DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

18 Pages « < 5 6 7 8 9 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> planetare Solenza

Fancyman
post 3 Oct 2008, 14:21
Post #181


Membru autentic


Group: Members
Posts: 495
Joined: 10 September 04
From: Pitesti




QUOTE(nh1980ro @ 3 Oct 2008, 12:24)
Daca nu mergi prea mult timp cu burdufurile sparte, solutia schimbarii lor e foarte buna.
Eu am 2000km de cand le-am schimbat pe dreapta si vreo 8000 de cand le-am schimbat pe stanga si n-am probleme.
*




Sant curios de care ai pus, originale sau ....


--------------------
SLZ/LGN/Passat 1,4MPI/0,9Tce/1,4TSI Confort/Laureate/Variant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 3 Oct 2008, 15:02
Post #182


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Originale. Ca manopera e scumpa si nu vreau sa ma joc cu alte porcarii.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fancyman
post 6 Oct 2008, 14:22
Post #183


Membru autentic


Group: Members
Posts: 495
Joined: 10 September 04
From: Pitesti




A schimbat cineva planetara stanga? Sint curios daca e neaparat nevoie de mers la service pentru asta. Atat stiu ca trebuie sa pregatesc o inelara speciala (si o ranga) pt piulita din capat dar nu stiu la sa ma astept la prinderea de cutie - sint ceva "amanunte" deosebite pe care trebuie sa le stii ? am auzit ca trebuie sa golesti cutia de ulei si cam atat. Ceva pareri avizate ?
Multumesc anticipat.


--------------------
SLZ/LGN/Passat 1,4MPI/0,9Tce/1,4TSI Confort/Laureate/Variant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 6 Oct 2008, 15:19
Post #184


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




la cutie mai sunt 3 suruburi din cate imi amintesc, care prind burduful planetara de cutie.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 6 Oct 2008, 17:05
Post #185


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Pt cei interesati, pe str. Dumbravei din Pitesti m-am interesat cam cat costa o planetara dreapta, ca parca rontaie si la mine. Era 400 lei una de origine si 210 lei una de import Italia!

Am intrebat si diferenta de pret s-ar regasi si la calitate...


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kr@veN
post 7 Oct 2008, 00:10
Post #186


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 8 May 08




QUOTE(mark`` @ 17 Jun 2007, 21:12)
Scumpe mai sunt, cre ca ma paste si pe mine!!!!
*




crezi tu k sunt scumpe ...fata de logan sunt ieftine...una de logan e 940 ron smile.gif)) bine k am solenza biggrin.gif


--------------------
Dacia Solenza 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fancyman
post 7 Oct 2008, 08:13
Post #187


Membru autentic


Group: Members
Posts: 495
Joined: 10 September 04
From: Pitesti




[quote=nh1980ro,6 Oct 2008, 16:19]
la cutie mai sunt 3 suruburi din cate imi amintesc, care prind burduful planetara de cutie.



Asa e, le-am vazut si eu. Problema e ce se-ntampla dupa ce le dau jos: trag pur si simplu de planetara ca sa iasa, dup-aia cata vaselina se pune in burduful cu sateliti, cum imi dau seama ca am bagat bine la loc planetara in cutie , etc. Bine, totul poate sa fie foarte simplu sau foarte complicat, d-asta as vrea sa stiu de la cineva care a mai facut operatiile astea.
In principal n-as mai vrea sa ajung la maimutele din service pentru ca am vazut cum lucreaza cand mi-au schimbat burduful pe dreapta (cu mainile murdare de vaselina si nisip, nu curata vaselina veche etc)... Cred ca procedeaza asa din doua motive: primul - din comoditate si al doilea - lasa sa mai vina si alta data.

PS
Pe Dumbravei : planetara stanga 376 RON si cea de dreapta 385


--------------------
SLZ/LGN/Passat 1,4MPI/0,9Tce/1,4TSI Confort/Laureate/Variant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 7 Oct 2008, 17:30
Post #188


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Pana la urma pretul de doua ori mai mare pentru o planetara de origine se merita sau mai bine luam italiene?

O mai duc si cu astea, dar as vrea sa imi iau piese de schimb din timp wink.gif


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 15 Oct 2008, 08:50
Post #189


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




1. NU luati italiene , sunt petarde . Mai bine le rectificati pe ale voastre !
2. in cutie se prind 3 suruburi care prind mansonul / burduful tripodei in cutie , dar trebuie mare atentie cand o bagi acolo ! In rest , trebuie dat jos uleiul din cutie inainte sa scoti planetara , asta daca vrei sa mai refolosesti ceva din el , altfel il dai jos pe tot pe la buson si dupa ce termini totul pui altul nou . La mine au intret cam 3,7 litri , dupa ce a fost golit pe la buson , tot .

3. Problema MARE ! Planetara de pe drepta este rectificata si emrge perfect , cea de pe stanga de dimineata am rectificat-o din cauza ca se auzea "batand " la curbele spre STANGA .
Planetara pe masina nu avea joc , nici dupa ce a dat-o jos nu avea joc , mecanicul aratandu-mi ca era ok , dar de rectificat putin tot s-a putut la ea . Dupa montare si un drum face la fel , deci NU era de la planetara . Cea de pe dreapta se simtea la mana , pe masina si pe banc , dar asta nimic .

4. un prieten mi-a spus ca si el a avut probleme asa si s-a strans ceva legat de cadrul motor si nu mai facea acel zgomot ... cine are idee ce poate fi ??? ( stiu ca suna ciudat , dar altceva nu mai tine minte ce a fost )


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fancyman
post 15 Oct 2008, 12:40
Post #190


Membru autentic


Group: Members
Posts: 495
Joined: 10 September 04
From: Pitesti




QUOTE(marius80_eugen @ 15 Oct 2008, 09:50)
1. NU luati italiene , sunt petarde . Mai bine le rectificati pe ale voastre !
2. in cutie se prind 3 suruburi care prind mansonul / burduful tripodei in cutie , dar trebuie mare atentie cand o bagi acolo ! In rest , trebuie dat jos uleiul din cutie inainte sa scoti planetara , asta daca vrei sa mai refolosesti ceva din el , altfel il dai jos pe tot pe la buson si dupa ce termini totul pui altul nou . La mine au intret cam 3,7 litri , dupa ce a fost golit pe la buson , tot .

3. Problema MARE ! Planetara de pe drepta este rectificata si emrge perfect , cea de pe stanga de dimineata am rectificat-o din cauza ca se auzea "batand " la curbele spre STANGA .
Planetara pe masina nu avea joc , nici dupa ce a dat-o jos nu avea joc , mecanicul aratandu-mi ca era ok , dar de rectificat putin tot s-a putut la ea . Dupa montare si un drum face la fel , deci NU era de la planetara . Cea de pe dreapta se simtea la mana , pe masina si pe banc , dar asta nimic .

4. un prieten mi-a spus ca si el a avut probleme asa si s-a strans ceva legat de cadrul motor si nu mai facea acel zgomot ... cine are idee ce poate fi ???  ( stiu ca suna ciudat , dar altceva nu mai tine minte ce a fost )
*



Marius se pare ca tu stii mai multe despre montatul planetarei pe stanga. Zici ca trebuie mare atentie cand o bagi in cutie - fii te rog mai explicit la ce anume sa ne asteptam la miscarea asta.
Vreau sa stiu daca la planetara stanga se pune vaselina in burduful de la cutie. In cazul asta nu-nteleg cum se impaca cu uleiul de la cutie care se zice ca curge cand scoti planetara ?!?!

Legat de planetarele reconditionate am tras concluzia ca mai mult de 10.000 km nu tin asa ca cel mai corect e sa le inlocuim




--------------------
SLZ/LGN/Passat 1,4MPI/0,9Tce/1,4TSI Confort/Laureate/Variant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 15 Oct 2008, 12:43
Post #191


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Eu nu tin minte ca mecanicul sa fi pus vaselina la cutie. Uleiul din cutie cred ca lubrifiaza si partea din cutie a planetarei. Tocmai de asta e bine sa schimbi si burduful de la cutie odata cu cel de la roata pentru ca altfel se poate sa curga uleiul din cutie, daca burduful e ciupit putin.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fancyman
post 15 Oct 2008, 17:17
Post #192


Membru autentic


Group: Members
Posts: 495
Joined: 10 September 04
From: Pitesti




QUOTE(nh1980ro @ 15 Oct 2008, 13:43)
Eu nu tin minte ca mecanicul sa fi pus vaselina la cutie. Uleiul din cutie cred ca lubrifiaza si partea din cutie a planetarei. Tocmai de asta e bine sa schimbi si burduful de la cutie odata cu cel de la roata pentru ca altfel se poate sa curga uleiul din cutie,  daca burduful e ciupit putin.
*



Asta banuiam si eu. Thx


--------------------
SLZ/LGN/Passat 1,4MPI/0,9Tce/1,4TSI Confort/Laureate/Variant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sabinmq
post 15 Oct 2008, 20:20
Post #193


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 22 March 07




Salut,
Scoaterea planetareai stanga nu este un lucru deosebit de greu.
1. Se ridica masina pe cric pentru a avea acces la busonul de la cutia de viteze.
2. Se scoate uleiul din cutia de viteze. Se desface "busonul" de la cutie si se lasa sa curga uleiul intr-un vas curat. Volumul vasului: min 4 dm cubi - adica 4 l. Pentru a curge tot uleiul, sau aproape tot, este necesar sa se coboare masina la pozitia normala pe sol.
3. Se scoate roata stanga si cu masina ridicat pe cric se scot: etrierul, piulita rotulei de directie, suruburile de fixare portfuzeta, cred ca in total sunt 4. Daca este incomoda pozitia se poate scoate fuzeta cu totul. Se folosesc chei si tubulare de 16 sau/si de 18. Cheile de preferat inelare si foarte solide. Pentru a scoate fuzeta este nevoie de o tubulara de 32 sau 34 si multa forta pentru a desface piulita din capul planetarei, spre roata.
4. Suruburile care prind burduful de la cutie sunt parca de 13. Dupa desfacerea celor 3 suruburi se scoate planetara. Suruburile sunt pozitionate la 120 grade. Pe colierul burdufului de la cutie se observa ca una din "prinderi este diferita de celelalte doua...intotdeauna, inclusiv cand s-a facut operatia in service,a fost pusa in partea superioara.
5. Se pune planetara noua, cu grija pentru a se potrivi in orificiile din cutie unde intra tripoda. Daca nu se nimereste nu se poate strange colierul burdufului. Dupa introducere sa strang bine cele trei suruburi.
6. Restul operatiilor se fac in ordine inversa cu mentiunea ca toate trebuiesc fff bine stranse. Dupa montarea tuturor componentelor demontate, inclusiv a rotii, se coboara masina de pe cric si se pune uleiul in cutie, prin orificiul din fata unde este busonul cu fluture. Pentru a se turna uleiul mai usor se foloseste aprox 70 cm pexal, partea inferioara intra in cutie iar in partea superioara se pune o palnie. Se umple cutia de viteze cu ulei, la final putin cate putin, pana curge afara. Se urmareste avand in vedere ca uleiul care a iesit trebuie sa intre tot. Daca este cazul se completeaza.
Cam asta ar fi totul. Timp de lucru aprox 3 ore, la curte, lejer si fara graba. De preferat cu ajutorul unui prieten, daca se poate mai priceput la mecanica si cu toate sculele la indemana. Se completeaza cele spuse de mine cu manualul de reparatii.
PS Sper ca nu am uitat nimic.


--------------------
dacia solenza clima 2003
exista teorii infirmate de experimente dar niciodata experimentele nu pot fi infirmatate de teorie
"Atitudinea conteaza!!!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 15 Oct 2008, 20:44
Post #194


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




sabinmq - as mai completa urmatoarele : nu au cum sa intre chiar 4 litri in cutie decat daca a fost desfacuta , deci cam 100-200 ml tot mai raman prin cutie , nescursi , astfel incat dupa 3 litri se pune incet si se misca roata din stanga ( la sofer ) astfel incat sa se misca si angrenajele in cutie , sa duca uleiul uniform , peste tot .
La mine nu s-a scos etrierul ca nu ai nici o treaba cu el , ci doar pivotul , capatul de bara si piulita de la planetara . Tubulara la planetara , eu stiu de 30 ... acum vedeti si voi care este de fapt .



QUOTE(Fancyman @ 15 Oct 2008, 12:40)
Marius se pare ca tu stii mai multe despre montatul planetarei pe stanga. Zici ca trebuie mare atentie cand o bagi in cutie - fii te rog mai explicit la ce anume sa ne asteptam la miscarea asta.
Vreau sa stiu daca la planetara stanga se pune vaselina in burduful de la cutie. In cazul asta nu-nteleg cum se impaca cu uleiul de la cutie care se zice ca curge cand scoti planetara ?!?!

Legat de planetarele reconditionate am tras concluzia ca mai mult de 10.000 km nu tin asa ca cel mai corect e sa le inlocuim
*


In burduful de la cutie NU se pune nici o vaselina pt ca acea tripoda din cutie este antrenata direct in cutie si acolo este uleiul din cutie !
Reconditionarea planetarelor este un compromis ... daca ale mele abia peste 72.000 km ma deranjau ca zgomot , cred ca la 15.000 - 20.000 km ar fi o cifra mai cinstita pentru rezistenta "lucraturii de rectificare si asa , 3 ore de munca si o suma decenta nu mi se pare exagerat , mai ales ca stii la ce sa te astepti de la ea , fiind testata inainte zei de km , nu ca planetarele noi care pot ceda dupa cateva sute - mii de kilometri si te trezesti ca nici garantie , nici nimic nu mai ai la ele , ca nu le-ai pus singur la garaj si nu intr-un service .
La fosta berlina dupa o rectificare la ambele m-au tinut peste 17.000 km si apoi am vandut-o ... si probabil ca mai tineau cel putin 5000 - 7000 .
Atentie trebuie cand o bagi in cutie sa intre exact in locasul ei , sa nu fortezi apoi in fuzeta degeaba si iar sa te apuci sa o desfaci . Cam trebuie 2 persoane cand o instalezi la loc , pentru ca una trebuie sa o tina impinsa in locasul ei si una trebuie sa stranga suruburile de la burduf pe cutie .
Pe acel burduf se da cu silicon rosu de etansare si pe fata plana si pe lateral

QUOTE(nh1980ro @ 15 Oct 2008, 12:43)
Eu nu tin minte ca mecanicul sa fi pus vaselina la cutie. Uleiul din cutie cred ca lubrifiaza si partea din cutie a planetarei. Tocmai de asta e bine sa schimbi si burduful de la cutie odata cu cel de la roata pentru ca altfel se poate sa curga uleiul din cutie,  daca burduful e ciupit putin.
*


Cate burdufuri de la cutie ai vazut tu ciupite ??? 99% sunt cele in miscare conica de la exteriorul planetarei , inainte sa intre in fuzeta !


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sabinmq
post 15 Oct 2008, 21:55
Post #195


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 22 March 07




Revin cu lamuriri,
In cutie la mine au intrat 3,5 l ulei deoarece sdin vas am pus uleiul in recipiente goale de ulei de cutie mai vechi dar curate de 1 l, gradate . Am spus un vas de 4l pentru ca uleiul sa nu ajunga in "buza" vasului, adica a fi mai usor de manevrat/manipulat. In rest, cu manevra descrisa de tine, cu roata nu am stiut, nu am facut si nici nu am vazut pe nimeni facand asa....poate ai dreptate, poate este mai bine asa. Despre tubulara de 32, eu asa tin minte dar am adaugat 34 si apoi am mentionat ca trebuie sa ai toate sculele, respectiv eu am avut o trusa completa de chei si tubulare cu clichet si cu prelungitoare de tubulara. Recomand ca inainte sa se faca un necesar de scule. Eu am scos si piulita pivotului pentru a ma misca mai lejer; deci am dat fuzeta jos; se paote si fara dar mi se pare mai incomod. Daca nu am fost foarte explicit scuze si multumesc pentru completari.

15 Oct 2008, 23:15:
Imi cer scuze, in prima interventie, nu am facut mentiunea privind faptul ca trebuie sa ai toate "sculele" necesare, de accea am revenit.

15 Oct 2008, 23:26:
Si am mai uitat ceva: Dupa montarea planetarei, daca se poate, este bine de suspendat masina de fata, cu ambele roti in aer si de pornit motorul. Se accelereaza usor. Astfel planetara se invarte si se vede dupa 30 sec-1 minut daca se pierde ulei pe la burduful de la cutie. Daca pierderea este pe la imbinarea burdufului cu cutia se mai strang cele trei suruburi. Daca se pierde ulei pe la simeringul de etansare se poate schimba colierul si daca se pierde in continuare trebuie burduf nou. Atentie, ca este posibil dupa remontare, burduful de la cutie sa piarda ulei....eu am patit-o si cu tot masticul de etansare nu s-a rezolvat problema. Daca totul este OK se poate monta roata.

This post has been edited by sabinmq: 15 Oct 2008, 22:26


--------------------
dacia solenza clima 2003
exista teorii infirmate de experimente dar niciodata experimentele nu pot fi infirmatate de teorie
"Atitudinea conteaza!!!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 16 Oct 2008, 00:17
Post #196


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




QUOTE(marius80_eugen @ 15 Oct 2008, 21:44)

Cate burdufuri de la cutie ai vazut tu ciupite ??? 99% sunt cele in miscare conica de la exteriorul planetarei , inainte sa intre in fuzeta !


Cred ca m-am exprimat eu cam dur, desi burduful poti sa-l ciupesti fix cand umbli la el.
La mine incepuse sa 'lacrimeze' (dupa exprimarea mecanicului) si am preferat sa-l schimb ca sa nu platesc de 2 ori manopera (lucrul nou tine oricum mai mult), in caz ca se spargea si cel dinspre cutie. Cauciucul oricum se strica odata cu trecerea timpului.
Planetara se poate scoate si fara sa desfaci capatul de bara, dar e mai incomod. Trebuie sa scoti doar pivotul (se desfac cele 2 suruburi de pe amortizor) si sa folosesti un levier mai solid ca sa apesi in jos fuzeta.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ozzzy
post 16 Oct 2008, 00:50
Post #197


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 18 November 07




daca imi face zgomot la virajele de dreapta , care dintre planetare e defecta?


--------------------
dacia solenza clima 2003 - PH-xx-LHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 16 Oct 2008, 09:00
Post #198


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Daca iti face galagie la virajele spre dreapta , atunci cea dreapta este de vina . In putine cazuri face cea de pe stanga , asta numai daca are o uzura mare si cu siguranta face si spre stanga . Dar de obicei la virajele spre stanga este mai fortata cea de pe stanga , iar la cele spre dreapta , cea din dreapta .
Jocul planetarelor se observa f usor si cu mana , cand este masina ridicata pe elevator , precum se si simte in podea pe partea pe care este problema la planetara .

QUOTE(nh1980ro @ 16 Oct 2008, 00:17)
Cred ca m-am exprimat eu cam dur, desi burduful poti sa-l ciupesti fix cand umbli la el.
La mine incepuse sa 'lacrimeze' (dupa exprimarea mecanicului) si am preferat sa-l schimb ca sa nu platesc de 2 ori manopera (lucrul nou tine oricum mai mult), in caz ca se spargea si cel dinspre cutie. Cauciucul oricum se strica odata cu trecerea timpului.
Planetara se poate scoate si fara sa desfaci capatul de bara, dar e mai incomod. Trebuie sa scoti doar pivotul (se desfac cele 2 suruburi de pe amortizor) si sa folosesti un levier mai solid ca sa apesi in jos fuzeta.
*



Ca sa scoti doar planetara NU trebuie sa desfaci cele doua suruburi de pe amortizor si nici fuzeta cu discul de frana si etrier . Acestea toate se desfac numai daca schimbi si rulmentul !

Rezolvarea problemei mele : rulmentul de pe partea soferului era cam dus si impreuna cu uzura planetarei da acele zgomote de "planetara dusa" . In prezent se aud numai in anumite conditii si am rezolvat problema .
Rulment fata de uzina : 75 ron / sau de Alexandria : 45 ron . Mecanicul mi-a spus ca cel de Alexandria e mai bun si chiar m-am convins de asta , interiorul fiind diferit , conic , fata de cel de fabrica , care are bile normale , ca un rulment normal .

sabinmq - indiferent cat invarti tu cu mana nu se face nici o sutime de presiune cat se face in timp ce ai 100 km/h si o fortezi pe nu stiu ce drumuri . Se observa normal atunci , pe loc , cand montezi totul la loc , dupa ce ai pus ulei daca "lacrimeaza" sau nu , dar trebuiesc facute observari in primele zile dupa cateva drumuri daca se vede ulei sau nu acolo .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fancyman
post 16 Oct 2008, 11:47
Post #199


Membru autentic


Group: Members
Posts: 495
Joined: 10 September 04
From: Pitesti




Foarte bune sfaturile voastre !
Tinand cont de faptul ca planetara e noua o sa merg in service s-o schimb dar e bine ca acum stiu la ce sa fiu atent cand o monteaza. cheers.gif



M-apuca groaza cand ma gandesc cate probleme din cauza unui cauciuc crapat la 65.000 km (la dacia veche am patit la fel dar pe la 180.0000)

This post has been edited by Fancyman: 16 Oct 2008, 11:58


--------------------
SLZ/LGN/Passat 1,4MPI/0,9Tce/1,4TSI Confort/Laureate/Variant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sabinmq
post 18 Oct 2008, 10:54
Post #200


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 22 March 07




Pt marius80_eugen
Planetara se suspenda ca sa se poata invarti liber fara sa atinga de nimic. Am specificat ca se accelereaza usor 30 sec-1 min dupa ce se porneste motorul in conditiile mentionate. Se poate ajunge de proba pana la 2000-2500 ture accelerand usor. Daca este Ok se monteaza apoi totul..... Rog a se citi cu atentie ceea ce este scris.......


--------------------
dacia solenza clima 2003
exista teorii infirmate de experimente dar niciodata experimentele nu pot fi infirmatate de teorie
"Atitudinea conteaza!!!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 19 Oct 2008, 22:25
Post #201


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Am schimbat sambata planetara dreapta si nu am intampinat probleme decat la suruburile intepenite bine de tot. (Apropo, le/am schimbat pe toate cu suruburi noi, cum scrie la manual. Pun pariu ca in service nu faceau asta mad.gif )

Fancyman, daca ai putin timp eu zic ca poti sa o rezolvi singur pe cric fara "ajutorul" maimutelor din service.

Intr-adevar planetara de pe masina nu avea piesa de echilibrare ca asta noua. Acum merge de rupe, nu mai bate nimic, nu mai troncane (am schimbat saptamana trecuta bucsele de la bara stabilizatoare). Am dat 370 lei pe planetara de origine dar cred ca face... 170 km/h in drum spre 4tuning days pe autostrada e dovada ca totul a decurs bine ohmy.gif

Succes tuturor care vor incerca sa isi rezolve singuri belelele cu trosc-trosc-ul de la planetare biggrin.gif

This post has been edited by andri1940: 19 Oct 2008, 22:30


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mariusake
post 29 Oct 2008, 16:20
Post #202


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 29 October 08




Da ,panetarele le-am schimbat anu trecut in august,ca bateau foarte tare la viraje,si cand plecam de pe loc! smile.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003,motor 1.4,aer conditionat - CT 04 RSB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fancyman
post 30 Oct 2008, 10:18
Post #203


Membru autentic


Group: Members
Posts: 495
Joined: 10 September 04
From: Pitesti





Fancyman, daca ai putin timp eu zic ca poti sa o rezolvi singur pe cric fara "ajutorul" maimutelor din service.

[/quote]


De acord cu tine dar ce te faci cu garantia ??


--------------------
SLZ/LGN/Passat 1,4MPI/0,9Tce/1,4TSI Confort/Laureate/Variant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 30 Oct 2008, 22:43
Post #204


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Daca ai grija la montaj nu stiu la ce iti trebuie garantie. Doar nu vor plezni asa deodata dry.gif


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fancyman
post 31 Oct 2008, 08:57
Post #205


Membru autentic


Group: Members
Posts: 495
Joined: 10 September 04
From: Pitesti




Doamne fereste, daca are un defect de fabricatie ??? Crezi ca e imposibil ?


--------------------
SLZ/LGN/Passat 1,4MPI/0,9Tce/1,4TSI Confort/Laureate/Variant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 31 Oct 2008, 17:49
Post #206


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Mie la o saptamana de montare a unui rulment nou , a inceput sa scartaie si sa gripat in 2 zile , blocandu-mi roata complet pe la 30 km/h .
Se spune ca intr-o viata de om ti se intrampla multe ... dar ce sa spun ... nu va doresc sa vi se intample !
Altceva : nu am incredere in piesele noi , nici macar cele de origine , sunt bataie de joc !

This post has been edited by marius80_eugen: 31 Oct 2008, 17:49


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fancyman
post 1 Nov 2008, 17:54
Post #207


Membru autentic


Group: Members
Posts: 495
Joined: 10 September 04
From: Pitesti




Si rulmentul era ....... (de origine, de Alexandria ...)


--------------------
SLZ/LGN/Passat 1,4MPI/0,9Tce/1,4TSI Confort/Laureate/Variant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaVeN_BA
post 3 Nov 2008, 15:51
Post #208


Solentzar


Group: Members
Posts: 35
Joined: 21 June 05
From: Galati




La mine bate aia de pe stanga si la curba spre dreapta si spre stanga, dar si in linie dreapta. Are cineva idee de un pret reactualizat? Pan' la urma merg "pe mana" planetarelor de uzina?


--------------------
Dacia 1310 TLX / Solenza Clima | 1992 / 2004 | - GL-85/23-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vlpvlp06
post 3 Nov 2008, 19:58
Post #209


Membru autentic


Group: Members
Posts: 549
Joined: 16 March 08
From: Slobozia




planetara stanga este in jur de 370 ron


--------------------
ex:dacia solenza/ volvo for life!!!/ T-5 power
Magazin de piese auto on-line.

http://vlpauto.ro/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 4 Nov 2008, 18:38
Post #210


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Raven, eu zic sa nu te complici cu pleznitori si sa iei de origine. Macar dai un ban, dar stii ca face wink.gif


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
18 Pages « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th May 2024 - 14:50
Forum Renault