea aici iti dau raspunsul. OK Da-mi te rog un contact la care pot sa-ti trimit raspuns.

ON:
Loganul VAN al firmei la care lucrez m-a cam mirat. Oare are circuitul atat de mic incat la 9 grade afara la motor relativ rece (stat 3 ore) in nici 600 m deja trece pe gaz si da caldura in habitaclu. Singura explicatie logica ar fi (nu m-am uitat sub capota) ca vaporizatorul este montat pe circuit chiar la iesirea din motor iar la Astra mea e exact cel mai departe de iesirea din motor pe partea cealalta si pana acolo sunt vreo 2 m de furtun, deci ajunge mai tarziu apa calda. Mentionez ca pana nu trece pe gaz, nu dau drumul la caldura in habiaclu pentru a mentine circuitul cat mai mic.
Cu toate ca mi-am astupat toate grilajele la Astra, apa tot la 85 grade sta. Dar macar la 12 grade afara cu motor rece in 1,5 km se trece pe gaz si nu in 3-4 km.


--------------------
Dacia 1310 1985 TLX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jagoman
post 12 Oct 2010, 22:38
Post #1983


Membru autentic


Group: Members
Posts: 596
Joined: 8 February 05
From: jud. Satu Mare




Ai verificat termostatul din circuitul de racire? Nu este cumva blocat pe deschis?

La mine azi dimineata, dupa ce masina a stat toata noaptea, deci s-a racit bine motorul, dupa pornirea de la 2 grade afara, a comutat pe GPL dupa aprox. 1-1.2 km. Trecerea este setata la 30 grade.


--------------------
Renault 11 1985 TL, Skoda Fabia 2002 Comfort , - SJ-02-XLK
R11 TL 1,4 44kw 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zsizsi
post 13 Oct 2010, 06:48
Post #1984


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 10 January 07




Da la max 10 cm de termostat era doar furtunul cald si nu se extindea. Totusi ma mai uit odata cu mai mare atentie sa vad cand incepe sa deschida.


--------------------
Dacia 1310 1985 TLX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 14 Oct 2010, 19:46
Post #1985


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




Citesc si ma minunez, cum au altii noroc de clienti care dau banii si sunt multumiti ca i-au dat. Azi am fost in reglaje cu o Supernova care a consumat 6,7 l/100km pe un parcurs care a inclus si Balea Lac forjata, etc. Nu fiindca ar fi fost el nemultumit, ci fiindca stiam eu ca se poate mai bine, nu am avut timp sa o reglez prea bine cand s-a montat.... Probabil ar trebui sa introduc si Milano in oferta ca sa-mi gasesc clienti multumiti de orice smile.gif).

@ady76, cu un inspector OPC de mana si dai instalatia jos, iei banii si iti montezi o instalatie buna, daca nu cumva ai primit-o pe asta cadou....

@zsizsi, vezi ca protocolul de omunicare pe USB nu este acelasi cu cel de comunicare pe serial si deasemeni nici cu cel folosit de ECU GPL, ma refer la intensitatea semnalelor, etc. Adica o sa arzi ceva cu ideile astea, o poti face si cu o interfata daca bagi alimentarile pe linia de date. Mai bine spune-i ca trece in 5 ore pe GPL si insista sa-ti lege reductorul unde trebuie. Oricum degeaba ingheti in masina, doar Dacia avea robinet pe apa, acum se foloseste redirectionarea curentului de aer, prin calorifer circula apa permanent....


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jagoman
post 14 Oct 2010, 21:57
Post #1986


Membru autentic


Group: Members
Posts: 596
Joined: 8 February 05
From: jud. Satu Mare




@alexys: La un Fabia Combi motor 1.4 16v 75CP cat consideri ca ar fi un consum normal cand motorul este bine reglat. Stilul de condus ar fi normal, cu forje doar cand este necesar, depasiri etc.
Sunt curios vazand ca ai scris ca la Supernova se poate un consum si mai bun decat 6.7L/100km.


--------------------
Renault 11 1985 TL, Skoda Fabia 2002 Comfort , - SJ-02-XLK
R11 TL 1,4 44kw 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibinea
post 15 Oct 2010, 10:56
Post #1987


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 25 July 06




[quote=alexys,14 Oct 2010, 20:46]
Citesc si ma minunez, cum au altii noroc de clienti care dau banii si sunt multumiti ca i-au dat. Azi am fost in reglaje cu o Supernova care a consumat 6,7 l/100km pe un parcurs care a inclus si Balea Lac forjata, etc. Nu fiindca ar fi fost el nemultumit, ci fiindca stiam eu ca se poate mai bine, nu am avut timp sa o reglez prea bine cand s-a montat.... Probabil ar trebui sa introduc si Milano in oferta ca sa-mi gasesc clienti multumiti de orice smile.gif).

Daca imi este permisa postarea aici,"alexys" as vrea sa pun si eu GPL pe o Supernova din 2002 cu care fac naveta, cam vreo 23000km/an. Ma poti ajuta cu un sfat si un service cu oameni seriosi in Bucuresti sau Pitesti? Sunt cam la 150km de Buc. si 180km de Pitesti. Ma cam sperie putin faptul ca ar trebui sa fac reglaje prea dese de la asa distanta, de aceea as prefera pe cineva care stie sa regleze bine instalatia de prima data, sau sa vin mai rar. Din ce am citit m-am decis la Landi Renzo Omegas Plus.
Saptamana viitoare am concediu si trebuie sa ma hotarasc mai repede unde merg. Multumesc


--------------------
dacia SuperNova 2002-Clima - TR-07-GTX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kvy
post 15 Oct 2010, 14:54
Post #1988


Membru autentic


Group: Members
Posts: 229
Joined: 19 September 08
From: BUCURESTI




alexys: De preturi o sa mai vorbim...e una cind dai sa zicem 90 de lei pe o revizie la 30k unde schimba si fitrele de gaz in acesti bani si e alta cind iti cer aceasi suma la 10-15k si consumabilele le platesti separat...

zsizsi: Pentru trecerea mai rapida pe gpl cind sunt temperaturi scazute cere sfatul unui specialist cum e alexys de ex. Mai suntem citiva care stim cum e procesul dar personal nu iti recomand sa treaca sub 20 de grade temperatura vaporizator.

jagoman: Pai compari tu "conserva" de nova care are din start -300 kg, cu caroseria de Fabia break ( > 1200 kg ) ??? biggrin.gif biggrin.gif
Un consum comparativ se face asa: O fabie break cu soferul si atit, o nova cu soferul, 3 pasageri de 80-90 kg si un sac de ciment in portbagaj smile.gif...


--------------------
1310 MLS 87
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu78
post 16 Oct 2010, 20:08
Post #1989


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 19 May 08
From: voluntari




Citesc si eu si ma minunez de ineptiile si reclamele ce si le fac anumiti ,,specialisti montatori" pe aici.
@alexis - lasa-ne tata cu consumuri d-astea pe gaz.... ne ncrezi prosti? mad.gif
Astea sunt reclamele tale la clienti..... deschide topic pe bursa.....
Eu cred ca tu doar intinzi conducte pe sub masina si iti dai cu parerea..... radmasa.gif
Chiar nu mai vroiam sa postez pe aici...... dar la ce citesc si la ce sfaturi dati.... e greu.
Succes la AGATAT clienti.


--------------------
Ford Focus 2015 - IF-44-VOI
Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 20 Oct 2010, 21:30
Post #1990


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




Misule, daca pe un traseu pitesti valcea si inapoi scoatem sa zicem maxim 5,7 l/100 km in mod de mers putin mai rapid decat normal (adica sa nu te depaseasca decat ticnitii) cu o Solenza iti dai foc la masina cu turcismele ei cu tot?
Si nu aleg o instalatie preferata de mine, ci una hai sa zicem mai banala cum ar fi Tomassetto, masina e rulata ca oricare cu varsta ei, si e a unui client montata saptamana asta, nu-l cunosteam pana acum , etc.. Conditii de calcul cu cantarire a rezervorului montat special pentru asta, tinem cont de densitatea gazului, scoatem pompa de benzina din functiune si orice alte idei iti mai vin ca sa fie corect.... Daca pierd, iti fac o masina cadou, daca nu iti dai tu foc la a ta, ai incredere in talentele tale?
Cat despre succes, stai linistit ca nu duc lipsa...

L.E.: @kvy, sunt de acord ca unele consumabile au preturi exagerate si ca unele tarife de manopera sunt menite sa te sperie, deasemeni sunt de acord si cunosc multe cazuri in care daca e sa adunam cheltuielile cu intretinerea ne putem numi doar ecologisti daca ii pasa cuiva si de asta. Dar pana la urma instinctul de turma e vinovat pentru asta, daca cineva accepta situatia, urmatorul face la fel si altii profita. Orice astfel de TUN are si un revers, in jurul preturilor mari apar solutii alternative. Si preturile sunt dictate nu de calitate ci de RARITATE, da e scris corect, daca nu intelegi, fa-mi rost de un kit de reparatie reductor Vogas SGI turcesc de la mama lui....
@tibinea, deja sunt acuzat de reclama, acum pana reiese ca am profitat sau nu de forum, voi face recomandari pe P.M.
@jagoman, motor de 1,4 l - 16 valve am mai intalnit pe Seat, VW sau Skoda Octavia, dar nu ma pot baza pe informatiile respective, mai ales ca VW are foarte multe motoare fabricate iar caroseria difera deci un cod motor ar fi mai indicat.
Daca motorul e in stare buna, consumul instant se pastreaza la aceiasi sarcina indiferent pe ce rulezi si ai consum de GPL sub 8% fata de consumul mediul afisat de C.B., atunci e in regula. Daca zici ca are 75 CP (la ce dracu i-or trebui 16 valve pentru asta???) eu zic ca maxim 7,8 l/100 km un consum mixt, GPL.

This post has been edited by alexys: 20 Oct 2010, 22:26


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu78
post 21 Oct 2010, 15:59
Post #1991


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 19 May 08
From: voluntari




QUOTE(alexys @ 14 Oct 2010, 19:46)
Azi am fost in reglaje cu o Supernova care a consumat 6,7 l/100km pe un parcurs care a inclus si Balea Lac forjata, etc.
*


Tu chiar insisti sa ne crezi prosti. Eu nu montez instalatii, cum nici altii nu o fac, dar ai impresia ca cineva care merge pe gaz(sa zicem de cel putin 50000 km., sa aiba si el un pic de habar despre asta), crede cifrele tale? Sap si eu internetul de ceva ani si nu am auzit pe nimeni de asa ceva. Dar poate tu cunosti mai multe decat toti ceilalti! Cu 1310 pe Buc- Br. la 80km./h in treapta 5 cel mai scazut consum a fost 6,66. Daca tu poti sa mergi cu DSN cu 80.... cred ca tot nu scoti 6,7. Si daca mai incluzi Balea Lac.....
@tibinea, urmareste postarile mele despre mersul pe GPL si iti vei face o parere despre ce sa alegi!


--------------------
Ford Focus 2015 - IF-44-VOI
Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 21 Oct 2010, 17:56
Post #1992


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Eu cu berlina(motor de 1289cm3) scot de exemplu pe ruta B- baraj Vidraru si retur fara probleme o medie de 7-7,3l/100km. Cu autostrada rulata cu 110-130km/h, dn 90-110km/h, localitati 60km/h, cu depasiri in care nu ma sfiesc sa duc motorul si la peste 4500rpm. In plus si cu ceva stationari cu motorul pornit. Si e vorba de o instalatie pentru carburatie(evident..), Marini(deci ceva destul de banal), dar reglata de mine si nu de "meseriasii" de la ateliere(de unde plecam cu masina reglata de era o aventura sa ajung la 90km/h si cu un consum cu cel putin 30% mai mare decat cel obtinut cu reglajul meu). Asa ca mie personal de multi ani imi vine sa rad cand aud de diferentele enorme de consum intre benzina si gpl..


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jagoman
post 21 Oct 2010, 21:24
Post #1993


Membru autentic


Group: Members
Posts: 596
Joined: 8 February 05
From: jud. Satu Mare




Codul de motor de la Fabia este AUA si este 1.4 16v 55kw (75cp). Cu un calcul cam in mare am consum mixt pe la 8-8.2L/100 km GPL. Este varianta Combi. Motorul are deja 193.000 km daca ar conta si acest lucru.
Am scos si consum de 7.4 dar si de peste 9 cand era nevoie de AC la maxim si aveam mai multi km urban.


--------------------
Renault 11 1985 TL, Skoda Fabia 2002 Comfort , - SJ-02-XLK
R11 TL 1,4 44kw 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 21 Oct 2010, 23:40
Post #1994


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




Misule, ar fi bine sa vorbesti in numele tau, nu al celorlalti, caz in care iti dau perfecta dreptate, ce cred eu despre ..... Daca tu esti sigur pe tine, si nu fiindca esti dator la turci, incearca sa demonstrezi ce spui. Daca crezi ca te pot pacali, cauta cativa destepti, experti, clarvazatori sau bagatori de seama si hai sa incercam. Eu chiar nu glumesc, propunerea ramane valabila, daca pierzi iti dai foc la masina si platesti gazul consumat pe demonstratii (ironia e ca eu m-as stradui sa fie cat mai putin). Daca castigi, imi fac rate la un Rolls si ti-l dau cadou. Nu prea inteleg cat ai vrea tu sa consume pe GPL o Solenza sau Supernova in stare buna pe un astfel de traseu. Ca daca e dus intors, ce urci, aia cobori....
Intr-adevar cu Milano, mai trebuie sa luam in calcul si gazul care trece din reductor direct in circuitul de racire, dar ma gandesc ca daca mergi repede nu are timp sa treaca prea mult smile.gif).....

@jagoman, o sa caut cateva informatii de la altii.

This post has been edited by alexys: 21 Oct 2010, 23:42


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady76
post 22 Oct 2010, 21:39
Post #1995


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 6 February 10




misule
ma bag si eu in seama
poate ca nu crezi ,dar e treaba ta
eu , cu loganul meu, cu instalatie milano,pe drumul oltenita-constanta si retur, cu ac pornit, cu o medie de 90km/h(am trecut cu bacul si am avut drum libeeeeer)am avut un consum de..... 7,3la suta.
si loganul meu mrege prost pe gpl
crede-ma ca stiu ce inseamna sa nu mearga bn
si totusi se poate
bate pariul si asa aflam si noi daca alexys are dreptate sau nu
chiar sunt curios de o sn sau solnita pe gpl



--------------------
dacia logan 2005/1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bicosu
post 22 Oct 2010, 22:22
Post #1996


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 21 October 04
From: Bucuresti




Medie de 90/h...permite-mi sa nu te cred ca scoti media asta pe drumurile noastre, fara autostrada, cu un consum de 7,3 l/100 km pe gaz. Cu o medie de 60-70 km/h e acceptabil.

This post has been edited by bicosu: 22 Oct 2010, 22:22


--------------------
Dacia Logan Ambition 2007 - B-*******
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiya
post 23 Oct 2010, 05:08
Post #1997


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




Cand aveam GPL pe 1.6, 8V imi ajungeau cam 32-33 litri (atat zicea pompa) pt un drum cu AC Bucuresti-Eforie si retur. Si autostrada nu avea decat 104 km. Instalatia: Mistral Autronic.


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS PLUS dci - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kvy
post 24 Oct 2010, 15:29
Post #1998


Membru autentic


Group: Members
Posts: 229
Joined: 19 September 08
From: BUCURESTI




Acum depinde foarte mult si de la ce pompe alimentati...caci MAJORITATEA fura cel putin 15-20% iar asta o stiu din experienta de peste 100k pe gas ! ( din 1999 cind rar gaseai skid-uri GPL )
Eu stiu de unde sa alimentez si am scos acum toamna cu skodita mea fabia break 1,2 HTP de 1210 kg ( la gol ) plus 30-50% incarcatura ( 150-250 kg ) asa:
- 7,3 /100 pt 250 de km din care 60 urban
- 8,3 /100 pt 300 de km din care 110 urban
Ambele fara AC. Desigur la viteze normale de 80-100 interurban si 60 urban.
Dar cu AC si viteze de varf ( 130-140 ) am scos si 10-11 /100
Deci e foarte probabil ca o nova de 8-900 de kg cu motor 1,4 sa scoata sub 7/100 fara AC si incarcatura mare la vitezele legale !


--------------------
1310 MLS 87
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 24 Oct 2010, 15:38
Post #1999


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




consum de 10-11% pe gaz???...pai si ce afacere ai facut...ai pus gaz pe masina ca este maxim 3 lei/L si iti consuma 10%???mai bine o las pe benzina cu 5 lei /L si imi consuma pe oras 8% ,ca este frig afara acum...


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 24 Oct 2010, 16:59
Post #2000


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Eu observ ca omul a scris ca a avut consumul de 10-11l/100km cu a/c si 140km/h in extraurban si probabil combinat si cu ceva urban... Gazul nu costa 3ron/l ci vreo 2,3-2,4ron/l... Adica un 11l/100km pe gaz ar echivala cu un 5-5,5l/100km pe benzina. O fi vreo afacere? Eu cred ca e una foarte buna, avand in vedere ca se duce sub pretul pe km al unui diesel de capacitate mica.. Si inca ceva.. Vezi ca din ce se vede la semnatura kyv este din B unde are cu totul si cu totul alt trafic la componenta urbana a consumului. Daca tu ai 8l/100km in Pitesti pe benzina, cam cat crezi ca ai scoate in B? Cel putin 10l/100km acum ca e mai frig.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu78
post 25 Oct 2010, 08:57
Post #2001


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 19 May 08
From: voluntari




Eu zic asa:
- consumurile variaza foarte mult.
- poate ca si pompele mai fura.
- cu gaz de la Lukoil am consum mai mare cu 0.5l/ 100km. decat cel de la Agip si cu gaz de la o statie no name cu 1l la %.
- mai am si alte lucruri de facut decat sa ma apuc de pariuri vizavi de consum radmasa.gif
- in consumuri dastea record oricum nu cred.


--------------------
Ford Focus 2015 - IF-44-VOI
Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 25 Oct 2010, 21:52
Post #2002


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




Mda, numai ca pe aia cu Milano ii fura mai mult, asa umbla vorba...


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kvy
post 26 Oct 2010, 12:42
Post #2003


Membru autentic


Group: Members
Posts: 229
Joined: 19 September 08
From: BUCURESTI




ramsen: Daca citesti corect intelegi corect...dar pentru "lamurire" mai scriu ceva:
La consumul respectiv de 11/100 pe gpl ii corespunde un consum de 9,5/100 pe benzina caci asa consuma la 130- 140 km/h cu AC pornit Fabia mea...
Idem la 7,2/100 km pe gpl corespunde un 5,5/100 benzina fara AC si viteze decente 80-100 km/h.
Motorul a avut ca sarcina medie vreo 1400 de kg in conditiile date...
Cred ca de data asta ai inteles si tu.

PaulT: da,da,da colegu...in capitala scot cam 12-14 gpl sau 10-12 benzina...e grea dom'ne si "trage" mult combustibil sa o puna in miscare...nu se compara cu cele 1000 de kg ale loganului...nah. Dar am preferat o caroserie mai solida in detrimentul consumului. Si pe logan scoteam acum 3-4 ani cam 9-10 in oras asa ca...suta de kg si litrul in plus, e regula.

alexys: Tare asta cu Milano... biggrin.gif


--------------------
1310 MLS 87
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 26 Oct 2010, 18:18
Post #2004


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Asa e, e destul de grea. Am mers si eu cu Fabia 1.2 HTP. In extraurban sta foarte turat motorasul, cutia avand rapoarte scurte. De aici si consumul maricel la viteze peste 110-115km/h. In rest, e foarte vioaie, tot datorita rapoartelor. Are si reprize foarte bune.

On topic - Gazul de la Agip mie mi-a generat cel mai mare consum si cel mai prost comportament. L-am folosit de doua ori, dar probabil ca am avut ghinion... Cel mai mult am alimentat de la LukOil, fara nici o problema.

This post has been edited by PaulT: 26 Oct 2010, 18:44


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu78
post 27 Oct 2010, 12:54
Post #2005


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 19 May 08
From: voluntari




QUOTE(alexys @ 25 Oct 2010, 21:52)
Mda, numai ca pe aia cu Milano ii fura mai mult, asa umbla vorba...
*


Chiar e adevarat! Am surprins o discutie intre 2 vanzatori la o statie GPL:
1: Cu cat il furam p'asta?
2: Pai tu ce zici?
1: Pai vad ca are instalatie din vest, nu turcisme dalea, eu zic maxim....... da maxim am zis!!!! Omu' trebuie sa aiba bani nu gluma!?
2: Ok, hai pa el!


--------------------
Ford Focus 2015 - IF-44-VOI
Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 27 Oct 2010, 13:22
Post #2006


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Cum se poate fura la pompă?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 27 Oct 2010, 17:27
Post #2007


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Atata timp cat se pleaca de la zero litri(adica se reseteaza corect afisajul pompei..) iar pompa este calibrata si sigilata nu vad cum ar putea operatorii sa intervina punctual, la masina x si sa fure. Iar la alta masina sa nu fure...


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu78
post 27 Oct 2010, 19:58
Post #2008


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 19 May 08
From: voluntari




Postul de mai sus evident ca este doar o gluma. biggrin.gif
Nu stiu cum se poate fura la pompa nici eu, sau daca cineva se mai risca sa faca asta dar romanul cum este inventiv sigur a gasit el o solutie. Evident ca pompa daca este ,,manarita" este pentru toata lumea.


--------------------
Ford Focus 2015 - IF-44-VOI
Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
defrag
post 28 Oct 2010, 19:55
Post #2009


Membru autentic


Group: Members
Posts: 924
Joined: 9 August 07
From: BUCURESTI




Imi puteti spune daca este bine reglat GPL-ul meu Tomasetto STAG 200-4? Daca nu -ce trebuie corectat? Multumesc anticipat.
map_1.jpg ( Size: 351.26k ) Number of downloads: 826
map2.jpg ( Size: 354.49k ) Number of downloads: 832


--------------------
renault Scenic 3. 1.6 dci 2015/ Bose - IL 65 DRA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibinea
post 29 Oct 2010, 09:06
Post #2010


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 25 July 06




Am si eu tot un Tomasetto cu stag 200, pus sptamana trecuta pe o SuperNova si merge foarte bine pana acum. Tare curios as fi sa vad cum arata diagrama de calibrare.
Am facut prima alimentare: 34l la 420km rezulta un consum de 8.09l/100km. Mers 50km in Bucuresti cu AC dat drumul(saptamana trecuta) si cu 3 sau 4 persoane. Mers in afara cu 110-130 km/ora cu AC pe distanta de 140km, plus invartit prin oras restul de km. Merge foarte bine, porneste din prima dimineata cand e rece(bruma), iar dupa aproximativ 2km(apa la 35 grade) trece pe GPL.
Ramane in "urmarire".


--------------------
dacia SuperNova 2002-Clima - TR-07-GTX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
91 Pages « < 65 66 67 68 69 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 05:26
Forum Renault