Vreau sa pun aer conditionat pe Dacia 1310, Unde se poate face instalatia ?
![]() ![]() ![]() |
Vreau sa pun aer conditionat pe Dacia 1310, Unde se poate face instalatia ?
maho |
![]()
Post
#691
|
||
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|||
IntensBurnE |
![]()
Post
#692
|
![]() low-ride member Group: Members Posts: 228 Joined: 12 April 10 From: Oradea ![]() |
![]() ![]() @maho :merci de info. LE.nu uitati in videoclip zice cam 1min ![]() ![]() |
--------------------
dacia
berlina **1310
1984
|
|
maho |
![]()
Post
#693
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Topicul fiind la "Imbunatatiri", nu vreau sa ma gandesc cum vor arata usile sau macar balamalele daciei, dupa cateva "raciri" d-astea. Dar ca idee rapida, merge (numa' sa nu fii in trafic, ca se strange lumea).
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#694
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
A trecut imediat vara si nimeni na pus A/C pe dacie,cel putin nu unu care sa ne arate si noua.
This post has been edited by bv-08-fgm: 10 Aug 2011, 16:11 |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
deceneu32 |
![]()
Post
#695
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
N-am avut rabdare sa citesc toate paginile topicului.
Intrebare:a montat cineva instalatie de AC pe Dacie? Multumesc! ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#696
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Raspuns mincinos: nu.
This post has been edited by tatabobu: 25 Jul 2012, 16:07 |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
klaus |
![]()
Post
#697
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#698
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Am citit:tipul moare de necaz ca nu apare si el in articolul din ziar.Plagiat....
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
klaus |
![]()
Post
#699
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
insa ti s-a raspuns la intrebare: da, s-a montat si pe dacia 1300.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
alinworm |
![]()
Post
#700
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 844 Joined: 27 December 09 From: Bucuresti/Buzau ![]() |
poze , detalii....ooooff
![]() This post has been edited by alinworm: 25 Jul 2012, 17:04 |
--------------------
Dacia/Skoda
1300/Octavia
1977/2004
- BZ77UAP DACIOARA 1310
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#701
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Pai ca detalii ai de facut un suport pentru compresorul de ac sau sa adaptezi un suport ca sa poti sa ai si alternator ,Trebuie modificata o aeroterma de cn care e cea mai usor de modificat, dar trebuie sa ai multa rabdare sa o modifici,in rest multa munca de adaptat tevi si alte prostii sa faci instalatia etansa si bani pe care nu ii vei vedea niciodata inapoi....
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#702
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
r3d |
![]()
Post
#703
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
hai noroc dragi colegi io unu as aveea o idee putin mai ciudata sau mai bine zis m-am gandit la un sistem de aer conditionat pa baza gpl-ului.
din cate am observat la plamanu de la gaz daca nu iti trece apa calda prin el iti ingheata bocna,de aici si ideea.ma gandeam la cei ce au poate mai multe unelte pe la casele lor si pot pune in aplicare.in primu rand constructia unui radiator perfect etans prin care sa circule gpl,si cu un compresor sau o pompa ceva sa plimbam gazu in circuit(radiator tevi si rezervor).acum odata ce gazu ingheata acele tevi cu ajutorului unui ventilator care sa sufle aeru din juru tevilor,nui normal sa fie rece /????.dupa mintea mea metoda asta ar avea oarecum un randamnet destul de bun:D.iar mecanismu care ar fi responsabil sa recircule gazu ma gandeam sa fie invartit de presiunea gazelor din teava de exacuare.ceva in genu turbinelor.hai sa vedem niste pareri ceva ??? |
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#704
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Misto! Bomba pe roti.
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#705
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Eu o sa incerc altceva tot cu gpl , am teava de cupru folosita pentru gpl si voi face o simpla spirala cum este facut si radiatorul si voi pune un radiator in fata spiralei sa vad eficienta .. Si un ventilator care sa sufle ,in sensul in care merg pe gpl sa imi asigure si racoare in masina desi in vise....
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
Club12TRS |
![]()
Post
#706
|
![]() Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(r3d @ 27 Jul 2012, 21:10) hai noroc dragi colegi io unu as aveea o idee putin mai ciudata sau mai bine zis m-am gandit la un sistem de aer conditionat pa baza gpl-ului. din cate am observat la plamanu de la gaz daca nu iti trece apa calda prin el iti ingheata bocna,de aici si ideea.ma gandeam la cei ce au poate mai multe unelte pe la casele lor si pot pune in aplicare.in primu rand constructia unui radiator perfect etans prin care sa circule gpl,si cu un compresor sau o pompa ceva sa plimbam gazu in circuit(radiator tevi si rezervor).acum odata ce gazu ingheata acele tevi cu ajutorului unui ventilator care sa sufle aeru din juru tevilor,nui normal sa fie rece /????.dupa mintea mea metoda asta ar avea oarecum un randamnet destul de bun:D.iar mecanismu care ar fi responsabil sa recircule gazu ma gandeam sa fie invartit de presiunea gazelor din teava de exacuare.ceva in genu turbinelor.hai sa vedem niste pareri ceva ??? Si daca turbina scapa gaze INCINSE in circuitu' GPL?? Iese un POC de toata frumuseta. ![]() Am citit acest mirific topic, inca mai am zambetul pe buze si lacrimi in ochi la cat am ras - anumite posturi au fost de nota 20. Concluzia: pe unele masini s-a montat AC, dar pe majoritatea Daciilor nu se poate monta! Romanu' se arde-n dos pt o piesa mai de soi, deschide 1000000 de topice despre cum sa-i consume ragalia -1%, cum dracu' sa dea banii pe instalatie AC si pe montaj? Am vazut instalatie AC montata pe motor de 1300, carburator. Era de Tico sau Matiz. Nenea - un tip pe la vreo 50 de ani - tinea ralanti-ul la 1100 rpm, cu AC pornit scadea la 800. N-am idee cat de rece facea, nenea era multumit. Merita investitia daca esti pasionat de Dacia 1300, daca ai o masina, nu un cazan care face ulei si rugina pe sosea. la ITP trebuie spaga, pt ca ti se pozeaza compartimentul motor si... buba - nu ai voie cu improvizatii / imbunatatiri neomologate. Iar daca te opreste Gigi de la RAR pe sosea, scapi de talon (contrar parerii unuia, pe la mijlocul topicului, nu ai voie nici cu scaune de pe alta masina, zboara talonul). De putut, se poate. Ca nu monteaza orice satean in fata blocului si ca nu e de pomana, e alta ciorba. Ca scade cuplul / puterea motorului, e adevarat. Da' nu te pune nimeni sa faci curse cu AC pornit, ai un amarat de buton de apasat ca sa-l opresti, nu e inginerie NASA. Despre randament, e discutabil. Daca-ti scade temperatura in rabla cu 7 - 10 grade, e suficient, nu trebuie sa faci Polul Nord si sa cresti pinguini. Iar cu aeroterma clasica, nu vei obtine niciodata o scadere de temperatura de 7 grade in oras, cand afara sunt 35 grade (bateau unii campii ca daca se modifica / imbunatateste aeroterma iese nush ce spanac galactic, nu mai faci sauna in conserva si nu-ti mai trebuie AC). Nu zau?? La Alfa mea, cu aeroterma pe treapta 4 iti pleaca tricou' de pe tine. Da' ce folos, ca baga aer de afara, la 35-40 grade, care aer, imediat ce-l simti, te si sufoci si transpiri instantaneu. De putut, se poate. Da' tre' bagati BANI!!! This post has been edited by Club12TRS: 27 Jul 2012, 22:34 |
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#707
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
@r3d decat sa te duci cu butelia pe camp, vii in bucuresti, te intalnesti cu caftel (Club12TRS) si iti da o bataie sora cu moartea dupa care uiti de toate improvizatiile
![]() |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
cielo99 |
![]()
Post
#708
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 21 November 10 ![]() |
Pai exact ce vrei tu cu GPL face si o instalatie de AC cu freonul, doar ca nu risca sa faca bum daca scapa gazul. Il comprima si se incalzeste in timpul comprimarii, il raceste in radiatorul din fata, si il decomprima in radiatorul ala din habitaclu, si orice gaz la decomprimare se raceste iar la comprimare se incalzeste asa ca poti face cu aer, doar ca nu va fi la fel de eficient ca nu toate gazele se incalzesc si racesc la fel de tare la comprimare -decomprimare. Poti incerca cu acetilena, ca aia explodeaza singura la presiune nu mai trebuie sa astepti scapari de gaze sa mori.
|
--------------------
Daewoo/Peugeot
Cielo/307
1999/gle 2003/break
- de cluj [COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#709
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
r3d |
![]()
Post
#710
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
io unu am avut doar o mica idee nu a zis nimeni ca o pune si in aplicare.si uite ca mai sunt si alti pa care ii framanta treaba asta cu AC.io personal nu am nevoie de AC ca nu sufar de caldura.daca vreti sa montati aer conditionat ducetiva la konvekta bv si acolo baietii sigur va vor rezolva.
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
cheluakame |
![]()
Post
#711
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 4 October 11 ![]() |
|
--------------------
Renault
R5AT
1986
|
|
piston |
![]()
Post
#712
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 31 July 12 ![]() |
[quote=r3d,28 Jul 2012, 21:48]
.daca vreti sa montati aer conditionat ducetiva la konvekta bv si acolo baietii sigur va vor rezolva./quote] aia pun doar pe dube de marfa am dat o cautare pe net. alte variante de ac pe masini de pe la altii... ![]() Attached thumbnail(s) ac.jpg ( Size: 25.46k ) Number of downloads: 521 ac2.jpg ( Size: 24.17k ) Number of downloads: 590 |
--------------------
logan
1,6
2007
|
|
alinworm |
![]()
Post
#713
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 844 Joined: 27 December 09 From: Bucuresti/Buzau ![]() |
bulinele existaaaaa!!!!
![]() |
--------------------
Dacia/Skoda
1300/Octavia
1977/2004
- BZ77UAP DACIOARA 1310
|
|
Club12TRS |
![]()
Post
#714
|
![]() Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
alex_DNK |
![]()
Post
#715
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.795 Joined: 9 May 08 From: Slobozia ![]() |
uite aici ceva
|
--------------------
skoda
octavia
2009
- 87 dnk
|
|
C@talin |
![]()
Post
#716
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
de ce nu incercati sa adaptati sistemul de pe tico ?
Tot pe carburator e .cautati unitatea de comanda si tot. cred ca merge si compresorul adaptat. acuma nu stiu cum faceti sa traga de cablu de acceleratie cand porneste pe tico e o valva de vacum parca. |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
hyena |
![]()
Post
#717
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
sigur ca merge pus... dar e chinu mare cu adaptarile... o instalatie de tico ar fi perfecta... daca as avea bani de instalatie acu m-as duce sa imi pun
![]() |
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
alinworm |
![]()
Post
#718
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 844 Joined: 27 December 09 From: Bucuresti/Buzau ![]() |
6-700 RON completa, functionala. E nevoie si de o aeroterma. Ceva probleme cu RAR ul cu atatea adaptari?
|
--------------------
Dacia/Skoda
1300/Octavia
1977/2004
- BZ77UAP DACIOARA 1310
|
|
hyena |
![]()
Post
#719
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
aeroterma nu e musai.... merge inghesuit in aeroterma de CN... cu RARul mereu sunt probleme
|
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
piston |
![]()
Post
#720
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 31 July 12 ![]() |
Intii trebuie confectionat la un strungar o fulie cu doua santuri trapezoidale,in ideea ca compresorul va fi achizionat cu acest tip de curea pe fulie si nu lata.Apoi montata fulia pe masina,prima curea va antrena pompa de apa si alternatorul ca in montajul clasic,ce-a de-a doua doar compresorul ac.
Nu stiu cum ar iesii o improvizatie facuta din sudarea a doua fulii intre ele.In mod sigur vor avea un mers „leganat” si ar exista riscul sa,sara cureaua de ac de pe fulie. Apoi se achizitioneaza compresorul cu tot cu racorduri si se pune de proba linga motor sub alternator pentru a verifica spatiul disponibil precum si cotele necesare ale suportului compresor. In functie de cotele astea se va face suportul compresor avind grija ca fulia compresorului sa fie in linie cu fulia motorului,in acelasi timp compresorul sa aiba suficient spatiu pentru racorduri+un pic de loc pentru a permite motorului sa „joace” liber fara sa buseasca racordurile de caroserie.In plus suportul va trebuii sa permita reglajul compresorului pentru a intinde cureaua,in caz contrar montajul se va incarca si cu o rola intinzatoare tot trapezoidala. Trapezoidal pentru ca se confectioneaza mai usor la strungarie. Condensatorul ac nu incape in fata radiatorului,cel putin la mine nu are loc de rama din fata find lipit de ea.Ar fi o varianta sub ea,dar nu se va potrivii nici unul luat de pe alte masini,cred,in plus ventilator suplimentar pentru condensator montata pe el nu incape sigur decit cu modificari in fata. Ideal ar fi ca ventilatorul radiatorului motor sa fie comandat de o termocupla si nu antrenat de motor. Odata astea rezolvate montarea evaporatorului in bord si conductele de lagatura vor fi floare la ureche. Trebuie sa fie clar,fara strungar nu iese nimica.Pentru confectionarea suportului compresor ar fi nevoie de distantiere si tot de strungar dam,in plus si accesul la o freza ar fi de un real ajutor. Adaptarile ac de la alte masini sint mai usoare intr-un fel,dar tin si de de noroc.Ar fi o minune sa se potriveasca suportul compresor fara nici o modificare si fara suduri,eu unul nu cred,dar gradina e mare.Parerea mea. ![]() |
--------------------
logan
1,6
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 20:36 |