DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

26 Pages « < 16 17 18 19 20 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Vreau sa pun aer conditionat pe Dacia 1310, Unde se poate face instalatia ?

sorin1983
post 2 Jul 2009, 12:58
Post #511


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.628
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




Eu zic ca cea mai simpla varianta ar fi inspectarea unui papuc cu ac... desi cand am prins un om cu asa ceva si l-am intrebat a zis ca nu e mare lucru la dacie...si avea omul si geamurile ionizate mai mult decat legal smile.gif Vorbesc de 1.6 i ca pe carburatie mai intervine si problema turatiei e partea a doua, macar sa ajungeti acolo.


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Jul 2009, 12:59
Post #512


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




referitor la poza aia de mai sus ce tot apare la intervale regulate postate de altcineva, a fost cineva cu masina aia sa vada cum si mai ales daca raceste, are eficienta, cum trage masina, fiabilitatea(nu ajunge sa mearga doar prima saptamana pana pica ceva)...concret..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 Jul 2009, 13:00
Post #513


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Omul are dacie dinasta perfuzionata. Deci treburile se simplifica si devin mai interesante.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 2 Jul 2009, 13:00
Post #514


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




DriverX.. din moment ce fabricantii au pus asa ceva si a functionat, e o poza mai sus pe care am comentat-o si eu, te trezesti tu si spui ca nu va functiona, oi fi tu mai bun decat inginerii aia.. cine stie. Ce nu intelegi tu ca nevoia de pacalit fulia este valabila doar la compresoarele care provin de la motoare de 100CP si care sunt prea tari, daca franeaza multi si doar daca trebuie "umblat" la acel raport, in situatia in care franeaza excesiv, dar asta nu inseamna ca nu sunt compresoare care provin de la masini cu 60 CP sau mai putin la care 1:1 e suficient.

Pentu cele "greoaie" se poate miscora fulia arborelui cotit si va duce la acelas rezultat, dar impreuna cu asta adauga o fulie mai mica la pompa de apa(fulie de nova) pentru a nu se reduce debitul de apa. Problema ramanand cea a alternatorului care se va invarti mai incet si care ar avea totusi o rezolvare: daca fulia arborelui ar fi dubla, una cu marimea initiala si cealalta cat pentru compresor, iar in acest caz se elimina si problema alternatorului si a pompei de apa 2 iepuri dintr-un foc. Acum nu stiu daca se poate adapta asa ceva


Referitor la condensator, am aflat ca cel de matiz are dimensiuni de 30cm cu 40 cm deci este micut, nu am masurat spatiul din fata radiatorului de dacie dar cred ca incape, voi ce spuneti? si nu imi sariti in cap ca de asta suntem aici sa ne sfatuim. Zilele trecute am stat intr-un Matiz cu AC si face fata destul de bine, are si compresor cat pentru 50Cp.

Ideea ompresorului electric nu o sustin dar ma gandeam ca daca ar merge puse 2 altenratoare in PARALEL de 70Ah, impreuna sa rezulte 140 Ah, stiu ca va scadea turatia dar oricum un compresor mecanic tot scade turatia insa nici 140 A nu sunt deajuns, si mai exista ristul sa mai ia foc ceva pe acolo.. chiar nu cred ca ar fi o idee

Driverx nu te supara pe mine dar daca vrei sa ne sustii esti liber sa o faci daca nu.. te rog mai bine abtine-te si nu ne mai intepa cu aroganta chiar daca ai Logan. Daca esti baiat destept vei intelege daca nu.. o sa vii tot cu contra-replici :-s

This post has been edited by panter1: 2 Jul 2009, 13:27


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Jul 2009, 13:01
Post #515


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




ii dor lui de Logan'... radmasa.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 Jul 2009, 13:04
Post #516


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Unde aroganta? Ce are Logan-ul cu toate astea? Veniti pe aici cu sfaturi crete cu inlocuit fulii la compresor si la mine e problema? Eu v-am pus sa dati sfaturi gratuite? Eu l-am pus pe Siconi sa faca aici (precum si pe alte topicuri) exercitii de inteligenta cu schimbatoare de caldura and shit? radmasa.gif


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 2 Jul 2009, 13:04
Post #517


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.628
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




QUOTE(panter1 @ 2 Jul 2009, 14:00)
Referitor la condensator...
*


Condensor. In fata la berlina daca n-ai elice pe pompa de apa ar trebui sa ai spatiu... daca totusi nu e spatiu inlocuiesti si radiatorul de racire al motorului cu unul mai "slabanog"... Trebuie sa ai in vedere si fuliile, cum se aseaza, daca ies inspre traversa fata etc..
Cea mai simpla solutie e(parerea mea) sa incerci cu un compresor de matiz... doar sa vezi pe care parte ies conductele din el sa vezi daca se poate monta pe stanga sub alternator.


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 2 Jul 2009, 13:08
Post #518


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(driverx @ 2 Jul 2009, 13:04)
Unde aroganta? Ce are Logan-ul cu toate astea? Veniti pe aici cu sfaturi crete cu inlocuit fulii la compresor si la mine e problema? Eu v-am pus sa dati sfaturi gratuite? Eu l-am pus pe Siconi sa faca aici (precum si pe alte topicuri) exercitii de inteligenta cu schimbatoare de caldura and shit? radmasa.gif
*



Importanta e ideea raportului de transimie in rezolvarea franarii prea mari la comresoarele puternice si daca nu se poate din fulia compresorului s-ar puatea din arbore cu fulie dubla, am propus deja.

Ceilalti ce spuneti? Siconi le are cu fuliile am vazut biggrin.gif

This post has been edited by panter1: 2 Jul 2009, 13:12


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 Jul 2009, 13:13
Post #519


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(panter1 @ 2 Jul 2009, 14:08)
Importanta e ideea raportului de transimie in rezolvarea franarii prea mari la comresoarele puternice si daca nu se poate din fulia compresorului s-ar puatea din arbore cu fulie dubla smile.gif
*



Exact. Si merita scarpinatu asta de dupa ceafa? Mai ales ca ai pus o problema buna. Turatia mica la alternator. Si ala trebuie rezolvat. Mai ales ca e EXCELENT alternatorul de Dacie. Mai ales acum cand il cocosezi cu consumatori noi. Toate o sa mearga "perfect" la ralanti. biggrin.gif

Tu zici ca is arogant. Eu totusi zic ca problema a fost pusa gresit. Am si argumentat de ce. Am inteles ca a aparut oferta cu compresorul ala de pe Octavia, dar uite ce inseamna sa sari la oferte.... biggrin.gif E un moment in care trebuie sa evaluezi daca continui in a te adapta la neajunsuri sau te pui pe alta cale, care pana la urma sa fie si mai eficienta. Intelegi tu ce zic?

This post has been edited by driverx: 2 Jul 2009, 13:14


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 2 Jul 2009, 13:14
Post #520


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(sorin1983 @ 2 Jul 2009, 13:04)
Condensor. In fata la berlina daca n-ai elice pe pompa de apa ar trebui sa ai spatiu... daca totusi nu e spatiu inlocuiesti si radiatorul de racire al motorului cu unul mai "slabanog"... Trebuie sa ai in vedere si fuliile, cum se aseaza, daca ies inspre traversa fata etc..

*



Ai dreptate, in situatia asta se poate pune cam orice radiator de AC scotandu-se elicea de plastic iar electroventilatorul merge pus pe exterior cum unii deja il au astfel wink.gif

QUOTE(panter1 @ 2 Jul 2009, 13:00)
(..)si care ar avea totusi o rezolvare: daca fulia arborelui ar fi dubla, una cu marimea initiala si cealalta cat pentru compresor, iar in acest caz se elimina si problema alternatorului si a pompei de apa adica 2 iepuri dintr-un foc...
*



Driverx eu asa am spus smile.gif

This post has been edited by panter1: 2 Jul 2009, 13:34


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 Jul 2009, 13:40
Post #521


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Asa da. biggrin.gif Da' este loc jos?


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 2 Jul 2009, 13:49
Post #522


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




Jos adica sa loveasca in scut? daca la asta te-ai referit noi nu adaugam decat o fulie mai mica celei originale asa ca.. nu ar avea de ce sa loveasca wink.gif


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 Jul 2009, 13:50
Post #523


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Nu in scut, in traversa.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 2 Jul 2009, 13:52
Post #524


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




dat fiindca idea asta mi-a venit azi si ploua afara, inca nu am avut cand sa vad, cand o sa ma duc la masina o sa ma uit, chiar nu stiu cat are pana in traversa aia.. deocamdata

This post has been edited by panter1: 2 Jul 2009, 13:54


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 2 Jul 2009, 13:53
Post #525


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Este loc. Daca n-ar fi, nu s-ar putea scoate motorul de pe cutie wink.gif

Edit: chiar faina ideea cu fulia dubla pe arbore. Adica o curea separata doar pentru compresor nedumerire.gif

This post has been edited by Muttley: 2 Jul 2009, 13:54


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 Jul 2009, 13:56
Post #526


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(Muttley @ 2 Jul 2009, 14:53)
Este loc. Daca n-ar fi, nu s-ar putea scoate motorul de pe cutie wink.gif

Edit: chiar faina ideea cu fulia dubla pe arbore. Adica o curea separata doar pentru compresor nedumerire.gif
*



Io tineam ca e ceva loc, dar nu mult.

Boon. Deci ne-a lamurit Muttley. Si el chiar e expert in fulii. Mai ales dinalea care pica...


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 2 Jul 2009, 13:57
Post #527


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




ehe.. proiectul de sub capota se pare ca e elucidat, acum trebuie sa ne gandim ce si cum punem in habitaclu, ceva idei? tongue.gif

This post has been edited by panter1: 2 Jul 2009, 13:57


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 Jul 2009, 13:59
Post #528


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(panter1 @ 2 Jul 2009, 14:57)
ehe.. proiectul de sub capota se pare ca e elucidat, acum trebuie sa ne gandim ce si cum punem in habitaclu, ceva idei?  tongue.gif
*



Nu drac elucidat. Am inteles ca ar fi sudat ceva suporti. Aia trebuie mutati acuma mai in fata.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 2 Jul 2009, 14:18
Post #529


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




Este destul de Elucidat iar in problema pusa de tine astea fac parte din maruntisuri: ce si cum va fi sudat asta in functie si de marimea compresorului, va afla fiecare cand o sa isi monteze daca vine 1cm mai la dreapta sau la stanga tongue.gif. Oricum o sa ne puna poze ca asa a promis despre culm l-a "transplantat" si o sa aflam atunci, daca e nevoie,ne explica el. Eu zic nu ne batem capul degeaba cu asta ca vom afla oricum.. Mai binei sa ne gandim ce punem in masina la capitolul aeroterma sau ceva de genu smile.gif

This post has been edited by panter1: 2 Jul 2009, 14:22


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 2 Jul 2009, 14:21
Post #530


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(driverx @ 2 Jul 2009, 14:56)
Boon. Deci ne-a lamurit Muttley. Si el chiar e expert in fulii. Mai ales dinalea care pica...
*


Rade shiob de uala sparta dry.gif

In poza asta numai eu numar muuult mai multe fulii decat minimul necesar?
Alea doua fulii intinzatoare cred ca pot fi evitate.

Iar pentru interior e simplu. Trebuie doar sa va uitati la bursa.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 2 Jul 2009, 14:25
Post #531


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




Cat de simplu? pune niste poze cu dispozitivul, explica.. sa stim si noi, cam cat costa etc.. eu unul nu stiu despre ce e vorba si nu cred ca sunt singurul smile.gif


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 2 Jul 2009, 14:25
Post #532


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




ma intreb cat CP pierde motoru din poza de mai sus din cauza la atatea accesori legate de motor rolleyes.gif


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 2 Jul 2009, 14:29
Post #533


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.628
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




Am vazut la un alternator(Cred ca de tractor) o fulie dubla... poate ceva de genul asta se adapteaza si se face mica(gen oltcit) ca sa invarta mai repede alternatorul.


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 2 Jul 2009, 14:34
Post #534


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(panter1 @ 2 Jul 2009, 15:25)
Cat de simplu? pune niste poze cu dispozitivul, explica.. sa stim si noi, cam cat costa etc.. eu unul nu stiu despre ce e vorba si nu cred ca sunt singurul smile.gif
*


Este vorba de o aeroterma de AC, de dacie berlina de export, noua. Se vinde la bursa, trebuie cautat.
POZA.

QUOTE(SSilent @ 2 Jul 2009, 15:25)
ma intreb cat CP pierde motoru din poza de mai sus din cauza la atatea accesori legate de motor  rolleyes.gif
*


Singurul accesoriu in plus in poza aia e compresorul.
Un motor de 1.3 are 54CP DIN si 60CP SAE.
Unde SAE (Society of American Engineering) este o norma de masurare a puterii motoarelor chioare, fara niciun accesoriu pe ele (evacuare, pompa de benzina, pompa de apa, alternator, samd).


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Jul 2009, 16:44
Post #535


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




eu m-am dat cu un Matiz cu aer, si cand il porneai mergea cu spatele biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 2 Jul 2009, 21:03
Post #536


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Dar de ce nu faceti altfel: am vazut multe aprinderi cu , curbe variabile.
Haideti sa concepem un sistem prin care utilizam: cip aprindere, motoras de reglare faruri de la cielo(pentru marirea turatiei la relanti, la partea de soc, scotem clapeta, sau am putea actiona direct surubul de reglaj relanti), senzor de detonatie, potentiometru pe clapeta de acceleratie si comanda aerului conditionat. Astfel incat, cand pornim AC, microcontrolerul mareste turatia si avansul, apoi sa dea comanda compresorului. Cand aceleram mai "brutal", sa decupleze compresorul, iar apoi cand aceleratia este uniforma sa dea drumul AC.

PS: Si daca tot muncim atata, hai sa copiem sistemul de tico euro2, cu iac, adica motorasul pas cu pas de logan, dar care baga aer sub clapeta de acceleratie in functie de sonda lambda, si astfel putem pune si catalizator

Na sac celor care vor sa scoata daciile 243.gif

This post has been edited by tilix_boss2008: 2 Jul 2009, 21:17


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 2 Jul 2009, 21:54
Post #537


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Parca de vreo cateva luni incoace te "chinuiai" sa faci o aprindere CDI (asta pe topicul de la aprindere electronica) si nu-ti iesea, acum treci peste direct la injectie? si aprindere cu microcontroler??? huh.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 2 Jul 2009, 21:59
Post #538


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




tilix_boss2008
Cam multe sisteme de marit turatia scumpe si inutile(sonda lambda, motorase pas cu pas, asta necesita pompa electrica de benzina si regulator presiune benzina, catalizator, omologare la catalizator, etc prea multe), scopul fiind doar marirea turatiei, nimic special, avansul trebuie reglat oricum bine in orcice conditii, iar turatia o poti regla dintr-un cablu de soc atasat celui de acceleratie, se sudeaza o parghie ceva de prindere si se face.. Inainte de a cupla AC-ul tragi de parghie si cand ajungi pe la 1100-1200 de rotatii cuplezi AC, prin ce ai scris mai sus deja sare de alti bani.. si alte sisteme complicate desi se urmareste acelas efect care poate fi obtinut foarte simplu.

Ramasesem cu proiectul la capoitolul Aeroterma smile.gif continuam?

This post has been edited by panter1: 2 Jul 2009, 22:07


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 3 Jul 2009, 01:59
Post #539


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




QUOTE(YRX)
am gasit ceva despre conectarea AC pe MA 1.7. Cum ziceam sunt 2 pini, unul IN si altul OUT. Daca functia este implementata in ECU ai scapat de toate grijile cu relantiu, corectia si pornirea GMV.

Atentie! Pe automobilele Dacia cu injectie sunt montate 2 versiuni de cablaj electric de injectie, si anume (MA)1.7(.1) si (MA)1.7.2. Diferentele intre cele doua cablaje montate de Dacia Pitesti sunt mici insa importante!
Din ce stiu eu, varianta de cablaj MA1.7.3 NU a fost montata de Dacia Pitesti pe niciun autoturism marca Dacia! Ce-i drept, am intalnit un ECU MA 1.7.3 pe o Nova GTi insa proprietarul inlocuise ECU original cu unul provenit din dezmembrari(avea cod de reper Peugeot parca...) si cablajul masinii "suferise" modificarile aferente transplantului de ECU.
Majoritatea Daciilor Nova Gti, GLi, majoritatea loturilor(NU TOATE!) de Break CLi si Papuc Li au varianta 1.7.2 iar unele loturi de Berline Li si Break CLi au varianta 1.7.1.
Asa cum intuia YRX, TOATE modelele de MonoMotronic MA 1.7 au functia de control AC, difera insa pozitia pinilor in mufa ECU si a cablajului, in functie de varianta de ECU/cablaj iar la MA 1.7.3 difera si semnalul electric I/O pe linia de control AC.
Cablajul 1.7.2(cel mai raspandit) este prevazut cu tot ce trebuie pentru actionarea compresorului de AC si implicit corectarea ralantiului. Unii erau curiosi de ce sunt 3 socluri de releu in ansamblul relee injectie dar sunt montate numai 2 relee...
Al treilea releu ar fi avut functia de actionare a ambreiajului fuliei compresorului de AC, insa acest releu NU A FOST MONTAT deoarece la alte variante de ECU/cablaj, actionarea lui ar fi provocat SCURTCIRCUIT.

Nu intru in detalii deoarece ar fi inutil in acest stadiu al proiectului. Important este insa ca atunci cand si daca se rezolva partea de implementare mecanica, posesorul autoturismului respectiv sa ceara verificarea dupa codul de produs BOSCH inscris pe ECU pentru a se determina varianta de cablaj/ECU cu care este echipat autoturismul. YRX s-a oferit deja sa ajute, si eu stau la dispozitie in limita timpului disponibil.

Pe scurt, sunt dispus sa furnizez detalii privind implementarea electrica a sistemului AC NUMAI atunci cand impedimentele de natura mecanica(montaj,pozitionare,etc) au fost inlaturate, adica atunci cand sistemul este montat complet pe autoturism si singura problema ramasa ar fi actionarea ambreiajului fuliei.
QUOTE(sorin1983 @ 2 Jul 2009, 13:04)
Condensor.

Condensator. Ca si cel electric, schimbatorul de caldura la care te referi se numeste tot condensator(al instalatiei frigorifice).
Astept cu oarecare interes finalitatea acestui proiect(AC pe berlina)
Spor la treaba!

Numai bine.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 5 Jul 2009, 10:43
Post #540


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




variable_dynamics> totul e gata, mai ramane sa gasim solutii cu ce anume punem in masina si asta e.. smile.gif tre sa gasim o aeroterma(vaporizator) pe la dezmembrari care va fi pus mai mult ca sigur in locul torpedoului, sau ceva de genu, poate ne ajuti si cu o astfel de idee

This post has been edited by panter1: 5 Jul 2009, 10:46


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
26 Pages « < 16 17 18 19 20 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th May 2025 - 11:46
Forum Renault