DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

26 Pages « < 18 19 20 21 22 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Vreau sa pun aer conditionat pe Dacia 1310, Unde se poate face instalatia ?

einstein1984
post 7 Jul 2009, 09:34
Post #571


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.394
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Si bine ce se mai misca si alea. Matiz euro 4 cu Ac pornit nici nu mai urca vreun deal in a 3-a.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 7 Jul 2009, 09:37
Post #572


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




asa e, dar cum sa zic...decat sa sa mor de cald, mai bine urci cu a doua...nu ca ar face prea racoare Matizul..e asa ametit. Pierderea de putere e evidenta, unii zic 2 KW, eu sunt convins ca-s vreo 6 KW, adica 8 cai. Desi teoretic e mai putin, in practica exista pierderi mai mari.

Apropos, nu stiu daca s-a mai zis, va trebuie un alternator de minim 80 A.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 7 Jul 2009, 10:35
Post #573


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.467
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Si in plus, revin la o vorba mai veche de-a mea... alea au fost proiectate cu toate jucarelele pe ele.

Cealalta solutie de doamne-ajuta e transplantarea unui motor+clima+restul de pe alta masina. dar aici se ocupa RAR-ul sa pune bete in roate cui incearca. plus ca parca nu mai e Dacie daca faci asta tongue.gif

@Muttley. Nu ziceam de vrut. ziceam de putut. Cu modificarile de le-ai facut la motor, masina ta e singura careia i s-ar mai putea adapta un sistem de clima fara sa lesine pe drumurile patriei.



--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 7 Jul 2009, 10:52
Post #574


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




da ce are 150 de cai? ca la mine la 90 de cai si ma dispera cand dau drumul la AC. Ce mi s-a parut interesant, cobor o panta, in a patra in frana de motor, si dau drumul la aer, intra 'a doua' frana de motor, ca si cand i-as fi dat a treia ph34r.gif Sau fara aer merge relativ lejer pana la 170 la ora, si cu el pornit ma rog de ea sa treaca de 150...

La depasiri, in blana decupleaza compresorul automat, se simte cum tasneste dupa un moment cu pedala la fund, cupleaza inapoi cand las acceleratia mai moale.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 7 Jul 2009, 11:17
Post #575


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.467
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




N-are 150, da' n-are nici 54, din care 5 sunt tot timpul in concediu de boala.

Si tu ai 90 de cai la o masina sensibil mai grea. Adicatelea no, daca tot e sa facem calcule din burta mai bine ne-am uita la raportul CP/Kg


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hathazy
post 9 Jul 2009, 21:41
Post #576


Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din


Group: Members
Posts: 209
Joined: 20 March 09




QUOTE(argon @ 7 Jul 2009, 08:16)
pai ziceai ca esti umblat rolleyes.gif  nu stii ca exista destule masini de 40-50 de cai care au aer conditionat?
*




desigur ca au...dar pt acel motor au si un compresor adecvat....boul de mine am vrut sa pu un compresor de la un motor 2.0 benzina......nu va merge niciodata bine....asa ca tre sa caut una de matiz sau ceva de genu...daca stie cineva vreo una sa ma anunte...msmsm anticipat......nu ma las pana nu am climantronic...(AC manual nu mai e la moda)


--------------------
Renault Megane 1 miros a motorina mereu 1997, inmatricula t99 - SJ 89 TOM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 9 Jul 2009, 22:15
Post #577


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Tinand cont ca habitaclurile sunt foarte apropiate ca marime de la o masina la alta (spre deosebire de motoare), compresoarele nu cred sa difere atat de mult ca putere absorbita ptr. a-si face treaba. De aceea se simte mai tare la o masina cu putere, respectiv capacitate mai mica .(nu dati cu parul, era o parere) smile.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 11 Jul 2009, 02:39
Post #578


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(hathazy @ 9 Jul 2009, 21:41)
desigur ca au...dar pt acel motor au si un compresor adecvat....boul de mine am vrut sa pu  un compresor de la un motor 2.0 benzina......nu va merge niciodata bine....asa ca tre sa caut una de matiz sau ceva de genu...daca stie cineva vreo una sa ma anunte...msmsm anticipat......nu ma las pana nu am climantronic...(AC manual nu mai e la moda)
*



S-a mai rasdiscutat aici problema asta cu franarea prea mare pe motor si rezolvarea ei! Tu nu citesti tot ce se scrie?? Iti reamaintesc: trebuie sa faci/gasesti o fulie DUBLA la arborele cotit pentru a mai scapa de acea franare prea dura la cuplarea AC-ului. Marimea fuliei normale pe care o ai acum invarte cureaua cu alternatorul si pompa de apa, iar o alta "lipita"de fulia arborelui,trebuie sa fie un pic mai mica, si care invarte direct compresorul printr-o curea mai mica, si deci.. vei castiga in mod sigur putere datorita acelui raport de transmisie printr-o fulie mai mica, si mai trebuie calculat sa nu fie nici prea mica aceasta a 2-a fulie caci vei pierde eficienta, sa fie maxim 20% mai mica decat a compresorului ar fi ok smile.gif citeste cu vro 2 pagini in urma ce s-a discutat. E ca si cum ai merge cu foaie mica pinion mare la o bicicleta si vezi ca urci dealu, pe principiul asta.. Si asta daca nu vrei sa arunci compresorul ala ca e pacat de el.
Uite link-ul aici s-a mai discutat asta http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1935344

QUOTE(gotronic @ 9 Jul 2009, 22:15)
Tinand cont ca habitaclurile sunt foarte apropiate ca marime de la o masina la alta (spre deosebire de motoare), compresoarele nu cred sa difere atat de mult ca putere absorbita ptr. a-si face treaba. De aceea se simte mai tare la o masina cu putere, respectiv capacitate mai mica .(nu dati cu parul, era o parere) smile.gif
*



Da.. nici eu nu cred ca difera foarte mult puterile, dar e limpede ca cu cat absoarbe mai multa putere cu atat si eficienta e mai mare, exista un sambure de adevar si in asta

This post has been edited by panter1: 11 Jul 2009, 02:53


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 11 Jul 2009, 18:59
Post #579


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Intrebarea care ma streseaza este ce presiune ajunge de obicei in caloriferul instalatie de A/C? ma refer la caloriferul ala din interior care absoarbe caldura. Merge oare facut din tevi subtiri de cupru lipite cu cositor sau trebuie dimensionat pentru o presiune mare?

Sau poate merge un calorifer de caldura de nova smile.gif


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 11 Jul 2009, 20:32
Post #580


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.628
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




Vreti sa faceti tot felul de improvizatii dar totusi nu vedeti nici unul caloriferul ala de la publicitate special pt aer?


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 11 Jul 2009, 21:39
Post #581


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




unde ma?
link link link biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 11 Jul 2009, 21:47
Post #582


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




s-a vandut de mult;)
e la malu marii acuma;)
a fost pomana curata...


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 12 Jul 2009, 09:02
Post #583


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




In genere, presiunea poate atinge si 15-20 Bari. Facut din tevi de Cu si sudate cu cositor ar putea sa tina daca lipiturile sunt de calitate si bogate in cositor (desigur, trebuie sa si adere bine la material). Eu am facut modificari in instalatii A/C de locuinte si am lucrat cu tevi si cositor. Totul merge bine de mai mult de 1 an.
Pe de alta parte, ce vrei tu sa faci nu va avea randamentul unuia cu aripioare in vecii vecilor Amin! Asta e fix ce-ngroapa pisica.
Dar, daca vrei de amorul artei, poti sa incerci.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 12 Jul 2009, 09:04
Post #584


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Presiune așa mare în evaporator? Păi dacă sunt 15-20 bari acolo, înainte de valva de expansiune, în conductă, câți bari sunt?


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 12 Jul 2009, 10:48
Post #585


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




va avea si aripioare de cupru foarte subtiri prinse de tubulatura smile.gif.

MAERSK, exact la chestia asta ma gandesc si eu: la intrarea in acel calorifer freonul este in stare lichida (cred) si trece printr-o duza cu gaura foarte mica.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 12 Jul 2009, 10:50
Post #586


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Păi tocmai, de asta eu nu prea aș crede că în starea de vapori are 15-20 de bari...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 12 Jul 2009, 10:52
Post #587


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




mai degraba 1 - 2 atmosfere. Chestia este ca eu nu am vazut un calorifer de asta si ma gandesc cum l-as face sa intre in aeroterma bordului cn.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 12 Jul 2009, 12:49
Post #588


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




la logan de exemplu cu ddt vedeam presiunea in instalatia de aer,in repauz avea vreo 5,6 bari.Cand porneam Ac sarea la 11-12 bari porma se stabiliza la 7 bari.
Masuratori facute la relanti smile.gif pe loc.


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 12 Jul 2009, 13:07
Post #589


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(MAERSK @ 12 Jul 2009, 09:04)
Presiune așa mare în evaporator? Păi dacă sunt 15-20 bari acolo, înainte de valva de expansiune, în conductă, câți bari sunt?
*



Pe partea de circuit unde freonul este in stare lichida, presiunea atinge si 20 Bari. In portiunea in care freonul este in stare de vapori, presiunea este in jur de 5.5 Bari.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 13 Jul 2009, 01:18
Post #590


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Bun, 7bari sa fie.

Freonul ataca cositorul ? Ma gandesc ca nu dar mai bine intreb inainte sa fac prostii...

Are cineva pe aici pe forum o documentatie despre instaltia de A/C a unei masini? ma refer la orice masina, ma intereseaza cam tot ce se pune pe o masina pt ca nu am chef de prea multe improvizatii.

si ca idee, argon, motorul de 1,8 de pe bolidul tau nu prea simtea aerul conditionat. Dar motorul ala cred ca are si cuplu dublu.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 13 Jul 2009, 11:27
Post #591


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




NU! Freonul nu are treaba cu cositorul. 100% testat de mine. Aici chiar pot spune cu convingere ca NU.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 13 Jul 2009, 12:15
Post #592


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Na drace, enjoy 04.gif

Attached File(s)
Attached File  AC_Accent_95.pdf ( 2.56mb ) Number of downloads: 152


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 19 Jul 2009, 00:08
Post #593


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




Prieteni! eu am lucrat la intretinerea unor congelatoare mari cat o sufragerie si aveau vaporizatoare imense cu cate 4-5 coolere/vaporizator si aveau 2-3m lungime, eu stiam ca exista mai multe tipuri de freon. Unele fac frig la 3-4 bari iar altele fac frig la 6-8 bari, si bineinteles freonul care face aceias cantitate de frig la 3-4 bari fata de cel la 6-8 bari este mai scump datorita performantelor. Mai conteaza si uleiul din compresor.. un ulei care rezista la o anumita temperatura de frig trebuie sa fie conform si cu freonul. Snt freoane mai tari si mai slabe.O alta componenta a instlatiilor era presostatul reglabil, mergea reglat intre 4 si 12 bari, ideal era sa fie reglat intre 6-8 bari maxim, tin minte ca avea rolul de a inchide instalatia cand presiunea era peste acele valori pentru a nu risca sa plesneasca ceva. Presostatele sareau cand era cald afara.. cu cat instalatia se forta sa scoata caldura din "sufragerii" cu atat presiunea era mai mare. Cand sarea presostatul trebuia resetat dintr-un buton mecanic, altfel instalatia nu mai pornea chiar daca termostatul ambiant din camera respectiva arata -12 grade iar in mod normal trebuia sa fie -18, -20 de grade celsius cat era in congelator. Iar cand mergea instalatia nu puteai pune mana pe teava ce intra in vaporizator caci era inimaginabil de rece.

Ce inteleg eu din asta este ca instalatia trebuie proiectata si in functie de freonul pe care il vei folosi. Daca folosesti freon prea puternic ingheata uleiul in compresor, la noi existau diferite tipuri de uleiuri adecvate freonului si bineinteles conductele mai slabe sau rezistente in functie de "regele" freon biggrin.gif Sper sa ajute la ceva informatiile astea

This post has been edited by panter1: 19 Jul 2009, 00:12


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romeo3108ro
post 19 Jul 2009, 11:18
Post #594


Conducator de Twingo


Group: Members
Posts: 1.218
Joined: 4 March 06
From: Dirty Bucharest




pt cei care doresc sa isi monteze AC pe dacia 1310 vreau sa va spun ca am facut asta pe cateva batranele si daca doriti mai multe informatii va pot da pe mess romeo3108ro


--------------------
i help if i can
Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH
Twingo 1.2 16 ventricole
ex angajat renou :))
Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 19 Jul 2009, 12:27
Post #595


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




In sfarsit cineva care a reusit performanta asta. Romeo, pune te rugam macar o poza-doua pentru sceptici si pentru a sti lumea ca se poate intr-adevar. Sa vada ochiul nostru lucare mandra facuta de mana ta. Asteptam poze si scurte descrieri (nu cerem mult).


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romeo3108ro
post 19 Jul 2009, 16:07
Post #596


Conducator de Twingo


Group: Members
Posts: 1.218
Joined: 4 March 06
From: Dirty Bucharest




imi pare sincer rau dar foto nu le mai gasesc dar pentru cine este interesat cu adevarat de asa ceva il pot ajuta cu montareaiata cateva din etapele montarii:
1.se confectioneaza o flansa speciala pt prinderea compresorului putin mai jos decat alternatorul.Aceasta flansa se prinde de blocul motor(este necesara inlocuirea filtrului de ulei cu unul mic si decuparea buzei contraaripiistanga)
2.trebuie inlocuita fulia compresorului deorece eu unul nu am gasit decat compresoare cu fuluu pt curea trapezoidala
3.se inlocuiste fulia motorului cu una dubla
4.condensatorul se monteaza in fata radiatorului de apa(de condensator se ataseaza bineinteles si electroventilatorul pt racirea condensatorului).
5.butelia deshidratoare se montea in locul cricului (e vb de masinile care au cric in compartiment motor
6.vaporizatoul se monteaza in locul torpedoului(mentionez ca acesta era unul aftermarket conceput special pt masinile care nu detin AC si era monobloc adica avea si comenzile si gurile de aerare incorporate.
7.conductele in mare parte erau facute de noi adica aveam stuturile de prindere veneau in kit iar noi sertizam cu ajutorul unei prese hidraulice futune speciale de AC
durata operatiei aproximativ 10 ore
In speranta ca cele relatate mai sus va vor fi de ajutor nu pot decatsa va urez noroc celor care doresc s arealizeze aceasta lucrare


--------------------
i help if i can
Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH
Twingo 1.2 16 ventricole
ex angajat renou :))
Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 19 Jul 2009, 19:14
Post #597


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




De unde se poate procura acest kit si ce pret de achizitie are?

(Asta era pentru cei doritori care vad ca s-au pierdut pe drum)


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eXtenSion
post 19 Jul 2009, 21:27
Post #598


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.260
Joined: 10 January 05




Incredibil ce ati putut face din acest topic. Dupa ce v-ati excitat vreo 10 pg ca nu se poate pune, ca vezi doamne voua nu va trebuie -de parca v-ar fi intrebat cineva si de parca ar fi fost cel mai bun lucru posibil ca nu se poate pune-, in 2 ani ati ajuns sa cautati pe yahoo cine pune.

Deci chiar nu spuneam nimic, dar ce e atat de greu? In 2001 am sunat la Vocea Clientului, au zis ca se poate pune cu 3000 ron, dar ca era o buna idee sa il comand inainte de sosirea masini ca sa nu intervina cu aparatul de sudura asupra ei. Voi chiar nu aveati telefon, oare pe cine naiba sa intrebati daca nu la dealeri/uzina?

Hai, mai 30 de pg in care inafara de MAERSK, argon, einstein -si altii- toti abereaza si dau cele mai ciudate motive de ce nu se poate, iar dupa ce s-a putut ne dau explicatii ca de ce se poate.

Auzi ca merge motorul mai greu, ca amaratul ala de radiator incalzeste aerul, ca nu sunt destui caii ramasi pt dacia. Ce tampenii a spus Siconi nici nu mai are rost sa ma chinui sa caut. Sau ca Dacia nu e izolata termic si ca vai ce cald ar fi inauntru.. adica, cred ca si cu aerul or fi tot vreo 40 de grade ca si fara, nu? Ce idei! Eu si-asa in Logan imi pun aerul pe fata, deci poate sa fie si 70 de grade in masina ca tot nu mor de cald. Dar acuma sa auzim 600 de pareri ca vezi doamne ce ar raci ei daca ar face asa. De parca ii obliga cineva sa isi puna si ei aer pe 1310.

Doamne, nici nu vreau sa ma gandesc cu ce viteze de 90 mergeti voi prin romania de nu ajungeti la 90 cu 5 cai in minus. In toate topicurile despre filtre de aer, tobe samd, tot aceiasi destepti spun ca nu, ca "nu se merita", is vreo 4 cai in plus, ce se simt aia?! Aici, iar romanul stie ca n-are rost, nu trebuie, ce sa facem, de ce sa isi puna altii ca doar mie nu imi trebuie aer, nici la casa niciunde. Pe topicurile despre Logan toti dau sfaturi teligente ca fara AC nuuuuu, ce naiba? Sa nu vbim ca aerul si-asa ar fi folosit 90% in oras, si ati avea 55 de cai sa tot stati la semafor.

ph34r.gif Daca postau doar cei care stiu ceva in 5 pg era gata topicul.



--------------------
facebook groups e mult mai naspa decat un forum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romeo3108ro
post 3 Aug 2009, 22:04
Post #599


Conducator de Twingo


Group: Members
Posts: 1.218
Joined: 4 March 06
From: Dirty Bucharest




ofer asistenta gratuita celor care vor sa faca aceasta investitie(aprox. 500 euro tot kit);nu de altceva dar vad ca de cand s-au aflat ca se poate mai toti carcotasii s-au linistit


--------------------
i help if i can
Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH
Twingo 1.2 16 ventricole
ex angajat renou :))
Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 3 Aug 2009, 22:14
Post #600


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




aplauze.gif Asa da.! Sunt curiosi cati or sa-si puna (tinand cont ca la banii astia iti mai iei o masina relativ buna) sad.gif smile.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
26 Pages « < 18 19 20 21 22 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th May 2025 - 15:37
Forum Renault