DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

26 Pages « < 12 13 14 15 16 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Vreau sa pun aer conditionat pe Dacia 1310, Unde se poate face instalatia ?

driverx
post 11 Jun 2009, 07:51
Post #391


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(gotronic @ 11 Jun 2009, 07:40)
... Ganditiva ce eficienta are o instalatie de aproximativ 50 de ori mai mica.!!!  wacko.gif
*



Eh. Si tu acuma. Daca AC face rece si frigiderul face si el rece, inseamna ca trebuie sa mearga. Daca avem ceva cunostinte de hardware PC cu plg&play shit inseamna ca trebuie sa mearga acelasi principiu si in cazul unei montari de frigider in masina. Un compresor, un convertizor, 2-3 stechere si voila.....e gata. Eventual, ca sa simta ca a facut profesionist treaba mai pune un voltmetru pe ici colo, dar numai dupa ce ne intreaba pe forum UNDE trebuie pus voltmetrul.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 11 Jun 2009, 09:12
Post #392


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Da, mai poate fi "upgradata instalatia" si cu un CD agatat de butonul de pornire (Da o nota aparte) wink.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 11 Jun 2009, 13:29
Post #393


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Hai sa gandim logic putin:
Cat timp ii ia unui frigider ca sa produca frig? Din momentul in care deschizi usa frigiderului, cat timp vei simti frigul generat in unitatea de timp masurata anterior?
Acuma, sa vedem si urmatorul aspect:
Cat timp ii ia unui sistem A/C auto ca sa faca frig si cat timp face fata cu frigul generat?
Din calculele foarte lesne de dedus din aceste intrebari, se observa ca:
- o instalatie cu componente de frigider, fie chiar si combina frigorifica este cu mult mai lenta si mai putin generatoare de aer rece intr-o unitate de timp cat mai scurt
- o instalatie de A/C dedicata domeniului auto este cea mai buna optiune
- compresorul A/C auto are un consum mult mai mare decat cel casnic de frigider, de unde si puterea exprimata in cantitatea de aer rece/min (BTU parca este unitatea de masura)
- este nevoie de un compresor cum e cel de Matiz sau Tico pentru a nu stresa prea mult motorul de Dacia, fie el si de 1400cmc.
Cred ca toata lumea stie ca, din momentul pornirii A/C in masina, consumul de carburant va creste cu ~1-1.3L/100km, indiferent de treapta de ventilatie, iar puterea motorului va scade simtitor. Foarte multi aleg strategia urmatoare: cand au nevoie de demaraj sau intra-n depasiri mai limitate, opresc instalatia de A/C ca sa recastige puterea initiala.
Succes celor care intrevad o reusita in acest soi de proiect. Hai ca se poate.

This post has been edited by Siconi: 11 Jun 2009, 13:31


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Jun 2009, 13:35
Post #394


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Siconi @ 11 Jun 2009, 13:29)
- este nevoie de un compresor cum e cel de Matiz sau Tico pentru a nu stresa prea mult motorul de Dacia, fie el si de 1400cmc.
*



in ideea absurda ca cineva chiar fa face mai mult decat sa dea din taste, si-si pune AC pe Dacie, va adia o briza usoara, nu am vazut Tico sau Matiz sa zici ca intradevar face rece, si sunt mai bine izolate termic decat un harb de Dacie, instaltia a fost fost proiectata din fabrica, au aeroterma corespunzatoare..etc.

QUOTE(Siconi @ 11 Jun 2009, 13:29)
Foarte multi aleg strategia urmatoare: cand au nevoie de demaraj sau intra-n depasiri mai limitate, opresc instalatia de A/C ca sa recastige puterea initiala.
*



kk, in momentul cand o forjezi se decupleaza automat compresorul, si revine ulterior.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
varu_vyyp
post 11 Jun 2009, 14:02
Post #395


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 30 April 09




am remarcat la o dacie a unui priete, ca in masina lui este mult mai rece fata de masina mea. Masina prietenului este antifonata bine, chedere bune ( nu bate vantu prin masina ) si geamurile ionizate. Efectul de sera este foarte redus si este cat de cat suportabil statul in masina cand soarele are.
Acuma daca ar monta un aparat de ac. cu siguranta se va scadea temperatua din masina. iar daca compresorul de ac ia din puterea motorului se poate inlocui fulia cu una mai mare si reduce din consumul de putere al motorului dar si eficienta.

Visul meu de mic copil e sa imi pun pe amanta mea ( dacia ) ac.


--------------------
dacia 1300 berlina 1984
veata si acordeoane!...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Jun 2009, 15:24
Post #396


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




iti trece, si visul meu era asta, dar e nerealizabil, ia-ti o masina cu AC...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 13 Jun 2009, 21:46
Post #397


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




Pentru Argon, arunca o privire la pozele de mai jos smile.gif si pentru ceilalti care si-au pierdut speranta
tongue.gif25502269ap6.jpg ( Size: 110.01k ) Number of downloads: 1059
34144674lz6.jpg ( Size: 73.67k ) Number of downloads: 1169
pozele nu imi apartin sunt salvate de mai demult tot de pe forumul asta

This post has been edited by panter1: 13 Jun 2009, 23:03


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 13 Jun 2009, 21:48
Post #398


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




De ce furi?


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 13 Jun 2009, 21:48
Post #399


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




nu fur ci reamintesc biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 13 Jun 2009, 21:51
Post #400


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Atunci de ce ai tăiat din poze?

Dacă vrei să reamintești, deși nu cred că e necesar, folosești butonul QUOTE pe mesajul pus de mine, cu tot cu poze...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 13 Jun 2009, 22:06
Post #401


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Mi se parea mie cunoscut 04.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 13 Jun 2009, 23:07
Post #402


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




si uite asa nu mai mult de 5 posturi inutile(incluziv acesta) in loc sa se studieze problema sau mai bine zis sa se reaminteasca faptul ca e posibil AC pe Dacie aici se puncteaza cine si cum a adus pozele, si cred ca se vrea brevet pentu ele laugh.gif :-S Eu zic mai bine ar fi sa gasim solutii caci suntem la gramada si cine are catusi de putin spirit de echipa nu mai tine cont ce si de unde.. Intentia mea nu era nici pe departe de a fura poze ci pentru a ridica moralul topicului care incepuse sa cada, am (modificat)specificat ca nu imi apartin pozele smile.gif

Langa meridian in bucuresti se afla un centru de dezmembrari si sper ca zilele astea sa ajung pe acolo sa vad cam cat costa o instalatie de AC de la cielo, matiz.. si sa va spun, dar nu promit rolleyes.gif

This post has been edited by panter1: 13 Jun 2009, 23:13


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 13 Jun 2009, 23:24
Post #403


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(argon @ 11 Jun 2009, 13:35)
kk, in momentul cand o forjezi se decupleaza automat compresorul, si revine ulterior.


Poate ca la climatronic se intampla cum zici tu, dar la masinile mai vechi dotate cu o banala clima lucrurile nu stau cum crezi tu. Altfel nu as vedea sensul manevrei. Am condus si eu astfel de masini si A/C-ul NU se decupleaza asa cum spui tu. In demaraje se simtea lipsa de putere cu el cuplat si o mare diferenta in momentul in care il decuplam. Si nu vorbesc din carti! Am testat si eu asta inclusiv pe Matiz si SuperNova (dar si pe golfuri si vectre).


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ClubSLX
post 13 Jun 2009, 23:53
Post #404


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 5 June 09
From: Romania




La noi in Cluj este un papuc double-cab alb 1.6 cu AC din fabrica, masina a fost facuta ptr. export.


--------------------
2004 Dacia Logan Laureate 1.4MPI 75cp
2006 Dacia Logan Laureate 1.5dCi 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 14 Jun 2009, 08:33
Post #405


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Sunt mai multe astfel de masini in tara... Pacat ca nu s-au facut si pentru "uz intern".


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 14 Jun 2009, 19:19
Post #406


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




daca se mai fabricau cativa ani masinile astea cred ca baga si pe berlina AC, asta e si ideea bordului CN ca se poate pune si e dotat cu o aeroterma mult mai eficienta decat celelalte

This post has been edited by panter1: 14 Jun 2009, 19:27


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 Jun 2009, 19:28
Post #407


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Siconi @ 13 Jun 2009, 23:24)
Poate ca la climatronic se intampla cum zici tu, dar la masinile mai vechi dotate cu o banala clima lucrurile nu stau cum crezi tu.
*




ba tocmai ca la alea banale se intampla asa, ai condus doar o tura si nu ti-ai dat seama, sau nu stii ce inseamna 'blana', dar te asigur ca si Cielo, Matiz, Espero, Logan, Solenza, etc toate decupleaza compresorul.

Sistemul ala din pozele 'furate' e ineficient, si degeaba, ca sa fie cat de cat OK, trebuie sa sufle prin 4 grile repartizate pe bord, pe la picioare, si pe parbriz, la alegere, si astea roate combinate dupa plac, masina trebuie sa fie cat de cat izolata, de exemplu AC-ul de Supernova, si daca e in parametri optimi e o mare gluma, si asta comparativ cu Loganul, nu cu te miri ce straineze...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 14 Jun 2009, 20:04
Post #408


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Poate ca ai dreptate, nu te contrazic... poate nu am sesizat eu decuplarea. Dar e evident de ce se produce aceasta decuplare, nu? La berlina cine anume sa dea semnal pentru a decupla A/C-ul?! E si acolo un modul de control, care probabil primeste informatie despre turatia motorului. Daca variatia este brusca, decupleaza, daca nu, nu. La capitolul izolare, se pot face multe cu rezultate bune, dar bagi bani multi pentru o izolare si o antifonare ca lumea.
Eu inca astept sa vad cine a reusit sa puna, cu mana lui sau ajutat, o instalatie A/C pe berlina noastra cea de toate zilele, precum si ce "performante" se pot nota in acest sens, alaturi de dezavantaje.
Mult succes. Deocamdata stau pe tusa si privesc.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 Jun 2009, 20:07
Post #409


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




si eu tot astept...si inafara de doo poze, aceleasi, pe care le tot pune altu' nimic nimic..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 14 Jun 2009, 23:19
Post #410


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 14 Jun 2009, 20:07)
si eu tot astept...si inafara de doo poze, aceleasi, pe care le tot pune altu' nimic nimic..
*



blush.gif pozele alea erau mai mult pentru tine Argon esti un om care are o parere importanta de spus faci parte din veteranii forumului as putea spune, erai cel mai pesimist de pe aici, si ceilalti se luase dupa tine, am zis ca mai ridic cumva moralul si celorlalti dar vad ca tot la pamant e topicul asta blink.gif daca nu suntem putin optimisti degeaba smile.gif sau.. macar sa "picam" cu fruntea sus laugh.gif si vad ca am ramas din ce in ce mai putini cu daciute, multi de pe aici au up-gradat cu totul masina si au disparut in ceata ohmy.gif

This post has been edited by panter1: 14 Jun 2009, 23:23


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stc_ctln
post 14 Jun 2009, 23:30
Post #411


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 27 December 08
From: Bucuresti




ma baieti,pe bursa era cineva care vindea o instalatie completa de r25 parca.compresor,radiator,conducte,parca tot spunea

Si vroia pe ele 200 sau 300ron.

Credti ca nu mere pusa,cica nu mere pe logan ca nu are loc de alternator,si tot asa si pe alte renaulte cu motor inghesuit,acum pt berlina cred ca se poate.

Ca loc e destull.cel putin la mine ee


--------------------
Dacia 1310 LI 2000 - B-21-AIR
Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 14 Jun 2009, 23:55
Post #412


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.628
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




Cineva a spus...vorba multa saracia omului! Luati aminte.
Puneti mana faceti ceva si lasati gargara! Pana atunci avem un perpetuum mobile de cativa ani cu vise mai mult sau mai putin umede(in functie de vremea de afara) despre aer conditionat pe dacii clasice. Pana una alta majoritatea care visa la multe nebunii pe dacii clasice a schimbat masina!
Si ca sa dau un singur sfat sa nu fiu eu cel mai gica contra: compresorul trebuie ales in functie de partea pe care se monteaza sa aiba tevile la iesirea din el orientate in sus.

This post has been edited by sorin1983: 14 Jun 2009, 23:56


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 14 Jun 2009, 23:58
Post #413


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




corect Sorin> dealungul anilor pe berlinele noastre au aparut inchidere centralizata cu alarma si deschidere portbagaj din telecomanda, apoi geamuri electrice care era tot un vis pentru multi, am vazut un taximetrist care isi punese servo-directie si am ramas uimit.. deci potential exista.. trebuie doar sa se vrea cu adevarat si apoi visurile pot deveni realitate, e greu pana gaseste unul dintre noi cheia succesului sau sa cadem de comun acord cu totii ca e bine intr-un anume fel, facem si explicam cum.. si apoi o sa duduie topicul asta cu oameni care dispun de AC asa cum s-a intamplat si in alte topicuri tongue.gif Pana la urma facem si o cheta sa experimentam laugh.gif ideea e sa spargem cumva ghiata.

stc_catalin> parerea mea e ca un compresor mai micut ar fi mai bun pentru a avea loc langa alternator, sau oricum.. cat de mare ar fi tot se adapteaza el cumva, se sudeaza urechi si tot se prinde el acolo. Acum nu stim daca instalatia aia era functionala, R25 nu se mai fabrica de ceva vreme din cate stiu..trebuie incercat cumva, cunoscatorii in frigotehnie ar putea sa ne ajute cum sa ne dam seama daca un compresor de la dezmembrari sau second hand e bun sau nu

This post has been edited by panter1: 15 Jun 2009, 00:09


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kruger
post 15 Jun 2009, 22:44
Post #414


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.660
Joined: 18 August 05
From: Bucuresti




Vand eu un compresor de Ford Scorpio. Mai precis, cel din poza. Pret 4 milioane.

E pe masina, il probam, apoi il dau jos si plecati cu el in mana.

E cel din poze.

Eu mi-am comandat altul din Franta crezand ca al meu e defect, si acum nu pot sa mai dau inapoi.

Pe piata e cam 8 milioane unul SH (dar bun) si cam 15-18 unul nou.


Attached thumbnail(s)
Image_00039.jpg ( Size: 451.19k ) Number of downloads: 1032
Image_00040.jpg ( Size: 468.68k ) Number of downloads: 953
Image_00042.jpg ( Size: 611.71k ) Number of downloads: 918


--------------------
Honda Accord 2005, Sport Tourer Automatic 2.0
VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 16 Jun 2009, 14:09
Post #415


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Ia uite ce de bunatati... Compresorul este deja pus la bataie. Cine se arunca?!
Restul componentelor vin pe urma.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Jun 2009, 22:32
Post #416


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




un motor v6 n'ai de dat sa invarta calumea compresou' ala?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kruger
post 17 Jun 2009, 01:36
Post #417


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.660
Joined: 18 August 05
From: Bucuresti




Nu cred ca iti trebuie v6 sa-l invarti. Pana la urma, orice compresor ai pune trebuie invartit cumva.

In plus, mai mare satisfactie am daca il ia cineva si chiar face o shtutza pe o dacie cu el, decat sa-l vand unuia care are "another antique ford", si pe care oricum nu-l intereseaza aerul. Proprietarii de masini cum am eu au alte ganduri cu troacele lor decat sa faca aerul sa mearga....ei viseaza jante 10j, compresoare, cosworth-uri si alte minunatii (foarte misto dealtfel).


--------------------
Honda Accord 2005, Sport Tourer Automatic 2.0
VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Jun 2009, 06:50
Post #418


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




tot nu am inteles, tie iti merge aerul pan' la urma? rar vezi masini vechi sa le mearga, de regula si daca vrea proprietarul sa-l faca il descurajeaza pretul pieselor, care dupa o varsta orice ai face pica, si de SH sunt la fel de vechi si o sa pice curand.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 17 Jun 2009, 09:13
Post #419


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




poate s-a mai discutat nu am urmarit topicul in intregime dar stiu ca la masinile cu motoare mici compresorul este electric
(stiu de la un coleg care are un peugeot 107 si are compresorul actionat de un motoras electric)
nu ar fi mai usor de adaptat compresor de acest tip decat unul actionat de motor?


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Jun 2009, 09:14
Post #420


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




aia e servodirectia actionata electric, compresorul e normal, stai linistit.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
26 Pages « < 12 13 14 15 16 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 23:20
Forum Renault