Vreau sa pun aer conditionat pe Dacia 1310, Unde se poate face instalatia ?
![]() ![]() ![]() |
Vreau sa pun aer conditionat pe Dacia 1310, Unde se poate face instalatia ?
driverx |
![]()
Post
#391
|
||
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
||
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|||
gotronic |
![]()
Post
#392
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Da, mai poate fi "upgradata instalatia" si cu un CD agatat de butonul de pornire (Da o nota aparte)
![]() |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
Siconi |
![]()
Post
#393
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Hai sa gandim logic putin:
Cat timp ii ia unui frigider ca sa produca frig? Din momentul in care deschizi usa frigiderului, cat timp vei simti frigul generat in unitatea de timp masurata anterior? Acuma, sa vedem si urmatorul aspect: Cat timp ii ia unui sistem A/C auto ca sa faca frig si cat timp face fata cu frigul generat? Din calculele foarte lesne de dedus din aceste intrebari, se observa ca: - o instalatie cu componente de frigider, fie chiar si combina frigorifica este cu mult mai lenta si mai putin generatoare de aer rece intr-o unitate de timp cat mai scurt - o instalatie de A/C dedicata domeniului auto este cea mai buna optiune - compresorul A/C auto are un consum mult mai mare decat cel casnic de frigider, de unde si puterea exprimata in cantitatea de aer rece/min (BTU parca este unitatea de masura) - este nevoie de un compresor cum e cel de Matiz sau Tico pentru a nu stresa prea mult motorul de Dacia, fie el si de 1400cmc. Cred ca toata lumea stie ca, din momentul pornirii A/C in masina, consumul de carburant va creste cu ~1-1.3L/100km, indiferent de treapta de ventilatie, iar puterea motorului va scade simtitor. Foarte multi aleg strategia urmatoare: cand au nevoie de demaraj sau intra-n depasiri mai limitate, opresc instalatia de A/C ca sa recastige puterea initiala. Succes celor care intrevad o reusita in acest soi de proiect. Hai ca se poate. This post has been edited by Siconi: 11 Jun 2009, 13:31 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
argon |
![]()
Post
#394
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Siconi @ 11 Jun 2009, 13:29) - este nevoie de un compresor cum e cel de Matiz sau Tico pentru a nu stresa prea mult motorul de Dacia, fie el si de 1400cmc. in ideea absurda ca cineva chiar fa face mai mult decat sa dea din taste, si-si pune AC pe Dacie, va adia o briza usoara, nu am vazut Tico sau Matiz sa zici ca intradevar face rece, si sunt mai bine izolate termic decat un harb de Dacie, instaltia a fost fost proiectata din fabrica, au aeroterma corespunzatoare..etc. QUOTE(Siconi @ 11 Jun 2009, 13:29) Foarte multi aleg strategia urmatoare: cand au nevoie de demaraj sau intra-n depasiri mai limitate, opresc instalatia de A/C ca sa recastige puterea initiala. kk, in momentul cand o forjezi se decupleaza automat compresorul, si revine ulterior. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
varu_vyyp |
![]()
Post
#395
|
![]() Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 30 April 09 ![]() |
am remarcat la o dacie a unui priete, ca in masina lui este mult mai rece fata de masina mea. Masina prietenului este antifonata bine, chedere bune ( nu bate vantu prin masina ) si geamurile ionizate. Efectul de sera este foarte redus si este cat de cat suportabil statul in masina cand soarele are.
Acuma daca ar monta un aparat de ac. cu siguranta se va scadea temperatua din masina. iar daca compresorul de ac ia din puterea motorului se poate inlocui fulia cu una mai mare si reduce din consumul de putere al motorului dar si eficienta. Visul meu de mic copil e sa imi pun pe amanta mea ( dacia ) ac. |
--------------------
dacia 1300
berlina
1984 veata si acordeoane!...
|
|
argon |
![]()
Post
#396
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
iti trece, si visul meu era asta, dar e nerealizabil, ia-ti o masina cu AC...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
panter1 |
![]()
Post
#397
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Pentru Argon, arunca o privire la pozele de mai jos
![]() ![]() 34144674lz6.jpg ( Size: 73.67k ) Number of downloads: 1169 pozele nu imi apartin sunt salvate de mai demult tot de pe forumul asta This post has been edited by panter1: 13 Jun 2009, 23:03 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#398
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
De ce furi?
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
panter1 |
![]()
Post
#399
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
nu fur ci reamintesc
![]() |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#400
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Atunci de ce ai tăiat din poze?
Dacă vrei să reamintești, deși nu cred că e necesar, folosești butonul QUOTE pe mesajul pus de mine, cu tot cu poze... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#401
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Mi se parea mie cunoscut
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
panter1 |
![]()
Post
#402
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
si uite asa nu mai mult de 5 posturi inutile(incluziv acesta) in loc sa se studieze problema sau mai bine zis sa se reaminteasca faptul ca e posibil AC pe Dacie aici se puncteaza cine si cum a adus pozele, si cred ca se vrea brevet pentu ele
![]() ![]() Langa meridian in bucuresti se afla un centru de dezmembrari si sper ca zilele astea sa ajung pe acolo sa vad cam cat costa o instalatie de AC de la cielo, matiz.. si sa va spun, dar nu promit ![]() This post has been edited by panter1: 13 Jun 2009, 23:13 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
Siconi |
![]()
Post
#403
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
QUOTE(argon @ 11 Jun 2009, 13:35) kk, in momentul cand o forjezi se decupleaza automat compresorul, si revine ulterior. Poate ca la climatronic se intampla cum zici tu, dar la masinile mai vechi dotate cu o banala clima lucrurile nu stau cum crezi tu. Altfel nu as vedea sensul manevrei. Am condus si eu astfel de masini si A/C-ul NU se decupleaza asa cum spui tu. In demaraje se simtea lipsa de putere cu el cuplat si o mare diferenta in momentul in care il decuplam. Si nu vorbesc din carti! Am testat si eu asta inclusiv pe Matiz si SuperNova (dar si pe golfuri si vectre). |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
ClubSLX |
![]()
Post
#404
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 5 June 09 From: Romania ![]() |
La noi in Cluj este un papuc double-cab alb 1.6 cu AC din fabrica, masina a fost facuta ptr. export.
|
--------------------
2004 Dacia
Logan Laureate
1.4MPI 75cp 2006 Dacia Logan Laureate 1.5dCi 70cp
|
|
Siconi |
![]()
Post
#405
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Sunt mai multe astfel de masini in tara... Pacat ca nu s-au facut si pentru "uz intern".
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
panter1 |
![]()
Post
#406
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
daca se mai fabricau cativa ani masinile astea cred ca baga si pe berlina AC, asta e si ideea bordului CN ca se poate pune si e dotat cu o aeroterma mult mai eficienta decat celelalte
This post has been edited by panter1: 14 Jun 2009, 19:27 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
argon |
![]()
Post
#407
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Siconi @ 13 Jun 2009, 23:24) Poate ca la climatronic se intampla cum zici tu, dar la masinile mai vechi dotate cu o banala clima lucrurile nu stau cum crezi tu. ba tocmai ca la alea banale se intampla asa, ai condus doar o tura si nu ti-ai dat seama, sau nu stii ce inseamna 'blana', dar te asigur ca si Cielo, Matiz, Espero, Logan, Solenza, etc toate decupleaza compresorul. Sistemul ala din pozele 'furate' e ineficient, si degeaba, ca sa fie cat de cat OK, trebuie sa sufle prin 4 grile repartizate pe bord, pe la picioare, si pe parbriz, la alegere, si astea roate combinate dupa plac, masina trebuie sa fie cat de cat izolata, de exemplu AC-ul de Supernova, si daca e in parametri optimi e o mare gluma, si asta comparativ cu Loganul, nu cu te miri ce straineze... |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Siconi |
![]()
Post
#408
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Poate ca ai dreptate, nu te contrazic... poate nu am sesizat eu decuplarea. Dar e evident de ce se produce aceasta decuplare, nu? La berlina cine anume sa dea semnal pentru a decupla A/C-ul?! E si acolo un modul de control, care probabil primeste informatie despre turatia motorului. Daca variatia este brusca, decupleaza, daca nu, nu. La capitolul izolare, se pot face multe cu rezultate bune, dar bagi bani multi pentru o izolare si o antifonare ca lumea.
Eu inca astept sa vad cine a reusit sa puna, cu mana lui sau ajutat, o instalatie A/C pe berlina noastra cea de toate zilele, precum si ce "performante" se pot nota in acest sens, alaturi de dezavantaje. Mult succes. Deocamdata stau pe tusa si privesc. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
argon |
![]()
Post
#409
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
si eu tot astept...si inafara de doo poze, aceleasi, pe care le tot pune altu' nimic nimic..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
panter1 |
![]()
Post
#410
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(argon @ 14 Jun 2009, 20:07) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by panter1: 14 Jun 2009, 23:23 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
stc_ctln |
![]()
Post
#411
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 27 December 08 From: Bucuresti ![]() |
ma baieti,pe bursa era cineva care vindea o instalatie completa de r25 parca.compresor,radiator,conducte,parca tot spunea
Si vroia pe ele 200 sau 300ron. Credti ca nu mere pusa,cica nu mere pe logan ca nu are loc de alternator,si tot asa si pe alte renaulte cu motor inghesuit,acum pt berlina cred ca se poate. Ca loc e destull.cel putin la mine ee |
--------------------
Dacia
1310 LI
2000
- B-21-AIR Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D |
|
sorin1983 |
![]()
Post
#412
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.628 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
Cineva a spus...vorba multa saracia omului! Luati aminte.
Puneti mana faceti ceva si lasati gargara! Pana atunci avem un perpetuum mobile de cativa ani cu vise mai mult sau mai putin umede(in functie de vremea de afara) despre aer conditionat pe dacii clasice. Pana una alta majoritatea care visa la multe nebunii pe dacii clasice a schimbat masina! Si ca sa dau un singur sfat sa nu fiu eu cel mai gica contra: compresorul trebuie ales in functie de partea pe care se monteaza sa aiba tevile la iesirea din el orientate in sus. This post has been edited by sorin1983: 14 Jun 2009, 23:56 |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
panter1 |
![]()
Post
#413
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
corect Sorin> dealungul anilor pe berlinele noastre au aparut inchidere centralizata cu alarma si deschidere portbagaj din telecomanda, apoi geamuri electrice care era tot un vis pentru multi, am vazut un taximetrist care isi punese servo-directie si am ramas uimit.. deci potential exista.. trebuie doar sa se vrea cu adevarat si apoi visurile pot deveni realitate, e greu pana gaseste unul dintre noi cheia succesului sau sa cadem de comun acord cu totii ca e bine intr-un anume fel, facem si explicam cum.. si apoi o sa duduie topicul asta cu oameni care dispun de AC asa cum s-a intamplat si in alte topicuri
![]() ![]() stc_catalin> parerea mea e ca un compresor mai micut ar fi mai bun pentru a avea loc langa alternator, sau oricum.. cat de mare ar fi tot se adapteaza el cumva, se sudeaza urechi si tot se prinde el acolo. Acum nu stim daca instalatia aia era functionala, R25 nu se mai fabrica de ceva vreme din cate stiu..trebuie incercat cumva, cunoscatorii in frigotehnie ar putea sa ne ajute cum sa ne dam seama daca un compresor de la dezmembrari sau second hand e bun sau nu This post has been edited by panter1: 15 Jun 2009, 00:09 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
Kruger |
![]()
Post
#414
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Vand eu un compresor de Ford Scorpio. Mai precis, cel din poza. Pret 4 milioane.
E pe masina, il probam, apoi il dau jos si plecati cu el in mana. E cel din poze. Eu mi-am comandat altul din Franta crezand ca al meu e defect, si acum nu pot sa mai dau inapoi. Pe piata e cam 8 milioane unul SH (dar bun) si cam 15-18 unul nou. Attached thumbnail(s) Image_00039.jpg ( Size: 451.19k ) Number of downloads: 1032 Image_00040.jpg ( Size: 468.68k ) Number of downloads: 953 Image_00042.jpg ( Size: 611.71k ) Number of downloads: 918 |
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
Siconi |
![]()
Post
#415
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Ia uite ce de bunatati... Compresorul este deja pus la bataie. Cine se arunca?!
Restul componentelor vin pe urma. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
argon |
![]()
Post
#416
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
un motor v6 n'ai de dat sa invarta calumea compresou' ala?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Kruger |
![]()
Post
#417
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu cred ca iti trebuie v6 sa-l invarti. Pana la urma, orice compresor ai pune trebuie invartit cumva.
In plus, mai mare satisfactie am daca il ia cineva si chiar face o shtutza pe o dacie cu el, decat sa-l vand unuia care are "another antique ford", si pe care oricum nu-l intereseaza aerul. Proprietarii de masini cum am eu au alte ganduri cu troacele lor decat sa faca aerul sa mearga....ei viseaza jante 10j, compresoare, cosworth-uri si alte minunatii (foarte misto dealtfel). |
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
argon |
![]()
Post
#418
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
tot nu am inteles, tie iti merge aerul pan' la urma? rar vezi masini vechi sa le mearga, de regula si daca vrea proprietarul sa-l faca il descurajeaza pretul pieselor, care dupa o varsta orice ai face pica, si de SH sunt la fel de vechi si o sa pice curand.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
hyena |
![]()
Post
#419
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
poate s-a mai discutat nu am urmarit topicul in intregime dar stiu ca la masinile cu motoare mici compresorul este electric
(stiu de la un coleg care are un peugeot 107 si are compresorul actionat de un motoras electric) nu ar fi mai usor de adaptat compresor de acest tip decat unul actionat de motor? |
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
argon |
![]()
Post
#420
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
aia e servodirectia actionata electric, compresorul e normal, stai linistit.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 23:20 |