Vreau sa pun aer conditionat pe Dacia 1310, Unde se poate face instalatia ?
![]() ![]() ![]() |
Vreau sa pun aer conditionat pe Dacia 1310, Unde se poate face instalatia ?
hyena |
![]()
Post
#421
|
||
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|||
Kruger |
![]()
Post
#422
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca nu mergea, cum iti inchipui ca il vindeam cu proba ?
|
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#423
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Scump domne, scump.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
panter1 |
![]()
Post
#424
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
hyena |
![]()
Post
#425
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
eu zic sa mai citesti o data
![]() This post has been edited by hyena: 21 Jun 2009, 16:48 |
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
panter1 |
![]()
Post
#426
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
asa e scuze, citisem decat primele randuri
![]() |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
hathazy |
![]()
Post
#427
|
![]() Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din Group: Members Posts: 209 Joined: 20 March 09 ![]() |
eu am luat de la un prieten un compresor de AC de pe un skoda octavia (a lovit masina) cu 3,5 mil un radiator de clima cu 2 mil tot de octavia am si toata instalatia luata tot de la prietenul meu pt o lada de bere dar problema e montajul
![]() ![]() |
--------------------
Renault Megane 1
miros a motorina mereu
1997, inmatricula t99
- SJ 89 TOM
|
|
driverx |
![]()
Post
#428
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(hathazy @ 24 Jun 2009, 12:04) eu am luat de la un prieten un compresor de AC de pe un skoda octavia (a lovit masina) cu 3,5 mil un radiator de clima cu 2 mil tot de octavia am si toata instalatia luata tot de la prietenul meu pt o lada de bere dar problema e montajul ![]() ![]() ![]() ![]() Iti dai seama ca nu o sa ai niciodata AC in masina aia, nu? |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
hyena |
![]()
Post
#429
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
pai te poti inspira de la pozele de postate mai sus cu dacia cu compresorl din fabrica pus in locul alternatorului si alternatorul montat undeva mai jos vezi si tu pe unde ai loc cel mai bine e sa incerci sa vezi unde intra cel mai bine "jongleaza" cu alternatoru si compresoru sa vezi cum e cel mai avantajos
si nu te lasa descurajat pe orice masina se poate pune AC ![]() This post has been edited by hyena: 24 Jun 2009, 11:10 |
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
lights |
![]()
Post
#430
|
![]() Membru sofisticat Group: Members Posts: 379 Joined: 10 May 05 ![]() |
Da de ce sa nu aiba niciodata aer pe masina aia? A cerut aripi de Boeing747?
Pe acest forum credeam ca lumea trebuie sustinuta,ajutata si incurajata! Ce nu mai sunt Dacii 1400 cu aer pe ele? P.S-Bafta multa si nu te lasa descurajat si demoralizat de lumea rea(chiar m-am saturat de atata rautate in lumea asta) Perseverența este cheia succesului. This post has been edited by lights: 25 Jun 2009, 12:56 |
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v 2002
- Bucuresti Lipsa de idei.
|
|
panter1 |
![]()
Post
#431
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(hathazy @ 24 Jun 2009, 11:04) eu am luat de la un prieten un compresor de AC de pe un skoda octavia (a lovit masina) cu 3,5 mil un radiator de clima cu 2 mil tot de octavia am si toata instalatia luata tot de la prietenul meu pt o lada de bere dar problema e montajul ![]() ![]() Nu te lasa descurajat de altii caci daca consulti topicul asta ai sa gasesti raspunsuri despre cum se prinde compresorul, si ca idee vine prins peste alternator, iar pe alternator va trebui sa ii pui o fulie dubla.. cu cateva pagini mai in urma ca ai sa gasesti poze QUOTE(lights @ 25 Jun 2009, 12:55) ![]() This post has been edited by panter1: 25 Jun 2009, 13:07 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
panter1 |
![]()
Post
#432
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Pentru Hathazy
Ce ai mai facut, ai mai reusit sa incepi sa il montezi? tine-ne la curent si daca nu stii sa prinzi compresorul de alternator vezi ca ai poze pe topicul asta in link-ul de mai jos Aici!! This post has been edited by panter1: 27 Jun 2009, 05:10 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
YRX |
![]()
Post
#433
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.052 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Apropos de solutiile "ne-ortodoxe", decat sa ma apuc sa modific juma' de masina pentru a introduce o instalatie clasica de AC auto si dupa aia d-abia sa se miste motorul si randamentul racirii sa fie indoielnic, as pune o chestie din asta.
E electrica, merge si cu motorul oprit si chiar se poate instala cu succes. Poate un alternator mai potent, o baterie mai mare si gata. Daca pretul ei este de vreo 7-900 euro noua, poate s-or gasi second si pe la 2-300. http://www.wes-frigo.ro/climatizare_webasto2.php This post has been edited by YRX: 27 Jun 2009, 07:40 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#434
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Tinand cont ca e Webasto, s-ar putea sa fie ceva de capu' lui. Insa nu stiu cat de mult raceste interiorul sau doar daca aduce o adiere de vant...
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
YRX |
![]()
Post
#435
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.052 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Din cate stiu eu astea se monteaza la microbuze de pasageri, autobuze etc. Cred ca sunt eficiente si marele avantaj ar fi ca merg si in stationare, de cate ori m-am copt in masina asteptand in parcare....
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
argon |
![]()
Post
#436
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
la 150 w consum maxim sunt cu elemente Peltier, deci o vaga briza, pentru eficienta ar trebui sa consume 2-3 kw.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
gotronic |
![]()
Post
#437
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Cu elemente Peltier, am incercat eu acum vreo 10 ani. Rezultatul...nici macar un "vant" dar briza...nici vorba. La un ventilator de 80x80 pe 12 V, fata de temperatura aerului la intrare, nu am reusit decat maxim o diferenta de 5 grade.( temperatura masurata direct la iesirea elementelor Peltier) Asta cu recircularea aerului rece din nou la intrare, astfel debitul era de cca 1/4 din cel al ventilatorului pus pe "direct".!
Puterea a fost de 240W (2 elemente Peltier de 120W/12V), Daca caut bine cred ca le mai am pe undeva, impreuna cu alte elemente Peltier de 60W/12V. LE. La elementele Peltier, trebuie avuta mare grija sa nu depaseasca temperatura suprafetei calde mai mult de 60 grade parca. (era ceva legat de aliajul de lipre pe baza de Indiu). Daca nu controlai bine temperatura se defectau foarte usor. In plus erau foarte scumpe pe atunci, nu stiu acum care o mai fi pretul.! This post has been edited by gotronic: 27 Jun 2009, 11:53 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
Siconi |
![]()
Post
#438
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Cu putin mai ieftine. Dar nu ceva de speriat.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
hathazy |
![]()
Post
#439
|
![]() Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din Group: Members Posts: 209 Joined: 20 March 09 ![]() |
am pus compresorul de clima
etape: 1-am sudat un suport de caroseria masinii(am ridicat alternatorul si sub el lam pus lam inghesuit cam pe langa filtrul de ulei) 2-am cautat un strungar bun si mia facul fulie pt alternator pompa de apa si poma de ulei(daca numa insel fulia ia de jos e pt ulei) costul a fost 1 mil. 3-am cumparat o curea mai lunga 400 mii lei 4-am tras un fir din tabloul de curent pt bumbul de actionarea compresorului de clima(are un mecanism electric compresorul ce face cumplajul cu fulia) Probleme: 1-unde pun radiatorul de clima nush 2-pornesc compresorul motorul sta sa moara iar daca ridic relantiul de la surubul ala de hexagon cand opresc clima turatia la cald sare la 1200-1300 3-unde pun radiatorul de clima ce vine in "cabina" masinii ceva sfaturi va rog... <span class='edit'>27 Jun 2009, 15:34:</span> YRX----frate chestia aia se monteaza pe masina pe pavilion daca nu ma insel?asai? iti inchipui cum arata o Dacie asa?Hai sa zicem eu cheltui ca sa mearga in jur de 350 euro dar e mai estetica.....si nici o problema tehnica nu e de nerezolvat.... ma deskurk eu cumva.....si stii ce?pun si navi pe ea....sa nui mai aud pe baietii lu taticu ca ce audi sau bmw dotat am eu....si de ma supar imi vand si un rinichi:)) si pun climantronic:P...bafta...daca iti pui arata-mi nijte poze This post has been edited by hathazy: 27 Jun 2009, 15:41 |
--------------------
Renault Megane 1
miros a motorina mereu
1997, inmatricula t99
- SJ 89 TOM
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#440
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
hathazy cu relantiul se poate rezolva folosind un electromagnet care sa iti ridice putin clapeta de acceleratie.
Radiatorului de A/C ce dimensiuni are? Eu am o idee cu un filtru de aer de ceva camion . @driverx: numa de bine... |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
argon |
![]()
Post
#441
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(hathazy @ 27 Jun 2009, 15:19) 1-unde pun radiatorul de clima nush 3-unde pun radiatorul de clima ce vine in "cabina" masinii ceva sfaturi va rog... 'radiatorul de clima' caruia de fapt ii zice condensator il pui neaparat in fata radiatorului masinii, la mica distanta, poti si lipit, dar nu in spatele lui, iti mai trebuie un electroventilator pe care il pui in fata astuia. 'radiatorul ce vine in cabina', adica evaporatorul nu stiu unde-l pui, e o mare problema, in mod normal inainte de aeroterna, sa distribuie aerul rece unde trebuie(parbriz, grile, picioare, recirculare), dar nu stiu cum il pui acolo.. vezi ca-ti mai trebuie un orificiu de expansiune, o supapa de suprapresiune, un acumulator, si alte nimicuri. Tu cum ai pornit compresorul, in gol? daca acum iti scade turatia, sa vezi cand e in sarcina.. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
killpacient |
![]()
Post
#442
|
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 3 February 07 From: Galati ![]() |
@hathazy: am vazut ca ai reusit cat de cat sa montezi.. bravo te felicit....
daca tot ai strungar... de ce nu il pui sa iti faca o tija cu dinti pe care sa montezi un motor pas cu pas(poate sa fie de cutter plotter) care cand ai pornit ac`ul sa iti traga clapeta de acceleratie ? ![]() |
--------------------
Dacia
1310Tx
87 Full option :D
- GL 05 ZYM
|
|
hyena |
![]()
Post
#443
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
felicitari pentru reusita daca ai posta si niste poze ar fi si mai bine
|
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
argon |
![]()
Post
#444
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ce reusita?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
hyena |
![]()
Post
#445
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
cum ma ce reusita? a montat compresoru, sunt o gramada care nu sunt instare sa schimbe un bec ars
|
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
argon |
![]()
Post
#446
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
reusita e cand face rece in masina, pana la felicitari mai e, spor la lucru.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#447
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
arom mai ai benzina?
![]() |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
panter1 |
![]()
Post
#448
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Hatzalty cum zice si Hyena felicitari pentru initiativa si pentru faptul ca ai ajuns pana aici.Eu zic asa!
1.Motorul trebuie reglat in toti parametrii posibili adica: supape(0.20pe admisie 0.25Evacuare), avans(poate si o aprindere electronica), carburator.. toate trebuie sa fie reglate cel mai bine si mearga in toate bujiile abia apoi.. 2. rezolvi turatia cu electromagnet, desi in locul tau as mai pune un cablu pe undeva de acceleratie sau cum e cel de soc sa traga de clapeta acceleratiei cand se cupleaza AC-ul sa o poti controla manual, faci turatia cat vrei cand tragi ca la shoc, e operatiune simpla pe care o faci la cuplarea AC-ului. 3.Daca zici ca franeaza motorul asa mult cand cuplezi AC e o mica-mare problema, dar asta o sa vezi cand o sa fie totul complet. Abia atunci cand o sa fie in sarcina vei afla cat de greu sau de usor va trage, dar nu te alarma, pui o fulie mai mare pe AC si vei castiga putere, si nu va mai trage asa greu in functie de cat de mare va fi fulia atentie insa!!.. nici prea mare caci se va invarti mai incet, sper ca ai lasat o toleranta si sa iti permita lungimea curelei sa pui fulie mai mare 3. Nu stiu ce bord ai tu.. dar daca e cel de CN din cate stiu pentru asta a fost proiectat sa se poata pune AC. Exista niste dacii papuc pikap cu bord dinala si au AC-uri, tragi un ochi sub bord la o astfel de masina si vezi cum e treaba pe acolo, eventual scoti torpedoul sa vezi mai bine, sau intrebi la un magazin de dacii, ei daca vand piese or sti cum are dacia papuc ac-ul 4. Condensatorul(radiatorul din fata) il pui in fata celuilalt ca ai loc(sper ca nu e prea mare), la care va mai trebui sa cumperi obligatoriu un electroventilator subtire de dacie, pe care il vei pune ori in fata ori in spatele lui cum iti vine mai bine, si atentie la sensul aerului sa bata din exterior spre interiorul capotei, cauta informatii in topicul "Montarea unui electroventilator" existent pe forum si te inspiri de acolo numai ca nu pui termocupla.. ci buton sau releu conectat pe buton si la cuplarea AC-ului sa cupleze automat si electroventilatorul ![]() Operatiunea asta am sa o fac si eu pe "bolidul" meu.. cand o sa am finante, eu sunt umpic mai avantajat deoarece am injectie iar ralantiul se regleaza automat, insa fulia voi adapta una de pompa de apa modelul mic, sau trebuie calculat cat trebuie de mare sa nu manance nici putere prea mare ca sa ma mai misc si cu masina dar sa se invarta si sufient de mult incat sa faca rece.. Am sa vad atunci.. Felicitari ca mi-ai luat-o inainte, si multa bafta in continuare, si a... Fa niste poze la tot ce ai facut pana acum sa vedem si noi, tine-ne la curent ![]() This post has been edited by panter1: 27 Jun 2009, 23:17 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
hathazy |
![]()
Post
#449
|
![]() Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din Group: Members Posts: 209 Joined: 20 March 09 ![]() |
panter1....ms pt sugestii problema e ca motorul meu e pe injectie si un prieten care e mecanic mia spus ca masinile care au clima au ceva legat la calculatorul de injectie care da comanda motorasului pas cu pas sa mentina relantiul la 800-850rpm.....
am luat toata instalatia de climatizare de la tipul acela repet e de skoda se potriveste de minune cu mici modificari....in afara de radiatorul de clima care nu incape in fatza radiatorului din cauza ca nu are loc (mica distanta intre radiator si masca) si mai este si radiatorul ce vine inauntru in masina nu se potriveste de loc...daca am inteles bine ar merge una de opel....dar deja nu mai am buget....voi mai stagna putin cu proiectul pana se aduna ceva banuti.... am pornit motorul doar cu compresorul pusfara radiatoare..... mecanicul mia spus ca poate am probleme cu motorasul pas cu pas ca normal la daciile cu injectie motorasul nu lasa sa scada relantiul sub 900-rpm....cand scade automat actioneaza motorasul si impinge clapeta....voi verifica si motorasul(cer imprumut e scmpa )msmsm tuturor pt incurajari cand va fi gata voi veni si cu pozze... conduceti cu grija...DACIA the best |
--------------------
Renault Megane 1
miros a motorina mereu
1997, inmatricula t99
- SJ 89 TOM
|
|
driverx |
![]()
Post
#450
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(hathazy @ 28 Jun 2009, 03:23) ..... mecanicul mia spus ca poate am probleme cu motorasul pas cu pas ca normal la daciile cu injectie motorasul nu lasa sa scada relantiul sub 900-rpm....cand scade automat actioneaza motorasul si impinge clapeta....voi verifica si motorasul(cer imprumut e scmpa )msmsm tuturor pt incurajari cand va fi gata voi veni si cu pozze... conduceti cu grija...DACIA the best Vezi aici: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=150720&hl= Si ECU nu face chiar orice sa nu scada sub 900. Nu e chiar cum zice super mecanicu ala. Ar trebui studiat putin MOTRONIC-u' daca poate primi informatie de AC ON/OFF. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th May 2025 - 05:46 |