DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

26 Pages « < 11 12 13 14 15 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Vreau sa pun aer conditionat pe Dacia 1310, Unde se poate face instalatia ?

gotronic
post 13 Mar 2009, 08:30
Post #361


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Prima varianta e buna, a doua nu. (compresorul consuma mai mult decat poate duce orice alternator)


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vadim_braia
post 14 Mar 2009, 11:44
Post #362


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 10 February 07
From: Bucuresti




Pt cine vre a sa studieze mai bine fenomenul cu A/C pe berlina poate trage un ochi la o Dacie papuc cu instalatie frigorifica biggrin.gif Compresorul se prinde deasupra alternatorului ( ca in poza cu Dacia din Argentina ) , iar in interior se poate adapta o aeroterma de alta masina cu A/C ( Ex: Sandero , Logan , Solenza ...) sau se construieste o aeroterma ca sa aiba log sub bord .


--------------------
DACIA LOGAN 2007 1.5 DCI VAN & MCV LAUREATE
Volvo 850 2500cmc , Rover 600 1800cmc 16 V , Toyota Previa 2.2D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 14 Mar 2009, 23:37
Post #363


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




La faza cu construitul ne-ai omorat. Nu suntem in stare sa ajungem la un punct comun legat de A/C si tu vrei sa construim o aeroterma. Nu stim nici ce inclinatie au palele, nici ce profil si diametru, nici ce turatie maxima pot suporta, nici ce motor electric sa le antreneze, nici sa etansam un circuit pneumatic etc. Radiatorul are nevoie de o zona de vaporizare unde sa existe un schimb de presiuni ca freonul sa poata trece de la o stare la alta si sa faca schimbul termic. Studiati problema pompelor de caldura si vedeti ce spun aici.
Tu vrei sa devenim peste noapte constructori. S-o luam incetisor. Nu e asa simplu cum pare. E mai lesne sa adaptezi una deja fabricata si testata.

Mda, unii pot spune ca vor face una cu ventilator de la sursa de PC... aia o sa fie "bull-shit".

Propun sa mai pescuim ceva informatii. Subiectul nu e asa simplu precum pare, dar nici complicat sa nu-l intelegem. Spor la treaba.

Apropo, varianta cu compresor electric cade din start si gotronic a spus deja de ce: consumul motorului de la compresor va fi asa mare ca alternatorul nu va face fata. Nu am vazut pe nici o masina compresor electric. Nu am spus ca nu este asa ceva, ci ca nu am vazut. Si am tras capota la multe modele.

This post has been edited by Siconi: 14 Mar 2009, 23:39


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 15 Mar 2009, 06:15
Post #364


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




In primul rand trebuie sa va ganditi ca este necesar un radiator care sa "disperseze" caldura primita din interioul habitaclului. Ma intreb daca are loc inca un radiator in fata celui de racire.

Un compesor presupun ca se poate cauta pe la dezmembrari. Totul e sa gasim unul la pret de fier vechi, nu la preturile nesimtite care le au negustorii astia cu impresii de vanzatori occidentali.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 15 Mar 2009, 09:42
Post #365


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Radiatorul nu "disperseaza" caldura din interior, ci pe cea din compresor. La destinderea gazului comprimat in radiatorul din bord sau habitaclu, se produce "frigul". Caldura se amesteca cu aerul rece sau iese pe unde poate.!!! smile.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 15 Mar 2009, 11:08
Post #366


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




domnule gotronic am zis bine ce am zis.

O instalatie de aer conditionat o putem privi ca o pompa de caldura, absoarbe caldura din interior si o cedeaza in exterior. Avem 2 radiatoare (ca nu putem sa ii spunem celui de absorbtie calorifer din pacate) din care cel care cedeaza caldura in exterior va fi cald. Cat de cald? A naibii de cald. Vara pana si la frigiderul meu arctic radiatorul dn spate frige. Ma gandesc la faptul ca spre deosebire de un frigider temperatura nu trebuie sa coboare sub 0 grade (ma rog, cam 15 16 as vrea eu) dar pe de alta parte volumul de aer din habitaclu care trebuie racit este mult mai mare, deci putem sa zicem ca in esenta tot pe acolo suntem. In realitate caroseria se incalzeste foarte mult multumita razelor solare, deci avem nevoie de o pompa cu un debit mult mai mare de "caldura".


Sa facem caldura in dacie e destul de simplu si totusi sunt ogramada de topicuri pe daciaclub cu o gramada de useri care se plang ca ingheata in masina.
Sa facem racoare va fi o provocare.

Eu gandesc schema cam in felul urmator:

un radiator de racire pt AC de la ceva auto din dezmembrari. Sa nu va aud ca montam 2 de alea de dacie de aluminiu subtiri, unul in fata celuilalt pentru ca radiatoarele astea nu cred ca rezista la presiune.
Un compresor destul de potent (probabil de vreo 3 4kw este arhisuficient) care sa fie micut si sa incapa langa alternator. Ce am vazut in pozele alea, cu alternatorul probabil antrenat de axa cu came nu mi se pare o idee fiabila, la ce alternatoare gasim noi pe la dezmembrari.

Mai avem nevoie de inca un radiator, parca se numeste vaporizator care sa fie montat sau in grila de sub parbriz, la daciile mai vechi, (ferrari-ul meu, ca de ala ma intereseaza cel mai mult) sau langa caloriferul aerotermei de cn.

Presupun ca ne mai trebuie o electrovalva, tevaraie pentru traseul freonului si cateva comutatoare cu electromagneti sau vacumatice. Preferabil actionate electric pentru ca si asa is o gramada de locuri pe unde trage motorul asta de dacie aer fals cand vrea el.

Acum sa vedem cati punem in practica chestia asta. Io cred ca maxim 5.

insa inainte de a ne apuca de montat tubulatura, compresor, radiatoare si mama naibii trebuie pus la punct sistemul de incalzire. AKA AEROTERMA aia puturoasa de berlina. Sa se simta jetul de aer cand se invarte.

Pentru chestia asta eu am gasit un motor care se simte bine pe la 40v si vreo 4 5A, adica are in jur de 200w. I-am polizat axul ca sa ii pot monta o paleta de aia cu "debit majorat" in cap. Rezultatul este ca pune in miscare bine de tot aeul din camera mea, cred ca fara sa exagerez este de vreo 10 ori mai potent decat motorul ala anemic de aeroterma.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 15 Mar 2009, 14:08
Post #367


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Instalatia de A/C nu o privim CA PE O pompa de caldura, ea CHIAR este o pompa de caldura. E vorba de trecerea freonului de la o stare la alta, fapt care genereaza caldura sau frig. Ma rog, se absoarbe din aer temperatura sau se cedeaza temperatura. Exista pe traseul de A/C o zona (numita vaporizator) in care se face un schimb de presiuni la nivelul agentului de racire (R22 R134 R404 R407 R410 R507 etc. sau ce o mai fi acolo, in functie de fabricant). Zona de vaporizare este fie intr-un radiator, fie la intrarea in compresor, fie la intrarea in radiator caz in care se prezinta prin forma unei mici canistre in care circuitul freonului este "strangulat" (la unele auto asa am vazut). Venind cu presiune mare din compresor (compresorul are intotdeauna o intrare si o iesire care pot functiona si vice-versa), in locul gatuit va trece o cantitate mult mai mica de freon si astfel dupa gatuire avem o zona depresurizata comparativ cu cea precedenta zonei in discutie. Din aceasta cauza a pierderii presiunii, freonul se transforma in GAZ si elibereaza caldura expandandu-se. Contrar acestui lucru, la trecerea inversa prin instalatie se produce condensarea in compresor datorita presiunii generate si freonul, lichid de data asta, ajunge la iesirea compresurului (anterior era intrare, devenita acum iesire prin schimbarea sensului circuitului cu ajutorul unei valve electrice) avand o anumita presiune (de regula undeva intre 5,5 si 7,5 bari), fapt care duce la absorbtia caldurii din atmosfera inconjuratoare prin intermediul radiatorului exterior si la racire brusca. Astfel ajunge in habitaclu la radiatorul din interior care in afara de un senzor de temperatura si o suflanta nu mai contine nimic si unde cedeaza frigul, recele datorat absorbtiei caldurii. Si tot asa. Asta e principiul pompelor de caldura si al tuturor instalatiilor de A/C, fie ele de locuinte sau auto.
Componentele alcatuitoare:

-compresor de freon/agent frigoterm
-vaporizator si valva de sens cu circuitul aferent
-radiator interior
-radiator exterior
-unitate de comanda
-senzori de temperatura pe cele 2 radiatoare
-tevi Cu cu diametre diferite (de obicei, 6mm la retur si 10mm la retur)


<span class='edit'>15 Mar 2009, 14:15:</span>
LE: Temperatura minima nu va ajunge niciodata sub 12 grade, iar cea maxima, ca vorbim de pompe de caldura, nu deparesete 32 grade daca circuitul este construit sa si incalzeasca. Daca se foloseste doar pentru racire, nu mai e nevoie de supapa de schimbare de sens si instalatia se mai usureaza un pic. cautati cu Gogu pe net ca veti gasi o schema completa de instalatie si veti intelege si cum functioneaza asa ceva.

Iata doar un exemplu aici: http://www.centrale-termice.ro/Articole/im...conditionat.gif

This post has been edited by Siconi: 15 Mar 2009, 14:16


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vierme_ha
post 15 Mar 2009, 22:56
Post #368


Membrul


Group: Members
Posts: 386
Joined: 6 January 04
From: Fetesti/Bucuresti




m-am tot gandit si eu cu A/C-ul de la vreun cielo...e bun si e si ieftin la SH...dar de cand am pus motorasul asta pe berlina nu prea mai am loc de un compresor de A/C...in opinia mea nu o sa se poata pune A/C pe o berlina cu aeroterma clasica-gen 1300..trebuie neaparat CN...sistemul ala cu un calorifer de 1m lungime si pus in afara habitaclulului mi se pare gandit de maimute...randament de rahat! si plus ca nu cred ca exista calorifer (sau cum i-o zice la radiatorul ala care face frig ) de 1m lungime....


--------------------
Dacia 1310 TLX fost 1.8 16v 99kw 1990 - IL-02-XFP
Semnat: eu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 15 Mar 2009, 23:49
Post #369


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




ehei ce maimute destepte erau cei de la Renault din vremea aia. Mai dezghetati ca maimutele noastre care au reinvetat roata la R12 si au numit noul produs ... Dacia. Ba merge si la alea, numai ca e mai mult de muncit si multora le e lene sau nu stiu cum. Pe mine nu ma tenteaza sa pun A/C... cel putin deocamdata. Dar daca m-as apuca, sigur as gasi o varianta viabila si cu efectul scontat... la fel au zis multi si de IC ca nu merge de pus pe 1300 si la mine merge perfect de mai bine de 3 ani fara nici cea mai mica problema... la fel si deschiderea electrica din telecomanda la portbagaj. Se poate, dar trebuie sa ai un pic de simt practic si imaginatie, pe langa studierea problemei la fata locului.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hora
post 27 Mar 2009, 12:01
Post #370


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 22 July 06
From: Brasov




interesanta ideea cu a/c la dacie. am vazut si eu un papuc cu instalatie de uzina in 2001 la salonul auto bucuresti. pacat ca nu sint mai multe poze cu acest model, motor si interior. off topic pentru vis-a- vis: misto galeria de poze cu papucurile, slz si sn. mi-ar placea niste poze asemenatoare ( "oficiale") si cu berlina. ai idee de unde le-as putea gasi? poate imi trimiti un link sau poate le postezi tu. mersi anticipat

27 Mar 2009, 13:05:
ps. ma refer la galeria foto de la pagina 9 smile.gif

This post has been edited by hora: 27 Mar 2009, 12:05


--------------------
Opel Corsa C 1.3 cdti 2006
Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 27 Mar 2009, 12:15
Post #371


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




N-am gasit asa ceva...


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 27 Mar 2009, 20:40
Post #372


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




Si pe mine m-ar interesa si cred ca o sa cumpar un compresor de matiz sa il pun langa alternator cu o curea mai mare, radiator de AC dc se poate gazi la dezmembrari de diferite marimi(numit condensator) iar vaporizatorul cred ca ar merge in locul torpedoului cu o aeroterma de cn care baga foarte bine aer iarna in 5 minute daca e motorul incins face caldura, asa ca.. de ce nu sa faca aer rece??

Intrebarile mele sunt.. pot sa pun furtune de cauciuc prin care sa treaca freonul? Deoarece nu as vrea sa pun de cupru pentru ca daca se misca plesnesc, sau sunt incomode la montaj. Si are cineva idee daca merge aeroterma normala de bord cn si sa racordez freonul la caloriferul lui.. ce spuneti de idee, si scuzati-ma ca nu am citit topicul si poate s-a mai discutat asta dar nu mai am rabdare sa il citesc


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristilion
post 27 Mar 2009, 21:25
Post #373


Sanderizer


Group: Members
Posts: 35
Joined: 3 February 05




Am gasit o singura poza cu motorul de Double Cab 1.6 AC...



This post has been edited by cristilion: 27 Mar 2009, 22:14

Attached thumbnail(s)
656wc9.jpg ( Size: 39.41k ) Number of downloads: 1009
normal_dacia_pick_up_1_6_33.jpg ( Size: 57.82k ) Number of downloads: 1098


--------------------
Dacia Berlina li, Sandero 1.6 MPI 2003/LI, 2010 - DJ-44-LEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 27 Mar 2009, 21:29
Post #374


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(panter1 @ 27 Mar 2009, 20:40)
nu mai am rabdare sa il citesc
*



Ura și la gară atunci!

(btw, ăla nu-i condensator)


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 27 Mar 2009, 22:51
Post #375


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




Maersk eu intrebam printre altele daca se poate pune si furtune de gaz(din cauciuc)pe unde circula freonul si daca se s-ar putea pune in locul torpedoului o aeroterma de cn, caci radiatorul ei rezista cu brio la apa fierbinte de la motor, asa ca de ce nu ar rezista si la presiunea freonului, dar mai bine taceai decat sa spui asta smile.gif avem o problema cu comportamentul in romania in general, si cu respectul fata de celalalt nu esti tu de vina, si daca gandeai putin mai mult ti-ai fi dat seama ca am timp sa il citesc si ca il voi citi.. dar ma rog.. m-ai luat pe sus wacko.gif

Sau scos un radiator de aeroterma, pus un ventilator in spatele lui si montat in locul torpedoului, cu niste adaptari frumoase sau elice in forma de turbina langa el.. ar fi o chestie zic eu..

This post has been edited by panter1: 27 Mar 2009, 23:13


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytt
post 27 Mar 2009, 23:12
Post #376


Membru autentic


Group: Members
Posts: 584
Joined: 14 December 04




sau mai bine gasim/cumparam motorul de 1.6iA/C cu tot cu CV si am scapat de o mare parte din problema mai ramane tubulatura interioara smile.gif


--------------------
DACIA 1400 TLX 1999 - AG-03-UNP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 27 Mar 2009, 23:17
Post #377


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(adytt @ 27 Mar 2009, 23:12)
sau mai bine gasim/cumparam motorul de 1.6iA/C cu tot cu CV si am scapat de o mare parte din problema mai ramane tubulatura interioara smile.gif
*



Adyt un compresor de matiz om gasi noi la dezmembrari sa il adaptam langa alternator.. dar problema e cu tubulatura din interiorul masinii si vaporizatorul, trebuie sa il confectionam cumva,

condensatorul il prindem noi pe undeva.. (condensatorul este radiatorul acela de afara, cum e si la frigider in spate)


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 28 Mar 2009, 00:24
Post #378


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Ala nu e condensator, e doar un radiator. Rolul de condensare a freonului ii revine in totalitate COMPRESORULUI. Furtunele de cauciuc nu sunt indicate. Freonul nu e tot una cu gazul. Ce presiune ai tu la gaz si ce presiune face compresorul la A/C ?! La A/C ai static 5.5 - 6 bari si in functionare ai si 8 bari, ceea ce la gaz nu vei avea niciodata.
Ma gandesc ca nu de prosti au folosit fabricantii conducte de Cu. Ca idee, eu am facut instalatii de A/C (casa/apartament) pe teava de Cu, cu trasee modificate si cu tot felul de T-uri si coturi lipite cu lampa de gaz, ca la instalatia de incalzire centrala. Executat cu grija si migala, traseele nu au nici cele mai mici pierderi de freon. La apa nu se vad lipiturile slabe si presiunea e mica. La freon, fiind un gaz cand e pe incalzire, porii lipiturilor inseamna compromiterea lucrarii.
Totusi, la autoturisme s-au folosit tevi de Cu. Si nu ai frica, nu crapa nimic. De aceea se si foloseste teava de Cu fiindca in sinea lui Cu are o structura usor elastica si se deformeaza relativ usor, deci nu e rigid ca la fier. In caz de deplasari sau torsiuni, teava de Cu se "muleaza"pe noua forma impusa sau pe traiectoria respectiva, mai ales ca nu se impun deformari de valoare mare sau datorate unor forte prea mari. Tot traseul e dintr-o bucata, nu ai de ce sa faci lipituri sau inadiri, care pot crapa. Poate aici aveai aceasta teama. Prinderea pe radiatoare si compresor se face prin "percluirea" tevilor (asa se numeste procedeul de deformare plastica a capatului tevii) si strangerea lor prin piulite olandeze venite cu tot cu radiatoare sau compresor. Fara acestea, nici nu are rost sa va apucati de treaba... asta daca nu cumva dispuneti de tevile originale. Izolatia de pe conducte are si ea un rol important, deci nu neglijati.
Compresorul de pe Matiz se poate adapta pe Dacia, dar e nevoie de un ochi mai imaginativ si mai ingineresc sa poata observa toate posibilitatile si pe cea optima.
Spor celor ce isi doresc acest accesoriu util.

This post has been edited by Siconi: 28 Mar 2009, 00:31


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 28 Mar 2009, 01:23
Post #379


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




Siconi stiam ca condensatorul e condensator(radiatorul acela de afara) care scoate caldura, iar compresorul e "inima" acestui sistem, 2 lucruri diferite. Am facut si eu ceva lectii de figotehnie biggrin.gif acum cativa ani, dar nu am retinut presiunile.. deci aici nu te contrazic rolleyes.gif
pe tine nu te bate gandul asta deloc? cu aerul smile.gif

This post has been edited by panter1: 28 Mar 2009, 01:29


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 28 Mar 2009, 02:04
Post #380


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Deocamdata nu. Ma bate gandul sa pun la punct sistemul de incalzire sa am iarna caldura ca lumea fara sa astept sa merg 5-6km sa se incalzeasca motorul.
Cu toate ca masina mea e albastra si vara cam atrage caldra soarelui daca nu e la umbra, momentan nu alerg dupa A/C. Am altele importante de rezolvat la ea: ITP. Apoi vine revopsita si mici modificari estetice care sunt in program de 2 ani. Daca mai raman resurse, ma voi orienta si spre o instalatie A/C. Ramane de vazut.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UNITED
post 30 Mar 2009, 22:01
Post #381


Membru autentic


Group: Members
Posts: 37
Joined: 1 June 08
From: CRAIOVA




Am facut ceva sapaturi si am gasit astea.

30 Mar 2009, 22:26:
Am mai gasit in plus si astea. Sunt de la Renault 12.

30 Mar 2009, 22:33:
Daca ajuta la ceva m-as bucura. Poate intr-o zi o sa gasim cu totii solutia cea mai buna.

30 Mar 2009, 22:36:
Toate cele 4 poze sunt diferite. Nu va uitati ca au fiecare 2,12 Mb.

This post has been edited by UNITED: 30 Mar 2009, 22:36

Attached File(s)
Attached File  1.bmp ( 2.12mb ) Number of downloads: 88
Attached File  2.bmp ( 2.12mb ) Number of downloads: 62
Attached File  3.bmp ( 2.12mb ) Number of downloads: 56
Attached File  4.bmp ( 2.12mb ) Number of downloads: 58


--------------------
DACIA 1410 Li 2003 - DJ-62-MAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 30 Mar 2009, 22:43
Post #382


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Puteai sa le faci si tu .jpg

2csaxok.jpg

vctjs4.jpg

ilxfdc.jpg

34ijvk3.jpg

This post has been edited by vis-a-vis: 30 Mar 2009, 22:53


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 31 Mar 2009, 21:45
Post #383


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Bun. Si ce facem cu aceste poze? Sunt de pe R12-le argentinian, daca nu ma insel. Unde gasim noi asa "bunatati"? Poate pe e-Bay la argentinieni daca a incercat careva.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristilion
post 31 Mar 2009, 22:23
Post #384


Sanderizer


Group: Members
Posts: 35
Joined: 3 February 05




Cred ca te inseli. Dupa cum arata la interior cred ca e de la turci....deci mai aproape.

Attached thumbnail(s)
2046638tara0034.jpg ( Size: 458.34k ) Number of downloads: 977


--------------------
Dacia Berlina li, Sandero 1.6 MPI 2003/LI, 2010 - DJ-44-LEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 31 Mar 2009, 22:39
Post #385


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Eu am vazut asa ceva pe R12-le argentinian, undeva pe net. De aici concluzia mea. Cel putin prezentarea din ultima poza este turceasca toata ziua. E posibil sa fie si la turci, desi EU nu stiu sa se fi facut R12 in Turcia sau piese pentru el. Dar pot fi si dezinformat, asa ca nu te contrazic.
Bun. Cum ajungem la piesele astea?!


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristilion
post 31 Mar 2009, 22:52
Post #386


Sanderizer


Group: Members
Posts: 35
Joined: 3 February 05




Sa-au produs si la turci dar in afara de poza de mai sus nu am mai gasit nimic legat de Renault 12 cu aer conditionat de la turci.
http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_12

1 Apr 2009, 02:39:
Am gasit la ei pe forum ca a fost produs "Renault 12 TSW Air Condition ''Klima'' (1983-1985)" (cel cu bordul din poza de mai sus)......deci ..... acum 24 ani.... sad.gif

This post has been edited by cristilion: 31 Mar 2009, 23:09


--------------------
Dacia Berlina li, Sandero 1.6 MPI 2003/LI, 2010 - DJ-44-LEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 1 Apr 2009, 06:46
Post #387


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(cristilion @ 31 Mar 2009, 22:52)
nu am mai gasit nimic legat de Renault 12 cu aer conditionat de la turci.
*




poate pentru ca nu se numea Renault 12?!


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 1 Apr 2009, 08:09
Post #388


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




R12 toros se numea:)
eu inca nu am vazut live unu cu a/c;)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raduradu24
post 11 Jun 2009, 00:35
Post #389


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 11 June 09




Incerc ceva acum pt. 1300. ceva piese de frigider, compresor, convertor tensiune... conducte, freon... sa vedem ce va fi si daca a meritat. dry.gif


--------------------
dacia 1300 originala... 1986 - b78sla
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 11 Jun 2009, 06:40
Post #390


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




O instalatie de aer conditionat consuma si peste 5KW (am vazut in service cand mi-au masurat puterea consumata de aerul conditionat la Solenza, si nici macar nu era data pe ultima treapta). Asa ca daca faceti raportul dintre puterile unui compresor de frigider si unul ptr. aer conditionat o sa ramaneti "dezamagiti". Si asa la 5KW, cateodata parca tot nu face fata instalatia originala de pe masina. Ganditiva ce eficienta are o instalatie de aproximativ 50 de ori mai mica.!!! wacko.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
26 Pages « < 11 12 13 14 15 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 23:20
Forum Renault