DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

26 Pages « < 15 16 17 18 19 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Vreau sa pun aer conditionat pe Dacia 1310, Unde se poate face instalatia ?

gotronic
post 1 Jul 2009, 00:34
Post #481


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




La Solenza compresorul are cilindree variabila, la alte masini nu cunosc.! Si raceste chiar si la relanti (nu ca in mers, dar destul)


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 1 Jul 2009, 07:35
Post #482


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.052
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Cu cilindree variabila sunt cam toate compresoarele moderne si sunt destul de putine tipuri pentru autoturisme functie de capacitate. Din ce am vazut montate pe masini capacitatea pare sa nu prea tina cont de puterea motorului, poate mai degraba de habitaclu, dar nici aici nu sunt sigur.
Sa exemplific:
- La Logan este folosit SD7V16 - adica compresor cu 7 cilindri si 160 cmc capacitate
- la Megane 2 este folosit Delphi 6CVC135, adica 6 cilindri si 135 cmc
Ratiunea de a pune pe Logan un atat de mare compresor imi scapa, la Renault numai Espace are unul similar (poate l-au luat la promotie).

Acum, panter1, ai spus ca ai deja un compresor de pe o Skoda Octavia, ar trebui sa spui tipul lui exact sa vedem si noi ce este.
Pentru dimensionarea sistemului (condensor, evaporator etc.) cel mai bine ar trebui sa folositi componentele originale, sunt dimensionate fix pentru a exploata eficient compresorul. Efectele unui condensor de dimensiuni reduse se vor vedea in functionarea compresorului (zgomot de drujba etc.), evaporatorul prea mare sau prea mic asemenea si tot asa.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bulldog
post 1 Jul 2009, 09:24
Post #483


"Nembru"


Group: Members
Posts: 566
Joined: 6 February 08
From: Cluj-Napoca




QUOTE(hathazy @ 1 Jul 2009, 00:26)
.....confirmat acest lucru de la domnii de la dacia service...au spus...
*



O, daaaaaa, mari maestri ai mecanicii si ai aerului conditionat domnii de la Dacia service. Oameni care nu au auzit de strangerea la cuplu a suruburilor, daca le arati o dinamometrica, zic ca vii din star-trek.


--------------------
Bicicleta, RATUC, Taxi
Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 1 Jul 2009, 09:43
Post #484


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(Bulldog @ 1 Jul 2009, 10:24)
....zic ca vii din star-trek.
*



Mai rau. O sa creada ca vrei sa ii rupi in bataie cu arma aia....

This post has been edited by driverx: 1 Jul 2009, 09:43


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 1 Jul 2009, 09:51
Post #485


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(gotronic @ 30 Jun 2009, 23:35)
Nu conteaza, eventual modifici fulia mai mare si gata. !
*



Perfect adevarat!!!


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 1 Jul 2009, 09:53
Post #486


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Boon, cu o fulie mai mica, castiga cuplu, pierde turatie. Cu fulie mare, treburile is invers...

Care e businessu?

This post has been edited by driverx: 1 Jul 2009, 09:58


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 1 Jul 2009, 10:34
Post #487


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Era vorba ca nu "duce" motorul compresorul de la motor de 2l, desi nu cred. O sa-i scada un pic puterea motorului la roata, dar e "boier". Toate AC-urile scad puterea la roata, mai mult sau mai putin. Se simte cel mai tare in accelerari si demaraje, dar la drum lung e "boierie". smile.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 2 Jul 2009, 00:36
Post #488


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(hathazy @ 30 Jun 2009, 23:26)
va zic eu ce e treaba cu AC-ul...compresoru meu e de pe un skoda de 2 litri benzina..ca sa mearga un AC pe dacia imi tre un ac de pe o masina cu motor 1.2 max 1,4.....confirmat acest lucru de la domnii de la dacia service...au spus sa iau un comresor de pe un corsa 1,2 sau punto1,2 altfel o sa am mari probleme cu consumul si o sa imi omoare motorul...de putere scazuta nici nu vb...asa ca toata agoniseala mea de pan aku mi sa spulberat:((((.....





Hathazy, sunt deacord cu Siconi si Gotronic, schimba fulia cu una care sa fie cam cu 20-25% mai mare decat cea a arborelui cotit si rezolvi problema, nu iti va mai trage asa de greu, si mai ales nu se va duce de rapa munca ta smile.gif fii baiat destept

Pune niste poze sa vedem si noi ce ai facut acolo, cat de mare e fulia, etc..

This post has been edited by panter1: 2 Jul 2009, 00:41


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 Jul 2009, 06:35
Post #489


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Voi stiti cum arata fuliile alea de la AC, sau doar dati asa sfaturi de experti?


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 2 Jul 2009, 07:26
Post #490


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.052
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




driverx are dreptate, vedeti ca fulia compresorului este cel mai greu lucru de modificat, are in ea ambreiajul. Mai usor modifici fulia de antrenare de pe arbore.
Exista si niste kituri de fulii underdrive, dar costa cat masina si AC-ul la un loc.
Puneti si voi niste poze cu stadiul lucrarii ca suntem curiosi din cale-afara.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Jul 2009, 07:31
Post #491


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Pe langa fulia pe care multi ar crede ca o schimba ca p'aia de la alternator, sa va ganditi si la o izolare a masinii, cat de cat, ca e zero la Dacie..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 Jul 2009, 07:32
Post #492


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Pentru eminentii experti Siconi, Gotronic si panter1, plini de idei bune. Sa vedeti si voi cam ce ii recomandati la om sa schimbe.

Car_A_C_Compressor.jpg

Ia ghiciti ce ii sub fulie.....


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 2 Jul 2009, 07:48
Post #493


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Un fel de chestie care nu permite schimbarea fuliei?
Degeaba te agiti ma, uita-te-n posturile lui Siconi si ai sa vezi jdemii de sfaturi date cu patos si cu multa siguranta. Adica balarii.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 2 Jul 2009, 08:18
Post #494


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(driverx @ 2 Jul 2009, 06:35)
Voi stiti cum arata fuliile alea de la AC, sau doar dati asa sfaturi de experti?
*




QUOTE(driverx @ 2 Jul 2009, 07:32)
Pentru eminentii experti Siconi, Gotronic si panter1, plini de idei bune. Sa vedeti si voi cam ce ii recomandati la om sa schimbe.

Car_A_C_Compressor.jpg

Ia ghiciti ce ii sub fulie.....
*



Pentru cei mai putini avizati ca de ex., exista si strunguri, si freze, si rabotoze precum si om care sa stie sa le foloseasca, numit aschietor.
Daca nu are forma unei fulii obisnuite nu inseamna ca nu se poate face o alta si NU trebuie neaparat sa fie la fel de dubla sau tripla (aici depinde de latimea curelei folosite, ca sa castigi tractiune intre curea si fulie, in functie de sarcina la care e supus angrenajul). Poate fi adaptata si una simpla, chiar daca "sub" fulie mai este un mecanism, gen ambreiaj electric. Un meserias bun va fi o solutie buna.

Tot ca idee, NU toate compresoarele arata la fel wink.gif.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 Jul 2009, 08:26
Post #495


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Numa seamana tare mult ca principiu la ambreiaj.

Daca tot incerci sa te mai scoti venind cu idei dinastea crete de prelucrat si facut fulie, cauta pe youtube cum se desface o hardughie dinasta.

Oricum, aveti gandirea specific romaneasca. Nu gandim inainte, nu ne punem intrebari CE probleme apar, ci carpim pe parcurs. Repet intrebarea...pui fulie mai mare, castigi cuplu, DAR de unde stii tu (daca tot dai sfaturi) ca turatia mai mica va fi suficienta pentru compresor....asta la ralanti.

Am fost sceptic de la inceput. NU ca as fi mare expert in montat AC-uri pe masini care nu au avut, ci ca am vazut de la bun inceput ca se pune foarte gresit problema. Atat mi-a fost de ajuns sa imi dau seama ca ceva pute. S-a privit simplu, superficial problema, la nivelul "Un compresor, un condensor, 3 futune, ceva modificare prin bord si gata...AC pe berlina". Uitati ca nu e asa. Asta nu e analiza si proiectare ce faceti voi aici. E prosteala pe genunchi. Colegul nostru a aflat asta pe banii lui. De el depinde daca continua, cum continua, cati bani mai baga in proiect.

Chiar incepusem sa devin curios si optimist legat de proiectul asta. Dar cand vad ca cel care s-a pus pe treaba are saracu parte de asemenea "ajutoare" si idei, daca nu va trage EL tare, cu voi nu o sa ajunga niciunde.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 2 Jul 2009, 09:03
Post #496


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




QUOTE(hathazy @ 27 Jun 2009, 15:19)
am pus compresorul de clima
2-am cautat un strungar bun si mia facul fulie pt alternator ..... costul a fost 1 mil.
*




QUOTE(driverx @ 2 Jul 2009, 07:32)
Pentru eminentii experti Siconi, Gotronic si panter1, plini de idei bune. Sa vedeti si voi cam ce ii recomandati la om sa schimbe.
*



E adevarat ca nu m-am apucat sa studiez in amanunt problema, dar, avand in vedere ca omul a facut o fulie ptr. alternator, ma gandeam ca aia este dubla si de pe ea se pune cureaua ptr. compresor (iar asta se poate modifica usor). Adica invers ca in poza de mai jos, ca altfel nu mai trebuia nici o fulie suplimentara. Daca nu a facut asa atunci eu la asa ceva ma gandisem. Oricum nu vad de ce am fost luat peste picior asa de tare, dar ma rog. Imi dadu-i si eu cu parerea unde nu trebuie.! In plus nu am inteles de ce a sudat suportul pe caroserie si nu prins pe motor, sunt multe de discutat.
Toate bune!

Attached thumbnail(s)
Graphic1.jpg ( Size: 272.15k ) Number of downloads: 1073


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 Jul 2009, 09:09
Post #497


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




De ce? Iti zic. Dati sfaturi fara sa aveti habar, poate nici nu ati pus mana pe un asemenea compresor. Plus ca si daca se rezolva cumva cu ceva efort problema unei fulii mai mari, pun a TREIA oara intrebarea: Daca ati fost asa siguri ca se rezolva usor cu fulie mai mare, la fel de usor credeti ca acel compresor la relanti va putea sa isi faca treaba cu o turatie si mai mica?


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 2 Jul 2009, 09:12
Post #498


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Bine, asa sa fie cum zici tu!


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 2 Jul 2009, 09:35
Post #499


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Daca ar fi sa citim ceva posturi mai in urma, am precizat personal ca nu vad o rezolvare prea usoara a aceste probleme: A/C pe Berlina.
Daca totusi s-a gasit careva sa isi ia taurul de coarne si sa incerce, am crezut de cuviinta sa fiu coleg de forum si nu Einstein. In masura in care stiu, afirma si propun solutii. Nu pretind ca le stiu pe toate sau ca nu gresesc. Oricum, multumesc pentru suturi... chiar erau necesare. Asa se comunica la noi la romani. Habar avem, ca altfel nu ne bagam in discutie. Acuma, daca TU ai mai mult habar ca noi, noi ne bucuram si dorim sa invatam cate ceva nou. Dar LUMINEAZA-NE cu lucruri si explicatii, nu doar cu "voi credeti ca..." sau "ghici ce se ascunde...". Fii un mentor bun daca tot deschizi gura. In fine... nu insist sa continuam discutia off-topic chiar deloc.
Ca idee, DA, am pus mana pe asa ceva, am studiat si eu problema. De aceea ti-am spus ca nu toate compresoarele sunt la fel.
La fulie chiar este un ambreiaj ELECTRIC, daca ai intalnit asa ceva vreodata. Exista utilaje industriale dotate cu asa ceva pentru a cupla diverse angrenaje in anumite situatii. Este exact acelasi principiu, cu diferenta ca felul executiei difera de la producator la producator si in functie de destinatia utilizarii. Mai exact, este vorba de un cuplaj electro-magnetic (strungurile digitale toate au asa ceva) care cupleaza fulia la axul compresorului cand se cere acest lucru (prin apasarea butonului de comanda A/C din habitaclu).

Eu, personal, vreau sa explici mai mult decat sa lovesti. Sunt doritor sa invat lucruri noi.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 Jul 2009, 09:46
Post #500


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Eu am intervenit doar pentru ca am vazut ca apar 2, apoi 3 care sustin sus si tare o idee despre care nu prea au habar. Si am tot explicat, am pus probleme la care ar trebui sa raspundeti, daca va credeti utili si aveti ceva de spus. Chiar am lansat tema de discutie...am pus de 3 ori o intrebare, dar voi doar va atacati ca v-am luat pentru o chestie la care daca daca erati destepti, mai bine taceati dupa ce ati gresit.

Discutam. Dar raspunde la intrebarea aia. Raspunsul s-ar putea sa ridice noi probleme, sau chiar sa ii ofere solutie REALA colegului. Asa, generalitati si "am vazut pe ambreiaj de genu pe strungu lu' tata" stim toti. Analizeaza problema, nu sta sa imi explici mie ce ii acolo sub fulie, ca asta deja stiam, ca doar de aia m-am si luat de voi, nu doar asa gratuit....


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 2 Jul 2009, 09:51
Post #501


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Compresoare de AC electrice nu exista?
Intreb pentru ca un compresor mecanic e UN CHIN sa montezi, iar daca rezolvi cu locul, pompa de apa va deveni consumabil.

electric_compressor.jpg

Asta e de masina? mellow.gif
Sa zicem c-are consum enorm de curent. Se pune un alternator mare, si oricum de aer conditionat n-ai nevoie cand e noapte sau cand e ceata sau cand ploua (na, dezaburesti fara AC)...

O idee ceva mai buna de amplasare a compresorului ar fi in spate, cu antrenare de la axa cu came. Dar si aici exista dezavantaje:
- trebuie axa cu came de renault, cu iesire langa ambreiaj;
- trebuie cuzinet la palierul din spate al axului cu came;
- trebuie decupata carcasa ambreiajului pentru a se monta fulia de antrenare;
- lantul de distributie va plange, asa ca va trebui adaptata o distributie dubla completa de la motorul de provenienta a axei cu came. Asta inseamna pinioane, lant, capac;
- arborele cu came se-nvarte de 2 ori mai incet decat cel cotit, asta inseamna fulie de antrenare de doua ori mai mare.

Deci compresor electric merge?

This post has been edited by Muttley: 2 Jul 2009, 10:00


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 2 Jul 2009, 10:54
Post #502


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Da merge, cu conditia sa ai un alternator de cca 5...8 KW (cam atat ar consuma un compresor), am mai spus mai inainte ca atat a iesit consumul la masuratorile de la Dacia Service, si au zis ca e OK)
Na, ca m-am bagat si eu peste "liderul de opinie". Mai jos pun niste poze cu compresorul de la Solenza care este de 4 ori mai mare decat cel de la Logan blush.gif si care are fulia de antrenare mai mica decat cea de pe vibrochen, deci se roteste mai repede decat motorul.

Attached thumbnail(s)
Imagine0230.jpg ( Size: 418.37k ) Number of downloads: 1202
Graphic1.jpg ( Size: 477.32k ) Number of downloads: 1101
Imagine0229.jpg ( Size: 508.34k ) Number of downloads: 1035


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 2 Jul 2009, 10:57
Post #503


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Am fost corijent la fizica... Exprima marimea acelui alternator in A te rog.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ment
post 2 Jul 2009, 11:12
Post #504


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




Pai 5-8 KW ar fi 400-700 A cred. 5000/12
Cel de pe dacie are puterea maxima de 700 W smile.gif


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 2 Jul 2009, 11:40
Post #505


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Da, P=UxI, I=P/U = 5000W/12V = peste 400 Amperi.! (niste cabluri de curent ceva mai groase ca cele de la aparatele de sudura) smile.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Jul 2009, 12:11
Post #506


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Alternator mai mare de 120 A nu vezi prea des nici la masinile bengoase, si voi vreti sa puneti pe Dacie de 500 A? unsure.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 2 Jul 2009, 12:34
Post #507


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.178
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




oricum este exagerat doar nu ii pui electromotor


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 2 Jul 2009, 12:40
Post #508


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Gata, lasati-o balta, deci pica varianta compresorului electric blush.gif

Parerea mea-i ca trebuie antrenat de la axa cu came, distributie cu lant dublu samd sleep.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 2 Jul 2009, 12:42
Post #509


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Nu noi, ci EL. A intrebat daca merge compresor electric de montat pe Dacia... raspunsul a sosit prompt: cu un alternator care sa ofere o acoperire de curent de cca 400A se rezolva necesarul de energie electrica pentru compresorul electric.

Vin si eu ca unul mai putin avizat: dar o pompa de caldura apa-apa ar avea loc pe undeva prin masina? Sau debitul pompei de apa e mai mic decat debitul de intrare al pompei de caldura, caz in care nu merge treaba?!
Stiu ca si compresorul de A/c este TOT o pompa de caldura, dar are un alt principiu... Ma gandeam ca poate exista pompe de caldura apa-apa ceva mai mici ca si capacitate si putem adapta vreuna. Mentionez ca aceste pompe tot electric functioneaza.
Las loc de opinii, nu de invective.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 Jul 2009, 12:50
Post #510


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




radmasa.gif

Iar va puneti sa reinventati roata sa mergeti pe carari netestate pe care nici voi nu le puteti testa. De ce nu invatati din greselile altora. De ce cautati solutii care nici nu stiti de unde o sa va loveasca in freza. Uitati cum o problema aparent simpla, transplantarea unui AC de pe o masina gandita pentru asa ceva pe o masina negandita pentru asa ceva CE probleme a pus si ce piedici are DEJA colegul nostru.

Va complicati degeaba. Puneti probleme ca sa puneti probleme. Treaba e simpla. De implementat solutie tehnica ca la orice alta masina. Cu piese DE LA alta masina. Trebuie studiat/testat DACA e chiar nevoie de un compresor de la un motor donor mai mic, nu unul de 2.0L. ATAT. Daca nu e nevoie de compresor mai mic, omul trebuie neaparat sa ia restul de piese dimensionate pentru acel compresor care l-a montat DEJA. ATAT. CUM adapteaza sistemul in masina, este ALTA poveste. Asta e PART 2 in capitolul problemelor REALE.

This post has been edited by driverx: 2 Jul 2009, 12:51


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
26 Pages « < 15 16 17 18 19 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th May 2025 - 08:20
Forum Renault