Vreau sa pun aer conditionat pe Dacia 1310, Unde se poate face instalatia ?
![]() ![]() ![]() |
Vreau sa pun aer conditionat pe Dacia 1310, Unde se poate face instalatia ?
gotronic |
![]()
Post
#481
|
||
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|||
YRX |
![]()
Post
#482
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.052 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Cu cilindree variabila sunt cam toate compresoarele moderne si sunt destul de putine tipuri pentru autoturisme functie de capacitate. Din ce am vazut montate pe masini capacitatea pare sa nu prea tina cont de puterea motorului, poate mai degraba de habitaclu, dar nici aici nu sunt sigur.
Sa exemplific: - La Logan este folosit SD7V16 - adica compresor cu 7 cilindri si 160 cmc capacitate - la Megane 2 este folosit Delphi 6CVC135, adica 6 cilindri si 135 cmc Ratiunea de a pune pe Logan un atat de mare compresor imi scapa, la Renault numai Espace are unul similar (poate l-au luat la promotie). Acum, panter1, ai spus ca ai deja un compresor de pe o Skoda Octavia, ar trebui sa spui tipul lui exact sa vedem si noi ce este. Pentru dimensionarea sistemului (condensor, evaporator etc.) cel mai bine ar trebui sa folositi componentele originale, sunt dimensionate fix pentru a exploata eficient compresorul. Efectele unui condensor de dimensiuni reduse se vor vedea in functionarea compresorului (zgomot de drujba etc.), evaporatorul prea mare sau prea mic asemenea si tot asa. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Bulldog |
![]()
Post
#483
|
![]() "Nembru" Group: Members Posts: 566 Joined: 6 February 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(hathazy @ 1 Jul 2009, 00:26) O, daaaaaa, mari maestri ai mecanicii si ai aerului conditionat domnii de la Dacia service. Oameni care nu au auzit de strangerea la cuplu a suruburilor, daca le arati o dinamometrica, zic ca vii din star-trek. |
--------------------
Bicicleta,
RATUC,
Taxi Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
|
|
driverx |
![]()
Post
#484
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Siconi |
![]()
Post
#485
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
driverx |
![]()
Post
#486
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Boon, cu o fulie mai mica, castiga cuplu, pierde turatie. Cu fulie mare, treburile is invers...
Care e businessu? This post has been edited by driverx: 1 Jul 2009, 09:58 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
gotronic |
![]()
Post
#487
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Era vorba ca nu "duce" motorul compresorul de la motor de 2l, desi nu cred. O sa-i scada un pic puterea motorului la roata, dar e "boier". Toate AC-urile scad puterea la roata, mai mult sau mai putin. Se simte cel mai tare in accelerari si demaraje, dar la drum lung e "boierie".
![]() |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
panter1 |
![]()
Post
#488
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(hathazy @ 30 Jun 2009, 23:26) va zic eu ce e treaba cu AC-ul...compresoru meu e de pe un skoda de 2 litri benzina..ca sa mearga un AC pe dacia imi tre un ac de pe o masina cu motor 1.2 max 1,4.....confirmat acest lucru de la domnii de la dacia service...au spus sa iau un comresor de pe un corsa 1,2 sau punto1,2 altfel o sa am mari probleme cu consumul si o sa imi omoare motorul...de putere scazuta nici nu vb...asa ca toata agoniseala mea de pan aku mi sa spulberat:((((..... Hathazy, sunt deacord cu Siconi si Gotronic, schimba fulia cu una care sa fie cam cu 20-25% mai mare decat cea a arborelui cotit si rezolvi problema, nu iti va mai trage asa de greu, si mai ales nu se va duce de rapa munca ta ![]() Pune niste poze sa vedem si noi ce ai facut acolo, cat de mare e fulia, etc.. This post has been edited by panter1: 2 Jul 2009, 00:41 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
driverx |
![]()
Post
#489
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Voi stiti cum arata fuliile alea de la AC, sau doar dati asa sfaturi de experti?
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
YRX |
![]()
Post
#490
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.052 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
driverx are dreptate, vedeti ca fulia compresorului este cel mai greu lucru de modificat, are in ea ambreiajul. Mai usor modifici fulia de antrenare de pe arbore.
Exista si niste kituri de fulii underdrive, dar costa cat masina si AC-ul la un loc. Puneti si voi niste poze cu stadiul lucrarii ca suntem curiosi din cale-afara. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
argon |
![]()
Post
#491
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Pe langa fulia pe care multi ar crede ca o schimba ca p'aia de la alternator, sa va ganditi si la o izolare a masinii, cat de cat, ca e zero la Dacie..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
driverx |
![]()
Post
#492
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Pentru eminentii experti Siconi, Gotronic si panter1, plini de idei bune. Sa vedeti si voi cam ce ii recomandati la om sa schimbe.
Car_A_C_Compressor.jpg Ia ghiciti ce ii sub fulie..... |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Muttley |
![]()
Post
#493
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Un fel de chestie care nu permite schimbarea fuliei?
Degeaba te agiti ma, uita-te-n posturile lui Siconi si ai sa vezi jdemii de sfaturi date cu patos si cu multa siguranta. Adica balarii. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Siconi |
![]()
Post
#494
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
QUOTE(driverx @ 2 Jul 2009, 06:35) QUOTE(driverx @ 2 Jul 2009, 07:32) Pentru eminentii experti Siconi, Gotronic si panter1, plini de idei bune. Sa vedeti si voi cam ce ii recomandati la om sa schimbe. Car_A_C_Compressor.jpg Ia ghiciti ce ii sub fulie..... Pentru cei mai putini avizati ca de ex., exista si strunguri, si freze, si rabotoze precum si om care sa stie sa le foloseasca, numit aschietor. Daca nu are forma unei fulii obisnuite nu inseamna ca nu se poate face o alta si NU trebuie neaparat sa fie la fel de dubla sau tripla (aici depinde de latimea curelei folosite, ca sa castigi tractiune intre curea si fulie, in functie de sarcina la care e supus angrenajul). Poate fi adaptata si una simpla, chiar daca "sub" fulie mai este un mecanism, gen ambreiaj electric. Un meserias bun va fi o solutie buna. Tot ca idee, NU toate compresoarele arata la fel ![]() |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
driverx |
![]()
Post
#495
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Numa seamana tare mult ca principiu la ambreiaj.
Daca tot incerci sa te mai scoti venind cu idei dinastea crete de prelucrat si facut fulie, cauta pe youtube cum se desface o hardughie dinasta. Oricum, aveti gandirea specific romaneasca. Nu gandim inainte, nu ne punem intrebari CE probleme apar, ci carpim pe parcurs. Repet intrebarea...pui fulie mai mare, castigi cuplu, DAR de unde stii tu (daca tot dai sfaturi) ca turatia mai mica va fi suficienta pentru compresor....asta la ralanti. Am fost sceptic de la inceput. NU ca as fi mare expert in montat AC-uri pe masini care nu au avut, ci ca am vazut de la bun inceput ca se pune foarte gresit problema. Atat mi-a fost de ajuns sa imi dau seama ca ceva pute. S-a privit simplu, superficial problema, la nivelul "Un compresor, un condensor, 3 futune, ceva modificare prin bord si gata...AC pe berlina". Uitati ca nu e asa. Asta nu e analiza si proiectare ce faceti voi aici. E prosteala pe genunchi. Colegul nostru a aflat asta pe banii lui. De el depinde daca continua, cum continua, cati bani mai baga in proiect. Chiar incepusem sa devin curios si optimist legat de proiectul asta. Dar cand vad ca cel care s-a pus pe treaba are saracu parte de asemenea "ajutoare" si idei, daca nu va trage EL tare, cu voi nu o sa ajunga niciunde. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
gotronic |
![]()
Post
#496
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
QUOTE(hathazy @ 27 Jun 2009, 15:19) am pus compresorul de clima 2-am cautat un strungar bun si mia facul fulie pt alternator ..... costul a fost 1 mil. QUOTE(driverx @ 2 Jul 2009, 07:32) Pentru eminentii experti Siconi, Gotronic si panter1, plini de idei bune. Sa vedeti si voi cam ce ii recomandati la om sa schimbe. E adevarat ca nu m-am apucat sa studiez in amanunt problema, dar, avand in vedere ca omul a facut o fulie ptr. alternator, ma gandeam ca aia este dubla si de pe ea se pune cureaua ptr. compresor (iar asta se poate modifica usor). Adica invers ca in poza de mai jos, ca altfel nu mai trebuia nici o fulie suplimentara. Daca nu a facut asa atunci eu la asa ceva ma gandisem. Oricum nu vad de ce am fost luat peste picior asa de tare, dar ma rog. Imi dadu-i si eu cu parerea unde nu trebuie.! In plus nu am inteles de ce a sudat suportul pe caroserie si nu prins pe motor, sunt multe de discutat. Toate bune! Attached thumbnail(s) Graphic1.jpg ( Size: 272.15k ) Number of downloads: 1073 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
driverx |
![]()
Post
#497
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
De ce? Iti zic. Dati sfaturi fara sa aveti habar, poate nici nu ati pus mana pe un asemenea compresor. Plus ca si daca se rezolva cumva cu ceva efort problema unei fulii mai mari, pun a TREIA oara intrebarea: Daca ati fost asa siguri ca se rezolva usor cu fulie mai mare, la fel de usor credeti ca acel compresor la relanti va putea sa isi faca treaba cu o turatie si mai mica?
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
gotronic |
![]()
Post
#498
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Bine, asa sa fie cum zici tu!
|
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
Siconi |
![]()
Post
#499
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Daca ar fi sa citim ceva posturi mai in urma, am precizat personal ca nu vad o rezolvare prea usoara a aceste probleme: A/C pe Berlina.
Daca totusi s-a gasit careva sa isi ia taurul de coarne si sa incerce, am crezut de cuviinta sa fiu coleg de forum si nu Einstein. In masura in care stiu, afirma si propun solutii. Nu pretind ca le stiu pe toate sau ca nu gresesc. Oricum, multumesc pentru suturi... chiar erau necesare. Asa se comunica la noi la romani. Habar avem, ca altfel nu ne bagam in discutie. Acuma, daca TU ai mai mult habar ca noi, noi ne bucuram si dorim sa invatam cate ceva nou. Dar LUMINEAZA-NE cu lucruri si explicatii, nu doar cu "voi credeti ca..." sau "ghici ce se ascunde...". Fii un mentor bun daca tot deschizi gura. In fine... nu insist sa continuam discutia off-topic chiar deloc. Ca idee, DA, am pus mana pe asa ceva, am studiat si eu problema. De aceea ti-am spus ca nu toate compresoarele sunt la fel. La fulie chiar este un ambreiaj ELECTRIC, daca ai intalnit asa ceva vreodata. Exista utilaje industriale dotate cu asa ceva pentru a cupla diverse angrenaje in anumite situatii. Este exact acelasi principiu, cu diferenta ca felul executiei difera de la producator la producator si in functie de destinatia utilizarii. Mai exact, este vorba de un cuplaj electro-magnetic (strungurile digitale toate au asa ceva) care cupleaza fulia la axul compresorului cand se cere acest lucru (prin apasarea butonului de comanda A/C din habitaclu). Eu, personal, vreau sa explici mai mult decat sa lovesti. Sunt doritor sa invat lucruri noi. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
driverx |
![]()
Post
#500
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Eu am intervenit doar pentru ca am vazut ca apar 2, apoi 3 care sustin sus si tare o idee despre care nu prea au habar. Si am tot explicat, am pus probleme la care ar trebui sa raspundeti, daca va credeti utili si aveti ceva de spus. Chiar am lansat tema de discutie...am pus de 3 ori o intrebare, dar voi doar va atacati ca v-am luat pentru o chestie la care daca daca erati destepti, mai bine taceati dupa ce ati gresit.
Discutam. Dar raspunde la intrebarea aia. Raspunsul s-ar putea sa ridice noi probleme, sau chiar sa ii ofere solutie REALA colegului. Asa, generalitati si "am vazut pe ambreiaj de genu pe strungu lu' tata" stim toti. Analizeaza problema, nu sta sa imi explici mie ce ii acolo sub fulie, ca asta deja stiam, ca doar de aia m-am si luat de voi, nu doar asa gratuit.... |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Muttley |
![]()
Post
#501
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Compresoare de AC electrice nu exista?
Intreb pentru ca un compresor mecanic e UN CHIN sa montezi, iar daca rezolvi cu locul, pompa de apa va deveni consumabil. electric_compressor.jpg Asta e de masina? ![]() Sa zicem c-are consum enorm de curent. Se pune un alternator mare, si oricum de aer conditionat n-ai nevoie cand e noapte sau cand e ceata sau cand ploua (na, dezaburesti fara AC)... O idee ceva mai buna de amplasare a compresorului ar fi in spate, cu antrenare de la axa cu came. Dar si aici exista dezavantaje: - trebuie axa cu came de renault, cu iesire langa ambreiaj; - trebuie cuzinet la palierul din spate al axului cu came; - trebuie decupata carcasa ambreiajului pentru a se monta fulia de antrenare; - lantul de distributie va plange, asa ca va trebui adaptata o distributie dubla completa de la motorul de provenienta a axei cu came. Asta inseamna pinioane, lant, capac; - arborele cu came se-nvarte de 2 ori mai incet decat cel cotit, asta inseamna fulie de antrenare de doua ori mai mare. Deci compresor electric merge? This post has been edited by Muttley: 2 Jul 2009, 10:00 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
gotronic |
![]()
Post
#502
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Da merge, cu conditia sa ai un alternator de cca 5...8 KW (cam atat ar consuma un compresor), am mai spus mai inainte ca atat a iesit consumul la masuratorile de la Dacia Service, si au zis ca e OK)
Na, ca m-am bagat si eu peste "liderul de opinie". Mai jos pun niste poze cu compresorul de la Solenza care este de 4 ori mai mare decat cel de la Logan ![]() Attached thumbnail(s) Imagine0230.jpg ( Size: 418.37k ) Number of downloads: 1202 Graphic1.jpg ( Size: 477.32k ) Number of downloads: 1101 Imagine0229.jpg ( Size: 508.34k ) Number of downloads: 1035 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
Muttley |
![]()
Post
#503
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Am fost corijent la fizica... Exprima marimea acelui alternator in A te rog.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
ment |
![]()
Post
#504
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
Pai 5-8 KW ar fi 400-700 A cred. 5000/12
Cel de pe dacie are puterea maxima de 700 W ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
gotronic |
![]()
Post
#505
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Da, P=UxI, I=P/U = 5000W/12V = peste 400 Amperi.! (niste cabluri de curent ceva mai groase ca cele de la aparatele de sudura)
![]() |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
argon |
![]()
Post
#506
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Alternator mai mare de 120 A nu vezi prea des nici la masinile bengoase, si voi vreti sa puneti pe Dacie de 500 A?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#507
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
oricum este exagerat doar nu ii pui electromotor
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Muttley |
![]()
Post
#508
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Gata, lasati-o balta, deci pica varianta compresorului electric
![]() Parerea mea-i ca trebuie antrenat de la axa cu came, distributie cu lant dublu samd ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Siconi |
![]()
Post
#509
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Nu noi, ci EL. A intrebat daca merge compresor electric de montat pe Dacia... raspunsul a sosit prompt: cu un alternator care sa ofere o acoperire de curent de cca 400A se rezolva necesarul de energie electrica pentru compresorul electric.
Vin si eu ca unul mai putin avizat: dar o pompa de caldura apa-apa ar avea loc pe undeva prin masina? Sau debitul pompei de apa e mai mic decat debitul de intrare al pompei de caldura, caz in care nu merge treaba?! Stiu ca si compresorul de A/c este TOT o pompa de caldura, dar are un alt principiu... Ma gandeam ca poate exista pompe de caldura apa-apa ceva mai mici ca si capacitate si putem adapta vreuna. Mentionez ca aceste pompe tot electric functioneaza. Las loc de opinii, nu de invective. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
driverx |
![]()
Post
#510
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
![]() Iar va puneti sa reinventati roata sa mergeti pe carari netestate pe care nici voi nu le puteti testa. De ce nu invatati din greselile altora. De ce cautati solutii care nici nu stiti de unde o sa va loveasca in freza. Uitati cum o problema aparent simpla, transplantarea unui AC de pe o masina gandita pentru asa ceva pe o masina negandita pentru asa ceva CE probleme a pus si ce piedici are DEJA colegul nostru. Va complicati degeaba. Puneti probleme ca sa puneti probleme. Treaba e simpla. De implementat solutie tehnica ca la orice alta masina. Cu piese DE LA alta masina. Trebuie studiat/testat DACA e chiar nevoie de un compresor de la un motor donor mai mic, nu unul de 2.0L. ATAT. Daca nu e nevoie de compresor mai mic, omul trebuie neaparat sa ia restul de piese dimensionate pentru acel compresor care l-a montat DEJA. ATAT. CUM adapteaza sistemul in masina, este ALTA poveste. Asta e PART 2 in capitolul problemelor REALE. This post has been edited by driverx: 2 Jul 2009, 12:51 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th May 2025 - 08:20 |