Logan pe GPL
![]() ![]() ![]() |
Logan pe GPL
alexys |
![]()
Post
#781
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
|
||
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|||
IRONICK |
![]()
Post
#782
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Pe tine nu te-am acuzat cu nimic, doamne fereste. Eu ti-am cerut parerea ta de specialist in domeniu. La cele care sunt montate pe logan din fabrica, evident.
This post has been edited by IRONICK: 3 Dec 2007, 16:09 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
faganezu |
![]()
Post
#783
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 357 Joined: 14 October 07 ![]() |
si cam ce vb rele umbla prin targ legat de instalatia din fabrica?
|
--------------------
logan 1.4 MPI GPL
laureat
2007
- B-XX-NZR
|
|
adiya |
![]()
Post
#784
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu am avut un 1.6 cu gaz Mistral Autronic. Toata lumea numai vorbele rele despre instalatia asta insa eu n-am avut decat o singura problema legata de consum si culmea nu era din vina instalatiei. Aveam injectoare JET 15 si idiotii mereu imi calibrau masina pentru JET 12. Ultima oara cand i-am vizitat m-am prins unde faceau aceeasi eroare si i-am atras atentia aluia. Rezultatul: 10.6 urban si 7.4 afara dar mers batraneste. Deci un 8 afara nu mi se pare mult mai ales ca masina nu are nici prea multi km efectuati.
Sper ca nu v-am plictisit cu povestea mea si sa stiti ca ati facut o mare afacere cu gazul. Eu si acum imi dau pumni (multi) in cap ca am dat bunatate de gaz pe tractorasul de-l am acum. P.S. Aveam butelie toroidala in care intrau 36 de litri. Aceasta cantitate imi ajungea mereu pentru un drum Bucuresti-EforieN si retur ![]() L.E. Observatie personala. Cu cat crestea viteza cu atat gazul se consuma mai repede decat daca mergeam pe benzina in aceleasi conditii. This post has been edited by adiya: 6 Dec 2007, 00:02 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
faganezu |
![]()
Post
#785
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 357 Joined: 14 October 07 ![]() |
nu mai are nimeni nici o parere, sfat sau altceva? nu se mai aude nimic de gpl din fabrica?
|
--------------------
logan 1.4 MPI GPL
laureat
2007
- B-XX-NZR
|
|
Fisicooo |
![]()
Post
#786
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 20 March 06 From: Constanta ![]() |
am facut zilele astea un drum dus-intors Constanta - Bucuresti plin de gaz facut in Constanta si la intoarcere alimentat de la aceeasi pompa la 510 km au intrat 37,27l deci vine un consum mediu de 7,3 l la mers constant cu 90 km/h.Avand in vedere ca afara au fost temperaturi sub 0 grade si masina e inca in rodaj acum are 1300 km in total eu zic ca e bine.
|
--------------------
Dacia
Logan 1,5 dci
2006, laureate
- CT-02-SEY
|
|
koldun |
![]()
Post
#787
|
![]() un om Group: Members Posts: 763 Joined: 1 November 07 From: CT ![]() |
Trafic Constanta (mers de nevasta) 396km cu 40.0 l gpl
![]() |
--------------------
Renault
Captur
TCe 0.9 2016 Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson |
|
gas-burner |
![]()
Post
#788
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 22 December 07 From: AG ![]() |
Sal. Impresionat de apelativele folosite pe acest Forum : "maimutele care monteaza GPL la Dacia" si "Logan-bricheta". Propun inlocuirea "marmotele" in loc de "maimutele". Prietenii stiu de ce...
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer GLX 1.6 16v
1997, Evo-6
- AG-xx-HHB
|
|
klaus |
![]()
Post
#789
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
E, asa cum se supara unii cand li se zice "maimute", asa se supara si posesorii de logan cand "maimutele" habar nu au ce fac, da' fac prostii pe banii posesorilor...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#790
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Eu sunt foarte multumit de instalatia GPL Landi Renzo montata pe Loganul meu
![]() This post has been edited by AR-18-MOS: 28 Dec 2007, 00:52 |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
DHL |
![]()
Post
#791
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 10 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Si eu sunt multumit de GPL-ul de la Dacia. Ultima data mi-a luat 12% GPL in oras (BUC).
Revin cu informatii dupa mai multe calcule. Acum am 2200 km. ![]() |
--------------------
DACIA
Logan
Laureat 1.4 GPL
- B 75 VTV Logan 1.4 MPI GPL + Clio 1.2 MPI + Kawasaki KLE500
|
|
faganezu |
![]()
Post
#792
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 357 Joined: 14 October 07 ![]() |
tot cam 11-12% imi consuma si mie in buc si ~7.5% afara. e posibil sa cosume mai putin cand va veni vremea calda? 5000km si sunt multumit
|
--------------------
logan 1.4 MPI GPL
laureat
2007
- B-XX-NZR
|
|
faganezu |
![]()
Post
#793
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 357 Joined: 14 October 07 ![]() |
acel pacanit de la injectoarele de gaz se au de mai tare la 5500km decat la inceput. sa fie o problema?
|
--------------------
logan 1.4 MPI GPL
laureat
2007
- B-XX-NZR
|
|
band206 |
![]()
Post
#794
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 5 January 08 ![]() |
Doua aspecte negative pentru LGN GPL: fatul ca nu au gasit un loc pentru roata de rezerva. Ocupa mult spatiu in prtbagaj si trecerea la pornire de pe benzina pe GPl, care se face pe la 30 - 40 grd. Daca afara e frig -10, -20 grade mergi si 10 km pe benzina.
|
--------------------
Dacia
Logan Laureat GPL
2007
|
|
faganezu |
![]()
Post
#795
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 357 Joined: 14 October 07 ![]() |
ieri dimineata la -15 grd nu am mers mai mult de 3-4 km. pe verificate.
|
--------------------
logan 1.4 MPI GPL
laureat
2007
- B-XX-NZR
|
|
bibi79 |
![]()
Post
#796
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 7 January 08 ![]() |
salutare
va citesc de....mult timp, si inainte de a-mi lua si eu Golanul, v-am cam citit .... din scoarta in scoarta...cam tot ce poate patii masinuta asta. sunt multumit de ea, cat costa atata poate, si oricum, fata de Dacia din '88..e excelenta am un Logan 1.4 GPL Laureate, din 24 Oct, 7200 Km. Impresii...toate bune pana acum: consum 8% in afara, la viteza de 110-120 (evident unde se poate) in oras...nu am apucat inca sa fac un consum in oras...da estimez asa..ochiometric undeva la 10-11 (Timisoara)...poate 12...chiar nu stiu, nu am apucat sa fac 100 - 300 km in oras, fara s aii cmbin cu o iesire, dar la prima suta fac un calcul si va anunt putere...depinde foarte mult de gaz, depinde de unde pun gaz..parca la unele alimentari se comporta mai bine, cand pun de altundeva mai rau (sau poate am eu doar impresia ca ar fi vreo diferenta). in orice caz, am observat o diferenta de putere intre mersul pe benzina si pe gaz. pe benzina are ceva mai multa putere, dar o simt numai dela 100-110 in sus, se tureaza mai repede in treapta 5 decat pe gaz, dar pana acolo...nu pare a fi sezizabila diferenta. Oricum, pe drumurile patriei la 120 e cam suficient...sau ma rog... am citit pe aici ca se intampla sa mai miroase a gaz...nu am simtit mirosul de gaz niciodata...uneori in oras, la semafor..in ambuteiaje se simte (destul de slab) mirosul gazelor de esapament, a gaz ars, dar atat. am facut de Craciun un drum in Austria cu golanelul, pe gaz cat s-a putut, si se comporta bine pe autostrada...merge bine, dar de la 130 in sus se simte clar diferenta dintre gaz si benzina, e mult mai sprintena pe benzina decat pe gaz. CLAR, fara dubii..la 140 nu prea mai ai ce pedala sa ii dai pe gaz..e cam la fund, pe cand pe benzina mai ai ceva rezurse ( 3 oameni in masina, bagaje full) Am auzit si eu clantanitul injectoarelor de gaz, si ma cam enerveaza, dar am intrebat in stanga si in dreapta pe al prieteni care au gaz pe masina si e ceva normal. E enervant dar asta este. Un alt lucru enervant e modul de alimentare. de fiecare data trebuie sa caut printre bagaje (variantea cea mai rea) sa gasesc adaptorul respectiv, sa il infiletez in gura de alimentare...sa il dau jos, sa il bag inapoi in portbagaj...e enervant. e bine ca alimentarea e in acelasi loc cu benzina, ca nu au mai facut o gaura prin aripa pe undeva, dar tot enervant e chestia cu adaptorul acela...(sau sunt eu prea comod...ma rog) Roata de rezerva nu ma deranjeaza, in 90% din drumuri nu a fost nevoie de tot spatiul din portbagaj, dar in acele 10% a fost destul de complicat sa infig toate bagajele in jurul rotii de rezerva, cred ca o sa caut si eu una din aceea subtire, de pe la vreo masina straina... asa cum am mai vazut pe forum, multi intreaba de trecerea de la benzina la gaz si invers...in ambele sensuri se face insesizabil..poate daca de pe benzina pe gaz te prinde chiar in momentul in care pleci de la semafor, in terapta 1 acceleratie puternica, atunci poate se simte ceva, mi s-a intamplat de cateva ori, dar foarte fin, in rest...nici nu realizezi, doar daca te uiti la indicatorul de gaz. inapoi, de pe gaz pe benzina, la fel de fin, nu se simte nimic. daca se termina gazul, nici o problema, masina terce singura pe benzina si incepe sa bipaie...daca iti place sunetul, poti sa faci 100 de km cu el...dar cred ca tota lumea apasa pe bumb si merge mai departe In rest, ce sa zic, loganul e logan, asa cum il stiti cu totii, la capitolul asta nu am ce sa va spun, iar faptul ca e pe GPL...nu va ganditi ca trebuie sa amortizati vreo investitie initiala...sau ca faceti vreo economie....si pe benzina, si pe GPL, de cati bani ai, atata mergi..asa ca pe GPL KM sunt sensibil mai multi decat pe benzina...in 2 luni si ceva am facut 7200....va spun eu, pe benzina nu saream de 4000 cred. GPL gasesti peste tot in Romania, pretul e cam la fel peste tot (1.85 - 1.95 in Timisoara) ce sa va mai zic, sunt multumit de alegerea facuta...poate diesel ar fi fost mai bine...nu stiu...nu stiu pe nimeni destul de bine, cu diesel sa imi sica impresiile...sincere, cas apot face o comparatie... |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 GPL
2007 Laureate
- TM77CCC
|
|
adiya |
![]()
Post
#797
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bibi79 @ 7 Jan 2008, 11:20) poate diesel ar fi fost mai bine...nu stiu...nu stiu pe nimeni destul de bine, cu diesel sa imi sica impresiile...sincere, cas apot face o comparatie... Nu era deloc mai bine. Iti spune un fost ''gazar''. Poate doar ca si cuplu motor, dar atat. Am alimentat ieri in Adjud la Petrom cu 3,82 lei litrul de motorina!!! Consum undeva spre 6 acum iarna. Daca mai pui la socoteala reviziile mai dese si mult mai scumpe...deja ma doare capu' de super afacerea pe care am facut-o. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
bloodem |
![]()
Post
#798
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
QUOTE(adiya @ 7 Jan 2008, 13:43) Nu era deloc mai bine. Iti spune un fost ''gazar''. Poate doar ca si cuplu motor, dar atat. Am alimentat ieri in Adjud la Petrom cu 3,82 lei litrul de motorina!!! Consum undeva spre 6 acum iarna. Daca mai pui la socoteala reviziile mai dese si mult mai scumpe...deja ma doare capu' de super afacerea pe care am facut-o. Da mai dar de ce nu zici ca la diesel poti castiga drept bonus PILITURA, pe cand la GAZ nu ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
faganezu |
![]()
Post
#799
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 357 Joined: 14 October 07 ![]() |
pt. bibi79. vreau sa fac si eu un drum afara spre germania. am inteles ca ai fost in austria si m ar interesa barem pana acolo daca sunt statii GPL(austria si ungaria) si la ce pret, sa mi fac o idee.
|
--------------------
logan 1.4 MPI GPL
laureat
2007
- B-XX-NZR
|
|
bibi79 |
![]()
Post
#800
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 7 January 08 ![]() |
In Ungaria gasesti GPL, chiar la ultima beninarie din ungaria ( nu retin denumirea vamii pe unde am iesit...dar cred ca la toate iesirile gasesti un MOL cu de toate), si mai sunt imprastiate prin ungaria, dar pe autostrada sunt destul de rare...am vazut doar la iesire spre austria ATENTIE MARE sa ai forinti la tine, era 187 de forinti / litru, eu am avut la intoarcere euro si mia facut un curs de ma doare capu si acum, am dat 0,9 eur / litrul de gaz..da ce sa faci, daca bagam benzina, cred ca dadeam 1,8 eur... ma rog, deci musai forinti. In austria nu am vazut, si nici nu cred sa existe.... |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 GPL
2007 Laureate
- TM77CCC
|
|
faganezu |
![]()
Post
#801
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 357 Joined: 14 October 07 ![]() |
multumesc mult de informatie. cred ca cu un plin la iesirea din ungaria imi ajunge sa strabat aproape toata austria. prin germania mai vad eu
![]() 8 Jan 2008, 13:26: la 187 forenti vine cam 2,6 lei pe litru de gpl. scump, dincolo era mai ieftin ![]() 8 Jan 2008, 13:26: forinti... graba asta!!!! This post has been edited by faganezu: 8 Jan 2008, 12:26 |
--------------------
logan 1.4 MPI GPL
laureat
2007
- B-XX-NZR
|
|
band206 |
![]()
Post
#802
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 5 January 08 ![]() |
Dupa 200 km parcursi s-au "dus" trei ... buline de la indicatorul de GPL. Este normal. Desi calculatorul de bord imi arata un cosum de 9-10%
|
--------------------
Dacia
Logan Laureat GPL
2007
|
|
band206 |
![]()
Post
#803
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 5 January 08 ![]() |
Deoarece nu stiu exact unde sa postez acesta intrebare o fac aici. Stie cineva cat reprezinta ( litri benzina ) fiecare liniuta de la CB. Am un LGN GPL si la cumparare mi s-a spus de la reprezentata - Caremil Iasi - ca trebuie sa am minim 15 litri benzina in rezervor. Acu am 3 linii. Multumesc
|
--------------------
Dacia
Logan Laureat GPL
2007
|
|
81mat |
![]()
Post
#804
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 16 May 07 From: Iashinton ![]() |
Tineo la 3 linii si ai peste 17 litri,oricum e bine sa eviti a merge cu putina benzina,pentru binele pompei de benzina.
![]() ![]() |
--------------------
dacia
Dacia 1300 1970
1970
- IS70UAP Cocalar si Maimutoi cu Bmw...
|
|
koldun |
![]()
Post
#805
|
![]() un om Group: Members Posts: 763 Joined: 1 November 07 From: CT ![]() |
Da' prin Spania or fi oaresce statii GPL?
|
--------------------
Renault
Captur
TCe 0.9 2016 Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson |
|
faganezu |
![]()
Post
#806
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 357 Joined: 14 October 07 ![]() |
http://www.gas-tankstellen.info/menu.php?language=en_US sunt la pretul de ~0,5 euro
|
--------------------
logan 1.4 MPI GPL
laureat
2007
- B-XX-NZR
|
|
minny |
![]()
Post
#807
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
QUOTE(bibi79 @ 8 Jan 2008, 09:46) In Ungaria gasesti GPL, chiar la ultima beninarie din ungaria ( nu retin denumirea vamii pe unde am iesit...dar cred ca la toate iesirile gasesti un MOL cu de toate), si mai sunt imprastiate prin ungaria, dar pe autostrada sunt destul de rare...am vazut doar la iesire spre austria ATENTIE MARE sa ai forinti la tine, era 187 de forinti / litru, eu am avut la intoarcere euro si mia facut un curs de ma doare capu si acum, am dat 0,9 eur / litrul de gaz..da ce sa faci, daca bagam benzina, cred ca dadeam 1,8 eur... ma rog, deci musai forinti. In general se iese prin doua vami Hegyeshalom daca vii de pe M1 din Budapesta sau Rabafuzes daca vi pe nationatul 8 (pe aici merg tiristii de obicei pentru ca in Ungaria pe nationale nu se plateste vigneta decat daca ai peste 12 tone). Ambele au Mol parca. Sigur si forintii sunt o solutie, dar de plata cu cardul ati auzit ? nu platesti comision si cursul de schimb e in general foarte OK (in general pe la 250 de forinti per euro). Nu conteaza in ce moneda ai cardul, bani sa ai in el. |
--------------------
------
------
------
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#808
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(bobo77 @ 28 Nov 2007, 15:53) Am vrea noi GPL pe 1.6 mpi, dar nu cred ca veti vedea vreodata asta. E simplu: GPL-ul ca optional costa 600 de euro, motorul diesel (dci65 fata de mpi75) costa 1500 de euro. 1.6mpi fata de 1.4mpi costa 400 de euro. Inseamna ca 1.6 mpi gpl ar costa 1000 de euro in plus fata de 1.4 mpi normal, dar cu 500 de euro mai putin fata de 1.5 dci-ul de 65 cp. Vorbesc de preturi normale, nu de vreo promotie. Ei, atunci cine ar mai da inca 500 de euro pe un diesel de 65 de cp, sa il coste reviziile mai mult, sa-i fie frica de calitatea motorinei, de pilitura, sa nu traga motorul pana in 2000 de ture, si sa aiba doar 65 cp? Cand ar putea sa economiseasca aia 500 de euro (eventual sa alimenteze cu 1000 de litri de gpl ![]() Si rezulta de aici ca nu si-ar mai cumpara nimeni diesel, ca nu ar mai merita. Doar vreun fan inversunat. De asta nu se grabeste fabrica sa faca aceasta manevra, ca ar ramane cu dci-uri pe stoc. Recunosc, cand faci des drumuri prin europa, pe autostrazi, e mai comod dci-ul, nu mai stai cu stresul ca nu gasesti statie de alimentare, sau ca nu se potriveste mustiucul de alimentare (btw, in europa sunt 3 standarde de mufe de alimentare, cel italian, folosit de noi, cel german si cel olandez, asa ca aveti grija), motorina se gaseste peste tot, ai autonomie mare, in timp ce la GPL ai cea mai mica autonomie, dar cum nu ramai in drum daca termini gazul, nu-i bai. |
--------------------
.
.
.
|
|
adiya |
![]()
Post
#809
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Motor de 65 cp nu mai e. GPL-ul costa 900E in plus.
Un Laureate 1.6 GPL ar costa 9200E. Aceeasi masina cu dci 70 cp costa 9400E. Eu cred ca Dacia s-a gandit mai degraba ca nu o sa se cumpere GPL-ul si ca pentru 200E majoritatea ar opta pentru dci. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#810
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Eu as prefera mai degraba 90 cp cu GPL decat 70 diesel. DPDV al costurilor carburantului exact la fel ajungi, in schimb ai o masina mult mai puternica, la care ai putere de la 1000 de ture, nu trebuie sa te rogi de ea pana in 2000 de ture, si nici nu stai cu stresul piliturii. Mai adaug si o viteza maxima ceva mai mare, iar la cum merg eu cu 130-140 eu zic ca e mai putin fortat motorul.
Dar deh, am mai vazut idei gen "decat 90 cp benzina mai bine 70 diesel cu chiptuning ![]() M-am uitat acum pe configuratorul lor, intr-adevar, e 900 de euro GPL-ul. ![]() Avand in vedere ca Landi Renzo-ul la fel costa si la un montaj individual, fabrica de la Pitesti le-a achizitionat in regim en-gross, se putea negocia o reducere, care sa se vada si in pretul final, la fel cum s-a facut cu BRC-urile de la Matizele GPL (instalatii ce costa cca 800-900 euro la montaj individual, nu stiu exact), care costa cat Tomasetto-ul meu in pretul masinii. This post has been edited by Laurentziu83: 12 Jan 2008, 16:11 |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 13:09 |