DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

26 Pages « < 13 14 15 16 17 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Vreau sa pun aer conditionat pe Dacia 1310, Unde se poate face instalatia ?

hyena
post 17 Jun 2009, 09:15
Post #421


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




mda... oricum merita demontata masinuta si vazut ce e pe acolo 243.gif


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kruger
post 17 Jun 2009, 13:11
Post #422


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.660
Joined: 18 August 05
From: Bucuresti




Daca nu mergea, cum iti inchipui ca il vindeam cu proba ?


--------------------
Honda Accord 2005, Sport Tourer Automatic 2.0
VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 18 Jun 2009, 00:00
Post #423


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Scump domne, scump.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 21 Jun 2009, 16:11
Post #424


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(Kruger @ 17 Jun 2009, 13:11)
Daca nu mergea, cum iti inchipui ca il vindeam cu proba ?
*



Daca spui ca oricum nu te intereseaza aerul, vinzi toata instalatia? Adica impreuna cu compresorul si pompa de vid, radiatorul acela de afara care face schimbul de caldura, furtune.. si ce mai ai pe la el???


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 21 Jun 2009, 16:47
Post #425


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




eu zic sa mai citesti o data excl.gif omu si-a comandat un compresor nou crezand ca cel scos la vanzare este stricat, ne putand sa anuleze comanda il vinde pe cel vechi => IL INTERESEAZA AC

This post has been edited by hyena: 21 Jun 2009, 16:48


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 22 Jun 2009, 02:05
Post #426


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




asa e scuze, citisem decat primele randuri biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hathazy
post 24 Jun 2009, 11:04
Post #427


Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din


Group: Members
Posts: 209
Joined: 20 March 09




eu am luat de la un prieten un compresor de AC de pe un skoda octavia (a lovit masina) cu 3,5 mil un radiator de clima cu 2 mil tot de octavia am si toata instalatia luata tot de la prietenul meu pt o lada de bere dar problema e montajul sad.gif .imi tre un suport sa sudez undeva la blocul motor dry.gif si habar nu am unde....si mai am nevoie doar de radiatorul ce vine un masina inauntru....ceva sugestii...:dmsmsmsm


--------------------
Renault Megane 1 miros a motorina mereu 1997, inmatricula t99 - SJ 89 TOM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 24 Jun 2009, 11:07
Post #428


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(hathazy @ 24 Jun 2009, 12:04)
eu am luat de la un prieten un compresor de AC de pe un skoda octavia (a lovit masina) cu 3,5 mil un radiator de clima cu 2 mil tot de octavia am si toata instalatia luata tot de la prietenul meu pt o lada de bere dar problema e montajul sad.gif .imi tre un suport sa sudez undeva la blocul motor dry.gif si habar nu am unde....si mai am nevoie doar de radiatorul ce  vine un masina inauntru....ceva sugestii...:dmsmsmsm
*



radmasa.gif radmasa.gif

Iti dai seama ca nu o sa ai niciodata AC in masina aia, nu?



--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 24 Jun 2009, 11:09
Post #429


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




pai te poti inspira de la pozele de postate mai sus cu dacia cu compresorl din fabrica pus in locul alternatorului si alternatorul montat undeva mai jos vezi si tu pe unde ai loc cel mai bine e sa incerci sa vezi unde intra cel mai bine "jongleaza" cu alternatoru si compresoru sa vezi cum e cel mai avantajos

si nu te lasa descurajat pe orice masina se poate pune AC biggrin.gif

This post has been edited by hyena: 24 Jun 2009, 11:10


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lights
post 25 Jun 2009, 12:55
Post #430


Membru sofisticat


Group: Members
Posts: 379
Joined: 10 May 05




Da de ce sa nu aiba niciodata aer pe masina aia? A cerut aripi de Boeing747?
Pe acest forum credeam ca lumea trebuie sustinuta,ajutata si incurajata!
Ce nu mai sunt Dacii 1400 cu aer pe ele?

P.S-Bafta multa si nu te lasa descurajat si demoralizat de lumea rea(chiar m-am saturat de atata rautate in lumea asta)
Perseverența este cheia succesului.

This post has been edited by lights: 25 Jun 2009, 12:56


--------------------
Renault Megane 1.6 16v 2002 - Bucuresti
Lipsa de idei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 25 Jun 2009, 12:59
Post #431


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(hathazy @ 24 Jun 2009, 11:04)
eu am luat de la un prieten un compresor de AC de pe un skoda octavia (a lovit masina) cu 3,5 mil un radiator de clima cu 2 mil tot de octavia am si toata instalatia luata tot de la prietenul meu pt o lada de bere dar problema e montajul sad.gif .imi tre un suport sa sudez undeva la blocul motor dry.gif si habar nu am unde....si mai am nevoie doar de radiatorul ce  vine un masina inauntru....ceva sugestii...:dmsmsmsm
*



Nu te lasa descurajat de altii caci daca consulti topicul asta ai sa gasesti raspunsuri despre cum se prinde compresorul, si ca idee vine prins peste alternator, iar pe alternator va trebui sa ii pui o fulie dubla.. cu cateva pagini mai in urma ca ai sa gasesti poze

QUOTE(lights @ 25 Jun 2009, 12:55)
Da de ce sa nu aiba niciodata aer pe masina aia? A cerut aripi de Boeing747?

*


radmasa.gif

This post has been edited by panter1: 25 Jun 2009, 13:07


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 27 Jun 2009, 05:05
Post #432


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




Pentru Hathazy

Ce ai mai facut, ai mai reusit sa incepi sa il montezi? tine-ne la curent si daca nu stii sa prinzi compresorul de alternator vezi ca ai poze pe topicul asta in link-ul de mai jos

Aici!!

This post has been edited by panter1: 27 Jun 2009, 05:10


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 27 Jun 2009, 07:38
Post #433


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.052
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Apropos de solutiile "ne-ortodoxe", decat sa ma apuc sa modific juma' de masina pentru a introduce o instalatie clasica de AC auto si dupa aia d-abia sa se miste motorul si randamentul racirii sa fie indoielnic, as pune o chestie din asta.
E electrica, merge si cu motorul oprit si chiar se poate instala cu succes.
Poate un alternator mai potent, o baterie mai mare si gata. Daca pretul ei este de vreo 7-900 euro noua, poate s-or gasi second si pe la 2-300.

http://www.wes-frigo.ro/climatizare_webasto2.php

This post has been edited by YRX: 27 Jun 2009, 07:40


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 27 Jun 2009, 07:59
Post #434


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Tinand cont ca e Webasto, s-ar putea sa fie ceva de capu' lui. Insa nu stiu cat de mult raceste interiorul sau doar daca aduce o adiere de vant...


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 27 Jun 2009, 08:08
Post #435


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.052
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Din cate stiu eu astea se monteaza la microbuze de pasageri, autobuze etc. Cred ca sunt eficiente si marele avantaj ar fi ca merg si in stationare, de cate ori m-am copt in masina asteptand in parcare....


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Jun 2009, 10:35
Post #436


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




la 150 w consum maxim sunt cu elemente Peltier, deci o vaga briza, pentru eficienta ar trebui sa consume 2-3 kw.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 27 Jun 2009, 11:49
Post #437


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Cu elemente Peltier, am incercat eu acum vreo 10 ani. Rezultatul...nici macar un "vant" dar briza...nici vorba. La un ventilator de 80x80 pe 12 V, fata de temperatura aerului la intrare, nu am reusit decat maxim o diferenta de 5 grade.( temperatura masurata direct la iesirea elementelor Peltier) Asta cu recircularea aerului rece din nou la intrare, astfel debitul era de cca 1/4 din cel al ventilatorului pus pe "direct".!
Puterea a fost de 240W (2 elemente Peltier de 120W/12V), Daca caut bine cred ca le mai am pe undeva, impreuna cu alte elemente Peltier de 60W/12V.

LE. La elementele Peltier, trebuie avuta mare grija sa nu depaseasca temperatura suprafetei calde mai mult de 60 grade parca. (era ceva legat de aliajul de lipre pe baza de Indiu). Daca nu controlai bine temperatura se defectau foarte usor. In plus erau foarte scumpe pe atunci, nu stiu acum care o mai fi pretul.!

This post has been edited by gotronic: 27 Jun 2009, 11:53


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 27 Jun 2009, 13:11
Post #438


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Cu putin mai ieftine. Dar nu ceva de speriat.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hathazy
post 27 Jun 2009, 15:19
Post #439


Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din


Group: Members
Posts: 209
Joined: 20 March 09




am pus compresorul de clima
etape:
1-am sudat un suport de caroseria masinii(am ridicat alternatorul si sub el lam pus lam inghesuit cam pe langa filtrul de ulei)
2-am cautat un strungar bun si mia facul fulie pt alternator pompa de apa si poma de ulei(daca numa insel fulia ia de jos e pt ulei) costul a fost 1 mil.
3-am cumparat o curea mai lunga 400 mii lei
4-am tras un fir din tabloul de curent pt bumbul de actionarea compresorului de clima(are un mecanism electric compresorul ce face cumplajul cu fulia)
Probleme:

1-unde pun radiatorul de clima nush
2-pornesc compresorul motorul sta sa moara iar daca ridic relantiul de la surubul ala de hexagon cand opresc clima turatia la cald sare la 1200-1300
3-unde pun radiatorul de clima ce vine in "cabina" masinii


ceva sfaturi va rog...


<span class='edit'>27 Jun 2009, 15:34:</span>
YRX----frate chestia aia se monteaza pe masina pe pavilion daca nu ma insel?asai?
iti inchipui cum arata o Dacie asa?Hai sa zicem eu cheltui ca sa mearga in jur de 350 euro dar e mai estetica.....si nici o problema tehnica nu e de nerezolvat.... ma deskurk eu cumva.....si stii ce?pun si navi pe ea....sa nui mai aud pe baietii lu taticu ca ce audi sau bmw dotat am eu....si de ma supar imi vand si un rinichi:)) si pun climantronic:P...bafta...daca iti pui arata-mi nijte poze

This post has been edited by hathazy: 27 Jun 2009, 15:41


--------------------
Renault Megane 1 miros a motorina mereu 1997, inmatricula t99 - SJ 89 TOM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 27 Jun 2009, 16:02
Post #440


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




hathazy cu relantiul se poate rezolva folosind un electromagnet care sa iti ridice putin clapeta de acceleratie.

Radiatorului de A/C ce dimensiuni are? Eu am o idee cu un filtru de aer de ceva camion .

@driverx: numa de bine...


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Jun 2009, 16:25
Post #441


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(hathazy @ 27 Jun 2009, 15:19)
1-unde pun radiatorul de clima nush
3-unde pun radiatorul de clima ce vine in "cabina" masinii
ceva sfaturi va rog...
*



'radiatorul de clima' caruia de fapt ii zice condensator il pui neaparat in fata radiatorului masinii, la mica distanta, poti si lipit, dar nu in spatele lui, iti mai trebuie un electroventilator pe care il pui in fata astuia.

'radiatorul ce vine in cabina', adica evaporatorul nu stiu unde-l pui, e o mare problema, in mod normal inainte de aeroterna, sa distribuie aerul rece unde trebuie(parbriz, grile, picioare, recirculare), dar nu stiu cum il pui acolo..

vezi ca-ti mai trebuie un orificiu de expansiune, o supapa de suprapresiune, un acumulator, si alte nimicuri. Tu cum ai pornit compresorul, in gol? daca acum iti scade turatia, sa vezi cand e in sarcina..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
killpacient
post 27 Jun 2009, 17:14
Post #442


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 3 February 07
From: Galati




@hathazy: am vazut ca ai reusit cat de cat sa montezi.. bravo te felicit....
daca tot ai strungar... de ce nu il pui sa iti faca o tija cu dinti pe care sa montezi un motor pas cu pas(poate sa fie de cutter plotter) care cand ai pornit ac`ul sa iti traga clapeta de acceleratie ?smile.gif


--------------------
Dacia 1310Tx 87 Full option :D - GL 05 ZYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 27 Jun 2009, 17:43
Post #443


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




felicitari pentru reusita daca ai posta si niste poze ar fi si mai bine


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Jun 2009, 17:56
Post #444


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




ce reusita? nedumerire.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 27 Jun 2009, 18:45
Post #445


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




cum ma ce reusita? a montat compresoru, sunt o gramada care nu sunt instare sa schimbe un bec ars


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Jun 2009, 19:09
Post #446


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




reusita e cand face rece in masina, pana la felicitari mai e, spor la lucru.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 27 Jun 2009, 22:09
Post #447


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




arom mai ai benzina?biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 27 Jun 2009, 23:10
Post #448


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




Hatzalty cum zice si Hyena felicitari pentru initiativa si pentru faptul ca ai ajuns pana aici.Eu zic asa!

1.Motorul trebuie reglat in toti parametrii posibili adica: supape(0.20pe admisie 0.25Evacuare), avans(poate si o aprindere electronica), carburator.. toate trebuie sa fie reglate cel mai bine si mearga in toate bujiile abia apoi..

2. rezolvi turatia cu electromagnet, desi in locul tau as mai pune un cablu pe undeva de acceleratie sau cum e cel de soc sa traga de clapeta acceleratiei cand se cupleaza AC-ul sa o poti controla manual, faci turatia cat vrei cand tragi ca la shoc, e operatiune simpla pe care o faci la cuplarea AC-ului.

3.Daca zici ca franeaza motorul asa mult cand cuplezi AC e o mica-mare problema, dar asta o sa vezi cand o sa fie totul complet. Abia atunci cand o sa fie in sarcina vei afla cat de greu sau de usor va trage, dar nu te alarma, pui o fulie mai mare pe AC si vei castiga putere, si nu va mai trage asa greu in functie de cat de mare va fi fulia atentie insa!!.. nici prea mare caci se va invarti mai incet, sper ca ai lasat o toleranta si sa iti permita lungimea curelei sa pui fulie mai mare

3. Nu stiu ce bord ai tu.. dar daca e cel de CN din cate stiu pentru asta a fost proiectat sa se poata pune AC. Exista niste dacii papuc pikap cu bord dinala si au AC-uri, tragi un ochi sub bord la o astfel de masina si vezi cum e treaba pe acolo, eventual scoti torpedoul sa vezi mai bine, sau intrebi la un magazin de dacii, ei daca vand piese or sti cum are dacia papuc ac-ul

4. Condensatorul(radiatorul din fata) il pui in fata celuilalt ca ai loc(sper ca nu e prea mare), la care va mai trebui sa cumperi obligatoriu un electroventilator subtire de dacie, pe care il vei pune ori in fata ori in spatele lui cum iti vine mai bine, si atentie la sensul aerului sa bata din exterior spre interiorul capotei, cauta informatii in topicul "Montarea unui electroventilator" existent pe forum si te inspiri de acolo numai ca nu pui termocupla.. ci buton sau releu conectat pe buton si la cuplarea AC-ului sa cupleze automat si electroventilatorul wink.gif

Operatiunea asta am sa o fac si eu pe "bolidul" meu.. cand o sa am finante, eu sunt umpic mai avantajat deoarece am injectie iar ralantiul se regleaza automat, insa fulia voi adapta una de pompa de apa modelul mic, sau trebuie calculat cat trebuie de mare sa nu manance nici putere prea mare ca sa ma mai misc si cu masina dar sa se invarta si sufient de mult incat sa faca rece.. Am sa vad atunci.. Felicitari ca mi-ai luat-o inainte, si multa bafta in continuare, si a...

Fa niste poze la tot ce ai facut pana acum sa vedem si noi, tine-ne la curent tongue.gif

This post has been edited by panter1: 27 Jun 2009, 23:17


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hathazy
post 28 Jun 2009, 02:23
Post #449


Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din


Group: Members
Posts: 209
Joined: 20 March 09




panter1....ms pt sugestii problema e ca motorul meu e pe injectie si un prieten care e mecanic mia spus ca masinile care au clima au ceva legat la calculatorul de injectie care da comanda motorasului pas cu pas sa mentina relantiul la 800-850rpm.....

am luat toata instalatia de climatizare de la tipul acela repet e de skoda se potriveste de minune cu mici modificari....in afara de radiatorul de clima care nu incape in fatza radiatorului din cauza ca nu are loc (mica distanta intre radiator si masca) si mai este si radiatorul ce vine inauntru in masina nu se potriveste de loc...daca am inteles bine ar merge una de opel....dar deja nu mai am buget....voi mai stagna putin cu proiectul pana se aduna ceva banuti....

am pornit motorul doar cu compresorul pusfara radiatoare.....

mecanicul mia spus ca poate am probleme cu motorasul pas cu pas ca normal la daciile cu injectie motorasul nu lasa sa scada relantiul sub 900-rpm....cand scade automat actioneaza motorasul si impinge clapeta....voi verifica si motorasul(cer imprumut e scmpa )msmsm tuturor pt incurajari cand va fi gata voi veni si cu pozze...

conduceti cu grija...DACIA the best


--------------------
Renault Megane 1 miros a motorina mereu 1997, inmatricula t99 - SJ 89 TOM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 28 Jun 2009, 05:08
Post #450


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(hathazy @ 28 Jun 2009, 03:23)
.....

mecanicul mia spus ca poate am probleme cu motorasul pas cu pas ca normal la daciile cu injectie motorasul nu lasa sa scada relantiul sub 900-rpm....cand scade automat actioneaza motorasul si impinge clapeta....voi verifica si motorasul(cer imprumut e scmpa )msmsm tuturor pt incurajari cand va fi gata voi veni si cu pozze...

conduceti cu grija...DACIA the best
*



Vezi aici: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=150720&hl=

Si ECU nu face chiar orice sa nu scada sub 900. Nu e chiar cum zice super mecanicu ala. Ar trebui studiat putin MOTRONIC-u' daca poate primi informatie de AC ON/OFF.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
26 Pages « < 13 14 15 16 17 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th May 2025 - 05:46
Forum Renault